smrtz:( kako mu pomoci a? di da ga nađem a?

Poruka je poslana u nedjelju, 17.04.2005. u 01:41 Pošiljatelj: fabolous (korisnik više nije član iskrice)  -------------------------------------------------hello molim te pomozi mi imam 20 godina i još nisam imao sexualnih odnošaja, imam 17 cm,70 kg,177 cm.voio da me poučiš tome
m

22.04.2005. u 14:11   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

nes valda ?

Autor: mici-reloaded   |   22.04.2005. u 14:07   |   opcije


a htijela sam:(

Autor: LickMe-EatMe   |   22.04.2005. u 14:08   |   opcije


nezna on sto ti trebas..

Autor: mici-reloaded   |   22.04.2005. u 14:15   |   opcije


nezna ON cjeniti moje vreme

Autor: LickMe-EatMe   |   22.04.2005. u 14:17   |   opcije


Možda upravo sada doživljava transformaciju iz djevca u jebca :)

Autor: Plavi_74   |   22.04.2005. u 14:26   |   opcije


Opće je poznato da NLO-i na manjoj udaljenosti zaustavljaju automobile. Relativno je često da vozači imaju problema sa motorom, gube snagu, ili prestaju raditi. Noću, farovi često potamne ili se potpuno ugase. Također se osjete smetnje na radiju i ono često prestane funkcionirati. Vozač zaustavlja svoj automobil i pokušava pronaći izvor problema. Tek onda uočava veliki, užareni disk u blizini, koji često lebdi iznad njegovog automobila na maloj visini.

Ti efekti nisu ograničeni samo na automobile nego i na sve druge vrste vozila s motorima s unutrašnjim izgaranjem, osim dizel motora. Slučajevi kvarova na motorima prijavljeni su na avionima, motociklima, autobusima, traktorima i drugim strojevima. U svim slučajevima motori rade normalno nakon što NLO nestane. Ovi primjeri su se događali na različitim mjestima u Sjevernoj i Južnoj Americi, Europi i Australiji od travnja 1945. do studenog 1963. Starost ovih događaja nije bitna jer su ti događaji u potpunosti jednaki kao i oni koji se događaju u današnje vrijeme.

U tom razdoblju zabilježeno je više stotina vozila koja su imala problema sa motorom, gubili snagu, ili su potpuno prestali funkcionirati za vrijeme susreta sa NLO-om. Vrlo je često istovremeno pogađanje farova i radio uređaja. Nažalost nema dovoljno podataka da bi se to otkrilo za vrijeme dana, kada svijetla nisu uključena. No u slučaju da vozilo ima radio uređaj koji je uključen nije teško otkriti probleme.

Prema dosada prikupljenim podacima iz nešto više od šezdeset detaljnije proučenih slučajeva ne može se točno zaključiti što će se dogoditi ukoliko se približite NLO-u. Mogu se samo ugasit svijetla, radio ili motor a vrlo često utjecaj NLO-a se opaža na više uređaja odjednom. Ipak najčešće su pogođeni radio prijemnici i svijetla.

Zanimljivo je da se smetnje na radio uređaju opažaju gotovo uvijek ako prolazimo pokraj nekog izvora koji emitira električnu izmjeničnu struju od 60 Hz. Pošto smetnje nisu zapažene kod niskofrekventnh struja možemo zaključiti da ni NLO-i koriste nešto jednako ili slično visikofrekventnoj struji.

Kada se NLO nalazi na većoj udaljenosti efekti na uređajima su obično slabijeg intenziteta. Dakle, intenzitet efekata na uređajima ovisan je o jačini polja koje emitira NLO te o njegovoj udaljenosti. Također su zabilježene promjene u jačini efekta iako je udaljenost NLO-a ostala ista.

Autor: lothario   |   22.04.2005. u 14:30   |   opcije


Vidim, fabulozni je otpal, pa sem štel pitat: bi mi stigli koji pu repeticije malo, ono, dati, da ne zaboravim do prijemnog. Unapred ljubimruke.

Autor: PIMPEK_mali   |   22.04.2005. u 14:33   |   opcije


Dodaj komentar