kuhanje žabe ili mi lude žene...
sve je divno vi ste ta, on je taj
poklopile se zvijezde, planete, dogodio se potres, sve se izokrenulo
sudbina je rekla svoje, jer očito je
budiš se ujutro sa osmjehom, i brzo se hvataš za mobitel
jer tamo piše ..dobro jutro mrvice, ljubavi, sunašce...
i/ili
luftam za tebe dekice, jastučiće, da te svježinom iznenade
ili/i
kuham ti juhicu, pravu domaću, i ostavljam ti je kod vrata da te okrijepi
kada se vratiš, i samo da znaš s ljubavlju je skuhana
i kako bi lisica, naša Pepi pjevala..”od kad se desilo čudo, želim živjet srcem svim,
mijenja me to osjećanje ludo, srela sam se s njim....”
ali ne pjevaš do onog stiha... “ljubav je broj koji gubi, već sam živjela s tim...”
jer sve je tako nevjerojatno, prekokrasno, neizrecivo, neprepričljivo
i lebdiš, jer lebdiš, jer ti koljena klecaju, kada te teatralno zagrli i poljubi na sred trga
ispred kavane, onako filmski, a korejski turisti vam se smiješe, i slikaju vas, jer ste vi
trenutno interesantnija scena zg trga...
i u ljubav vjeruješ, opet
dok mirišiš cvijetak koji ti je upravo izručio i odjurio dalje
jer ti si žena koju je čekao, jer imate podudarnosti i intelektualne i prepliću vam se teme
riječi, misli..
asocijacija je bezbroj, jer ste na isto toliko mjesta i glazbenih i inih događanja bili zajedno, istovremeno,
ali neprepoznati, još uvijek stranci, neznanci
i onda se u tramvaju dogodio susret, pogled oči u oči, i bam
svemir se pomakao
i ne prođe dan da ga ne vidiš, ne sretneš, i on siđe kada tebe vidi preko puta na stanici
i odjednom je svugdje, sveprisutan i nasmiješen, i skroz siguran da ovo više nije slučajnost
i ti si sve ono što on želi, čeka, čemu se nada, jer ti razumiješ
i ne prestajete pričati, i smijati se i ljubiti se, i sama si sebi blesasta
i vidiš točno kako se ponašaš ko šiparica, i ne možeš si pomoći, a i ne želiš, zapravo
jer šta to u ljubavi ima biti krivo, i ovo je ljubav, sa velikim Lj
i ovo je strast, jer obožava te, pa ne može se to glumiti, ne može se takva strast fejkati
zar ne
jer on je istodobno vihor koji te uvlači u svoju zonu, u svoju vrtnju, u svoj nemir
u svoju demonologiju, neke od nekoliko f-dijagnoza...
ali ti to nitko nije rekao, ni prijateljski napomenuo, a tebi ni na kraj pameti nije bilo i nemaš
blagog pojma, da to tako ide...
sluđivanje aka gaslightanje od jednog bipolarnog stvora
a ti osjećaš, da je čudno, jer je predobro,
ali dala bi se zakleti da je on ok tip, ma daj, kaj Ok, on je ono što si sanjala
jer nema loše riječi, nema zvona upozorenja, osim kaj se sjetiš tu i tamo pavlovljevog psa
jer on eto pamti, sve što si rekla, koja imena, događanja, mjesta si spominjala
on je taj koji tebe podsjeća da je datum taj i taj, i da ste tada imali izlet
i kako si bila odjevena i kojim mirisom si mirisala, i koja muzika je svirala i na
što si se tada smijala
i da, šiba te oksitocin i sva ona opijajuća dopaminska kemija koju mozak
proizvodi, jer zaljubljenost, jer ljubav opet stanuje u tebi
i čitaš svoj dnevnik, blogove, iz doba neke druge tebe, a prošle zaljubljenosti i ljubavi
i vidiš da si i tada bila čudnog stanja, rekli su nerazumna, no ni blizu ovome sada
i u tim godinama, ma zar ja, meni
jer piše ti i laku noć, a prije ste si prepričavali sat i više što je bilo preko dana
što se njemu događalo i kako se osjećao, i pita te da li ti je nedostajao, jer ti njemu jesi
i osjećaš da te netko napokon čuje, vidi i razumije, jer on upija i dalje svaku tvoju riječ
i to evo traje već 6 mjeseci, i razumije te ko niko nikad, i otkrivaš se sve više, i svaka ti
opomena o oprezu iz primozga nestaje i blijedi, i nema je više, puf
jer vi ste par iz snova, a drugi vas gledaju i zavide vam na vašoj sreći i neviđenoj kemiji
a nakon druženja sa vama kao parom i oni sebi žele nešto takvoga naći
jer vaša sreća je zvjezdana, pa i da na njih maglica mogućeg popada, jer i oni bi sreću
najveću...
a onda stigne jesen i magla se spušta, pa su ovdje ljubomorni ispadi, gdje se kuneš da
nije tako kako se njemu učinilo, da je to kolega, ili stižu takve poruke njih 5minimalno
i stavlja te na block, jer želiš objasniti, ali nemaš ti šta objašnjavati kada on znaaa
ili ide red poruka pa block ili skroz gašenje mobitela na par dana, i opći muk nestajanja,
i tražiš i zoveš i u brizi si, i strah te razdire, da što se dogodilo, da li je u bolnici
i ideš provjeriti, a kuća je u mraku
i nećeš biti histerična, pa ne zoveš prijatelje, njegovu sestru, ali izokola provjeravaš da li
su ga čuli, vidjeli, i niko pojma nema gdje je, ali ti kažu biti će sve u redu,
on to tako kada ga primi i drži, a što to zapravo, niko ti ne kazuje
a tebi nije jasno kako su toliko hladnokrvi i kako ih ne interesira
i onda ga sanjaš i osjetiš da je došao k sebi i evo ga, pita smije li navratiti
i pravi se da ništa nije ni bilo, da mu je trebala osama i sav je zdvojan i krši ruke
i traži te da oprostiš, jer voli te
i onda još jedan krug oduševljenja, da bi se u proljeće ponovila priča još žešća
i ide još optužbi i lupanja na tvoja vrata, u neka jadna doba, ali ne otvaraš, jer te plaši
i plačeš sva već izluđena, i govoriš mu pusti me, zaboravi, ovo je sve krivo i greška
a onda uz pomoć njegove sestre, na neku foru nagovorite ga na terapiju
i saznaš svašta i za pokušaje samoubojstva, i nekoliko boravaka u ustanovama
i njegova psihijatrica te lijepo pored njega, trenutno u dubokom kajanju, pita
a šta vama to gospođo treba
i ostaneš bez riječi, bez teksta, i sliježeš ramenima, jer ionako odgovora nema
jer si sluđena, i istovremeno bi pobjegla i ostala, jer to je on i voliš ga
i sama sebe podsjećaš na one lude žene koje kažu, ali on je inače duša od čoveka...
i provjeravaš da li se pije i naručuje propisana terapija, dok je on opet divan i zabavan,
i veseo i cvrkutav i donosi ti cvijeće i kuha ti juhice i radi voćne salate
i tako se krugovi izlaska ulaska u rollercoaster ludila periodično ponavljaju i ti si u spirali
nečije manije, mahnitosti, depresije, ili mira, sklada, koji je varljiv
jer ne znaš kada će opet krenuti brzi vlak, za tjedan, mjesec, godinu
pa i tebi treba u jednom momentu
pomoć, savjetovanje, terapija, a i ti počinješ odlaziti, izbjegavati, blokirati, nestajati
i više ne znaš ko ovdje treba koga, ko je ovdje lud, ko je u kojoj fazi i prekidaš
i vičeš mu na telefon nikada više, goni se od mene
i već sutradan trči da te zagrli najjače što može, jer voli te, i ne može bez tebe,
i ti širiš svoje ruke jer evo ga opet,
i “normalan” je...
07.05.2025. u 20:52 | Editirano: 07.05.2025. u 21:33 | Prijavi nepoćudni blog | Dodaj komentar
*ovo je jedna od bezbroj mogućnosti i kako te priče manje više izgledaju
činjenica jest da su takvi ljudi vrlo inteligentni i nema sumnje društveni kameleoni,
jer on taj neki, pati i od narcističkog poremećaja i nepredvidljivih ispada takvog bijesa
i da, ima i “gorih” verzija (hhh) kada je u pitanju manipulacija, jer tada ide ubrzani postupak
“love bombinga” i expresno prelazite na drugi korak – upoznavanje s obitelji/zajednički život/zaruke/trudnoća, sve u nekoliko mjeseci, dok te kuha, dok se ne predaš, dok ne popustiš
dok ne povjeruješ, i pomisliš napokon, nakon toliko čekanja onog pravog pronašla si srodnu dušu
s kojom ćeš živjeti - happily ever after...
san svake osobe, zar ne
krivo.
Autor: ladonna2 | 07.05.2025. u 20:52 | opcije
jer te onda ima, i lijepo te izolira od svih i svakoga, i slijedi gadan “mindfuck” jer te on
cijelo vrijeme kontrolira, s kim si, gdje si sve bila, i s kim si kavu pila bestidnice
jer ne znaš što je istina, a što laž i izgubi se kontrola nad vlastitim životom i razumom.
i to jest stvarno gadna klopka, jer uvjerava te da si ti luda, nerazumna i prijateljice te blijedo
gledaju, sa ma daj, zar on tako šarmantan, gospodin, kavalir, uvijek nasmiješen i ljubazan...
a onda doživiš scenu gdje se vozite u krivom smjeru, jer želi da oboje poginete
jer si samo natuknula da trebaš zraka i da bi ti na neko vrijeme a preko ljeta bila kod mame
i ovdje nema ožiljaka, ni fizičkih modrica, ni hitne, ni policije, ni svjedoka
jer on je najčešće cijenjeni član društva, a i šuška se da ti nisi više sva svoja, i sva si siva i tiha
jer kako kada si izluđena
Autor: ladonna2 | 07.05.2025. u 20:53 | opcije
i treba slušati intuiciju, ne racionalizirati, jer osobe koje su podložne manipulatorima imaju nešto zajedničko – ne vjeruju svojoj intuiciji, vlastitom osjećaju, a intuicija nikad ne griješi...
pa ako se veza razvija prebrzo, jednostavno, khm da, jednostavno? prebaci u nižu brzinu, i neće svijet propasti
ali ćeš se spasiti od potencijalnog užasa čitavog spektra emocionalnog nasilja, za koje će trebati mjeseci da uopće shvatiš što se zapravo događa, a godine da se izvučeš, ako se ikada uspiješ izvući
i samo da se zna, prosjek vraćanja žene žrtve, takvim manipulatorima, psihopatama i
narcisima, je obično do 4; 5 puta prije nego zaista odu...4good...
i ne, nikada žrtva nije kriva i nije ona luda, on ju je takvom napravio, sludio, izludio ili ako
oćete “gaslightao” i ne zaslužuje ona takvog i nije si sama kriva, pa poslušajte šta vam prijateljica,
u pol glasa priča, ili vaša sestra, nećakinja, i budite joj pri ruci i vjerujte joj, toga ima...
Autor: ladonna2 | 07.05.2025. u 20:53 | opcije
Kad pišeš piši kratko i zanimljivo!
Autor: Ricambi | 07.05.2025. u 20:57 | opcije
ma znaš kaj...jesi ti u pravu....
ali...zar ne postoje i neki drugi muškarci....iskreni....dobri...
ne znam
.......
misliš da su sve žene pozitivke.....
Autor: djuro22000 | 07.05.2025. u 21:00 | opcije
uglavnom držim štangu ženskinjma :) sisterhood :)
Autor: ladonna2 | 07.05.2025. u 21:09 | opcije
da...vidim...
a kaj s nama jadnicima...ko nas jebe ?
Autor: djuro22000 | 07.05.2025. u 21:13 | opcije
ja ne držim štangu nikome...samo potrebitima.
Autor: djuro22000 | 07.05.2025. u 21:15 | opcije
_: )))
Autor: ladonna2 | 07.05.2025. u 21:19 | opcije
joj Tomo :))) ma ajde ?!?!
Autor: ladonna2 | 07.05.2025. u 21:23 | opcije
hej društvo...čitam te dona, đuro... i samo ću kratko (nisam raspoložena za razgovore ugodne)...dakle, imala sam sreće da nisam u ovih skoro 20 let iskre nikad naišla na ovakvog bolesnika o kojem govoriš? bilo je svakakvih tipova, ja sam im postavila dijagnozu a i oni su je imali od prije...ali ovak nekaj nisam imala "sreće" sresti! dapače, složila bih se sa đurom da ima jako puno dobrih dječaka, što ne znači da isto nisu sjebani! npr udovci, koji su posebna (loša) priča! no, imam sreće da sam konačno nakon 20 let srela na iskrici dobrog tipa, čak i predobrog...nije ni to dobro! kako sa sedam banki postupati sa nekim tko je neiskvaren, gotovo pa n evin od života, žena i sl. to je lijepo...ali naporno! ko da se vraćaš u pučku školu...oduševljava (kao nepoznato i zanimljivo gradivo) a onda pak skužiš da moraš stalno ti nekaj...predlagati, sažimati, organizirati, zaključivati, pametovati...hm...hm...nema idealnog, ali moguće je da se dvoje ljudi zglihaju kao dva kamenčića. onak, malo cipela žulja, ali se hoda. jer, dragi moji, nema više onog zanosa i onog što smo većina nas preživjeli sa 20, 30...stvranja obitelji, djece, doma...to smo odradili...sada treba ekvilibrirati između dvoje ljudi koji znaju što hoće, i neće...i sve to i mogu. imaju svoju neovisnost, svoj prostor...ma nema kaj nemaju. ali ipak imaju to kaj nemaju...ruku u ruci, pogled oka, dodir, zajedničke teme...jednom rječju, treća dob je nekaj predivno...ali...ali...valja i to doživjeti i preživjeti! dakle, često ispada da smo svi mi frikovi na neki način jer gotovo sve imamo iza sebe....ali nas muči (zato se i osvrćemo) kaj je ispred nas? e kak bi rekel onaj moj kkonjušar...dajem kraljstvo za konja?
Autor: sara_tera | 07.05.2025. u 21:24 | opcije
ali, moja "specijalnost" su npr bili oženjeni...ispočetka nisam kužila te manipulacije, laži...ali onda sam ih počela prepoznavati na kilometre, već u prvim porukama...ha ha...kaj ti je iskričavo iskustvo! sad sve znam, ali mi ništa više ne treba...završila sam sa iskričarenjem (osim pisanja bloga). takvih je ovdje najviše! bilo žena bilo muških
Autor: sara_tera | 07.05.2025. u 21:26 | opcije
:)) ok Sara, pišem pamtim..:))
Autor: ladonna2 | 07.05.2025. u 21:32 | opcije
želim vam ugodnu raspravu, razgovor...ima se o ovome svašta reći...a sigurna sam da iskričari imaju "bogato" iskustvo ali ne znam kaj bi ih natjeralo da o tome pričaju? kakogod, ugodno veče
Autor: sara_tera | 07.05.2025. u 21:37 | opcije
:) stay well
Autor: ladonna2 | 07.05.2025. u 21:47 | opcije
Da, hvala Donna, ovo je jedno iskustvo, moje je slično, ali ipak različito...ne da mi se opisivati, jer sve što kažem može se upotrijebiti protiv mene u pričanju fake priča.
Vidi, ovaj tvoj lik ima dijagnozu, ima terapiju, ima obitelj, prijatelje, koji se brinu za njega...'moj' ništa od toga nije imao i takav je da niti ne bi uzeo nikakav lijek, niti kad ga boli glava, ne uzme aspirin. Na kraju, nebitno - ostavila sam ga.
Ostavljala sam ga preko 15 puta i uvijek me je hoover-irao, tj. usisao natrag, što ne znači da ga svaki put ozbiljno nisam ostavila. Svaki put bi bilo drugačije, i svako ostavljanje je imalo svoju različitu dinamiku.
Ne ovaj put. Mrzim ga. Prezirem ga. Žalim ga.
Kod mene je bilo to da sam od početka bila svjesna svega. I tu sam pogrijšila, big time, jer sam se bila precijenila. Mislila sam, piece of cake, ja mogu sama s tim izaći na kraj. To je bila moja najveća pogreška, jer ja sam ipak normalna osoba, a on nije.
On je Borderline personality disorder koji se preklapa s narcisizmom. Cluster B.
A svi mi koji smo s njima, naučimo kako ne titrati, tj. titrati da ih najmanje iritira. A njima je to dosadno, jer život gubi smisao bez uzbuđenja i kaosa.
Autor: juicy-mama | 07.05.2025. u 22:33 | opcije
aaa...
kajaznam...nekad ti je bitno da je zabavno.....
da se nekaj dešava...
Autor: djuro22000 | 07.05.2025. u 22:54 | opcije
btw jutrom ne mogu ne reći; da nije te naše ludosti, ne bi svijeta bilo!
Autor: sara_tera | 08.05.2025. u 9:04 | opcije
tnx Đus
znam da nije lagano o tome pričati
i čuj u tim izmišljenim pričama...govori se -----neka joj, bolje nije ni zaslužila
a kaj je meni ono ---nonsens i lagana strava...od stava
ono slaba je, izmanipulirana je...žrtva je..al ajmo joj još reći i da joj tak šta i treba
mislim wtfuck
ili pak .....bolje nije ni zaslužila
a kršćani,samo ljubav i sve takve spike..:( zbljuc
Autor: ladonna2 | 09.05.2025. u 1:38 | opcije
i da, svak od tih priča ima sličnosti, jako puno podudrnostil, jer se ispomiješaju dijagnoze
ali primarna ovdje je nešto između border line i bipolarnosti..ili obje
ostalo se na neku čudnu foru nadoštuka, pa bude i tragova shizofrenije i svega.i narcis i sl .al nije baš tak, očito
iako da, djeluje i tako
l mi nismo dr
iako vidjela sam da su se i drugi dr zeznuli, jer su isfurali samo jednu spiku..a ne pripada to baš sve pod jednu f- dijagnozu
dakle ok amateri smo
ali kak se veli proučili smo itekako građu...oš neš..i nije da nismo
i zapravo kak ti veliš svaki puta je drugačije, osebujno..i recept kaj je vredil za prošli puta, sada više ne vredi...kak sa tim hendalti kad počne "manija" ili depra
fakat treba max snalaženje
Autor: ladonna2 | 09.05.2025. u 1:46 | opcije
po drugoj strani napokon da se i o tome priča, po svuda i uokolo
i masa poznatih je imala iste spike..
i princeza Leia iz star wars,a glumica,( nemrem se setit imena)
sirota se zbog toga i ubila
i ima njih još, poznatih
al kod nas je a vidim i ovdje i dalje buuuu i jer naljepnica, jer taboo
jer jao nemoguće
kako, kako
iako kod Une jesam spomenula u komentarim i ovo
i jedino što bi ja sada i tu naglasila..Žrtva Nije kriva i Ne, nije si to sama zaslužila
ona treba prijateljsku "intervenciju", podršku, prijateljica, sestre
i da, događa se i normalnim i pametnima i intelektualkama i dr, i mgr
i zapravo sve ćešćeo tome čitamo čujemo
ali žrtva nikada nije kriva
ladonna2 07.05.2025. u 1:09
Autor: ladonna2 | 09.05.2025. u 1:54 | opcije
i ovo isto, jer nisam mogla odšuteti
--------------------------------------------------
i ti neki, takvi tipusi zapravo imaju te neke dijagnoze, ali ili neprepoznate, ili ne potvrđene jer niko ih nije, nisu se ni dali testirati
i često je to sklop, borderline ličnosti, narcisističkog spektra, psihopatologije, bipolarnosti, itd itd itd
ali ko preživi takve postaje stručnjak ili silom prilika amater psiholog
jer mora, jer želi
napokon takve osobe su čist okej, i strašne inteligencije sve dok piju terapiju
ali događaju se iskliznuća, ofcrs, onda opet u krugovima..
pa dokle ide i kome se koliko dugo da
a ako je tako, ko je tu zapravo žrtva?
žena? nesumnjivo
on jer je eto bolesnik? hmm
i tak se može do u beskraj u dodatne dubioze...
i psiho igrice
a zapravo, teško je, jer je
ladonna2 07.05.2025. u 1:18
Autor: ladonna2 | 09.05.2025. u 1:58 | opcije
po drugoj strani ok
imaju dijagnozu
ali akj
bumo svima takvima okrenuli leđa? ono beži glavom bez obzira??
ja kaj zameram, da mi niko nije rekao, ni natuknuo, ni poslo najbenignije upozorenje ono pazi se, znaš...
na početku..kada sam počela upoznavanje sa ostatkom njegovog svijeta, tak da sam ispala lajbek sam takav...
i da izluđuješ i ti, ofcrs
pa jako puno, kažem , ima njih koji jesu pod terapijom, ali događaju se iskliznuća..ebga, št jes jes...i krene ludovanje
i onda se to smiri i to su opet primarno pametne osobe, high inteligentne i skroz ok osobe...
čak vrlo uzbudljive, originalne, zbavne, full osjećajne...
pa sve zvisi koliko je druga strana-...pa evo i ja i ti...tolerantna? trpeljiva?
u stanju naprviti rez.. i onda nakon dva tri mjeseca..blokade opće...se isto tak od jednog jutra se praviti
da niš nije bilo i zauzeti stav ...gde smo ono stali...
ko može, ko želi, ko kaj misli
ali ofcrs bez prisile ikakve ni osjećaja nedajbok..obaveze ili da se tak šta mora
ne mora se niš
no nije ni smak sveta ak se popusti...opet i pogriješi opet
ljudi smo, promjenjivih emocija
i to je isto u redu
Autor: ladonna2 | 09.05.2025. u 2:08 | opcije
mnogo zaebato, mnogo
i zavisi zapravo koliko ciklusi traju..koliko su učestali...ali kasna jesen, i proljeće prema ljetu...jesu krizna doba, jer jesu...
e sad koliko traje maničan dio..2 tjedna dva mjeseca? ..i dok je to , tada se i izoliram(š)...i onda ostatak 9 mjeseci ili kolko, sve 5??
khm, zaebato
ak je svaka tri mjeseca naporno je, jer je...to nemreš jer inzenzitet
Autor: ladonna2 | 09.05.2025. u 2:18 | opcije
i da, zpravo ne treba racionalizirati jer si/smo v+riti sa takvom spikom..
al da se ima posla i sa sobom, ima...
Autor: ladonna2 | 09.05.2025. u 2:20 | opcije
@Đuro...je...ludilo braleeee :)))
pa ko voli nek izvoli :DD
Autor: ladonna2 | 09.05.2025. u 2:21 | opcije
@Sara
btw jutrom ne mogu ne reći; da nije te naše ludosti, ne bi svijeta bilo!
:)) reci mi..
ono kaj znam, je da pol kuženja mog svijeta, rezona i mene ne bi bilo..:))
i .e sad... moj svijet jest drugačiji, slažem se..i ljepši i čudniji i luđi :)))
Autor: ladonna2 | 09.05.2025. u 2:24 | opcije
Zanimljiva si otprilike ko i zahodska daska. Sve to svoje isprazno lupetanje si mogla sažeti u 5 pametnih rečenica i u jedan komentar. Sve si ti to proštundirala ali po običaju ne nudiš nikakvo rješenje samo blablablabla. Dosadna si do bola.
Autor: BBMUISA1 | 09.05.2025. u 4:36 | opcije
Kod sare na blogu isto melješ ko mlinsko kolo. Isparilo ti je iz glave koliko su partizani ubili nevinih ljudi samo zato jer nisu htjeli ići u rat. Osobno poznam familije kojima se to dogodilo. Djedu mog prijatelja su partizani prislonili pištolj na sljepoočnicu i kad je rekao da ne želi niti u jednu vojsku jer doma ima šestero male djece hladnokrvno su mu opalili metak u glavu bez milosti. I bilo je takvih slučajeva puno ali ti i tebi slični bi to najradije zgurali pod tepih.
Autor: BBMUISA1 | 09.05.2025. u 4:37 | opcije
https://youtu.be/G-Cen0DyZeo?feature=shared
Autor: BBMUISA1 | 09.05.2025. u 4:37 | opcije
Ladonna ,prozivas me u to doba, kad spavam snom pravednice :)))
Procitaj s razumijevanjem moj tekst price koja nije izmisljena. i komentare
Napisala sam ako osoba ne procjeni dobro, udje u jednu takvu vezu s narcisem i ostaiim poremecenim osobama, ako ode, pa se vraca ,sto puta, i nakon prekida i dalje vidi tog tipa kao idealnog muskarca i zali za njim—ONA sama sebi kaze bolje nisam ni zasluzila i to je tako.
zasto zene trpe u danasnje vrijeme, imaju sve materijalno, samostalne su i nalete na manipulatora i bolesnika, koji im zivot zagorcaju a one ostaju predugo s njima, odu pa se vracaju, to je zato sto nemaju samopouzdanja, to je tako i moze se dogoditi svakome ali osoba koja drzi sebe do vrijednosti nece trpiti nikoga ako joj ne pruzi pravu istinku ljubav i treba da zna sto je to ali najvjerojatnije da je nikad nije ni osjetila i pristaje na sve samo kako bi imala nekoga. Kuzis li ti ?
Da. da , da pravi istinski krscanin i oosba koja je naucena na to sta je prava ljubav ne trpi sranja u svome zivotu i nije terapija raznim poremecenim ljudima. i to ne cini drugima. I ne zeli im to a ako si sami to dozvole ona ne moze tu nista, ne kaze se uzalud pomozi sebi pa ce ti i dragi Bog pomoci.
Kakvu ljubav ti i slicni zivite, malo malo prozivas krscane i pametujes. E to ti je nisko, ako nisi svjesna toga u sto sumnjam nego hoces da vrijedjas, a ne mozes to i to sto pokusajes stvara jasnu sliku o tebi i slicnima
To je tako.
Duznost roditlelja je da svojim kcerkama pokazu kako izgleda prava ljubav i da ih nauce na to i da ne pristaju na ono sto se prodaje pod ljubav a u stvari je prljavo i bolesno. Ali ucimo se sami cijeli zivot i s nekim godinama u dupetu trebali bi znati dosta toga bolje, pogotovo kad se busamo da smo skolovani i znamo sve.
I ovo vazi za sve sto si dozvolimo u zivotu. Ako cijenis, postujes i volis sebe neces dozvoliti nikome da ti truje zivot. Uvijek ima onih koji ce to pokusati ali tada treba reci glasno i jasno to nije u redu i ne mozes tako prema meni.
Kad pristajemo na sve lose u zivotu-sami sebi kazemo-ne vrijedim za bolje.
I meni je zao svih zena koje trpe razne tipove koji im stvaraju probleme i mogu da razumijem ako nije samostalna ali tesko one koje to jesu i opet si odaberu to. I pogotovo ako se ne zivi pod istim krovom.
A one koje puno pizde za tim su zaglavile negdje, i to jebeno.
Kao prijateljica, netko blizak, cak i majka reci cu osobi kad vidim da pati u vezi i je zrtva, idi odatle jer ti vrijedis puno vise ako to ne dolazi od nje same.
Ako si sama to cini da ne ide, ili ode pa se vraca i mene ubjedjuje kako je on nesto divno, e to ti je to–ne vidi svoju vrijednost i pristaje na to sto onome tko joj to radi daje jos vise moci.
Biti zrtva nije odabir, ako postanemo to, nasa duznost i obaveza u nasem zivotu boriti se da to nismo, kako, lijepo, tako sto kazes tome stop, dosta je vise i odlazis i ne vracas se na jos toga sto te ucinilo zrtvom… razumijes li sada ???
Autor: una_sw | 09.05.2025. u 12:16 | opcije
I samo da dodam, sve isto mislim kad je obrnuto kad je muskarac zrtva bolesne, poremecene i manipulativne zene ...
Autor: una_sw | 09.05.2025. u 12:20 | opcije
Zaboravio sam nešto reći. Poštujem svakog čovjeka koji se iskreno borio za slobodu a mnogi su i život dali za nju i neka počivaju u miru i svaka čast svima takvima. Ali nekritički glorificirati partizane kao i bilo koju vojsku ili režim znači vidjeti samo jednu stranu situacije i zatvarati oči pred realnošću.
Autor: BBMUISA1 | 10.05.2025. u 2:46 | opcije
BBMuis...kae...kakav ti je to nastup? ...sve si redom "počastio"
kaj zauzeo si stav glavnog "motherfuckera" aka MoFo
???
nekak sam si fkt mislila da si drukčiji
jer da tak ideš, sa takvim nastupom po cesti, na poslu ili sa kolegama/kolegicama već bi dobil i šljagu
tak da molim-...lepo se razgovaraj
iako je virtuala
ili se ukloni
i fkt budem počela blokirati
pa mislim nema smisla da mi tu po dnevnom boravku hračkaš po podu
i ne, to nije sloboda i "ja sam iskren" i demokracija je...
to je prostakluk, bezobrazluk i seljačija
tak da, odstupi
ili se normalno pričaj, komentiraj
ili niš
zaboravi.moje blogove..
Autor: ladonna2 | 10.05.2025. u 15:13 | opcije
Una bok
razumijem j ašto ti kažeš i da, tvoj stav je razumski, praktičan logičan
a u ovom slučaju je i pitanje mentalnog zdravlja
ipak, kaj budemo sa tim osobama??
dakle ženama koje uđu u status žrtve...jer to nikada nije svjesno..jer nije...ili se samo kasno skuži, a kasno se skuži,uvijek...
i bez sumnje...jer eto ne znaju, ne mogu, ne kontaju da moraju drugačije, nego sht tako?
želim reći,
ne budemo je osudile, nikako i nikada
p kako se kaže ili se primakni ili se izmakni
dakle ili razumij, shvati ili pomozi..ili odi
također a kaj bumo sa takvim osobama
sa dijagnozama
koje jesu inače vrlo funkcionlne društveno vrlo inteligentne, ali ih prehiti, jer dijagnoza je to
kaj bumo sa njima u onih godinu, dve kad je sve ok..a onda u jednom polugodištu kao da ponište to sve znanje, sposobnosti, vještine,uspjeh, veze, i prijateljske i ljubavne i bla
,,jer ij je prehitilo, jer su prestali piti terapiju?
želim reći, jko puno poznatih kj smo o njima čuli, divili im se, čitačli..a i dans ih im..dakle
kaj, početi ćemo ih drugačijim očima gledati, prestati ćemo se diviti njihovim slikama, glazbi, poeziji, filmovima...glumi?
mislim pa ne možeš takvima okrenuti leđa kada su u tvojoj/mojoj obitelji ili kada si s takvim u vezi
i ponavljam, to se ne vidi..dugo, a kada se vidi, onda je teško iz lonca izaći jer su rubovi klizavi, a kad stvarno oćeš, trebaš hitno van, onda si skoro već skuhan
dakle nije sve peace of cake
jer nije
Autor: ladonna2 | 10.05.2025. u 15:27 | opcije
Ladonna bok,
Mislim da svaka osoba je odgovorna za svoj zivot, pa ako nas nesto boli idemo doktoru, tako je i kad je mentalno zdravlje u pitanju. I kad se dobije bilo kakva dijagnoza trebamo se drzati terapije. Naravno da obitelj treba podrzati i pomoci takvima i prijatelji.
Prije ulaska u ljubavnu vezu oni imaju duznost reci drugoj strani za dijegnozu koju imaju. tako da druga strana moze odluciti hoce li uci u vezu s takvom osobom ili nece
Ako to zataje i druga strana otkrije, naravno da odlucuje kako ce, otici ili ostati.
Ljudi oboljevaju i nakon dugo godina zajednickog zivota i tada se bira da li cemo ostati s nekim tko je bolestan ili otici
Oni koji imaju razne dijagnoze, meni je zao takvih ljudi ali uz redovno uzimanje terapije i uredan zivot u danasnje vrijeme moze se sve drzati pod kontrolom,zivjeti dobro i biti u sretnim vezama.
Mislim da ima i onih koji nemaju neke mentalne bolesti ili ako imaju simptome nece da pocnu s lijecenjem i takvi rade probleme osobi s kojom su.
Nemem nista protiv poznatih osoba koje imaju razne dijagnoze. Volim ih zato sto rade svoje poslove dobro i isto tako nista lose o drugima koji imaju bilo kakvu dijagnozu bilo koje vrste.
Ja kad bi bila bolesna od bilo cega prije ulaska u neku vezu rekla bih a isto to ocekujem od druge strane jer mislim da je to ispravno.
Znam da je ovo teska tema ali mi odlucujemo kako cemo u nasem zivotu, uci u takvu vezu, biti zajedno ili otici na nama je i sve bi to prihvatila da sam i ja u pitanju.
Cijenim svoj zivot pa i druge osobe, znam da ne bih pravila bilo kakve probleme drugoj strani a ne bih ni dozvolila da mi se to radi.
Bolest se lijeci a ako netko zeli biti s takvima u vezi neka to radi. Mislim da ne bih to mogla.
Mozda sam se previse nagledala u stvarnom zivotu toga, zivim ovdje i sve je lakse po tom pitanju kad se oboli i naravno da bi podrzala bliske ljude i pomogla ali u ljubavnoj vezi ne bih mogla biti i tako je.
Isto tako oni koji nemaju neke dijagnoze a ponasaju se destruktivno i prave probleme, klonim se takvih jer hocu svoj mir i ne da mi se trositi zivot na ono sto ne moram jer postoji bolje od toga.
Mislim da sam pozitivno egoisticna po ovome pitanju i nemam nista protiv da se i druga strana odnosi ovako prema meni.
Kad sam bila dijete bojala sam se alkosa i u naselju je zivjeo par, on je imao tezu mentalnu bolest i njega sam se plasila a kako se ponasao prema zeni to je strahota najveca, zivjeli su zajedno do njegove smrti, nagledala sam se raznih problematicnih veza gdje nije bila nikakva dijagnoza u pitanju, ne bih mogla to trpiti u zivotu i zato kad biram osobu dobro ukljucim sve sto trebam kako bi procijenila i prepoznala drugu stranu, pa necu na kavu sa svakim a pogotovo biti u ljubavnoj vezi.
To sam ja. A tko voli nek izvoli.
Autor: una_sw | 10.05.2025. u 17:13 | opcije
Moj nastup je prostakluk bezobrazluk i seljačija? Daj se malo saberi. Tvoj nastup je kakti neki fini građanski? Pišeš uvredljive komentare onima koji ne misle isto kao ti ali to umotaš u fini rječnik i svileni papir samo još fali da mašnicu staviš gore ali kad se svileni papir odmota ostaje samo tvoj otrov. Kad se netko s tobom ne slaže proglasiš ga glupim ili tvrdiš da nije razumio o čemu pišeš. A jarca i romana si ranije čak proglasila neuračunljivima to je za tebe fina kulturna komunikacija? Ne, to je licemjerno. A ja ti kažem direktnu istinu dosadna si jer u deset komentara jedno isto vrtiš okrećeš obrćeš i više je una pametnog rekla u jednom komentar nego ti u svojih deset.
Autor: BBMUISA1 | 11.05.2025. u 3:50 | opcije
Dobro si mislila fakat jesam drukčiji ali kad ti promijeniš svoj nastup dobit ćeš i drukčiji komentar od mene. Ako to ne možeš podnijeti blokiraj me. I sve ostale koji misle drukčije nego ti a ostavi poltrone koji će poslušno klimati glavom na svaku tvoju riječ.
Autor: BBMUISA1 | 11.05.2025. u 3:54 | opcije