nemate pravo

koliko god mislili da imate remetiti jedva stečeni mir i sigurnost vaše djece
dovođenjem novih partnera. vi, kao novi partneri niste izabrani od njih, već od njihove majke/oca.
kako vam ne padne na pamet razmisliti žele li oni vas upoznati i žele li vas u svom životu.što su oni amebe, komad namještaja? hebo vas, najbolji ćete biti nevidljivi i diskretni.
i da, da ne zaboravim, nikakvo upoznavanje s maloljetnom djecom niti dovođenje u njihov prostor. moje duboko uvjerenje i moj stav na temelju stotine i stotine nesretnih dječjih priča.
pričekajte, hebo vas, odlučujte za sebe koliko vas volja, ali kad su djeca u pitanju, manje fakin sebičnosti.

02.10.2011. u 10:10   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Kako očekuješ da će svoju djecu razumjeti, kad sebe nisu znali razumjeti i prepoznati najboljeg partnera za sebe, a samim tim i djecu.
Po mom mišljenju riječ je o emocionalno nezrelim i sebičnim osobama, kojima bi trebalo oduzeti djecu.

Autor: NajozbiljnijeTiKazem   |   02.10.2011. u 10:12   |   opcije


bljuje mi se od tolike neodgovornosti
neš ti, klinci jedva čekaju neku novu ili novog
hebo vasw, pustite ih da skrpaju taj svoj život koji je
narušen raspadom obitelji

Autor: lanena-   |   02.10.2011. u 10:12   |   opcije


Za maloljetnu djecu se slažem...al kad su u pitanju odrasla djeca (kao moja ), onda se razgovra o tome sa njima , pa saznaš njihovu želju o tome....

Dobro jutro..:)))

Autor: Oci-Boje-Duge   |   02.10.2011. u 10:12   |   opcije


Ukoliko je roditelj promiskuitetan, poželjno je da sve svoje ljubavnice dovodi djeci, na uvid.

Autor: NajozbiljnijeTiKazem   |   02.10.2011. u 10:13   |   opcije


koje hebeno sebično pravo na svoj život
što to znači "svoj"?
da imaš pravo svojim odlukama remetiti tuđi?
i da, klinci naizgled prihvaćaju, ali u suštiti se samo pomire, naprave kompromis
jer nemaju izbora

Autor: lanena-   |   02.10.2011. u 10:14   |   opcije


na neki način se slažem, ne slažem se da roditelji trebaju biti potpuno sami, ali za ulazak u već uhodanu shemu treba pričekati

Autor: bumovideli   |   02.10.2011. u 10:15   |   opcije


oči, govorim o maloljetnoj djeci, tad se najčešće i događaju
teška sranja, pogotovo u pubertetskoj dobi
ne biste vjerovali što sve klinci dožive

Autor: lanena-   |   02.10.2011. u 10:16   |   opcije


da..i postoje varijacije na temu... nesretan roditelj je dobar roditelj?... naravno da nije sreća para puna vreća..ni razbacan krevet stalno nečiji tuđi...

No, svatko odlučuje o svom životu..a izbor nas određuje kao ljude ili ne ljude... roditelje ili ne roditelje.. itd.....

Autor: Oci-Boje-Duge   |   02.10.2011. u 10:17   |   opcije


Sebične osobe, kažem ti ja:
Kmeee, ja nemam nikoga, kad ću biti sretan, depresivan sam, a što je s djecom, dosta što su sjebana pogrešnim odabirima svojih roditelja jedan put, sad bi trebala snositi posljedice ponovljenih grešaka.

Autor: NajozbiljnijeTiKazem   |   02.10.2011. u 10:18   |   opcije


činjenica je da često klinci postanu sebični, pa onda čak i kad imaju i preko 20 godina svojim roditeljima zagorčavaju život ako su se usudili zaljubiti u nekoga tko nije njihov otac ili majka, ali to sad ovaj čas nije tema...

Autor: bumovideli   |   02.10.2011. u 10:18   |   opcije


lanena.. moji su već bili odrasli kad sam se razvela ..a sad imam primjer moje sestre čiji su klinci u pubertetu ...i znam što se događa sa njima kad im majka nakon 11 g..od razvoda nađe nekog i uvede u svoj život... nastaje pakao za njih... iako ona nikog nije imala sve te godine... jako teška situacija..

Autor: Oci-Boje-Duge   |   02.10.2011. u 10:20   |   opcije


idem, mene ova toma iznova i uvijek uzruja
i vas bi da znate što se događa u dječjim dušama
ispod mirne površine, od samoranjavanja do pokušaja suicida
e...nijedna takva reakcija, drastična, nije bila kad je bar jedan roditelj ostao
koliko toliko pribran i koji nije uvodio nove partnere u njihov život.
a kod uvođenja novih partnera problema nema otprilike 3 %
pa si vi sad zgruntajte

Autor: lanena-   |   02.10.2011. u 10:21   |   opcije


bumovideli, imaš pravo, klinci su odvratni, batina je iz raja izašla.

Autor: NajozbiljnijeTiKazem   |   02.10.2011. u 10:24   |   opcije


Ne može se tu generalizirat... svaki slučaj za sebe... i tako treba bit....

Autor: Oci-Boje-Duge   |   02.10.2011. u 10:28   |   opcije


živjela statistika
ušao sam u 3%

Autor: RI41   |   02.10.2011. u 10:45   |   opcije


da je valjala...batina bi u Raju ostala!!

Autor: PAMELA_007   |   02.10.2011. u 11:12   |   opcije


lanić...iz nekog razloga jako osobno prenosiš ovu priču...postavljajući je kao generalno mjerilo! ... Treba biti oprezn s djecom...ali ne od njih stvarati asocijalna bića. Odgovornost je odraslih...pružiti djeci sigurno djetinjstvo. Kažem..odraslih...ne samo bližnjih! Svatko tko donese osmjeh na dječje lice...dobrodošao je!

Autor: PAMELA_007   |   02.10.2011. u 11:16   |   opcije


pam i ostali, ja vam zbilja želim da budete u ta 3 %
osobno je, naravno, slušam dječje priče svakodnevno
i bole me

Autor: lanena-   |   02.10.2011. u 11:28   |   opcije


hehe...ja ne volim biti dio nikakve statistike...(osobno je)....pa u startu nemam djecu koja su prošla pakao rastave. Imam djecu koja stalno pitaju: Kad ćeš si naći nekog???...tak daaaaaa....:)

Autor: PAMELA_007   |   02.10.2011. u 11:31   |   opcije


Ja bih rezimirala ovako: od crno-bijelog DA ili NE važnije je KAKO. Ako je roditelj društveno biće i afirmativno se odnosi i druži s oba spola, a ta druženja ni na koji način ne ugrožavaju djetetovu sigurnost, ili ga dijelom i uključuju, pa mu mogu pridonijeti novim iskustvima ili novim prijateljima, onda i taj neki partner može biti dio takve priče, dio okolnosti, dio druženja, i teško da će to izazvati traumu u djetetu. Djecu neće traumatizirati sama činjenica da roditelj ima nekoga, oni eventualno kroz tu situaciju projiciraju hrpu drugih frustracija koje vuku iz odnosa s roditeljem ili odraslima. I to je ono na čemu treba raditi, na poboljšanju kvalitete odnosa djece i roditelja. Ako je to zdravo, onda će i uvođenje novog partnera biti zdravo.

Autor: dragonfruit   |   02.10.2011. u 11:38   |   opcije


jako lijepo si to rekla zmajčica:)

Autor: PAMELA_007   |   02.10.2011. u 11:40   |   opcije


jednom sam imala muškarca za kojeg su moji dečki znali da "hodamo" i voljeli su ga, voljeli su s njim popravljati stvari po kući, ići u šoping i bili su happy kad su vidjeli da sam ja nasmijana i vesela...istina, ne znam kako bi to izgledalo da smo se odlučili živjeti zajedno, ali ovako je čist dobro funkcioniralo...no puklo je, i nakon njega sam odlučila da više nikad neću dofurati muškog u kuću, nemaju pravo dobiti povjerenje moje djece a nakon toga ih izigrati kao i majku...eto, to je moja priča ukratko

Autor: bumovideli   |   02.10.2011. u 11:41   |   opcije


Mislim da su upoznavanja dječice sa roditeljevim novim ljubavima potpuna pogrešna.
Mislim i da su ovi koji se bune, svojoj dječici priuštili mnogo nepotrebnih šokova.

Autor: NajozbiljnijeTiKazem   |   02.10.2011. u 11:46   |   opcije


abokte...
jel narušava Pam sigurnost svoje djece, svojim hobijem? narušava.
jel narušavam ja sigurnost svog djeteta, depesivnim ponašanjem niklim iz susprezanja da živi punim životom a ne asketizmom naentu, nakon rastave? narušavam.
jel narušavaš ti sigurnost svog djeteta ukrojavajući ga takvim optimalnim odgojem za neoptimalnu stvarnost? narušavaš.

i? šta sad. to je.... tako. svi svašta narušavamo. a ne samo, 'oni'.

3%. hbte. ajmo se bolje nit ne razvoditi. nit ljubiti. nit se nadati. ako smo roditelji, nismo amebe, issss..

Autor: mmmmmm_da   |   02.10.2011. u 11:47   |   opcije


ponekad roditelji griješe, ali ako na pogreškama nauči onda je to dobro, a ne da kao što ja znam situaciju postoje 4 sestre i svaka ima drugog tatu, e to je šok i to je bolno

Autor: bumovideli   |   02.10.2011. u 11:48   |   opcije


Najbolje je učiti na tuđim pogreškama.

Autor: NajozbiljnijeTiKazem   |   02.10.2011. u 11:50   |   opcije


e, kad bi se moglo učiti na tuđim pogreškama, ali ne ide to :)

Autor: bumovideli   |   02.10.2011. u 11:52   |   opcije


Dodaj komentar