Kriteriji

Pitam se pitam....
Opadaju li kriteriji vezani za izbor partnera s godinama ili rastu?
Jedna mi je frendica nedavno rekla, "S godinama kriteriji rastu,a ponuda opada"-)
Kaj vi mislite?

03.09.2009. u 17:47   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

što si stariji to više razmišlaš o sebi :da li to ima veze s kriterijem ; vijerojatno da ; prijateljica je bila u pravu !

Autor: Sinisa_i_Nera   |   03.09.2009. u 17:50   |   opcije


frendica ti je u pravu :)

Autor: Petra-a-stijena   |   03.09.2009. u 17:51   |   opcije


ne bih rekla da rastu, isti su (ili bi trebali biti)..samo smo s godinama više svjesni što želimo, a što ne ;-)

Autor: meija   |   03.09.2009. u 17:51   |   opcije


Smijem ja s puuno godina? :)))

Autor: transmiteri   |   03.09.2009. u 17:52   |   opcije


Naravno,sva misljenja su dobrodosla....

Ja mislim kaj smo stariji da primjecujemo vise toga,i nekako smo oprezniji a i "bolje vidimo",pa se to moze uciniti kao veći kriteriji-)

Autor: marcus345   |   03.09.2009. u 17:54   |   opcije


kriteriji se mijenjaju.
s 18 je dovoljno vidjeti nečije okice i zatreperiti, a lijepih okica ima na hrpe. znači, ponuda je beskrajna.
kasnije nas osvajaju druge stvari.

Autor: rakovaobratnica   |   03.09.2009. u 17:57   |   opcije


znamo što bi što ne bi ; ipak postoji ona čudesna amorova strijela koja se i tu zna desit ,,, al ipak racionalnost pobijeđuje !

Autor: Sinisa_i_Nera   |   03.09.2009. u 17:57   |   opcije


otkačiš izbor pa nemaš potrebe ni za kriterijima

Autor: kolafjaka-zen   |   03.09.2009. u 18:00   |   opcije


ne mijenjaju se, ostaju isti, samo imaju drugačiji sadržaj: s 18 tulili smo zbog toga kaj je s nekim drugim komadom otišao u kino i mislili smo da je kraj svijeta, da danas isto to kad doznamo da je okinuo susjedu nama pred nosom

Autor: meija   |   03.09.2009. u 18:00   |   opcije


Hvala na ustupljenom prostoru(netjem na dugo i široko). S godinama se postojeći kriteriji iskristaliziraju i dopune s pojedinim stavkama i kad ih primjeniš na određenu populaciju shvatiš da nisu primjenjivi jer to što tražiš ... nema. :)))

Autor: transmiteri   |   03.09.2009. u 18:01   |   opcije


trans, puno puta potraga je zanimljivija od pronađenog "blaga" :)))

Autor: meija   |   03.09.2009. u 18:02   |   opcije


inače ti je to stara fora: šta si stariji to su izbirljiviji..a izbor sve manji.

Autor: kolafjaka-zen   |   03.09.2009. u 18:03   |   opcije


meija ;)))) prepuno adrenalina ;)

Autor: transmiteri   |   03.09.2009. u 18:05   |   opcije


aha...gusarsko blago je samo drvena kutija prepuna dukata, ali čitati kartu i znati u kojem smjeru krenuti, pa još brojati korake je zabavnije ;-)

Autor: meija   |   03.09.2009. u 18:06   |   opcije


Da, zapravo je zanimljiv i sam taj put trazenja. Upoznavanje sebe i drugih, promatranje kako razlicite stvari razlicite ljude cine sretnima-))

Autor: marcus345   |   03.09.2009. u 18:07   |   opcije


jel se vas dvi to nešto domunđavate?

Autor: kolafjaka-zen   |   03.09.2009. u 18:08   |   opcije


sjeti se samo kad si došao do kraja potrage, je da si osjetio slavodobitnu euforiju, ali nestala je brzo jer je misija odrađena...i sjeti se onog iščekivanja i škicanja što i tko čeka iza slijedećeg ugla :)

Autor: meija   |   03.09.2009. u 18:09   |   opcije


fjaka, who?

Autor: meija   |   03.09.2009. u 18:09   |   opcije


kokalo

Autor: kolafjaka-zen   |   03.09.2009. u 18:10   |   opcije


E bravo marcus ( neki pametni čovjek :)) )! Bitna riječ-različitost. Svi smo mi osobnosti s puno različitih detaljića. Prekrasno je kada se mogu različitosti uvažavati i poštivati. :)))Moram paziti da ne skrenem s zadane teme ;)

Autor: transmiteri   |   03.09.2009. u 18:11   |   opcije


aj meićka, šta si se odma pripala?:D

Autor: kolafjaka-zen   |   03.09.2009. u 18:13   |   opcije


preventivno puštam kandže i frkćem :)))

Autor: meija   |   03.09.2009. u 18:15   |   opcije


Po meni je najbolja stvar razlicitost. Ona unosi dinamiku. Siri nam horizonte i videnja. Bez razlicitosti,bili bi samo serijska proizvodnja koja bi budila monotoniju. Ovako je svijet pun razlicitih boja-)

Autor: marcus345   |   03.09.2009. u 18:15   |   opcije


Eto..došli do novog kriterija u popisu kriterija glede potrage...124. Uvažavanje i poštivanje različitosti. ;)))

Autor: transmiteri   |   03.09.2009. u 18:16   |   opcije


različitost se može prihvatiti samo u onom obliku ako nas same previše ne mijenja

Autor: meija   |   03.09.2009. u 18:17   |   opcije


A što je s onim kriterijem br. 11. Crno-bijelo?? i br. 12. Sve ili ništa?...

Autor: transmiteri   |   03.09.2009. u 18:18   |   opcije


kratke staze

Autor: meija   |   03.09.2009. u 18:19   |   opcije


ja mislin da se tribaju slagat ka golubi. tako da jedan dan ona leti kroz prozor a drugi dan on.

Autor: kolafjaka-zen   |   03.09.2009. u 18:21   |   opcije


Ne treba nas razlicitost mijenjati,mi smo mi. Samo je trebamo postivati i prihvatiti. Ukoliko donese jos nesto pozitivno, tim bolje,kaj ne?

Autor: marcus345   |   03.09.2009. u 18:21   |   opcije


meija...misliš da su primjenjivi samo na kraće relacije ili ???

Autor: transmiteri   |   03.09.2009. u 18:22   |   opcije


marcuse, to je teorija i projekcija idealnog, život je puno dalje od toga...različitost može biti itekako zanimljiva, ali do granice koju sami postavimo

Autor: meija   |   03.09.2009. u 18:24   |   opcije


fjaka, kompatibilnost mora biti u osnovnim životnim stavovima, principima ili kako već nazvali, a sve ostalo nema dugi vijek trajanja jer od nas ipak traži velike kompromise na koje su rijetki spremni

Autor: meija   |   03.09.2009. u 18:25   |   opcije


ja sam za kriterijum 12 bio i ostao

Autor: tape   |   03.09.2009. u 18:26   |   opcije


Sve je moguce u zivotu. Ukoliko postoji ljubav,sve drugo je zanemarivo,tak ja mislim.

Mislim da ne postoji razlicitost jaca od ljubavi-)))

a idealno....pa vjerujem i u idealno....

Ne uvijek...

Ponekad....

Autor: marcus345   |   03.09.2009. u 18:28   |   opcije


meija, iz tebe ka da Gospa govori. čudo jedno kako si razumna:)

Autor: kolafjaka-zen   |   03.09.2009. u 18:28   |   opcije


tape :)) Gadna su ta dva kriterija i 11. i 12. ,ali funkcioniraju :))

Autor: transmiteri   |   03.09.2009. u 18:29   |   opcije


E sad...da li bi ljubav onda bila kada obje stranke u vezi :)) ispunjavaju kriterije zadane u formularima ili ?? :))

Autor: transmiteri   |   03.09.2009. u 18:32   |   opcije


Pa mislim da tu nema formula,mislim da je trenutak presudan. Ali taj trenutak je vrlo kompleksan,jer u njemu shvatis da se u toj osobi sazimaju svi tvoji kriteriji......I osjetis to u sekundi...Pomislis kako je jednostavno-)A tako se rijetko dogada-)

Autor: marcus345   |   03.09.2009. u 18:34   |   opcije


marcuse, ljubav je potrošna roba, uz nju mora postojati i nešto više od ubrzanog pulsa i treptanja okicama da potraje, a ako nestane u različitosti, nestane i sve ostalo

Autor: meija   |   03.09.2009. u 18:34   |   opcije


brkaju se kruške i jabuke, ljubav i trenutna zanos zvana zaljubljenost ili seksualna kemija

Autor: meija   |   03.09.2009. u 18:35   |   opcije


Sekunda??? Potrošna roba ??? Oooooo...:)

Autor: transmiteri   |   03.09.2009. u 18:36   |   opcije


Mislim da ljubav nije potrosna roba. Ne ocekujem da trenutak traje vjecno ,osim toga trenutak je samo iskra. Ljubav ima vise faza. Prava ljubav moze vjecno trajati,ako se njeguje kroz odredene faze,kaj znaci da svaka faza unutar te veze nosi prioritetne stvari koje se moraju zadovoljiti,da bi ljubav opstala-)
Nije ljubav samo leptirici u trbuhu...-)

Autor: marcus345   |   03.09.2009. u 18:37   |   opcije


trans, ljubav ima vijek trajanja, ali na njenoj ambalaži ne piše do kada :)

Autor: meija   |   03.09.2009. u 18:37   |   opcije


Ljubav traje onoliko koliko i nasa zelja za njom-)

Autor: marcus345   |   03.09.2009. u 18:40   |   opcije


je, jedino ako je želja dvosmjerna, u suprotnom možeš hodati na trepavicama i nikakve koristi od tvoje želje

Autor: meija   |   03.09.2009. u 18:42   |   opcije


Et...opet novi kriterij...125. Deklaracija o trajnosti proizvoda glede ljubavi :)) (odmah ti sve bude jasno) ;)

Autor: transmiteri   |   03.09.2009. u 18:42   |   opcije


po mom mišljenju zaljubljenost i strast imaju vjek trajanja i s protokom
godina slabe dok ljubav s protokom godina jača

Autor: tape   |   03.09.2009. u 18:44   |   opcije


trans, svaki proizvod ako je pravilno uskladišten, može se konzumirati i čak nakon datuma na deklaraciji. kod nekih proizvoda, ako se redovito servisira kod ovlaštenog servisera, produljuje se vijek trajanja ;-)

Autor: meija   |   03.09.2009. u 18:45   |   opcije


tape, dematiraju te statistički podaci o rastavama (prevarama i inim aktivnostima)

Autor: meija   |   03.09.2009. u 18:46   |   opcije


meija...;)) odmah mi malkeco lakše. A da ja ipak dodam i 126. Garantni list u prilogu molim :)))

Autor: transmiteri   |   03.09.2009. u 18:50   |   opcije


bolje probni rok na barem 10 godina s mogućnošću povrata bez obrazloženja :))

Autor: meija   |   03.09.2009. u 18:51   |   opcije


Ukoliko se ljubav gradi na pravim temeljima i vrijednostima,mislim da joj trajanje nije ograniceno-)

Autor: marcus345   |   03.09.2009. u 18:51   |   opcije


i potvrdu da ima grobno misto.

Autor: kolafjaka-zen   |   03.09.2009. u 18:51   |   opcije


Taj ću kriterij morati progurati u prioritete,hehe...Negdje 7. ili 9. (probni rok). A nije loše ni ono o potvrdi za urnu... (127.) :)))

Autor: transmiteri   |   03.09.2009. u 18:55   |   opcije


i da bude mala urnica. nećemo se sad razbacivat.

Autor: kolafjaka-zen   |   03.09.2009. u 18:56   |   opcije


sve u duhu recesije :P

Autor: meija   |   03.09.2009. u 18:58   |   opcije


rastave prevare i slično samo govore da tu nije ni bilo ljubavi nego samo zaljubljnost i strast a kada je njih nestalo došlo je dokle je došlo ljubav s tim nema veze bar ja tako mislim

Autor: tape   |   03.09.2009. u 19:00   |   opcije


Et...mogli bi uputiti prijedlog u saborsku proceduru za osnivanje Agencije za izdavanja formulara, potvrda i ugovora glede ispunjavanja kriterija u izboru partnera :)))

Autor: transmiteri   |   03.09.2009. u 19:00   |   opcije


nema to veze sa recesijom nego sa obaranjem rekorda u bacanju udalj:P

Autor: kolafjaka-zen   |   03.09.2009. u 19:01   |   opcije


tape, dvoje u jednom trenutku su na istoj točki i kreću dalje, tijekom života se mijenjaju i više ne idu u istom ritmu, priorioteti im iz x razloga postaju drugačiji. i dogodi se da je jedan zaostaje cijeli krug, gubi dah, a drugi ima snage još za dva kruga viška. kužiš? ljubav je divna, pokreće sve u nama i oko nas, ali ne traje baš uvijek kao u dječjim bajkama

Autor: meija   |   03.09.2009. u 19:04   |   opcije


Pa kaj su partneri kompatibilniji veca je sansa da ljubav traje duze. Zato govorimo o kriterijima.

Autor: marcus345   |   03.09.2009. u 19:05   |   opcije


a lipo smo ovo razvili. od izbora partnera do bacanja urne udalj.

Autor: kolafjaka-zen   |   03.09.2009. u 19:05   |   opcije


marcus... jesmo li ti bar malo razjasnili tvoju dilemu ili ?? :)))

Autor: transmiteri   |   03.09.2009. u 19:06   |   opcije


brojček...vraćamo se na početak-za nešto trajnije treba što veća kompatibilnost, a različitost, (ne ona: ja volim pecivo, a on dvopek) to ne pruža

Autor: meija   |   03.09.2009. u 19:07   |   opcije


zen... a tko bi bacao urne? :)

Autor: transmiteri   |   03.09.2009. u 19:08   |   opcije


da ne traje uvjek,ne traje ako voli samo jedna strana dok je druga samo zaljubljenost i strast a pravi prioriteti su obitelj te briga i pažnja
prema svakom članu obitelji pa makar tu
obitelj sačinjavali samo muž i žena

Autor: tape   |   03.09.2009. u 19:09   |   opcije


šta ja znan ko? neko mora.

Autor: kolafjaka-zen   |   03.09.2009. u 19:09   |   opcije


tape, prioriteti nisu ni klinci ni obitelj ni ostalo, dvoje ljudi je zajedno zbog sebe samih, a sve ostalo učvršćuje njihovu vezu.

Autor: meija   |   03.09.2009. u 19:12   |   opcije


kriteriji rastu ; moraju rasti jer se i mi razvijamo kao osobe ,,, razlika je kako gledaš svijet sa 20 a kako sa 30 ( ovo je samo uspredbe radi ) . rastemo i mijenjamo se ; iako bi ja htijela ponovno gledat svijet onako kako sam ga gledala sa 15 : ima i pijesma ; kad sam imao 15 !

Autor: Sinisa_i_Nera   |   03.09.2009. u 19:13   |   opcije


rastu, ali ne znači da su važniji danas nego kad smo imali 15 godina....drugačiji je kut gledanja s vremenskim odmakom i zato nam se čini da u određenim godinama imamo veće apetite

Autor: meija   |   03.09.2009. u 19:15   |   opcije


Covjek moze uvijek nositi dio gledanja na svijet iz djetinjstva,naravno prosiren videnjima iz odraslog svijeta-)

Autor: marcus345   |   03.09.2009. u 19:15   |   opcije


samo sad gledamo drugačijim očima nego smo imali 15 (nažalost ) , sad gledamo prvenstveno sebe !

Autor: Sinisa_i_Nera   |   03.09.2009. u 19:18   |   opcije


hmhm...dvoje zbog sebe samih ??? Ljubav, djeca, obitelj...gradnja ljubavi. :))

Autor: transmiteri   |   03.09.2009. u 19:18   |   opcije



Pa ljudi se razlikuju. Neki gledaju vise sebe, neki druge. Idealno je postici balans-)

Autor: marcus345   |   03.09.2009. u 19:19   |   opcije


sijeti se sebe kako si promatrao svijet sa 15 . a kako ga gledaš sada ; drugačiji kut iz bilo kojeg dijela da ga gledaš ; bar ja tako mislim !

Autor: Sinisa_i_Nera   |   03.09.2009. u 19:21   |   opcije


trans...kad jedan drugome više nisu potrebni i dovoljni, ništa ih više ne može držati u paru. ostat će zbog svega drugoga,najčešće komformizma i recimo odgovornosti prema klincima, ali
to više nema nikakve veze s ljubavlju

Autor: meija   |   03.09.2009. u 19:22   |   opcije


Može mišljenje jedne djevojčice od 9 godina? " Obitelj je skup srca na okupu. I ne moraju biti zajedno, ali se vole. I može biti sam dva, tri." :)))))

Autor: transmiteri   |   03.09.2009. u 19:22   |   opcije


djevojčica je imala pravo : ne trebaju srca biti skupa da bi se voljela ; ljubav je širok pojam .....

Autor: Sinisa_i_Nera   |   03.09.2009. u 19:24   |   opcije


dvoje su zajedno ili bar trebali biti po mom mišljenju zato što se vole i žele zajedno proći kroz sve životne zgode i nezgode,na tom njihovom putu osim njihove ljubavi međusobne nježnosti i pažnje najvažnija je njihova obitelj koju stvaraju ulazeći u zajednički život i žrtvujući se za tu obitelj zajedničkom brigom i borbom sa svim problemima oni tu ljubav još više učvršćuju,kada nebi bilo obitelji
problema i borbe onda bi se ta ljubav ugasila

Autor: tape   |   03.09.2009. u 19:26   |   opcije


meija ...:)) Iskopavam još jedan vrlo važan kriterij (3. ili 4. ) :)) Odgovornost za ono što budimo u drugima ( ljubav ) :)) Plodovi ljubavi su i djeca, zar ne? :))

Autor: transmiteri   |   03.09.2009. u 19:26   |   opcije


tape_ mislim da je samo dio pozitivne priče !

Autor: Sinisa_i_Nera   |   03.09.2009. u 19:28   |   opcije


nisam meia al moram reči ono što mislim : djeca su dio ljubavi : al ona mogu ostat i dio mljubavi nakon što ljubav prestane : ovisi o velikim !

Autor: Sinisa_i_Nera   |   03.09.2009. u 19:30   |   opcije


trans, svatko od nas treba biti odgovoran za svoje osjećaje, ali je lakše odgovornost prebacivati na nekoga tko nam je uputio sladak osmijeh i pokrenuo maštu. a klinci jesu plod ljubavi, ali nakon ljubavi postaju na žalost igračke u igri s nepisanim pravilima.

Autor: meija   |   03.09.2009. u 19:30   |   opcije


S&N...:)) Tako je.I zato moramo biti krajnje obazrivi i odgovorni prema osobama i osjećajima. Ne budimo ljubav tamo gdje nećemo moći za nju biti i odgovorni :)))

Autor: transmiteri   |   03.09.2009. u 19:33   |   opcije


kad vas čitam, zvučite tako idilično da počinjem sumnjati da živimo pod istim suncem. na žalost, znam previše priča koje dematiraju sve ovo vaše napisano. samo sam realna i ništa više. i na žalost, vaše priče su tako rijetke da ponekad je teško povjerovati da postoje.

Autor: meija   |   03.09.2009. u 19:33   |   opcije


grubi su oni koji djecu postavljaju kao igračke ; za mene vrijedi kaka daješ tako i primaš i ujedno zapamti što voliš !

Autor: Sinisa_i_Nera   |   03.09.2009. u 19:34   |   opcije


trans, ljubav se ne planira, dogodi se puno puta onda kada najmanje očekujemo. tresne svom žestinom i izmakne tlo pod nogama. a racionalno razmišljanje ostane negdje drugdje, u nekim drugim vremenima :))

Autor: meija   |   03.09.2009. u 19:35   |   opcije


meija... :)) slažem se. No, ipak smo okolo-naokolodošli do bitnog. :))Mudrost i promišljanje u izboru partnera/ice...Kemija je poželjna, ali ne smije biti presudna.:))

Autor: transmiteri   |   03.09.2009. u 19:36   |   opcije


život nije bajka : mi ju dijelomićno možemo napravit takvom ako
ne pokleknemo ; život je put koji svako od nas vodi ; put može bit svakakav al je naš i mi smo kreatori našeg puta !
svaki kreator je sretan (ponekad ): tako i mi ... malo gore malo dole ...

Autor: Sinisa_i_Nera   |   03.09.2009. u 19:38   |   opcije


meija ja sam imao ljubav samo 10 godina
ali bi kada bih mogao opet istu partnericu birao za cijeli život,ali šta bi rekla kada par koji je u braku već više od 30 godina kaže isto što i ja,imaju dvoje djece i još se uvjek vole

Autor: tape   |   03.09.2009. u 19:38   |   opcije


meija...:))) Ja se trudih biti idilična ;) Znam da ovo sve oko mene ne liči baš na ono o čemu tipkam, ali... :))

Autor: transmiteri   |   03.09.2009. u 19:39   |   opcije


trans...je, tak je, samo priznat ćeš da je teško izvodivo, barem dok traje rock'n'roll hormona :))) za suživot treba riješiti križaljku s točnim rješenjima i onda nema problema...ili ga ima manje ;-)

Autor: meija   |   03.09.2009. u 19:40   |   opcije



meija:
trans, ljubav se ne planira, dogodi se puno puta onda kada najmanje očekujemo. tresne svom žestinom i izmakne tlo pod nogama. a racionalno razmišljanje ostane negdje drugdje, u nekim drugim vremenima :))
03.09.2009. 19:35:50

.......................................
izvini ali mislim da si ti upravo opisala strast i zaljubljenost a ne ljubav

Autor: tape   |   03.09.2009. u 19:41   |   opcije


A gdje nam nestao domaćin??? Nije valjda da smo ga dotukli s našim komentarima??? :))

Autor: transmiteri   |   03.09.2009. u 19:42   |   opcije


e društvo drago, naučila sam da je jednostavnije sanjati širom otvorenih očiju nego žmiriti, hodati ravno i fulati. otplahutati u neka ružičasta vremena zanimljivo je, ali brzo sve nestane kad se oči protrljaju... :))

Autor: meija   |   03.09.2009. u 19:43   |   opcije


meija...tak' je.:)) Zato ja stalno igram Sudoku i Mahjongg,heh...treniram za urne ;))

Autor: transmiteri   |   03.09.2009. u 19:44   |   opcije


eto meija to je to ; jednostavno sa godinama gledamo drugačije , ,, (nažalost ne nosimo one ljepe ružičaste naočale ) !

Autor: Sinisa_i_Nera   |   03.09.2009. u 19:45   |   opcije


tape, ne priznam ljubav koja plovi mirno...kad-tad de pretvori u naviku i na kraju u dosadu. zato radije da mi drhturi tlo pod nogama, leptiri zvrndaju iznad, a i ispod pupka :)))

Autor: meija   |   03.09.2009. u 19:46   |   opcije


AKO KEMIJA NIJE PRESUDNA,ŠTO TAD? ULAZIMO U VEZU PRORAČUNATO...

Autor: IZNENADJEN   |   03.09.2009. u 19:48   |   opcije


u vezu se uvijek bar ja mislim ulazi zbog kemije ; al sudionici dalje ovise o tome kolko če experimenti biti uspiješni !

Autor: Sinisa_i_Nera   |   03.09.2009. u 19:50   |   opcije


meija...djeca su ti tada stotine leptirića i tebi i njemu :))) (opet ja bajkovito) :)) Kemija ne smije biti presudna. Nije proračunato, već mudro :))

Autor: transmiteri   |   03.09.2009. u 19:52   |   opcije


NA KRAJU KRAJEVA, NE KAŽU LI LJUDI :- SVAK JE KEMIČAR SVOJE SREĆE:))))

Autor: IZNENADJEN   |   03.09.2009. u 19:52   |   opcije


naravno kad žena ulazi u vezu s predumišljajem .onda je to mudrost...čestitam

Autor: IZNENADJEN   |   03.09.2009. u 19:54   |   opcije


U meme ljudi kažu : Svak' je kreator svoje sreće! Kemija ili kreativnost??? ;)

Autor: transmiteri   |   03.09.2009. u 19:55   |   opcije


po meni djeca nikad ne bi trbala biti dio experimenta ; niti su ga stvaral niti su ga pravila ; kreatori moraju biti uzor experimenta bez obzira na nus pojave !

Autor: Sinisa_i_Nera   |   03.09.2009. u 19:55   |   opcije


IZNENADJEN...ma jok! ;)) Žena samo pregleda sve formulare glede kriterija i vrši izbor, ako ga ima,hehe... :)))

Autor: transmiteri   |   03.09.2009. u 19:58   |   opcije


djeca bi trebala biti okvir na slici,ukras...a mi to s godinama zaboravimo i mislimo samo na sebe

Autor: IZNENADJEN   |   03.09.2009. u 19:58   |   opcije


na žalost, osim potrebe probuditi se i usnuti uz nekoga i dijeliti 24 sata, sve više se o i u ljubavi razmišlja tržišno-ja tebi, ti meni..tko da više!

Autor: meija   |   03.09.2009. u 19:58   |   opcije


meija ,problem nastaje kad tržište propadne

Autor: IZNENADJEN   |   03.09.2009. u 20:01   |   opcije


Vidj ti IZNENADJENOG! :) Lijepo rečeno ono o sebičnosti partnera ;)

Autor: transmiteri   |   03.09.2009. u 20:03   |   opcije


IZ...problem nastaje kad se krene s rasprodajama i cijenjenjem ispod tržišne vrijednosti

Autor: meija   |   03.09.2009. u 20:03   |   opcije


*cjenjkanjem

Autor: meija   |   03.09.2009. u 20:03   |   opcije


pa to sem i rekel

Autor: IZNENADJEN   |   03.09.2009. u 20:05   |   opcije


Vidiš meija ti ne priznaješ ljubav već samo zaljubljenost i strast.Dok se zaljubljen sve vidiš ružičasto a kada to prođe vidiš da to nije bilo onako kako si ti to vidjela.Momak i djevojka
su krenuli na vjenčanje.Njegovi roditelji su bili bogatiji,radili su u Njemačkoj i platili su sve troškove svadbe pa i mladinu vjenčanicu.Prilikom
ulaska kod matičara na stepenicama
mlada je isprljala vjenčanicu stavši nogom na skut vjenčanice.Mladoženja se izderao na mladu govoreći da mora paziti i da je vjenčanicu kupila njegova mama.Mlada je ćutala ušli su kad matičara mladoženja je rekao sudbonosno DA a mlada nakon njega je rekla NE."Sva sreća da sam na vrjeme
progledala i shvatila da ti niti zaslužuješ niti imaš moju ljubav.Daj
svojoj mami vjenčanicu meni ne treba."
Ovo je istinita priča.

Autor: tape   |   03.09.2009. u 20:06   |   opcije


kako se tip zvao..EDIP

Autor: IZNENADJEN   |   03.09.2009. u 20:09   |   opcije


tape, itekako priznajem ljubav, zaljubljenost mi baš previše ne paše jer me prežvače i pretumba u svim smjerovima. ali koliko god mogu trudim se da se ne uljuljkam u svakodnevnicu i ljubav ne prihvaćam kao nešto što se samo po sebi podrazumijeva ako živimo zajedno. kujiš? :)))

Autor: meija   |   03.09.2009. u 20:09   |   opcije


e meićka, kad se sad nisam šlogiro, neću nikad.

Autor: kolafjaka-zen   |   03.09.2009. u 20:15   |   opcije


fjaka, zakaj?

Autor: meija   |   03.09.2009. u 20:15   |   opcije


to nije ljubav po meni tape ; to je bio interes !

Autor: Sinisa_i_Nera   |   03.09.2009. u 20:16   |   opcije


E takoc,...iako smo različiti ipak smo super komunicirali :)) Hvala na druženju i pozdrav ;)))

Autor: transmiteri   |   03.09.2009. u 20:17   |   opcije


pozz :)

Autor: meija   |   03.09.2009. u 20:18   |   opcije


jel se tu još piše o kriterijima ili ..........o čemu??????

Autor: akadoto   |   03.09.2009. u 20:19   |   opcije


Ako živiš s nekim onda ga voliš,on je neko poseban za tebe.Sretneš nekoga osjetiš leptiriće,strast i kemiju osjetiš zaljubljenost i to je početak
veze.Polako se bolje upoznajete.Vidite karakter jedno drugog.Vidite želje jedno drugog i tek ako idete u istom smjeru živite zajedno.Po mom mišljenju
ne postoji ljubav na prvi pogled.Postoji kemija strast i zaljubljenost na prvi pogled ali iz toga tek treba da se rodi ljubav.Nećeš
s nekim nepoznatim ući u zajednički život.

Autor: tape   |   03.09.2009. u 20:22   |   opcije


ma ništa.

Autor: kolafjaka-zen   |   03.09.2009. u 20:22   |   opcije


fjaka..baš me zanima, ajde gukni na pvt :)

Autor: meija   |   03.09.2009. u 20:23   |   opcije


Slazem se sa vasom frendicom.No primjetila sam to isto i kod muskaraca.Cim su stariji kriteriji su im strozi-traze one od 20-30godina.

Autor: jana-auri   |   03.09.2009. u 20:23   |   opcije


traže oni i da si im mama, banka, kućna pomoćnica, rodilja, stalak za pivu, robot za poslugu, majka tereza za ljubavnice... i onda se ismjehuju iz žena.. pa je obično "špotalo-dopalo"..i "probirač nađe otirač" :))

Autor: bez_duse   |   03.09.2009. u 20:26   |   opcije


ma neću. sve mi je jasno ka i tebi:)

Autor: kolafjaka-zen   |   03.09.2009. u 20:28   |   opcije


bez..sad kad si došla, mogu off, predajem ti palicu :)))...bilo je zanimljivo, pozdrav svima i dobra zabava i dalje :)

Autor: meija   |   03.09.2009. u 20:28   |   opcije


fjaka, onda dobro ;-)

Autor: meija   |   03.09.2009. u 20:29   |   opcije


zaljublenost je prekrasna ; nosiš ružičaste naočale , nije te tolko briga za neke detalje ! ... vrijeme ide , naočale dobivaju okvir ,,,: kolko si ti i onaj netko ugradio u taj okvir tolko su naočale čvrste !

Autor: Sinisa_i_Nera   |   03.09.2009. u 20:29   |   opcije


meni rastu kile a opada mi kosa.
glede ponude , nema zime .. ako nema po normalnoj cijeni, ima na rasprodaju..hehhe

Autor: mara60   |   03.09.2009. u 20:35   |   opcije


meićka, ali mislija sam konkretno na tebe da nebi bilo zabune:P

Autor: kolafjaka-zen   |   03.09.2009. u 20:40   |   opcije


meija, nisam ja za ovakve teme. Ja imam samo jedan kriterij koji tražim od ljudi..i muškaraca i žena.. s kojima komuniciram ili živim. I tak kriterij nisam mijenjala cijeli život..niti neću.

Autor: bez_duse   |   03.09.2009. u 20:41   |   opcije


fjaka, odi vrit....ne čitam misli, a znatiželjna sam...jel ti znaš kakva je to grozna kombinacija? :))) (bolje da sam otišla)

Autor: meija   |   03.09.2009. u 20:44   |   opcije


normalno, računam na žensku znatiželju:DDD

Autor: kolafjaka-zen   |   03.09.2009. u 20:58   |   opcije


e jbg, opet sam prekasno dosla, a bas imam svasta za reci...mogli bi istu temu ponoviti u neko drugo vrijeme, tak da se i drugi ukljuce...

Autor: juicy-mama   |   03.09.2009. u 21:28   |   opcije


Dodaj komentar