TAKO JE MALO A TAKO BOLI



Ljubav? Što uopće znači biti voljen ili voljeti? Da li to stvarno postoji ili samo živimo u zabludi da smo voljeni ili da volimo? Možda to ipak postoji, ali u pričama i bajkama, jer u stvarnom životu nisam baš sigurna. Ali eto i ako postoji zašto se ljudi međusobno razdvajaju, zašto povrjeđuju one koji ih vole? Zar je to svrha života, povrjeđivati. Pitam se često zašto je Bog stvorio dvoje, koji se vole, ali moraju koračati različitim putevima. Zašto svijet nije jedan, i zašto nas uvijek daljine moraju razdvajati od voljene osobe? Zar ponekad stvarno moraš sanjati sreću, a ne možeš je osjetiti?
Tako kada padne noć, kada se pogase svjetla i ostanem sama sa sobom u četiri zida, često razmišljam o tome što je sve moglo biti, a nije… Koliko odsustvo jedne osobe može promijeniti tok nečijeg života.? Teško je kada u životu zavlada tama, dani prolaze, nižu se jedan po jedan, ali nama se čini “jedan dan kao godina”, kao da vrijeme stoji. Nadamo se nečemu, ali ni mi ne znamo čemu, valjda nekoj svjetlosti da nas opet obasja, ali ne…
Svjetlost je na kraju tunela, a do tog kraja put je veoma trnovit i gorak. Kažu vrijeme je najbolji lijek, vrijeme liječi sve? Možda, ali one vidne rane, jer one koje su na srcu tu vrijeme ne pomaže. Koliko god vremena prošlo, koliko god suza prolili neke rane ne zacijele, neka srca ostanu i dalje slomljena i neke usne šapuću samo to jedno ime.

28.05.2019. u 9:56   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Arapo, imaš sina/kčer?

Autor: biserna   |   28.05.2019. u 10:15   |   opcije


Imam sina...zakaj???

Autor: arapo   |   28.05.2019. u 10:29   |   opcije


¸:-))) imam i ja , sa ljubavlju "delanog", eto TO je ljubav, barem onog trenutka :-))( malo šale puno istine)
Dirnula si me, ali se nadam da je to "samo"razmišljanje a da znaš- zapravo- da jesi osjetila što ljubav je!?

Autor: biserna   |   28.05.2019. u 10:37   |   opcije


Bis draga...naravno da jesam osjetila .Kada sam ostala trudna i udala se ...bila sam zaljubljena.Puno godina iza toga saznala sam što je ljubav i ....da li je to sreća ili nesreća..to je tema za jednu širu raspravu o kojoj bi opet svatko imao nešto svoje za reći...što je dobro.Da nisam osjetila ljubav ...ne bi me tako ni boljelo....a stvarno boli...boli ko pas.I nije stvar samoće....navikla sam na samoću...navikla sam na usamljenost..sve sam to sama odabrala.Zaista mi fali ON....ali...opet ...sama sam odabrala da nikada više ne bude prisutan u mom životu....to nije zdrav život....to je ljubav koja ubija bez da te dotakne.
Eto...hvala ti što me podnosiš jer...nekada treba reći ...nekada je preteško.:-)**

Autor: arapo   |   28.05.2019. u 10:55   |   opcije


A šta reć..

Autor: wasyxde   |   28.05.2019. u 10:57   |   opcije


wasy:-)))teško je bilo što reći!!

Autor: arapo   |   28.05.2019. u 11:11   |   opcije


Uh, tak bi te sestrinski zagrlila i prošetala s tobom bilo gdje poželiš:-)), istih smo godina Arapo .
Sama nisam nikada, mačke, koke i ostala bića uvijek su tu negdje oko mene.Proljeće je pa skitaju :-)))

Usamljenost ...joj ..bilo je to samo nekoliko puta a i potrajalo je, priznajem.Svi ljudi imamo iza sebe neke događaje za koje bi htjeli da se nisu desili. ALI..prošlo je , jedino kad se sjetim .....moje malene i muža ,"spavaju" zajedno, čuvaju se i grle i trčkaraju u nekom parku punim tratinčicama i makova. III To je ljubav, a ljubav u meni neda mi da stalno tugujem, jer oni to ne bi htjeli. Baš me sada zvao sin iz Irske , zadovoljan sretan i na kraju razgovora...mami , tata bi bio presretan da vidi kako sam i ja sretan, i bez suza molim te .( kad datumi dolaze malo je teže i on to zna!)Eto ga na, ljubav svuda oko nas:-))

Vrijeme ne liječi, samo nauči živjeti bolje.

Autor: biserna   |   28.05.2019. u 11:15   |   opcije


da nije tako snažna (ljubav)
nebi ni toliko dugo i jako bolila.

neupitno je njeno postojanje.

upitno je samo koliko je potrebno da bi se nakon jedne umrle okrenuli sljedećoj :)

ako nije umrla osoba koja ju je potakla
mi se i dalje nadamo da je možemo obnoviti.
ponekad je i to moguće
ali je malo vjerojatno.

Autor: perce   |   28.05.2019. u 11:17   |   opcije


Perce, ja sam sigurna da je ljubav jedna jedina ali kroz tisuću nijanse, kao sunce kroz kosu mlade žene:-))
Život je lijep , kvragu , samo ako ga ljudi žive- umjesto -da se prepuste da ih život nosi.

Autor: biserna   |   28.05.2019. u 11:20   |   opcije


Bis...sin i ja imali smo prilično specifičan život....on je svjestan moje velike borbe za njega i za to da dobije najbolje obrazovanje i zna da sam mu u svakom trenutku podrška u svemu...a sada i njegovoj velikoj šesteročlanoj obitelji.Ne pokazujen koliko mi je teško jer....tada ni on nije sretan..a ..znaš i sama da je puno toga potrebno da bi tako velika obitelj skladno živjela.Puno puta mu ne mogu sakriti svoje stanje jer mi poznaje glas pa moram reći da mi je loš dan .No...sutra kada izađem iz one bolnice i kada cu znati rezultate...sigurno ću se bolje nositi i sa ovim problemom.
Hvala ti ...divna si osoba....možda jednoga dana i popijemo kavu i ...zagrlimo se onako...sa razumijevanjem:-)**

Autor: arapo   |   28.05.2019. u 11:25   |   opcije


Perce:-))))
Nije umrla ta osoba i čak si i ne mogu zamisliti da ce i to biti jednoga dana jer...želim mu sve najbolje ali....znam da naučiti neću nikada živjeti blizu njega ...a jako daleko.Postoje i idioti....šta ćeš!

Autor: arapo   |   28.05.2019. u 11:28   |   opcije


ljubav ima bezbroj lica

i lijepo si to oslikala nijansama :)

neuzvraćena pak,
malo nas izbacuje iz cipelica.
čini nas ogorčenima, mada nebi trebala.
imamo jasnu sliku koja nam govori kako bi sve izgledalo
ali se ona ne podudara sa viđenjem druge strane.
i to je isto u redu.
svatko ima pravo na svoje viđenje i svoj put

Autor: perce   |   28.05.2019. u 11:29   |   opcije


Tako je Perce....ovo je moj put...nije baš lijep ali...moj je...kaj da delam:-)*

Autor: arapo   |   28.05.2019. u 11:43   |   opcije


posadi uz put ono što voliš Arapo, da li je to samo trava ili kamenje , nije bitno , bitno je da vidiš travu kako raste i kamenje kako cvate:-)))

Autor: biserna   |   28.05.2019. u 11:45   |   opcije


Bravo Bis..to je dobro rečeno.Kažu da je uspješan onaj čovjek koji je u stanju sazidati čvrst temelj od kamenja koje drugi na njega bacaju...no ...ja sam sazidala zid ...visoki zid i sada...imam ogroman posao....rušim ga malo po malo.Da li imam dovoljno životnog vremena da ga srušim i budem sretna još koji dan....ne znam ali..potruditi ću se.

Autor: arapo   |   28.05.2019. u 11:54   |   opcije


zid od kamenja koje bacaju na nas...
bolji su temelji :)

meni se svojevremeno nabacivalo da gradim nekakav zid.
a bilo to kamenje koje spominješ.

divna parabola

Autor: perce   |   28.05.2019. u 11:59   |   opcije


Arapo, ...uh..teško mi ide, ali bi ti htjela reči da bi moglo biti i gore....baš je super što su velika obitelj, puno bolje nego da je došla bolest , .....moj sin je htio biti pilot, ne jer mu i tata bio, uopće ne, volio je avione, i kad je bio u Batajnici , slali su ga kući sa rakom kostiju, a meni prije toga isto to na jajniku, ipak, sve je dobro završilo, sin skita po zelenoj Irski, ja kopam krampam kamenje po Hrvatskoj:-)) muž i malena ..... sijem sadim njegujem svoj vrt sa ljubavlju i misliju na svih njih, naravno imam pomoć ,za što sam jako zahvalna na svoj način.

Autor: biserna   |   28.05.2019. u 12:00   |   opcije


... osmijeh na lice, lakše se diše , puno je peluda oko nas:-)))

Autor: biserna   |   28.05.2019. u 12:02   |   opcije


Evo....osmijeh imam...divne ljude oko sebe imam...i zahvalna sam na tome.
Pusa Bis..Perce...imajte se dobro.

Autor: arapo   |   28.05.2019. u 12:15   |   opcije


PA JA TE VOJIM...KAJ TI TO NIJE DOSTA???

Autor: kjele   |   28.05.2019. u 13:30   |   opcije


Meni se ponekad ovdje čini da sam "roba s greškom".....toliko ljudi sa lošim iskustvima u ljubavi, vezama.
Ja sam ovdje došao "iz znatiželje#...priznam.
Svoj dio sreće u životu i braku sam proživio, iskoristio, netko to nije imao (ispričavam se..)....Sad prićati o ljubavi, u ovim mojim godinam bi mi se prije desetak godina činilo smiješno..budalasto.Sad drugačije mislim,..ne , ne mislim na onu ljubav iz tinejđerskih dana nego, kako je lipo geronimo (ovdje mig) kod Cro napisala.."pronaćitoplo okriljr razumijevanja sigurnosti i prijateljsta začinjenog smijehom i strašću "-
Mislim, vjerujem da to postoji, vjerojatno ovdje al postoji....mora postojat.
Ja sam vjernik, nisam Boga vidio, neznam dali ću ikad, al vjerujem da postoji...tako vjerujem i u tu ljubav- vjerujem jer sam je doživio, i nadam se još malo
Barem ono šta Gelso spominje.....

Autor: dovla53   |   28.05.2019. u 14:18   |   opcije


Sorry na greškama....u jedno dahu sam ovo...ineće ne pišem puno
Osim kad se navijem.;)))))))))PPPP

Autor: dovla53   |   28.05.2019. u 14:20   |   opcije


Ako se i ne dogodi, a neće..lipo se nećem nadat..;))PP

Autor: dovla53   |   28.05.2019. u 14:24   |   opcije


toplo i lijepo, Dovla :)
kakve greške, ma ajde..

Autor: perce   |   28.05.2019. u 14:26   |   opcije


Ljubav?
Robert Sternberg je razvio teoriju po kojoj ljubav ima tri temeljne komponente: (wiki)
Bliskost - sviđanje, prijateljstvo, povezanost među partnerima; da bi se bliskost razvila potrebno je obostrano poštovanje i povjerenje.
Strast - u prvom redu seksualna i tjelesna privlačnost, daje onaj karakterističan osjećaj zaljubljenosti, najintenzivnija na početku ljubavne veze, s vremenom slabi.
Odanost - predstavlja odluku da s osobom koju volimo ostajemo u dugotrajnoj vezi; partneri moraju biti spremni na žrtvovanje i stavljati partnerove potrebe ispred svojih.
Po ovoj Robertovoj teoriji bi to bilo ukratko o ljubavi, znaci glavni sastojci: bliskost, strast i odanost i na toj zadnjoj vecina nas je izgubila bitku (normalno osim onih koji su visom silom ostali bez partnera).
Jer bez odanosti nema ljubavi a odanost je uzasno zahtjevna!
No da, i dobar dio se strasti prepusti prije bliskosti pa se i to pokaze kao greska!
I tak nebum vise, arapo :)*

Autor: zrnoobzira   |   28.05.2019. u 14:30   |   opcije


Jos jedan ispravak.."vjerojatno ne ovdje" je trebalo pisat..
A jbt..ni ovo pisanje za me...haha

Autor: dovla53   |   28.05.2019. u 14:38   |   opcije


Baj..

Autor: dovla53   |   28.05.2019. u 14:39   |   opcije


Ja sam zaključila da mi je zaljubljivanje wow :)))

Ljubav sam doživila, nekoliko puta, u životu, bilo je wow wow :)))
Al...tribalo se tu dobro potrudit.
Više me to ne zanima!
Prestara sam za ikakvu tlaku.

S ovim stavom imam sve šta me veseli,
možda puno više nego ikada prije,
ma kako god to zvučalo...briga me!

Zaljubljena trenutno nisam, al da imam par simpatijica, imam.
Naravno, sve o čemu pišem, vezano je za real life :)))
Virtuala 0.

Autor: malamaza7   |   28.05.2019. u 14:44   |   opcije


Dovla, samo ti piši, sve smo razumili :)))
I nadaj se!
Ljubavi ima, pogotovo za našu generaciju!
Mi točno znamo šta želimo, a to je jedino bitno.

Sritno, prijatelju :)))

Autor: malamaza7   |   28.05.2019. u 14:47   |   opcije


Odličan post, sve nas je potaknuo da se ''ispovidimo''....super!
arapo :)*

Autor: malamaza7   |   28.05.2019. u 14:50   |   opcije


Ja između poštovanja i ljubavi....biram...poštovanje.
Ljubav bez poštovanja je prolazna, a poštovanje se često pretvori
u zdravu i pravu ljubav.

Autor: vrbica   |   28.05.2019. u 15:30   |   opcije


hvala ti draga moja Arapo , već sam ti napisala i sada ću opet ......ono što ti pišeš to je u mome srcu ....sve, baš sve iskreno i istinito ....i nije važno što sam se i sada rasplakala i kako si napisala ... neke rane ne zacijele, neka srca ostanu i dalje slomljena i neke usne šapuću samo to jedno ime.

Autor: calida   |   28.05.2019. u 17:14   |   opcije


arapo mi je obrisala komentar! Opet se predozirala Glupatikom.

Autor: darthvader22   |   28.05.2019. u 17:36   |   opcije


To je znači tako! Kada čovjeka svi odjebu, a ona se dočepa bloga! Odi na filozofski, pa uči!

Autor: darthvader22   |   28.05.2019. u 17:45   |   opcije


I uvijek se nađe publike! Od čega ti živiš?

Autor: darthvader22   |   28.05.2019. u 17:46   |   opcije


Na mojem faxu ti nebi dali otvoriti vrata!

Autor: darthvader22   |   28.05.2019. u 17:47   |   opcije


Autoškola za mlade dečke! :-)

Autor: darthvader22   |   28.05.2019. u 17:49   |   opcije


Bok Arapo :)

Malo ću, tu kod tebe, sjesti...ne da mi se na svoj blog :)

Znaš kaj me zanima - da li se osobno bolje osjećaš nakon komentara čitatelja koji su u razmišljanjima bliski tebi i temi o kojoj pišeš, konkretno danas?

Autor: meija   |   28.05.2019. u 18:05   |   opcije


Pitam zato jer iz pozicije nekog kome asocijativna empatija ide na živce, mislim da je dobar osjećaj ili barem umrtvljen osobni uz tuđi istovjetan, kratkog daha

Autor: meija   |   28.05.2019. u 18:08   |   opcije


Je, potrebno je sve to da ne bi bili kao Pale sam na svijetu, ali ne daje nam niš više od toga, baš suprotno - učahuri nas na mjestu jer dobijemo potvrdu da nismo sami i da se drugima ista sranja, iste tuge, događaju

Autor: meija   |   28.05.2019. u 18:11   |   opcije


A to nije dobro!

Noga u dupe puno puta je konkretnija pomoć nego sućutno pogled i odboravanje klimanjem glave

Autor: meija   |   28.05.2019. u 18:12   |   opcije


Je, znam, nismo svi isti iako uglavnom imamo iste ili slične probleme, a zbog senzibiliteta različito se na nas lijepe

Autor: meija   |   28.05.2019. u 18:14   |   opcije


Pa i ljubav :)

Autor: meija   |   28.05.2019. u 18:22   |   opcije


Nekako mi se čini da je ljudima lakše voljeti, u svim oblicima postojanja u dvoje, kad nitko od njih dvoje u onom drugom ne traži dio sebe koji mu nedostaje.
Jer to i nije baš ljubav kakvom je ja vidim.
I zato su rastanci teži, ostavljaju više pukotina koje se gotovo rijetko kad popune. Bilo čime...

Autor: meija   |   28.05.2019. u 18:25   |   opcije


I tak...
Šaljem ti zagrljaj i sutra neka ti bude sunčan dan, pa makar padala i kiša :*

Autor: meija   |   28.05.2019. u 18:30   |   opcije


Kjele dragi...naravno da i ja volim tebe...ti to znaš!!!

Autor: arapo   |   28.05.2019. u 18:34   |   opcije


Dovla:-)** ...sve je bilo bez i jedne greške...razumjela sam!!

Autor: arapo   |   28.05.2019. u 18:36   |   opcije


Zrnčeko....sve je to tak kak on veli ...a more i drugačije...ma ...nije jednostavno.Koliko je nas toliko je objašnjenja....tak se nekak ja mislim!!!:-))))***

Autor: arapo   |   28.05.2019. u 18:39   |   opcije


Čovjeka se šuta u guzu kaj je ovisnost u pitanju, a kad je tuga ,..šutke se zagrli , sjedne i slušaa!

Autor: biserna   |   28.05.2019. u 18:41   |   opcije


Malamaza:-)***nekada je dobro da se iberlaufi otvore.Posle nekako sve izgleda bolje.....bar meni..hvala ti!

Autor: arapo   |   28.05.2019. u 18:41   |   opcije


Vrbi:-)** hvala na komentaru....i meni poštovanje puno znači.Bez toga ni ne mogu biti u vezi...ma bilo koje vrste!!!

Autor: arapo   |   28.05.2019. u 18:43   |   opcije


Calida:-)*...nije me stid reći da mi je teško...da plaćem...da sam tužna ko pas...što mogu kada je tako.I nije mi važno što to pišem nepoznatim ljudima..jer...i onako sam sa vama više nego sa bilo kim drugim.Treba se smijati ali ...dobro je ponekada plakati...sve je to za ljude.!!!!

Autor: arapo   |   28.05.2019. u 18:46   |   opcije


ja se bolje osjećam, kad čujem kaj drugi misle o mom problemu;)
Onda mogu razvagati.
Nitko nije isključivo u pravu.Braniti svoje mišljenje je Ok.,
ali ako slušaš ono kaj drugi imaju za reći o istom slučaju.

Autor: tihavoda   |   28.05.2019. u 18:48   |   opcije


Meija...ma ...nije mi lakše zato što znam da ima još onih kojima je teško...uvijek ih je bilo i biti će ih.Ja sa vama sada razgovaram isto kao što bi razgovarala sa svojom prijateljicom.Jedino što ona i ja bi jedna drugu slušale a ovdje...tko voli nek izvoli...niti mogu a niti hoću ni na koga utjecati.Ima onih kojima je moj post dobro legao i ja to i pišem da nam nekima možda malo bude lakše...no...bude kako bude.
Recimo...Darth je danas na pvt napisao nešto u njegovom stilu i nije ugodno ...on to radi malo malo...no ja ga ne stavljam na ignore i dozvoljavam mu da se liječi kroz mene i sigurna sam da kada mi napiše na imam rak i da ću umrijeti...njemu je lakše.Pa neka i ja nečem služim.Možda taj dan ne popije 20tbl za smirenje već samo 10.Ja mu želim sve najbolje.
Ne znam da li sam ti odgovorila na pitanje ali...volim pokrenuti raspravu ...i nije zato da bi mi netko povlađivao...nisam na to ni naučena ..dapače....potpuno je obrnuto!
:-))))

Autor: arapo   |   28.05.2019. u 18:56   |   opcije


Tiha:-)))meni je kako kada...ali u pravilu mi je lakše.

Autor: arapo   |   28.05.2019. u 18:58   |   opcije


Bis, viš.. ja sam drugačija, ok, zagrliti, slušati, ali i puno više od toga - riješiti ako nešto mogu umjesto nje i pokazati joj da postoji svijet i izvan njene tuge. Moje frendice zaju da sam logistika i operativa - ajmo dalje :)
Od zajedničkog cmoljenja nema puno koristi

Autor: meija   |   28.05.2019. u 19:07   |   opcije


Ne treba uvijek, svoje osjećaje dijeliti s drugima.
Lakše je ovako, preko nica....slažem se.
Zato imamo ovaj blog, bez obzira kako ga tko shvaćao.
Mislim da to ovisi o karakteru, svakog od nas.

Ali, bolje je i tako, nego biti sam sa svojim strahovima, nedoumicama i sl.
Arapo, zato samo piši......pisat ću i ja kad dobijem inspiraciju
bez obzira što netko mislio o tome.
A zahebavanja će uvijek biti. Pogotovo ovdje, gdje bolesnici
svoje frustracije mogu dizati na piadestal pod nicom, naravno.

Autor: vrbica   |   28.05.2019. u 19:09   |   opcije


Ma daj Mei, znaš da ti ne vjerujem, naravno da nije grupno cmoljenje , daj , pa nećeš djeliti intimu sa bilo kom.

Autor: biserna   |   28.05.2019. u 19:09   |   opcije


Bis, mislim da si nekaj krivo pročitala jer nigdje nisam napisala o dijeljenju intime s bilo kim

Autor: meija   |   28.05.2019. u 19:11   |   opcije


Situacije koje čovjeka dovode do suza se razlikuju ko dan i noć Mei , daj ....pa nisi santa leda ,miješaš kruške i jabuke ....i ja sam za operativo(ODLUČNA bez dileme!) , ali kad su suze zbog gubitka nekog, valjda imam srca?!

Autor: biserna   |   28.05.2019. u 19:14   |   opcije


Nisam, osim ako ti misliš da osobnu stvar= intima , možemo podijeliti sa bilo kim, mislim detalje naravno.

Autor: biserna   |   28.05.2019. u 19:17   |   opcije


ili bolest ili nešto slično...

Autor: biserna   |   28.05.2019. u 19:17   |   opcije


sve to ja smatram osobno, intimno....

Autor: biserna   |   28.05.2019. u 19:18   |   opcije


Zbog gubitka? Pa nije umro, miša mu, ako je ljubav otišla k vragu
Pišem uopćeno o empatiji koja se svodi na, ne znam da li ćeš skužiti, preslikavanje tuđih iskustava na naše koje prepoznajemo, a to je gotovo pravilo kod susjećanja - ne reagiramo toliko zbog drugih koliko zbog nas samih i sjećanje na iskustvo koje smo već jednom doživjeli, a tuđe nas je podsjetilo

Autor: meija   |   28.05.2019. u 19:18   |   opcije


Bis, di si pročitala da sam napisala da intimu treba dijeliti s bilo kim?
Bome to nisi mogla nigdje jer ne jednom sam ovdje komentirala da nešto što je stvarno naše, intimno, treba to i ostati, daleko od očiju stranaca

Autor: meija   |   28.05.2019. u 19:20   |   opcije


Mei, nisi samo zapis komentirala, skužila sam ja , komentirala si i komentare...i ništa zato,nije to sporno ali i to da ljubav ode je osobno , intimno. Mei, ja mislim da si prestroga do ljudi koji su /smo malo osjetljivi .Pišeš da smo različiti, ali nikako da to i prihvatiš.

Autor: biserna   |   28.05.2019. u 19:24   |   opcije


Otkud znaš da sam komentirala komentare? I čije? Si sigurna?

Autor: meija   |   28.05.2019. u 19:25   |   opcije


Bis, po toj logici, sve ovdje napisano je osobno :))

Autor: meija   |   28.05.2019. u 19:26   |   opcije


No ja , meni si ipak draga na neki način, svidjelo ti se to ili ne:-))

Autor: biserna   |   28.05.2019. u 19:26   |   opcije


NE....samo ono o čemu ne pišemo, o detajlima, i prepuštamo čitačima da slute, nagađaju ili ne , njihova odluka, ipak očekuje se nekakvo razumjevanje ..ono ljudski !

Autor: biserna   |   28.05.2019. u 19:28   |   opcije


Da sigurna sam!

Autor: biserna   |   28.05.2019. u 19:29   |   opcije


C/P

Znaš kaj me zanima - da li se osobno bolje osjećaš nakon komentara čitatelja koji su u razmišljanjima bliski tebi i temi o kojoj pišeš, konkretno danas?

Autor: biserna   |   28.05.2019. u 19:31   |   opcije


:))

Bilo bi vam dosadno da ne uletim s kontra komentarima :D

Bis, ozbiljno - polazim iz svoje pozicije - ako sam vriti, ne moraš i ti biti uz mene, već mi pomogni da se zbrojim. Osobno cijenim takvu pomoć i sama sam takva.

A to o različitosti - na isti način mogu odgovoriti - ni ti ne prihvaćaš da sam drugačija, pa smo ein-win :)

Autor: meija   |   28.05.2019. u 19:31   |   opcije


Nisi u pravo Mei, vidi gore što sam ti napisala ....

Autor: biserna   |   28.05.2019. u 19:33   |   opcije


Ne, u krivu su jer kad komentiram komentare ili nekog, direktno se referiram i nema nagađanja
Bis, predugo sam na blogu i znam kako tko reagira, pa i ti :) i uopće nije sporno da u gro komentara riječ je o tapšanju po ramenima

Autor: meija   |   28.05.2019. u 19:34   |   opcije


NE vjerujem u tapšanje, odlučno NE, uvjerenja sam, da smo ko polje kupusa a različiti !

Autor: biserna   |   28.05.2019. u 19:36   |   opcije


Kad čovjek stoji "čvrsto na zemlji", kad je neosjetljiv na tuđu bol, nije dobro.
Mislim da takav čovjek samo skriva SVOJU veliku bol, koju iz inata ne želi podijeliti s drugima.
Usporedba moje i tuđe boli ne može biti izgovor. Ne suosjećam s drugima zato što uspoređujem svoju bol s tuđom,
nego suosjećam zbog boli osobe koja mi se povjerava.

Autor: vrbica   |   28.05.2019. u 19:37   |   opcije


ja 17g:-))
Treba se znati prilagoditi, svaki situaciji i društvu , životinji ili ljudima ili biljkama ...viš nikako bez njih:-))

Autor: biserna   |   28.05.2019. u 19:38   |   opcije


TO je umjetnost pomao Mei.

Autor: biserna   |   28.05.2019. u 19:39   |   opcije


pomalo..pardon

Autor: biserna   |   28.05.2019. u 19:40   |   opcije


Prilagodba nije povlađivanje, bis
Prilagodba je i iz minimuma izvući maksimum, pa i kad je netko u brdu, vratiti mu osmijeh

Autor: meija   |   28.05.2019. u 19:42   |   opcije


Pa da, zato sam ti i napisala da ne vjerujem u tapšanje ili ulizivanja !

Autor: biserna   |   28.05.2019. u 19:45   |   opcije


Vrbi, ali prije ćeš prepoznati tuđu bol ako si je i sama osjetila.
O tome pišem - o angažiranoj empatiji

Ako nešto osobno ne iskusimo, da, možemo suosjećati na nekoj generalno razini ljudskosti, ali istinski samo ako isto proživimo

Autor: meija   |   28.05.2019. u 19:45   |   opcije


Brdu?
Dobro da nisu u šumi :))

Brdu = bedu

Autor: meija   |   28.05.2019. u 19:45   |   opcije


Evo, Mei se "smekšala" :-)))

Autor: biserna   |   28.05.2019. u 19:48   |   opcije


Idem , pozdrav do čitanja;-)..:-))

Autor: biserna   |   28.05.2019. u 19:50   |   opcije


mei, da upravo to....ali nikada ne uspoređujem svoju bol sa tuđom.
U stvari jednostavno napisano: "baš mi je drago kaj nju ili njega više boli, jer će manje boljeti mene. Nisam jedina. Kad usporedim, ona ili on je prošao/la gore od mene".
To je za mene lažno tapšanje po ramenima, sažete u ovoj rečenici, pod navodnicima.

Autor: vrbica   |   28.05.2019. u 19:50   |   opcije


Ma nisam se niš smekšala, kaj god :)
To s prepoznavanjem tuđih i sjaja koje nismo doživjeli je kao kad vidiš kolač u izlogu slastičarnice, pretpostavljaš kakvog je okusa ali stvarno ne znaš dok ne probaš

Autor: meija   |   28.05.2019. u 19:51   |   opcije


Vrbi , slažem se, bol je neusporediva, bol jednostavno boli, bez boje i ukusa.

Autor: biserna   |   28.05.2019. u 19:53   |   opcije


takvi "tapkaši" nisu prijatelji.
Takvi jedva čekaju da "tvoju bol" ispričaju nekom drugom i da se time naslađuju.

Autor: vrbica   |   28.05.2019. u 19:53   |   opcije


a sebe će uzdizati u nebesa....jer njih "ne boli"...

Autor: vrbica   |   28.05.2019. u 19:54   |   opcije


a pukli bi ko kokica, da im se nađe "žica"

Autor: vrbica   |   28.05.2019. u 19:55   |   opcije


jesi jesi, po mom mišljenju Mei, uvijek se , nisi tvrda, nisi( tepam ti DDD)......

Autor: biserna   |   28.05.2019. u 19:55   |   opcije


Vrbi, ne uspoređivanje na takav način, ali ima i toga - utjeha u boli i tugi, ne maliciozna, ali ljudska

Autor: meija   |   28.05.2019. u 19:59   |   opcije


Mrzim mob i riječi koje ulete bzvz iz predloška...

Autor: meija   |   28.05.2019. u 20:00   |   opcije


Bis, kombinacija sam racionalne djevice i cmoljave račice :P

Autor: meija   |   28.05.2019. u 20:01   |   opcije


Drage moje curke...cijelo vrijeme vas pratim kak se lepo spominjate i ...uopće nije loše.Dapače....dobra je ovakva diskusija .Treba razmjenjivati mišljenja i stvarno ne znam kakav bi to svijet bio da svi mislimo isto.
Hvala vam na ovim komentarima i razmjeni misli.....:-)*)*

Autor: arapo   |   28.05.2019. u 20:02   |   opcije


Čitamo se :)

Autor: meija   |   28.05.2019. u 20:02   |   opcije


e to "ljutska" je jako teško naći,
Priznali mi to sebi ili ne.
No mislim da će većina, dobro prepoznati
pravu i lažnu utjehu.
osjeti se to.

Autor: vrbica   |   28.05.2019. u 20:03   |   opcije


pozdrav i vama žene drage...:)))
neću napisati "curke", da bloški dužebrižnici nebi
morali pisati novi blog..:))))

Autor: vrbica   |   28.05.2019. u 20:05   |   opcije


Onda čao žene..vi ste carice ...pa nek misli i piše ko kaj hoče:-)*)*)*

Autor: arapo   |   28.05.2019. u 20:06   |   opcije


BOK BABE KAJ IMA KAJ SAM PJOPUSTIO?

Autor: kjele   |   28.05.2019. u 20:20   |   opcije


Svašta si propustio i sad znam zakaj nikad nikoga ne vloviš...nema te kad je gusto i kad su komadi na hrpi.Ma...sve je u najboljem redu i baš smo se dobro napričale.
Uživaj:-)))**

Autor: arapo   |   28.05.2019. u 20:26   |   opcije


AJDE FAJA BOGU DA STE SE NAKJAFJAJE...IONAK MI JE PREDUGAČKO TO SVE PJOČITATI...
NISAM BAŠ OD UČENIJIH JUDI...JEDVA 4 OSNOVNE

Autor: kjele   |   28.05.2019. u 20:36   |   opcije


Fala tebi kaj si svratil da vidiš jel možda kaj trebamo....nikad se ne zna..ha..ha!
Uživaj!!

Autor: arapo   |   28.05.2019. u 20:38   |   opcije


Ja vjerujem u ljubav....
Otavljam ovaj link s divnom pjesmom

https://www.youtube.com/watch?v=j-swpGHevkw

I saljem iskren zagrljaj Arapo :)

Autor: una_sw   |   28.05.2019. u 21:44   |   opcije


Hvala ti Una za sve i grl...grl!!!

Autor: arapo   |   29.05.2019. u 18:05   |   opcije


Ukoliko ljubav ne postoji,o čemu onda pričamo?
Dugotrajna zaljubljenost ne postoji,bar po mom
mišljenju.Zaljubljenost je strast,sexualna strast
i idealiziranje osobe u koju smo zaljubljeni.Kada
tu osobu bolje upoznamo,kada je zavolimo onakvu
kakva ona je,sa svim njenim manama i kvalitetima
tek tada možemo pričati o ljubavi.Kada u životu s
tom odnosno takvom osobom strast prođe,a mi
je i dalje volimo onda to ne može biti ništa drugo
nego ljubav.
Kako je Zrno obzira citirala ja se s tim slažem.
Samo ja to nebih nazvao odanost nego razumjevanje.
Isto tako se slažem da nam sreća voljene osobe treba
biti ispred naše sreće.
Ovde na blogu sam davno napisao,samo malo drugačije.
Napisao sam da se mi trebamo potruditi da osoba koju
volimo bude srećna pored nas,a svoju sreću prepustiti
u ruke te osobe.Hoću reći da se osoba koju volimo
treba potruditi da mi budemo srećni,a ne da ona bude
srećna,za to ćemo se mi potruditi.

Autor: tape   |   31.05.2019. u 3:36   |   opcije


I još samo ovo,sreću voljene osobe staviti ispred
svoje sreće nije teško nego zadovoljstvo.Što ima
ljepše nego usrećiti osobu koju volimo,vidjeti njenu
sreću.Usrećiti je sitnim njenim zadovoljstvima i da
ta osoba na isti način usreći nas.

Autor: tape   |   31.05.2019. u 3:41   |   opcije


Hvala ti dragi Tape na komentaru.Sa puno toga se ja slažem što si napisao ali....ipak su tu uvijek dvije osobe u igri.Moš ti volit koliko hoćeš ...nisi sam ili sama.Puno toga u istoj mjeri ovisi o drugoj strani.Ispada da ...što se više daješ u nečije ruke ..to te iste te ruke sve više pritišću na razne načine koji po nekada nisu dobri za te i ...jednoga dana ..moraš puknuti i reći da više ne ide.Ta tema zaista nije jednostavna od tisuću ljudi...napisalo bi se tisuću priča.I sam kažeš da se slažeš sa svime što je Zrno napisala jedino što bi ti to nazvao......da ...jedna rečenica je u pitanju ali...za tebe je to nešto drugo...a gdje je onda neki život od 26 ili 50 godina....koliko u njemu ima toga"Ja bi to ovako ili onako???Znam da razumiješ!

Autor: arapo   |   31.05.2019. u 7:52   |   opcije


Dodaj komentar