Vakcina + virus = mutacija

Što tu nije jasno?

02.03.2021. u 8:03   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

..nažao, il na sreću, o tom nek brinu fertilni, mislim si ja u sebi... a ja, čist sumljam da će mi otoga narest veliki penis, npr

Autor: _mr_no_   |   02.03.2021. u 8:21   |   opcije


onda sam mutav

Autor: krelec   |   02.03.2021. u 8:23   |   opcije


..plus, da velim i to...
jać se cijepit, tak da ovi moji najmiliji, krv moje krvi ajmoreć, koji su fertilni, mogu birat oće li, il neće

Autor: _mr_no_   |   02.03.2021. u 8:27   |   opcije


Kajaznam, kad sam ih rodio, dao sam im šansu, pa ću i sa ovim...
Pričam o najmilijima...

Autor: _mr_no_   |   02.03.2021. u 8:33   |   opcije


..a imam ih, ovih svojih, o ho ho... i jedan od njih je skoro pa isuskrist, živio bu vječno, mislim... taj ne mrda do iza podneva!

Autor: _mr_no_   |   02.03.2021. u 8:38   |   opcije


E, a zakaj 'skoro ko isus..'?
Nije začet bezgrešno!

..i tak, mislim si ja u sebi sve to..
;)
cmo!

Autor: _mr_no_   |   02.03.2021. u 8:40   |   opcije


..a da ne velim da mu se, tom jednom od svojih, obraćam sa 'isukrsta ti, oćeš li već jednom..!!'
I tak...

Autor: _mr_no_   |   02.03.2021. u 8:44   |   opcije


Ugl, kajaznam, mislim da sam bio jastan u ovoj matematičkoj jednadžbi!

Autor: _mr_no_   |   02.03.2021. u 8:46   |   opcije


Lako mi je za mutaciju.
Sve što živi mutira.
Iz virusovog kuta gledanja, to se zove evolucija.

Mene kao pripadnika druge vrste muči logika koja kaže
cjepivo + virus = moguća komplikacija

Ne znam zašto ne rade barem brze i jeftine antigenske testove prije cijepljenja.
Al kako baš nemam znanja o cijelom tom procesu, a kad čitam ove sa puno znanja nailazim na kontradiktornosti, ostaje mi samo vlastita logika. Pa makar ukorijenjena u pretjeranom promišljanju.
Stara će na PCR prije cijepljenja a vjerojatno ću i ja kad dođe moj red.
Zajeb me u tom slučaju dođe samo 800kn

Autor: flyngpicket   |   02.03.2021. u 8:47   |   opcije


Dobro se zarađuje na koroni :))

Autor: slova   |   02.03.2021. u 8:49   |   opcije


I na ljudima se dobro zarađuje

Autor: flyngpicket   |   02.03.2021. u 8:50   |   opcije


Oš pit pivu, pušit, jest nešto još osim krumpira?
Netko zarađuje

Autor: flyngpicket   |   02.03.2021. u 8:51   |   opcije


Jer šta je opcija u slučaju korone?
Objavit recept za DIY kod kuće?

Autor: flyngpicket   |   02.03.2021. u 8:52   |   opcije


Neka proizvođača cjepiva. I nek zarađuju i nek vrate sav uloženi knowhow

Autor: flyngpicket   |   02.03.2021. u 8:53   |   opcije


Istina + Istina = Dvije Istine

Čista matematika.

Autor: Illija   |   02.03.2021. u 8:53   |   opcije


Mene sekiraju ljudi koji se prave ludi na očito.
Neki dan nam u ured na sastanak došla osoba koja je bila tjedan dana u Zanzibaru.
Kaže, ma kakva korona. Sve normalno na sve strane.
Ja se fino premjestim na najdalju stolicu, Otvorim širom sve prozore i stavim FFP3.
Jučer čitam “turisti iz Zanzibara pozitivni na koronu. Sve južnoafrička mutacija.”

S ljudima je teško. S virusom se može izać na kraj

Autor: flyngpicket   |   02.03.2021. u 8:56   |   opcije


Da, takvi su najopasniji

Autor: slova   |   02.03.2021. u 8:58   |   opcije


Evo još “logičkih istina”

Virus + vrijeme = mutacija
Virus + karantena = mutacija
Virus + virus = mutacija
Virus + domaćin = mutacija
Virus + mutacija = virus

Autor: flyngpicket   |   02.03.2021. u 9:00   |   opcije


Nije točno. Nije postojala ni jedna mutacija dok se nije pojavilo cjepivo.

Autor: slova   |   02.03.2021. u 9:02   |   opcije


(a usput, i uzgred: jako mi idu nakurac svi proroci apokalipse, povijesno gledano također, u jednu ruku, a u drugu, egocentrični egomanijaci, koji izviru odasvud i uvijek!... kajaznam, sa moje strane je sve to pročitano već... i to je sve što ću ja o tome reć!)
Cmo!

Autor: _mr_no_   |   02.03.2021. u 9:02   |   opcije


Slova, jako si u krivu.
Za mutaciju je dovoljno samo vrijeme i brojevi zaraženih.
Prije dolaska cjepiva (12.2020.) već je postojalo par tisuća mutacija.
Samo nisu bile jako izražene mutacije.
Južnoafrička i brazilska nastale su bez cjepiva.
Opasne su mutacije na mutaciju.
Nekad mutacija oslabljuje virus , neka mutacija ga jača, opet kao svaki živi organizam.

Autor: flyngpicket   |   02.03.2021. u 9:07   |   opcije


Za provjeru ovoj mojih navoda zaguglas mutacija i 2020. i nađeš demant svoje tvrdnje

Autor: flyngpicket   |   02.03.2021. u 9:11   |   opcije


Zaboravljaš period III. faze kliničkih istraživanja i lokacije kliničkih istraživanja...

Autor: slova   |   02.03.2021. u 9:14   |   opcije


Ne zaboravljam.
Par tisuća mutacija postojalo već u 06.2020. Prije testiranja.

Autor: flyngpicket   |   02.03.2021. u 9:16   |   opcije


Adenovirus sa čovjeka ili čimpanze u vektorskom cjepivu je također neka vrsta mutacije.

Autor: flyngpicket   |   02.03.2021. u 9:17   |   opcije


dobro...cjepivo nije krivo, krivo je more

Autor: slova   |   02.03.2021. u 9:18   |   opcije


Kažem što sve može izazvati mutacije. Gore ti pobrojano

Autor: flyngpicket   |   02.03.2021. u 9:20   |   opcije


Jer ako tvrdiš da mutacija ne bi bilo da nije cjepiva, griješiš

Autor: flyngpicket   |   02.03.2021. u 9:21   |   opcije


to što su odjednom počeli iskakati raznorazni sojevi sasvim slučajno se vremenski poklapa sa pojavom cjepiva isto kao i što ljudi sasvim slučajno umiru nakon cjepljenja...

Autor: slova   |   02.03.2021. u 9:21   |   opcije


Gdje ti je pamet?

Autor: slova   |   02.03.2021. u 9:22   |   opcije


https://net.hr/danas/hrvatska/znanstvenici-otkrili-koronavirus-je-napravio-
6-tisuca-mutacija-na-neke-od-njih-je-utjecao-covjek/


Članak iz 07.2020.

6000 mutacija

Autor: flyngpicket   |   02.03.2021. u 9:26   |   opcije


Ako pažljivije pročitaš moje komentare nećeš nigdje naći da osporavam i utjecaj cjepiva na mutacije. Dapače, samo nabrajam sve druge faktore koji također sudjuluju u mutacijama. A koje ti aspolilutno ignoriraš

Autor: flyngpicket   |   02.03.2021. u 9:30   |   opcije


Slobodno ti nastavi pametovat. Neću više smetat.
Imam glupljeg posla.
Bokić cmokić

Autor: flyngpicket   |   02.03.2021. u 9:31   |   opcije


Te promjene nisu izazivale reinfekciju. To je još uvijek bio isti virus. Mutanti izazivaju reinfekciju...

Autor: slova   |   02.03.2021. u 9:34   |   opcije


I nemutanti izazivaju reinfekciju ako je prošlo vrijeme imuno obrane ili ako je izloženast bila slaba.
Osnove biologije. 5. osnovne

Ošo

Autor: flyngpicket   |   02.03.2021. u 9:57   |   opcije


slovko, mutacija nema veze s cjepivom i vraćam se opet na Radmana i parafraziram njegovu izjavu - što je veći broj mutacija (a s tim u paketu nažalost, kolateralno, ide i veći broj zaraženih) to je veća šansa da se virus samoubije i to je početak kraja virusa

Autor: BugaVuga   |   02.03.2021. u 11:43   |   opcije


i fakat ne kužim koji je kuki imal ovaj ić neodgodivo u Zanzibar baš kao i onaj Janez u Namibiju pa nam dopeljat i južnoafrički i brazilski i sve druge mutante...eto, ne kužim

što veli Fly, s virusom se još kak tak može, ali s ljudima br'te teško i skoro nikako

Autor: BugaVuga   |   02.03.2021. u 11:47   |   opcije


za onaj sars od prije desetak godina cjepivo uopće nije napravljeno, a virus je suludo mutirao dok nije jednostavno iščeznuo s lica Zemlje

Autor: BugaVuga   |   02.03.2021. u 11:49   |   opcije


naravno...sve se ovo događa sasvim slučajno. Engleski soj, južnoafrički soj, kalifornijski soj, evo i njujorškog. Postoji i sibirski ali glas o njemu još nije došao do nas...i to baš sad kad su se ljudi počeli cjepiti. Zašto se nisu prije javili?

Autor: slova   |   02.03.2021. u 11:49   |   opcije


i brazilski

Autor: slova   |   02.03.2021. u 11:52   |   opcije


i zašto broj zaraženih opet raste?

Autor: slova   |   02.03.2021. u 11:54   |   opcije


daj shvati da se nešto može dogoditi slučajno, da, slučajno, igrom slučaja...penicilin je natao tako da je Fleming uzgajao kulturu bakterija i zaboravio na njih i upljesnivile su se, slučajno je skužio da su pokrepale i skužio da su pocrkale od kistaca (zelene plijesni)...zahvaljujući toj slučajnosti danas imamo penicilin

Autor: BugaVuga   |   02.03.2021. u 11:59   |   opcije


broj zaraženih raste jer se visrus bori za svoj opstanak pa se mijenja ne bi li što dulje poživio i očajnički traži domadara

Autor: BugaVuga   |   02.03.2021. u 12:01   |   opcije


da, sve je to slučajno i nema veze sa logikom

Autor: slova   |   02.03.2021. u 12:02   |   opcije


to ti je dekadencija virusa

Autor: BugaVuga   |   02.03.2021. u 12:04   |   opcije


jadan i očajan virus...

Autor: slova   |   02.03.2021. u 12:05   |   opcije


nemoj tragati za logikom evolucije, ona se stalno mijenja

Autor: BugaVuga   |   02.03.2021. u 12:07   |   opcije


baš mi ga je žao

Autor: slova   |   02.03.2021. u 12:07   |   opcije


neću tragati za logikom jer mi je pred nosom

Autor: slova   |   02.03.2021. u 12:10   |   opcije


raznolikost vrsta = preživljavanje, to je jedina logika

Autor: BugaVuga   |   02.03.2021. u 12:12   |   opcije


Bio je jedan virus dok se nisu pojavila cjepiva. Sada ih je deset...

Autor: slova   |   02.03.2021. u 12:15   |   opcije


tebi je pred nosom teorija zavjere, urota farmaceutske industrije protiv ne znam koga, novi svjetski poredak i ostala društvena zbivanja, a prirodi ne daješ šansu...priroda je nenadjebiva

Autor: BugaVuga   |   02.03.2021. u 12:15   |   opcije


Ispred mene su novi sojevi virusa

Autor: slova   |   02.03.2021. u 12:18   |   opcije


koji su se eto, igrom slučaja ili ironijom sudbine pojavili zajedno sa cjepivima

Autor: slova   |   02.03.2021. u 12:20   |   opcije


dobro je dok su ispred tebe, a ne u tebi ;)

Autor: BugaVuga   |   02.03.2021. u 12:21   |   opcije


nezgodno je što se danas mogu zaraziti npr. kalifornijskim a već sutra južnoafričkim sojem a nakon toga brazilskim i tome nikad kraja...

Autor: slova   |   02.03.2021. u 12:25   |   opcije


da, igrom slučaja Homo sapiens je preživio, a neandertalac izumro, bad luck, to je jedini razlog, bilo ih je malo, križali su se međusobno i eto belaja...kao što napisah, ti prirodnoj selekciji ne daješ šansu i skoncentriran si samo na ono što Homo sapiens radi kao društveno biće, neovisno o spontanim, slučajnim prirodnim promjenama na koje Homo sapiens nema utjecaj

Autor: BugaVuga   |   02.03.2021. u 12:28   |   opcije


tako je slovko, evolucija nije stala s pojavom Homo sapiensa, ali mi mislimo da je ona baš s našom egzistencijom dosegnula vrhunac, kako bahato i nadmeno

Autor: BugaVuga   |   02.03.2021. u 12:30   |   opcije


a najveći ršum u tijelu stvori ti najprimitivniji oblik života, koji paradoks, jelda? čak na granici žive i nežive prirode, ako ćemo o virusu (izvan domadara kristalizira i ne razmnožava se)

Autor: BugaVuga   |   02.03.2021. u 12:32   |   opcije


ja mislim da imamo problem i da ga filozofiranjem nećemo uspjeti rješiti...

Autor: slova   |   02.03.2021. u 12:34   |   opcije


ne filozofiram, štoviše, pišem ono što je egzaktno

Autor: BugaVuga   |   02.03.2021. u 12:36   |   opcije


Ajde, kako ćeš riješiti problem novonastalih sojeva virusa?

Autor: slova   |   02.03.2021. u 12:38   |   opcije


ja nikako

Autor: BugaVuga   |   02.03.2021. u 12:39   |   opcije


za to će se pobrinuti priroda ili znanost, ponekad je u toj sprezi mrtva trka, jebat ga

Autor: BugaVuga   |   02.03.2021. u 12:40   |   opcije


netko mora

Autor: slova   |   02.03.2021. u 12:41   |   opcije


i hoće, ali ne znamo tko ;)

odoh zgotovit ručak, jesti se mora

Autor: BugaVuga   |   02.03.2021. u 12:46   |   opcije


Pozdrav i dobar tek! :)

Autor: slova   |   02.03.2021. u 12:49   |   opcije


fala, pusek

Autor: BugaVuga   |   02.03.2021. u 12:49   |   opcije


Slova, javljam se na raport, živa i zdrava, osim što me drugi dan malo bolila ruka, nemam ništa drugo.

Autor: juicy-mama   |   02.03.2021. u 13:49   |   opcije


boli, boli...bol je trebala proći. Vodi o tome računa.

Autor: slova   |   02.03.2021. u 14:13   |   opcije


ako je bol prošla onda je dobro

Autor: slova   |   02.03.2021. u 14:15   |   opcije


Ako ćeš primiti drugu dozu Moderne gledaj da to bar bude nova verzija koja štiti od južnoafričkog soja inače "đabe si krečila"...

Autor: slova   |   02.03.2021. u 14:21   |   opcije


ali, bojim se da će morati raditi novo cjepivo i za kalifornijski i njujorški soj

Autor: slova   |   02.03.2021. u 14:24   |   opcije


a možda i brazilski :)

Autor: slova   |   02.03.2021. u 14:25   |   opcije


slovko, ti si u pravu:)

Autor: eteerniis   |   02.03.2021. u 19:39   |   opcije


Nažalost :)

Autor: slova   |   02.03.2021. u 20:31   |   opcije


Dr. Fauci kaže da ovo cjepivo kakvo jeste važi i za mutante.
Ja mu nekako malo više vjerujem nego tebi, haha.
Ništa mene ne boli.
Ne pretjerujem ni u čemu, ni u panici, ni u ležernosti, baš sam zadovoljna sama sa sobom.

Autor: juicy-mama   |   02.03.2021. u 21:17   |   opcije


Moderna trenutno radi novo cjepivo koje će štititi i od južnoafričkog soja. Zašto bi to radila ako postojeće cjepivo štiti?

Autor: slova   |   02.03.2021. u 21:34   |   opcije


A i dr. Fauci ne može baš reći da cjepivo ne vrijedi...to bi bilo nezgodno

Autor: slova   |   02.03.2021. u 21:38   |   opcije


Dodaj komentar