sam da vam velim, ja kad umrem ne bum se tam gore molila za vas :DDD

tak da džaba, pritisak :))

nego jel vi čitate vijesti, a izjave recimo ministra ? ne bilo kojeg, jer idu ko na traci
već ministra - branitelja, koji se javno zalaže da treba pomoći braniteljima da
svaki ode na koncert, onaj hipodromski
:)))
kaj ovo nije .... ne- nor- mal- no
jer
"Podsjetimo, Medved je rekao da će pokušati pomoći doći do karata za one hrvatske branitelje
te obitelji poginulih i nestalih hrvatskih branitelja koji budu htjeli ići na koncert, a nemaju ulaznice" izvor jutarnji.

pa si nekak mislim ...koja vremena, jer evo ministar bi bil "tapkaroš"?!
ili da svi pripomognemo, jer ionak nisi Hrvat ak ne ideš na koncert, tu se očituje rodoljublje
i znamo mi, ne voliš hrvatsku, jer furt rogoboriš, njurgaš
i di će ti duša

a oni,? ako im izmakne koncert domoljublja, imat će produljeni ptsp?
budit će se u ognjici?
trebati će više lijekova?
trankvilizatora,
jer evo čitam odluku, izmijenjen i zakon o kockarnicama, automat klubovima
i to se ne bu dalo zdurati, kriza, cold turkey, jer nikad, ni "niprije",
i "jel sam se ja za takvu državu borio"?

al onda je ministarstvo...napisalo demanti

""Ističemo kako Ministarstvo hrvatskih branitelja neće kupovati ni plaćati ulaznice za navedeni koncert, niti tražiti da se iste ustupe besplatno", priopćili su. (izvor jutarnji objavljeno: 29. travanj 2025. 16:50)

ionak će neko, reći za dom, a neko uzviknuti, uzvratiti kako i doliči trenutku, - spremni

i to bu bila katarza

(ko se oće kladiti, da bude, neko, i da ćemo o tome čitati :)))
jer to je naravski iz one opere kako li se ono zove...aaa nikola šubić zrinjski
jer štaaa
vi i vaše komunističke asocijacije
ojte vučku, ojte putinku,

a vidim na web oglasima, redovi oglasa o vip i običnim kartama, a ni jedan da dila manje od 4 karte

i šta preostaje već nazivati redom

ili još jedan koncert skroz za džabe, jer kolko branitelja, po ministarskoj brojci ima?
nekih 513.ooo.

i ok neka ih je manje, cca 460.ooo
dakle lijepa brojka za još jedan upisani a svjetski događaj
jer pripomogli smo,
odazvali se na vapaj medveda

ili će umjetnik, trenutno doduše bez benda, reći, - nek vam bude, za badava, ja sam vaš, vi ste moji
bez vas, ja bi bil anonimac, škrbavi

e, tak se stvara spomen i mjesto na nebu

a ne ja, pih

29.04.2025. u 19:53   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Sad ću glumiti "zlicu od opake" pa ću reć: morali su to demantirati i odustati možda zato kaj su se zabrinuli i prepali da bi branitelji možda rajše ošli na Kekina i "ladno pivo"? Ha ha

Autor: sara_tera   |   29.04.2025. u 20:07   |   opcije


:))

mislim, on provali, ministar jel, i onda se čude ko picek glisti da kaj se ljudi rugaju, zgražaju

pa sam im je dal povoda

propustiti takav šlagvort :))

Autor: ladonna2   |   29.04.2025. u 20:13   |   opcije


moram ići...:))

Autor: ladonna2   |   29.04.2025. u 20:19   |   opcije


A znaš na čemu temeljim ovo kaj sam napisala? Jel znaš da smo po statistici najveći broj branitelja dala dva grada, prvi Zagreb a onda Split...a potom i ostali gradovi! Dakle, seljačija koja dolazi na Thomps nema veze s braniteljima HR...otuda zaključujem da je više branitelja za urbanu mjuzu nego li reve i gange?

Autor: sara_tera   |   29.04.2025. u 20:22   |   opcije


I ja. Ciao

Autor: sara_tera   |   29.04.2025. u 20:22   |   opcije


Ladonna, zakaj se uvijek tak brusiš na iste stvari?

Meni ovo ubije volju za pričom.

Jer ja tu ne vidim ni razloga za argument ni protuargument.

Ne idem na koncert ali me uopće ne smetaju ljudi koji idu niti koncert kao takav.

Nije da baš volim slušati Thompsona ili da baš preferiram.

Ali glazbeni ukusi su različiti, i to je normalna stvar.

Možds je tebi sve to primitivno, ali to je tvoj subjektivni stav.

I svatko drugi može imati subjektivni stav koji je drugačiji od tvog.

Neće takav tebe preobratiti ali nećeš ni ti njega.

Znači pat pozicija.

Ja kad bi se toliko živcirala zbog bilo koje pojave u našem društvu a i šire u svijetu, ne bih uopće mogla mirno spavati.

Mislim, da sam mlađa možda bih se i nervirala zbog nečeg, ali u ovim godinama ne da se to meni uopće.

Autor: Lana48   |   29.04.2025. u 20:47   |   opcije


I da te malo zezam, jer danas se stalno zezam:)

Nećeš ti ni dospjeti u nebo, jer tamo idu samo oni koji u nebo vjeruju:)

Tako da se nećeš moći niti moliti ni za koga:)

Na svu sreću jer ljudima obećaješ da ćeš molitve uskratiti:)

Ne zamjeri, ali ovo je samo čista logika, bez zle nakane.

Autor: Lana48   |   29.04.2025. u 20:47   |   opcije


Ma moš se pjenit koliko hoš, on je sa zubom i bez zuba koji tako rado spominješ prodao, ej prodao pola milijuna ulaznica. I ne treba smetnuti s uma da je zabranjen u većini medija, da ga nema ni u tiskovinama. Čovjek radi i šuti.

Autor: krelec   |   29.04.2025. u 20:59   |   opcije


Nije ni čudo da je prodao toliko ulaznica kad si i ti kupio Krel i još poreklamirao, ali šta, boli me neka stvar za T. nadam se da neću tada biti u Z., evakuirat ću se i ne želim ništa s tim imati.
Koji se ja k. tu uopće javljam, nije moja priča.
Ali nekak mi masiraju taj neki živac, pa sam se valjda zbog toga javila.
Da nešto sam nervozna u zadnje vrijeme, idem uzeti pol Xanax-a.

Autor: juicy-mama   |   29.04.2025. u 21:21   |   opcije


Ja svojevoljno idem u Pakao i nadam se i svi vi skupa, teško da tko zadovoljava kriterije za Raj, a ako i da, mora da je tamo dosadno...

Autor: juicy-mama   |   29.04.2025. u 21:25   |   opcije


Lana, ne radi se ovdje o izboru glazbe i slušanja ovog ili onog, radi se o tome da se jednoj grupi branitelja hoće dati nešto na što neki drugi branitelji nemaju pravo (ići npr na neki drugi koncert) dok se istovremeno invalidima, koji imaju pravo ne isplaćuje inkluzivni dodatak na koji čekaju mjesecima i pitanje je hoće li ga dočekati živo? E vidiš, to kaj vi veliki vjernici licemjerno ne vidite to kaj bi trebali, po meni treba vas voditi ravno u pakao, koji ste sami izmislili! Ništa osobno, ali čitajući te nemrem ne reagirati na sve licemjere koji su se ovih dana baš ujedinili...ne za dobro već za zlo!

Autor: sara_tera   |   29.04.2025. u 22:09   |   opcije


krelec...tvoja objektivnost ti je jako subjektivna.

Autor: djuro22000   |   29.04.2025. u 22:49   |   opcije


ja ...ak ima tih jebenih pravila po crkvi...ovom...onom...nekim zavjetima....
idem dole....
ali očekujem zabavu....mnogo vruću zabavu....

a...ak je po danteu....bit će drukčije.

Autor: djuro22000   |   29.04.2025. u 22:51   |   opcije


Sara, mene si krivo svrstala, prvo nisam neka fanatična vjernica.

Recimo ne idem baš nešto u Crkvu, mada sam išla kao dijete.

Ali prošla sam kasnije neki duhovni put koji čini moja viđenja nešto drugačijim, možda širim ili kompletnijim.

Ali ne smatram zato vjernike lošima ili licemjernima.

A sebe isto ne smatram licemjernom osobom, mislim da si mene utrpala u svoje predrasude o vjernicima.

Ja o tebi predrasuda nemam mada si ateistkinja.

Meni kod tebe to uopće ne smeta.

Naša vjerska i politička opredjeljenja dio su našeg ego kalupa.

Tko god se previše vezuje i poistovjećuje s tim, iz tog okvira i sudi.

Crkva je institucija i kao svaka druga institucija ne može biti savršena, kao ni država.

Ali unutar nje su ljudi i nisu nužno svi vjernici isti kao što nisu ni svi ateisti isti.

Ja sam pričala nedavno kod Une na postu da sam imala tetka koji je bio Srbin, uvjereni ateist i komunist i još i vojno lice.

Ali nikad mu nije smetalo što je netko drugi u rodbini vjernik.

To je za mene jedna širina viđenja koju neki ljudi jednostavno imaju ili nemaju.

Vidim ja mnogo štošta što se događa u ovoj državi, i što je za moj život važnije od odnosa teista i ateista.

A i za moj novčanik i moju egzistenciju.

Ali ne prigovaram jer nisam tip osobe koja će se baviti kukanjem i prigovaranjem.

Ljudi koji puno kukaju su orijentirani na probleme a ne na rješenja.

Kome ne paše u ovoj državi, pa može otići negdje gdje će mu biti bolje.

I ja sam živjela u inozemstvu tamo me odveo i posao i privatni život u jednom periodu.

Oduvijek sam se prije svega uzdala u sebe i svoje sposobnosti, u svoju unutarnju snagu.

Ne u institucije niti u vanjske stvari.

Sad bih ja tebi mogla pričati kako sam konkurirala za posao gdje je jedna žena imala vezu u KP još u staroj Jugi.

To je bilo nepravedno i tešku muku sam sam prošla ustajući u kandidaturi za taj posao i mnoge neugodne pritiske jer nisam bila politički podobna.

A pobijedila sam u toj igri živaca i dobila posao i opet jer sam vjerovala u sebe, a moja konkurentica je vjerovala u moć stranačke iskaznice.

Sad bih ja trebala mrziti ateiste i komuniste zbog tog mučnog iskustva ali ne mrzim.

Jer izbjegavam takve generalizacije.

Ljudi Sara nisu tako plošni kako ih ti vidiš.

Ti si za mene prije svega Sara, dakle čovjek, osoba, a tvoje vjersko ili političko uvjerenje mi je drugotno.

A tako mislim i o drugim ljudima i ovdje na weblogu a i u stvarnom životu.

Autor: Lana48   |   29.04.2025. u 23:08   |   opcije


lana...ljudi koji govore drugima da idu nekam u pičku materinu ako im ovdje ne paše su.....
pa...sigurno nisu neki lepi ljudi........

Autor: djuro22000   |   29.04.2025. u 23:39   |   opcije


Djuro ja nikog nisam poslala u p. m.

Ne pripisuj mi ono što nisam rekla.

Taj si izraz ti spomenuo ne ja.

Ja samo kažem da ljudi imaju izbor i mogu živjeti drugdje ako im tamo gdje su rođeni baš nikako ne paše.

Nisi vidio da sam napisala da je i mene životni put bio odveo u inozemstvo.

I živjela sam čak i na drugom kontinentu a ne samo u EU.

I to ima i svojih prednosti i manje dobrih strana.

Nigdje život nije idealan, ali svatko takvo nešto treba odlučiti sam za sebe.

Autor: Lana48   |   29.04.2025. u 23:53   |   opcije


daa....to je sasvim različito od...kome se ne sviđa u ovoj državi....tra la la
ni prva ni posljenja...

Autor: djuro22000   |   30.04.2025. u 0:01   |   opcije


Djuro, za mene je različito.

Ja sam to i obrazložila.

I mislim da svatko može iščitati razliku.

Ako ti to i dalje sebi čitaš kao isto, to nije moj problem.

Ti sebe upitaj zašto me namjerno krivo tumačiš.

Treći put obrazlagati neću.

Autor: Lana48   |   30.04.2025. u 0:23   |   opcije


Na kurac mi idu oni koji bi raseljavali neistomišljenike. Divota je u različitosti. Na Thompsona sam gubio glas, i to na čavoglave. Od 92. ga ne slušam, a kupio sam dvije ulaznice kao nagradu najuspješnijem na jednom natjecanju u ribolovu. Mislim da će ga nagrada razveseliti. Volim vesele ljude, sa velikom dozom optimizma, a na onu stvar mi idu vječiti bunđije protiv svega i svačega. Oni koji iz poluinformacija, ili iz svoje mašte izvade "činjenice", i onda oko toga pletu priču. Još jednom ću reći da nije ova situacija sa koncertom Thompsona pala s neba, nego je to reakcija na višedesetljetno tlačenje ultraliberalne ljevice sa queer pizdarijama. Jednako je i izbor krampa u usa.

Autor: krelec   |   30.04.2025. u 8:31   |   opcije


dobro jutro lana! sve kaj si napisala stoji! ali, ako malo bolje pogledaš, malo je neobično isticati da je netko srbin, ili kak si napisala (čak), ne daj bože, bio vojno lice? znaš, u ona juga je imala vojsku, policiju...pa eto, i neki generali koji su spasili HR (tus, stipetić, bobetko, agotić) su bili upravo lučonoše HR države u ovom ratu! a i ova maksima, kome se ne sviđa neka ode, nije baš u kršćanskom duhu? jer, ok, ljudi su skloni oportunizmu (bilo je toga i u onoj državi, svi kaj su bili u skj su šutjeli kad je trebalo reć, ko pičkice)! interes, draga moja, interes pokreće čovjeka. ali, ima nas vječnih entuzijasta koje pokreće opći interes, koji smo i u onoj i u ovoj državi rogoborili ne zato kaj nam je loše već naprosto vidimo nepravdu, licemjerje. kad bi svatko činio što može (ne samo za svoje dupe) već za sve ljude, ovaj svijet bi bio drugačiji. ja ne mogu drugačije misliti nego tako, jer mislim da sve počinje i završava na pojedincu. za mene država, crkva nisu svete krave već upravo institucije u kojima bi pojedinci svojim primjerom, radom, požrtzvovanjem, poštenjem trebali utrti put za bolje? nažalost, ja sam očito naivac i kao takav doživljavam cijeli život...ili odi ili kaj ti to treba? gledaj svoje dupe, use nase podase...ali nikad nisam niti ću. imam svoj put i držim ga se. kad bi se svatko od vas zapitao, koji je moj put...život bi i vama bio bolji. nisam ja nikakav bundžija već naprosto mislim, razmišljam i radim i živim u skladu sa svojim naukom. biti puki prolaz za hranu mi nikad nije bio smisao. e sad, u tom besmislu većina ipak nalazi smisao...svakim danom sve više! pa neka im, ali ne mogu se praviti kao da nije tako i da ništa ne vidim. u tome je naša razlika. živjela ta razlika...nek si svak misli svoje, ali mi vodenjaci imamo neko poslanje da budemo neke lučonoše...toliko toga sam u svom malom svijetu (posao, djeca, zajednica) promijenila i poboljšala svojim primjerom...i to mi je najveća nagrada. voljela bih da je više ljudi misaono, dobro, pošteno...ali jebat ga, to su očito moje puste želje. uvijek se lakše sakrit med ovce gdje je toplo u stadu nego li se izložit na vjetrometini. no, svakom njegovo!

Autor: sara_tera   |   30.04.2025. u 8:45   |   opcije


krelce, volim tvoju općenitu dijaretu, a uvijek se točno zna o kome govoriš! no, začudo, ovaj put bih se uglavnom mogla složiti s tobom o lošoj ljevici, no bilo kakva loša ljevica nema opravdanje za ubitačnu desnicu! a gore kod lane sam već objasnila svoje vječno "rogoborenje" jer doista mislim da smo misleći ljudi koji kad su već jednom sišli s grane (koje li grozne činjenice za onaj ostatak čopora) da trebamo ići i biti bolji, veći u svakom pogledu, a ne samo u materijalnom. zlatno tele je postalo sveta krava. novac, profil, kapital...nikad mi nije bio pojam. nažalost, radništvo (oni koji žive od svoga rada) nikako da se ujedine u svijetu i konačno potjeraju te kapitaliste tam kamo i spadaju, u ljude koji žive na tuđoj grbači samo zato što su jednoć dali neki svoj novac! marš (njima, a ne tebi)...živi od svoga rada a ne od tuđeg. i bilo mi je začudno kad je počela ova HR, svi su odjednom poželjeli biti biznismeni, svi su mislili da je biznis imati mobitel i auto i to je dovoljno. zato i jesmo krenuli ko društvo i država u čarapanje, lopovluk, trgovinu drogama, oružjem i svime onime što nije rad i poštenje. posljedice takve države koja je onda prije 30 godina zatvarala oči na te lopine, koji su sada postali establišment i stupovi HR društva, povraća mi se od čermaka, todorića,kutle i svih ovih koji su sada uvaženi građani a malo malo pa izbije iz pozadine kako su se domogli vega. istovremeno, ljudi koji su stvarali ovu državu su osiromašili, poštenim radom (40 godina) imaju bijedne mirovine na rubu siromaštva. a neki, ala ti, se obogatili samo na tome kaj su koju godinicu bili u vojsci? neka si, ali ne možeš mi ti dijeliti pamet, poštenje i ispravnost! dakle, ne rogoborim ja zbog sebe (nisam nikad) već za opće dobro. a glede veselosti, sigurna sam da sam veća zajebantica i da me više ljudi vole u stvarnosti nego tebe. no, nije mi potreba biti star, jer sam...starica!

Autor: sara_tera   |   30.04.2025. u 9:07   |   opcije


dijareju, tipfeler

Autor: sara_tera   |   30.04.2025. u 9:07   |   opcije


Bok, Sara.

Evo da ti na neke stvari odgovorim.

Slažem se da su napredni ljudi oni koji propituju svijet oko sebe.

I koliko je u njihovoj moći ga mijenjaju nabolje.

Ali najnapredniji ljudi propituju najprije sebe.

A onda se mijenjaju i od sebe grade bolju verziju sebe.

Tako postaju inspiracija drugima i nadahnjuju i druge ljude da mijenjaju svijet nabolje.

Zato ja sam najviše u svom životu radila na samopromjeni.

Na jednom unutarnjem rastu.

Umjesto da upirem prstom u druge i tražim im mane, radije sam se bavila time da iskorijenjujem svoje mane.

I da unapređujem svoje kvalitete i sposobnosti.

Još je davno Sokrat, koji je simbol mudrosti rekao:

- Tko želi mijenjati svijet, neka najprije sebe mijenja. -

I to je jedna vječita istina, jer dok čovjek pokušava mijenjati okolnosti a sam iznutra ostaje isti, on će uvijek imati iste obrasce ponašanja i njegova sposobnost mijenjanja svijeta će u skladu s tim biti ograničena.

Čovjek koji mijenja sebe raste iznutra i tako stvara mogućnost da njegovo djelovanje na svijet bude kvalitetnije.

Autor: Lana48   |   30.04.2025. u 13:44   |   opcije


Pogledajmo malo kako smo razgovarale jučer, iako si se kasnije donekle korigirala.

Ja sam se pozvala na ono što je meni i tebi zajedničko.

A to je da smo obje ljudska bića, pripadnice čovječanstva.

Obje smo došle na ovaj svijet rođene iz mamine maternice, kao ljudska bića.

Nismo životinje, biljke niti kamenje.

A što si ti napravila?

Meni si prilijepila etiketu vjernica i onda me potrpala u isti koš sa svim onima koje ti ne podnosiš.

U jednom trenutku više nisam bila Lana, osoba, jedinka, nego dio čopora koji ne voliš.

Ja tebe niti u jednom trenutku nisam vidjela na taj način.

I nikad ni tebe niti nikog neću gledati na taj način.

To nije moj mentalni ni emocionalni ni duševni sklop.

Hvala ti na takvoj naprednosti, za mene oprosti to nije naprednost.

Za mene to su predrasude i nedovoljna širina za prihvaćanje onog što ne razumiješ jer ti je drugačije.

Čovjek se boji onog što mu je nerazumljivo i daleko od njegovog poimanja.

Pa se od toga brani na način da to etiketira, jer potreba da se nešto svrsta u određene obrasce je način na koji čovjek pokušava operirati sa onim što je njegovom raciu daleko ili nerazumljivo.

Ili to isto demonizira, odnosno tome njemu stranom i nepoznatom pridaje najgore moguće osobine.

To je isto jedan način obrane od stvarne ili zamišljene prijetnje koju nam ono što nedovoljno razumijemo predstavlja.

Autor: Lana48   |   30.04.2025. u 14:03   |   opcije


Isto pogledajmo što ste ti i drugi napredni ljudi ovdje radili prije tjedan dana.

Lakomisleno i obijesno i nepromišljeno ste se rugali vjernicima na Uskrs i tokom tih svih tih dana.

Rugali ste se i ismijavali sa vjernicima, vjerom, Papom i njegovim pogrebom, ne znam s čim niste.

Nisi dala Papi da mu se tijelo ohladi, to je kao da bi po njegovom lešu kopala.

A ti svi licemjerni i gadni vjernici su to stoički promatrali i ostali na visini svog dostojanstva.

Izdivljali ste se i jeste li sretniji?

Ili da pitam kao Bajaga u onoj pjesmi:

Jesmo li sretniji, jesmo li pametniji?

Sretniji vidim da niste, a da li ste pametniji odgovorite si sami, ne ulazim u to.

Hvala ti i na takvoj naprednosti.

Autor: Lana48   |   30.04.2025. u 14:12   |   opcije


joj Lana
kad ga ti zapiliš, i onda sam ja tebi čudna :))

funny

i rekla sam već, ja sama u txtu

i za uobičajeno - ojte van, kaj vas briga, itd itd... pa čemu onda tvoja potvrda, istoga?

to kaj bi ti htela, da ja, i takvi ko ja.... je isto vrlo osobno, i full separatistički i šovinistički i nacionalistički i ksenofobno


to kaj ja imam svoje mišljenje o toj temi., nesmem? ma zar? .. uostalom ministar je sam počeo, , moram li to naglašavati...ejjj ministar
besplatno reklamira i hajpa koncert...privatniku, koji je (tobož) prodao sve i više od očekivanog broja karata,
i ne nije dobrotvorni koncert, pa bu dio od ulaznica išal kam već,
nije besplatan , nije posvećen nekome, braniteljima, ili kome već


dakle ministar zaziva obećava,
pa ga ured njegov, demntira


tebi to nije zabavno?
zanimljivo?
sumnjivo?

čudno?
neuobičajeno?

pa nemaš kaj komentirti već da kak se meni da, opet

da mi se, kaj bumo sad


ti ak nemaš kaj reći, budu tiho
ne? simple

Autor: ladonna2   |   30.04.2025. u 14:14   |   opcije


Sve vam je ovo Una već rekla na malo drugačiji način.

I ne vidimo to samo ja ili Una, nego pol webloga vidi.

Samo dok vi napredni ljudi ne budete sami to uvidjeli, dok si ne postavite jedno dobro ogledalo, zabadava drugi ukazuju na to.

Vaše nezadovoljstvo koje leži u vama je uzrok vašeg vanjskog nezadovoljstva.

Ne radite na sebi, ne mijenjate sebe, tu se o napretku teško može govoriti.

Pametan čovjek preuzima odgovornost za svoj život i stavlja ga u svoje ruke.

I sam sebi u svom unutarnjem svijetu iskorjenjuje sve što ga čini nezadovoljnim i stvara si oazu sreće najprije u svojoj duši a onda to širi na svoju okolinu.

Ne krivi druge ljude niti ljudske grupacije, ne upire prstom i ne prebacuje krivnju na nešto izvan sebe.

To je čovjek koji vlada nad sobom i svoj život vodi sigurnim kormilom.

Autor: Lana48   |   30.04.2025. u 14:22   |   opcije


kak ja volim vas kaj ste tak simple minds

i jesam, stvarno jesam, probala sam i ja tak, pojednostaviti al mi nejde

vama je pak sve crno bijelo..po vama ...ja se nerviram
živciram, pjenim i kaj ja znam kj sve ne

a skroz ste u krivu

ovo meni nije za živcirati se već za začudnost, ono - surprise surprise, gle čime se ministar bavi...pjevačem...

dakle ovo moje i ovakvi moji textovi

đizuz mari &đozef, kaj opet

ne znači da Mrzim, (kaj vam je? ) ne znači da si idem rezati žile
znači da sam odgovorna , svjesna građanka koja promišlja sadašnjost, komentira i da, kritizira Pojavu, društvenu...a total neprihvatljivu


jer sve je politika, politika je sve i politika nam uređuje društvo, život, financ stanje, dobrobit, dakle sve je politika
ak vi velite da nije
onda ste fkt naivci

ni ta ministarska ponuda nije bez polit pozadine,

ni taj koncert nije bez tog

i tu je @ Kre donekle u pravu

Autor: ladonna2   |   30.04.2025. u 14:28   |   opcije


@ Sara
@Đusi
@Đuro

kontamo se, a tolko se i "poznamo" da znamo kaj si ko od nas/vas misli i tnx na doprinosu

nemam kj dodati ni oduzeti

osim kaj bum se ja "oduzela", kaj opet moram objašnjavati očito

nekima kaj "sjede na ušima"

ja pišem blog, meni je jučer ovo bilo interesantno, znakovito, začudno

i? kaj sad, takva sam , kakva sam

nikog ne šaljem u rodno mjesto, ni da se vrati u svoje selo, čak ni da je bez "duše", ni da gori u paklu niti se prevrće u mukama, koje i inače izazivaju lepi kvadrati stanovnja...hhhha

podsmješljiva ok, podrugljiva ok ,ironiziram da, i?

Autor: ladonna2   |   30.04.2025. u 14:40   |   opcije


Došla sam ovdje jučer dobre volje, nasmijana, raspoložena za šalu.

Vidjela sam da je to nekima zasmetalo.

Pa naravno da je besramno od mene da budem dobre volje.

Kad su neki drugi ljudi ovdje tako čemerni, nesretni i nezadovoljni.

Trebam se valjda solidarizirati sa takvima.

Ili me treba spustiti na svoju vibraciju.

Ali ne bi to bilo moguće, jer nisu drugi ljudi izgradili tu moju vibraciju optimizma.

Gradila sam je sama zadnjih barem 40 godina, polako, mukotrpno, milimetar po milimetar, sat po sat, dan po dan, gradila sam uvijek pozitivniju moguću verziju sebe.

Zato to počiva na stabilnim temeljima i ne može to razrušiti neka neugodnost na weblogu.

I ne može to srušiti nitko osim mene same koja sam to izgradila.

I gradila sam to kroz velike životne nevolje, tragedije i boli.

I dan danas moj je život težak i imam svaki dan problema za rješavati.

Teži nego što bi itko ovdje mogao zamisliti.

Ali ja ne dolazim ovdje tražiti sebi žrtveno janje ili upirati prstom u druge onda kad sam nezadovoljna.

Ne dolazim ovdje gubiti vrijeme i satima polemizirati tko je vjernik ili nevjernik, ljevičar ili desničar.

Meni je to nebitno.

A biće da sam zaostala, kad je to naprednim ljudima toliko važno da bi se poklali oko toga.

Ja to rješavam u svojoj duši, u svom mentalnom i emocionalnom sklopu.

I moj je svjesni izbor ovdje doći dobre volje, doći se opustiti, zezati, popričati s ljudima, uljepšati nekom dan i možda netko meni isto uljepša dan.

I nisam jedina, ima još ljudi koji ovdje dolaze dobre volje i šire pozitivnu energiju.

Autor: Lana48   |   30.04.2025. u 14:43   |   opcije


i argumet ....sve vam je već reko ovaj i onaj, i Ti @Lana

nije argument, već time samo želiš reći da Ako je tobož većina na tvojoj strani, da si onda Ti sigurno Više u pravu, nego ja

hhah, daj se saberi..
ovo nisu demokratski izbori, ni određenje trebam li ja otići iz države , jer to na blogu (tobož) misle Svi

koji Svi? kako znaš svi?

šta je sa onima koji se ne izjašnjavaju, uopće, kamo stavljaš one koje ovo ali fkt ne zanima? ali po tebi svi--
o bogomojbogo,

Autor: ladonna2   |   30.04.2025. u 14:47   |   opcije


dakle kako postoji ad hominem, postoji i ad populum

ovo tvoje Svi su ti/mi već rekli..je ad populum, što uopće ne znači ništa, iako je tobož svi

Autor: ladonna2   |   30.04.2025. u 14:54   |   opcije


joj Lana

sorry dušice, kaj visko vibriraš i kaj sam ja eto Baš Tebim, a skorz nehotice pokvarila happy trip i pollyanna spiku

trebala si preskočiti

ebg ne keljim linkove, ne keljim šljašt sličice

mea culpa

odi ti sa svojim visokim vibracijam...
kaj ja znam, nekam

:)

Autor: ladonna2   |   30.04.2025. u 15:02   |   opcije


Ladonna, sorry, nisam vidjela što si pisala jer sam pisala svoje komentare.

Ne stignem ti odgovoriti sada jer stvarno me čeka posao doma.

Reći ću ti samo osnovno.

Ne pozivam se na na nikakvu većinu.

Ne treba meni bataljon da stane iza mene i da me brani ili podržava.

Ja sam dovoljna snažna i samouvjerena da ono što mislim kažem samostalno.

Ne treba mi čopor sljedbenika kao tebi koja ih evo već zazivaš na svoj blog.

Osjećaš se napadnutom, a zašto?

Pa samo razmjenjujemo stavove i poneko životno iskustvo.

Zar sam ti neprijatelj ako mislim drugačije od tebe i obratno?

Ja tebe ne vidim tako.

Ja nemam na jednom osobnom nivou nikakvih neprijateljskih osjećaja prema tebi ili Sari ili bilo kome drugom.

Dapače, znate mi vas dvije biti baš i simpatične kad ste u pozitivnim izdanjima.

Ja ti ne branim da polemiziraš na weblogu do mile volje.

Ako te to veseli.

Samo što ja za takve stvari nemam baš interesa ni volje ni vremena.

Ostaj mi dobro što želim i svima ostalima.

Sad stvarno moram ići, hitno moram čistiti tablet jer već šteka, dugo pišem, a između ostalog i gladna sam.

A da bih zapostavljala svoje obaveze ili i fiziološke potrebe zbog webloga, e pa to stvarno ne mogu.

A i nije smak svijeta ili neka hitnost, da negdje požar gori, doći ću natrag onda kad budem stigla.

Autor: Lana48   |   30.04.2025. u 15:06   |   opcije


okej
ti se čudiš meni, nama tu nekima
a mi smo zapravo kroničari vremena i naglašavam Pojava u društvu i politici jelte

ne čitaj kronEri :)))
i da kaj se nerviramo (?) i da kaj se bavimo ovim, onim

a zakaj ne bi?

niko neće u zatvor zbog toga, niko nam od službi nebu pozvonil na vrata...
ne zazivamo progon, smaknuća, pa ni pakao vječni :DDDD ne pozivamo na neposluh, anarhiju

al vidiš da je tema naglašavam Nekima, ne Svima, aktualna, vidiš da ima reakcija
dakle ljude/blogere nešto ipak od toga zanima..i upoznati su sa vijestima, aktualnostima...dakle sveprisutno je
te ili se slažu, pa kažu i dodaju i raspravljaju ili se ne slažu pa kažu pa se opet određuju

o temi, pa i meni :)

Autor: ladonna2   |   30.04.2025. u 15:21   |   opcije


i sad, kada ti je neuspjela spika..."kak vam se da
ja nemam kaj tu reći
odite si nekam gde mislite da bi vam bilo bolje" i sve u tom stilu

dakle kad ti nije uspjelo ni to
a ni ono - Svi ti kažu sa bloga, donna


jer nije relevntno ni za zapis, ni za temu, ni za debatu

jer ponavljam kritiziram/o Pojavu, majkumu, čudnovatokljunšku
a društvenu, našu, hrvatsku

prešla si ni 5 ni 5 već 7
sada i na osobna svoja stanja, emocionalnog potonuća? i mojeg spuštanja Tvoje neke tamo vibracije. ideššš đurđaaa

i ono jadna ja, kakvi ste takvi neuviđavni, sjebali ste mi vibru


mislim hjoj @Lana

jesi li ikada ozbiljno, argumentirano oko bilo čega, a važnoga fkt debatirala?
znaš li imalo pravila?

jer ovo sve tvoje je
ne znam..ajd bit ću blaga, dakle meni je ovo ..fkt bez smisla

i opće nije stvar da vam/nam se "operiar mozak" pa da svi isto mislimo

već da primijetite, saznate, vidite a vidim da se itekako Zna "šta je bilo" i o čemu je riječ...onda se morti i razmisli...
koliko bi takav neki ministar, dugo opstal u ministarstvu u Eu

iako ni u jednoj eu zemlji takvo ministrrstvo uopće Ne postoji..i uporno, nisu branitelji, već su odavno Veterani...

kužiš?

razlika je ogromna, pa ebg moje brvno, me fkt žulja, jer ja bi državu za građane, a ne za izabrane...

Autor: ladonna2   |   30.04.2025. u 15:38   |   opcije


i ne moraš se izjašnjavati

stigl, ne stigla
ne daj se inkomodirati :)))
blažena budi

Autor: ladonna2   |   30.04.2025. u 15:44   |   opcije


huh iscrpljujuće je crtati,fkt je

Autor: ladonna2   |   30.04.2025. u 15:47   |   opcije


a i skrolati...oću dio invalidske :)) jer "trigger finger" postoji kao evidentna boljka

Autor: ladonna2   |   30.04.2025. u 15:49   |   opcije


i dr mi je rekla da ak to oću operirati da nema frke..

sam da se zna
i đabalesku jer regularno ide na teret socijalnog, :)))

solidarnog socijalnog, pardon zdravstvenog, kaj je bi neki "pametni" ukinuli, jer štaaa

tekovine iz doba mraka---

Autor: ladonna2   |   30.04.2025. u 16:08   |   opcije


i da


sretan vam 1.maj :)))

međunarodni praznik rada (i sužnjeva)

i gle libertarijanskog užasa, jer das kapital, tržište,je bog novo zlatno tele, (tnx @Sara) jer ejjj zakon ponude i potražnje i ostale tvorevine izrabjivačkog užasa, započeo je i proglašen je u U.S. :))

čist da ne bi bilo zabune :)

kako to, kako to

Autor: ladonna2   |   30.04.2025. u 16:16   |   opcije


i da @ Kre, tnx, shvaćeno je i primljeno je na znanje

bez dodataka, primisli i bla , kontam i ok

svejedno bumo se jednom razgovarali o ovoj tvojoj "priči" i ideji, sve vam je to jer niste pazili i pretjerali ste...s wokr spikom....i jer da nalazim da je zanimljiva, upravo za diskusiju...well. tnx

moram promisliti :))

ili ajde zapravo...napiši, je ti....dođem u roku kex :))) znaš mene :P :P

Autor: ladonna2   |   30.04.2025. u 16:25   |   opcije


Sutra je sv. Josip Radnik i iz tog blagdana, zaštitnika rada i radnika, su sindikati u SAD na taj dan i organizirali proteste i parade i iz tog je potekao taj tvoj takozvani praznik rada koji nažalost tvoju nije tvoj ni vaš nego naš, nas radnika a ne vas mutikaš i neradnika.

Autor: Jarac999   |   30.04.2025. u 16:27   |   opcije


eh joj komentari kobase
well

@Lana pls, ajde molit ću lijepo nađi gdje ja kritizram Papu? u kojem to zapisu? gdje sam Ja i kroz što, napominjem JA
napisala ono što si mi prikačila?

Sari zamjeraš uopćavanje, a onda ti prijeđeš da smo mi tu Divljali, ? kopali po njegovom neohlađenom tijelu? mislim daj

jel razumiješ terminologiju

kaj se nahitavaš jakim izrazima? postoje i sinonimi,


ali joj

odustajem

Autor: ladonna2   |   30.04.2025. u 16:36   |   opcije


i evo čitam, pa čitam
i eureka, skontala sam @Lana ti ideš na iscrpljivanje, druge strane :)))


cooolllll ti taktika, cunning plan

:DDD

Autor: ladonna2   |   30.04.2025. u 16:40   |   opcije


oooo kJarcu :)))

baš sam si mislila, kad ćeš...i eto Jarca skok na skok, :))

pa si sve mislim...ziher ćeš mi prišiti da me stvarno zdrmao tvoj....pakao vječni
jer ga spominjem..ali meni je to takva fora da me drži cijeli tjedan..

xixiixi jer da, slažem se, nema se smisla ponavljati, pa budimo maštoviti


a i internacionala nešto slično spominje zar ne? :)

"To razum grmi u svom gnjevu kraj u ognju bukti sad...Prošlost svu izbrišimo za svagda itd itd...

.
al reci ti meni :))) ,a i njima i wikipediji da kaj oni imaju pojma...
taman su narihtali demonstracije, štrajk na sveca

i .kaj 8 njih su ubili jer svetac, zaštitnik, nije taj dan delal ?

hmmmm

zanimljiva interpretcija

Autor: ladonna2   |   30.04.2025. u 16:51   |   opcije


ček...ček bil je koment od Jarca, pa se premislil?

no dobro odgovor imaš, ak bu te žuljalo

Autor: ladonna2   |   30.04.2025. u 16:53   |   opcije


sry,,,pobrčkal mi se refresh

tu si :))) stameni kameni

nego kak misliš tkz.praznik rada

daj pls objasni to tvoje TKZ nekim službama svjetskim, kao i državama, sindikalistima, radnicima, sužnjevima

Autor: ladonna2   |   30.04.2025. u 17:10   |   opcije


Donice znas ti da nebuš u pakal ako nisi ono baš zlo činila puno a to sto si tako navrnuta to ni ništa čudno jer svakoga cvića u Božjemu vrtlu ima

Autor: Jarac999   |   30.04.2025. u 17:10   |   opcije


A čuj povjest ni počela Marksom i Engelsom ni Lenjinom shvati to jednom

Autor: Jarac999   |   30.04.2025. u 17:11   |   opcije


Pa miša ti maloga ni te prosvjede tad u Americi organizira socijalistički savez radnog naroda Amerike svati to jednom

Autor: Jarac999   |   30.04.2025. u 17:14   |   opcije


i daj pls ne bilo ti teško, ajd pokoju pročitaj

jedan klik daleko

jer kažeeee

U slobodnoj i neovisnoj Hrvatskoj prema Zakonu o blagdanima, spomendanima i neradnim danima u Republici Hrvatskoj izglasovanom u Saboru u travnju 1996. godine, službeni naziv ovoga praznika bio je Blagdan rada.
Tako je ostalo do 2. studenoga 2001. godine, kada je izmjenama i dopunama spomenutoga zakona službeni naziv postao Praznik rada.

Prema Jezičnom savjetniku Instituta za hrvatski jezik, u hrvatskome standardnom jeziku imenice blagdan i praznik nemaju isto značenje.

Imenicom blagdan označuje se dan posvećen vjerskomu događaju, a imenicom praznik označuje se dan kojim se obilježava događaj važan za zajednicu ili međunarodni dan posvećen čemu.

Tako je 1. svibnja neradni praznik u Hrvatskoj.


po drugoj strani i logici stvari, misliš li da ispred radnika u povorci, osim zastave, pjesme internacionale i sindikalista
ne bi i neki svećenik reklo bi se visoko svešteno lice tamo nešto govorio ? molio se
i škropio vodicom da radnici ispune svoje zahtjeve, na zagovor

ne bi li se reklo ono.... neka sv Josip radnik ispuni svoju svetost, jer svetost se dobija kad se zagovor više od tri, ostvaruje među živima, onim moliteljima...dakle dokazana, ..

tak da sv Josip, khm...nekak mi ne ide..a gle, niti ih ko vidi, ni slike, ni kipeka, niti spominje...u zahtjevim

ili bi ti to tako ? da bude najrađe :)))

Autor: ladonna2   |   30.04.2025. u 17:20   |   opcije


i pls probaj mi ne patronizirati sa ....donniCe

jer ozbiljni smo si, smisli nekaj drugoga...

Autor: ladonna2   |   30.04.2025. u 17:23   |   opcije


Ja neću odustati ali neću tu kod tebe, dona! Lana, ti si izrekla par notornih, provjerljivih laži i neistina, pa ću ti ih servirati na svom blogu!

Autor: sara_tera   |   30.04.2025. u 19:36   |   opcije


Ladonna, samo ti uživaj u svom minornom osjećaju samovažnosti kao Kroničarka Webloga:)

Na ovom sajtu Bogu iza nogu, koji je stvarnim kroničarima vremena važan otprilike ko zadnja rupa na svirali:)

Meni je bilo važnije da se u stvarnom životu potvrdim na različitim područjima i tamo dobijem osjećaj uvažavanja a ovdje mi moj weblog služi za zabavu i ugodno druženje sa drugim ljudima.

Što se mojih gifova tiče kad budeš znala napraviti bolje gifove nego ja, onda kritiziraj.

Ja, kao i u ostalom niti jedna pametna osoba nikad ne bih kritizirala tuđu vještinu u nečem ako nisam time ovladala barem jednako dobro ili i bolje.

A tada bih još manje kritizirala jer bih na svojoj koži oprobala koliko truda, umješnosti i vremena za nešto takvo treba.

I da ne bi bilo krivo shvaćeno ja ne radim gifove da bih ikog impresionirala ili da bih se osjećala važna, nego iz potrebe da radim nešto kreativno, što je samo nastavak drugih mojih kreativnih zanimacija u cijelom mom životu i zato jer me taj rad ispunjava zadovoljstvom.

Autor: Lana48   |   30.04.2025. u 21:43   |   opcije


Kad već pitaš da li znam što je polemika, znam otprilike od svoje sedme godine nadalje.

Bila sam izrazito inteligentno i znatiželjno dijete i moj je otac već u toj mojoj ranoj dobi sa mnom volio voditi intelektualne razgovore.

S obzirom da sam sa 4 godine znala čitati i to ne samo na hrvatskom nego i na njemačkom, engleskom i talijanskom, a i pisati, ovaj podatak nije neobičan.

Pa onda naravno kroz školovanje, fakultet, pa tokom svog radnog vijeka, dakle polemizirala sam bar 40 godina.

Vidiš ono što tebe sad drži ja sam to dosad već izživjela i to preko glave.

To je razlog zašto se meni to ne da više i jednostavno mi je gubitak vremena, a ne zato što bih ja potcjenjivala tvoje teme ili postove.

Osim toga ti bi polemizirala ali tako da nekako na kraju uvijek ispadne da ti budeš u pravu.

To za mene nije smisao polemike, nego da se razmjena mišljenja svih aktera poštuje i da se rečeno pokuša integrirati u svoj vlastiti misaoni sklop i tako proširi vidike.

Uostalom, nitko na ovom svijetu ne može biti baš uvijek u pravu, pa nisi ni ti iznimka.

Autor: Lana48   |   30.04.2025. u 21:43   |   opcije


Kažeš da mi spika nije uspjela, ja bih rekla da mi je itekako uspjela.

Jer puno si toga napisala nakon što sam ja otišla.

Očito te nešto u mojoj vibraciji jako zasmetalo.

Čim mi kažeš stvari poput:

- Sorry dušice, daj se saberi… huh iscrpljujuće je crtati…

ideššš đurđaaa…

…fkt je odi ti sa svojim visokim vibracijam…

kaj ja znam, nekam… -

Tim izjavama nisi baš puno rekla o meni ali si puno rekla o sebi.

Samo pokazuješ da djeluješ iz svojih najnižih emocija i da ne možeš uopće vladati nad njima.

Čim imaš potrebu da me ponižavaš i omalovažavaš.

Možeš se ti nabacivati blatom na mene, ali to blato ne može ni moje cipele dotaknuti a kamoli moju dušu, jedino može pasti nazad i vratiti se otkud je došlo.

Ali to je tvoj nivo, kad se nema argumenata, onda ide pokušaj unižavanja tuđih kvaliteta.

Nećeš ti zbog toga postati kvalitetnija, zabadava ti trud.

I morala bi znati slijedeće:

- IF SOMEONE TRIES TO BRING YOU DOWN, THAT MEANS THAT YOU ARE ALREADY ABOVE THAT PERSON. -

Ja tebe nisam niti u jednom trenutku vrijeđala na osobnoj ravni i neću se ni sad spuštati ispod svog nivoa komunikacije.

Moji komentari oslikavaju unutarnji mir, zrelost, samopouzdanje, integritet i autentičnost.

Ako ti to smeta ja ti ne mogu pomoći, jer to sam ja i takva ću i ostati.

Autor: Lana48   |   30.04.2025. u 21:45   |   opcije


https://youtu.be/WP1sPae9lDg?feature=shared

Autor: BBMUISA1   |   01.05.2025. u 2:06   |   opcije


mislim si nešto, onako u glavi, posve intimno. Zar je tako teško vidjeti da su ne samo pretjerali, nego otišli u potpunu krajnost sa tim queer, wokw, green agendama. Tako je staroj dami europi važnije bilo trtljati i komplicirati oko neodvojivog čepa na plastičnim bocama, pa i ona naša predstavnice je danima slavila svoje nutela istražvanje koje je na kraju ispali ćorak, pa veličina i oblik krastavca, i da ne nabrajam dalje. U isto to vrijeme su se ti gorljivi zagovornici tih agendi gotovo gnušali rađanja i imanja djece, jer to zagađuje ionako po njima pretrpani svijet. Možda bi poneki onako za imiđ i dokaz naprednosti skočili po koje djetešce iz neke od afričkih zemalja, pa da ga po špici vodaju i dokazuju svoju naprednost. Uspjeli su čak u njemačkoj isposlovati zatvaranje nuklearki, koje su usput govoreći nedugo potom proglašene neutralnim po pitanju zagađivača i zagađenosti, dovodeći njemačku gotovo u potpunu ovisnost o ruskom plinu. U isto vrijeme neki drugi, pametniji radili su na razvoju svega i svačega, pa i oružja, a sada je stara dama baš zahvaljujući tim preseratorskim filozofijama debelo u zaostatku, pa se na sve načine traži povratak među respektabilne sugovornike. Dobro reče jedan, nas (europljana) petsto milijuna strahuje od 130 milijuna rusa, očekujući da nas brani 300 milijuna amerikanaca. Kako može biti normalno da ntko danas boksa kao muško, a drugo jutro se deklarira kao žensko i nastavi boksati kao žensko. Deklarirati se kao maslačak nekome može biti simpatično, i dokaz velikih sloboda, ali je samo i jedino bedasto. Upravo zbog tih i takvih pizdarija rađaju se ultraši s druge strane nebi li se uspostavila ravnoteža. Znam da krajnosti nisu nešto najbolje što nam se može desiti, ali su valjda jedino što može dovesti do uravnoteženja. Ne bartam toliko dobr engleskim pa da svako toliko ubacim neku simpatičnu dosjetku, ali se nadam da je i ovako razumljivo.

Autor: krelec   |   01.05.2025. u 10:09   |   opcije


Uglavnom bih se složio sa izlaganjem druga Kreleca,ali bih slobodan bio nešto primjetiti..
Naime kaj...
Da si Krelće izmedju svake rečenice...misli napravio razmak (pače..hvala sara) dramaturšku pauzu mogao je to bit još veći još duži i još značajniji komentar.
Bilježim se sa štovanjem .

Autor: dovla53   |   01.05.2025. u 10:22   |   opcije


Štujem se sa bilježnicom.

Autor: krelec   |   01.05.2025. u 10:30   |   opcije


@ Kre tnx

i zapravo stavi to na svoj blog, zaista je za razmisliti...i zanimljivo kao ideja

pa daj, ne budi lenčuga, :) okači...pa i kaj, nakon par dana, skriješ..ionak

al daaaj

šteta je da se izgubi u ovoj temi i pretjeranim komentarima...

daj, daj, pls?? :)))

Autor: ladonna2   |   01.05.2025. u 11:40   |   opcije


ili znaš kaj, ak ti je ne znam tlaka ili ti se ne da ili..(zbunj)

al to je krajnja mjera :))

ja bum to okačila pod tvojim imenom ofcrs, kod sebe

tak da biraj :)))

al stvarno je bolje da to ti...

Autor: ladonna2   |   01.05.2025. u 11:43   |   opcije


@Dovla

a štaš,

pivo, (rekli bi neki?) :DD

pa i ja :)

Autor: ladonna2   |   01.05.2025. u 11:45   |   opcije


a i dečki..taKa sam, volim dramiti, volim stavljati viška zarez, jer jelte zastneš, pa udahneš..pa, tek onda...šta već :))))

isto tak i kak volim koristiti i strane izraze, kratice, ili susjedske, iz regiona, jelte

ja se tak razgovaram, ko skuži ironiju, sarkazam...dobrodošao je :))


a svi ostali, preživeli budu


moram off...jurim dalje jer 1. maj je

Autor: ladonna2   |   01.05.2025. u 11:49   |   opcije


Donna...ne smeta meni taj način,samo sam primjetio i zamišljam si ...bože kako li tek traje u živo kava ili nešto s tom gđom..:)
Do beskraja..:)))

DDD

Autor: dovla53   |   01.05.2025. u 16:51   |   opcije


Pjesma za Maju i neka malo škicne moj blog;)
https://youtu.be/Qq4j1LtCdww?feature=shared

Autor: BBMUISA1   |   02.05.2025. u 10:47   |   opcije


Ali tebe ipak više poštujem jer me nisi blokirala.
https://youtu.be/j3pk1Cdhzwo?feature=shared

Autor: BBMUISA1   |   02.05.2025. u 10:47   |   opcije


Dodaj komentar