Neću puno gnjaviti, ali obećala sam....

reći neke prve dojmove o knjizi "Živjeti svoj najbolji život".
Ako uzmete knjigu u ruke, budite spremni uključiti mozak, jer sumljam da ćete inaće imati volje za nastavak, nakon prvih nekoliko pročitanih stranica.
Čini mi se, da je autorica (koja je terapeutkinja za pronalaženje i uspostavu boljeg života), prenijela svoja predavanja sa
školske ploče u knjigu. Ne možete je čitati kao lagano štivo, namjenjeno dokonim domačicama. Više bih rekla, da je knjiga namjenjena onima, koji su spremni čitati sa razumijevanjem, te neće nakon nekoliko pročitanih stranica reći: Što je to pjesnik htio reći.
Evo, samo jedan početan primjer, pa autorica tako kaže:" Pristupno pitanje mudrosti...nikad ne pitajte "zašto", nego "što"..
kako biste postavili odgovarajuća "što" pitanja, morate promijeniti fokus s detalja i informacija prema ishodima. Udaljite se od pokušaja shvaćanja problema i krenite prema rješenju. Tijekom procesa, čete uvidjeti da ne morate shvačati problem kako biste ga znali riješiti. Korištenje "što" pitanja uvježbat će vas u razmišljanju prema budućnosti, kao da ste već ispred problema ."Što" pretpostavlja da je rješenje cilj.......

Mislim da knjiga nije loša, ali ne preporučujem je onima nestrpljivima, jer čini mi se, da donosi uobičajena rješenja koja su općenita i ne mogu se primjeniti individualno..

22.11.2012. u 12:27   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

čekat ćemo novu nagradnu igru...
možda ovaj put bude nešto za pojest :-))))))))))

Autor: sleeping   |   22.11.2012. u 12:31   |   opcije


Zanimljivo. Zašto je analitičko pitanje, a što je sintetičko i vodi k cilju, a cilj je rješenje problema. :-) Baš zanimljivo.

Autor: pasemi   |   22.11.2012. u 12:33   |   opcije


slipi..možda čevapi s lukom....:)))

Autor: vrbica   |   22.11.2012. u 12:35   |   opcije


Pasemi, jest zanimljivo, ali kao što sam rekla, treba se posvetiti čitanju.
Imala sam dojam (nakom prvih 30-tak stranica) da čitam skriptu nekog profesora, koji ju je napisao da bi studentima olakšao polaganje njegovog ispita...:)))

Autor: vrbica   |   22.11.2012. u 12:36   |   opcije


pass...baš zanimljivo..
znači samo upotrijebiš što...umjesto zašto...i već si na cilju :)

Autor: sleeping   |   22.11.2012. u 12:37   |   opcije


slip..autorica tako tvrdi..recimo:
Umjesto da pitaš: Zašto mi se ovo događa?....
Moraš pitati: što moram učiniti, kako bih ovo prebrodila?... itd.

Autor: vrbica   |   22.11.2012. u 12:38   |   opcije


vrbi...a tko će mi odgovoriti...hehegeee
ma takvih propitkivanja same sebe mi je već pun kufer
više se niš ne pitam....samo pičim....

Autor: sleeping   |   22.11.2012. u 12:40   |   opcije


oprosti za ovu zadnju riječ :)

Autor: sleeping   |   22.11.2012. u 12:41   |   opcije


čestitam:)
btw. nisam čitala baš tu knjigu, međutim sve je to na kraju manje više isto
dakle stvar je da se saberemo, da si pomognem, da se poštedimo daljnih ajmo reć grešaka i da nastavimo zadovoljniji dalje
jer to smo dužni sebi
e sad ako pretpostavimo da ništa baš nije skroz slučajno..pretpostavit ćemo i da nije slučajno da si baš ti među dobitnicama te knjige..
e sad..ako tražiš odgovore na neka samo svoja pitanja- naći ćeš ih, ako ne kroz ovu, možda kroz neku drugu knjigu slične tematike i tzv."škole"
međutim nikada ako je barem imalo ti nteresantna nije skroz bzvzna, makarse mnogo njih sprda na taj self- help trend

Autor: ladonna2   |   22.11.2012. u 12:41   |   opcije


slip...zato sam i rekla da mislim da je knjiga općenita...ima ih sličnih na tone..
No sve jedno ću je pročitati do kraja....:))))

Autor: vrbica   |   22.11.2012. u 12:41   |   opcije


stvar je u tome da se maknemo od ajmo reć našeg uobičajenog reagiranja..shvaćanja prihvaćanja..kojim nismo uspjeli do sada dobiti i zadovoljavajuće odgovore pa onda ni rezultate..
jes malo zeznuto, jes da treba vremena da sjedne..ali sve je to samo nadogradnja nas samih

Autor: ladonna2   |   22.11.2012. u 12:43   |   opcije


vrbi...naravno da ćeš pročitati...
pa to je poklon od svih nas :)))))))))))))

Autor: sleeping   |   22.11.2012. u 12:44   |   opcije


ladona, u potpunosti se slažem s tobom...da sam sama birala, možda je ne bih izabrala za čitanje...ali kao što kažeš..treba u njoj naći sebe...ako se nalazimo..možda i riješimo neke svoje nedoumice..:))

Autor: vrbica   |   22.11.2012. u 12:44   |   opcije


ne može neko ko je recimo ekstrovertiran, sad odjednom postat samozatajan, šutljiv, ovakav onakav, ali barem se nekako pomiriš sa tim da ti to jesi..i oda s vremenom..oprostivši sebi, manje dramiš oko tzv. svojih "grešaka"

Autor: ladonna2   |   22.11.2012. u 12:45   |   opcije


slipi...da to je nagrada od svih vas....:)))
možda postanem bolja osoba, kad je pročitam...:))))

Autor: vrbica   |   22.11.2012. u 12:45   |   opcije


dona...tu ''školu'' sam već prošla...
i bolje mi je bilo kad nisam dobila odgovore (od same sebe)
sad tek vidim koliko sam zabrazdila....uh

Autor: sleeping   |   22.11.2012. u 12:46   |   opcije


ladona...treba izvuči ono što se tiće upravo pojedinca...vjerojatno neću moći upotrijebiti svako slovo knjige na svoj primjer..ali vrijedi uzeti u obzir bar nešto...

Autor: vrbica   |   22.11.2012. u 12:47   |   opcije


ionako je masa nas svoj najveći problem zar ne? ili se okrivljujemo ili se preispitujemo ili se odričemo ili se kažnjavamo na svjesnoj ili nesvjesnoj razini..

Autor: ladonna2   |   22.11.2012. u 12:47   |   opcije


Zivim svoj najjebeniji zivit , asti ga na ka da ima tri zivota ,

Autor: raky03   |   22.11.2012. u 12:48   |   opcije


da ladona, tako autorica kaže: umjesto da druge pitate:"Zašto je to rekla?", pitajte:"Što ju je potaknulo da to kaže"?

Autor: vrbica   |   22.11.2012. u 12:49   |   opcije


raky...naj se sprdati...čitam ono za što si mi i ti dao bod..hahaha

Autor: vrbica   |   22.11.2012. u 12:50   |   opcije


znaš šta ja mislim o knjigama tog tipa i njihovu učinku na čitatelja?
sama činjenica da je netko traži, uzme u ruku, je dobar početak traženja rješenja...
dakle, tražiti odgovore je pravi put ...
i sama sam jedno vrime gutala takva štiva...pa kako ionako puno čitam, sve šta god mi se nađe pri ruci, odgovori se posložili...sami...
sada već dobro znam šta mi je činiti...gotovo u svakoj prilici...
niti jedno štivo ne treba ignorirati...pogotovo, ako se netko trudi napisat najbolje šta zna...i hvala ti, vrbice .))))

Autor: malamaza7   |   22.11.2012. u 12:50   |   opcije


maza, bit ću uporna i čitatti sa razumijevanjem...
vjerujem, zaista vjerujem da u njoj ima i nešto za mene....:)))

Autor: vrbica   |   22.11.2012. u 12:52   |   opcije


vrbi kad procitas posudis malo tu knjigu , da i ja povirim , jel ima sta za mene

Autor: raky03   |   22.11.2012. u 12:53   |   opcije


raky, vjerujem da se svatko može naći u knjizi, barem mali dio sebe...
A kad ju pročitam...poslat ću ti goluba pismonošu..ako bude
mogao letjeti tako daleko...:)))

Autor: vrbica   |   22.11.2012. u 12:54   |   opcije


vidi..vidi...raky je tebi poslao poklon,a meni nije
ovo mu neću oprostit dok sam živa...
ovaj...dok sam na iskrici :-))))))

Autor: sleeping   |   22.11.2012. u 12:55   |   opcije


činjenica je i jedno...što više zatvaramo oči pred nečim što nas jako smeta, aistovremeno smo jako involvirani u svemu tome, opet svjesno ili nesvjesno ..pa nas recimo tijelo kroz bolest povredu nešto "kazni"...jer idemo protiv sebe
a kad se tako nešto dogodi..treba se pitati
zašto mi se baš to desilo
zašto baš tako
što ja sama sebi krivo radim da je rezultat ovo..
dakle priznaje se i u znanstvenim krugovima da je preko 75-85% bolesti psihosomatskog porijekla
odnosno same su nam nastale u glavi pa se odmanifestirale na tijelo kroz.."kratke spojeve" samih sa sobom

Autor: ladonna2   |   22.11.2012. u 12:55   |   opcije


ladona...u tome i jest bit..ne pitaj "zašto" nego reci "što da učinim da ispravim ono što mi se dogodilo...
zanimljiva teza...nema šta...

Autor: vrbica   |   22.11.2012. u 12:57   |   opcije


vrbice...čitaj s razumijevanjem...i pomalo...jedna tema i stop...
i onda razmišljaj...o svim mogućim situacijama na tu temu...

odgovori stižu...uživaj .))))

Autor: malamaza7   |   22.11.2012. u 12:57   |   opcije


maza, ipravo to i radim...nakon prvog poglavlja..pokušavam primjeniti ono
što sam pročitala...a vi mi budite ocjenjivači...kad prvi put u komentarima kažem "zašto" upozorite me...:))))

Autor: vrbica   |   22.11.2012. u 12:59   |   opcije


a ako zaista želš baš recimo ozbiljno raditi na sebi
nije bzvze ni zapisivati događaje tipa dnevnik..ili konkretnu određenu situaciju..i onda sa odmakom od par dana ili tjedana skužiš, kaj je osnovni problem, koji dio ti se najčešće ponavlja, kaj te najviše zasmetalo, koja je to riječ, gesta šta..i gdje je kvaka22 i onda dođeš do rezultata..
pa jednostavno se više ne dovodiš u takve situacije

Autor: ladonna2   |   22.11.2012. u 13:01   |   opcije


ajme moje uspavane lipotice , sliping , pa ja tebi cu svoju knjugu posvetit ,
potpisat i lipo je namirisat

Autor: raky03   |   22.11.2012. u 13:01   |   opcije


Što, što, što, što, tatoo :što :-) ko da gledam što će biti ......zaboravit ću, ali se ne dam....što, što :-)

Autor: pasemi   |   22.11.2012. u 13:03   |   opcije


ladona, upravo to predlaže i autorica...pisanje vlastitih zapažanja...
To je knjiga koja se čita po poglavljinja, a ne u jednom dahu..nije to krimić...
Treba i primjenjivati ono što se pročita...:)))

Autor: vrbica   |   22.11.2012. u 13:03   |   opcije


pasemi hahaha...tako je samo pitaj "što, a ne "zašto"...:)))

Autor: vrbica   |   22.11.2012. u 13:04   |   opcije


ti ćeš sama sebe "ispravljati"...to je učenje...s pravim rezultatom.

Autor: malamaza7   |   22.11.2012. u 13:06   |   opcije


isto tako nemoj se zanositi ko što ne bi trebao niko od nas..da zato kaj ti znaš, da će i ostali oko tebe znati..šta je šta..
jer to što si si ti neke stvari razjasnila, i dalje ih odbijaš i nećeš i napokon ne podnosiš
ne znači da oni kuže ili da žele skužiti
i tu često nastaje problem
oni bi da recimo ti i dalje budeš im na usluzi, da- da spiki, nema problema i sve, jer si ih ti tako navikla...
kad ti to više ne budeš... jer te frustrira, ne paše, boli te i sl..e onda dolaze optužbe..od tih drugih
zato se i kaže...ne možeš promijeniti svijet ali možeš sebe
e sad dio gdje neki iz tog tvog svijeta otpadnu, jer trebaju otpasti isto nije jednostavan
dakle trnoviti put

Autor: ladonna2   |   22.11.2012. u 13:08   |   opcije


ojla :)

(danas sanm skakutava :P)

meni to nekak ne ide...sa zakaj i što, i zamjenom
jer
da bih mogla dalje, prvo trebam skužiti ZAŠTO mi se nekaj dogodilo. povezati sve u nekakvu cjelinu, posložiti, pa onda skužiti ŠTO mi je dalje za delati
po toj logici ispada da je nevažno zakaj se nekaj dogodilo, i da iz toga ionako nemremo niš naučiti, nego da je važnije kaj napraviti u slijedećem koraku

Autor: meija   |   22.11.2012. u 13:10   |   opcije


Interesantan primjer:
Klijent: Nešto me mući, u vezi ove odluke, ali ne mogu točno odrediti što.
Instruktor: Zašto to mislite?
a bilo bi bolje ovako:
Klijet: Nešto me muči u vezi ove odlike, ali ne mogu točno odrediti što.
Instruktor: Pokušajte pogoditi što vas muči....

ima razlike, kad bolje promislim...instruktor ga navodi da prića, a ne da samo kaže: ne znam....

Autor: vrbica   |   22.11.2012. u 13:10   |   opcije


upravo tako meija....
Ako se nešto dogodilo...to je prošlost... nevažno je zašto se dogodilo... ne možeš to više promijeniti..
Bolje je upitati se: Što trebam učiniti, da promijnim to što se dogodilo...:)))

Autor: vrbica   |   22.11.2012. u 13:12   |   opcije


mai:)))
pa nije problem
što---mi se dogodilo...fino pobrojiš, doživljaj, s kim s čim, kak si se osjećala..jer je sve to Što
a zašto odna dolazi nakon..jer sam ovo ono, zenula sim tam, pokušala ovo ono..i onda kad se pogleda
jedno i drugo..dođe se do rezultata..

Autor: ladonna2   |   22.11.2012. u 13:16   |   opcije


a ne, vrbi....
prošlost JE prošlost i nepromijenjiva je. ali i iz te prošlosti možemo štošta naučiti, da kad se nađemo u sličnoj situaciji, ne lupimo dvaput u isto mjesto ;)

kajaznam....
ja sam analitički tip. da mogu odrediti kako i na koji način riješiti problem, bitan mi je onaj dio koji se odnosi na to kak je do problema uopće i došlo, ZAŠTO se nakaj dogodilo
nekak mi treba taj dio logičnog povezivanja s činjeničnim stanjem

(mada mislim da je autorica možda mislila na ZAŠTO, na kuknjavo "ajme, jadna ja, zakaj mi se to dogodilo", a ne analizu samog problema ;)

Autor: meija   |   22.11.2012. u 13:16   |   opcije


upss feler..= mei:)

Autor: ladonna2   |   22.11.2012. u 13:17   |   opcije


dona, dona :))

Autor: meija   |   22.11.2012. u 13:18   |   opcije


:PP

Autor: ladonna2   |   22.11.2012. u 13:21   |   opcije


meija...mislim da je autorica htjela reći upravo ovo što i ti....nije problem analizirati počinjeni grešku...dapaće...treba je analizirati...ali ne samo pitanjima zašto, zašto i kukati nad tim... treba ocijeniti situaciju i reći "što" napraviti da popravim problem... Znači početi nalaziti rješenje...:)))

Autor: vrbica   |   22.11.2012. u 13:22   |   opcije


ladona...tipfeleri se događaju....:))))))))

Autor: vrbica   |   22.11.2012. u 13:22   |   opcije


ma je vrbi, ali za pronaći rješenje treba po problemu rudarski zarovati
a za to treba ..uf..treba puno toga. za početak priznati da problem postoji ;)

Autor: meija   |   22.11.2012. u 13:25   |   opcije


znaci treba nac lijeka bez da se upoznaju simptomi koji su izazvali probleme ,
malo cudno , kao da povijest ne predvida buducnost ,

Autor: raky03   |   22.11.2012. u 13:25   |   opcije


a to nije ni malo lako, pogotovo ako malim krajičkom mozga primijetimo da smo, gle vraga, mi problem stvorili :P

Autor: meija   |   22.11.2012. u 13:26   |   opcije


pa logično...ak nešto postane problem, to je zato što smo mi u nečemu sudjelovali i kaj je najveći štos recimo dobrovoljno..pa nam se to ipak ne sviđa..dakle mi smo sudjelovali da to na kraju eskalira u problem..nama..hah

Autor: ladonna2   |   22.11.2012. u 13:29   |   opcije


Bravo Raki, u pravu si..

Autor: Vinslet_   |   22.11.2012. u 13:30   |   opcije


meija...svoj problem...nismo uvijek sami stvorili..potrebno je najmanje dvoje.. ni to nikako ne znači da problem treba riješavati bez analize...no kuknjava nam ne može pomoći..treba razraditi, provjeriti, primijniti...:)))

Autor: vrbica   |   22.11.2012. u 13:30   |   opcije


raky...mislim da nisi pažljivo pročitao sve komentare...ajd, ponovno...:))))

Autor: vrbica   |   22.11.2012. u 13:31   |   opcije


ima puno self help knjiga i onih iz pop psihologije...neke su odlične a neke nemaju smisla..ja sam ih prije 15 ak godina puno pročitala...

jedna od najboljih mi je Žene koje previše vole (preporučam,..za razumijevanje svake ovisnosti)..

a Scott Peck mi je vjerojatno najdraži, on uvodi i duhovnost u psihologiju i psihijatriju

Autor: Vinslet_   |   22.11.2012. u 13:31   |   opcije


a kajaznam...meni je lakše kad znam da je problem, problem, ne previše zapetljan, pa i da sam ja nekaj sama zeznula, jer se onda, u suprotnom, tak fino zamotam u klupko varijacija na temu da...da.. :P

točno da je sve na neki način povezano, ali uvijek postoji taj netko tko je gurnuo prvu pločicu domina. a taj netko treba dobiti po prstima ;)

Autor: meija   |   22.11.2012. u 13:33   |   opcije


Vin, raky je u pravu...možda...al, problem još uvijek postoji... no prošlost nam samo pomaže, da riješimo budućnost, ali ne uz isključivo pitanje "zašto".. već što i kako dalje...:)))

Autor: vrbica   |   22.11.2012. u 13:33   |   opcije


meija...slažem se... zato i rasčljanjujemo problem...ne ostajemo na pitanj "zašto"...idemo dalje i rješavamo ga...

Autor: vrbica   |   22.11.2012. u 13:35   |   opcije


vin, znam da ima raznih varijacija na tu temu...i da ćemo svaki neku knjigu prihvatiti bolje ili lošije..
no uvođenje previše psihologije i psihijatrije u neku knjigu koja je napisana za svekoliko pučanstvo, čini mi se pretjerano...:)))

Autor: vrbica   |   22.11.2012. u 13:37   |   opcije


Vrbi donekle si u pravu - nekad nkad nećemo saznati zašto..jeste li od ljid koji su vas nekad povrijedili saznali zašto? pa često niste..a naročito dogadjaju...ali uzrok je itekako važan, što ne?

i naravno da treba raditi na saniraju štete a li nekad nema saniranja dok se ne nadje uzrok, kuiš?

ako moram izvaditi metak iz rane, ne znam kako će mi lamentiranje o boli i razmišljanje o tom što ću skuhat danas pomoć da se problema riješim, šta ne?;))

Autor: Vinslet_   |   22.11.2012. u 13:37   |   opcije


Vins, svojedobno sam bila gladna, doslovno gladna takvih naslova....čitala sve po redu. i odstala.
jer sam se samo zapetljavala još više u analizama analiza....a u glavi bumbari :P

Autor: meija   |   22.11.2012. u 13:37   |   opcije


ok, mogu si pustiti omiljenu sapunicu ili meditirati da je sve u redu npr..riskirajući da u medjuvremenu iskrvarim.

Autor: Vinslet_   |   22.11.2012. u 13:38   |   opcije


joooj Meja pričaj mi..DDDDD

a glava mi najviše bila cocin bubanj dok sam proučavala Castanedu...ne preporučam nikako))

Autor: Vinslet_   |   22.11.2012. u 13:38   |   opcije


Vins, aj sad zamisli mene ko djevicu, racionalnu, analitičku kak čeprka po problemima :P

Autor: meija   |   22.11.2012. u 13:40   |   opcije


nisam pazljivo pratija , dinamo mi je opet izgubija ,
nego onako sam reka ka da sam iz malog prsta isisa ,
kazu da je matematika stvar logike ,
a pologicno je , da se ne moze sa starim ne rijesenim problemima krenit dalje u nove probleme .'
za to treba bit ona logo terapija , da se cuje i ono sta se ne voli cut a da se i prizna ono sta se priznalo nebi ,
jer uvijek je dobro izbacit balast iz sebe ,
ako bas hocete , nase su babe isle na ispovijed sveceniku , matere psihijatru , ali problem je uvijeki ostaja jer u sukobima se treba rijesavat za stolom u ceri oka igrat otvoreni karata i bit spreman i na najgore bez straha ,
ajme meni sta sam, se uzlaja samo da ne pocmem zavijati

Autor: raky03   |   22.11.2012. u 13:41   |   opcije


super mi ide rješavanje tuđih problema (čitaj: sranja :P), uvijek kad netko od mojih curki zapne, ja sam ta koja gura dalje....a kad sam ja u pitanju.....aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...maaaaaaaaaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaa :)))

Autor: meija   |   22.11.2012. u 13:42   |   opcije


Vin...da...pitati se u nedogled "zašto" nema smisla, jer se često dogodi, da nikad ne saznamo "zašto"...
To "zašto" skriveno je negdje, u nekim događajima, koje možda nikad nećemo saznati da su se dogodila.. Tko je kriv, da nam se baš to dogodilo, iz kojih pobuda, kako to da smo baš mi upali u to...teško je reći...
To je ono što želim reći...
Umjesto da se mučimo sa pitanjem "zašto", bolje je nastaviti dalje...bez suvišnih pitanja...a možda..ponekad i ne želimo znati "zašto"...:)))

Autor: vrbica   |   22.11.2012. u 13:43   |   opcije


Meja mogu...bez da sam horoskopska Djevica, obožavam analiziranje..DDDD

bez analize nema zabave...u Analyze This sam plakala od smijeha)))

Autor: Vinslet_   |   22.11.2012. u 13:43   |   opcije


Meja - posve te razumijem..cijeli život mi je tako...

samo - ja se sad pobunim na to stanje pa okolina dobije jezikovu juhu...))

Autor: Vinslet_   |   22.11.2012. u 13:44   |   opcije


pa to i kažem Vrbi ali nekad ne možeš i NE SMIJEŠ bez tog zašto, kuiš? jer nekad - to je ravno samoubojstvu

Autor: Vinslet_   |   22.11.2012. u 13:44   |   opcije


raky...ima istine u tvom komentaru...
Nije svečenik pitao tvoju baku "zašto" ste to napravili...nego je rekao "Ok., a sad izmolite bla,bla,..
Niti psihijatar ne pita "zašto", kaže isto: Ok. ajmo riješiti situaciju...:)))

Autor: vrbica   |   22.11.2012. u 13:46   |   opcije


o ne, psihijatar itekako pita zašto..dapače, čeprka godinama da bi došao do - zašto..

Autor: Vinslet_   |   22.11.2012. u 13:47   |   opcije


vin, bolje za tebe...da okolina dobije jezikovu juhu, nego da se pitaš "zašto mi je to učinjeno"..
znači da si na dobrom putu da riješiš problem...:)))

Autor: vrbica   |   22.11.2012. u 13:47   |   opcije


riječ "zašto" kod psihijatra.. nije postavljena zbog osuđivanja već rješavanja...
On pita: što se dogodilo", a ne "zašto se dogodilo"

Autor: vrbica   |   22.11.2012. u 13:49   |   opcije


Vrbili, moram te malo ovako, na način "advocatus diaboli":))) da napišeš što bolju recenziju...a pitaćemo i Plavušu i Ame..nema majci vrdanja, kuiš?:DD

Autor: Vinslet_   |   22.11.2012. u 13:52   |   opcije


Vin...hahaha slažem se...i one trebaju reći svoje sugestije na knjigu...
Ako budu željele..
No to je samo početak čitanja...ima još puno toga..
Nadam se još dobrih rasprava....:))))

Autor: vrbica   |   22.11.2012. u 13:55   |   opcije


zasto je kljucno pitanje ili da se dode do rijesenja , zato postoji ono da se shvati zasto se to desilo , jer zbog onoga zasto nema ni konacnog lijeka odgovora tera[pije nego cukanja u mijestu ,
sve ima svoje zasto, a dok postoji volja za necim dotle postoji i nada , za necim .
zasto je ljubav dusevna hrana , zasto je sex samo potreba , zasto ljubav umire , zasto se opet rodi u nama , zasto se toliko cudni stvari desava , i to je pitanje , a svi razmisljaju zasto jer zasto kad se otkrije je i rijesenje problema
ajme sta mi dijeluje ona riba iz konzerve

Autor: raky03   |   22.11.2012. u 13:59   |   opcije


vrbice ivo, mislim da je tvoj zadnji komentar zapravo odgovorio na ono što sam htjela napisati.
nisam ovu knjigu čitala, ali sam mnogo o "takovim knjigama" čitala. više iz profesionalnih razloga no iz mojih osobnih i moje je mišljenje da su sve te knjige zapravo za svrstavanje pod jedan zajedniki naslov, a taj jest "sam svoj majstor".

osobno ne vjerujem da je to baš tako jednostavno ako ne postoje ipak neki preduvjeti za biti "sam svoj majstor".
kao kod kuhanja. badave i najbolji recepti, najbolji opisi kako nešto skuhati, ako nemamo neka osnovna znanja.

u tom slučaju uvijek moramo potražiti još dodatne i dodatne savjete.
moja prijateljica - nikada nije morala kuhati dok je bila mlada - nije razlikovala peršin od mrkve.
kada je na tržnici ženu pitala što je mrkva a što peršin, ova ju je poslala . . tamo kamo se obično šalje.
itd.itd.itd.
tko misli da si na taj način može pomoći, mislim da je u zabludi. naime uvijek sami sebe vidimo SAMO iz naše perspektive.

Autor: moluska   |   22.11.2012. u 14:04   |   opcije


duže sam pisala pa vrbice ivo, predzadnji komentar :-))

Autor: moluska   |   22.11.2012. u 14:05   |   opcije


mol...da znaš da si u pravu...al nije škodno pročitati.
Što se tiće psihijatra...ja ga imam..svoju najbolju prijateljicu..koja
ne pita "zašto" nego kaže: Bemti,kak da to riješimo...:))))

Autor: vrbica   |   22.11.2012. u 14:09   |   opcije


vrbice ivo, ima jako malo stvari koje bi bile škodne za pročitati. zapravo ih i nema ako čitatelj ima u glavi stvari poslagane koliko toliko u redu.
ako nije tako, onda mnogo toga napravi više štete, jako velike štete no što bi moglo donijeti koristi.

Autor: moluska   |   22.11.2012. u 14:26   |   opcije


mol...znam da je uzaludno tražiti riješenje svojih problema po raznim knjigama...no za dobru i konstrutivnu raspravu moraš nešto i pročitati, da bi mogao sudjelovati...:)))

Autor: vrbica   |   22.11.2012. u 14:33   |   opcije


vrbice ivo, potpisujem :-)
zato vrlo rijetko ovdje na blogu i pišem (znaš da ja muziku samo puštam) jer najčešće, oni, koji nisu ništa pročitali, svojim upadicama, prostačkim izjava i - ma znaš ti već sve to, svaku imalo ozbiljniju temu pretvore u sprdačinu. misle da su duhoviti, ali zapravo su samo jadni.
gdje se šalimo, tamo se šalimo, gdje nije tematika za šalu, tamo bismo trebali tako se i razgovarati.

a pisati/razgovarati može samo onaj koji ima o ćemu!

Autor: moluska   |   22.11.2012. u 15:14   |   opcije


mol, drago mi je da imaš isto mišljenje kao i ja...:)))
No takvi brzo odustanu, ako vide da nisu uspjeli skrenuti blog s teme...

Autor: vrbica   |   22.11.2012. u 16:41   |   opcije


Dodaj komentar