kn

Ne gledam TV jer mi je to gubljenje vremena. Možda neka emisija na history channelu. Ili neka rijetka tematska, volim znanost pa tu ponešto, ali ne pratim ništa posebno. A često su i te emisije kasno navečer kad već odavno spavam.

Ali neki dan sam otkrila izvrstan kanal na TV, i sada ako gledam nešto onda je to taj kanal, a zove se kapital network. Imaju izvsrne kontakt emisije. Gledala sam jednu o tome kako tražiti i naći posao. Tip govori kako se (dobar) posao ne traži preko oglasa, nego je potrebno stvoriti svoju mrežu poznanstava i biti među svojima, tako kad netko zatreba nekog našeg profila, sjeti se nas i mi imamo posao. Meni je to zapravo sasvim normalno jer sam i sama na taj način tražila i nalazila poslove, ali vidim da mnogima nije. Mnogi pasivno čekaju da se nešto dogodi. Da im netko valjda dođe dome i pita ih žele li biti direktori neke ugledne kompanije. A oni će se nećkati, ovaj će ih nagovarati i moliti, a oni će na kraju ipak odbiti i biti face, jer 'mogu oni i bolje'.

Jednoj svojoj kolegici sam rekla da joj nije pametno čekati pojavljivanje oglasa u novinama ili već gdje, nek se malo pokrene. Jer kad oglas dođe nekamo, uglavnom je već rasprodan, ili su to neatraktivna radna mjesta s lošim uvjetima za koja se teško nađe radnik. A ona meni: Kak si ti pametna, a kak da se ja to pokrenem? Mislim si, odi vrit, kaj ti ja sad trebam crtat kam buš i kak buš, a jednako smo stare, završile isti faks. Kaže onaj u emisiji, posao se traži već na fakultetu volontiranjem ili bilo kojim načinom da neki budući poslodavac sazna za nas, da nas ima u vidu (uvalim ti s..:).

Danas je bila emisija o kreativnosti. Izvrsni sugovornici opet. A sve mladi ljudi. Poslovni konzultanti, dizajneri, grafičari, i niz struka koje sudjeluju u osmišljavanju nekog proizvoda i reklamne kampanje za taj proizvod. Prezanimljivo! O brain stormingu kao tehnici za dobivanje novih ideja (kod mene u firmi često imamo brain storming, ali sam tek sad saznala na koji način se zapravo treba voditi i odvijati kvalitetan brain storming i da ima više načina naravno. Struka za sebe.).Spominjali su i druge tehnike s istom svrhom. Pitam se zakaj ljudi kad završe neke poslovne škole, i MBA, to ne primjenjuju u praksi. Zaborave, ili nisu niti naučili, ili ne znaju kako, šmrc.

Jedan lik iz posve drugog područja kaže: mjera za zdravlje je - kreativnost. Bolestan čovjek teško može biti kreativan. Na upit u današnjoj emisiji može li se kreativnost mjeriti, odgovor je naravno ne, ali se može mjeriti kreativni potencijal pojedinca preko nekih osobina, primjerice prihvaća li pojedinac nešto izvan svojih okvira ili ne, voli li učiti, voli li više poznate situacije ili teži k nepoznatom, i sl.

Idem dalje gledati..

28.02.2011. u 18:35   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

bravo, dear!
osvjestena..
svidja mi se tvoje razmisljanje..

Autor: cyberlady   |   28.02.2011. u 23:55   |   opcije


Dodaj komentar