Veza bezveze...ili što ako nemamo budućnost...i kako vam se dade stalno brijati po politici?
Tipkam.
Nakon dužeg vremena zatipkah se.
Zanimljiv, duhovit, odgovara inteligentno ali nepretenciozno, veli da je solo, ima jedno dijete, rastavljen, pokušava se riješiti cigareta, nekad bio bubnjar u nekom bendu ali morao odrasti, kad je došlo dijete.
I tipkamo, tipkamo.
Smjestila se ugodno, baš ugodno iznenađena.
I pitanje, koliko mislim ozbiljno ovdje.
A jooooj, svakako sam ja ovdje mislila ali nikad preozbiljno.
Veli on, ne želi gubiti vrijeme.
Rekoh, fer i pošteno od tebe.
Ja se, bome, ne vidim tako skoro s nekim u nekom zajedničkom kućanstvu.
Jednostavno je tako.
Morala bi mi se desiti WOW LJUBAV da promijenim mišljenje.
Sjetim se svoje višegodišnje veze za koju sam, nakon nekoliko mjeseci ljubovanja, shvatila da neće potrajati.
On je bio solo, ja bila solo, tu nije bilo zapreke, živjeli smo blizu, vrlo praktično.
Oboje imamo djecu, slične interese, nekad vikend kod njega, nekad kod mene.
Izlasci, koncerti, kina, kazalište, izleti, dočekivanja s večerama, slatkim iznenađenjima.
Nismo se niti jedno previše trudili, razumjeli se bez previše riječi.
Ovako nižem riječi, sve izgleda idilično.
No, ja sam duboko u sebi znala da imamo točno određen rok trajanja.
Pustili smo da traje...da se samo ugasi, da dogorimo kao svijeća.
Jel to bilo fer prema njemu i sebi?
On je čak spominjao zajedničku starost, ali ja sam samo znala reći: nemojmo gledati tako daleko.
Čekajmo što će biti sutra.
Jel to bilo izgubljeno vrijeme?
Imam lijepe uspomene, upoznala neke krasne ljude uz njega,spoznala neke stvari o sebi.
Kako mogu, koliko mogu.
Iskristalizirale se neke moje želje.
Moja očekivanja od mene same, od drugih.
Možda smo jedno drugome bili usputni učitelji, test vozači...
Ne znam.
Nije mi žao.
Veli on, nikad nisam požalio jer smo bili skupa, iako evidentno nećemo ostariti jedno uz drugo.
Povremeno se čujemo.
Dobro je, djeca mu rastu, kćer pred udajom, bivša mu se udala, promijenio posao, kose ima sve manje, veli...i dalje traži partnericu za starost.
I tak ja velim ovom friškom tipkaču kako je prerano bilo kome reći jel mislimo ozbiljno.
Može se desiti da usputna kava završi brakom.
A dugogodišnje ljubovanje može završiti kao rastanak dvoje stranaca.
Jesmo li izgubili vrijeme ako sebi i drugome damo šansu?
Meni ništa nije izgubljeno vrijeme.
Ako je oboma dobro, ako otvoreno kažemo kako i što želimo.
Ako nema figa iza leđa i pijeska u oči.
:)
11.01.2015. u 14:20 | Editirano: 11.01.2015. u 17:06 | Dodaj komentar
Ni ja ne želim gubiti vrime,
ajde da opalim te njime!
Autor: RexySexy | 11.01.2015. u 14:21 | opcije
svako vrijeme nakon koga se osjećaš bar malo zadovoljno ,sretno, ispunjeno ,,,, nije izgubljeno bar meni ....
Autor: RI41 | 11.01.2015. u 14:27 | opcije
"Ako je oboma dobro, ako otvoreno kažemo kako i što želimo."
hm..problem nastaje kad promijenimo želje.
Autor: ANERAK | 11.01.2015. u 14:34 | opcije
RI, tak nekak i ja mislim, no imam dojam nekad da se ljudima žuri, sada bih i ovdje, ajmo odmah definirati.
Ne mislim da je mudro razvlačiti nedefinirano godinama, ali treba dati šansu vremenu :)
Autor: ovca_ko_ovca | 11.01.2015. u 14:34 | opcije
Ane, kada se promijene želje, onda se o njima razgovara.
To su oni...uh, razgovori :(
Autor: ovca_ko_ovca | 11.01.2015. u 14:36 | opcije
bez obzira što se u početku misli, želi, kaže, dogodi se da se sve stubokom promijeni, okrene. I onda ?
onda je to teže prihvatiti. grozim se takvih razgovora u početku nečega što može biti svašta, a ne mora biti ništa.
Autor: ANERAK | 11.01.2015. u 14:36 | opcije
ofca
ja svaki put mislim ozbiljno ali kad ,kao što to povijest pokazuje pukne nikad ne žalim za tim vremenom ..jer mi je uvijek bilo više lijepih no ružnih trenutaka ...a i njih se bolje sjećam :)
Autor: RI41 | 11.01.2015. u 14:40 | opcije
recimo da se pokušava razgovarati. Ašto ako druga strana nije raspoložena za razgovor, a još manje za prihvaćanje promjena? Nego uporno dere po svojem. Ono "jesam li ti u početku rekao/la..? I bilo ti je ok. I kaj sad hoćeš?"
nekak nisam više u stanju proživljavati sve ono nakon navedenog u navodnicima. Uvijek jedna svijeća ostane nedogorena.
Autor: ANERAK | 11.01.2015. u 14:40 | opcije
veza bez veze dok se ne ispune neke zelje ,,, ae ..
Autor: raky03 | 11.01.2015. u 14:41 | opcije
Ane, ja sam.za razgovor, uvijek, kad osjetim da je "nešto divlje u zraku".
Čak i inzistitam na tome, volim znati na čemu smo.
Bivšeg muža sam prisilila da provedemo zaključani cijel vikend u stanu dok ne riješimo bitno, nije htio razgovarati.
Autor: ovca_ko_ovca | 11.01.2015. u 14:45 | opcije
:DDDD
ofca :))
haha jel ko her flickova helga???
jel bila lampa reflekteruša u igri???
Autor: ladonna2 | 11.01.2015. u 14:48 | opcije
Raky, ispunjavanje želja uopće nije bezveze :)
Autor: ovca_ko_ovca | 11.01.2015. u 14:49 | opcije
ofca
jel makar pao sex na kraju vikenda ako nije bilo razgovora .....
Autor: RI41 | 11.01.2015. u 14:49 | opcije
slažem se..i meni su malo čudne osobe koje bi definirale odma šta bi one od koga i općenito veze
čeeekaaajjj malo ejjj
Autor: ladonna2 | 11.01.2015. u 14:49 | opcije
slažem se samo sa tim da se može probati
pa dokle i do kuda doguramo :)
Autor: ladonna2 | 11.01.2015. u 14:51 | opcije
Dona, bilo je svega...jedna tava je odigrala ulogu, a popušilo se 5 kutija cigareta.
Potpisao je, na kraju...bilo mi krivo što nisam imala papire za neki kredit ;)
Autor: ovca_ko_ovca | 11.01.2015. u 14:51 | opcije
:DD uuu bemti..opaka pregovaračica:PPP
Autor: ladonna2 | 11.01.2015. u 14:52 | opcije
RI, nismo si više tako bili napeti, posebno jer sam saznala par tjedana prije da ima drugu za te aktivnosti.
Autor: ovca_ko_ovca | 11.01.2015. u 14:53 | opcije
nije to bio razgovor nego isljeđivanje priznanja ,čim se moralo potpisivati ...
guantanamo ....
Autor: RI41 | 11.01.2015. u 14:54 | opcije
Dona, dobra sam dok me se žešće ne zariba...e onda, ovnovski tvrdoglavo : e neš ti mene !
Autor: ovca_ko_ovca | 11.01.2015. u 14:55 | opcije
Ri se načisto ufurao :)) brrrrr :PP
Autor: ladonna2 | 11.01.2015. u 14:57 | opcije
RI, razgovarati se mora..i kad je neugodna tema.
Autor: ovca_ko_ovca | 11.01.2015. u 14:57 | opcije
slažem se ja da se razgovarati mora ..i da samo više razgovarali možda bi ja još bio u braku
zezam se
što ste svi ozbiljni
kad je krenulo ja sam mislio da opisuješ svađu i onda je najbolji ....pomirbeni ---sjećam ga se rado
a kod tebe je već bila rastava a ne svađa ...
to je razlika
jedino mi se ne sviđa zaključavanje to je kršenje ustavne slobode kretanja ....
guantanamo
Autor: RI41 | 11.01.2015. u 15:07 | opcije
eh, bivšeg si muža mogla prisiliti, jer ti je bio muž. i zaista je trebalo raspraviti. :)
imaš li ikakvo pravo pritiskati bilo koga? Ima li itko pravo pritiskati tebe?
ja ti to gledam ovako: nismo pupčanom vrpcom niti ugovorom "dok nas smrt ne rastavi "vezani. Ako možemo razgovarati, super. Ako ne možemo razgovarati, opet dobro, jer I time sam dobila smjer.
Autor: ANERAK | 11.01.2015. u 15:12 | opcije
hoću reći, ne mora se razgovarati da bi tebi neki odgovori bili jasni.
Autor: ANERAK | 11.01.2015. u 15:15 | opcije
hhmm kolko god da smo u neobaveznoj vezi i kam ide i kolko ide...molim da me se na vrijeme obavijesti o bilo kakvim (osobnim)sumnjama, proppitivanjima, odlukama i sl.
hvala :))
Autor: ladonna2 | 11.01.2015. u 15:15 | opcije
Zato ja ne izlazim sa šutljivima...samo brbljavi, koji mene mogu nadbrbljati :)
Il mi na pravi način zatvoriti usta.
Poljupcem, naravno !
Autor: ovca_ko_ovca | 11.01.2015. u 15:17 | opcije
laddona
definiraj neobaveznu vezu?
Autor: RI41 | 11.01.2015. u 15:18 | opcije
Iskričari,pazite na ključeve ako se upuštate sa mnom, tak nekako da upozorim?
Autor: ovca_ko_ovca | 11.01.2015. u 15:18 | opcije
na vrata- ulaz-ok
izlaz?? pa ovajjj ne znači da bu baš bil kada ti to želiš i kad tebi paše :PPP
Autor: ladonna2 | 11.01.2015. u 15:20 | opcije
Da...kaj je neobavezna veza?
Nešto kao otvoren brak?
Ili...skupa smo, nemamo nikoga sastrane, svako živi u svojem prostoru, ne postoji prsten, obećanje...nego, dan po dan, dok nam je oboma tako dobro?
Autor: ovca_ko_ovca | 11.01.2015. u 15:21 | opcije
neobavezna veza je kad počinjemo i počeli smo a ne znamo kaj i kak i dokle..otprilike:DD
Autor: ladonna2 | 11.01.2015. u 15:21 | opcije
da:)
Autor: ladonna2 | 11.01.2015. u 15:22 | opcije
Što smeta na početku dopisivanja,pitanju misliš li ozbiljno?
Nema pitanja,dopisujete se,jedno želi ozbiljnu vezu i kroz
dopisivanje se ozbiljnije zainteresuje za ono drugo,a ono
drugo uopšte ne želi ozbiljnu vezu nego se samo zeza ili
želi avanturu i to zna od samog početka.
Autor: tape | 11.01.2015. u 15:26 | opcije
heheh ne znate vi nasu ofcicu ... ne znate vi zasto je toliko cijenjena od mene malog :))
nemate vi pojma :)
nego..ofcica.. dosli smo u godine gdje bas i nemamo puno vremena... ako se misli da zlimo prozivjeti cijeli jedan repertoar dozivljaja koje nismo ili jesmo, pa zelimo opet..itd..itd.. Uvijek ima dosta vremena za jos malo ga izgubiti i naci jos ono nesto sto nam mozda fali da budemo potpuni..pa da onda vise nije bitno ono sto je bilo prebitno za toliko vremena prije...ako me uspijevas pratiti...
S druge strane.. postali smo kao macke..predatori..koji tocno znaju sto hoce i koliko su energije za to spremni potrositi...i znamo..ukoliko se isplati..utrositi cemo i vise..ali nema vise prazne nade i glavom kroz zid za nesto sto vidis unaprijed da ne ide. Slatka prica, slatka pusa, dobra cica i guzica.. (s tvoje strane vjerujem da je nesto drugo:)) su stvari koje smo vec imali..i sad nam treba ono sto je iznutra..ono zbog cega u toku price stvarno ostajemo goli, ono od cega sex nije samo praznjenje...ono od cega emocije prerastaju zivote... i svjesni smo da to nemozemo naci... samo tako :)
Ne znam, iskreno...da li je to neka moja/nasa velika zelja..da li san...ili je to ono sto smo stvarno prepoznali kao ono sto je potrebito...
Znam samo da je do toga jako tesko doci. I svaki pokusaj je ...istinito..gubljenje vremena.. ali..znas.. kao u duhovnosti.. izgradi sebe na odredjeni nivo, kako bi mogao doci na onaj visi... tako i ovdje..mozda..
Bitno je da je to sto dajes, dano iskreno, da je to sto primas, primljeno iskreno..da zivis zivot onakav kakav je..bez lazi, bez zamagljenih naocala...sa boli stvarnom i gustima stvarnim..onda nijedno vrijeme nije izgubljeno... sve je to tvoje :) Bez fige iza ledja i pjeska u ocima...
tak nekak :)
Autor: peempee | 11.01.2015. u 15:29 | opcije
Tape, ali mislim da to stvara dodatni pritisak ako odmah netko napiše, ja tražim osobu za brak.
Svaka čast ako netko tako misli, ali malo nas je tako otvoreno hrabrih ili ludih, ovisno kako se gleda :)
Autor: ovca_ko_ovca | 11.01.2015. u 15:29 | opcije
jbg svaka veza je neobavezna ...nemaš kuglu da znaš ...
osim kad si jamac za krediti
ta veza je u startu ozbiljna i obavezna
Autor: RI41 | 11.01.2015. u 15:30 | opcije
to se odma vidi, ko bi zapravo, a ko nebi, nevezano o razgovoru.
sta ti vridi puno pricat, pa "udavit" covika da govori, a ne govori mu se il obratno, pilat zenu, a njoj nije do price na tu temu.
npr. ja bi odma pobigla kad bi me tip "zapila" sa takvim razgovorom.
polako. u hodu se to da vidit. ima vrimena za ozbiljnu pricu.
Autor: malamaza7 | 11.01.2015. u 15:33 | opcije
Pimpi,pimpi :))
Nema izgubljenog vremena, bar ne za mene.
Autor: ovca_ko_ovca | 11.01.2015. u 15:34 | opcije
Ne mora to biti brak pa čak ni zajednički život.
Mislim ozbiljno i želim ozbiljnu vezu,ali to ne znači
da ću to isto željeti i nakon što se bolje upoznamo.
Znači Ne treba se odgovori mislim ozbiljno,jednostavno
se može reći da i ozbiljno dolazi u obzir,pa kako na
kraju ispadne.Kome je opterećenje kada se na početku
kaže da želi ozbiljnu vezu,kome osim onom ko od početka
zna da ne želi ozbiljno.
Autor: tape | 11.01.2015. u 15:38 | opcije
sto je to ozbiljno.. milsim.. koliko ozbiljno nesto moze biti uopce...dok ne upoznas osobu..
ja zelim nekoga, ali uvijek velim da ne zelim nikoga..Ne zato sto lazem, nego zato sto ne zelim ni sebi staviti imperativ da nesto moram, zato sto je to moja zelja ili neki red.
Prije ili kasnije, upoznati cu osobu zbog koje cu znati zelim li nesto ozbiljno ili ne, zelim li se potruditi ili ne..ali necu to znati odmah..to cu znati s vremenom...kad upoznam tu osobu i vidim vrijedi li ona mene i obrnuto.
dakle..unaprijed u ozbiljno..ili neozbiljno..hmmm kak? :)
Autor: peempee | 11.01.2015. u 15:43 | opcije
kak... a da ne lazes ili glumatas..ili kaj ja znam kako sve da nazovem takvo stanje svijesti :)
Autor: peempee | 11.01.2015. u 15:44 | opcije
Recimo, ja velim da ne želim isključivo sexualnu vezu i želim biti jedina i dovoljna, jel to ozbiljno ili neozbiljno?
Ovisi kako za koga :)
Autor: ovca_ko_ovca | 11.01.2015. u 15:49 | opcije
Pimpi, da je jednostavno ne bi bilo tako komplicirano...
Belj ;)
Autor: ovca_ko_ovca | 11.01.2015. u 15:50 | opcije
ofca ne kontam ima li sexa ili nema sexa ,,,,
Autor: RI41 | 11.01.2015. u 15:55 | opcije
Kakav sex prije braka, RI??
Svašta!
Samo ako dobim zaručnički prsten, eventualno može zavući ruku pod majicu ..
Autor: ovca_ko_ovca | 11.01.2015. u 16:02 | opcije
sa straznje strane :))
Autor: peempee | 11.01.2015. u 16:04 | opcije
Ak jednom rukom otkopča grudnjak, i to mu daje prednost.
Ono, razoruža me...pa se pitam, što još zna ;)
Autor: ovca_ko_ovca | 11.01.2015. u 16:07 | opcije
ma to je OK...
bitno da se nije apriori protiv sexa i da je sve stvar pregovora
Autor: RI41 | 11.01.2015. u 16:13 | opcije
Nikad nisam protiv sexa,toliko luda nisam.
Autor: ovca_ko_ovca | 11.01.2015. u 16:20 | opcije
Zahtjevne su te žene,zato sam se ja prestal družiti na kavama.Mam bi te šilovale,iskoristile,traže da živite skupa...e ne dam!
Autor: Virtue | 11.01.2015. u 18:01 | opcije