Istina o virusu
08.05.2020. u 23:04 | Editirano: 09.05.2020. u 10:25 | Prijavi nepoćudni blog | Dodaj komentar
ljudi gušteri i 5G
Autor: krelec | 09.05.2020. u 7:57 | opcije
a bill gates hoće nas čipirati da uđe u naš blistav mozak kako bi našao rješenje za padanje slijedećih windowsa
Autor: krelec | 09.05.2020. u 7:58 | opcije
ah da, i hoćeju nas jebat
Autor: krelec | 09.05.2020. u 8:00 | opcije
Slušaj ti što ti partija kaže
Autor: slova | 09.05.2020. u 8:10 | opcije
nekako mi poslušnici partije izgledaju bitno drugačije od Slovka
Autor: perce | 09.05.2020. u 8:18 | opcije
najprije bi od toga trebali imati neku korist..
Autor: perce | 09.05.2020. u 8:19 | opcije
molim definiciju poslušnika partije. Jesu li to oni koji se vode razumom, ili oni koji misle da svojim krajnje ograničenim sposobnostima mogu dosegnuti neslućene visine?
Autor: krelec | 09.05.2020. u 8:22 | opcije
Ti si definicija
Autor: slova | 09.05.2020. u 8:22 | opcije
daj barem neku od karakteristika takvih poslušnika partije? a usput molim bez fraza i uobičajenih klišeja.
Autor: krelec | 09.05.2020. u 8:23 | opcije
volim i ja ribolov..
gradele, i povrće.
tu smo isti
Autor: perce | 09.05.2020. u 8:26 | opcije
Krelec, ovaj čovjek je iznio dokaze i to predstavio javnosti međutim, budalama to ništa ne znaći već oni čekaju što će partija reći...
Autor: slova | 09.05.2020. u 8:26 | opcije
i taj je čovjek priznat od malo jače skupine.
jebe mu se za dnevne ucjene, neovisan je.
ima znanje (priznato) i ne može ga se svrstati u tzv, Pervane
Autor: perce | 09.05.2020. u 8:29 | opcije
dokaze? a tisuće i tisuće drugih doktora, profesora, akademika govore drugačije. I? Kome vjerovati? Postoje doktori antivakseri, pa? Postoje visoko obrazovani ljudi koji tumače da svime upravljaju ljudi gušteri.Pa? Postoji popriličan broj ravnozemljaša. Pa?
Autor: krelec | 09.05.2020. u 8:29 | opcije
Prikloniti se pojedinim malo slobodnijim tumačenjima stvarnosti, ili tumačenjima baziranim na dokazima i znanosti?
Autor: krelec | 09.05.2020. u 8:30 | opcije
prvi je ukazao na virus HIV-a. dobio Nobela za to. halo
Autor: perce | 09.05.2020. u 8:30 | opcije
još jednom bih molio definiciju partijskih poslušnika.
Autor: krelec | 09.05.2020. u 8:31 | opcije
dokle to ide kod tebe
Autor: perce | 09.05.2020. u 8:31 | opcije
znači da gospon ne može biti u krivu? ili čak malo pošandrcati pod starije dane?
Autor: krelec | 09.05.2020. u 8:32 | opcije
partijski poslušnici djeluju u skladu sa linijom.
liniju nazovi kako god hoćeš ako nije u koliziji sa tvojim interesima.
Autor: perce | 09.05.2020. u 8:32 | opcije
perice, a da ti ipak odeš malo bacit drkicu na sličice koje prezentiraš
Autor: krelec | 09.05.2020. u 8:32 | opcije
pod starije dane ljudi postanu mudriji i manje skloni šandrcanjima.
Autor: perce | 09.05.2020. u 8:33 | opcije
i tebi bi to bilo bolje.
ovako, samo blatiš sve što inače u sebi imaš dobro.
Autor: perce | 09.05.2020. u 8:35 | opcije
što se partije i partija tiče, nisam niti u jednoj. U početku, ranih devedesetih bio sam, čak sudjelovao u osnivanju jedne, ali početkom rata sam se oprosti sam njima i do danas nikakva kontakta niti sa jednom strankom ili partijom nemam. A te floskule o partijskim poslušnicima popušite valjda iz partijskih priručnika kao što je na primjer novoizašli iz redova esdepea sa uputama kako su izbori blizu, i kako nje neophodno uvijek i svakom prilikom ponavljati mantre i floskule o "neprijateljskom" taboru.
Autor: krelec | 09.05.2020. u 8:36 | opcije
je, je, pod starije dane mudriji i pametniji. Zato valjda samo mlade napada gosi alzheimer, zaboravnost, i ostala sranja. Stariji su toga pošteđeni.
Autor: krelec | 09.05.2020. u 8:37 | opcije
ako ti sebe smatraš žrtvom naciste koji ti uzima pamet
ne znači to da to svi dozvoljavaju.
a partije su meni bolesne, jedna i druga, meni su zanimljivi ljudi koji djeluju za opće dobro.
takve nažalost još ne vidim.
Autor: perce | 09.05.2020. u 8:40 | opcije
uostalom prema mom skromnom sudu jedna od najznačaj nijih stvari demokracije je to da imaš pravo biti u krivu. I to bez ikakvih sankcija.
Autor: krelec | 09.05.2020. u 8:40 | opcije
kakvi su sad nacisti na dnevnom redu? aj malo pojasni, polagano, bez žuurbe i bez lupetanja, molim lijepo.
Autor: krelec | 09.05.2020. u 8:41 | opcije
Alzheimera nazivaju nacistom (od mila). čist ako to nisi već znao.
Autor: perce | 09.05.2020. u 8:45 | opcije
to nije lupetanje.
Autor: perce | 09.05.2020. u 8:45 | opcije
ali, dopuštam da imaš dvojbe.
Autor: perce | 09.05.2020. u 8:46 | opcije
a drkica je; za razliku od promicanja lopovluka, zdrava i oslobađajuća.
ona ne šteti nikome i nikada ne nanosi bol.
Autor: perce | 09.05.2020. u 8:51 | opcije
nikada nisam, a vjerojatno niti neću shvatiti da ljudi ne mogu barem djelomično shvatiti svoja ograničenja. Pa jeboti koliko bi trebao biti blesav da se upuštam u neke rasorave oko virusa, mikroba, bakterija ili sličnih pizdarija, a educiran sam o tome kroz dva razreda osnovne škole. I onda se takav educiran nađem raspravljati o tematici virusa sa mišljenjima ljudi koji su završili doktorat . Nisam baš siguran da bi ispao nešto posebno pametan na tim temama, bez obzira što mi moje misli izgledaju blistavo, a pred špiglom vidim genija
Autor: krelec | 09.05.2020. u 8:52 | opcije
možda jedino onome tko je umočen :)
Autor: perce | 09.05.2020. u 8:53 | opcije
sad me zanima ta teza o promicanju lopovluka. Tko? Kada? Gdje? Ili ćemo opet po starom dobrom običaju nabaciti uobičajenu floskulu vjerujući da te floskule i fotrcane fraze daju potporu i legimitet pameti.
Autor: krelec | 09.05.2020. u 8:53 | opcije
zato bez pardona možeš obezvrijediti izjavu nobelovca u tom području.
Autor: perce | 09.05.2020. u 8:55 | opcije
a što se drkice tiče nema problema, ali drkica na sličice poput onih iz davno ugašenog starta je za petnaestogodišnjake. Uostalom barem u tome imam iskustva, ali kad dođeš u šatro ozbiljnije godine onda drkica i stavljanje tih sličica djeluje stvarno infantilno. No vjerojatno sam u krivu, ali demokracija je.
Autor: krelec | 09.05.2020. u 8:56 | opcije
joooj.. ajmo stat na loptu.
nisi ti baš Krelec.
i nemoj se praviti takvim.
ne tražim od tebe potvrdu , samo zdravi razum.
Autor: perce | 09.05.2020. u 8:57 | opcije
ne, nego se bez pardona kao potpuni laik mogu prikloniti stavu oficijelne znanosti, i metodama koje se provode u preko stopedeset zemalja svijeta. Valjda bi trebao podržavati postupanje Lukašenka?
Autor: krelec | 09.05.2020. u 8:57 | opcije
time što ćeš mene prkazati glupavim zbog mojih slikica i brija nećeš osnažiti svoje tvrdnje.
odustani od te taktike, to je za dječake.
Autor: perce | 09.05.2020. u 8:59 | opcije
popij koju i ti paćeš shvatit i Lukašenka.
Autor: perce | 09.05.2020. u 9:00 | opcije
od mene možeš dočekati samo stav baziran na argumentima, a i određenu dozu respekta prema stvarima o kojima sam neuk, a bome sam neuk u brdo, brdo, stvari, i bojao bih se sebe samog kada bi umišljao da puno toga znam.
Autor: krelec | 09.05.2020. u 9:00 | opcije
a njega si spomenuo ti, a mi spominjemo uvažene i priznate veličine u tom području.
Autor: perce | 09.05.2020. u 9:01 | opcije
nikako i nikada te ne želim prikazati glupavim zbog sličica. To i nije stvar glupavosti, nego jedino može biti stvar nastranosti. To su ipak različite kategorije.
Autor: krelec | 09.05.2020. u 9:02 | opcije
nekako si dumam da se osnove znanosti baziraju na bezbrojnim pokušajima, neuspješnima i uspješnima, pa tako i nije nešto odviše čudno da se o novoj pizdariji kao što je ovaj virus javljaju razna mišljenja i stavovi. Ali nakon što stvari budu od znanosti verificirane smatrati da se problem može riješiti c vitaminom. E za to treba biti Pernar.
Autor: krelec | 09.05.2020. u 9:04 | opcije
ono što je tebi nastranost moguće je da vrlo inteligentnim ljudima (ne mislim na sebe) predstavlja uzbuđenje i zadovoljstvo.
ne mjeri sve svojim metrom. moguće je da si malo dotaknit, ali daj ljudima da budu slobodni.
Autor: perce | 09.05.2020. u 9:06 | opcije
dolazimo opet na tu razinu, sa nobelovca.
odlijepi malo od uobičajenog, majke ti.
Autor: perce | 09.05.2020. u 9:08 | opcije
moram na ažlost prekinuti raspravu, jer nakon prekjučerašnjeg i jučerašnjeg i više nego uspješnog ribolova ponestalo mi je namjernica. Odoh do burze. A ti slobodno sa slovom nastavi o partijskim poslušnicima, ljdima gušterima, 5G od koje ptice padaju sa grana, itd.
Autor: krelec | 09.05.2020. u 9:09 | opcije
a što se nobelovaca tiče još je svjež slučaj austrijskog književnika, dobitnika nobelove koji je, i koji sad zdušno podržava s.miloševića i režim srbije onih godina kada su nam toliko zala učinili. I njegovu ispravnost trebala bi garantirati nobelova nagrada? Ili ipak i nobelovci imaju pravo ne biti u pravu?
Autor: krelec | 09.05.2020. u 9:12 | opcije
bez ometanja sa strane onih koji ne osjećaju posljedice svega toga, bit će sve puno lakše
Autor: perce | 09.05.2020. u 9:12 | opcije
nobelovci su priznati u svojim postignućima.
ne ulazim koliko je to ispravno.
radi se o vrijednosnom sudu. i ti imaš takav.
jedino kaj tvoj nije toliko utjecajan.
Autor: perce | 09.05.2020. u 9:15 | opcije
i kada jedan od njih koji je za svoj rad u tom području dobio to vrhunsko priznanje kaže da
je virus manipuliran, ja mu vjerujem, zašto? jer mu nije potrebna potvrda političara.
ima svoj integritet koji ne ovisi o materijalnim sredstvima. kuiš?
Autor: perce | 09.05.2020. u 9:24 | opcije
a to vrhunsko priznanje iznosi milion dolara, da se ne lažemo..
to mnogima omogući neovisnost u izražavanju, ako su skromni.
Autor: perce | 09.05.2020. u 9:26 | opcije
Bob Dylan, koji je zaradio puno takvih miliona nije se ni pojavio na dodjeli vlastitog priznanja.
odjebo ih je.
ali i dalje će stajati da je on velik u poeziji.
to sa dodjelama nagrada za mir (koje su zaista ispolitizirane) nema dodirne točke.
nauka i znanost ne spadaju u to.
Autor: perce | 09.05.2020. u 9:32 | opcije
sinoć sam pročitala blog tj odgledala link i zamislila se, slovko? normalno, pomislila kako ovdje nema komentara a stvar je i te kako za komentiranje, ali što gluplji blog i nezanimljiviiji, to više komentara? i ne mogu ne uključit se u razgovor tj svoje mišljenje iznijeti o svemu, pa i komentarima? jedno je kad neki pernar lupeta ali kad znanstvenik nobelovac ustvrdi to kaj je ustvrdio (dakle, nije uopće riječ o njegovom vrijednosnom sudu) tj. da je u virusu nađena i sekvenca virusa aids-a, to definitivno slobodomislećeg čovjeka asocira na...inženjering? nisam sklona teorijama zavjere, ali ovaj puta mnogi znanstvenici (pa i naš sladovljev cijelo vrijeme i još par epidemiologa) propituju covid postavku oficijelne politike, kao sveto pismo! ali, ljudi su skloni dogmama. neki iz neznaja jer im je problem upogonit mozak za razmišljanje (lijenost ili pak nedostatak istoga) a neki pak to čine iz čistog interesa! nažalost, tu je pero posve u pravu...dobar dio znanstvenika, pametnih ljudi, branitelja i sličnih populacija stavio se u jaram vlasti...jer ima koristi! da nije te koristi vjerojatno bi više propitivali sve što čuju ili pročitaju! slobodni strijelci u svim djelatnostima su u biti prozor u svijet i um...no dogma (npr fenomenalna knjiga e. fromma "dogma o kristu") općenito nikad nikog nije dobru odvela, već samo u fanatizam! krelče, za tebe očito ne postoji mišljenje mimo partije? nije važno koje, hdz-sdp-kpj...jer to znači misliti mimo interesne skupine i interesa! probaj ponekad misliti o općem dobru i zanemariti svoje dupe? iako mislim da je za to prekasno! ja te razumijem, jer sam ja nakon 60.g. počela upravo razmišljati samo o svom dupetu, ali ipak tu i tamo pročitam ponešto i razmišljam...i učinim nešto dobro za nekog drugog. probaj to u ribolovu? eto npr,zamisli se nad tim da loviš ribu (koje nema i ima je sve manje) ne iz potrebe već iz obijesti i dosade (znam dosadno je sad na moru, nema turista, nema pinke od iznajmljivanjai sl)! ili ako već uloviš, nahrani gladne a ne site? probaj malo za promjenu mislit i na druge a ne samo na sebe i svoj interes? znaš, postoji svijet van interesa i koristi
Autor: sara_tera | 09.05.2020. u 9:33 | opcije
Najgora stvar u ovoj priči, osim krelca, je to da se sa virusima može manipulirati. Tko želi uništiti čovječanstvo može to vrlo jednostavno napraviti, puno lakše nego nuklearnim bombama i ratnoraznim tehničkim oružjima. A uvijek se nađe takav pojedinac...
Autor: slova | 09.05.2020. u 9:37 | opcije
Tko prati kako su se stvari razvijale i razvijaju može povezati ovu priču sa pričom o hapšenju profesora Charles Lieber sa Harvarda, koji je za šačicu dolara predao tehnologiju Kinezima... https://www.nature.com/articles/d41586-020-00291-2
Autor: slova | 09.05.2020. u 10:24 | opcije
mislim slova da je tebe bill gates već čipirao
Autor: krelec | 09.05.2020. u 11:30 | opcije
tebe je partija čipirala
Autor: slova | 09.05.2020. u 11:41 | opcije
ne znam koja, ako ti znaš koje čipairaju ja sam dragovoljac
Autor: krelec | 09.05.2020. u 11:42 | opcije
Ona koja pere mozgove
Autor: slova | 09.05.2020. u 11:43 | opcije
a jebiga, nikako da dočekam bilo što konkretno, samo floskule i fraze. Reci brte mili, izjasni se, pa ne ide se radi toga u zatvor. Koja stranka i gdje?
Autor: krelec | 09.05.2020. u 11:59 | opcije
više nemam previše vremena odgonetavati šifrirane poruke i odgovore tipa, svi mi znamo, dobro je poznato, potvrđeno iz provjerenih izvora i slično. Reci brte mili konkretno pa da i ja razumijem.
Autor: krelec | 09.05.2020. u 12:12 | opcije
Pa, zna se tko pere mozgove samo što ti izgleda, ne znaš
Autor: slova | 09.05.2020. u 12:36 | opcije
Ne znam, prosvijetli me
Autor: krelec | 09.05.2020. u 12:37 | opcije
Tebi su ga dobro isprali
Autor: slova | 09.05.2020. u 12:37 | opcije
Zna se
Autor: slova | 09.05.2020. u 12:38 | opcije
Oni koji ti dobre novce na račun uplačuju
Autor: slova | 09.05.2020. u 12:39 | opcije
Ali dobro, razumijem, ne možeš pljuvati po ruci koja te hrani
Autor: slova | 09.05.2020. u 12:40 | opcije
Uplačuju? Ma dajte me najte gosi slova. Zašto bi mi itko bez razloga bilo što uplatio? Jednako tako ni ja bez razloga ne isplatim 8 plaća sa pripadnim doprinosima. A bome ni porez ne plaćam od srca, nego od moranja. A sada mi barem pokušaj objasniti dali je stranka koju spominješ hadeze, i kakve ja imam veze sa tom strankom.
Autor: krelec | 09.05.2020. u 13:17 | opcije
Ta stranka zove se Vlast
Autor: slova | 09.05.2020. u 13:23 | opcije
Pa jebiga, ti nikako da veliš bilo što konkretno. Kod tebe čak nema ni onoga, okolo kere pa na mala vrata. Ti samo okolo kere.
Autor: krelec | 09.05.2020. u 13:28 | opcije
A pogotovo mi probaj objasniti moju vezu sa bilo kojom vlasti. Ja za to ne znam.
Autor: krelec | 09.05.2020. u 13:29 | opcije
Razgovor je otišao u pogrešnom pravcu iako ima neke veze sa vlašću jer ona je ta koja prešućuje ili čak negira neugodne istine da se, ne daj bože zamjeri poslovnim partnerima ili onima od kojih se živi. U svemu tome najviše trpi istina...
Autor: slova | 09.05.2020. u 13:36 | opcije
To su samo moje pretpostavke. Možda sam u krivu ali možda i nisam...
Autor: slova | 09.05.2020. u 13:40 | opcije
Za negiranje istine mora postojati debeli razlog...
Autor: slova | 09.05.2020. u 13:44 | opcije
eto napokon konkretnog odgovora, možda si u pravu, a možda nisi. Bravo slova.
Autor: krelec | 09.05.2020. u 16:35 | opcije
rekao sam "Možda sam u krivu ali možda i nisam..."
Autor: slova | 09.05.2020. u 16:40 | opcije
nakon što sam slušala doktora Nestorovića, srpskog pulmologa, o tome kako žene štiti estrogen i ne pogađa ih korona, zašto nebih poslušala i gospodina Luc-a Montagniera koji je u cvijetu mladosti sa svojih 87 godina.
Uostalom, oko svega su teorije urote, a znala ja za to ili ne, meni ništa ne mijenja na stvari.
Autor: pognioci | 09.05.2020. u 16:58 | opcije
To je točno. Nama smrtnicima je svejedno da li je virus posijala kumica s placa ili neki znanstvenik. Virus je tu ali, ako se dokaže da je ovo umjetno stvoren virus neko će morati odgovarati za to jer, ako ne bude odgovarao za to to će postati praksa
Autor: slova | 09.05.2020. u 17:15 | opcije
Posao virologa je igranje sa virusima, neće valjda sa ciglama. I zidaru cikla opadne na nogu, pa i znanstveniku može zbrisati koji virus..
Čitam danas (ako je vjerovati) da je Švedska dala upute da se osobe u domovima za starije i nemoćne ne liječe od korone (kisik i ostalo), nego im se u slučaju oboljenja pruža čista palijativna skrb, što uključuje morfij i načelno nemaju izgleda za ozdravljenje.
Autor: pognioci | 09.05.2020. u 17:29 | opcije
Znaći, omaklo mu se i pobio je za sada 200.000 ljudi. A šta ćeš, desi se...
Autor: slova | 09.05.2020. u 17:38 | opcije
da ne govorim koliko je ljudi ostalo bez posla i kolike su ekonomske štete, ali što ćeš, takva je priroda posla virologa
Autor: slova | 09.05.2020. u 17:43 | opcije
majke ti mile.. pa gdje je kraj izvrnutim vrijednostima i moralnim načelima..
materijalno orijentirani će upogoniti sva sredstva da opravdaju nehumanost
dok će istovremeno nastojati ocrniti svakoga za bezazleno i neškodljivo ponašanje.
Autor: perce | 09.05.2020. u 18:23 | opcije
da, čudno
Autor: slova | 09.05.2020. u 19:07 | opcije
Ako je istina a vjerojatno je onda mozemo uskoro na more.
Zasto i kako se ovo desilo..
Zato..zivimo u dobi gdje antikrist je zamjena za Boga.
Ogranicenost nauke i petljanje u kreaciju nastanka zivota ima ovakve logicne posljedice .
Tako ce biti sve dok ne otkrijemo Boga.
Ali to ce potrajati da nauka dokaze Boga.
Autor: ivan-astalderea | 09.05.2020. u 23:33 | opcije
Kada zagospodarimo vremenom... :)
Autor: slova | 10.05.2020. u 8:44 | opcije