O cjepivu

Link

PS. sada će opet netko reći da su to "fakenews"...

16.02.2021. u 9:15   |   Editirano: 16.02.2021. u 9:25   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

nema tebi ni lijeka, ni cjepiva

Autor: krelec   |   16.02.2021. u 10:24   |   opcije


Samo upozoravam...

Autor: slova   |   16.02.2021. u 10:27   |   opcije


Gibraltar i Izraela su bili ti fake news.

S tim da su uz lažnoj smrti 53 građana dodao i link gdje najveći svjetski diktator priča o kraju civilizacije kad su ga uhvatili sa svih deset prstiju u pekmezu, skupa s ćunom.

Ovdje je vijest da Pfizer nije dobio prolaz za brzo odobrenje od Indije jer su se zadnja dva mjeseca prepucavali hoće li Pfizer platiti ultrahladnjače neophodne za skladištenje i distribuciju njohvog cjepiva. Pfizer je bio blizu pristanka. Indija nema kapaciteta za to.
ali avaj
Indija osim što štiti svoju farmaceutsku industriju štiti i svoje prijatelje iz Velike Britanije. Nadam se da ti to ne treba posebno pojašnjavat.
Bharat Biotech ima pogone u dva indijska grada i do kraja godine proizvest će 700 molijuna doza.
Astra Zeneca ima svoje pogone u Indiji i proizvode cjepivo u serum institute od India.
Osim što će proiozvoditi vektorska cjepiva (Covaxin i Covishield) Indija se baca na proizvodnju svojih mRNA cjepiva.
Da ne širim priču previše dalje, nije Pfizer odustao od natječaja jer ne može dokazati učinkovitost (koja je skoro duplo bolja on indijskog) ili smrtnost, jednostavno im Indija nije dala da mi ugrožava business. I naravno da će puštat buhe o smrtnosti jer u blizini ima još parsto molijuna potencijalnih kupaca njihovih cjepiva.

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 10:56   |   opcije


Ne upozoravam, samo iznosim neke činjenice koje nisu dohvaćene u tvom bombastičnom naslovu.
Grehota je zauzet stav temeljem neke dogme.
Znamo kome dogme koriste

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 10:59   |   opcije


"PS. sada će opet netko reći da su to "fakenews"..."

Dakle nije fake news, nego vrlo pretenciozno osakaćen news da bi se postigao efekt fake newsa

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 11:00   |   opcije


Naravno, ako nije fakenews onda je politika, samo nije istina...

Autor: slova   |   16.02.2021. u 11:07   |   opcije


Ma jebe me se! Ko se hoće ubiti neka se ubije!

Autor: slova   |   16.02.2021. u 11:09   |   opcije


Nema potrebe priču o nekoj hipotezi spuštati na osobnu razinu.
Pričamo o jednom događaju i svatko procjenjuje i evaluira dokaze.

Ovo je idealna situacija za primjenu Occamove britve.
Kada se ne zna točan rezultat, uvijek je rješenje bliže istini ono koje je manje nevjerojatno.
U ovom konkretnom slučaju, meni se čini da je manje vjerojatno da je Indija odbila Pfizer zbog smrtnosti mRNA cjepiva koje će i sama proizvodit a lakše mi je prihvatiti činjenicu da jednostavno štiti svoj interes, baš poput svih ostalih zemalja koje proizvode cjepivo. Bez ikakve iznimke.

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 11:17   |   opcije


Ako ti ne odgovara moj način komentiranja tvojih objava o cjepivu i smatraš da ne doprinosim sagledavanju iz više kuteva, slobodno reci da nisam dobrodošao.

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 11:19   |   opcije


"Ma jebe me se! Ko se hoće ubiti neka se ubije!"

ovakva rečenica ima jako pasivno-agresivni pristup. Kao da je netko rekao "ja vas hoću spasit, a vi ko guske u maglu. eto, crknite, ja sam svoje rekao"

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 11:21   |   opcije


Upravo tako! Ako nešto ne valja onda ne valja!

Autor: slova   |   16.02.2021. u 11:25   |   opcije


"Naravno, ako nije fakenews onda je politika, samo nije istina..."

izvrtanje.
Istina je da se Pfizer povukao iz pregovora sa Indijom.
Fake news je ZAŠTO se povukao.
O možebitnom "zašto" nabrojano je više činjenica i sve su lako provjerljive

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 11:26   |   opcije


Znači, Indija je jedina zemlja na svijetu koja je razotkrila "urotu" Pfizera?

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 11:28   |   opcije


Ili prva koja je razotkrila smrtnost od mrna cjepiva?

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 11:29   |   opcije


HGCO19, India's first mRNA vaccine made by Pune-based Genova in collaboration with Seattle-based HDT Biotech Corporation, using bits of genetic code to cause an immune response

BBC

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 11:30   |   opcije


Nisu jedini, ali su cjepili puno ljudi sa tim cjepivom i bili su dovoljno iskreni da priznaju da nešto nije u redu...

Autor: slova   |   16.02.2021. u 11:33   |   opcije


Ono što sam ja čitao u vijestima je sljedeće:
Pfizer nije htio dati garanciju da je cjepivo sigurno za Indijce. (u toj riječi je prijepor)
Pfizer je dao sve studije, sva istraživanja, sve dozvole USA, EU, GB, bla... dao je brojeve cijepljenih ljudi iz cijelog svijete, ali nije mogao dati garanciju isključivo za Indijce kako je indijska regulatorna agencija inzistirala. A nije mogao dati jer istraživanja na Indijcima nije bilo.
Koliko ja poznam te farmaceutske divove, neće ostati na tome.
Povukao je prijedlog za brzo odobravanje i ići će regularnim tokovima.
Indijska cjepiva daju zaštitu manju od godinu dana a niti Astra Zeneca nije šampion po postotku zaštite niti po imuno periodu.

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 11:45   |   opcije


Trenutno cjepljenje se odvija na temelju vjerovanja i propagande. To jednostavno nije u redu...

Autor: slova   |   16.02.2021. u 11:58   |   opcije


Ne smije se eksperimentirati na ljudima...

Autor: slova   |   16.02.2021. u 12:03   |   opcije


Netko bi rekao ne smije se eksperimentirat na životinjama

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 12:09   |   opcije


a niti jedno cjepivo nije pušteno u distribuciju prije nego što je prošlo testiranje na dobrovoljcima

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 12:10   |   opcije


prvo smo uzgoj radili na kvascu, pa smo prešli na majmune, pa se adenovirus uzgajao na čovjeku, sada smo dobacili do sekvence rna.
na svakom pomaku je bilo otpora.
za 50g ćemo vjerojatno raditi custom made sekvencioniranje ljudskog genoma na način da će se radit popravak mutacije per se.
i to će vjerojatno bit tako jesnostavan i dostupan postupak da će ga čovjek moć obavit u shopping centru.
i opet će biti otpora prema novom

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 12:15   |   opcije


crkva je nakad jako prosvjedovala protiv novina.
nisu bili skloni konkurenciji. zvali su je đavoljim glasilom.
i srkva i novine preživjele do danas
onda se pojavio radio.
crkva i novine zajednički po radiju da je to đavolja rabota.
preživjeli svi.
pa je došao TV.
crkva, novine i radio zajedničkim snagama po TV--u. Nisu ga zvali đavoljom rabotom već zatupljivačem masa.
Onda je došao internet.
Sveopća pljuvačina.
a, evo svi imaju svoje mjesto pod Suncem.

paralela:
mRNA je odličan koncept.
istražuje se već nekoliko decenija. nije to počelo 2019.
koje su sve posljedice osim benefita, ne znamo još.
i vektorska cjepiva su imala posljedica.

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 12:20   |   opcije


ništa se ne događa preko noći.

evo na pr: sjedneš u ganc novi automobil čiji je prvi primjerak sišao sa trake u Prosincu 2020.
Taj automobil je do zadnjeg šarafa osmišljen 2010.

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 12:31   |   opcije


povratak na tezu:
mRNA je sada prvi put u širokoj primjeni. Nije osmišljen tek sada.
primjenjivat će se paralelno sa vektorksim cjepivima iz adenovirusa čovjeka ili čimpanze.
vrijeme će pokazati temeljem svih paramatara pa time i smrtnosti što je bolja/efikasnija/dugotrajnija/perspektivnija metoda

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 12:35   |   opcije


isključivo uz pomoć medicine, poboljšanja higijene i uvjeta življenja, civilizacijski iskorak je abnormalno velik.
što je dokaz o korisnosti medikamenata.
prije samo 200g, što je za povijest čovječanstva pičkim dim, prosječna životna dob je bila duplo kraća.
dakle, za 1% vremena, 50% pomaknuta prosječna dob
kao društvo, nismo uopće spremni za takav skok
ako se prospekcija nastavi, ili što bi Capak rekao ako se nastavi trend, za još 1000g mogli bismo prosječno živjeti 200g

pa kom opanci kom obojci

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 12:39   |   opcije


ako se već bojiš smrtnosti, možda je vrijeme da se počneš bojat i besmrtnosti

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 12:41   |   opcije


oćemo bit prokreativni u dvadestim godinama života ili ćemo do stote malo putovat svijetom i otkrivat svoju seksualnost pa djecu pravit kad budemo vršnjaci Jože Manolića?
Do kad ćemo radit?
Kako ćemo uredit mirovine?
Do kad živimo s roditeljima?
Koliko dugo pazimo roditelje kad onemoćaju?
Jel onda bolje da nas roditelje stvore dok su jako mladi ili da ipak čekaju do 180-te da se djeca ne pate dugo s njima?
i tak...
nije ni besmrtnost bez vraga

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 12:44   |   opcije


I za kraj, jedan citat iz članka kojeg si šerao:

"India’s drug regulator last weekdeclined Pfizer’s request that its experimental COVID-19 mRNA vaccine “BioNTech” (BNT162b) be approved without a local trial of the product’s safety on the country’s population."

Za one koji ne znaju engleski, REGULATORNA AGENCIJA NE DOPUŠTA BRZO PRIHVAĆANJE CJEPIVA BEZ LOKALNOG (MISLI SE INDIJSKOG) PROBNOG CJEPLJENJA

Dakle, otkud smrtnost u Indiji ako se indijci uopće nisu cijepili Pfizerovim cjepivom???

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 12:50   |   opcije


kako rekoh, osakaćen news u funkciji fake newsa

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 12:52   |   opcije


pod "osakaćen news" misli se na objavljen screenshot
pod PS-om jedna konačno točna konstatacija:
da, opet je netko rekao da šeraš fake news

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 12:53   |   opcije


Kako ne? Indijci su se masovno cjepili Pfizerovim cjepivom i valjda uočili da je ipak imaju previše mrtvih i ranjenih...

Autor: slova   |   16.02.2021. u 13:01   |   opcije


Uočili su to i Izraelci pa se više ne žele cjepiti...

Autor: slova   |   16.02.2021. u 13:05   |   opcije


ajmo redom:

u članku lijepo piše da se Indijci pozivaju na američka istraživanja smrtnosti

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 13:12   |   opcije


dakle nemaju svoje podatke o eventualnoj smrtnosti

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 13:13   |   opcije


ajmo dalje: do kraja Siječnja u svijetu se cijepilo preko 130 000 000 ljudi

da je smrtnost samo, naglašavam SAMO 1% što bi se opet prihvaćalo kao uspješno cjepivo, do danas bi mrtvih bilo 1.300 000 (slovima: milijun i tristo tisuća ljudi)

Bome svjetska zavjera sakrit sve te mrtve

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 13:16   |   opcije


u USA su zabilježili svaku smrt osobe koja se cijepila i imaju i evidenciju o tome koje cjepivo su primili

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 13:17   |   opcije


modernino cjepivo je primilo nekoliko postotaka manje ljudi koji su preminuli nakon prve aplikacije nego pfizerovo

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 13:18   |   opcije


aj da ja tebi šibnem link na članak od DW

https://www.dw.com/hr/provjera-%C4%8Dinjenica-je-li-nakon-cijepljenja-proti
v-covid-a-19-bilo-smrtnih-slu%C4%8Dajeva/a-56541607


po meni, oni se jedno od najobjektivnijih glasila u svijetu.
poznati i po brojnim aferama koje su razotkrili. otud im i reputacija

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 13:19   |   opcije


ovaj članak o povlačenju pfizera sa pregovora o brzom propustu u indiju, naslanja se na vijest o 23 mrtva indijca koji su se cijepili u Norveškoj

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 13:21   |   opcije


pročačkaj to malo po netu

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 13:21   |   opcije


da se lijepo iščitat svašta.

najznakovitija je brzina objave indijskih medija te vijesti iz Norveške.
i to portala koji nemaju nikakav kredibilitet već portala koji skupljaju klikove na bombastične naslove.
uglavnom nemaju novinare istraživače već imaju internet prepisivače.

nemam baš ništa protiv takvog načina zarađivanja ali volim imat na umu šta je primarni interes onoga tko nešto objavljuje

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 13:24   |   opcije


ako ti nije problem, daj mi link na stranicu koja je objavila vijest o masovnoj smrti indijaca koji su se cjepili pfizerom u indiji.
to sigurno ne može biti teško pronać

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 13:26   |   opcije


Kao što rekoh, ako se hoćeš ubiti, ubij se. Za sada je to dobrovoljno...

Autor: slova   |   16.02.2021. u 13:44   |   opcije


uz izostanak tako jednostavnog čina u vidu linka na pomor među indijcima u indiji zbog pfizera, opetovana osobna razina u vidu p-a komentara.

evo još jednom u vidu molbe: molim te slova link na stranicu koja je objavila pomor među indijcima u Indiji zbog Pfizer cjepiva. Ja sam pokušao pronaći i nisam uspio. U linku koji si priložio uz bombastičan naslov nema ni traga o toj vijesti već isključivo indijsko pozivanje na američku preciznu statistiku.

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 13:48   |   opcije


treba ti daleko manje vremena nego da pročitaš moj komentar i napišeš nek se slobodno ubijem.
prosvjetli me i spasi me

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 13:49   |   opcije


odeš u povijest svog pretraživača, nađeš link, kopipraš i zakeljiš.
5sec cca i to ako si spor

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 13:49   |   opcije


ovako te samo nerviram svojom neupućenosti u svjetski problem

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 13:50   |   opcije


šibni taj holokaust iz Indije

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 13:50   |   opcije


Znaš da su zdrastveni kartoni tajni podaci i da se to ne iznosi u javnost. Jedino što možeš saznati su individualna svjedočanstva u koja ti ionako ne vjeruješ i tvrdiš da su to fakenews...

Autor: slova   |   16.02.2021. u 13:51   |   opcije


zar te nazvalo na telefon stotinjak indijaca rodbinski povezanih sa onima koji su se cijepili Pfizerom u Indiji iako Indija još nije odobrila uporabu cjepiva bez testiranja na indijcima?

zar mi to govoriš?

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 13:53   |   opcije


daj link na neki alternativni portal koji je to objavio

želim i ja pročitat

zanima me otkud ti podatak o pomoru indijaca u Indiji Pfizerom?

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 13:54   |   opcije


šeraj malo svojih podataka
i pusti da i mi donosimo zaključke temeljem pročitanog

ovak, samo si dao zaključak, a na mojih pregršt argumenata nemaš niti jedan jedini svoj
osim zaključka koji sipaš iz rukava

to se kume zove dogma
pogotovo kad se podeblja sa "ako mi ne vjeruješ, umrijet ćeš"

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 13:56   |   opcije


ako ću umrijet, to je dokaz da sam živ.
ako sam živ, ne moram samo sljepo vjerovat
mogu malo i sumnjat
da bih manje sumnjao, potrebne su mi informaciji iliti znanje.

šeraj informacije slova

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 13:57   |   opcije


Gibraltar ćorak
Izrael ćorak
Indija ćorak (osim ako ne pročitam validne informacije o pomoro indijaca u indiji nakon cjepljenja Pfizerom)

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 13:58   |   opcije


išao sam do kraja interneta i natrag i nisam pronašao.

vjerojatno je to negdje na Dark Webu pa mi nije dostupno.

Idem si instalirat Thor i provrtit po podrumima

ili da možda samo nazovem frenda u Indiju i pitam šta se šuška?

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 14:02   |   opcije


Dao sam ti linkove i ti u to ne vjeruješ. Što ja sad tu mogu?

Autor: slova   |   16.02.2021. u 14:19   |   opcije


Tebi to možda jesu fakenews ali meni nisu...

Autor: slova   |   16.02.2021. u 14:22   |   opcije


u linku koji si dao NE POSTOJI izvještaj o smrti indijaca od Pfizera.
Postoji samo izvještaj o smrti amerikanaca u Americi.
Obzirom da nisi poslao nikakav link na temu koji sam te molio, sad obojica znamo da ne postoji.
Ne želim zaključit naprečac, već ću te pitat što je od tri jedina logička zaključka ovdje bilo po srijedi:

-ne znaš dobro engleski pa ti se učinilo da opisuju istraživanja u Indiji
-znaš dobro engleski pa si svejdno podvalio muda pod bubrege
-toliko si fokusiran na svoj zaključak da ignoriraš pročitano da nisi svjestan da brkaš kruške i jabuke

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 14:26   |   opcije


i još jednom ću demantirari komentar da ignoriram news jer je po mome fake:

vijest da se Pfizer povukao iz brzog odobrenja je točna
insuniuacija da su ga indijeci potjerali jer je puno indijaca umrlo od Pfizera nije točna jer ta vijest jednostavno ne postoji
detalje oko pregovora Pfizera i Indije sam naveo
naveo sam i dodatne argumente oko možebitne želje indije da odjebe svoju vlastitu konkurenciju
naveo sam brojke cijepljenih
naveo sam da u linku ne piše ono što tvrdiš da piše

OVO SU ČINJENICE

a tumačenja su:
moje: mrna je po do sada dostupnim informacijama i učinkovito i sigurno
tvoje: od tog je već milijunska smrtnost ali Vama nisu dostupni podaci koji su i meni

na upit oko informacija dobio sam opet uputu da pročitam link u kojem NE PIŠE ono što ti tvrdiš da piše

petlja

no nije prva
ništa strašno
malo smo laprdali
netko više netko manje
netko preciznije
netko dogmatski
isti kurac

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 14:33   |   opcije


Pfizer nije pokazao da je cjepivo sigurno za ljudsku upotrebu i indijci ne žele takvo cjepivo registrirati.

Autor: slova   |   16.02.2021. u 14:38   |   opcije


Bilo je mrtvih i u Indiji, ne boj se...

Autor: slova   |   16.02.2021. u 14:44   |   opcije


daj link u kojem to piše

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 14:49   |   opcije


a nemoj me opet uputit na link u kojem to NE PIŠE

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 14:50   |   opcije


zemlja sa milijardu i tristi i nešto milijuna stanovnika mora imati i mrtvih

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 14:51   |   opcije


potraži, naći ćeš...

Autor: slova   |   16.02.2021. u 14:54   |   opcije


da se svi redom cijepe pfizerom, sigurno bi bilo i mrtvih od cjepiva. baš-baš
bez greške je negdje cjepivo direktan krivac za smrt
isko kao i virus
isto kao i vektorska cjepiva

to je jednostavno zakon velikih brojki

ovo što ti govoriš je sljedeće:
od Pfizera (ili općenito do mrna cjepiva) se masovno umire

onda kažeš da se Indija neće u mrna upuštat
i totalno ignoriraš činjenicu da Indija proizvodi i svoje mrna cjepivo

sad sam već u nedoumici da preispitujem tko je od nas dvojice u većoj zabludi:
ti koji ne dokazuješ ama baš ništa što izgovoriš osim što nevjernicima prijetiš smrću
ili ja koji pronalazim rupe u tvojim tvrdnjama radim Šizifov posao

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 14:55   |   opcije


Nisu indijci bez veze odlučili maknuti ovo cjepivo...

Autor: slova   |   16.02.2021. u 14:56   |   opcije


"potraži, naći ćeš..."

ahahahahahaah
to majstore
aj, gotov radni dan
fala na društvu
sorry ako sam te ometao

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 14:56   |   opcije


to care
samo furaj svoje
ne obaziri se na zujanja sa strane
i svakom dogmatskom komentaru dodaj tri točke radi dramaturgije :))))


bokić cmokić

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 14:57   |   opcije


...(nastavlja se)

Autor: slova   |   16.02.2021. u 15:00   |   opcije


Slova, napokon te je netko uhvatio (da mu se dalo), al' ne ljuti se, svi znamo da pretjeruješ...nema ništa više sexy od inteligentnog bića, najveći turn off su djeca koja uporno ponavljaju svoje, iako su u krivu...

Autor: juicy-mama   |   16.02.2021. u 17:10   |   opcije


ja samo prenosim ono što službene vijesti ne prenose a hoće li to netko vidjeti kao fakenews ili kao istinu neka sam prosudi...

Autor: slova   |   16.02.2021. u 17:36   |   opcije


Netočno:
Prenio si vijest koju je objavilo još par tisuća portala iz svijeta, samo ga tumačiš potpuno pogrešno.
U članku NE PIŠE to što ti "prevodiš"
Zabunio si se

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 17:53   |   opcije


Ili preciznije, "zabunio si se"

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 17:54   |   opcije


Obično se ovakve stvari završavaju velikim skandalom. Čekamo...

Autor: slova   |   16.02.2021. u 17:56   |   opcije


Skandal je počeo odavno.
Još 1970. Indija je zaratila sa vlasnicima patenata za lijekove iz cijelog svijeta

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 18:00   |   opcije


Nije bitno moje tumačenje već što piše.

Autor: slova   |   16.02.2021. u 18:00   |   opcije


Ako nisi znao cepejam ti članak

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 18:00   |   opcije


Indija je 1970. donijela Patentni zakon kojim je zbog prevelikog siromaštva, ali i tadašnje intenzivnije politike socijalne države, zabranila patentiranje otkrića novog svojstva ili nove upotrebe poznate supstance ili same upotrebe poznatog procesa, stroja ili aparata ako se ne dokaže da takav poznati proces rezultira novim proizvodom ili uključuje barem jedan dodatni reaktant.

Zahvaljujući tom zakonu, jedna petina ukupne svjetske proizvodnje generičkih lijekova odvija se u Indiji.


Indijsko domaće tržište lijekova u svijetu je 14. po veličini, no s godišnjim rastom od 13 do 14 posto i najvećom svjetskom populacijom, predstavlja veliki potencijal u trenutku kada je razvoj tradicionalnih tržišta usporen.

Odluka Vrhovnog suda odrazit će se na slične slučajeve stranih farmaceutskih tvrtki i njihove zaštićene lijekove. Primjerice, lijek Sutent tvrtke Pfizer i lijek za hepatitis C farmaceutske tvtke Roche Holding AG izgubili su prošle godine svoj patentirani status u Indiji, a današnja odluka bez sumnje će im otežati mogućnost da ga ponovno dobiju.

Generički lijekovi su oni lijekovi koji sadrže isti aktivni sastojak kao i patentirani lijekovi, ali ih proizvodi druga kompanija i koji se prodaju po nižoj cijeni od patentiranih lijekova. U Indiji je ta razlika u cijenama dodatno izražena zbog jeftinog procesa proizvodnje, koji je ondje moguć. Osim što se proizvode za prekobrojno i presiromašno stanovništvo Indije, tamo proizvedeni generički lijekovi izvoze se u ostale siromašne zemlje svijeta.

Novartis je na sudu pokušao osporiti spomenuti članak, a njime se onemogućuje patentiranje lijekova koji su modifikacija nekog postojećeg lijeka. Novartis je 2005. imao priliku patentirati Glivec, što je propustio napraviti, a Indija je zbog vanjskih političkih pritisaka 2005. počela patentirati lijekove.

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 18:01   |   opcije


Zahtjeva se ispitivanje sigurnosti cjepiva.

Autor: slova   |   16.02.2021. u 18:02   |   opcije


Kad imaš u vidu povijest sukoba Indije sa vlasnicima patenata stvari se danas čine malo drugačije, nije li tako?

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 18:03   |   opcije


U prijevodu, Indija krade tuđi knowhow, krade milijarde koje netko uloži u razvoj lijeka da bi proizvodilo generički lijek i to prodavala po dumperskim cijenama

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 18:04   |   opcije


Opet netočno,Slova.
Tražili su upravo da Pfizer da garanciju sigurnosti za indijski živalj da bi im odobrili po brzom postupku na što Pfizer nije pristao

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 18:06   |   opcije


Kako ti se da 10x ponovit rečenicu koja je ergumentirano netočna?

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 18:07   |   opcije


Slova, kad ne znaš tko je kriv, follow the money.
O tome se ovdje radi.
Nema holokausta u Indiji

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 18:08   |   opcije


piše što piše

Autor: slova   |   16.02.2021. u 18:09   |   opcije


(...nastavilo se)

:))

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 18:09   |   opcije


Piše što piše

To :)))))))))

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 18:10   |   opcije


Daj c/p rečenice sa linka gdje piše da je pomor indijaca zbog Pfizerovig cjepiva.
Aj pa ćemo skupa prevodit

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 18:11   |   opcije


Ja bih stavio c/p al je nisam vidio

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 18:12   |   opcije


Znači, ostavljam migućnost da piše samo ja nisam vidio.
Moguće

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 18:12   |   opcije


I daj jedan profil na Facebook nekog indijca umrolog od cijepljenja Pfizerom u zemlji koja ne da Pfizeru da prodaje cjepivo

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 18:13   |   opcije


Proguglaj, ima puno članaka o mrtvima u Indiji nakon cjepljenja

Autor: slova   |   16.02.2021. u 18:14   |   opcije


Opet smo na tom mjestu?

Proguglao sam Slova jer mislim da nisi idiot. I nisam našao.
Zato te molim daj samo jedan link.
Ovaj gornji nažalost ne govorio o tome o čem ti govoriš.

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 18:16   |   opcije


Daj makar na nekog trola koji to tvrdi.

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 18:17   |   opcije


evo ti ključne rijeći pa pronađi
vaccine india dead

Autor: slova   |   16.02.2021. u 18:18   |   opcije


Ja ću neobavezno, u prolazu ;)
Kvalitetan dijalog i komunikacija, obojice ...bez vrijeđenja, fino kulturno i laganini :) Dalo se i ponešto novo iščitati . Na svakom pojedincu ostaje da vjeruje u ono što piše (a pisalo svašta ). Uglavnom, bravo dečki zbog dobre rasprave :))

Autor: purpurna-nit   |   16.02.2021. u 18:29   |   opcije


Dragi Slova
Ajme

Dragi Slova još jednom

To je vijest stara deset dana i odnosi se na indijsko cjepivo.
Vektorsko
Ni traga Pfizeru

Ostale smrti, njih 5, a vezano za cjepiva, stradali u požaru pogona AstraZenece, Serum instititute of India.

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 18:33   |   opcije


Aj budi drug, ti zaguglaj pa daj link.

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 18:34   |   opcije


I nemoj mene imenovat Pfizerovim odvjetnikom. Boli me đoka za njih.
Zanimaju me činjenice.
Sam ću donosit zaključke.
Tuđi zaključci u moje ime su mi odmah sumnjivi.

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 18:36   |   opcije


Dakle, vrlo precizno. Ja ne tvrdim ništa drugo osim da nemam dokaza za potvrdit tvoju tvrdnju.
A ona je: Pfizer mrna cjepivo ubilo indijce i zato ih Indina odjebala.
Jako puno netočnog je u toj tvrdnji. Zašto je netočno?
Jer niti jedan jedini validni argument niti c/p tuđe tvrdnje nisi ponudio.

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 18:38   |   opcije


Imaš sasvim dovoljno mrtvih ako proguglaš...

Autor: slova   |   16.02.2021. u 18:41   |   opcije


https://www.businessinsider.in/politics/india/news/9-people-died-and-16-hos
pitalised-out-of-2328779-people-vaccinated-till-now-in-india/amp_articlesho
w/80485548.cms


Prema indijskim vijestima: preko 23 milijuna cijepljenja
9-20 smrti
Svi redom cijepljeni Covaxinom i Covishieldom (indijskim cjepivima)

Prema izjavama agencije koja je, kako ti krivo interpretiraš, odjebala Pfizer, niti jedna smrt nije kategorizirana kao direktna posljedica cjepljenja, niti po WHOovoj proceduri niti pi njihovoj nacjonalnoj.

NITI JEDNA

da jest j da je odgoviran Pfizer odjeknulo bi poput bombe.
A nije

20 na 23.000 000?
Pa da su svi, a nisu, al nek su svi, to je učinkovito i bezopasno po kategerijama najstrožih regulativa.

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 18:46   |   opcije


Službeno, Indija ni ne može odbaciti cjepivo zbog mrtvih jer bi trebala dokazivati vezu između cjepiva i smrti a to je nemoguće...

Autor: slova   |   16.02.2021. u 18:48   |   opcije


I dalje ti pozivaš na guglanje.
I evo
Jesam
Indijske portale
Poslao mail frendu. Liječnik je u Bombayu. Kaže. I citiram. "There is not dead in India according to Pfizer vaccine"

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 18:48   |   opcije


Samo ti slobodno zakelji link u kojem si pročitao to što tvrdiš.

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 18:49   |   opcije


dokazati se može jedino zdravom logikom. Primio si šut i umro si...inaće, službeno umro bi i da nisi primio šut

Autor: slova   |   16.02.2021. u 18:51   |   opcije


https://scroll.in/article/985273/nine-health-workers-have-died-in-vaccine-r
ollout-india-must-disclose-status-of-probe-into-each-case


Još jedan indijski link.
Fino precizno kažu: svi umrli primili indijski Covishield

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 18:52   |   opcije


očito ni jedno ne valja...

Autor: slova   |   16.02.2021. u 18:53   |   opcije


Opet izvrtanje teza, Slova.

Od cjepiva se može i umrijeti. Nitko ne tvrsi da ne može. Al ti ne pričaš o tome.
Skačeš sebi usta.
Kažeš da je mrna smrtotosno i da je Pfizer ubojica ali ga šatro štite njegovi plaćenici širom svijeta. I samo kažeš a po običaju ništa ne dokazuješ.
Samo floskule

Mrna ubija...
Tako nešto

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 18:55   |   opcije


Ni corona ne valja, Slova.ima ih par milujuna u svijetu koji tvrde da ne postoji.
Pa onda par.milijuna koju kažu, ima je al je to samo prehlada.
Par milijuna sluša Trumpove medicinske savjete.
Par milijuna misli da je Zemlja ravna ploča.
Par milijuna misli da Australija ne postoji.

Svega ima.
I baš zato želim informacije a ne zaključke

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 18:57   |   opcije


Informacije nisi dao

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 18:57   |   opcije


da sam liječnik nikada ne bi nikom dao ovo cjepivo

Autor: slova   |   16.02.2021. u 18:58   |   opcije


Pod ovo, na koje točno misliš?

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 18:59   |   opcije


Na sva osim možda na kinesko odnosno ona koja su rađena na oslabljenom virusu

Autor: slova   |   16.02.2021. u 19:03   |   opcije


Smrtnost od cjepiva u Indiji je 0,00004 i to pod uvjetom da su apsolutno svi umrli zbig cijepljenja

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 19:03   |   opcije


Prave posljedice će se tek vidjeti...

Autor: slova   |   16.02.2021. u 19:11   |   opcije


A što će biti ako svi koji su se cjepili umru?

Autor: slova   |   16.02.2021. u 19:16   |   opcije


Ovo kao u onom filmu; Istinite laži" kad onaj prodavač polovnih automobila glumi tajnog agenta od velike važnosti, a do kraja filma se upiški u hlače :-)

Autor: Illija   |   16.02.2021. u 20:24   |   opcije


to slova, indijci umrli od cjepiva kojeg u Indiji nije bilo. Bravo majstore.

Autor: krelec   |   16.02.2021. u 21:00   |   opcije


Kako nije? Indijci su se među prvima masovno cjepili Pfizerovim cjepivom i sada ga više ne žele.

Autor: slova   |   16.02.2021. u 21:08   |   opcije


Zašto je Pfizer sas tražio dozvolu za brzo odobrenje ako je već aplicirano njegovo cjepivo?
Oš reć da su oni to retroaktivno tražili?

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 21:36   |   opcije


Pardon, nisu se cjepili Pfizerovim cjepivom.

Autor: slova   |   16.02.2021. u 22:06   |   opcije


Nisu ga ni odobrili.

Autor: slova   |   16.02.2021. u 22:07   |   opcije


Koristili su Astru i njihovo cjepivo ali mrtvi nisu izostali.

Autor: slova   |   16.02.2021. u 22:09   |   opcije


Pa nakon cijelog dana sto drobiš besmislice, kažeš pardon i nastavljaš dalje drobit besmislice

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 22:15   |   opcije


Nakon sto si cijeli dan guglao da nadjes potvrdu svog fejk njuza
I opet ćorak

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 22:16   |   opcije


Šta god da koriste bilo gdje u svijetu ak je smrtnost čak i nedokazana, oko 0.00004 to nije drama, dragi Slova

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 22:17   |   opcije


Pa još jednom, koristili su SVOJA cjepiva

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 22:18   |   opcije


Od američkih 250 zabilježenih smrti, 180 su prijavljene samostalno od strane rodbine. Vjerojatno ima i pravih posljedica cijepljenja a sigurno ima i puno lovaca na odštete

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 22:19   |   opcije


Nije bitno da li je to Pfizer, Moderna, Astra ili netko drugo cjepivo. To jednostavno nije dovoljno istraženo da bi sa sigurnošću rekli, ne nećeš umrijeti od cjepiva, ni sada ni za godinu ni za pet, niti ćeš razviti neku bolest. To niti jedan proizvođač ne može garantirati jer takva istraživanja nisu rađena već su cjepiva odobrena za hitnu upotrebu što znaći efikasna su ali ne znamo da li su sigurna, pa tko voli nek izvoli...

Autor: slova   |   16.02.2021. u 22:20   |   opcije


06.12. Zatražili dozvolu
Nedugo prije toga počela proizvodnja

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 22:21   |   opcije


Bitno je Slova. Bitno je

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 22:22   |   opcije


Ne poznam niti jednu osobu koja je rekla “ma cijepit ću se, boli me doka”
Većinom ljudi govore “vjerujem doktorima, cijepljenje je manje zlo od virusa”

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 22:23   |   opcije


Cijeli dan me nagovaraš na guglanje nepostojećeg podatka

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 22:24   |   opcije


Nema lovaca na oštete jer su proizvođači cjepiva oslobođeni svake odgovornosti. To je prvo što se dogovorilo između države i proizvođača.

Autor: slova   |   16.02.2021. u 22:25   |   opcije


I još jednom, mada sam to rekao već puno puta ovdje, cijepit ću se kad dodjem na red, ako mogu birat a mogu, biram vektorsko, rizik od 0,00004% mi je prihvatljiv.
Veća šansa mi je najebat dok hodam gradom ili ak se nagutam 2dl mora

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 22:27   |   opcije


Not for USA

A njih sam i spomenuo u popisu 250

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 22:28   |   opcije


u USA je sve utuživo

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 22:28   |   opcije


Slova, jel problem ako opet navratim malo čavrljat?

Autor: flyngpicket   |   16.02.2021. u 22:32   |   opcije


Ja se zbog 274 slučajeva korone nebi cjepio.

Autor: slova   |   16.02.2021. u 22:32   |   opcije


U mom gradu je možda 10tak zaraženih i sad da se zbog toga cjepim i suočim sa rizikom nuspojava cjepiva? Ne isplati se...

Autor: slova   |   16.02.2021. u 22:41   |   opcije


Oj, slova! ‘esi dobar?
Preletio malo komentare ovog zapisa, i ...
Na stranu što su ti postovi takvi kakvi jesu-crnilo, katastrofe, sumorna predviđanja (upečatljivo mi je ostalo kad si dugo vremena pisao o Fukushimi, tj i onda prenosio neke sumnjive linkove s još sumornijim izvještajima kako će radioaktivna kiša padati svugdje na svijetu i kako će to ozračiti ribu koji ćemo pojesti, pa ćemo se svi razboljeti i umrijeti u mukama i sl ...). Međutim, ova stvar s cjepljenjem je kod tebe uzela maha i neka me netko ispravi ako griješim (vrlo vjerovatno nisam) ovo što ti prakticiraš ima elemente kaznenog djela. Vidi, razumijem da svi nismo isti. Isto tako svi imamo pravo na vlastito mišljenje i djelovati u skaldu istoga ali samo i isključivo onda ako to ne čini u prvom redu štetu drugima.Mnogo ljudi čita ovaj blog (i to nelogiranih članova kao i drugih članova Iskrice koji nisu aktivno na blogu). Isto tako mnogi od tih ljudi je vjerovatno uočilo tvoj nedavno komentar gdje kažeš da si akademski građanin s doktoratom tj da si, citiram: ‘onda sam doktorirao i nešto naučio’ ... e sada zamisli nekoga (dovoljno je pet ljudi) koji su pročitali ovaj zapis u kojem tvrdiš da su ljudi u Indiji umrli od cjepljenja (guglao i ja i žalibože vremena ali ništa nisam našao) i da ti ljudi formiraju slijedeće mišljenje: eno, jedan doktor otkrio kako se u indiji masovno umire kako je Indija zabranilachepivo truć-truć, bla bla ... i sada, da je samo na temelju ovoga i jedna osoba promijenila mišljenje i odlučila se ne cijepiti, a onda se zarazi i umre uslijed komplikacija, itekako si odgovoran.
Apeliram na tebe, tvoj zdrav razum, tvoju čovječnost pa i na to što imaš iz nečega doktorat (veliko postignuće što god si doktorirao da jesi): PRESTANI NAS ‘’SPAŠAVATI’’ ŠIREĆI SVOJE ZAKLJUČKE TEMELJENE NA NEPROVJERENIM VIJESTIMA.
Zbog ljudi cčiji život potencijalno ugrožavaš ovakvim djelovanjem.
(ovakvo ponašanje u ratnom stanju se zove širenje panike i straha i mislim da podliježe poprilično oštrim sankcijama).
Svijet nije propao i neće propasti; da mnogo toga nije u redu, nije, ali to je oduvijek bilo i biti će.
I na kraju krajeva, zaustavi se - netko te zbilja može prijaviti (kako sam napisao elemenata za prijavu ima) i ne samo što to možeš imati problema nego isto tako ovaj site može biti označen a samim tim i ugašen kao mjesto gdje su se širile/prenosile lažne vijesti.
Slova, kao čovjeka te molim, prestani s ovim; nije fer i nije u redu.

Autor: hrvatski_bog_sexa   |   17.02.2021. u 9:04   |   opcije


Nećeš se cijepiti? Nemoj.
Ali ne širi okolo svoje bojazni i strahove čineći ionako sjebanu situaciju još sjebanijom.

Autor: hrvatski_bog_sexa   |   17.02.2021. u 9:05   |   opcije


Zahvaljujem na opsežnoj kritici ali ipak ti si samo jedan pojedinac kao što sam i ja i ne možeš me tako lako ušutkati. Iznositi ću svoje dok god mogu i dok god to ima smisla...

Autor: slova   |   17.02.2021. u 10:32   |   opcije


Bez mene svijet bi bio idealan...

Autor: slova   |   17.02.2021. u 10:48   |   opcije


slova trebao bi shvatiti jednu stvar, a to je da svatko ima pravo na mišljenje, ali nitko nema pravo na činjenice.

Autor: krelec   |   17.02.2021. u 11:01   |   opcije


Spomenuo si Fukušimu. A kako misliš da ćeš saznati išta što se tamo događa kada ti država zakonom zabrani svako iznošenje istine u javnost i angažira armiju trolova da suzbijaju svaku negativnu vijest? Sa ovim cjepivom su manipulacije još veće i svaka negativna vjest se proglašava fakenews, uklanja sa yotobea, facebooka, twitera i drugih glavnih medija i onda ostaješ među vijestima koje govore da je sve super i sve je za pet, sve je sigurno. Ostaješ u svijetu laži i nepotpunih informacija, podsvjesno ipak znajući da tu nešto ne štima Tu je tvoj izvor straha a ne u mojim objavama.

Autor: slova   |   17.02.2021. u 11:02   |   opcije


Činjenice možeš poreći. Reći, ti nije istina. To je fakenews. Nema dokaza da je umro od cjepiva. Pa normalno da nema dokaza jer se niti može dokazati. Nikom nisu pronašli da igla viri iz srca, a i što ćeš autopsijom dokazivati? Nemaš što dokazivati...

Autor: slova   |   17.02.2021. u 11:07   |   opcije


A na tisuće je mrtvih...

Autor: slova   |   17.02.2021. u 11:10   |   opcije


znači, svi odreda se možemo nazvati tragači za istinom.
ok
razumiješ da nemaš monopol na istinu?
ok
imaš izbor pisati ovakve stvari u svoju biježnicu
ok
ipak si se odlučio šerati informacije
ok
imamo li pravo validirati informacije koje si šerao? imamo
ok
skrenuli smo ti pažnju da si u tri objave "istine" tri puta fulao
ok
za razliku od tvojih screenshotova trolova bez ikakve elaboracije, mi smo se potrudili da ti argumentima osporimo insinuacije
ok
nitko tebe ne spriječava da tragaš za istinom i dalje, mi ti u tome možemo samo pomoć
ok
ako je po srijedi mesijanski kompleks, onda ti samo odmažemo jer ti hranimo devijaciju
ok
ako se zabaljaš jer si kakti digao prašinu, džaba si krečio, jer je svima nama dostupna i vijest i zvižduk i teorija zavjere
ok

moj osobni stav glede takvih objava je sljedeći: ozbiljnost teme ti treba biti rihtalo štoperice za uloženo vrijeme u proučavanje podatka na koji si naletio. ako si Gibraltar, Holokaust i Indiju ispalio u 9 ujutro kada se probudiš (vidljivo po tvojim screenshotovima) bez ikakvog uloženog truda u širu sliku, ili si maliciozna budala ili nas smatraš budalama.
u svakom slučaju imamo problem.
ok
ako smatraš da se ovako ozbiljnim temama trebamo sprdat što i inače činimo u 90% vremena na ovom sajtu, onda bismo svi mogli kao roman10 na svaku tvoju objavu reagirat ruganjem.
da ga jebeš, to neće poboljšat atmosferu. dapače
ok
stop

Autor: flyngpicket   |   17.02.2021. u 11:18   |   opcije


i propagandna mašinerija radi. Cjepi se, sa svih strana vrišti...i ti misliš da nije vrijedno o tome progovoriti?

Autor: slova   |   17.02.2021. u 11:21   |   opcije


(sad bi bilo idealno za riješit Captcha test: I am not a robot)

Autor: flyngpicket   |   17.02.2021. u 11:23   |   opcije


kao da neki bot šiba poslagane rečenice i kad naleti na "alarm riječ" ponovi rečenicu u potpunosti ne razumijevajući kontekst

Autor: flyngpicket   |   17.02.2021. u 11:24   |   opcije


i sad kad bih ja odgovorio pa upravamo govorimo ali bilo bi dobro dok govorimo da se koristimo provjerenim činjenicama
mogao bih dobiti potpuno nevezani idući komentar u stilu:

mrtvi se broje...
Božja zapovijed, ne ubij
sutra je novi dan...

i tak...

bot...

Autor: flyngpicket   |   17.02.2021. u 11:26   |   opcije


sa istim žarom si jučer cijeli dan trubio o svojoj top secret informaciji da je Pfizer masakrirao Indiju

Autor: flyngpicket   |   17.02.2021. u 11:27   |   opcije


žar je ostao isti
nedosljednost ista
spremnost na analizu ista

samo više nema Gibraltara, Izraela i Indije pod miškom

Autor: flyngpicket   |   17.02.2021. u 11:28   |   opcije


intelektualna "borba" zaključcima je vrlo poželjna u razgovorima
pri tom se pretpostavlja da su svi sudionici sagledali sve činjenice
ono što od nas rađa zaključke je kao nekakav smijer koji smo zadali u onom prostori za koji nemamo nikakve činjenice.
drugačije i ne može

kada se lamaće zaključcima s potpuno ignorantskim stavom prema činjenicama, to se na svim jezicima svijeta zove laprdanje i provodi se najčešće u krugu budaletina koje sjede na zidiću i piju pivu na čijoj etiketi piše PIVA. ništa drugo

Autor: flyngpicket   |   17.02.2021. u 11:33   |   opcije


ajde doktore znanosti da te malo obrazujemo iz područja opće kulture, jer to ti očito nije struka.
nije ni kemija ni biologija, također očito
mogla bi bit matematika

pobrojat ću ti sve logičke pogreške koje činiš i dati ti objašnjenja:

Irelevantna konkluzija (ignorantio elenchi) je logička pogreška u kojoj se pri argumentiranju ne dokazuju teze argumenta, nego neka sasvim druga teza.

Afirmiranje konsekvensa je logička pogreška. Javlja se kod argumenata kojima je osnovica u uzročnosti. Sličan je negiranju antecedensa, samo je pogreška u suprotnom pravcu. Javlja se kad se tvrdi da je posljedica A, to ne znači da je uzrok samo B, jer može biti i drugi uzrok

Argumentum ad populum vrste je logičke pogreške. Budući da je namjerne vrste, spada u sofizme.

Ovim se sofizmom želi izvesti prividan dokaz, koji se ne oslanja na stvarne činjenice i razloge, nego na (ne)utemeljenu tvrdnju da je neko mnoštvo za ili protiv nekog stava. Čak i da jest neko mnoštvo za ili protiv tog stava, to samo po sebi nije argument. (dugo je u ljudskoj povijesti bilo među većinom pučanstva rašireno vjerovanje da je Zemlja ravna, ali pokazalo se da to nije argument da je to točno) Teza nije racionalna, nego je objašnjenje "svi kažu", "svi se slažu oko toga", "većina je za to", "svi to znaju", "nema među nama takvog koji ne bi vjerovao da...", "opće je poznato" i sl

ovaj ti je omiljeni
Argumentum ad ignorantiam vrste je logičke pogreške. Budući da je namjerne vrste, spada u sofizme.

Ovim se sofizmom želi izvesti prividan dokaz, računajući s ljudskim neznanjem.

Odnosno, ovaj sofizam je kad iznositelj tvrdi da je njegova tvrdnja istinita zbog toga što nije dokazano suprotno. Dopustiv je u medicini, kad ništa ne ukazuje na to da pacijent boluje od određene bolesti, ili u pravnom sustavu, optuženik je nedužan sve dok se ne dokaže njegova krivica

ovaj sam ti već nekoliko puta spomenuo
Post hoc ergo propter hoc je logička zabluda u kojoj se tvrdnja zasniva na miješanju vremenskog slijeda i uzročno-posljedičnih odnosa. Odnosno, ako B slijedi nakon A, to ne znači da je uzrok A, a B posljedica

ovako komuniciraš:
Pogreška podjele (pogreška divizije) vrste je logičke pogreške. Ovu se pogrešku čini kad se svojstva koja se jedino javljaju kod cjeline pripisuje i njenim dijelovima.

i za kraj, gotovo svaki post je u maniru:
Ipse dixit (lat. "on je rekao") uzrečica je koja se rabi za označivanje i opisivanje vrste proizvoljne dogmatske tvrdnje koju govornik očekuje da će slušatelj prihvatiti kao valjanu.Također je znana kao pogreška gole tvrdnje.

Fraza ipse dixit poriče da se o nečemu može debatirati. Drugim riječima, "to je tako kako jest"

Autor: flyngpicket   |   17.02.2021. u 11:40   |   opcije


Rekao sam ti da piše što piše. Nisam ulazio u razloge. Pretpostavio sam kroz komentare da su imali loše iskustvo ali ustvari sa Pfizerom nisu ni imali iskustvo jer ga nisu ni registrirali. Postoji izvorni tekst, i mi o tome možemo diskutirati, biti u pravu ili ne biti u pravu. Toliku slobodu imamo.

Autor: slova   |   17.02.2021. u 11:41   |   opcije


ipse dixit

Autor: flyngpicket   |   17.02.2021. u 11:43   |   opcije


Fly, vrijeđaš...

Autor: slova   |   17.02.2021. u 11:43   |   opcije


escuse moi, mi smo diskutirali, ti si ponavljao fraze. netočne
nisi diskutirao

Autor: flyngpicket   |   17.02.2021. u 11:44   |   opcije


brzo čitaš

pokušavam ti dati do znanja da je upravo tvoja retorika prema nama uvrijedljiva.

jučer si svaki pokušaj istjerivanja točke u kojoj si napravio previd jako opstruirao
a danas ti nama govoriš da treba razgovarati

sada ti ja skrećem pažnju da razgovor mora imati neke svoje elementartne postulate.
teza, činjenica, ovo ne znam, ovo mislim, zaključujem da...
jer ako je svakom logičnom biću jasno da iz krive premise ne može doći ispravna konkluzija, onda je taj razgovor težak

Autor: flyngpicket   |   17.02.2021. u 11:47   |   opcije


možemo se složiti da se ne slažemo

Autor: flyngpicket   |   17.02.2021. u 11:47   |   opcije


i to je onda prva stvar u kojoj se slažemo

Autor: flyngpicket   |   17.02.2021. u 11:48   |   opcije


možemo zajedniči pronaći točke razlaza

Autor: flyngpicket   |   17.02.2021. u 11:48   |   opcije


ima puno načina konstruktivnog razgovora o istom potpuno drugačije.

šamaranje kranjom tezom je infantilno

Autor: flyngpicket   |   17.02.2021. u 11:49   |   opcije


Ne moramo se mi slagati. Ja imam svoje mišljenje ti imaš svoje. Nismo uvijek u pravu ali to nije ni važno. Važno je u tome ne ustrajati...

Autor: slova   |   17.02.2021. u 11:58   |   opcije


inšalah

pomjerismo se s mjesta

Autor: flyngpicket   |   17.02.2021. u 11:59   |   opcije


kad nam mišljenje netko konstruktivno opstruira, bilo bi poželjno ponovno evaluirati činjenice temeljem kojih smo kreirali mišljenje

Autor: flyngpicket   |   17.02.2021. u 12:00   |   opcije


da te samo mrvicu vratim u fokus što sam ti pokušao objasniti prije nekoliko dana na svom blogu nakon objave zolje i putina u kombinaciji

mišljenje je kao šupak, svatko ga ima
i ti i ja i Donald Trump
#konasjebe

kada se mišljenje tendenciozno plasira a tema osjetljiva a publika interesna u tom smislu a činjenice kojima se potkrepljuje mišljenje potpuno izmišljene, to je prostor za reakciju onih koji su činjenice razumijeli drugačije što bi trebalo utjecati na šeranje spašavajsetkomože mišljenja.

slažeš li se?

Autor: flyngpicket   |   17.02.2021. u 12:04   |   opcije


Sve naše borbe se vode oko istine koju ni ti ni ja ne znamo već u nju vjerujemo ili ne vjerujemo. Ni ti ni ja ne posjedujemo nikakve dokaze već samo prepričavamo nečiju priču. I tvoja i moja priča može biti fakenews međutim mi ipak u nju vjerujemo. Zašto? Ja ću ti reći da su moja vjerovanja u priče koje objavljujem temeljena na logici i prethodno potvrđenim informacijama. Ja doista vjerujem da ima puno mrtvih od cjepiva i da to nisu fakenews jer i inače ima mrtvih od cjepiva samo je pitanje koliko. Drugo, ja doista vjerujem da oni koji su se cjepili pa umrli su umrli od cjepiva bez obzira što to nije dokazano. A kako bi se to moglo dokazati? Tako, stojimo na dvije suprotne strane. Ti vjeruješ u jedno ja vjerujem u drugo...

Autor: slova   |   17.02.2021. u 12:26   |   opcije


Znači, ne slažeš se

Autor: flyngpicket   |   17.02.2021. u 12:53   |   opcije


ja ne vjerujem u to u što ti vjeruješ

Autor: slova   |   17.02.2021. u 13:16   |   opcije


dragi Slova, opet smo na početku. Ajd da probam drugim putem (pod drugim mislim na 34.)

Obojica se slažemo da je cjepivo rizik. Uvijek. To govori zdrav razum. Moja djeca su takorekoć do jučer pišala u pelenu i također to znaju.
Obojica se slažemo da mRNA cjepivo nedovoljno sigutno u kontekstu vremena primjene.
Obojica se slažemo da smrtnost postoji i od virusa i od mRNA cjepiva kao i od vektorskog koje je eto u Indiji ubilo 10 ljudi, oliti 0,00004% od 23.000 000 procjepljenih

Koliko ja razumijem ne slažemo se u istinitost objavljenih rezultata letalnih ishoda cijepljenja.

Tu nam je točka razilaska.
Ono što ti zoveš "vjerovanjem" je izvor kojemu poklanjamo više povjerenja.
Dok se ja držim premise da je gotovo nemoguće da su milijuni zdravstvenih djelatnika, mikrobiologa, općeniti znanstvenika širom svijeta ili dijelom farmaceutske urote ili zavedeni, ti se držiš premise da je pravo tumačenje ono koje dolazi iz raznoraznih podruma i objava na Fejsu ili Dark Webu.

Ovo nije nikakav stav o cjepivu sada, nego isključivo referentna točka od koje možemo krenut dalje.
Da li se slažeš sa ovakvim tumačenjem?

Autor: flyngpicket   |   17.02.2021. u 13:48   |   opcije


Ja sam ti rekao na što se pozivam. Autoriteti meni baš ne znaći puno...

Autor: slova   |   17.02.2021. u 13:53   |   opcije


Ako sam dobro shvatio, potvrđuješ moje tumačenje točke razilaska?

Autor: flyngpicket   |   17.02.2021. u 13:54   |   opcije


jer ovi zadnji komentari se odnose na sporazum/nesporazum a ne na cjepivo

Autor: flyngpicket   |   17.02.2021. u 13:54   |   opcije


pa prije nego nastavimo, volio bih znati da li smo tu za sada na istom mjestu.

Autor: flyngpicket   |   17.02.2021. u 13:55   |   opcije


puno više vjerujem nekoj sestri koja se cjepila pa umrla nego dr. Faučiju

Autor: slova   |   17.02.2021. u 13:56   |   opcije


smatraš li socijalnom vještinom uporno izbjegavanje konkretnog odgovora?

Autor: flyngpicket   |   17.02.2021. u 13:57   |   opcije


jer pitanje nije u što vjeruješ nego je pitanje da li je to točka u kojoj se razilazimo a do nje smo na istom pravcu

Autor: flyngpicket   |   17.02.2021. u 13:58   |   opcije


Vjerovanje je to gdje se ti i ja razilazimo. To sam ti već rekao.

Autor: slova   |   17.02.2021. u 14:00   |   opcije


a) je
b) nije

Autor: flyngpicket   |   17.02.2021. u 14:00   |   opcije


tako

i još je vrlo precizno nanišanjen opsi u što se vjeruje.
za svoj opis sam siguran da sam se uspio izrazit
a ono u što ti vjeruješ sam iskarikirao.
možeš li mi molit te točno reći u što vjeruješ a ne u što ne vjeruješ?

Autor: flyngpicket   |   17.02.2021. u 14:02   |   opcije


do sada sam shvatio da vjeruješ u izjave rodbine preminulih

Autor: flyngpicket   |   17.02.2021. u 14:03   |   opcije


I to sam ti napisao. Vjerujem u logiku i iskustvo.

Autor: slova   |   17.02.2021. u 14:05   |   opcije


ok. polako
i drugi imaju logiku i iskustvo

Autor: flyngpicket   |   17.02.2021. u 14:07   |   opcije


da li smatraš da je cjepivo koje je testirano na 23. 000 000 ljudi
kada je ispunilo očekivanu zaštitu od virusa bez ikakvih posljedica
u postotku 99,99996 % sigurno ili nesigurno?

Autor: flyngpicket   |   17.02.2021. u 14:09   |   opcije


a) sigurno
b) nesigurno

Autor: flyngpicket   |   17.02.2021. u 14:09   |   opcije


Dok ti razmišljaš, evo ti podatak za Ameriku na čije se rezultate poziva indijska regulatorna agencija na koju se ti pozivaš, pa kaže
do danac procjepljeno 40.000 000 amerikanaca od čega je 15. 000 000 već primilo obje doze.
Pfizer i Moderna
bez vektorskih
Idemo pretpostavit da je svih 181 preminuli i objavljen na Facebooku od strane rodbine preminulo BAŠ ZBOG cijepljenja.
SVI
rezultat je 0,0004% preminulih
što čini cjepivo sigurnim u 99,9996% slučajeva

da li je to sigurno?

Autor: flyngpicket   |   17.02.2021. u 14:23   |   opcije


skupina ljudi koji su pisali pismo predsjedniku, dali su si truda da sve objave prikupe u popis.
Taj popis je pridodan zvaničnom popisu koji su napisali svi liječnici obiteljske medicine koji su vršili procjepljivanja i aplikant je umro nakon što je bio cijepljen. Bez ikakakvih špekulacija oko toga od čega je umro.
Bio živ, cijepljen, umro, izvoliš na spisak

Autor: flyngpicket   |   17.02.2021. u 14:27   |   opcije


to kažu brojke
vjerovao netko brojkama ili ne
tumačio ih kako god hoće

e, sad dolazimo do još jedne točke razdvajanja.
ja smatram da je zaista nemoguće da 200 zemalja svijeta sudjeluje u uroti zvanoj
"Ajmo lažirat brojke"
samo zato što vole sudjelovat

Autor: flyngpicket   |   17.02.2021. u 14:29   |   opcije


ono što ti vrlo često insinuiraš je upravo to

SVI LAŽU

a lažu jer ih farmaceuti plaćaju

Autor: flyngpicket   |   17.02.2021. u 14:30   |   opcije


ajmo pretpostavit da si u pravu.
za logičku igru

ako svi lažu, radi se o mlijunima ljudi širom svijeta
ako "tvoje"informacije stižu iz podruma, zašto ne bi i informacije od nekog od tih silnih milujuna ljudi koji moraju biti u uroti sa farmaceutima ne bi zazviždali sa objavom:
Ljudi, dobio sam milju dolara da lažem
koliko je to onda milijardi otišlo od farmaceuta?
ili
Ljudi, dobio sam dvajs't ojra da sudjelujem u uroti. Neću više lagat. Mrtvi na sve strane a meni samo cvancika za laganje.
evo me zviždim

gdje su te objave?
sakrivene su od javnosti jer ih skrivanu oni što dobijaju isto cvanciku ili milijarde?

Autor: flyngpicket   |   17.02.2021. u 14:34   |   opcije


i sad će ono "ja vjerujem u što ja vjerujem a ti vjeruješ u što ti vjeruješ..."

Autor: flyngpicket   |   17.02.2021. u 14:36   |   opcije


eto
laprdasmo i danas

bokić cmokić

Autor: flyngpicket   |   17.02.2021. u 14:36   |   opcije


200
#đepetra

Autor: flyngpicket   |   17.02.2021. u 14:37   |   opcije


evo ti jedno svjedočanstvo pa ako imaš volje pročitaj...

https://21stcenturywire.com/2021/02/14/germany-whistleblower-in-nursing-hom
e-says-elderly-dying-after-covid-vaccine/

Autor: slova   |   17.02.2021. u 14:59   |   opcije


ukratko, to u što ti vjeruješ je došlo do suda.

Autor: slova   |   17.02.2021. u 15:18   |   opcije


Moja prognoza je da će se ovo cjepivo zabraniti u EU

Autor: slova   |   17.02.2021. u 16:19   |   opcije


Malo o tvom posljednjem linku:
https://www.google.ie/amp/s/mediabiasfactcheck.com/21st-century-wire/amp/
Dakle, ipet iznosiš tvrdnje s dokazano neprovjerenih stranica. Da idem dalje kopati vjerovstno vijest koji so naveo u linku bi bila izvučena iz konteksta.
Slova, nije mi cilj te ušutkati lako, niti se želim s tom zajebavati. Ako si već odličio ustrajati u svojim stavovima i mišljenima, to je u redu. Samo me zanima; zašto od toliko beskonačnog mrežnog prostora gdje vjerovatno i postoje stranice na kojima bi lako mogao pronaći svoje istomišljenike, zašto baš ovdje si se nakačio da objavljuješ takve vijesti, na ovaj ovdje mali kutak koji je svima srcu prirastao? Zašto ti kao pojedinac ugrožavaš opstanak ovog mjesta? Što ako netko prijavi (šanse za to su itekako realne) i regulatorne agencije označe ovaj site kao nepoćudan i izgase ga, tj ne cijeli site nego weblog? Gdje ćeš onda boraviti? Vjerujem ja da ćeš se snaći, ali zašto ugrožavaš beselje boravka većini ovdje? Što ako se izgasi blog? Vidiš, o tome se radi; odbijam vjerovati da si sebičan i dalje mislim da si dobar čovjek ali tvoje ponašanje u zadnje vrijeme (i čak ako ti se ukazalo na pristojan i argumentiran način) govori suprotno mišljenju o tebi, vjerujem većine ovdje. Stani malo na loptu; nije mi cilj te ušutkavati i tjerati da mijenjaš uvjerenja i mišljenja ali promisli o tome da ugrožavaš boravak ostalih ovdje radi svojih uvjerenja koja su takva kakva jesu.

Autor: hrvatski_bog_sexa   |   17.02.2021. u 22:17   |   opcije


Glede Fukushime; jako mi ne žao onoga što se tamo dogodilo i to je zbilja bilo sranje; ali vidi, prošlo je sad već dosta vremena od toga a zemlja se i dalje vrti. Znaš ono; poslije kiše dode sunce i obratno.
Sad sam pomislio; da je blog postojao 84-te kad je roknuo Chernobil tj internet po tvom tijeku misli i predvidanjima od planeta ne bi ostala ni nakupina prašine, ali eto ipak smo ovdje, živi i zdravi.
Tako će biti i s ovim; proći će, netko će preživjeti, netko ne, ali to je život. I dalje ćemo još dugo biti na planeti.

Autor: hrvatski_bog_sexa   |   17.02.2021. u 22:23   |   opcije


I ne paničari; podsjećaš na one kad se nešto loše dogodi koji trče obezglavljeno i rade više štete nego koristi.
:)

Autor: hrvatski_bog_sexa   |   17.02.2021. u 22:25   |   opcije


Najgore je kad čovjek ne vjeruje u to što vidi već ide čačkati po nekom faktčeku...oni određuju što je istina a što laž. Ma nemoj me zajebavati...

Autor: slova   |   17.02.2021. u 22:32   |   opcije


Što faktček govori o postojanju boga? Jel postoji ili nepostoji? Jel i bog fakenews? To bi oni trebali znati...

Autor: slova   |   17.02.2021. u 22:36   |   opcije


neka te slova, samo naprijed. Što je više slova sve sam si miliji i draži.

Autor: krelec   |   17.02.2021. u 22:36   |   opcije


Slova, ono na što sam ti pokušao skrenuti pozornost je to da možeš vrlo lako snositi stvarnu odgovornost u stvarnom životu zbog ovoga. To je tvoj izbor i vjerujem da si toga svjestan.
Pitam opet; što slo izgase blog zbog tvog djelovanja (a moglo bi vrlo lako)?
Što onda, Slova?
Ne govorimo sad ni o cjepljenju ni o vjerovanjima nego o ovome mjestu čiji opstanak itekako ugrožavaš?

Autor: hrvatski_bog_sexa   |   17.02.2021. u 22:36   |   opcije


Daj se uozbilji čovječe i pogkedaj istini u oči...

Autor: slova   |   17.02.2021. u 22:37   |   opcije


Uozbilji se ti.
Moja vjerovanjs su moja OSOBNA stvar i nije mi ni na kraj pameti moje poglede na svijet, život ili što li već nametati drugima, pogotovo ne na ovakav način na koji ti radiš.
Štosi ti neki mesija?
Bog ti se obratio da nas izvedeš na pravi put i otvoriš oči?
Nemoj, molim te.

Autor: hrvatski_bog_sexa   |   17.02.2021. u 22:40   |   opcije


Ti kao samozvani bog se ne bi trebao bojati mojih natpisa. A o mojoj sudbini će odlučiti administrator...

Autor: slova   |   17.02.2021. u 22:40   |   opcije


Pustimo sada istine, pitam opet:
Zašto svojim djelovanjem ugrožavaš opstanak ovog mjesta?

Autor: hrvatski_bog_sexa   |   17.02.2021. u 22:41   |   opcije


Jedino se sebe bojim.
I prika moj, zajebavaš se ti s svojom sudbinom i to dobro.
Zanima me bili bio tako drčan da odgovaraš pred sudom za ovo što radis?
Bi k .... bio bi manji od makovog zrna.

Autor: hrvatski_bog_sexa   |   17.02.2021. u 22:43   |   opcije


Odakle ti ta ideja?

Autor: slova   |   17.02.2021. u 22:43   |   opcije


Opet pitanje:
Zašto svojim zapisima ugrožavaš ovo mjesto?
Jednostavno je.

Autor: hrvatski_bog_sexa   |   17.02.2021. u 22:44   |   opcije


Odakle ti ta ideja da ja nešto ugrožavam?

Autor: slova   |   17.02.2021. u 22:45   |   opcije


Ugrožavaš. I objasnio sam ti gore.
I ponavljam: ovo što činiš pogotovo u ovim situacijama kakve jesu ti je kazneno djelo.
Iskreno, jebe mi se za to hoćeš li ili nećeš li najebati ... ali mi je stalo da se ovo mjesto ne izgasi. A na jako je dobrom putu.
Jer očigledno još ne shvaćaš da svojim ‘otvaranjem očiju drugima’ ugrožavaš nečiji život.

Autor: hrvatski_bog_sexa   |   17.02.2021. u 22:49   |   opcije


Jbt, pa ti uopće ne razmišljaš o posljedicama ... jbt.
Prika moj; ti si živi dokaz da akademske titule ne cijepe od gluposti.

Autor: hrvatski_bog_sexa   |   17.02.2021. u 22:51   |   opcije


faktček ti sigurno ne bi prošao na niti jednom sudu kao mjerodavna istina već samo goli podaci...

Autor: slova   |   17.02.2021. u 22:56   |   opcije


ne vrijeđaj jer češ biti diskvalificiran

Autor: slova   |   17.02.2021. u 22:56   |   opcije


Vjerovarno bi tvoji ‘vjerodostojni’ podaci prošli.

Autor: hrvatski_bog_sexa   |   17.02.2021. u 22:57   |   opcije


Vrijeđaš ti nas i naš zdrav razum.
Ali, neću te više ometati.
Iako ni na jedno postavljeno pitanje nisi odgovorio.
Budi dobro i u miru.

Autor: hrvatski_bog_sexa   |   17.02.2021. u 22:58   |   opcije


Koga nas? U čije ti ime govoriš osim u svoje?

Autor: slova   |   17.02.2021. u 23:00   |   opcije


Dodaj komentar