ja sam trolina...

ovih dan malo čitam portale na internetu i ponekad pogledam komentare
sve je otišlo u tri pičke materine
aa..možda i nije,možda je uvijek bilo tako...
ali...sam taj plašt interneta koji nas skriva od drugih pravi od nas male diktatore...doktore svih znanosti i stručnjake za sve i svašta.
i to je meni ok...dok ne sudiš o nekome koga uopće ne poznaješ
karakteriziraš ih...daješ osobnu dijagnozu..iako imaš semestar politologije i veliki odmor,a neki niti tolko..
i nakupe se tolko mučni i ružni komentari
svi bi voljeli suditi,neki bi željeli biti i krvnici...
zašto ?

nigdje nisam pročitao dali ovi ljudi...naši ljudi...koji su otišli u zambiju po tu jadnu decu ..imaju djecu...žele se pobrinuti za tuđu djecu..imaju krim dosje...ništa..nada..

kolko bi to trebao biti blesav trafficante da odee dole,ostavi pisani i internetski trag i kupuje djecu na tržnici za svoje mračne pobude...

a svi sude neki kurac...
te će prodat decu pedofilima..te organi te ovo..te ono..

ti komentari na portalima me prosvijetle ..da se sijetim kakvi su ljudi...
stoka

neće vidjeti šta im je ispred vrata
tko im na ulici zajebava i njih i njihovu dijecu
neće vidit pijanog luđaka sa stafordom...kojega se boje.

ali ...samom snagom svog sveobuhvatnog razuma..božanske percepcije..i naravno..iskrenosti i poštenja otkrivaju trgovce djecom par tisuća milja daleko.



Link


nemojte da vas raznježi...u pozadini mi svira motorhead.

12.01.2023. u 15:05   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Hm... Ne poznajem nikog i ništa iz tog slučaja ali me nekak od prvog dana vodila pozitiva... Ti ljudi žele dobro toj djeci! I tko god ih udomio ili posvojio sigurna sam da će im dati ljubav! Ako će neki pri tome zaraditi (da se rszumijem, nisam za trgovinu ljudima) ok, ali najvažnije mi je u cijeloj toj priči da djeca nađu bolji život i dom s ljubavlju! Nekako vjerujem da su ti ljudi potegnuli tako daleko radi ljubavi a ne koristi?

Autor: sara_tera   |   12.01.2023. u 15:52   |   opcije


ooo Đuro glas razuma :))

Autor: ladonna2   |   12.01.2023. u 18:05   |   opcije


to se nekad govorilo ...ako na net,u možeš biti kaj god oćeš, zakaj neki biraju biti kreteni

ili im je to onak urođeno, pa nemreju iz svoje kože

Autor: ladonna2   |   12.01.2023. u 18:06   |   opcije


fkt mržnje, hejtanja na najjjače muka mi bude
pa sam najčešće zgasnula komente, gde mogu
al po drugoj strani
nije da neki portali baš ne hajpaju, upravo takve i hrane ih poluinformacijama
insinuacijama

takve jer klik jer reklame jer bla
i imamo kaj imamo

da se zgroziš

Autor: ladonna2   |   12.01.2023. u 18:09   |   opcije


pol njih ne kuži, da ak su si pod pravim imenom
to čitaju njihovi susjedi
rodbina
frendovi

pa kak se veli makar znaš s kim imaš posla
kakav je
dok na van, u javnost
ono ma on je miran pristojan čovjek, ne bi mrava zgazio
ide redovno u crkvu i sve tak

Autor: ladonna2   |   12.01.2023. u 18:11   |   opcije


kod nas još nije skroz zaživjelo, al ti bahatlije fkt ne kuže
da im poslodavac, budući ili sadašnji
lako škicne na profil
pa vidi kaj priča, kakve je polit orijentacije, jel desničari, jel rasista, kesnofob itd
i općeniti kakve je ljudske orijentacije

pa dobije šup kartu, ili ga ni ne uzmu u izbor, jer net... a sam je sebe prokazal ko zadnju ljigu

neuk mož ga fućkat
al probralo se to bude
polako

Autor: ladonna2   |   12.01.2023. u 18:15   |   opcije


a i davno je hannah arendt polit filozofkinja, uvažena
pisala o - banalnosti zla-

pa smo se čudili od kuda "čuvari# u logorima, mučitelji sa batinama i palicama
kaj su vezali ljude i bacali u dravu, selotejp afera zar ne
akmulatorska kiselina,
pa puštaju struju na testise

to su ti
naizgled fini
al eto ti zla i eto njih volonteri
:///

Autor: ladonna2   |   12.01.2023. u 18:20   |   opcije


a ovaj slučaj?

prestrašno, osuđivanje samo zato kaj su kaj
vezani uz možemo?!
to se stalno provlači polit opredjeljenje

sramota

jer jedan je bil član hladnog piva a njegova žena je
drugi je isto zastupnica u grad skupštini al eto transgenderica
mislim žasu malo žešći

Autor: ladonna2   |   12.01.2023. u 18:22   |   opcije


je je prodaja
pa i inače trgovci djecom stavljaju djecu kaj bi s njima trgovali na pasoš i sve

idioti,
al ima i ona "gausova krivulja" :DD pametni, manje pametni, i punoooo glupih , da boli

Autor: ladonna2   |   12.01.2023. u 18:25   |   opcije


znaš kaj..donna..
kad čitam tvoje komentare javlja mi se jedna misao..ne tako dobra.....
da su ljudi ovce...i da im treba pastir.

ovce koje misle da su vukovi..
a nisu.

Autor: djuro22000   |   12.01.2023. u 18:44   |   opcije


i ne bih ulazio u to tko je kakve sex orjentacije...glavno da nije pedofil..
homo ili straight...mislim da žele najbolje za svoju djecu

Autor: djuro22000   |   12.01.2023. u 18:46   |   opcije


i čak..
nemoj se ljutiti donnica
inteligencija nema nikakve veze sa dobrotom.

živim vu malenom selu...i ljudi nisu iskvareni..
naravno da drukčije razmišljaju...al...nemaju preloših razmišljanja
još bih nešta rekao..al ispast ću kompozitor dobrih prizemnih vijesti...

Autor: djuro22000   |   12.01.2023. u 18:53   |   opcije


:))

Autor: ladonna2   |   12.01.2023. u 19:05   |   opcije


ok ne ulazim ta spika inteligencija vs dobrota

dobrotaa je nekaj drugoga, valjda
i može nad inteligentan biti psihopata bez ikakvog osjećajaa, al to je reklo bi se devijaacij

po drugoj strani i neko super uber uvjeren da dela dobro, napravi na kraju štetu, i to znatnu

dakle balans između i jednoga i drugoga

i govorimo o prosječnoj inteligenciji, mislim da onda ide manje više i stav- kaj me briga, nek delaju, samo da meni ne kvare susjedstvo, ne delaju smeće, ne delaju nered, ne oduzimaju prava, ne tlače me ikakvim pritiscima moraš- trebaš
jer..bla

kak se veli živi i pusti druge da žive

Autor: ladonna2   |   12.01.2023. u 19:11   |   opcije


ok...
a kaj misliš...jel ti više štete može napravit pametan il glup ?

Autor: djuro22000   |   12.01.2023. u 19:13   |   opcije


ovo polit i sex orijentaciju spomenula sam zato kaj se I To provlači kroz komentare, da kak da nije Normalno dati njima takvima djecu i Zato su oni morali ići tam

strava strava

jer kao nije normalno, sad bumo Morali svi tak, jer su došli Takvi na vlast i "djecu nam UčiJu nenormalnostima"
i jadna ta djeca kaj budu imala za gledati

kaj je najveći štos ta neka prljavoća uključujući i vrlo prljavu maštu ide od ovih tobož full streight

ja ne znam zaista kakve se doslovce Opačine vrte po njihovim glavama, al su gadne vrlo gadne

pa ono kad bi se reklo ko je za istač "bolestan" khmm ko bi i u čemu prevagnul

Autor: ladonna2   |   12.01.2023. u 19:16   |   opcije


pametan zato Što zna posljedice a glup zato što ne zna sagledati posljedice

dakle jednako :))

Autor: ladonna2   |   12.01.2023. u 19:17   |   opcije


jedino kaj glupog nekak sažaljevaš, jer ono glup, nema tu pomoći..al je produkt n kraju isti
posljedica - šteta je ista

al u zakonu postoji stvka
olakotna okolnost
pa vaaljda ipak glup

al ni to nije politički korektno :PPP
pa bi se po novome reklo..."onaj kaj nema sreće u razmišljanju " :D :D
zeka peka :PP

Autor: ladonna2   |   12.01.2023. u 19:21   |   opcije


donna

zaista sam upoznao ljude iz tog miljea...
neki homići su bili vrlo prenapregnuti...i malo imam ono stand backa prema tim ljudima
na stranu zo
mislim da sex orijrntacija ne uvjetuje dobrog roditelja.
bitno je d budeš normalan prema djetetu

i u tome je sva bit.

i da to traje..
ja imam odraslu djecu...koja nikad nisu odrasla.

i sretan sam.

Autor: djuro22000   |   12.01.2023. u 19:25   |   opcije


ma naravno, o tome govorimo o dobrobiti za djecu
nema opće veze ko je kaj ili opće nije

(pričala sam o komentarima i hejterima homofobima i budalama..)

a gle koji je tamo užas, siromaštvo naravski da će djeca biti doslovce Spašena
na sve moguće načine

i da, bilo je slučajeva gdje su djeca odista prodavana, od strane samih roditelja i to je Užasna praksa ali je takva

to se događalo pred pad čaušeskua u rumunjskoj, tak da nije to tamo neka afrika, i eu je

jer da ne idu u sirotište, jer je bilo puno djece zaražene HIVom

Autor: ladonna2   |   12.01.2023. u 19:30   |   opcije


albanija..italija..jug francuske...

Autor: djuro22000   |   12.01.2023. u 19:33   |   opcije


ma zamisli užas tih bioloških roditelja, majke, imaš petoro djece
a nemaš načina da ih zbrineš, nahraniš. škola itd
a nema ni kontracepcije ili svega zapravo nema ili je veliki nedostatak ičega
dakle sirotinja, glad, bolest nastavi niz svih mogućih nevolja

strava za pojmiti
i sad da bi makar neko , jedno , preživjelo ide ga prodati bijelcima
usput i imati novac za makar godinu dvije sebe i ostalu djecu prehraniti i staviti im kakkav takav krov-lim nad glavom

nije nova pojava al užasava jer se i dalje i danas događa

Autor: ladonna2   |   12.01.2023. u 19:34   |   opcije


u vezi Homo tipova/žena vlada lagana fama, slažem se
jer vidimo manje više fino školovane lovom pofutrane, zabavne, uspješne, situirane i socijalnoi materijalno itd
ali da, ima i tamo zločestoća, agresije, manipulacija perfidnosti, sa F dijagnozama

jer prvenstveno su Ljudi, Karakteri, osobnosti
tek kasnije ide kaj je po sex orijentaciji
tak je i sa invalidima
i sa starim ljudima

na prvu ide ono..ah pa joj, sigurno je ovo ili ono razlog
ali nije
ljudi su ljudi
kaj god da jesu od svega ostaloga

Autor: ladonna2   |   12.01.2023. u 19:39   |   opcije


prva stvar
ti roditelji su trebali bit bar malo svjesnostih svojih mogućnosti za imat djecu

Autor: djuro22000   |   12.01.2023. u 19:41   |   opcije


druga stvar
90 posto te djece odlazi u vvveliku ameriku..nešto azija...dosta više kod arapa.
ne završavaju dobro

koliko se uopće dobrim može formulirat dobro..

ne prežive.

Autor: djuro22000   |   12.01.2023. u 19:44   |   opcije


hjojĐuro

zakaj se ima u tim sirotinjskim zemljama puno djece, zato kaj se nadaš da bu makar dvoje jedno preživjelo
a i nema se kaj , zatrudne
kao da razmišlja da ne bude mogla, prehraniti
nije nni na njoj da o tome odlučuje, jer njeno ili neko muško kaže..daj mi i ko te pita
možeš istrpiti samo više boli, agresije i daljnje strave ako mu - ne daš

Autor: ladonna2   |   12.01.2023. u 19:48   |   opcije


matematički
od nule do jedan je besknačnost
tako ..da svaki život vrijdi više
i još više

Autor: djuro22000   |   12.01.2023. u 19:51   |   opcije


naša rezoniranja tamo ne vrijede..

a i na svjetskoj ljestvici slobode
mi smo među bogatima i Izabranima
em smo bijeli
em imamo sređen život što uključuje zdravstvenu zaštitu, mala smrtnost od bolesti mali moratalitet pri rođenju, porađanju
imamo pravo školovati se, imamo siguran dom, relativno siguran posao, Pitku vodu, grijanje redovne obroke i dovoljno hrane
živimo u demokraciji
niko te ne tjera na ubijanje, rat, prošnju, imaš slobodu vjeroispovjesti

ajd ih pitaj koliki bi se sa tobom ovog časa mijenjali
a koliko bi ti bez ikakve naknade povjerili svoju djecu istog časa
da ona makar tako žive i prežive

Autor: ladonna2   |   12.01.2023. u 20:00   |   opcije


e da

umro jeff beck :( :(( pa joj
a i tatjana patitz

Autor: ladonna2   |   12.01.2023. u 20:05   |   opcije


i da..za 30kuna...ne Eu, dakle kuna mjesečno
da daješ a može se, ima provjerenih brojeva i provjerenih udruga
dakle od tih 30 kuna mjesečno, dijete je smješteno u tzv vrtić ili malu školu i dobiva makar jedan dnevno kuhani obrok
za 30kn mjesečno

Autor: ladonna2   |   12.01.2023. u 20:10   |   opcije


naša blogerica (pokojna) CC
za 100eu godišnje, al na mjesečnoj bazi trajnim nalogom= 100eu godišnje

financirala je školovanje jednog dječaka i na tromjesečnoj bazi dobivala izvještaje o napretku, što dječak želi postati, piaso joj je kasnije na mail i tako, slao slike
uglavnom, odškolovala ga je (y)

Autor: ladonna2   |   12.01.2023. u 20:14   |   opcije


grem :)

cu :)

a i tuga postao ovaj blog
5 ljudi i to Ako aktivno ://

Autor: ladonna2   |   12.01.2023. u 20:23   |   opcije


Ovo s djecom mi se nimalo ne sviđa iako neznam detalje ni pozadinu svega kao ni vi svi drugi. Znamo sam što nam serviraju mediji...
Ali...
Na osnovu toga recimo površnog znanja ne smatram da je postupak ok zbog sasvim jednostavnog pitanja:
"Zašto tu djecu dovoditi u Hrvatsku, posvajati i slično(ako i nije bilo nečasnih namjera), umjesto da im se trajno pomaže u njihovoj zemlji, uz njihovo okruženje i roditelje?"

Autor: Fatamorgana1   |   12.01.2023. u 21:10   |   opcije


fata....zaista jednostano

Autor: djuro22000   |   12.01.2023. u 21:29   |   opcije


da, dono...ta tuga je i mene neki dan primila kad sam napisala onaj komentar o svrsi rasprave i napretku! nit rasprave nit napretka, to je sva istina. drago mi je da je cc bila takva, jer mi se takvom i činila! a i sama sam nekoliko godina plaćala uplatnicom neki simbolični iznos (50 kn) za unicef i djecu afrike. znam, uvijek čovjek može reći...ma tko zna gdje završavaju ti novci, ali ja sam davala...i bila sretna! i da, djecu treba dovesti u njihov dom negdje...bilo gdje (i gej parovi su mi posve ok kao roditelji samo da se zbrinu djeca)...uzeti ih pod svoje i brinuti, a ne da država ili tamo neki centar (nazorova npr) brine o djeci i bude djeci umjesto obitelji! a to što nekog muči što su ta djeca crna, uvijijek je bilo ljudi koji su voljeli i željeli djecu i onih drugih, koji su naprosto bili roditelji a to nisu htjeli (djeca nisu prave boje, pa valjda nisu nit djeca?)! sustav i država je ta koja treba razlikovati jedne od drugih, ovim prvima pomoći da dobiju i djeca roditelje i roditelji djecu, a ovim drugima koji ne brinu, uzeti njihovo prirodno pravo koje im ne pripada! no, kao što se vidi i iz đurina zapisa i komentara (ajmo ovakvom temom natuć 100 komentara ha ha) nema ovdje živih ljudi! živi bili vi meni i množili se, a djecu će već netko skrbit (tako naukuje crkva) pa nek im bude!

Autor: sara_tera   |   12.01.2023. u 22:37   |   opcije


ok...saigh...
inaće ...nikck ti je za kurac...

bum ti malo pojasmil...kad si tak bedast

Autor: djuro22000   |   13.01.2023. u 3:20   |   opcije


Ne slažem se da roditelji velikog broja djece mantraju o matematičkoj vjerojatnosti preživljavanja “bar nekog djeteta”

Tamo gdje su uvjeti života zahtjevni imati puno djece je evolucijski potpuno opravdano. Obzirom da ljudi nisu besmrtni, veći Index prokreacije garantira veću mogućnost opstanka.

I u našem podneblju je bilo puno djece kad smo bili preko 90% ruralno stanovništvo.

Tamo gdje su uvjeti života teški, ljudski život je jeftin. Doda li si slaba mogućnost zdravstvene skrbi eto razloga za veliki broj siročadi.

Ne vidim baš niti jedan razlog zašto neka od te napuštene djece ne bi došla i ovdje i bila integrirana u naše društvo.
Slanje novca kao pomoći je lijep čin, svakako puno ljepši od nečinjenja ničega. Ali dovesti dijete k sebi i pružiti mu dom, ljubav i šansu za ono što zovemo uspjehom je daleko više ljudski.

Ti ljudi dolje su možda napravili neku proceduralnu pogrešku, to će sud utvrditi, jer je jedini mjerodavan. Koliko sam upratio RH daje potporu tim ljudima i sve će se raspetljati.
Zapravo, ne događa se baš ništa vrijedno čuđenja, misiji su plasirali “golicavu vijest” dobili su Feedback od trolova i moglo bi se rec, svak radi svoje.

Nikog ne zanima vijest tipa “u USA se u potpunosti integriralo preko 90% imigrantskog stanovništva”
Ili ista ta vijest samo se umjesto USA spominje Engleska, Francuska, Njemačka Itd

Naša zemlja je u tendenciji rapidnog opadanja stanovnika. Što slabim naralitetom, što velikim mortalitetom, što iseljavanjem.
Kada se ekonomska situacija popravi a imamo dovoljno pretpostavki kako bi mogli vjerovati da hoće i mi ćemo postat nekome “obećana zemlja”

A internetski trolovi? Oni će uvijek naći nešto za hejt. Neka i njih. Samo te križić u gornjem desnom kuti štiti od njihovog govora mržnje. Izi pizi

Autor: flyngpicket   |   13.01.2023. u 8:59   |   opcije


*misiji = mediji

Autor: flyngpicket   |   13.01.2023. u 9:01   |   opcije


jebenmu
ja samo napisao da stvari nisu onakve kakvim nam mediji prezentiraju
vlado isto...

Autor: djuro22000   |   13.01.2023. u 11:55   |   opcije


Naravno da nisu Đuro.
Ali to trolovima ne smeta. Trol je uvijek skoncentriran samo na ono sto mu je jedino važno. Ostalo igonorira.
I opet
Sta ima veze
Neka i trolova

Autor: flyngpicket   |   13.01.2023. u 12:29   |   opcije


Po pitanju ovih 8 ljudi, novinar je takodjer trol. Ako je u članku težište stavio na to tko su ljudi koji žele usvojiti dijete, koje su vjere, stranačke pripadnosti, jer mi djed ustaša ili partizan, bez greške da je ciljao točno na reakciju koju je dobio.

Autor: flyngpicket   |   13.01.2023. u 12:32   |   opcije


Hejt lakše nadje put do nečije pažnje nego nešto lijepo. Tako je kako je

Autor: flyngpicket   |   13.01.2023. u 12:34   |   opcije


zadržimo se na ljepom

Autor: djuro22000   |   13.01.2023. u 13:23   |   opcije


A mogli su lipo usvojit mene, netribaju me vodit ni u vrtic ni u skolu, nebi imali ni problema kakvve roditelji obicno imaju kad in dica udju u pubertet e

Autor: Jarac999   |   13.01.2023. u 14:36   |   opcije


Jeli ti ovo Donica naznacujes da ce se nekog mozda prijavit poslodavcu?

Autor: Jarac999   |   13.01.2023. u 14:38   |   opcije


A mozda onda netko i pise clanke da se dodvori svojim poslodavcima ili mozda da napreduje na poslu

Autor: Jarac999   |   13.01.2023. u 14:40   |   opcije


Tako da to sto netko stavlja negativan komentar ne znaci da je trol jer i pozitivni komentari mogu bit trolanje

Autor: Jarac999   |   13.01.2023. u 15:02   |   opcije


U nicje motive ne ulazim nitibodudjujem niti presudjujem u ovoj prici o posvajanju i ne vidim problem u tomu da netko posvoji dote od bilo kuda

Autor: Jarac999   |   13.01.2023. u 15:04   |   opcije


Ali cinjenica da se svi akteri ove price nisu bas drzali ko pijan plota vec su se malo i provlacili kroz pukotine u plotu

Autor: Jarac999   |   13.01.2023. u 15:06   |   opcije


Ali jedino sto bi iskreno zelio je to da ova prica ima sritan kraj ali za dicu, eto to iskreno zelim

Autor: Jarac999   |   13.01.2023. u 15:07   |   opcije


eto jare...

Autor: djuro22000   |   13.01.2023. u 19:16   |   opcije


sapunica :///

well

kaže meni Jarac

Jeli ti ovo Donica naznacujes da ce se nekog mozda prijavit poslodavcu?


iskreno ovo me je malkoc uvredilo, da bi ja išla iz Čista mira nekoga prijavljivati? zato kaj Tu drobi kaj već drobi?!

svašta
odakle ti opće takva misao, neugodno si me iznenadio, kak zapravo krivo čitaš, opet :(((
ili projiciraš
opet :(
pretpostavljaš opet :((

a ako bi i prijavila nekoga, to bi mu i rekla, al ne poslodavcu, kaj me briga
i zapravo pojma nemam ak baš neko ne veli da li uopće dela i kaj?
ili je u mirovini bolovanju invalidskoj free lancer je ili kaj već

Autor: ladonna2   |   13.01.2023. u 19:30   |   opcije


već bi mu rekla da mu prijavljujem blog
i upravo To sam rekla par puta Tomi, da mu je Ovo a taj neki njegov blesavi zapis , Opet Za prijavu,
i kaj se onda čudi da dobije baniranje
ali ako je nekaj Za Prijavu,
kaj ne znači da sam ga Ja prijavila za istač, niti stisnula..onu opciju - Prijavi blog
i iskreno odista se ne sjećam jesam li Ikada u ovoliko dugom stažu na iskrici Ikada stisnula i ovu blesavu opciju
jer kada je bilo ovdje stvarno najgadnije, odlasci pred kuću, na posao, radno mjesto "stalkanje" i sl
admin ionak Nije reagirao

tak da kak si mene našal?


s druge strane ko jest odista "siva eminencija" bloga, a postoji
ja stvarno pojma nemam

pretpostavljam
ali ne znam stvarno

Autor: ladonna2   |   13.01.2023. u 19:38   |   opcije


dakle Moje zapažanje a o Provjeri na Net mrežama , svih aktivnosti
je Da
već neko vrijeme praksa stranih poslodavaca
i da, čitaju te na fb,u ili gdje već jesi...torentu ili kak se već zovu

bilo bi čudno da toga nekoga i ne provjere i Ne ćitaju

pa kud ćeš bolji test osobnosti, bez da ga opće pozoveš na testiranje
ak ne škicneš njegov profil i aktivnosti
stranice koje pojećuje i tako
koga podržava koju skupinu simpatizira

pa daj, nemoj mi reći da si u vezi toga iznenađen?
to je uobičajeno
već dulje vrijeme

jesi li skoro putovao u amerikui?

ok sad više kao ne treba viza

al prije, zapravo do nedavno, želiš li je dobiti za na dulje vrijeme?

o da itekako te ispituju jesi li bio u ratu, na kojoj strani, koje je tvoje mišljenje itd itd
čudo toga

a onda te malo roštaju i po profilu
ak bi ti tam slučajno se malo duže zadržao

pa ne žele nove naci ili KKK ili kaj već đihadiste da im ulaze sam tak i kažu mi smo turisti, ali bi ostali 6 mjesci pa i duže

ili stipendija za studiranje ili bla

Autor: ladonna2   |   13.01.2023. u 19:48   |   opcije


al da se vratimo temi

ljudi Žale posvojiti dijete za Sebe, daa biude ravnopravan član njhove obitelji
da mu daju svoje prezime i sve kaj zakonski ide uz to

Autor: ladonna2   |   13.01.2023. u 20:01   |   opcije


ova spika zakaj im - ne Pomažu da Svi ostanu Tam

je na toliko mogućih nivoa kriva i uvredljiva, i rasistička, i ksenofobična i ..i i.. da nemreš belivet, da to neko javno piše, onda valjda i misli tak šta
kaj je meni baš ono

donna, vidiš kakvog svijeta oko tebe, a?kaj veliš jel malo ide zebnja a?

Autor: ladonna2   |   13.01.2023. u 20:04   |   opcije


*žele

Autor: ladonna2   |   13.01.2023. u 20:05   |   opcije


postupak posvojenja je kod nas jako kompliciran dug i cca od tri-pet godina, ako nisi ministrica
dakle svašta trebaš
a neka pravila već su se i žalil na njih zainteresirani su poprilično "starinska"
jer kao ako imaš 40+ godina ne možeš posvojiti bebu
jer razlika jer bla

Autor: ladonna2   |   13.01.2023. u 20:08   |   opcije


uvjeti stanovanja, visine prihoda, stalnog zaposlenja, kvadratura stana, dječje sobe i bla itako svega

po tom ispada da pol nas ne bi moglo imati ni svoju rođenu djecu, da slijedimo njihova pravila

pa ispada da skoro da Otežavaju usvojenja a ne Potiču ih i tako dalje i tako bliže

i normalno, zapravo vrlo razumljivo da su išli mimo procedure kod nas, i zahaklali se za eto mogućnost drugdje
to kaj su ih vjeriujem prevarili
ucjenili ili izvarali
jako je gadno, da

Autor: ladonna2   |   13.01.2023. u 20:12   |   opcije


i po zadnjim vijestima i ta "usvojena" djeca su sada u nekom sirotištu
i ako je sve laž, prodaja ili kaj ja znam otmica, trgovina
zašto djeca Nisu vraćena svojim biološkim roditeljima , koji bi evidentno ih tražili nazad
ili je sve pol toga o otmici, trgovini, prodaji fakat malo masnija laž
nego su u pitanju fkt siročići

Autor: ladonna2   |   13.01.2023. u 20:16   |   opcije


i da Fly ne znam jel stvar svjesnog razmišljanja, iako da ne tak jasno uobličenoga
ili stvar održavanja, preživljavanja

ali dok smo bili mahom ruralni
puno djece je bilo nužno, kao ispomoć na polju, ok stoke i tak
dakle jeftina zapravo za džabe radna snaga

iako slavonija, ili gazde slavonci Nisu imali puno djece, vrlo rijetko
jer bi se onda zemlja morala rasparčavati, dijeliti kao miraz

dakle viš interesantno i Njima je bez sumnje trebala pomoć, dječja radna snaga, polje, stojka i tako
ali nisu imali Puno djece

barem ne oni imućniji

Autor: ladonna2   |   13.01.2023. u 20:19   |   opcije


i da, nekaj sam jučer spomenula Čudno razmišljanje nekih a kao simpa ljudi... i ono malo se stepeš od tih zamišljanja
i kak si oni to kombiniraju u svojim glavama

a pa vidim ima toga ovdje brrrr
saig je naime nekaj kombiniral kak je ta transgenderica to treba zapravo "ispravno" a po njegovom izvesti
dakle also
i

omg i tako par puta..omg
koje su pak to opačine ://

Autor: ladonna2   |   13.01.2023. u 20:26   |   opcije


kak je znal reći onaj iz smogovaca, crnom džeku..
"guzda mene je struh"

:((

Autor: ladonna2   |   13.01.2023. u 20:28   |   opcije


hej doba...baš sam sad došla s jednog ženskog druženja, pa baš lijepo da imam kaj pročitat od tebe! pa da krenem!

Autor: sara_tera   |   13.01.2023. u 21:07   |   opcije


ups...dona! i da, kao i obično imam te kaj čitati!

Autor: sara_tera   |   13.01.2023. u 21:13   |   opcije


i neću sad izvući još težu artiljeriju od tebe, jer blog je đurin! ali, sve si rekla...i nije čudno kaj je blog postao čudno i tužno mjesto na kojem nema ljudi koji razgovaraju? jer je pun ljudi koji ne znaju razgovarati. osobito ne argumentima! i osobito ne s ljudima koji drugačije misle! ili samo misle? kakogod, drago mi je što sam te pročitala i što si sve ovo napisala. i što postojiš, kao što rekoh neko veče! pozdrav domaćinu bloga!

Autor: sara_tera   |   13.01.2023. u 21:16   |   opcije


da se vratim na ženska druženja! ili ona muška? sve sam sklonija ovim prvim, kako godine odmiču! manje se treba trudit, ako ništa barem ne moraš frizeru...ili barem kosu oprat. žena te razumije kad kažeš da ti se nije dalo, a muškarcu nekak ne bih to niti rekla? možda prije ne bih došla na dejt nego li došla masne kose? kakogod, lijepo se sjetit boljih dana...mene, tebe, nas! i poradit da ih bude još. ako ne u reali, a ono bar na blogu! živio umirući blog!

Autor: sara_tera   |   13.01.2023. u 21:31   |   opcije


oprosti đuro, neću više! tvoj blog je postao skoro pa jedino mjesto kam čovjek može doć i spustit dušu!

Autor: sara_tera   |   13.01.2023. u 21:32   |   opcije


nema duše u mene

Autor: djuro22000   |   13.01.2023. u 22:59   |   opcije


Piše precizno : “ Tamo gdje su uvjeti života zahtjevni imati puno djece je evolucijski potpuno opravdano.”
Slavonija nije spadala u područja gdje su uvjeti života bili zahtjevni.

Za primjer isticanja poante, današnji sjever Europe ima vrlo kvalitetne uvjete života i natalitet je katastrofa. Meni to djeluje prirodno

Autor: flyngpicket   |   14.01.2023. u 6:49   |   opcije


Mislim da “besplatna radna snaga” tu nije presudna. Postoje mnoge urbane sredine gdje su danas uvjeti života jako loši, tu djeca nemaju polja za obrađivanje niti se drže domaće životinje, a svejedno je natalitet vrlo visok.

Autor: flyngpicket   |   14.01.2023. u 6:53   |   opcije


Btw Đuro, jučer smo te ja i jedna blogerica "odgovarale" i složile se da u tebe ima najviše duše na blogu?

Autor: sara_tera   |   14.01.2023. u 8:53   |   opcije


ma da ?
donna ?

Autor: djuro22000   |   14.01.2023. u 13:39   |   opcije


tnx sara , umiruju me glasovi razuma, daju mi nadu da ih ima :) :* still

Autor: ladonna2   |   14.01.2023. u 14:07   |   opcije


hahha Đuro, eto imaš još groupies :))
i ne, nisam bila ja , ja sam bila drugde

Autor: ladonna2   |   14.01.2023. u 14:09   |   opcije


@ Fly
nisam to nešto baš ozbiljno proučavala, kaj veli evolucija, kaj vele sociolozi, antropologija i bla
ovi kaj prate demografiju

al sad budem, makar probrala površno, tnx na poticaju

no sjećam se stvarno te spike, jeftina radna snaga, dok je bilo pretežito poljoprivreda
i općeg čuđenja to kod nas sa slavonijom, i opće onim dijelom ravnice, panonske koja zahvaća i dio srbije i dio mađarske itd

kasnije pak je nastala teza da zakaj manje djece tamo gdje je sve ok, i "ima se, more se"
zato kaj su kao obrazovaniji, pa je bila uključena i kvaliteta života, svjesnog roditeljstva i odgoja, itd itd
tak da ispada da to ide i sa školovanjem, pa što viša škola , manje djece jer se spoznala zahtjevnost odgajanja itd
a i žene su krenule ozbiljno raditi, dakle "oslobodile" se kuhinje i uloge "drei K"

"ameriČani" :)) su pak skroz druga spika
i dalje imaju relativno puno djece

al neću dalje, o tome fktmoram baš vidjeti proroštati koja je to spika
i zakaj i kaj bi mogli biti uzroci

Autor: ladonna2   |   14.01.2023. u 14:22   |   opcije


moram još nekaj, al se vrnem ak bu kaj interesantnoga :)

Autor: ladonna2   |   14.01.2023. u 14:27   |   opcije


interesantno

Autor: djuro22000   |   14.01.2023. u 14:51   |   opcije


:))

Autor: ladonna2   |   15.01.2023. u 1:07   |   opcije


Dodaj komentar