Kao klackalica...
Čitam sinoć na blogu komentare kod izidee na zapisu o muškarcu koji brine o svojoj dementnoj majci i što drugi misle o tome.
Ja mislim da je to u redu, ako ima samo njega, ako on može funkcionirati, raditi,izbivati iz stana nekoliko dana ( jer plaća gospoďu koja se tada brine za bolesnicu).
Netko bi odmah takvu osobu smjestio u ustanovu.
I to je u redu.
Svatko radi kako misli da je najpametnije za njega.
Po savjesti, po dužnosti, empatiji?
Ne znam...
To nije ni bitno za ono što želim reći.
Pitala sam konkretno izi što ju muči u činjenici da se muškarac skrbi na taj način o svojom majci.
Reče ona , ako sam dobro shvatila, da ako se upusti s njim u vezu, želi da oboje jednako daju.
Da koliko provode vrijeme kod nje, bilo bi dobro da isto tako provode vrijeme i kod njega u stanu.
I sad ono bitno, za mene.
Jako dobro je što je izi to odmah sebi rekla, što očekujemo od veze, odnosa...
I još bolje je o bitnim stvarima, koliko nezgodne bile, odmah razgovarati.
Reći koliko i kako možemo sebe dati i što očekujemo.
Izi želi jednako davanje, vremena, prostora...
I meni je to u redu.
Jer ako on ne želi dovoditi u svoj stan, zbog majke, partnericu...to može biti problem.za osobu koja to želi i očekuje.
Žena ne želi da njen prostor postane njihov prostor.
Zato neke stvari treba naglas izgovoriti.
Jedan "moj" mi je svojevremeno rekao da je moj glavni "problem" s muškarcima, da sam iskrena, direktna i ne igram igrice...mačke i miša, tzv.navlakuše.
E da...ja bih i s druge strane tako...direktno, iskreno, bez igara navlačenja.
Ima igrica koje volim...jako, ali to nije sada tema.
Pa se pitam...jel bitno ko ujutro prvi pošalje poruku...ili tko se ustane i skuha kavu.
Ako mi nedostaje, neću glumiti hladnoću nego ću napisati mail, sms, poruku koliko ga želim kraj sebe.
Makar ispala budala...zahebi ponos i inat.
Problem je kada jedno uglavnom zove, kuha kavu, vikendi samo kod njega, izlasci samo u njegovom aranžmanu i angažmanu...a ovo drugo, uzima...
I da...možda je s moje strane gledano, ono što puno dajem, nekome jako malo, ili obrnuto...
Ako malo dajem, njemu se čini kao nešto wooow.
Nije ljubav matematika, meni se čini više kao klackalica.
Malo ja, malo ti...
I da...nikad mi nije bilo zabavno dugo biti u zraku, nemoćna.
Sjećate se kao djeca...kad dugo nemoćno visite u zraku, a nije vam ugodno, osjećate se glupo jer niste takvu igru htjeli.
Dobro je dok oboje uživaju, smiju se, malo ja, malo ti...malo gore, malo dolje.
Što sam starija, uviđam koliko je zabavnije igrati igrice za velike,a ove dječje ostaviti djeci.
30.12.2014. u 8:51 | Editirano: 30.12.2014. u 8:52 | Dodaj komentar
Jutro :) Ovaj muškarac ima mamu, ja imam djecu, netko ima pesa, sve su to ograničenja. No, svi mi dolazimo u paketu s tim. Netko možda ima posao pa radi za sve praznike.. Čovjeka treba gledati po meni kao paket sa svime sa čime dolazi. Ako nam se paket ne sviđa, ćao.
Autor: Cococh-Anel | 30.12.2014. u 9:09 | opcije
Hoćem reći, svi mi imamo svoje pakete.. meni je ovo plemenito od čovjeka. Možda nema drugog izlaza. A što da ima dijete takvo, bi li onda bio poželjniji? Život nam donese i ostavi, a mi kako već znamo, no nismo sami na pustom otoku. I to je sreća.. Slično razumije slično.. pa svakomu prema njegovim željama.
Autor: Cococh-Anel | 30.12.2014. u 9:11 | opcije
Imam kolegicu koja stalno prigovara svojem mužu što se jako brine za svoju mamu. A ja joj kažem - ako se brine za nju, brine se i brinut će se i za tebe. Ona se složi, i kaže da je brižan, ali onda opet zaboravi..
Autor: Cococh-Anel | 30.12.2014. u 9:13 | opcije
Meni kad neko muško počne govoriti protiv svojih roditelja, mam ga prekrižim kao ozbiljnog kandidata. No, to sam ja..
Autor: Cococh-Anel | 30.12.2014. u 9:14 | opcije
Da dodam još i ovo. Moj partner ima stan u kojem možemo biti. Ja nemam jer mi se djecu pletu, a i sve ih jaaaako zanima :) To je trenutačno tako. Ako se pokaže da smo jedno za drugo, naći ćemo načina.
Autor: Cococh-Anel | 30.12.2014. u 9:16 | opcije
Trebamo sebi posvijestiti jel se možemo s nečim nositi...što nam možda apripri smeta.
To kreće od onog laganja sebi.
Jutro, koko :)
Autor: ovca_ko_ovca | 30.12.2014. u 9:17 | opcije
*apriori
Autor: ovca_ko_ovca | 30.12.2014. u 9:18 | opcije
Točno, slažem se. Kad se ja s nečim ne mogu nositi, onda me zanima zašto. Koja je to misao koja mi je odbojna? Tu naučim puno o sebi. Ako osvijestim što me točno muči, koji put ispadne da i nije rješenje ono što misim da je.
Autor: Cococh-Anel | 30.12.2014. u 9:20 | opcije
Sviđa mi se što si je ti pitala - što ju točno muči.
Autor: Cococh-Anel | 30.12.2014. u 9:22 | opcije
ne bih ulazio u to, što nekog smeta kod drugog i opravdanost toga
želim samo reći, da je pošteno reći sa čime možeš živjeti
a sa čime ne
prešućivati to, misleći kako će se to jednog dana promijeniti, zavaravanje je
koga, nevažno je
zavaravanje je loše za sve i ne nudi perspektivu
Autor: perce | 30.12.2014. u 9:23 | opcije
Da smo svi mi znali sa čime se možemo nositi a sa čime ne, ne bismo bili ovdje. Osim toga, nešto bude na početku simpatično a onda prijeđe u noćnu moru. Ili nešto bude odbojno a poslije postane prihvatljivo.
Autor: Cococh-Anel | 30.12.2014. u 9:27 | opcije
Ovco, oprosti što se raspisah, tema mi je inspirativna. Razmišljam o sebi.
Autor: Cococh-Anel | 30.12.2014. u 9:28 | opcije
Da, bitan je paket. Ali je ipak najbitniji partner. I njegov odnos prema njegovom paketu. Općenito karakter i ponašanje tog partnera. Ako je njegov stav zdrav, ako se zdravo odnosi prema svojem paketu kojeg eto ne možemo mijenjati, ako smo mi zdravg odnosa prema tomu, onda je to sve dodatno ljepilo koje povezuje partnere.
Autor: Cococh-Anel | 30.12.2014. u 9:31 | opcije
dobro vam jutro
eto ponovo moje teme
meni nije isto živi li netko sa djecom ili sa potpuno dementnom i nepokretnom mamom...
jednostavno je stacionar nešto što mislim da nebi mogla dijeliti...
stalno razmišljam o tom mirisu u stanu...možda sam u krivu...
Autor: izidea | 30.12.2014. u 9:34 | opcije
lako je sa zdravim, Coco
i to kaj ti spominješ da nisi znala, pa se dogodilo
dogodi se onima koji srljaju i pri tom ne vode računa kud idu
Autor: perce | 30.12.2014. u 9:34 | opcije
bio je iskren i to je fer...
Autor: izidea | 30.12.2014. u 9:38 | opcije
jutro :)
ok, dobro je odmah na početku definirati bitno
ali....
kaj da se njegova mama, do su se počeli viđati, bila zdrava, pa se u međuvremenu razboljela?
vjerujem da bi se bitno promijenilo i njeno mišljenje o njemu i identičnoj situaciji
i to ne bi bio toliki problem, nego samo jedna od životnih situacija koju dijele
Autor: meija | 30.12.2014. u 9:38 | opcije
tako je meja...
da se to desilo u već postojećem odnosu drugačije bih se postavila...
Autor: izidea | 30.12.2014. u 9:40 | opcije
drugačije reagirala...
Autor: izidea | 30.12.2014. u 9:41 | opcije
meija...
Autor: izidea | 30.12.2014. u 9:42 | opcije
Ma, frajer mulja. Oženjen je pa nemre nikog dovest doma, a bolesna mama je čisti izmišljeni sentiš.
Autor: vegavega8 | 30.12.2014. u 9:42 | opcije
izi, drago mi je to čuti
jer i mi se možemo naći u takvoj situaciji, bolesni i nemoćni....
i znaš kaj, možda ipak žuriš. ne znam u kakvom ste odnosu, koliko povezani, niti o tome ne pitam, ali da vas nešto više veže, možda bi i tvoj stav bio drugačiji
kajaznam, nagađam....
Autor: meija | 30.12.2014. u 9:43 | opcije
pa meni to i nije sentiš vega...
Autor: izidea | 30.12.2014. u 9:43 | opcije
ako i je muljanje (zavaravanje)
opet samo potvrđuje već rečeno
perspektive nema
Autor: perce | 30.12.2014. u 9:46 | opcije
ne veže nas ništa jer smo na početku...
ali ja ovdje imam svoje "okvire"...
a takva osoba nije u njima...
opet - zaintrigirao me...
možda je fakat oženjen - o tome nisam razmišljala...
hm,hm...
Autor: izidea | 30.12.2014. u 9:46 | opcije
mislim da si u pravu perce...
Autor: izidea | 30.12.2014. u 9:48 | opcije
pero, viš kak je to čudno
nema jer u startu je problem
bilo bi, da se dogodilo kasnije, a njih dvoje su se skompali (možda)
di je tu onda problem?
previše očekujemo da nam se sve posloži kako želimo?
ne ide to baš tak, u životu....
Autor: meija | 30.12.2014. u 9:48 | opcije
provjeri da li je oženjen - fiksni broj i zvrcni u vrijeme nedjeljnog ručka ili bilo koji dan kad svi već normalni spavaju ;)
Autor: meija | 30.12.2014. u 9:49 | opcije
sad idem frizeru...
bum vas pročitala na večer...
pozdrav
Autor: izidea | 30.12.2014. u 9:50 | opcije
meija - do sada sam si posložila neke stvari u životu...
kad možemo reagirati preventivno zašto nebi reagirali...
htjela sam čuti i drugo mišljenje...
vidjet ćemo...
Autor: izidea | 30.12.2014. u 9:52 | opcije
ako ne definiraš kaj želiš, to ti se neće niti dogoditi
niti ćeš ikada znati kako to postići
zato se mnogima život i svede na sistem pokušaja i pogrešaka
a tada su svi drugi krivi za to
jer nisu uvidjeli kak treba s tobom
a kako bi i mogli, kad ni sam ne znaš
Autor: perce | 30.12.2014. u 9:53 | opcije
Izidea, ovo je moja znatiželja i ne moraš mi odgovoriti, Budući da tu ne osjećam nikakvo suosjećanje, zanima me kakav je tvoj odnos prema tvojoj mami?
Autor: Cococh-Anel | 30.12.2014. u 9:54 | opcije
vidjet ćeš ;)
Autor: meija | 30.12.2014. u 9:54 | opcije
živim u kući sa svojim roditeljima...relativno su dobrog zdravlja za sada...
da se desi takva situacija imam i financijske i prostorne mogućnosti brinuti se o njoj...
bila bi u stanu ispod mojeg...
Autor: izidea | 30.12.2014. u 9:59 | opcije
off sam
Autor: izidea | 30.12.2014. u 10:01 | opcije
Da...nije lako biti u vezi i imati bolesne
roditelje...ja sam bio u dobroj vezi kad
mi se tata razbolio...bar sam tako mislio...
moš mislit...Koje gluposti moj prostor..
tvoj prostor...I tako me odpilila ...razlog
premalo smo skupa..Nek je meni moj
tata živ....a njoj želim svu sreću i da si
nađe nekog s kim će biti skupa 24sata..
Autor: wasyxde | 30.12.2014. u 10:04 | opcije
wasy, ljudi kad se vole, dijele i probleme
ili...
kad nas stisnu problemi, vidimo koliko ljubavi ima(mo)
Autor: meija | 30.12.2014. u 10:05 | opcije
Je. Garant smo svi mahom došli na Iskricu da bismo se bavili humanitarnim radom - njegom invalida, staraca, terminalnih bolesnika i slično. Sve jedva čekamo da nam se ukaže netko odgovarajućeg profila pa da se uvalimo u skrb. Kojeg li kokošjeg licemjerstva! Ja sam odnjegovala dvoje nepokretnih ljudi, SVOJIH, ali tuđe ne bih ni pogledala. Ne ovdje, ne u startu. Pa i da se razbole kad sam već debelo s nekim u vezi, mislim da bih ovog puta bila dovoljno mudra da zbrišem koliko me noge nose, a ne nose me osobito, tak da bih najvjerojatnije zbrisala do svojeg stana i rekla "Tko voli, nek izvoli". Možda. A možda bih čvrsto zakračunala vrata.
Autor: vegavega8 | 30.12.2014. u 10:11 | opcije
A ovo da je nemože odvesti do mame..
ak ništa bar da se upoznaju.....
i ja mislim da nešto mulja..laže..
Autor: wasyxde | 30.12.2014. u 10:12 | opcije
mhmm... Coco je u pravu.. s osobom dolazi cijeli paket njegove situacije, njegove osobnosti, ogranicenja, ...ajmo reci, mana i vrlina...iako su one vise vezane za samu osobnost.
Ukoliko su stvari transparentne, svatko ce vidjeti te otezavajuce i olaksavajuce okolnosti i postaviti se prema njima, prihvatiti ih ili odbaciti, ali....
Na zalost, sto iz strahova od odbacivanja, sto iz zelje za nekim ..da pomogne, da je tu uz njega...moze sve biti..hmm..sorry izzy... moze biti i zamka. Ne bih htio biti sroljo i dizati nepotrebnu negativu, ali stavljam se u tvoju poziciju i razmisljam naglas..u stvari na pis :)
Vjerujem da si ti i sama toga svjesna. Ne bi trazila podrsku i misljenje da ti to ne vijuga kroz glavu u velikim kolicinama.
Moja pozitiva uvijek gleda ono dobro u ljudima, ali mi iskustvo nalaze da ne budem muha nakeljena na sofersajbu. Od mene prema tebi, idi.. vidi..razluci, odluci.. ne boj se nicega..sve dok imas tri zrna soli u glavi..ti si slobodna. Nece ti se nista dogoditi..malo odvratnog ukusa u ustima je mala cijena naprema robovanju zbog lose odluke.
A ti ofca...
meeee ..i dobro jutro :)
dobro jutro svima! :)
Autor: peempee | 30.12.2014. u 10:12 | opcije
Nisam nigdje pročitala da se od Izidee traži ili očekuje da njeguje njegovu mamu. Je li mi je promaknulo?
Autor: Cococh-Anel | 30.12.2014. u 10:16 | opcije
to je ono..presuceno ocekivanje..koje se mozda i nijece...ali..
sorry..ali bio sam u situacijama..gdje sam uletio ko peder u harem... pa poslije izlazio iz toga sa vise od gorkog okusa u ustima.
Treba covjek odvagnuti...koja je krajnja granica do koje ce ici.. i to ..bas kako i pero veli..otvoreno reci..
gle, starka/stari...ja to i to..ti to i to, ali to i to..ne ide. Pusa ...
Autor: peempee | 30.12.2014. u 10:20 | opcije
Gledam čisto praktično. Ako se s nekim povežem, pa ne bum njegovala njegovu mamu odmah, prvo moram njega upoznati, godinu dvije, i ako to ispadne super, onda dolaze daljnji koraci. Obzirom da je prosječni vijek trajanja veze oko 3 godine (i brakova, nažalost), u tom kontekstu ima vremena.. Bože mi prosti, ne bu ni mama vječno, Po meni je ipak osnosvno pitanje je li frajer k čemu.
Autor: Cococh-Anel | 30.12.2014. u 10:30 | opcije
8ce ..ne slažem se s tobom...starim ljudima
treba pomoći...ako kako ti kažeš zatvorim
vrata...onda zatvoriš i srce i dušu...
I stari ljudi vole društvo,popričati s
nekim....malo izići van ...ako su nepokretni
i svi ih otpile ...zar ne misliš da su mrtvi i
prije smrti..
Autor: wasyxde | 30.12.2014. u 10:31 | opcije
...kad sam se udavala..bila sam mlada...odmah sam dala
do znanja da ne želim živjeti s njegovim roditeljima
a kamo li sad
sad ne želim živjeti ni s njim 24 h... :)
(ne ...nije riječ o bivšem)
Autor: sleeping | 30.12.2014. u 10:36 | opcije
Nije tu problem mama.... wax..
mozda bi cak..vec je netko ovdje na iskrici pisao i radio na tome, volonterski je posjecivala i pomagala starijima i potrebitima... stvar je u navlacenju na nesto sto ne zelis, pod maskom neke osjecajnosti, zavodljivosti..itd..
Autor: peempee | 30.12.2014. u 10:36 | opcije
A ja pak volim da je puna kuća, neka ih :))
Autor: Cococh-Anel | 30.12.2014. u 10:37 | opcije
evo sad sleepy...ajajajajj.. idem ja sad :))
Autor: peempee | 30.12.2014. u 10:37 | opcije
Imam prijateljicu koji živi izvan Zagreba, na selu. Dok smo studirale, u njezinoj kući je živjelo 5 generacija: njezina prabaka, baka i deda, mama i tata, njezin muž, i njezino dijete - koje je imalo tada šukunbaku. I ta pra/šukunbaka se razboljela, svi se brinuli oko nje, i umrla doma. Došla sam na sprovod, baka išla na groblje od kuće. I sve je bilo nekako normalno. To je meni pojam sreće.
Autor: Cococh-Anel | 30.12.2014. u 10:41 | opcije
ostani pimpač
nemam više što reći na ovu temu :))
Autor: sleeping | 30.12.2014. u 10:41 | opcije
Tužna mi je ta otuđenost, svatko inzistira na nekakvoj svojoj slobodi, a onda su svi usamljeni, i vrit. Ljudi više ne znaju živjeti u grupi..
Autor: Cococh-Anel | 30.12.2014. u 10:42 | opcije
Treba vratiti plemena, neće viši biti usamljenih, bit će više zdravlja i brige za druge..
Autor: Cococh-Anel | 30.12.2014. u 10:43 | opcije
To lijepo veliš...... Momak, kad posadiš mamu javi mi se ..... Davno su potencijalne snahe počele govorit : Ako ima mamu i kravu bjež od njega. :)
Autor: jabsponzorusu | 30.12.2014. u 10:43 | opcije
Djeca bi imala svu pažnju ovog svijeta, ne bi morala bježati u virtualu (kao i mi)
Autor: Cococh-Anel | 30.12.2014. u 10:44 | opcije
Svaka dob zaslužuje ljubav i poštovanje ...dodala bi i onu mudrost....Kada uživaš u plodu, sjeti se sa zahvalnošću onoga tko je tu voćku i posadio...
Autor: purpurna-nit | 30.12.2014. u 10:49 | opcije
A ovo muški ženski odnosi...istina i samo
istina...ostalo je sve samo stvar dogovora...
poz. svima...
idem mojoj staroj susjedi unijeti drva
i popiti s njom kavu..i nemoram pitati
bivšu dragu..jel ja to smijem!!!!!
Autor: wasyxde | 30.12.2014. u 10:51 | opcije
Nije bitna mama, tata, djeca...stvar je u početku postaviti ipak neke okvire..mko za puzzle.
Posebno ako nam se osoba svidi, ako nam se čini da bi tu moglo biti nečega.
Autor: ovca_ko_ovca | 30.12.2014. u 10:52 | opcije
ovco, guzva prilična, samo kiss, kiss :)
a i ostalima :)
Autor: I_disagree | 30.12.2014. u 14:08 | opcije