Vrijednost jedne lipe
Principi su naš ponos. "Neću iz principa!" I kaj dobijemo s tim? Niš! Držimo se principa valjda iz straha. Ili nekakve ljutnje na tko zna koga ili što. Ili dokazujemo sami sebi nešto. Kako smo jaki.. eh, baš je to neki način za pokazati snagu...
"Neću iz principa platiti premium." Pa nemoj. (Ja sam eto platila premium na jednom drugom nicku, ali ga ne koristim. I propade premium.)
Kad osjetim potrebu slijediti neki princip, pitam se koja mi je dobit iz toga. Uglavnom je dobit ako odustanem od principa. E, tu je prava snaga.. reći - fućkaš princip!
I nisam nešto od velikih principa.. Ali nasjela sam prije nekoliko dana.
Sinu je krepal mobitel, i odosmo nabaviti novi jer imamo pravo na onaj za 1 kn. ALi meni blokiran račun jer nisam podmirila dug. Nemoguće, velim ja, plaćam putem trajnog naloga upravo zato da mi se ne dogodi da zaboravim platiti (jer mi se to prečesto događa). Kažu oni - uplaćena je jedna lipa (0,01 kn!) premalo. Račun je bio 80,00 kn, a banka je uplatila 79,99 kn. I račun je blokiran, ne mogu dobiti novi telefon.
Ne moram reći da sam se čudila, prvo banci koja tak šlampavo uplati račun, a onda davatelju tel. usluga koji mi zbog jedne lipe blokira račun. Ok. Odem doma i mislim si. Mogu internetom uplatiti 10 lp na račun, platiti proviziju 1 ili 2 kn, i stvar riješena. Ali - u meni se probudio princip. Nisam pogriješila ja, reklamirat ću. Ne želim da mi se takvo što ponovi.
Reklamiram u banku, no oni tvrde da su primili račun na 79,99 kn koji su uredno platili. Telefonisti to opovrgavaju. I jedni i drugi kažu - to je sad u sistemu i mi ne možemo ništa.
Izgubila se jedna lipa. Račun blokiran. Služba za korisnike mi javlja - slobodno dođite na prodajno mjesto, odblokirali smo vam račun, a ta jedna lipa će biti naplaćena sa sljedećom uplatom. Dolazim na prodajno mjesto, račun i dalje blokiran, ovi tamo ne mogu ništa. Niti služba za korisnike ipak ne može ništa. Nek čekam kraj mjeseca - tada sjeda nova uplata i treba još nekoliko dana da se to provede.
Eto. Dakle zbog 1 lp: dva e-maila, 6+ tel. razgovora, dva uzaludna odlaska u dućan, i sin bez telefona mjesec dana.
A da sam odmah uplatila tih par lipa, uštedjela bih si većinu ovoga.. Bravo ja!
15.04.2011. u 18:51 | Editirano: 15.04.2011. u 19:28 | Prijavi nepoćudni blog | Dodaj komentar
e ova ti je dobra...to je naš svakodnevni teatar...apsurda!
Autor: mai_sarai | 15.04.2011. u 18:55 | opcije
Rođena sam pod zvijezdom blokiranih tel. računa..
Autor: Cococh-Anel | 15.04.2011. u 18:59 | opcije