Cijepi se!

12.03.2021. u 18:04   |   Editirano: 13.03.2021. u 18:21   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Je, mala je frkica sa Astra Zenecom:(
Nije mi drago, makar je bilo za očekivati.:(
Svejedno, i dalje mislim da je vektorsko cjepivo manje neprirodno od "genetičkih", čije nuspojave će biti detektirane (eventualno) tek kroz dulje vremensko razdoblje.
mislim naravno na phizer i modernu. Astra zenekino cjepivo bar pokazuje lice na samom početku, i u tom smislu vidim pozitivno:) Zanimljiv je i socijalni moment, ljudi odustaju od cijepljenja tim.cjelivom kad čuju tako nešto.

Autor: eteerniis   |   12.03.2021. u 18:13   |   opcije


ha ha ha, nije cjelivo nego cjepivo, makar mi se sviđa i "cjelivo":)))))

Autor: eteerniis   |   12.03.2021. u 18:15   |   opcije


Sve je to manje više ista pašta...GMO

Autor: slova   |   12.03.2021. u 18:15   |   opcije


cijelivo je lijep izraz :))

Autor: slova   |   12.03.2021. u 18:16   |   opcije


Dobar ti "Bug"
:-)

Autor: Illija   |   12.03.2021. u 18:22   |   opcije


Ljudi, ne mogu ih drugačije nazvati, misle da što god stave u špricu i prodaju pod nazivom cjepivo je dobro i riješiti će svjetski problem ali to nije točno. Situacija će se samo zakomplicirati jer će nastajati novi sojevi kao odgovor na bilo koje cjepivo. Ti sojevi će biti sve gori i gori i na kraju ćemo u skafanderima hodati ovim svijetom ako preživimo...

Autor: slova   |   12.03.2021. u 18:28   |   opcije


iskreno, i meni su draža vektorska cjepiva jer smo tu na poznatom terenu, ali neizbježan je napredak znanosti i mRNA cjepiva naša su budućnost u borbi s virusnim i još nekim bolestima

čekam Sputnik :-D

Autor: BugaVuga   |   12.03.2021. u 19:11   |   opcije


gotovo nikad u povijesti nije cijepljeno ovliko ljudi u kratkom vremenskom razdoblju, a poznato je da sva cjepiva imaju nuspojave (kao i lijekovi i mnogi preparati na bazi bilja koje ljudi uzimaju zdravo za gotovo), neke i sa smrtnim ishodom...međutim, o tome se nije na razglas govorilo

Autor: BugaVuga   |   12.03.2021. u 19:14   |   opcije


i Sputnik je napravio svoj soj virusa...

Autor: slova   |   12.03.2021. u 19:15   |   opcije


virus mutira neovisno o cjepivu

Autor: BugaVuga   |   12.03.2021. u 19:17   |   opcije


aha...

Autor: slova   |   12.03.2021. u 19:17   |   opcije


to sam ti već objašnjavala, multipliciranje, tj. razmnožavanje virusa ovom brzinom mora dovesti do greške u zapisu

Autor: BugaVuga   |   12.03.2021. u 19:19   |   opcije


https://www.quantamagazine.org/how-vaccines-can-drive-pathogens-to-evolve-2
0180510/

Autor: slova   |   12.03.2021. u 19:23   |   opcije


mRNA NE mijenja našu DNA...sama riječ kaže - messenger, dakle, šalje poruku našoj DNA da prepozna uljeza, čime se brže stvara stanična imunost, a ne imunost stečena stvaranjem antitijela

Autor: BugaVuga   |   12.03.2021. u 19:28   |   opcije


page not found, a i ne da mi se čitat baš svaki članak

Autor: BugaVuga   |   12.03.2021. u 19:29   |   opcije


nisu ljudi umrli od embolije, infarkta i anafilaktičnog šoka zato što im je promijenjena DNA, halo?

Autor: BugaVuga   |   12.03.2021. u 19:30   |   opcije


Moraš pročitati ako ćeš mi govoriti da cjepivo ne uzrokuje mutaciju...

Autor: slova   |   12.03.2021. u 19:32   |   opcije


A tko stvara antitjela?

Autor: slova   |   12.03.2021. u 19:33   |   opcije


Bugo džabe ti tarzanima pokušavaš objasniti

Autor: krelec   |   12.03.2021. u 19:35   |   opcije


Buga je samo zasljepljena cjepivima...

Autor: slova   |   12.03.2021. u 19:37   |   opcije


ne, Buga je za razliku od tebe završila kemiju

Autor: krelec   |   12.03.2021. u 19:38   |   opcije


i slabo je Radmana čitala (slušala) a čovjek je manje više sve rekao i o koroni i o cjepivima..

Autor: slova   |   12.03.2021. u 19:40   |   opcije


jebga...kad sam ja običan šofer

Autor: slova   |   12.03.2021. u 19:40   |   opcije


antitijela stvara čovjek, to su krvni proteini (građeni od aminokiselina, što je onaj krkan vozač pobrkao) i nastaju u krvnoj plazmi

Autor: BugaVuga   |   12.03.2021. u 20:00   |   opcije


krelec, ma znam da džabe krečim, ali dođoh se malo zabavit

Autor: BugaVuga   |   12.03.2021. u 20:04   |   opcije


Čovjek, pas, mačka, drvo...svi oni stvaraju antitijela, ali kako? Gdje se, na kom mjestu u čovjeku stvori antitijelo?

Autor: slova   |   12.03.2021. u 20:05   |   opcije


slušala sam Radmana, ali s razumijevanjem

Autor: BugaVuga   |   12.03.2021. u 20:05   |   opcije


pa napisala sam ti, u krvnoj plazmi, daj čitaj

Autor: BugaVuga   |   12.03.2021. u 20:05   |   opcije


ni šofer nisi, jer za to treba imati vozačku

Autor: krelec   |   12.03.2021. u 20:06   |   opcije


kad kažeš "drvo" jel misliš na cepanicu ili na stablo i općenito biljni svijet? ima nešto što se zove međustanična tekućina, osim toga, biljne se stanice razlikuju od životinjskih (ljudskih)

Autor: BugaVuga   |   12.03.2021. u 20:07   |   opcije


Slažeš li se da se antitijelo stvara negdje u stanici?

Autor: slova   |   12.03.2021. u 20:09   |   opcije


ne

Autor: BugaVuga   |   12.03.2021. u 20:10   |   opcije


Nego gdje?

Autor: slova   |   12.03.2021. u 20:11   |   opcije


nisam ja tu da se s nečim slažem ili ne slažem, zna se gdje nastaju antitijela, odavno, zna se i njihovo djelovanje: antigen - antitijelo po sistemu ključ - brava

da bi nešto stiglo do stanice, mora prvo proći kroz krv, jebogati, kaj si ti imao uopće biologiju i kemiju u školi?

Autor: BugaVuga   |   12.03.2021. u 20:13   |   opcije


Pitam te jednostavno pitanje. Gdje se stvaraju antitijela?

Autor: slova   |   12.03.2021. u 20:15   |   opcije


sve što uđe u naš organizam prvo uđe u krv i tamo se odvijaju najvažniji procesi koji štite naše tijelo od beštija i svega ostalog...krv se sastoji od tekućine, uglavnom vode u kojoj su otopljene kojekakve tvari, i taj tekući dio zove se krvna plazma (žućkaste je boje)...u krvnoj plazmi nalazi se mnoštvo krvnih tjelešaca ili krvnih stanica (eritrociti, leukociti, trombociti i varijacije nabrojenih, retikulociti, T-limfociti itd. od kojih svaka vrsta ima određenu ulogu - daklem, antitijela se stvaraju U KRVNOJ PLAZMI

Autor: BugaVuga   |   12.03.2021. u 20:18   |   opcije


mislim da sam ti pet puta napisala da se antitijela stvaraju u krvi

Autor: BugaVuga   |   12.03.2021. u 20:19   |   opcije


U krvi imaš stanice i plazmu. Da li se antitijela stvaraju u stanicama ili u plazmi?

Autor: slova   |   12.03.2021. u 20:24   |   opcije


Napisala si u plazmi. Tko u plazmi stvara antitijela?

Autor: slova   |   12.03.2021. u 20:26   |   opcije


Antitijelo je specifičan protein i mora se strogo voditi računa da se napravi točan redosljed sekvenci.

Autor: slova   |   12.03.2021. u 20:30   |   opcije


Što u krvnoj plazmi postoji da to može napraviti?

Autor: slova   |   12.03.2021. u 20:31   |   opcije


antitijela uglavnom stvaraju B-limfociti

Autor: BugaVuga   |   12.03.2021. u 20:34   |   opcije


jesi li ti ikada vadio krv pa pogledao nalaz?

Autor: BugaVuga   |   12.03.2021. u 20:35   |   opcije


Eto, došli smo do limfocita koji je stanica.:)) Da li se sada slažeš da se antitijela proizvode u stanici?

Autor: slova   |   12.03.2021. u 20:37   |   opcije


brkaš stanice tkiva s krvni stanicama

Autor: BugaVuga   |   12.03.2021. u 20:43   |   opcije


Bugo ovaj tvrdi da je kemičar.

Autor: krelec   |   12.03.2021. u 20:44   |   opcije


Ne govorim o tkivima već o stanicama i kažem da se antitijela stvaraju u stanici.

Autor: slova   |   12.03.2021. u 20:47   |   opcije


konkretno, u B limfocitu

Autor: slova   |   12.03.2021. u 20:50   |   opcije


odustajem, nemrem više...umorila sam se

jel bi ti bilo lakše da leukocite, eritrocite i trombocite nazovemo radije proteinima, a ne stanicama, jer je riječ o polipeptidima, a ne o nukleinskim kiselinama (RNA i DNA)

Autor: BugaVuga   |   12.03.2021. u 20:53   |   opcije


To je skroz krivo.

Autor: slova   |   12.03.2021. u 20:54   |   opcije


ok

Autor: BugaVuga   |   12.03.2021. u 20:57   |   opcije


Stanice imaju vrlo složenu strukturu.

Autor: slova   |   12.03.2021. u 20:57   |   opcije


vidim da je tebi ta struktura kristalno jasna pa te neću više zamarat svojim litanijama

Autor: BugaVuga   |   12.03.2021. u 20:59   |   opcije


Na kraju krajeva, žive su :))

Autor: slova   |   12.03.2021. u 20:59   |   opcije


Sve je ok :)) ni ja ništa ne znam pa moram učiti...

Autor: slova   |   12.03.2021. u 21:01   |   opcije


Eto...nemojte e ljutiti kaj se mešam ali..Bugica zna da ja idem na hematologiju u Dubravi gdje mi rade elektroforezu proteina kako bi dobili serum iz kojeg vade imunoglobuline IgA..IgG....Igm....dakle ...prihvati da su to proteini i nemoj biti tako tvrdoglav kada je ona u pravu.Sorry....čitam vas cijelo vrijeme i ne znam zašto ne pročitati sve što te zanima ...mada ..veliko je to štivo ..istina..ali...kada čovjeka tako zanima onda si da truda.

Autor: arapo   |   12.03.2021. u 21:03   |   opcije


hvala ti Arapo, ali ni slovko ni onaj šofer krkan ne kuže razliku između proteina (bjelančevina) i nukleinskih kiselina (RNA i DNA) i mogu se slikat...

Autor: BugaVuga   |   12.03.2021. u 21:06   |   opcije


ma nije bilo pitanje jesu li to proteini, naravno da jesu, vrlo složene i precizne građe, pitanje je bilo gdje se oni konkretno stvaraju i zaključili smo da se stvaraju u stanicama koje se zovu B limfociti...

Autor: slova   |   12.03.2021. u 21:07   |   opcije


Sad sam se setila kak si mi došla v bolnicu i kak me je baril onaj tip kaj je bil sa mamom a ja sa lijevim rukavom punim krvi i u jakni i na svjetloplavoj košulji.Bas sam ga jako zavela onakva ...mada ..vesela sam bila kaj si ti došla i kaj sam te upoznala....i sada ti se na tome zahvaljujem:-)))

Autor: arapo   |   12.03.2021. u 21:10   |   opcije


ha ha ha, sjećam se, i meni je drago što sam tebe upoznala :*

Autor: BugaVuga   |   12.03.2021. u 21:13   |   opcije


šofer je postavio dobro pitanje koje se nadovezuje na ovu temu. mRNA iz vakcine nosi neku informaciju B limfocitu koji počinje proizvoditi specifična antitijela.

Autor: slova   |   12.03.2021. u 21:15   |   opcije


ne, ona zaobilazi taj put i informaciju daje direktno staničnoj jezgri u kojoj se nalazi DNA

Autor: BugaVuga   |   12.03.2021. u 21:19   |   opcije


Upravo tako...

Autor: slova   |   12.03.2021. u 21:22   |   opcije


eto, i kaže joj - the bastards iz inda haus :-)

Autor: BugaVuga   |   12.03.2021. u 21:27   |   opcije


A eto, čovjek se pita, ta informacija može biti svakakva, pa čak i kriva...

Autor: slova   |   12.03.2021. u 21:27   |   opcije


Što ako je stroj pogriješio u sekvenciranju proteina?

Autor: slova   |   12.03.2021. u 21:29   |   opcije


Što bi šofer rekao, umjesto A-T stavio A-A?

Autor: slova   |   12.03.2021. u 21:32   |   opcije


jebate, pa Slova je lošiji u kemiji od mene, a nisam bio baš nešto.

Autor: krelec   |   12.03.2021. u 21:42   |   opcije


RNA uopće nema T - timin (njega ima samo DNA, a cjepivo je RNA), nego umjesto njega ima U - uracil, tako da je šofo promašio ceo fudbal, za početak, a i za kraj.

Autor: BugaVuga   |   12.03.2021. u 21:56   |   opcije


slovko
A - adenin, T - timin, C - citozin, G - gvanin i U - uracil, dušične su baze koje grade DNA i RNA, a ne proteine.

Proteini ili bjelančevine građene su od aminokiselina, njih ima u prirodi 20 i našr ih tijelo samo proizvodi, osim nekih esencijalnih aminokiselina koje moramo unijeti s prehranom.

Molekule imaju svoju geometriju i trodimezionalne su, to nisu slova na papiru. Međusobno se privlače ili odbijaju.

Spariti adenin s adeninom gotovo je nemoguće, a ako bi i bilo moguće, to bi se raspalo skoro momentalno.

Autor: BugaVuga   |   12.03.2021. u 21:57   |   opcije


RNA ima A T C U
DNK ima A T C G

Autor: slova   |   12.03.2021. u 22:08   |   opcije


to bi bilo kao da pokušavaš spojiti dva istopolna magneta, kužiš?

Autor: BugaVuga   |   12.03.2021. u 22:09   |   opcije


ne slovko

DNA - AT, CG parovi

RNA - AU, CG parovi

Autor: BugaVuga   |   12.03.2021. u 22:11   |   opcije


događa se da u redosljedu dođe kriva aminokiselina i to je uzrok mutacije

Autor: slova   |   12.03.2021. u 22:12   |   opcije


godinama nisam nikoga rušila ni slala na popravni, ali tebe bih s guštom rušila

Autor: BugaVuga   |   12.03.2021. u 22:18   |   opcije


Zbog jedne greške? :))

Autor: slova   |   12.03.2021. u 22:20   |   opcije


DNA i RNA = dušične baze (A, T, C, G, U)

Proteini (bjelančevine) = aminokiseline (njih 20, recimo, cistein, histidin, tirozin...)

Autor: BugaVuga   |   12.03.2021. u 22:22   |   opcije


to su kardinalne greške

Autor: BugaVuga   |   12.03.2021. u 22:23   |   opcije


Pa dobro! Ruši! :))

Autor: slova   |   12.03.2021. u 22:25   |   opcije


prošla baba s kolačima, iđen sad, dosta mi je...ponovi gradivo ;)

Autor: BugaVuga   |   12.03.2021. u 22:26   |   opcije


Glavno smo obavili...

Autor: slova   |   12.03.2021. u 22:26   |   opcije


nadam se da jesmo ;)...kisikisi

Autor: BugaVuga   |   12.03.2021. u 22:31   |   opcije


https://i.postimg.cc/pdjdG0m8/cijepi-se.jpg

Autor: ema-emily   |   13.03.2021. u 10:13   |   opcije


jel Gamestop? Ja sam u AMC...

Autor: slova   |   13.03.2021. u 18:09   |   opcije


Aha...3. svjetski rat. Moguće je da dođe do raskola između vakcinisanih i nevakcinisanih...to će biti vjerski rat

Autor: slova   |   13.03.2021. u 18:35   |   opcije


Države će potpomagati vakcinisane...

Autor: slova   |   13.03.2021. u 18:36   |   opcije


Bilo kako, vakcine će nas uništiti. Korona će postati kuga modernog doba

Autor: slova   |   13.03.2021. u 18:39   |   opcije


Dodaj komentar