Što nam kaže Ana?

24.07.2020. u 9:32   |   Editirano: 24.07.2020. u 9:33   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Dobra je Ana.

Autor: malamaza7   |   24.07.2020. u 9:35   |   opcije


Ja nju volim koji put poslušati... :))

Autor: slova   |   24.07.2020. u 9:39   |   opcije


I ja... Često.
Dobra mi je i Slavica S. sa svojim NLP.
A najdraži Ho'oponopono.

Sve to radi!
:)))

Da...i EFT.

Autor: malamaza7   |   24.07.2020. u 9:42   |   opcije


Zabavno, a i korisno, naučiš, primjeniš i rezultat je tu.

Autor: malamaza7   |   24.07.2020. u 9:44   |   opcije


Kako sam mogla Srđana Roju priskočit!?
:*

Autor: malamaza7   |   24.07.2020. u 9:45   |   opcije


Ne pratim baš to područje pa znam samo Anu...

Autor: slova   |   24.07.2020. u 9:46   |   opcije


Ja sa u tom điru, dvadesetak godina.
Zadnjih par godina naletila sam na spomenute i mic po mic... Nauči se samo dobro.

Autor: malamaza7   |   24.07.2020. u 9:50   |   opcije


je, je ..... tolko je u vorteksu da se čak i fizički promijenila

istina bog, na bolje .... al koliko je to u skladu sa propagiranim "voljeti i prihvatiti sebe takvog kakav jesi", fakat ne bi znala

ne volim gurue nikakvog tipa.... tkz. učitelje života

nekom takvo nešto i takav netko, treba ..... ai meni osobno (nadam se da ne zvučim preteciozno), fakatt ne treba. i ne želim.

dovoljno sam pametna i svjesna sebe i svojih mana i vrlina, i na čemu bi trebala "više i manje poraditi" .... da bi slušala, a kamoli plaćala nekom da mi to govori

Autor: Bell13   |   24.07.2020. u 10:00   |   opcije


što nam kaže Ana?

Autor: krelec   |   24.07.2020. u 10:10   |   opcije


Ana nije rekla ništa zlo niti je lagala, za razliku od mnogih...

Autor: slova   |   24.07.2020. u 10:25   |   opcije


držim se one, samo mi ne pomaži, ko boga te molim

Autor: krelec   |   24.07.2020. u 11:19   |   opcije


Ko kaže da tu neko nekom pomaže, kre?
Ne nudi se pomoć.
Di si ti to isčita!?

Kod bellice.
A, to da... S njom se slažeš... Ok.

Autor: malamaza7   |   24.07.2020. u 11:31   |   opcije


lijepo je objasnila.. svatko živi svoju realnost.. često ne odobravam al mogu razumijeti.

Autor: perce   |   24.07.2020. u 11:31   |   opcije


Ana je ok:)

Autor: eteerniis   |   24.07.2020. u 11:43   |   opcije


Tko treba, iskoristit će:) Izbor je jedino na svakom ponaosob. Nitko nikoga ne sili ni na šta, i ne kužim ove kaj se postavljaju na zadnje noge:) (sori Bell,sori Krelec:P)

Autor: eteerniis   |   24.07.2020. u 11:44   |   opcije


Doista, tko je taj u vama tko ostavlja zajedljive i negativne komentare oko bilo čega?

Autor: eteerniis   |   24.07.2020. u 11:45   |   opcije


Mnoge korespondencije se mogu pronaći sa učenjima velikih duhovnih učitelja. Možda je malo problemtično za neke, i možda kod nekoga izaziva podsmjeh, što je ideja "vortexa" proizašla iz "kanaliziranja" gdje je Esther Hicks primila poruke od skupine duhovnih entiteta (Abraham). Nezavisno od tog, držim da je Bučevićka učinila dobru stvar kad se tome posvetila, na dobrobit onih koji su koji su u sebi našli rezonanciju koja im poboljšava život, zdravoseljački rečeno.

Autor: eteerniis   |   24.07.2020. u 11:50   |   opcije


daklem vako ..... ja nemam ništ protiv, svatko ima pravo izbora oće ju slušat ... slijedit... kaj ja znam ... kaj god. nisam napisala ništ ni za ni protiv, osim kaj sam iznijela svoje mišljenje i stav.

nigdje nisam napisala da laže i da radi nekaj loše. sam sam kostatirala da sam uvjerena da meni to ne treba. i da ne želim.

i nisaam se postavila na zadnje noge, jer .... niti ih nemam ,-))))) , ete........ ti si taj koji si se osjetio prozvanim zatto kaj neko (npr. ja) imam drugačije mišljenje.

ak je to tebi negativa i zajedjivost ...... kaj je onda tvoja reakcija???

kaj braniš, kad nikakvog napada u nikakvom obliku .... naprosto nema.

pogrešno iščitavaš. sad namjerno ili ne ....zašto .... pitaj Anu :-))))))

Autor: Bell13   |   24.07.2020. u 12:32   |   opcije


Pretpostavljam da je najveći problem što Ana zarađuje ne male pare za svoju aktivnost.

Autor: slova   |   24.07.2020. u 12:53   |   opcije


Bell:)* ok, sori,učinilo mi se ("je je, toliko jeu vortexu da se ifizički promijenila") Ne pripisuj mi motive koje nemam,isto tako.odakle potreba uopće da komentiramo na taj način?

Autor: eteerniis   |   24.07.2020. u 13:05   |   opcije


slovko, nije to najveći problem, problem je što se ta činjenica uzima kao kontraargument .Falabogu, žena je iskoristila svoj trud i gorljivi angažman i na materijalnomnivou. Kaj i danas očekujemo od "pomagača" da sve rade besplatno?
Na koncu, videoblogovi njeni su besplatni, i kome treba, tu će naći sve potrebno, ne treba mu kruzer.

Autor: eteerniis   |   24.07.2020. u 13:08   |   opcije


Puno ljudi zahvalno je Ani jer im je pomogla. Osobno mislim da bi takvima mogao pomoći svaki iole pametniji čovjek ali Ani je to posao...

Autor: slova   |   24.07.2020. u 13:21   |   opcije


Slovko cijenim tvoje mišljenje, kao i svako, pa tako i svoje.Istina je negdje izvan, vrlo vjerojatno:PPPImam za reć samo sljedeće:, svi "iole pametni" ljudi koji bi nekome mogli pomoći ne spadaju u amatere ni u kome smislu. Ono što daje snagu psihoterapeutu, life coatcheru,guruu, itd itd itd je upravo gorljivo prijanjanje uz konceptualni model u koji bezrezervno vjeruju i kojem su posvetili svoj život, ni manje ni više. Nitko nije karizmatik ako samo brblja a ne zna što priča. To ipak ne funkcionira tako:P

Autor: eteerniis   |   24.07.2020. u 13:33   |   opcije


Ja mislim da Neandertalci nisu imali psihičkih problema dok se nije pojavio Homo Sapiens i njegova neutaživa volja za moći :))

Autor: slova   |   24.07.2020. u 14:03   |   opcije


Psihički problemi su nastali tek sa razvojem limbičkog mozga i neokorteksa. Zmije i gmazovi nemaju psihičkih problema. Ali već kokoši znaju bit depresivne, a o psima da ne govorimo.
Limbički mozak je sjedište potencijala za psihičke bolesti. I btw, otkud ti možeš znati je li u doba tzv "neandertalaca" bilo ili nije psihičkih bolesti. Bljuzgaš, oprosti:P Bez dokaza ikakvih.

Autor: eteerniis   |   24.07.2020. u 14:11   |   opcije


Nemam dokaza ali pretpostavljam jer Neandertalci nisu imali nikakvu formu države ili nekog žeščeg okupljanja. To je došlo sa Homo Sapiensom...

Autor: slova   |   24.07.2020. u 14:14   |   opcije


Inzistiraš na pojmu "psihičkih problema" i navodiš kao jedini faktor geneze "potrebu za moći" i pojavu "države" Usko i nedovoljno promišljeno.S druge strane, immo recimo, postraumatski psihički poremećaj (PTSP) koji nema direktne veze sa kategorijama o kojima govoriš. Isto tako je moguće da su neki neandertlci imali PTSP nakon susreta s mamutom koji im je otkinuo jednu nogu, recimo. Pojam "psihičkih problema" ti nije dosta jasan, ali nije za zamjerit. Ne možeš sve znati.
Comon sense govori da su i neandertalci bili u prilikama da iskuse ono što si nazvao "psihičkim problemima", jer nije teško zamisliti situaciju koju sam netom opisao kao primjer.

Autor: eteerniis   |   24.07.2020. u 14:27   |   opcije


Postoji nešto što se zove društveno prihvatljivo ponašanje. Uzmimo npr. homoseksualnost. Ne tako davno to je, od strane društva tretirano kao duševna bolest i takvi ljudi su bili podvrgnuti kemijskom tretmanu a danas se dugine boje viore ispred Bijele kuće. U tom smislu društvo uzrokuje psihičke poremečaje. A mamut? Pa neću ga više hvatati... :))

Autor: slova   |   24.07.2020. u 14:38   |   opcije


Sada baš razmišljam o mom susjedu fazanu koji svako jutro čurliće a nitko mu se ne javlja pa se mislim da mu se javim da ne padne u depresiju... :))

Autor: slova   |   24.07.2020. u 15:02   |   opcije


Jebiga, karikiraš, i navodiš neadekvatne primjere. Tako nikamo nećemo stići. Baba šumom, kola drumom.Prerazgranato je područje psihijatrije i etioloških faktora na ovom području (neke se mentalne bolesti pripisuju prvenstveno genetskom nasljeđu i prirođenim poremećajima u funkcionirannju mozga i supkortikalnih struktura, recimo), a tu je, naravno i sociološko kulturni kontekst. Homoseksualnost u ovom kontekstu je sasvim promašen primjer i ne pogađa suštinu onoga o čemu smo raspravljali, ili sam bar ja tako mislio. Problem je bio: jesu li neandertalci imali "psihičkih problema"? Ti si krenuo sa tezom da nisu, ja sam ti pokušo reći da su možda imali. Na to, tvoj odgovor je "neću više loviti mamute" .I to je valjda razgovor dvaju bića koja misle?
ha ha ha, ok, odustajem.
Drugi put definiraj kaj su to "psihički problemi" za tebe. I spada li želja za poboljšanjem životne pozicije , zbog koje normalni i psihički neoštećeni pojedinci traže pomoć "life coachera" u današnje vrijeme, u "psihičke probleme" ili u nešto sasvim drugo. Kao i potreba za traženjem smisla i istine koja ljude navodi da traže "gurue".
Definicija, brale, definircija. E onda možemo srat o utjecaju društvenih faktora u etiologiji iste.

Autor: eteerniis   |   24.07.2020. u 15:24   |   opcije


Kada se najedeš gljiva ludara i počneš trčati okolo gol, domorodci će to ozbiljno shvatiti i pratiti svaki tvoj korak a u Zagrebu će te strpati u ludaru...u tom smislu treba razmišljati tko je tu lud. Ja tvrdim da "mi" živimo među luđacima koji su sebi pripisali pravo da tvrde da je njihov svijet normalan i da su pojedinci, skrenuli...

Autor: slova   |   24.07.2020. u 15:40   |   opcije


Nema društva, nema duševnih poremećaja...

Autor: slova   |   24.07.2020. u 15:45   |   opcije


Na stranu fizičke poremečaje na mozgu

Autor: slova   |   24.07.2020. u 15:45   |   opcije


Posao institucionalnih psihijatara je da dovedu neprilagođenog pojedinca unutar društvenih normi i to se smatra izlječenjem...

Autor: slova   |   24.07.2020. u 15:51   |   opcije


Čim netko kaže "Ubio bi ih!" to je za psihijatra crveni alarm i slijedi terapija...dok ne kaže "Ja ih volim!"

Autor: slova   |   24.07.2020. u 15:53   |   opcije


Naravno, poslije par godina kemijskog tretmana i seansi ispiranja mozga svi će ovaj svijet gledati ružičasto...

Autor: slova   |   24.07.2020. u 15:55   |   opcije


osim kaj i nesvjesno postavljaš tvrdnju koju su odavno postavili rodonačelnici tzv "antipsihijatrije" (R.D. Laing, D. Cooper, T. Szasz, M. Foucault), ne stječem dojam da znaš o čemu pričaš. Oprosti. Ispričavam se zbog smetnje. Da, Ana Bučević mi je ok, i "vortex isto je ok. Važna je inicijacija promjene koja se dalje kreće vlastitom dinamikom.. I to je jedan od tisuća mogućih puteva.

Autor: eteerniis   |   24.07.2020. u 15:58   |   opcije


Volio bih tebe vidjeti u susretu sa sumanutim pojedincem koji trči gradom i kolje sve pred sobom, i eto sad na tebe srlja nožem, da li bii onda imao opravdanje ove vrste? Toliko. Čitamo se:)

Autor: eteerniis   |   24.07.2020. u 16:01   |   opcije


Nisam psihijatar i nemam iskustvo liječenja već govorim ono što je razumu jasno. Nešto znam i iz priča. Htio sam reći, problemi (uglavnom) nisu u pojedincu, problemi su u društvu. Društvo treba liječiti...

Autor: slova   |   24.07.2020. u 16:03   |   opcije


Nisam rekao da trčiš go sa nožem već samo go :)) ima li išta pitomije od toga :)))

Autor: slova   |   24.07.2020. u 16:04   |   opcije


Postoji i "psihologija mase". Nemoguće je izliječiti društvo, jer "masa" ima svoje zakone, i kao što poručuje ona otrcana: "masa je više nego zbroj pojedinaca". Moš se slikat. Najidealnije bi ti bilo da odjebeš društvo i preseliš se u usamljeničku kolibu na Sri Lanku. Ali za to nisi sposoban. Po meni, kenjaš iz sigurnosti svoga doma, iz stabilne životne pozicije o stvarima koje znaš, a često i o stvarima o kojima samo naklapaš. Ali to je blog. Na koncu, i to spada u tvoje prilagodbe, o čemu više da pričamo. Bit ćeš faca kad baciš tortu u lice političkim protivnicima koje svakodnevno kinjiš:P

Autor: eteerniis   |   24.07.2020. u 16:09   |   opcije


Pa znam što si rekao, i otkud ti pomisao da sam iskrivio ono što si rekao. Jebote, s tobom je fakat teško razgovarati. Opisao sam situaciju ludil , a ti si golaćem htio ilustrirati kulturološke razlike u definiranju "poremećaja" (što je sasvim ispravno, različite kulture različito tretiraju ponašanja koja su na zapadu "aberantna". Ali ja nisam to komentirao. Jedina sličnost sa tvojim golaćem i mog tipa s nožem je možda "trčanje".Dobro, ovaj medij nije za raspravu. Čak i napisano pogrešno čitaš.

Autor: eteerniis   |   24.07.2020. u 16:13   |   opcije


Točno. Ja sam na "sigurnom" i mogu govoriti što me volja jer ne ovisim o društvu i samo neka tako ostane... :))

Autor: slova   |   24.07.2020. u 16:17   |   opcije


Ono štosam ja htio ilustrirati je da postoje poremećaji koji direktno ugrožavaju tuđi život, i u tom smislu opravdavam njihovu hospitalizaciju, nezavisno od toga jesu li podlegli traumatskom utjecaju društvenog "matrixa" ili od rođenja imaju teški poremećaj u recimo, amigdaloidnim jezgrama:P
Poanta je u tome da postoji granica pretjeranog kritizerstva upućenog psihijatriji (kao disciplini koja nikoga ne liječi, alibar može zatočiti jadnike koje je bolje nemati u svojoj blizini. I u tom smislu je podržavam. A borderlajnera (graničnih slučajeva) je pun kurac, i sve ih je više. To možda spada u evoluciju korteksa, pa će doći dan kad će i granično ludilo biti "normalno", i postavit će se neki novi psihijatrijski model:P
Ti si borderliner isto, ali srećom, nemaš previše energije da bi bio opasnije agresivan:PBarem za sada:)

Autor: eteerniis   |   24.07.2020. u 16:20   |   opcije


i nisam na Sri Lanki, tu sam... :))

Autor: slova   |   24.07.2020. u 16:20   |   opcije


Imam iskustva, od roba do slobodnog čovjeka. Dobar sam rob ali sam dobar i kao slobodan čovjek. Ako je sloboda borderline, taj sam :))

Autor: slova   |   24.07.2020. u 16:23   |   opcije


Sloboda je neprocjenjiva... :))

Autor: slova   |   24.07.2020. u 16:26   |   opcije


Ova žena jednostavno samo troši kisik, i ništa više :)

Autor: Illija   |   24.07.2020. u 21:31   |   opcije


Anu netko voli, netko ne voli. Nekom je interesantna, nekom nije... :))

Autor: slova   |   24.07.2020. u 21:51   |   opcije


tu ljubav uopće nije tematika
da je muško bila bi klatimudan, a ovako................

treba neki novi termin smisliti :)

Autor: Illija   |   24.07.2020. u 23:15   |   opcije


Dodaj komentar