Različiti stilovi ili jezici ljubavi

Link
Link
Link
♦️1. Aktivnosti
Ljudi s ovim ljubavnim stilom osjećaju se posebno i cijenjeno, kada se njihov partner zanima za njihove aktivnosti, hobije i interese.
Te kada se trudi sudjelovati u njima.
Motivacija je zajedništvo, ali radi se o nečem što je više od pukog provođenja vremena s partnerom.
Aktivni ljubavni stil uključuje izražavanje iskrenog interesa za partnerov posao, prijateljski krug i život izvan veze.
♦️2. Poštovanje
Ljudi s ovim ljubavnim stilom osjećaju se posebno i cijenjeno, kada im partner daje pohvale i izraze poštovanja.
Riječi su ovdje važnije od djela, ali ne radi se samo o komplimentima.
Ljudi koji preferiraju ovaj ljubavni stil žele osjetiti, da njihov partner poštuje njihove osobne kvalitete.
Te da cijeni njihove male i velike životne pobjede i trijumfe.
Isto tako, da je zahvalan za njihovo prisustvo u svom životu.
♦️3. Emocionalni
Ljudi s emocionalnim stilom ljubavi osjećaju se voljeno, kada se njihov partner može povezati s njima i podržati ih kroz emocije.
Ovaj tip se osjeća voljeno, kada prima razumijevanje i brižnu osobnu podršku, pogotovo tijekom emocionalno izazovnih, teških ili ranjivih vremena.
♦️4. Intelektualni
Ljudi s intelektualnim stilom ljubavi vole se povezivati putem uma.
Osjećaju se voljeno, kada njihov partner cijeni njihovu inteligenciju, poštuje njihovo mišljenje i sudjeluje u promišljenim raspravama o važnim pitanjima.
Intelektualni stil ljubavi se fokusira na susret umova.
♦️5. Materijalni
Osobe s materijalnim stilom ljubavi osjećaju se voljeno i cijenjeno, kada njihov partner pokazuje velikodušnost s financijama, kako bi im donio radost.
Pokloni i iznenađenja svakako su dio ovog stila ljubavi, ali on nije ograničen na primanje darova.
Ovaj stil opisuje želju za partnerom koji je spreman koristiti svoje materijalne resurse na razne načine, kako bi iznenadio i oduševio drugu stranu.
♦️6. Fizički
Ljudi s fizičkim ljubavnim stilom osjećaju se zbrinuto i podržano, kada ih partner dodiruje i grli.
Vole senzualno iskustvo fizičke intimnosti.
Ovo nije samo kodna riječ za seks.
Ovaj stil uključuje sve, od erotskog dodira do zagrljaja, držanja za ruke u javnosti, poljubaca u obraz ili čelo, maženja i svih vrsta fizičke razmjene nježnosti.
♦️7. Praktični
Ljudi s praktičnim ljubavnim stilom osjećaju se voljeno, kada se njihov partner brine o kućanskim poslovima, sudjeluje u njima i nudi praktičnu, svakodnevnu pomoć.
Praktični ljubavni stil se odnosi i na to, da se ide iznad i dalje od svakodnevne praktične pomoći, u smislu da se čine mala iznenađenja, koja su neočekivana i posebna za dobrobit partnera.
29.03.2026. u 11:11 | Editirano: 29.03.2026. u 12:45 | Dodaj komentar
Koji je vaš jezik ili stil ljubavi?
Što je ono najvažnije što želite dobiti u ljubavnoj vezi?
Što je ono što prirodno dajete?
Autor: Lana48 | 29.03.2026. u 11:56 | opcije
zanimljiv prilog.
ali ja sam skoro kapitulirao. najvjerojatnije još nekoliko godina samoće i to je to.
Autor: BranislavK | 29.03.2026. u 13:07 | opcije
Hej, Branislave:)
Dok smo živi i dišemo, nema predaje:)
Malo se šalim, svi mi u ovim godinama smo skloni da posustajemo i malo pomalo odustajemo od ljubavnih veza.
Da li je bolje održati dozu optimizma, bez obzira na okolnosti ili se prepustiti rezignaciji, vječno pitanje.
Ipak, koji bi bio tvoj dominantni ili primarni ljubavni jezik ili stil.
Odnosno što primarno želiš dobiti u vezi i što primarno daješ?
Svih ovih sedam komponenti može biti prisutno, ali uobičajeno je jedna primarna.
Autor: Lana48 | 29.03.2026. u 13:24 | opcije
6
Autor: eM65 | 29.03.2026. u 13:26 | opcije
Em65, odabir pod brojem 6 je mnogim ljudima odabir broj 1:)
Naravno, ne može bez fizičke komponente.
Ali neki ljudi se osjećaju loše, ako, recimo nisu na prvom mjestu, emocionalno podržani.
Ili intelektualno ili praktično ili ako im partner ne pokazuje da ih cijeni.
A onda od toga povratno može ovisiti i kvaliteta fizičkog dijela odnosa.
Autor: Lana48 | 29.03.2026. u 13:33 | opcije
6
Autor: eM65 | 29.03.2026. u 13:34 | opcije
6 daješ ili voliš dobiti ili oboje:)
Treba imati u vidu da stil 6 ne uključuje samo seks.
Osobi koja želi takav oblik ljubavi uvijek će biti potrebne i sve druge fizičke potvrde.
Držanje za ruke, poljupci u čelo, maženje bez seksualnog odnosa i slično.
Dakle, nije baš sasvim jednoslojno.
Autor: Lana48 | 29.03.2026. u 13:42 | opcije
recimo 2, 3 i 6
Autor: BranislavK | 29.03.2026. u 13:47 | opcije
Slažem se nije jednoslojno. Svaki dodir je seks. Preostalo možemo odradit i afterlife
Autor: eM65 | 29.03.2026. u 13:49 | opcije
Branislave, zanimljivo je da se pojedinci često žale da ne dobivaju dovoljno pozitivnih potvrda sa druge strane.
O tome koliko su bitni i važni partneru ili partnerici.
I muškarci i žene žele osjetiti da ih druga strana poštuje, da cijeni njihove kvalitete.
da im se češće izrazi zahvalnost zbog onoga što doprinose vezi i zbog onog što zapravo jesu kao osobe.
To bi bio ljubavni jezik pod 2, koji si naveo.
Emocionalna podrška je nekim ljudima ipak na prvom mjestu.
Dosta ovisi i od toga kakvi smo kao osobe, o našem djetinjstvu, obitelji, iskustvima koja su nas formirala.
Autor: Lana48 | 29.03.2026. u 13:59 | opcije
ja sam dvojka =)
Autor: confessing | 29.03.2026. u 14:01 | opcije
Em65, ne znam da li je baš svaki dodir seks, dalo bi se pričati o tome.
Ako partnera držimo za ruku u šetnji, to bi više bio neki izraz bliskosti i topline.
Ne izgleda baš kao uvod u seks.
Ali ovisi od pojedinca do pojedinca kako to doživljava.
Ne znamo da li postoji afterlife, mada možemo vjerovati.
Pa onda dok smo ovdje možda treba iskoristiti vrijeme pametno:)
Autor: Lana48 | 29.03.2026. u 14:03 | opcije
Hej, Con:)
To je dobar odabir:)
Mislim da nam je svima potrebno da osjetimo koliko smo bitni drugoj strani.
Ali da li taj stil prvenstveno želiš primiti, ili ga i daješ.
Ili možda daješ neki drugi, koji više odgovara tvom partneru.
Autor: Lana48 | 29.03.2026. u 14:06 | opcije
taj stil prvenstveno dajem, ali i ocekujem ga nazad =)
Autor: confessing | 29.03.2026. u 14:17 | opcije
Ok, Con.
Ovdje se zapravo radi o tome da navedemo jedan dominantni stil ili jezik ljubavi koji očekujemo.
I ako ga ne primamo, uobičajeno se ne osjećamo dobro u vezi.
Ako imamo partnera koji nam to daje, osjećamo se voljeno.
A ono što dajemo je često istovjetno.
Jer to je neka naša bazična vibracija.
Ipak, može se desiti da partner govori nekim drugim primarnim ljubavnim jezikom.
I da se možda moramo prilagoditi i naučiti njegov ljubavni jezik i što on želi primati, da bi se osjećao dobro.
A to može biti nešto drugo od onog što mi primarno dajemo.
Nadam se da ste ti i tvoj partner to dobro uskladili.
Autor: Lana48 | 29.03.2026. u 14:32 | opcije
"Ako partnera držimo za ruku u šetnji, to bi više bio neki izraz bliskosti i topline."
E sad si u ozbiljnom škripcu, definiraj onda što je seks :)
Autor: eM65 | 29.03.2026. u 14:32 | opcije
šatro sam za sebe
Autor: eM65 | 29.03.2026. u 14:33 | opcije
Em65, baš me stavljaš u nezgodnu situaciju:)
Znam da mi držanje za ruke u šetnji ne asocira nužno na uvod u seks.
Možda zato jer ne očekujem da ćemo sad usred nekog parka krenuti u vruću akciju:)
Više to doživljavam kao izraz povezanosti i bliskosti, možda čak emocionalne.
Ovisi puno i o partneru i kako ga doživljavamo.
Nekad je dovoljno da nas druga osoba pogleda na način koji je pun žudnje.
Pa da se osjetimo naelektrizirano i spremno za nešto vruće:)
Dakle, čak i bez fizičkog dodira.
Što se tiče fizičkih dodira, gdje prestaje maženje a počinje seks, teško je reći:)
Ovisi o trenutku, osobi, okolnostima.
Autor: Lana48 | 29.03.2026. u 14:44 | opcije
Dobro si se izvukla, svaka čast!
Autor: eM65 | 29.03.2026. u 14:52 | opcije
Nisam se baš toliko izvlačila:)
Palo mi je napamet ono što je dio mog iskustva.
Svatko se pali na neki drugi detalj, okolnost, situaciju.
Autor: Lana48 | 29.03.2026. u 15:03 | opcije
Recimo, imala sam dečka koji se palio na naše male dnevne prepirke.
Kad bi to krenulo, on bi zamalo rekao da ga uzbuđuju moje geste, tjelesni stav, a posebno moj glas.
Tako da se nikad nismo uspjeli posvađati do kraja, jer bi njega opalila želja za seksom:)
I onda, zna se kako ide dalje:)
Moram priznati da je po tome bio iznimka i da je naš odnos bio prilično zabavan:)
Autor: Lana48 | 29.03.2026. u 15:04 | opcije
Nisam baš razumjela na što se odnosi tvoja izjava - šatro sam za sebe.
Autor: Lana48 | 29.03.2026. u 15:07 | opcije
ma to sam dosta nespretno izrekao da je seks više od seksa
Autor: eM65 | 29.03.2026. u 15:16 | opcije
Pa istina je, složila bih se.
Seks sigurno nije samo neka čista mehanika.
Mislim, može biti i to, čisto brzo i trenutno zadovoljenje želje.
Ali, uobičajeno puno je dijelova našeg bića tu uključeno.
Ako se zaista predajemo bez ikakvih kalkulacija.
Emocije sasvim sigurno.
A ponekad i sa nekim osobama možemo osjetiti čak i neke vrste dodir duša.
Usred vrtloga fizičke strasti možemo se osjetiti povezani čak i na tako vrlo suptilne i duboke načine.
Ponekad su to iskustva koja je teško ili gotovo nemoguće opisati riječima.
Iskustva koga nas mogu obogatiti i transformirati.
Autor: Lana48 | 29.03.2026. u 15:30 | opcije
gle!... stao vjetar, proljetna kiša pada... što bi lijepo bilo pod dekicom imat nekog pored sebe :)
Autor: eM65 | 29.03.2026. u 15:49 | opcije
Imaš pravo, baš je dobar ugođaj:)
Još samo fali prava osoba:)
Palo mi je na pamet još nešto u vezi držanja za ruke.
Čini mi se da se drugačije doživljava u drugačijim okolnostima.
Ako se dešava tokom seksa, onda je i to erotično i dio predavanja i povezivanja.
Zapravo, ako netko u takvim trenucima odjednom poželi još i ispreplesti prste, to mi je super erotično.
Opet ispada da sve ovisi o kontekstu i osobi.
Autor: Lana48 | 29.03.2026. u 16:02 | opcije
ko i obično lana
ako neko analizira ljjubav po nekoj tablici...pravilima...točka ta i ta...stavak taj i taj....
nema blage veze s ljubavlju...
baš nikakve....
žao mi te je.
Autor: djuro22000 | 29.03.2026. u 16:39 | opcije
Djuro, meni je tebe žao.
Jer, eto, namjerno nećeš da shvatiš sadržaj i smisao posta.
Jer, da si toliko glup da ne možeš shvatiti, to ne mislim.
Svi moji ostali komentatori dosad, razumjeli su o čemu se u postu radi.
Ali našao si se ti, najpametniji od svih:)
Da mi tu uvaženo dociraš:)
Ali samo sa ciljem, da obezvrijediš moju temu.
I da sa visine pokažeš svoje sažaljenje.
Ispod svakog nivoa je da se služiš tako prozirnom manipulatorskom komunikacijom.
Tko god gradi svoj osjećaj vrijednosti na takvom nečem, jadan je.
I o ljubavi sigurno pojma nema.
Tebi za informaciju, ovi stilovi ili jezici ljubavi su plod dugoročnih konkretnih istraživanja.
Preko 500 000 bračnih ili ljubavnih parova je sudjelovalo samo u jednom istraživanju.
Ali, naravno, ti si pametniji od svih:)
I onih koji su sudjelovali, konkretni i stvarni parovi, a i od istraživača koji su redom doktori znanosti:)
I razumiju se u ovu materiju i u teoriji i u praksi.
Blago tebi, zaradi tolike mudrosti:)
Autor: Lana48 | 29.03.2026. u 17:23 | opcije
Sve nabrojano je dio ljubavi,ako i jedno nedostaje to nije ljubav.
Ne možemo nekoga napola voljeti,ili volimo ili ne volimo.
Autor: tape | 29.03.2026. u 17:25 | opcije
Pohvala linku, Rod Stewart mi je u top 10
Autor: budvar | 29.03.2026. u 17:34 | opcije
Kad volem onda volem od 1 do 7 i nevolem što tolko volem
Uz naš pristup ljubavi (o kojoj svjesno ne odlučujemo, niti njenom tipu) kroz otvorenost i iskrenost naravno da očekujemo povrat, razumijevanje i poštovanje barem u jednoj točci ako smo zajedno, a ako nismo boli me kiki, volim za sebe i ne odričem se svoje ljubavi tog neopisivog osjećaja koji nas tjera da dišemo život punim plućima…makar i boljelo.
Na žalost takva se ljubav gasi vremenom i novim saznanjima.
Samo obostrano iskazana ljubav je vremenski neograničena.
https://www.youtube.com/watch?v=sohqoTRFBfE&list=RDsohqoTRFBfE&start_radio=
1
Autor: budvar | 29.03.2026. u 17:35 | opcije
Tape, slažem se sa time što kažeš.
A sigurno ima i još drugih elemenata ljubavi, koji ovdje nisu navedeni.
Međutim, radi se o tome, da postoji dominantni ili primarni način, na koji doživljavamo da nas partner voli.
I ako upravo taj način izostane, osjećamo da ne dobivamo u vezi ono što želimo.
Dati ću par primjera.
Netko se može odlično slagati sa drugom stranom seksualno, emocionalno, intelektualno.
Ali, recimo da izostaju izrazi poštovanja od strane partnera ili partnerice.
A upravo to dotičnoj osobi može biti najvažnije.
I ako toga nema, sve ostalo naprosto nije dovoljno, da bi se ta osoba osjećala voljeno, prihvaćeno i zadovoljno.
Nekom drugom može biti najvažnija seksualna komponenta, i ako tu nema sklada, sve ostalo opet nije dovoljno.
Nekom će biti od svega najvažnije da bude emocionalno podržan, a sve ostalo mu je možda manje bitno.
I tako dalje, ali mislim da je jasno u čemu je bit.
U onome što nam je po važnosti na prvom mjestu.
Autor: Lana48 | 29.03.2026. u 17:40 | opcije
Bud, baš mi je drago da ti se sviđa link:)
Ta pjesma od Roda Stewarta je jedna od mojih omiljenih.
Sad samo malo pričekaj da pročitam tvoj drugi, poduži komentar.
A i da pogledam tvoj link.
Autor: Lana48 | 29.03.2026. u 17:43 | opcije
to šta ja tebi dociram sa visine je uzrokovano tvojim nepoimanju da staviš nešto što se ne može uokviriti u nakakve jadne okviriće...pravila...
...ako želite nekog voljeti...učinite ovo...ono....
niste to napravili....pa vi ne znate šta je ljubav.
da...stavi oblak u kavez i postavi ga na vjetar.
Autor: djuro22000 | 29.03.2026. u 17:44 | opcije
U ljubavi je sve važno i jedno vuče drugo,da ne kažem zavisi od drugog.
Samo sex može opstati bez drugih vidova,ali to je sex/strast a ne ljubav.
Dakle je te volim,volim jer si mi privlačna,volim tvoju romantiku,ali te ne
cjenim i ne poštujem te.Jel ti stvarno vjeruješ u to?
Autor: tape | 29.03.2026. u 17:56 | opcije
Teoretski možemo ljubav raščlaniti i promatrati je u okvirima. Možda da analiziramo naš pristup i razumijevanje naših očekivanja od druge strane.
Praktički dajemo sebe cijelog kroz sve okvire i ne mučimo se okvirima dok nešto ne zaškripi
Autor: budvar | 29.03.2026. u 18:01 | opcije
Djuro, ja razumijem tvoj stav i ono što ti želiš izraziti.
Da je ljubav nemoguće uhvatiti u križaljke uma.
I nemam nikakav problem s tim.
Ali ovdje se i ne radi o analizi ljubavi same po sebi.
Nego o konkretnim načinima, kojima ljubav pokazujemo drugoj strani.
Da se ne ponavljam, pročitaj moj prvi komentar u odgovor Tapeu.
Autor: Lana48 | 29.03.2026. u 18:05 | opcije
Tape, ne radi se o tome da ti nekog voliš, ali ga ne cijeniš.
Radi se o tome, koliko jasno to komuniciraš drugoj strani.
I koliko je to drugoj strani važno.
Ne znam zašto razdvajaš seks od ljubavi.
Strast je dio veze kao i sve ostalo.
Autor: Lana48 | 29.03.2026. u 18:10 | opcije
Bud, nikako da ti stignem odgovoriti:)
Slušala sam pjesmu od Balaševića.
Prilično općenito si uzeo stvari.
Autor: Lana48 | 29.03.2026. u 18:14 | opcije
Sex/strast ne ovisi o ljubavi,poštovanju,razumjevenju,romantici.
No ljubav među partnerima nije cjelovita bez sex bar na početku
ljubavi kroz godine strast se stišava,a ljubav raste i drži nas zajedno.
Autor: tape | 29.03.2026. u 18:18 | opcije
Ja sam prilično konkretno izrazila temu.
Ali ponoviti ću.
Ljudi imaju različite načine pokazivanja i primanja ljubavi.
Zbog toga parovi ponekad ne uspiju ostvariti vezu.
Čak i kada se trude biti puni ljubavi jedno prema drugome.
Ono što jedna osoba prvenstveno treba i očekuje od romantičnog partnera, može se uvelike razlikovati od onoga, što je partner sklon prirodno davati.
Kada je vaš ljubavni stil zadovoljen u vašim vezama, osjećate se voljeno, željeno i sigurno.
Međutim, ako vaš ljubavni stil nije zadovoljen, možete se osjećati nesigurno, kao da ste uzeti zdravo za gotovo, frustrirani ili ogorčeni prema svom partneru.
Vjerojatno se čini, kao da vas dvoje govorite potpuno različitim jezicima.
I ne razumijete jezik onog drugog.
I ispada da je tako.
Zato, potrebno je potruditi se razumjeti jezik davanja i primanja, koji je partneru primaran.
Autor: Lana48 | 29.03.2026. u 18:19 | opcije
Lano...
nisam baš toliki "namčor" kao u linku ali puno stvari bi potpisao :))))
Autor: budvar | 29.03.2026. u 18:30 | opcije
dobro....kaj ti je tema ?
ljubav ...ili...balans u vezi..?
o čemu ti uopće pričaš ?
Autor: djuro22000 | 29.03.2026. u 18:30 | opcije
Bud, dobro je da si spomenuo očekivanja.
Jer ona su ovdje bitna, i ako ne možemo na njih adekvatno odgovoriti, nastaje problem.
U smislu, da ono što je partneru najvažnije u vezi znamo dati.
I da partner nama daje ono što nam je po važnosti na prvom mjestu.
Možemo se truditi do besvijesti, dajući partneru nešto što njemu nije najvažnije.
Mi smo već umorni od davanja, a njemu to njegovo najvažnije i dalje nedostaje.
I obratno vrijedi, s partnerove strane prema nama.
Autor: Lana48 | 29.03.2026. u 18:31 | opcije
Djuro, prethodni komentar ti je obrisan kao neprimjeren.
Nećeš na meni liječiti svoju mrzovolju.
Izvoli se izraziti o temi bez prostačenja i vrijeđanja.
Čak i ako se ne slažemo oko nečeg, to se može na kulturan način iskomunicirati.
I bez neprijateljskog tona.
Valjda si za toliko sposoban.
Ako nisi, slobodno me zaobiđi.
Autor: Lana48 | 29.03.2026. u 18:33 | opcije
u stvari...nema smisla...pao mi je mikrofon na pod.
Autor: djuro22000 | 29.03.2026. u 18:38 | opcije
ma da....
ok.
Autor: djuro22000 | 29.03.2026. u 18:40 | opcije
Djuro, pitao si me o mojim ljubavnim iskustvima.
Bila sam u mnogim dužim ili kraćim ljubavnim vezama.
A bila sam i u braku.
Ljubavni život mi je bio i bogat i raznolik.
Imam praktičnog iskustva na izvoz.
U vezama, partnerstvu, ljubavi, seksu, čemu god hoćeš.
Pa mislim, budući da ti o meni uopće ništa u vezi s tim ne znaš, da možda imaš predrasude.
Jer, čini mi se da me gledaš kao nekog tko je u pogledu svega toga samo teoretičar.
A to ne može biti dalje od istine.
Autor: Lana48 | 29.03.2026. u 18:41 | opcije
ej.....uvredljiv komentar bi bio nešta kalibra "glupa kravo"
a ne ono šta sam ti napisao....
Autor: djuro22000 | 29.03.2026. u 18:42 | opcije
ne...ne mislim da si teoretišar...mislim da si potpuno krivo nasađena i da pričaš gluposti
Autor: djuro22000 | 29.03.2026. u 18:44 | opcije
uostalom...tu sam samo ja bedak koji pričam sa zidom......
https://www.youtube.com/watch?v=-WvMSGKu8RI&list=RD-WvMSGKu8RI&start_radio=
1
Autor: djuro22000 | 29.03.2026. u 18:48 | opcije
Evo recimo praktični što nam vredi što nam prtner/ica svakodnevno
pomaže u kućnim poslovima ukoliko nes ne cjeni kao osobu sa
svim našim vrlinama i manama,sa svim našim hrabrostima i slabostima.
Ako Nekoga ne cjenimo onakvog kakav je nećemo ni da mu pomažemo
ni u čemu.Ako nam neko nije poseban nećemo ni biti romantični u
ljubavnom odnosu s njim.Ukoliko nema dodira,zagrljaja poljubaca
nećemo biti ljubavni partneri već prijatelji.Dakle sve ili ništa.A što se tiče
komunikacije nije važno kako i koliko to često govorimo,važno je da to
druga strana osjeti.Važno je da smo tu za osobu koju volimo i da je druga
strana tu za nas i u dobru i u zlu.Važno je da zajedno tugujemo i radujemo se.
Da zajedno gradimo naš život i radujemo se jedno drugom.
Autor: tape | 29.03.2026. u 18:54 | opcije
Djuro, jedino si ti u ovom društvu krivo nasađen:)
Ti kažeš meni da ja pričam gluposti:)
Pa mogu i ja tebi reći da ti jedini ovdje pričaš gluposti:)
Tako možemo do besvijesti, bez ikakvog pametnog pomaka:)
Ništa konkretno nisi ni rekao, a ja ti ponovo kažem da nećeš na meni istresati mrzovolju.
Daj, valjda možeš ti i bolje.
Autor: Lana48 | 29.03.2026. u 18:55 | opcije
Tape, iz ovog što si rekao, može se iščitati ponešto.
Da ti je dosta važno poštovanje, pa emocionalna potpora i zajedničko vrijeme.
Pa bi tvoj primarni ljubavni jezik bio poštovanje, zatim emocionalni i onda zajedničke aktivnosti.
Autor: Lana48 | 29.03.2026. u 19:02 | opcije
Ne važno mi je sve bilo kojim redom.
Važan mi je i dodir i poštovanje i cjenjenje i međusobno
povjerenje i podrška i vreme provedeno s voljenom osobom.
Važno mi je da da ona bude osoba vredna moje ljubavi i ja njene
Da mi je stalo do nje i njoj do mene.Nema tu redosljeda,prvo ovo
ili prvo ono već sva zajedno u isto vreme i uvjek.
Autor: tape | 29.03.2026. u 19:10 | opcije
Djuro, hvala za link, čula sam pjesmu i ranije.
https://youtu.be/-inQlMqsr9Q?is=eXoguKuJLwFl0bdp
Autor: Lana48 | 29.03.2026. u 19:10 | opcije
Tape, recimo, da ne dolaze izrazi poštovanja od strane tvoje partnerice.
Odnosno, da ne dolaze u onoj mjeri, u kojoj su ti potrebni da se osjećaš cijenjeno.
Da li bi veza opstala?
Autor: Lana48 | 29.03.2026. u 19:12 | opcije
Važno je da razumijemo jedno drugo,da smo privlačni
jedno drugom i da volimo slične stvari,da imamo sličan
stil života.Ako smo različiti uzalud je sve ostalo.
Autor: tape | 29.03.2026. u 19:14 | opcije
Ukoliko bilo što od ovoga ne dolazi prekinuo bih vezu.
Za mene nebi bila ljubav.Uzalud me poštuje,ako me
ne razumuje ili uzalud me poštuje i razumije ako joj
nisam privlačan ili uzalud je to sve ukoliko živi sasvim
različitim stilom života od mog stila.
Autor: tape | 29.03.2026. u 19:21 | opcije
Tape, nešto slično i govorim.
Samo što je naglasak na onom što nam u vezi najviše treba.
Ako smo u tome dovoljno slični, stvari će teći glatko.
Ako smo različiti, ali spremni saslušati drugu stranu i prilagoditi se, stvari će teći dobro.
A mi ćemo naučiti, da u ljubavi ne možemo biti sebični i da moramo napraviti i poneki kompromis i dogovor, u korist partnera.
Ali ako smo toliko različiti da ne možemo ni prvo ni drugo, teško da će veza opstati.
Autor: Lana48 | 29.03.2026. u 19:23 | opcije
O kojem kompromisu i prilagođavanju govoriš?
Ja volim izaći vani u park,pored rjeke,u kino ili pozorište
na neki koncert,a ona recimo voli puno putovati ili život
u kući,više voli poslovni život nego naše zajedničko
vreme.Tu nema kompromisa i prilagođavanja.Ukoliko
bih ja živio njenim stilom života to onda ja nebi bio ja kao
ni da se ona živi mojim stilom života to nebi bila ona.Bili bi
drugačije osobe i nebi voljeli sebe i nebi voljeli ta drugačije
osobe.Tu niko nebi bio zadovoljan i srećan.
Ukuliko smo slični sa malim razlikama onda se prilagođavamo
i pravimo kompromise da oboje budemo zadovoljni i srećni
bez da se ijedno od nas mjenja kao osoba.
Autor: tape | 29.03.2026. u 19:43 | opcije
Tape, pa to sam i rekla.
Ali mogu malo proširiti.
Prilagođavamo se drugim ljudima u obitelji ili socijalnoj okolini cijelog života.
Zapravo, to je dio procesa našeg odrastanja i socijalizacije.
Naše ljubavne veze nisu iznimka.
Ako u svemu tvrdoglavimo po svom, nitko živ neće ni htjeti ni moći biti pored nas.
Ljubav nas nauči da podnesemo i poneku žrtvu svog ega, a u ime naklonosti prema drugoj osobi.
Ako to baš nikako nismo u stanju, teško da ćemo i u jednom međuljudskom odnosu uopće funkcionirati.
Naravno, treba razumjeti razliku između prilagodbe koja povećava kvalitetu neke veze ili odnosa.
I između pokušaja da postanemo neka druga osoba u ime ljubavi, jer to je ipak nemoguće.
A isto je nemoguće očekivati to od partnera.
Prepoznavanje nečijeg primarnog jezika ljubavi je isto jedan čin prilagodbe.
Ako partner kaže da bi bio sretniji, da mu češće govorimo koliko cijenimo njegove kvalitete, jer mu to puno znači, na nama je da ocijenimo, da li je to za nas neka velika žrtva ili je to možda nešto što sa lakoćom možemo učiniti.
Ako nam nije naporno, a partner će zbog toga biti sretniji.
U konačnici, ljudi i u vezama moraju znati iskomunicirati svoje želje.
Autor: Lana48 | 29.03.2026. u 20:07 | opcije
Bud, nikako da ti odgovorim, dobar je link, zabavio me:)
Znam da nisi toliki namćor:)
A nije ni Balašević:)
Samo on to zna dobro složiti:)
Evo jedna verzija mog naslovnog linka za tebe, sa scenama iz jednog poznatog filma..
https://youtu.be/PjyLuiWPe3A?is=a19jW3AiJZB4iBQN
Autor: Lana48 | 29.03.2026. u 20:38 | opcije
Bok, Lana!
To me podsjetilo na jedan prvi dejt.
Tipa sam prvo odvela u kupovinu cipela jer su mi trebale, bil je zgrožen :D
Autor: Amygdala | 29.03.2026. u 20:49 | opcije
Ta prilagodba nije nikakav problem kad se radi o osobi koju volimo.
Mnogo veće prilagodbe pravimo u bilo kakvoj vezi a kamoli ljubavnoj.
Ako nismo u stanju ugoditi voljenoj osobi onda je ne volimo i nije nam
stalo do te osobe.
Autor: tape | 29.03.2026. u 21:00 | opcije
osmoza ili brak )
Autor: Illija | 29.03.2026. u 21:04 | opcije
Bok, Amy, baš si me nasmijala:)
A i fali mi ženskog društva:)
Spopadam se sama sa ovom muškadijom:)
Svi su simpatični na svoj način, ali nedostaje mi malo ženske energije.
Da li da uopće pitam što je bilo dalje sa tim tipom:))
I jesi li barem kupila cipele na kraju?:))
Autor: Lana48 | 29.03.2026. u 21:19 | opcije
Tape, konačno smo došli točno na istu nit.
Upravo se o tome radi.
Postoje razne prilagodbe u životu, u vezi obitelji, školovanja, posla.
Neke su nužne, neke su naporne.
Međutim, postoje prilagodbe koje radimo u ime ljubavi i sa nakanom da ugodimo voljenoj osobi.
Takve prilagodbe nam nikad neće biti teške.
Ako ih radimo iskreno i od srca.
Autor: Lana48 | 29.03.2026. u 21:19 | opcije
Ilija ne znam:)
Ovisi o tlaku:)
Autor: Lana48 | 29.03.2026. u 21:19 | opcije
:) kupila sam cipele
Preraslo je s njim u poslovnu suradnju.
Na prvo suradničko događanje doveo je curu.
Bilo mi je malo žao što sam mu i rekla.
Njemu nije bilo jasno kako sam ga to odvela u trgovinu cipela a imala sam istovremeno otvorena vrata prema i nečemu romantičnom.
Komunikacija je najbitnija stavka u svim odnosima.
Autor: Amygdala | 29.03.2026. u 21:27 | opcije
za Amy
da te volio napravio bi ovo:
https://www.youtube.com/watch?v=r8qpTL1wxGQ&list=RDr8qpTL1wxGQ&start_radio=
1
Autor: budvar | 29.03.2026. u 21:31 | opcije
:) thx Bud
Sviđa mi se
Autor: Amygdala | 29.03.2026. u 21:33 | opcije
Lano, vračam
https://www.youtube.com/watch?v=I5jVsKqsPIo&list=RDI5jVsKqsPIo&start_radio=
1
Autor: budvar | 29.03.2026. u 21:42 | opcije
Amy, važno je da si ti bila zadovoljna shopingom:)
Zanimljiv i neočekivan rasplet.
Hajde, bolje i poslovna suradnja nego ništa:)
Slažem se, komunikacija je zaista vrlo bitna u vezi.
Stalno se dešava i ona neverbalna.
Ali mislim da je jako važno znati verbalizirati svoje želje, očekivanja, namjere.
Možemo neke stvari možda intuitivno iščitati.
Ali ipak treba imati na umu da nitko baš ne može čitati naše misli.
Autor: Lana48 | 29.03.2026. u 21:46 | opcije
Vidim da će Bud kao pravi kavalir priskočiti.
Lijepo je da se dobro razumijete.
Autor: Lana48 | 29.03.2026. u 21:55 | opcije
Bud, hvala za link, taj je jedan od Stewartovih najpoznatijih.
Evo još jedan od mene.
https://youtu.be/a6GR3A_byQ0?is=3H3GrZJZWAuP0V2h
Autor: Lana48 | 29.03.2026. u 21:59 | opcije
ThX Lano
ovako bi do jutra mogli samo Rod(a) linkati
https://www.youtube.com/watch?v=cPRJfbF_66o&list=RDcPRJfbF_66o&start_radio=
1
link uz temu
Moram off
pozz, LN
Autor: budvar | 29.03.2026. u 22:07 | opcije
Baš ga nisam već duže slušala.
I ne znam kako mi se samo odmah pojavila asocijacija na njegovu pjesmu za prvi vanjski link.
Hvala, evo i tebi još jedna.
I ugodnu noć ti želim.
https://youtu.be/Fce3F30_O7E?is=Y8i9j_gkCE_9XFQF
Autor: Lana48 | 29.03.2026. u 22:15 | opcije
Amy, sjetila sam se da ti je nedavno bio rođendan.
Evo čestitke i torte za tebe:)
Nadam se da nećeš zamjeriti na zakašnjenju.
https://i.postimg.cc/MKMb8nLN/AHB.jpg
Autor: Lana48 | 29.03.2026. u 23:04 | opcije
hahaha hvala Lanaaaa :)
Autor: Amygdala | 29.03.2026. u 23:06 | opcije
Amy, molim lijepo:)
Autor: Lana48 | 29.03.2026. u 23:13 | opcije
https://www.youtube.com/watch?v=VHLQfu4XS0A&list=RDVHLQfu4XS0A&start_radio=
1
Autor: budvar | 30.03.2026. u 7:47 | opcije
Bud, hvala za link:)
Evo jedna njegova koja čak nije ni ljubavna.
Ali razigrana je i simpatična.
Kad god je čujem, podigne mi raspoloženje.
https://youtu.be/pSV5BBQgJuM?is=0iE99wVmyApKkQhm
Autor: Lana48 | 30.03.2026. u 17:30 | opcije
Djuro, tebi nisam stigla odgovoriti jučer.
Pitao si me o čemu točno pišem i što je tema.
Odgovor je jednostavan, pišem prvenstveno o komunikaciji.
Unutar ljubavnih veza, doduše i o načinu komuniciranja svojih potreba u jednom takvom odnosu.
Međutim, ovaj model 7 jezika ljubavi, kasnije je našao i svoju širu primjenu.
Pa je tako korišten kao način kako iskomunicirati svoje potrebe i želje i u nekim drugim odnosima.
Kao što su odnosi članova obitelji, prijateljski odnosi, pa čak i poslovni odnosi.
Autor: Lana48 | 30.03.2026. u 17:39 | opcije
Na kraju naš stil i jezik ljubavi vodi nas kroz životne avanture u kojima uživamo i pamtimo.
Sve je dobro što se dobro svrši.
https://www.youtube.com/watch?v=fEL76zehbOg&list=RDfEL76zehbOg&start_radio=
1
Autor: budvar | 31.03.2026. u 7:30 | opcije