*



Znam da glup čovjek nije svjestan svoje gluposti, ali ako mu se jednom nešto objasni, dvaput, x puta, zakaj je toliko tvrdoglav i mazohistički dokazuje da je glup?
Kaj, misli da će ponavljanjem poništiti očito - činjenice koje govore suprotno?
I zakaj se petlja u nekaj o čemu nema pojma, ali se uporno penje na stolcek, valjda da ga se bolje vidi i čuje?
Glupost ostaje i dalje samo to, glupost.

Društvene mreže, pa i ovaj naš blog mediji su kroz koji možemo štošta reci, pročitati, suglasiti se, negodovati, psovati i pokazati svu raskoš verbalnog izričaja.
Pa i dokazati evidentnu glupost, neobrazovanje, zadrtost i razmišljanja koja su zapela tko zna gdje.
A kojih se vlasnici ni malo ne srame jer ili nisu svjesni svojih limitiranih kapaciteta ili ih je netko potapšao par puta po ramenima, tko zna iz kojeg razloga, dajući im na vrijednosti koja se ni sa čim ne može iskazati.
Osim preokretanja očima, odmahivanjem rukom minimalizirajuci čak i početni impuls moguće reakcije.

A reagiram.
Mozda sam i ja glupa zbog toga, ali nekako vjerujem da nismo baš toliko zabetonirani da kao odrasli ljudi ne možemo odustati od svojih stavova ako nas netko, s više iskustva i znanja, uvjerava u suprotno.
Ili ipak ne?

I čini mi se da takva moja upornost nije uvijek isplativa jer glupi ljudi su uporniji u svojoj gluposti.
I za nju će uvijek pronaći opravdanje, naravno u okviru svojih intelektualnih mogućnosti.

S neznalica je jednostavnije jer su svjesni svog deficita.
I mogu naučiti. Čak to i žele. Korigiraju svoje stavove, razmišljanja i ponašanje.
Glupi?
Ostaju i dalje glupi!
Na žalost...


Pero, nisi blokiran na mom blogu i malo ti je bedasto tipkati na tuđem o kastraciji macaka, onak, kao pao s Marsa, nevezano s temom tog zapisa.
Možeš i tu, vec kad imaš potrebu stalno se na to lijepiti
I fakat me zanima koliko si ulicnih nekastriranih macaka izliječio, spasio, udomio?
Pokupio macice nekastriranih mačora koji štancaju klince po kvartu, kao tvoj nekastrirani koji bi vjerojatno i dan danas bio živ da si ga kastrirao, da nije siroče lunjao kvartom u potrazi za ženkom, lud od hormona, a pokupio ga je auto?
I malo uguglaj o kastraciji I sterilizacija jer ni jedan veterinar ne vadi jajne stanice :)) i mačkama ne podvezuje jajnike i mačorima testise
Ocito nikad nisi ni vidio reproduktivne organe maca jer da jesi ne bi o tome tako samouvjereno pisao.

Ah...

02.10.2022. u 9:40   |   Dodaj komentar

Nastavak....

Ni od koga ne očekujem da voli životinje, mace, kao ja
Ali očekujem da, ako ih već ima, brine o njihovom zdravlju kao odgovirni udomutelj/skrbnik

Autor: meija   |   02.10.2022. u 10:25   |   opcije


Odgovorno udomiteljstvo je briga i za njihovo zdravlje, je samo reproduktivno

Btw. muška ekipo, kad ste zadnje bili kod urologa? :)

Autor: meija   |   02.10.2022. u 10:27   |   opcije


Pa malo i edukacije koga zanima
Da, imam pravo da educiram jer, ako ovdje nema veterinara, imam dovoljno iskustva i znanja, od većine tu

Autor: meija   |   02.10.2022. u 10:28   |   opcije


Kastracija - uklanjanje reproduktivnih organa, kod maca jajnika, ne jajnih stanica, pero :)) a kod mužjaka testisa

Sterilizacija, osim termina koji obuhvaća dezinfekciju npr kirurških instrumenata, koristi se i za kemijsku primjenu kontrole hormona u vrijeme perioda tjeranja, kod pasa, pogotovo iz uzgoja može se prekinuti reprodukcija reverzibilnim podvezivanjem testisa, a kao i kod žena, takvo podvezivanje jajnika nije moguće zbog fiziologije.

Autor: meija   |   02.10.2022. u 10:33   |   opcije


U Zagrebu, a surađujem s mnogim veterinarima, ni jedan, koliko znam, ne podvezuje ni jajnike macama, ni sjemenovode mačorima

Ako tko ima drugu informaciju, rado bih doznala

Autor: meija   |   02.10.2022. u 10:35   |   opcije


Kastracija je briga i za zdravlje macaka, kroz kontrolu razmnožavanja i prevenciju spolno kontaktnih bolesti

Autor: meija   |   02.10.2022. u 10:36   |   opcije


Macke se pare macke se tjeraju tijekom cijele godina
Zbog promjene klime došlo je do promjene i u njihovom ponašanju
Mogu imati i 3 legla godišnje, po 2-6 macica, a počinju se već tjerati i pariti i s 4 mjeseca, sto predstavlja rizik ako ostanu tako rano skotne a nedovoljno razvijene
Zna se dogoditi u gibanje macica po okoru, a i same tako male mace

Mužjaci, kao i muškarci :) sazrijevaju 2-3 mjeseca kasnije

Autor: meija   |   02.10.2022. u 10:39   |   opcije


Samo parenje je za mačku izuzetno bolno i urlikanje koje znamo čuti je upravo zbog toga.
Penis spolno zrelog mačora je bodljikav i u funkciji je poticanja ovulacije, do nje dolazi zbog boli koju maca osjeća, a istovremeno bodlje sastruzu sa stjenke rodnice ejakulat prethodnog mačora

Autor: meija   |   02.10.2022. u 10:41   |   opcije


Sad dolazimo do onog drugog dijela, a nije direktno vezan s nagonski parenjem - prijenos virusnih bolesti

Autor: meija   |   02.10.2022. u 10:42   |   opcije


Felv (macja leukemija) i FIV (macja sida) prenosi se kontaktno, s mačora na mačora u borbi za ženku i terititorij, sa zaraženog mačora na ženku ugrizima (prilikom parenja je čvrsto drži zubima za vrat, da ne pobjegne) i uterusno, sa zaražene mace na macice

Autor: meija   |   02.10.2022. u 10:45   |   opcije


Felv, macja leukemija - ima nekoliko tipa virusa, od anemije, pa do ozbiljnih bolesti od koji i vrlo brzo od pojave simptoma, ako ne dođe simptomatskim liječenjem do remisije, a to je rijetko, ugibaju, najčešće od tumora koji kreće od limfnih čvorova, pa dalje metastazama po cijelom tijelu

Autor: meija   |   02.10.2022. u 10:48   |   opcije


FIV, macja sida je imunodeficitna bolest koja sama po sebi nije problem, ali zbog virusno narusenog imuniteta i ako se maca ne boosta, kvalitetna hrani, nije izložena rizicima u kontaktu s drugim macama suspektnog zdravstvenog statusa, moze uginuti i od obične prehlade

Autor: meija   |   02.10.2022. u 10:50   |   opcije


Macke koje ne izlaze van i ne mogu se pariti, pod kontrolom su, u stanu/kući, a nisu kastrirane, rizične su i s godinama se rizik pojačava
Nekastrirana ženka se i dalje tjera i zbog hormona može doći do zadebljanja maternice (kao i kod žena koje su u hormonalnih disbalansu, ali se to rješava ginekološki kiretazama), pa sve do gnojne upale, piometre, koja često završava rupturom stjenke maternice, sepsom i uginucem

Autor: meija   |   02.10.2022. u 10:53   |   opcije


Kod nekastriranih mačora se, opet zbog hormona, pojavljuju tumori na testisima i prostati, pa ni to nije zanemarivo, bas naprotiv

Autor: meija   |   02.10.2022. u 10:55   |   opcije


Nekastrirane životinje imaju nagon za parenjem koji je, za razliku od ljudi, izuzetno naglašen

Uostalom, ne mogu si pomoći masturbacijom i olakšati na taj način, jbg, tu smo kao ljudi u prednosti :), pa bi i o tome trebalo razmišljati - da li kastrirati macke ili ih pustiti da se pate, bez parenja

Autor: meija   |   02.10.2022. u 10:59   |   opcije


A sad što se tiče reprodukcije, macica, ulice, kastracije, da ili ne

Mačke u urbanim sredinama, na ulici, treba kastrirati jer život na cesti nije ni za koje živo bice
Macici nemaju šanse preživjeti, ako se razbole, ugibaju u muci
Da li ste vidjeli što inače liječen herpes virus napravi na ocima maca? Ostaju slijepe, često oči prsnu i iscure

Autor: meija   |   02.10.2022. u 11:08   |   opcije


Tkogod nije upoznao život maca na ulici, a pametuje, bez pardona mogu reći da sere!

Autor: meija   |   02.10.2022. u 11:09   |   opcije


I još ovo - Zakon o zastiti zivotinja je Jedinicama lokalne samouprave ostavio na izbor, uz preporuku, propisivanje obvezne kastracije
Zagreb je tu Odluku i donio i jasno odredio koje životinje treba kastrirati, sve, uz izuzeće - registrirani uzgoj, starost i bolesti životinje uz preporku veta
Sve životinje koje su nekastrirane trebaju se upisati u Registar pri nadležnom tijelu.

Za eve koje doznam da nisu upisani, pošaljem komunalnog redara
Jbg. previše je idiota vlasnika koji sutnu mačiće van, svoju skotnu macu, kad ostari, razboli se...

Autor: meija   |   02.10.2022. u 11:19   |   opcije


Tak da, svi koji se pozivaju na prirodu i zakone i pokušavaju biti jako uvjerljivi, sigurno nikad nisu koristili zaštitu u seksu, imaju hrpu djece uokolo sa svojim partnericama, kad se razbole, ne idu doktoru jer poštuju prirodnu selekciju jer eto došao je red i na njih da kao slabije jedinke odu u zaborav

Ili ne?

Autor: meija   |   02.10.2022. u 11:31   |   opcije


A macke su bas glupe životinje jer ne znaju na vrijeme prekrižiti noge ili stisnuti koljena i reci ne, nemaju svog ginekologa koji bi umjesto njih brinuo o njihovom reproduktivnom zdravlju.
I bedaste su kaj ne opale mačore za alimentaciju, vec kad im je nastancao klince, a mačori su glupi ako se već ševe uokolo kaj ne koriste kondome

A i svi oni, pogotovo muškarci, koji uspoređuju reproduktivni život ljudi i njihove seksualne odnose kao produkt osobnog izbora s nagonski parenjem zivotinja.
Glupi!

Haug :)

Autor: meija   |   02.10.2022. u 11:37   |   opcije


Kako glupom dokazati da je glup? To je kvaka 22 (logički paradoks).

Autor: Ricambi   |   02.10.2022. u 15:39   |   opcije


Hvala Meija, ja sam ovo sve pročitala, iako sve znam, a oni koji nemaju pojma i kojima treba edukacije, nažalost neće.
Ja nemam više snage (a ni volje) objašnjavati.

Autor: juicy-mama   |   02.10.2022. u 15:44   |   opcije


Ricambi, je na neki način, ali očito mi treba još koji dokaz gluposti, pa da odustanem

Autor: meija   |   02.10.2022. u 16:10   |   opcije


Dusi, meni još uvijek nije, možda netko pročita, možda netko promijeni mišljenje, trećem dođe iz dupeta u glavu
Peri, cak ni stradanje njegovog nekastriranog mačka koji je landral takav po kvartu, na zalost, nis ne znači
I petlja se u teme o kojima pojma nema, a ono mrvicu kaj zna, zaokrene u suprotnost
Pa ako to nije glupo, ne znam kaj je onda..
.

Autor: meija   |   02.10.2022. u 16:14   |   opcije


lijepo molim, nikad, ali bas NIKAD nemoj obrisati ovaj post

mislola sam da znam dosta o macama (imala sam mačora ... sad je kod kćeri) i pesekima (sad ima pesicu), al sad vidim da neeeemammm pooooojmaaaaaaaa

a ovo je vrlo vrlo edukativno

bravo :-)

Autor: Bell13   |   02.10.2022. u 19:34   |   opcije


Pouka, ako oces zivotinju, prvo nauci da to nije igracka, i potrudi se saznat sto vise o njoj, osobine, karakteristike, koje su joj potrebe i kako ce ta zivotija i briga o njoj utjecat na tebe.

Autor: Jarac999   |   02.10.2022. u 21:19   |   opcije


Ali ebiga isto to bi tribalo uzet u obzir kad uzimamo nekig za partnera ili partnericu

Autor: Jarac999   |   02.10.2022. u 21:20   |   opcije


I da, ljudi su glupi, i ja isto ito i u ljuckom i u jarecem obliku

Autor: Jarac999   |   02.10.2022. u 21:21   |   opcije


Jarce, životinje nikada ne bi trebale biti zamjena ni za što u životu, pogotovo klincima igracka
Jer to nisu!
I kad ih udomimo, odgovorni smo za njih, za njihovo zdravlje, sigurnost, jer ljubav i samo ljubav nije dovoljna
Previse iskustva imam, odrasla sam I s psima i s mackama, I kad netko počne lupati gluposti, reaguram
Jer zbog takvih gluposti opet ću pokupiti neku jadnu mačku s ulice, na rubu života jer eto, neprirodno je kastrirati macke, ali je prirodno pustiti je da bude živi leš na cesti
Ili njene mačiće zavezati u vreću i baciti u smeće

To je ono za što imam 0-tu stopu tolerancije i nikad neće biti drugačije!


Da, u pravu si kad si povukao paralelu i s ljudima i partnerskim odnosima - lako je sutnuti macu na cestu, isto tako okrenuti partneru leđa, ali sve ima svoju cijenu - karma uz mačke i emotivna okrhnutost koja je s godinama sve veca

Dobro jutro :)

Autor: meija   |   03.10.2022. u 6:12   |   opcije


Jarce, znas koja je razlika između ljudi koji su stvarno glupi i onih koji za sebe to vele?
O-gro-mna!
Prvi pizde, funje se, lupaju nogama ispod stola, pokušavaju dokazati suprotno, trude se, ali i dalje ostaju glupi
Drugi vele - jebi ga, glup sam i kaj sad...

Tako i tu, na blogu :)

Autor: meija   |   03.10.2022. u 13:27   |   opcije


Kaj, proširuje se popis ljudi kojima je uzalud dokazivati da su glupi?

Next pliz, za sad ih je 4 :))

Autor: meija   |   04.10.2022. u 12:37   |   opcije


A nis, idem i ja s Emom egal raspravljati o njenom poslu i uvjeravati je da nekaj nije kako ona veli
Ili Đuru
Naravno i Krelca
Flaya
Pogni, naravno

To kaj nemam pojma o njihovom poslu i znanje mi je na nivou ili klinaca ili sam usput pokupila par informacije, ma nema veze, kaj ne?
:D

I kak da vam onda, drago društvo čitatelja preko plota, ne velim da ste glupi?
Bome nikak!
Ni-kak :P

Autor: meija   |   04.10.2022. u 12:42   |   opcije


Za one koje još možda nešto zanima, imaju kućne ljubimce (a prepisujem s neta i pravim se važna :)), evo još poneka informacija....

Sterilizacija kao način kontrole razmnožavanja podvezivanjem jajovoda i sjemenovoda, iz veterinarske prakse i nije baš preporucljiva jer osim kontrole razmnožavanja, ništa se drugo ne mijenja.
Pa da ponovim već gore napisao - hormonalnih status ostaje intakta, sto znaci da će životinje i dalje imati nagon na parenje, a ako to ne realiziraju jer žive u stanovima, bas i nije fer prema njima da se mucr
Jer macka kad je u fazi tjeranja, ne rijetko se dogodi da prestane i jesti, nemirna je, tuli po cijele dane i valja se po podu ili diže guzu u zrak.
Budući da i dalje proizvodi hormone, a nema ciklusa parenja, često dolazi i do piometre, a bome i do tumora maternici, jajnicima i mliječnim zlijezdama
Podvezivanje jajnika macama u praksi je i reverzibilno, pa ako joj jajnici više nisu u funkciji, zašto joj priuštiti tjeranje iz mjeseca u mjesec, a potomaka ionako ne bude imala?

Autor: meija   |   04.10.2022. u 13:01   |   opcije


S mačorima je još kompliciranije, pogotovo koje pametni vlasnici pustaju van bez kontrole, pa ih zvekne auto, npr jer kad ih šusaju hormoni, mogu prijeći i po nekoliko km u potrazi za raspoloživom zenkom, ali ne znaju kaj znači zebra, pustiti da auto prođe, ici preko ceste kad je zeleno
Statistika je pogubna - veći dio ulicnih maca je na zalost pozitivno na Felv i Fiv, pa eto, ako baš toliko volite jajca svojih mačora, nadam se da ćete voljeti i mačora kad se razboli pa ćete za njegovo za liječenje, dom ne kihne, izvrnuti džepove i mahati gaćama na štapu

Autor: meija   |   04.10.2022. u 13:06   |   opcije


Mačori koji su u stanu, a nekastrirani, pametno im je netko podvezao testise (baš me zanima koja to Zg udruga i veterinari steriliziraju macke, a ne kastriraju)
strckaju uokolo, a urin kojim označavaju svoj prostor smrdi ko sam vrag i ne može se samo tako oprati.

Ah da, i ovo sam pročitala i prepisala, a vi koji doma imate nekastrirane mačore, stan vam mirisi ziher na proljetno cvijeće ili vam se smrad uvukao u nos pa više ni ne osjetite :))

Eto, dragi glupkasti pametnjakovići, toliko s moje strane na ovu temu.
I idem dalje gledati slikice macica s neta i još ponešto prepisati, da se nađe kad bu mi trebalo :P


MeeeeoW :)

Autor: meija   |   04.10.2022. u 13:12   |   opcije


( zanemarite felere, brzo tipkam, ah da, prepisujem :))

Autor: meija   |   04.10.2022. u 13:14   |   opcije


A, citas preko plota, pa se dopunjujes
Samo nastavi, sve to si naucila na netu i facebook-s grupamam, ili hoces stvarno reci da si zavrsila veterinarstvo, da ti je to posao ??
Mislila sam da si urolog, stalno spominjes prostatu pa bi mozda i pogledala kod nekih, ali ti ne daju ,tak izgleda …
Cuj, svi smo mi ponekad malo bedasti i ispadnemo cak i glupi, pa i ti ..
Sta si umisljas, da si kraljica ovdje na blogu ?
Tvoje ponasanje u zadnje vrijeme je malo cudno, samo bi se svadjala, citala sam malo vise komentare u zadnje vrijeme i primjetila sam to..
Ako branis svoj stav, tako i drugi imaju pravo na to, kuzis ?
Ti citas preko plota, vidjela sam percetove komentare, odmah si napisala ovaj post, poslije nisi mogla izdrzati pa si tamo kod etea ostavila svoje komentare, mislis da su pametni, da su ti ono argumenti da obranis svoj stav i dokazes da se brines za zivotinje ?
Javila sam se, posto vidim da si reagirala na komentare od jucer..
Stvarno, ne mozes bolje dokazati svoje znanje i umjece u medjuljudskoj komunikaciji
Cesto si dijelila savjete kako (ne) treba reagirati ovdje, mislila sam da ti je to isto struka
Vidjela sam kkao si ti reagirala u svojoj svadji s sukobu misljenja s mai, toliko ti je nevazno sta se pise o tebi, pa smo svi imali priliku vidjeti sta je bilo, ne znam da li da ocekujem poslije ovoga poruku na messenger…
Nisi najpametnija i tocka…svako ima pravo na svoj stav i misljenje, nauci to vec jednom, koristi ispravne argumente i ako zelis nekoga educirati koristi pedagoske metode, ovako izgledas kao neka otkacena stroga ruska uciteljica..ne znam sto ti to treba, licemjerna si…citas preko plota i ti ..
Eto malo paznje nije na odmet, deriste jedno, drzis jos uvijek plisanog medvjedica i kmecis ako ti svi ovdje ne idu niz dlaku…ja sam ti direktna osoba i znam da si me ubrojala u tu ”tvoju cetvorku glupih” kako si napisala u komentaru…jos jedan primjer da si poremecena necim, kad tako reagiras na moj komentar, jedan jedini…samo bi se svadjala i kad dijelis savjete drugima da provjere hormone i ostalo ..mislim da to vazi za tebe, nadrkana si baburina i nista vise…to kazem na osnovu tvoga ponasanja ovdje..ajd sad pizdi koliko hoces….dosadna si do bola !
Mogla sam da nista ne napisem ali eto castim..da ubijem tajt voj monolog :)

Autor: una_sw   |   04.10.2022. u 13:29   |   opcije


feleri su zbog brzine tipkanja :D

Autor: una_sw   |   04.10.2022. u 13:35   |   opcije


Eto,vidim tvoj napredak, od tvrdnje da ne postoji sterilizacija i ismijavanja onih koji su napisali da postoji, pisanja kako je taj zahvat nemoguc, danas pises o nedostatcima sterilizacije macaka. Bravo ! Naucila si :))

Autor: una_sw   |   04.10.2022. u 14:42   |   opcije


I, jel ti sad lakše?
Ma neka si ti meni rekla kaj misliš o meni :))

A sad se naljuti koliko hoćeš, ali podržavati tuđu glupost u ime kajaznam cega, nije baš previše pametno
I to ti nema nikakve veze s uvažavanjem tuđeg mišljenja
Jer ne znam da li ćeš uvažiti tuđe ako te uvjerava da je zemlja ravna ploča i da se cjepivima ljudi cipiraju
Ili budes
A ako budeš, pročitaj kaj gore pise na fotki

I tak.... :)

Autor: meija   |   04.10.2022. u 14:49   |   opcije


Tesko ti to priznati sebi-nisam znala da postoji sterilizacija macaka !?
Nece biti propast svijeta.
Bahato ponasanje i prozivanje drugih glupima, najvise kaze o tebi
Edukacija je nesto drugo
Ovo sto ti radis, vices preko plota, ajd ponekad i preskocis, je vikanje s visine "vidite me, vidite me, sta ja znam" i koristis argumente koji su dno dna, stvarno mislis da si simpaticna damica, kad se tako ponasas ?

Autor: una_sw   |   04.10.2022. u 14:49   |   opcije


A da pročitaš kaj sam napisala i jučer o sterilizaciji?
Pa nije ti to valjda tako teško, ajde probaj, slovo po slovo, riječ po riječ :)

Autor: meija   |   04.10.2022. u 14:50   |   opcije


moja reakcija je iz ljudske prirode, tvoje ponasanje prema drugima a nisi u pravu i ovdje si me prozvala i stavila u cetvorku glupih, sta je to ako nije misljenje o meni, zbog jednog komentara,

Autor: una_sw   |   04.10.2022. u 14:51   |   opcije


Gdje sam napisala da ne postoji sterilizacija macaka?
Kastrira se, u veterinarskoj praksi se gotovo nikada ne koristi iz puno razloga, a jedan je zdravlje macaka

Autor: meija   |   04.10.2022. u 14:52   |   opcije


Pa kaj te briga kaj mislim o tebi
Ne bu se zemlja prestala okretati.
:)

Autor: meija   |   04.10.2022. u 14:53   |   opcije


ooo bravo ! kako si pisala o necemu sto ne postoji ..smijesno :))
a onako si reagirala kad su drugi spomenuli da postoji :)

Autor: una_sw   |   04.10.2022. u 14:53   |   opcije


I kak znaš da si ti cetvrta?
E jbm, autogol :))

Autor: meija   |   04.10.2022. u 14:53   |   opcije


ne izvlaci se sada, procitala si komentare kod etea, znam da si mislila na onu cetvorku tamo :)

Autor: una_sw   |   04.10.2022. u 14:56   |   opcije


A kak znas, po čemu ako nisam nikoga imenovala? :)

Autor: meija   |   04.10.2022. u 14:58   |   opcije


Evo ti c/p mog komentara

Sterilizacija, osim termina koji obuhvaća dezinfekciju npr kirurških instrumenata, koristi se i za kemijsku primjenu kontrole hormona u vrijeme perioda tjeranja, kod pasa, pogotovo iz uzgoja može se prekinuti reprodukcija reverzibilnim podvezivanjem testisa, a kao i kod žena, takvo podvezivanje jajnika nije moguće zbog fiziologije.

Di ti vidiš tu da sam napisala da ne postoji?

Autor: meija   |   04.10.2022. u 14:59   |   opcije


procitala sam te davno ...i nisam pogrijesila, sve si dokazala, ovdje na blogu ..

Autor: una_sw   |   04.10.2022. u 15:00   |   opcije


I kaj bum ja s tim?
Otišla u kut i plakala?
:)

Autor: meija   |   04.10.2022. u 15:01   |   opcije


nista, sto se mene tice...rekla sam sto sam imala, shvati kako hoces..moje namjere su dobre ...savjete ne dijelim to rade drugi ovdje :)
eto ...ciao

Autor: una_sw   |   04.10.2022. u 15:06   |   opcije


Tvoje namjere nisu dobre jer ni jednim komentarom se nisi osvrnula na moje o macama već isključivo si bila fokusirana na mene
Očekuješ da te uvažavam kao sugovornika?
Zaeb!

Ad hominem spika o ljudima koji ne titraju drugima je pubertetske reakcija na nivo klinaca i "moj tata je jaci od tvog"
Za razliku od svih vas koji ste se propeli na zadnje nogice imam itekako znanja i praktičnog iskustva pomaganju životinjama godinama, od liječenja, zbrinjavanja, udomljavanja..rada na terenu.
To kaj je nekima od vas teško ovo prihvatiti jer vam iz x razloga idem na živce, pa glupo reagirate, druga je priča
I na tu glupost sam reagirala jer bitan vam je nick, a nije ono što netko napise
I zato sam toliko drska i bezobrazna da stvari imenuje na pravi način.
Jer nemam potrebe, a bome ni interesa biti drugačija.
Ni tu.
Ni u RL.



Haug :)

Autor: meija   |   04.10.2022. u 15:13   |   opcije


Eh.. na stranu kastracija ili ne.. no ova riječ GLUP mi teško zvoni. Moje je mišljenje da glupi ne postoje. Postoje oni koje ne razumijemo. Jer da raščlanimo nečije razloge, nekritički, bez osuđivanja, ispalo bi da svatko na temelju svojih stavova i uvjerenja - ima pravo. Samo su nam polazišta razičita. Samo nam je metajezik drukčiji. Samo dolazimo iz drukčijih sredina, s drukčijim startnim pozicijama. A i različite smo puteve izabrali, ili su putevi izabrali nas. Dakle - samo se ne razumijemo.

Autor: Cococh-Anel   |   04.10.2022. u 18:53   |   opcije


Meija, moje namjere jesu bile dobre, to sto ti ne shvacas tako, to je do tebe, razumijem.
Tako je ni jednim komentarom se nisam osvrnula na tvoje o macama, kako ovdje, tako ni kod etea.
Ne ocekujem nista, pogotovo da me uvazavas kao sugovornicu.
Ti se ponasas tako, kao klinka, prema onima koji ti ne titraju.
Nitko se nije propeo na zadnje nozice zbog tvoga pisanja o macama.tvoga teoretskog ovdje pokazanog znanja.
Ne znam zasto izokreces iztinu ?
Ovaj zapis ti je nastao kao reakcija, znamo na cije komentare..
I u tim komentarima nije bilo ni malo gluposti, da procitas ponovo sta pise tamo.
Tvoja drskost i bezobrazluk ovaj put su neopravdani.
Zato sto svako ima pravo na svoj stav i misljenje.
Sto je razlicito od tvoga, ne daje ti pravo da ljude proglasavas glupima i zbrajas ih bez razloga. Mozes ti to, tako si uradila.
Znamo, ti i ja koja je to cetvorka.
Nisi je imenovala, jer nemas muda.
Jos i lazes. I pokusajes reci da nisi mislila na mene kao cetvrtu.
Pokusaj dati sebi odgovor kako ja znam da jesi mislila na mene
Ponavljam, nigdje nisam napisala stav o temi, ne branim nicije misljenje, jer to nije potrebno. Reagirala sam zato sto nije ljudski to tvoje ponasanje, argumenti koje koristis s drugima da odbranis svoj stav, znanje i iskustvo o macama.
Bezobrazno, licemjerno ponasanje i zbrajanje glupih je bio razlog moje reakcije.
Kad se sve slozi kronoloski, malo procitju komentari i uporedi vrijeme kad je sto napisano, vidi se malo bolje, pogotovo izdaleka.
Imam osjecaj da si ocekivala pohvale i zasluge za sve ovo sto si napisala i kako kazes da radis i prakticno.
Nece izostatak svega toga umanjiti tvoje teoretsko znaje i vrijednost zalaganja i pomoci macama.

Nemozes druge dobiti da promjene svoje stavove, pogotovo proglasavajucih glupima, a tako je poceo ovaj tvoj edukativni zapis, posvecen znamo kome i zasto.
I sada nisam napisala rijec o svome stavu i misljenju o temi, tvojim komentarima o macama. Nego o necemu vaznijem ovdje i sada. Po mome misljenju, nista ne ocekujem, kako sam vec napisala, tako da nema ”zaeba”(kako ti kazes) s moje strane.

Autor: una_sw   |   05.10.2022. u 9:33   |   opcije


Hvala na gostovanju na tvome zapisu ! :)

Autor: una_sw   |   05.10.2022. u 10:12   |   opcije


Ne Una, tvoje nikako nisu dobre jer nas dvije ne komuniciramo na blogu, nikad nismo ni na pvt i nećemo (ne znam čemu spominjanje poruka jer nemam potrebu privatno s tobom razgovarati) ali zanimljivo je kako si se zakačila tu jer si se prepoznala u komentaru.
Ne, ne lažem jer nigdje nisam ni demantirala ni potvrdila da je o tebi riječ, samo sam te pitala zakaj misliš da si ti jedna od ekipe za belu?
I kako znam da znaš da ja znam? :))
Čitaš misli?
Ili.....?
:)

Autor: meija   |   05.10.2022. u 10:54   |   opcije


Nemam muda?
Pa evo, i ovo tvoje ponašanje je glupo jer ako si imala što reći, mogla si tu, a nisi. Ali brzo si usaglasila mišljenje o temi, o meni... :P
A reagirala sam jer priču je počeo pero o monstruoznosti kastracije i nije mu to prvi put, pa nastavio s fotkom misleći, koji zaeb, da će biti reakcije :P

Autor: meija   |   05.10.2022. u 10:57   |   opcije


Ako je tebi nekaj važno, a to je moje ponašanje, gle vraga, kak to :)) ne znači da je meni važno ono kaj je tebi.
Tak da, uzalud ti je sve ovo jer da nekoga ovdje postujem, a ima ljudi, cak i onih s kojima ne dijelim ista razmišljanja, svojim ponašanjem trebaju to "zavrijediti"
Spomenuta dugojezicna blebetava četvorka to nisu...
Jer da napisem da je danas srijeda, opet bi bilo isto, ista hejt reakcija.

Autor: meija   |   05.10.2022. u 10:59   |   opcije


A kaj se tiče gluposti...
Jednostavno je :)

Ljudi koji nisu glupi, prihvatit će argumente, shvatit će da su bedasto reagirali.
Glupim ljudima će ego i dalje biti razlog za nastavak gluposti, ono joj, daj nisam glup-a, ti si :)) pa još kad se upletu tu i osobni animoziteti, glupost je na kvadrat
Uz spiku tko je kraljica ili kralj bloga... Jbt koja glupost :)) potencira sve to još i više

Eto, to bi bilo to s moje strane tebi
Nadam se i s tvoje meni, da se nepotrebno ne ponavljamo.
OK?

:)

Autor: meija   |   05.10.2022. u 11:04   |   opcije


Ne citam misli, radim nesto drugo, sto je tebi nepoznato, nazalost.
A ovo ostalo nije vrijedno rijeci, najvise si rekla o sebi kao i obicno
Kakve privatne poruke s tobom, vidis da te zezam
Svasta ces jos umisliti sebi.
Ne kuzis ti sta sam ja tebi napisala ranije, a kako ces ..kad si pametna po jednom komentaru sudis i donosis zakljucke. Ne vidim razlog za neki nastavak i ovo je bilo previse.
Ima eteov zapis, za sada, pa tamo se vidi tko ima jezicinu i sta je tko napisao.:)

Autor: una_sw   |   05.10.2022. u 12:17   |   opcije


https://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=20892&log=558592

:)

Autor: una_sw   |   05.10.2022. u 12:32   |   opcije


Pa da, radiš nekak kaj je meni nepoznato - uporno demonstriras i na glupost :)
I dobro da si zakeljila link objave u kojoj se vidi kako su dečki šarmantni, tolerantni na različitost, pristojni...
:))
I kako si i ti takva jer si ostavljala smajlice na komentarima :P

Bravo, Una, to se zove stav, malo ljigav, malo licemjeran, malo svašta nešto, ali jbg, ima mjesta za sve i na ovom blogu

Kad shvatiš da svaka akcija ima i svoju reakciju, bez obzira kakva bila, možda ćeš, mada sumnjam, shvatiti i ovaj zapis i moje komentare

I fakat se nadam da više nemaš kaj za dodati, mada i tu sam skepticna :))

Autor: meija   |   05.10.2022. u 12:50   |   opcije


Bok Koko :)
Ne mogu tako dobrohotno razmišljati o ljudima kao ti, u prednosti si...
Jer mi se ne da, pogotovo kad je riječ o nečemu kaj bi trebalo biti opće prihvatljivo kroz nekakve univerzalne vrijednosti mišljenja i ponašanja, uobičajeno, štogod već, bez obzira stoji li netko na lijevoj ili desnoj nozi kao roda ili je samo ustao na krivu.

Autor: meija   |   05.10.2022. u 12:54   |   opcije


tamo se vidi kakva je damica, meija, ajme...ja sam samo ostavia komentar lani, jer je zena tako lijepo iznijela svoje iskustvo o sterilizaciji svojih macki....to te zasmetalo ? pa si donijela sve te zakljucke ..pametno, nema sta

Autor: una_sw   |   05.10.2022. u 12:54   |   opcije


Na neki način si zagrebla i po toleranciji i opravdanju tko zna čega jer ovisno je, kak veliš, o startnim pozicijama koje spominješ.
Treba li to tako, ispružiti milostivo ruku i razumjeti baš sve?
Pa još i prihvatiti u ime tolerancije, uvažavanja...?

Autor: meija   |   05.10.2022. u 12:56   |   opcije


I to se zove reakcija, kad se tebi ne titra, bravo meija !
moj stav o temi jos nisi cula i neces nikada ...sto prozivas druge glupima samo nastavi, zapamti ti si kraljica u tome ! pa samo najbolji zasluzuju tu titulu, kaj ne ?

Autor: una_sw   |   05.10.2022. u 12:58   |   opcije


Una, ajde nemoj biti više bedasta nego kaj jesi :)
Mene prozivaš za komentare tamo, keljis tu link, a na druge ne reagiras
Pa kaj to nije bljakasto s tvoje strane?

Kužim nivo tvog razmišljanja i opet ponavljam, glupo ti je to jer tako gubiš na autentičnosti priklanjajuci i se zbog svog osobnog stava prema nekome, neovisno o čemu je riječ

Autor: meija   |   05.10.2022. u 13:01   |   opcije


Koko, možda radikalan primjer...
Da li ima pravo, ili je u pravu, netko tko ne reagira na nasilje jer je i sam bio žrtva nasilja, pa ga npr. opravdava?
Nema!
Takvih primjera ima jako puno, ali oko univerzalnih vrijednosti ne bi trebalo biti dvojbe ni opravdanja, pa ni uvjetovanog prihvaćanja nrcega kaj nikako nije prihvatljivo

Autor: meija   |   05.10.2022. u 13:03   |   opcije


A glupost koja ti se kao termin ne sviđa, ok...

Znaš kaj mi je zanimljivo - s jedne strane moje imenovanje ljudi glupim i s druge jako puno drugih etiketa meni zakeljenih.
I zakaj ih toliko bocka glupost, a istovremeno su razvezli jezik do poda i ja na to ne reagiram.
Pa kak? :)
Evo, Una je tu zorni primjer ovoga o čemu pišem - proziva me, samo mene...
A daj, pa miša mu, ne radi se to tako ako netko želi biti ok kakvim se predstavlja
Dobre namjere?
Yeah :))

Autor: meija   |   05.10.2022. u 13:07   |   opcije


I vidiš, Koko. meni je to zanimljivo i takvo ponašanje mi samo potvrđuje da nisam fulala kad sam spomenula glupost.

Jer glupi ljudi baš tako reagiraju, pa bila to glupost kao odraz nesigurnost, možda čak i odgoja koji ih nije usmjerio da vjeruju sebi o sebi, a ne drugima o njima ili sam samo trigger za već doživljeno i proživljeno, ne baš nešto ugodno kao podsjetnik... vežem se na tvoj komentar.

Autor: meija   |   05.10.2022. u 13:09   |   opcije


Bilo kako bilo, u ovakvoj komunikaciji doznamo puno više jedni o drugima, svidjelo se to nekome ili ne.
I meni je to baš ok, odlicno filtriranje ljudi, bez puno truda :)

I još nekaj, pa mislim da nemam više nis za dodati, mada ne znači da ne bum imala za sat, dva... :))

I sama bih bila glupa da s tobom raspravljam o nečemu vezano uz tvoj posao, pokušavam ti parirati iako si mi već nekoliko puta na pristojan način objasnila da to što pričam nije baš tako.
A ja tupim i dalje, zavidnom upornošću.
Gluposcu, kaj ne?

I tak, to bi bilo to.
Valjda :)


Čitamo se

PusaBok, Cmu-cmu.... :)

Autor: meija   |   05.10.2022. u 13:13   |   opcije


Samo ti analiziraj druge, a sebe zaobidji, bolje se pitaj zasto si ti takva kakva jesi, kad ti se malo uzvrati, kmecis i pametujes kao i obicno...ne komunicira se tako meija, kao sto si ti dosla na eteov zapis, misa mu, dama si i kazes pametna...pocetak ovog bloga kaze sve i ocekujes neko postovanje od drugih ovdje, malo sutra...

Autor: una_sw   |   05.10.2022. u 13:18   |   opcije


Ciao :)

Autor: una_sw   |   05.10.2022. u 13:21   |   opcije


Dodaj komentar