Dalje o izbirljivosti i nekompatibilnosti...

..pošto me okrutna Kraljica od Ametista spriječila da o tome komentiram i razglabam u njenoj temi,)))) nastaviću ovdje..dakle...izbirljivi jesmo, ali je tu i ta sociološka nekompatibilnost, to je sav problem..npr. Kauffman je pisao o tome (čitajte, preporučam Što žele single žene)............

27.03.2012. u 15:46   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

pa ću ponoviti tezu. i komentar.

izbirljirljivost raste,ali kod normalnog čovjeka najmanje bi se trebala odnositi na ono površinsko tipa izgled, novac, moć a više na nutarnje stvari, osobine..problem je što u površnim kriterijima muškarci i žene traže posve nekompatibilne stvari - on bi što mladju i sredjeniju, ona bi supermena svojih godina..onda on često fakat nadje mladju i zgodniju no to je uglavnom sve što je našao a ona "pristane" na muškarca koji je puno manje od supermena, nerijetko slabije obrazovan od nje ili po nečem drugome socijalno nekompatibilan..tako kažu statistike..najviše slobodnih tipova, pristalih zdravih momaka ima na selu..najviše atraktivnih slobodnih žena u gradu..e, sad vi to spojite)))

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 15:47   |   opcije


E, a koliko ih se odluci ostati samo, jer ne mogu pronaci adektvatan primjerak i smiziti kriterije, pa radje budu sami...jel ima o tome studija?

Autor: juicy-mama   |   27.03.2012. u 15:57   |   opcije


e pa da, taj spomenuti Kaufmann i radi studiju o tome, relativno puno ih odluči ostati samo..ma knjigu preporučam..

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 15:58   |   opcije


na primjer na ovom sajtu..baš me zanima koliko se tipova javlja ženama od oko 5 banki a koliko onima od recimo 35! mislim da je razlika neusporediva, s tim da ova od 35 dobiva ulete muškaraca od 20 do 60 a ova druga najviše od perverznih malaca koji nude seksualne usluge..))) ili od puno starijih tipova..

Džusi, ako nije tako ti me opovrgni!:)

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 16:00   |   opcije


A sto se tice unutrasnjeg, karaktera, postojanosti, unutarnja ljepota vs. status u drustvu, financijska potkovanost...kome to treba...kad imas 5 ili 6 banki, nije vazno jel frajer ima lovu da ti ponudi kavu ili kino...vazno je da ti imas...nije vazno, ima li svoj stan, vazno je da ti imas...a voditi se ljubav moze i 'na sjedistu moga auta'...mislim helou...naravno da je vazno, jer ako nije nista postigao do tih, 50-60 godina, to govori o tome, kakav je...i to necu

Autor: juicy-mama   |   27.03.2012. u 16:01   |   opcije


ja volim te izbirljive koji su prepuni raznoraznih kvaliteta i svima sole pamet,a na kraju ostanu sami i jalni na sebe i cijeli svijet hehe

Autor: sicilijanachr1   |   27.03.2012. u 16:02   |   opcije


vratio bih se malo ...
koliko nas ili njih pristaje ostati samo ili sami...
ne upitate li se možda , da ima puno muškaraca koji se ne žele vezati i ovaj trenutak , kad imaju slobodu ševiti drugu svaki mjesec dana daje im nešto što misle da su propustili u srednjoškolskim danima .

Autor: vuklisicaa   |   27.03.2012. u 16:08   |   opcije


Mafioso, jednom kad probas najbolje, tesko se spustiti na manje...ne kazem ja, da svi moraju ostati sami, ako ne mogu pronaci savrsenstvo, ili da frajer za mene mora biti idealan, ali kazem, da mora ispuniti bar neke minimume u nevaznim kategorijama, a u vaznijim, puno

Autor: juicy-mama   |   27.03.2012. u 16:10   |   opcije


Tu slobodu ševuckanja imaju samo studenti i bezobrazno bogati koji su već oženjeni.Običnim ljudima treba netko da ih tješi i da podmetne leđa umjesto njih kad posrnu.

Autor: sicilijanachr1   |   27.03.2012. u 16:11   |   opcije


Probaš najbolje?? šta to znači?

Autor: sicilijanachr1   |   27.03.2012. u 16:12   |   opcije


Da mafioso, bila sam u braku 25 godina s covjekom, o cijim moralnim vrijednostima, integritetu, sposobnostima, samo mogu sanjati, da mi se dogode jos jednom u zivotu...zato kazem, nakon najboljeg, tesko se zadovoljiti s onim tako-tako

Autor: juicy-mama   |   27.03.2012. u 16:15   |   opcije


Bit priče je da su danas žene bezobrazno razmažene,oslanjaju se na svoj izgled i isključivo na njega.Misle da je to dovoljno da bi se bogato udale i neradile ništa cijeli život.Tome su naravno krivi ružni tipovi koji imaju para,ali nema toliko bogatuna koliko ima tih neradnih beštija.Kad bi svi i muškarci i žene tražili samo onoliko koliko mogu dati priča bi bila drugačija.

Autor: sicilijanachr1   |   27.03.2012. u 16:17   |   opcije


..a nakon svega slijedi pitanje, pa ako je bio tako savrsen, zasto vise nismo skupa...dogodi se da se ljudi udalje, unatoc svemu i to nema veze ni sa cime od gore navedenog...jedino mi je zalosno, da nakon sveg prozivljenog, trebam opet poceti traziti nesto, a na 'trzistu' nema niti priblizno slicno...pa sam zato radje sama

Autor: juicy-mama   |   27.03.2012. u 16:18   |   opcije


To znači da je netko u toj vezi štekao.

Autor: sicilijanachr1   |   27.03.2012. u 16:20   |   opcije


Sici, ne mora bas biti tako, kako ti kazes...podsjecas me na ame...uz malo srece, mozes pronaci pametnu, karakternu zensku osobu...nije sve iskvareno...eto, ja nisam bila prije tridesetak i nesto godina

Autor: juicy-mama   |   27.03.2012. u 16:21   |   opcije


mne.
nemam snage za ovo danas:)

Autor: styx   |   27.03.2012. u 16:24   |   opcije


Niti ja bas...nisam nesto borbena...

Autor: juicy-mama   |   27.03.2012. u 16:25   |   opcije


ne filozifirajte previše...svi imamo neke svoje kriterije ...
jedno je sigurno da žena preko 40 u velikom postotku ostaje sama , ne nužno usamljena , jer teško je na iskrici naići na ono pravo , obišno se nakon kratkog vremena ispostavi kako on nije pravi
on razmišlja kako treba isprobati još žena , pa nakon 50 ili 100 odlučiti

Autor: vuklisicaa   |   27.03.2012. u 16:25   |   opcije


Znas sta me mene smeta kod tebe vuce...smeta me kad non-stop stavljas na blog, slike prekrasnih tijela zena, kakvo, takoreci niti jedna zena ne moze imati, jer su ove tvoje odabrane, po tko zna kojem kriteriju, pa photoshopirane...i onda ih ti ovdje postavis, a sve zenske zinu, jer niti jedna nije niti priblizno takva, a ispada da si ti uvijek s takvima, kapish?

Autor: juicy-mama   |   27.03.2012. u 16:30   |   opcije


...i ne radi se ovdje o meni, jer ja nisam u utrci, gledam sa strane...

Autor: juicy-mama   |   27.03.2012. u 16:30   |   opcije


Vuče, istina je da se muškarci ti, ono "pušteni sa lanca" ne žele vezati ali će se vezati vrlo lako ako naidju na žensku koja bi podigla njihov imidž...)))ako naleti neka od 25 koja nekim svemirskim čudom trza na njih, zaboraviće brzo hebačku karijeru))))) pa će se vezati..

a druga je stvar 'što je to tako beznadežno površno..

osim toga, koga ti ševci nadju za ševuckanje da mi je znat? udate kojima je dosadno, očajne usamljenice? mladje cure ih zasigurno neće, možda se poneka čudom zalomi..

eh ti urbani mitovi i legende!:)

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 16:31   |   opcije


joj jusy ..žao mi je što te to smeta ...ali to su fotke sa neta ..a meni djuluju erotično
a osim toga stavljao sam i fotke zgodnih muškaraca ..ne vidim ništa loše u tome , ali
ako griješim prihvaćam opasku

Autor: vuklisicaa   |   27.03.2012. u 16:33   |   opcije


Mafiozo ima prao - običan čovjek je toloiko opterećen svakodnevnim problemima brigama, psolom da nema tog luksuza da još razmišlja o hebuckanju sa strane..a i da mu se desi, posljedice toga bi skupo platio..

znate li da danas razvedeni muškarci često razvodom ostanu bez stana, samo primjer?

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 16:33   |   opcije


naravno da je teško naći nekog na iskri(ja sam nasao 4 puta) hehe kad nitko nema sliku,svi se prekenjavaju i glume.Pročitajte malo ženske profile da povratiš, svaki je sličan prethodnom.sposoban ,bogat,lijep,vjeran,visok bar 1,90 i slična sranja samo nitko netraži emotivnu i neiskvarenu dušu jer to su budale i poslije se čude jaooo pa ja sam u 40oj i soloo.Tko ih jebe velim i opet ponavljam traži samo onoliko koliko možeš dati.

Autor: sicilijanachr1   |   27.03.2012. u 16:34   |   opcije


pametno moje ,šta se opterećiješ drugima , vodi ti kvalitetan život budi primjer

Autor: dojdimividimeuzmime   |   27.03.2012. u 16:35   |   opcije


vinslet ..ne budi u zabludi...
veliki broj muškaraca tu nalaze žene koje su jedna recka više

Autor: vuklisicaa   |   27.03.2012. u 16:36   |   opcije


Da vinslet, ne samo da ostaju bez stana, nego i bez djece...najcesce...pa pribjegavaju, kojekakvim nasilnim metodama...ali, to ce se s vremenom djelomicno rijesiti...nadam se...jer to je dosta uvjetovano i financijskom situacijom u zemlji, a onda i primitivnim nacinom razmisljanja...

Autor: juicy-mama   |   27.03.2012. u 16:37   |   opcije


ja bi ovu fačkao da sam mlađi
https://www.iskrica.com/profiles.php?id=952665

Autor: dojdimividimeuzmime   |   27.03.2012. u 16:38   |   opcije


Mafiozo živi u drugačijoj generaciji ipak, vjerujem da on često nailazi na cure koje su stvarno odgojene da razmišljau kao sponzoruše ili skupe escort..bezobrazluk, umišljensot i povoršnost su im ucrtane odgojem i medijima..najažnija ambicija je dobro se udati a tek ostalo..naravno da traže onda najboljeg mogućeg ženika!

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 16:38   |   opcije


"vinslet ..ne budi u zabludi...
veliki broj muškaraca tu nalaze žene koje su jedna recka više.."

vjerujem da da..ali motive tih žena ne razumijem! pitam se koja je to populacija žena..udate, očajno usamljene..mladje - teško...ako imaš informacija o tome, evo rado podijeli sa nama:)

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 16:40   |   opcije


Vuce, nije da mene smeta sto ti vadis te slike, nego ispada, da te samo to i takvo pali...onda se cudis (mozda se i ne cudis), kad su zene bojazljive i sramezljive u odnosu na svoje tijelo, jer naravno, nitko nije tako savrsen, kao te tvoje slikice

Autor: juicy-mama   |   27.03.2012. u 16:41   |   opcije


budemo se svi našli u staračkom domu i prepričavali dogodovštine sa iskre..
koliko kava smo zlijali u sebe sa nekompatibilnim osobama. imat ćemo barem o čemu lajati.
ovo sve da nije žalosno bilo bi presmješno, mislim na muljanje ovdje. hrpa lažljivaca i seratora..eto tak! :))

Autor: pla_vusica   |   27.03.2012. u 16:43   |   opcije


Ma 80% ih je takvih! Ne samo mlađarija nego i starije od 4 banke samo treba pogledat profile i onda o čem pričamo!( Udaj se nabrzinu kaj se natenane)

Autor: sicilijanachr1   |   27.03.2012. u 16:43   |   opcije


Ne moramo se cuditi, zasto zene traze spozore...pa to je nekako urodjeno i instiktivno...zena trazi muskarca koji daje najvecu garanciju, da ce zastititi nju i njihovo potomstvo, a naravno da danas to nece napraviti s toljagom, nego finom potkovanoscu u novcu...nije za zamjeriti...

Autor: juicy-mama   |   27.03.2012. u 16:44   |   opcije


btw. mislim da se Vuk zapravo preserava sa tim slikama..ono kobajagi, to je nivo koji očekuje i koji mu pripada..)))) ma daj..)))

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 16:46   |   opcije


Pa kad nije onda se jebite sa debelim direktorima i ne kukajte što ima ljubavnicu i prenosi vam bolesti-KUPIO VAS JE i ima čovjek pravo da vas gazi

Autor: sicilijanachr1   |   27.03.2012. u 16:47   |   opcije


vinslet baš tako...

Autor: vuklisicaa   |   27.03.2012. u 16:47   |   opcije


previše si kriterija namećemo.
i onda nije čudo kad sami sebe ubijemo
u natjecanju da ih ispunjavamo, ili ih ispune.

i naravno da negdje uvijekpostoji potencijalno bolje,
al to je onda vječna utrka.
a ja sam fakat zamorena i kriterijima i utrkivanjem
onak, zbilja, baš mi je dosta.

i onda kad mi je tako dost,
onda bih se samo sfrkala nekud na toplo.
ee, al onda se to toplo sjeti kriterija.

i tako u krug:))

Autor: styx   |   27.03.2012. u 16:48   |   opcije


daj Džusi molim te, ti ko da odobravaš taj djir? kao to je prirodno? mislim da je dobar i zreo karakter veća biološka garancija dobrog i sigurnog zajedništva pa i potomstva od više love (lovine)..

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 16:48   |   opcije


a Stiksi reče da joj nije do ove teme..cccc.)))))

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 16:49   |   opcije


Jadni vi mladji...moram reci jadni...jer mnogi od vas nikada nece uspjeti zivjeti zivot s osobom svog zivota...jer to je tako tesko pronaci, narocito u nekim godinama, kad preskocis red, kad je vecina kvalitetnih vec zauzeta...

ja nemam taj osjecaj, jer sam napravila najbolje sto sam mogla od svog zivota...od sad pa na dalje,sve je besplatni bonus, tresnja na torti...

Autor: juicy-mama   |   27.03.2012. u 16:49   |   opcije


nisam fajterski raspoložena.
samo bih se sfrkala:))

Autor: styx   |   27.03.2012. u 16:49   |   opcije


urođeno je i seronji starom od 60 godina kad piše poruku curki od 30 god...
čista trgovina, pa neka plati i sa lulekom mlati :))
ne zanima me stari seronja kao ni mlađahan tip..
ako naiđem na tipa koji je mojih godina ili nešto mlađi :P
ali da smo ravnopravni partneri, bez računice kao i bez fige u džepu...možemo dalje...
svoje ne dam , tuđe mi ne treba..

Autor: pla_vusica   |   27.03.2012. u 16:51   |   opcije


Vuče, ja mislim da ti to sebe samo uvjeravaš i nabrijavaš.a takve cure su ti zapravo neodstupne..sjećam se sebe u dvadesetima..pa sažalijevla sam one sa 30..a oni od 40, ajmemajko..svi su mi bili perverzni, osim onih bezobrazno zgodnih tipa richard gere..što ti znam da nisi.

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 16:51   |   opcije


tema je vrlo dobra, za pohvaliti

Autor: vuklisicaa   |   27.03.2012. u 16:51   |   opcije


Plavušo sve potpisjuem što si rekla..samo bih želejla da je više sretnih priča ovdje..ma da mi je znat samo koliko se ovdje ljudi spandja sa partnerima sličnim godina?pri tom mislim na lijepe veze..ne ove egzibicije i gluposti..

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 16:52   |   opcije


vinslet ...hoćeš li molim te ti izabrati jednu erotičnu fotku

Autor: vuklisicaa   |   27.03.2012. u 16:53   |   opcije


Glupe žene nikako da shvate(jer nemaju mozak) da pošten i emotivan muškarac nikad neće napraviti to što rade oni koji kupuju njihovo meso.On će se brinuti o djeci i truditi se da postanu ljudi umjesto da kupuje njihovu ljubav novcem bla,bla,truć,srać ali đaba glas da priča budali.....

Autor: sicilijanachr1   |   27.03.2012. u 16:53   |   opcije


Vuče, ti si meni simpa ali me ta tvoja banalna zatupljenost iritira..ispada da su lijepe žene samo one sa 25, mršavice i photošopirane..to mi je neukus, zapravo..

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 16:55   |   opcije


a i nije stvar više to što je teško pronaći.
mi smo postali izbirljivi, teže se prilagođavamo,
više se bojimo, manje smo kompromisni.

kad smo bili klinci, sve nas je veselilo,
uđeš u vezu, veza pukne, tuliš dva dana, napiješ se,
i za tri dana si opet zaljubljen:)
u neku ili nekog tko ima baš zgodne cipele:)

sad? nema riskiranja. sigurnosni sustav podignut
dvostruko od naše visine.

Autor: styx   |   27.03.2012. u 16:56   |   opcije


Vuče, hoću, evo samo moment..))))

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 16:56   |   opcije


Vinslet, ne odobravam, jer nisam takva, niti sam sama tako napravila...ali nismo niti ja, a niti ti mjerilo...ima mnogo cura, koje bas nisu jako pametne (i pametne takodjer) i koje se ponasaju bas kao pecinske zene...biraju najjace, one koji donose najvec zivotinju i na taj nacin najbolje prehranjuju obitelj...kuzis

Autor: juicy-mama   |   27.03.2012. u 16:58   |   opcije


i ide mi to na jetra, baš:)

sama sebi idem na jetra s tim sigurnosnim sustavom.
i tim da moraju postojat preduvjeti da bi bilo uvjeta.
kao i tim da se više nemam hrabrosti bacat naglavačke.
(hm, uglavnom. nekad se poskliznem:)

Autor: styx   |   27.03.2012. u 16:58   |   opcije


evo za Vuka, ne znam dati link za sliku niti je postaviti na blog ali evo link za članak i slika..

http://www.index.hr/xmag/clanak/monica-belluci-uljepsala-novi-matrix/137954
.aspx

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 17:00   |   opcije


i tak.

mislim, djeco, da mi mnogo danas kompliciramo:)

Autor: styx   |   27.03.2012. u 17:00   |   opcije


Vin..popila sam par kava, na prste jedne ruke bi ih nabrojala..
tipkala sam do besvjesti sa stotinama ljudi ali onaj pravi ne dolazi.
mora mi se poklopiti sve, baš sve ili mi ne treba nitko, mogu ja i solo....
u ovim godinama teško je ukomponirati jedan par da stvarno bude solidan par..
nešto polovično mi ne treba, želim sve ili ništa jer i ja dajem puno..

Autor: pla_vusica   |   27.03.2012. u 17:02   |   opcije


Styx, sve manje je prilika da se bude bilo kakav, hrabrost neka veze s tim..moš biti izbirljiv ili manje izbirljiv, ali neprosto je sve manje atraktivnih (slobdonih) osoba koje srećeš..lili vrlo rijetko, kuiš?

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 17:02   |   opcije


Stiki, nije to bez veze, to da si oprezna...
ima to svoj razlog, a razlog je - iskustvo...
samo neiskusni mladi se bacaju bez obzira i molis boga, da je sve OK...ali mi stariji i iskusniji, naucili smo i zato smo oprezniji, sto nije bez veze, ak se neces sam cuvati nitko te nece...
kad govorim o cuvanju, ne mislim samo na fizicko, nego i na emotivno

Autor: juicy-mama   |   27.03.2012. u 17:05   |   opcije


Plavušice, ma isto mi se čini da možda pretjeruješ..kako to sve se mora poklopiti- mjesec, zvijezde, svi planeti? to je nekako nehumano pomalo, što ne? a imaj još u vidu da je muškaraca godinama sve manje, ajme curke još i to..razbole se, umru..

meni se ne mora baš sve poklopiti..karakter je najvažnjiji..a tako je teško upravo to naći!

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 17:05   |   opcije


interesanto razmišljanje!!
Ja to vidim ovako...
Svaki čovjek ima svoje odnose vrijednosti,
i važno je, kakve signale odašilje i gdje
dali ga okruženje razumije
ne spuštati kriterije, nego mjenjati mjesto traženja
Kreći se tamo gdje možeš susresti osobu koju zanimaju iste ili slične stvari
Selo, grad,- nevažno
Nije važno ŠTO nego KAKO

Autor: Zeljko-zeljko   |   27.03.2012. u 17:05   |   opcije


ma kužim.
al kad tražimo holivud.
a i mi smo se malo istrošili vremenom, skroz na skroz:)
stvarno mislim da sam s 26 bila muškom rodu na prvi pogled
primamljivija nego sad. bar što se tiče statističke većine.
i da je tada bilo lakše izabrat. čak i naletit:)

al kvragu, ako nema baš kavijara, oćeš ostat skroz gladan
samo zato što ti je na stolu ostala samo paštašuta
(kojoj isto niš ne fali, nije prošao rok ni ništ. i hranjiva je:)

Autor: styx   |   27.03.2012. u 17:06   |   opcije


vuuukiiii..aj ti pukni na blog svoju slikicu pa neka i mi napasemo oči erotikom..
samo nam nabijaš komplekse sa savršenim komadima.
inače, to si ti gledaj doma i napravi si kolekciju za stare dane :P

Autor: pla_vusica   |   27.03.2012. u 17:06   |   opcije


i Vuk i Dojdek imaju taj sličan banalan ukus i jasno pokazuju koja je to skupina koja njih zanima - jednom je ideal cura od 25 (jasno da najviše te profile pretražuje!)..drugi bjesomučno stav lja slike onih od 25..)))) nije ni čudno da smo mi onda od 35 plus same..((((

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 17:07   |   opcije


vin ..atraktivan , slobodan ..kažeš mijenjaj sajt
prostor i vrijeme

Autor: vuklisicaa   |   27.03.2012. u 17:07   |   opcije


ok, ovaj gornji komentra uopće ne sliči na mene.
fakat sam umorna ko pas:))

Autor: styx   |   27.03.2012. u 17:08   |   opcije


je, Plavušo, svaki ti dao, maš prav..)) Vuče daj tu sliku na uvid, sliku na sunce pa da i mi malo guštamo (bar se nadam))))

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 17:08   |   opcije


plava ..za vas ..ide atraktivno...za vinslet posebno

Autor: vuklisicaa   |   27.03.2012. u 17:09   |   opcije


Željko, slažem se..samo ja tražim to neko drugo pogodno okruženje već desetljeće gdje se skupljaju meni slični muški komadi pa niš..)))

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 17:10   |   opcije


nemoj ti meni posebno, oću atraktivno..))))

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 17:10   |   opcije


Zašto bi manje obrazovan značilo i socijalno nekompatibilan? Pa ne patimo svi na diplome...

Autor: Baayaa   |   27.03.2012. u 17:11   |   opcije


Vuk nije imao pojma da izaziva takvu reakciju medju zenskim zivljom na Iskrici, jel tak Vuk?
Ali budi bar malo zahvalan, za istinu, koju smo ti podastrijeli, prijateljski, simpaticno, bez predbacivanja...

Autor: juicy-mama   |   27.03.2012. u 17:11   |   opcije


i još neš imam za reć zadnjim atomima snage.
(ionak to sad sebi konstatiram, samo naglas:)

svi bi instant rješenja. pogledate, i istog trena znate da to
nije to.
ili je (al to je isto ko dobitak na lottu)

kad ste zadnji put onako fino, polako
upoznavali nekog? onako, otvarali ga malo po malo?
ko one babuške jedne u drugoj, otvoriš nekog na prvoj razini,
pa unutra nađeš još jednu,
pa još.. i tak. bude zabavno i fino to:)

Autor: styx   |   27.03.2012. u 17:12   |   opcije


Stiksi, e dobro ti to opisala..samo što ja ni to jelo ne vidjeh na stolu....i nikoga da mi podvikne: Viiiiiiiiiins, skuva sam ti pašta šutu..))))))) o teška sudbo!:(

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 17:12   |   opcije


ja bi babuške:))

Autor: styx   |   27.03.2012. u 17:13   |   opcije


Vin..pa naravno da ne očekujem tipa od kojeg će mi zastat dah ali mora imati dušu, unutarnju ljepotu. moramo se razumjeti i željeti slične stvari raditi..
istina, tip mora izgledati solidno a ne zapušteno..
iskreno, rađe sam solo nego sa bilo kim ili zato što je on dobar. dobra sam i ja , nisam negativka niti sam materijalno opterećena ali jednostavno ne bi mogla biti sa tipom koji mi se fizički ne sviđa..
ne mogu protiv sebe :))

Autor: pla_vusica   |   27.03.2012. u 17:13   |   opcije


ak dobim babuške, tolerirat ću grbavi nos:))

Autor: styx   |   27.03.2012. u 17:14   |   opcije


Nisam primijetila, da se 'manje obrazova'n upotrebljava u kontekstu 'socijalno nekompatibilan'...mislim da se uopce nije govorilo o tome, jer tko tako misli - krivo je

Autor: juicy-mama   |   27.03.2012. u 17:15   |   opcije


jusy ...meni je žao što ste tako doživjeli fotke ....
doduše to je vaše mišljenje i imate ga pravo iznijeti
ja imam i drugačije komentare na pvt
i dozvoli da me neće omesti da i ubuduće stavljam fotke koje su za moj ukus erotične

Autor: vuklisicaa   |   27.03.2012. u 17:16   |   opcije


"Vin..pa naravno da ne očekujem tipa od kojeg će mi zastat dah ali mora imati dušu, unutarnju ljepotu. moramo se razumjeti i željeti slične stvari raditi..
istina, tip mora izgledati solidno a ne zapušteno..
iskreno, rađe sam solo nego sa bilo kim ili zato što je on dobar. dobra sam i ja , nisam negativka niti sam materijalno opterećena ali jednostavno ne bi mogla biti sa tipom koji mi se fizički ne sviđa..
ne mogu protiv sebe :))

hbte, ovo ko da sam ja pisala..s tim da eto, možda mala izmjena samo, očekuke da mi malčice zastane dah,nema veze..))

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 17:16   |   opcije


Meni muskarac mora biti duhovit, mora me znati nasmijati, mora imati uredne zube i uopce mora drzati do sebe, mora imati barem minimum novaca, da me moze pratiti (na putovanjima), a da ja ne moram sve placati...mora mi biti sexy, a mora i postojati ono nesto, neko razumijevanje medju nama, partnerstvo...

Autor: juicy-mama   |   27.03.2012. u 17:18   |   opcije


"Zašto bi manje obrazovan značilo i socijalno nekompatibilan? Pa ne patimo svi na diplome..."

površno gledano, obrazovanost ima veze sa soc. kompatibilnošću ma kako mi šutjeli o tome..osobno, važnije mi je da je tip inteligentan..dvije moje velike ljubavi u životu, moja dva značajna muškarca nisu imali faks, pa što?

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 17:18   |   opcije


isuse, kak vi brijete.
i nitko tu nije spomenuo onu dobru vibru.
kad ti je s nekim jednostavno fino.
pa šta vi radite?
nacrtate si kalup i onda unutra trpate nekog?
ak mu viri van više od dvije trećine, s kosom, gotov je?:)

Autor: styx   |   27.03.2012. u 17:20   |   opcije


Vuk, to sto sam napisala, je bilo samo u funkciji povratne informacije...feedback-a...a naravno, da ti radis sto zelis, kao uostalom i svi mi

Autor: juicy-mama   |   27.03.2012. u 17:21   |   opcije


jusy poštujem tvoje mišljenje

Autor: vuklisicaa   |   27.03.2012. u 17:23   |   opcije


Stiksi, imaš pravo...stvar je u tome da si danas ne damo na šansu da reagiramo na vibru..previše otpisujemo možda na prvu loptu ili nas otpisuju...muškarci zatim više do te vibre koju opisuješ danas briju da imaš lopte ko pamela ndersson i izgledaš ko da ti je 25..pa mi ostale se pokunjeno pokupimo doma skupa sa svojom vibrom, kuiš?:(

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 17:23   |   opcije


vinslet ..daj ne trkeljaj

Autor: vuklisicaa   |   27.03.2012. u 17:25   |   opcije


đusi..i ja sam sjedila sate i sate na zubarskom stolcu. preventiva kod paradontologa da sačuvam natur osmjeh. pa skidanje kamenca i poliranje i tako u krug. kako da prihvatim tipa krezubog? ...fuj..
da, mora biti duhovit i meni zanimljiv, mora mi golicati maštu :)
šta će mi seronja koji je dopizdio sam sebi?
onaj koji je nakrcao kofere negativne prošlosti i cuka ih kuda god da krene..:))
ne, to nije za mene...dobro mi je solo, znam živjeti u skladu sa sobom..

Autor: pla_vusica   |   27.03.2012. u 17:27   |   opcije


danas ti je onaj dan kad si isfrustrirana ?

Autor: vuklisicaa   |   27.03.2012. u 17:27   |   opcije


eh Vuče, da bar trkeljam:(

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 17:28   |   opcije


ali, baš u tom je fora.
ak ste tak samostalni za bit sami, što prije niste znali
ili htjeli, ili što već
(ajd, pretpostavljam, većina nas je ovdje razvedenih pa se ima iskustva),
onda si bas sad možemo priuštit malo opuštanja i sa manje statistički savršenih partnera.
jer smo svoje odradili. ili jer za strah nema previše vremena,a već znamo da su greške moguće.
i jer znamo da stvari nisu crno bijele.
zaš jednostavno ne vozit tamo di osjetiš da ide dobro, nego se razbijamo na tom da se nešt bolje grčevito traži?

Autor: styx   |   27.03.2012. u 17:28   |   opcije


tak mi se ne da jurcat više.
bar ne danas:)

Autor: styx   |   27.03.2012. u 17:30   |   opcije


ubit će vam kriteriji njuh za fine nijanse:)

Autor: styx   |   27.03.2012. u 17:31   |   opcije


Stiks, jesi pročitala što sam napisala? jer kužiš u čem je problem? nisu zid kriteriji...

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 17:32   |   opcije


vins..a kaj fali seksualnim uslugama?
pa gratis su..:PPP

Autor: ANERAK   |   27.03.2012. u 17:32   |   opcije


čista robno-robna razmjena..

Autor: ANERAK   |   27.03.2012. u 17:33   |   opcije


Juicy, naravno da nije bitno niti je mjerilo vrijednosti (kad su ljudi normalni i realni) ali je u nekom od prvih komentara stavljeno u istu rečenicu.

Autor: Baayaa   |   27.03.2012. u 17:34   |   opcije


Anerak, evo se jedan nudio malac da čisti po kućama u donjem vešu..kaže cijena 30 kuna..pa nije skup, šta ne?:)))

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 17:35   |   opcije


a gle Baya, obično se neki socijalni status svugdje računa po obrazovanosti pa tako i ovdje...ali nije isključivo mjerilo..

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 17:35   |   opcije


I ja bih površno gledano najradije jednu od 30 do 35, bez djece, zgodnu, krasnu, visoku i utegnutu. Samo, kaj će onda samnom, i šta joj mogu pružiti? Premlad sam da bih joj bio sponzor, a prestar da budem dečko... :)

Autor: Baayaa   |   27.03.2012. u 17:36   |   opcije


komplicirate, uglavnom :)

Autor: meija   |   27.03.2012. u 17:37   |   opcije


Baja, takvu ti ne zanimaš...na žalost..

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 17:39   |   opcije


jesu.
ne mislim sad na fizičke osobine tipa ima zube - nema zube.
ali, na one koji zvuče kao neki budući konačan oblik u koji će
jednom netko doći i sjesti u njega i savršeno se uklopit.
figa. i još će na kraju bit, da kad bi to i našli, ne bi bili zadovoljni vlastitom
projekcijom koju smo stvorili. jer smo mogli smislit i bolje.

i za što vam služe kriteriji?
kao zaštita od pogrešaka?
a zaštita od pogrešaka kao strah od tih istih?
a strah od pogrešaka bi ih trebao spriječiti?
a pogreške su vjerojatne, štitili se ovako ili onako od njih.

onak, a da se malo opustite?:))

Autor: styx   |   27.03.2012. u 17:40   |   opcije


Računa se, okej, ali bi trebalo poslužiti kao neki "red veličine", ne i isključivi kriterij. Ali, svak najbolje za sebe zna šta hoće pa neka mu...

Autor: Baayaa   |   27.03.2012. u 17:40   |   opcije


za okrenuti priču zapravo bi bilo najbolje znati gdje su se stvarno našli ljudi približnih godina i stvarno spandjali..i čuti njihove priče...možda bi onda bili svi mi neupareni pametniji;)

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 17:42   |   opcije


evo Meja kaže da kompliciramo, a i piše da je u vezi..neka nas onda uveseli svojim iskustvom, nemam ništa protiv slušati o sretnoj vezi:)

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 17:45   |   opcije


evo, ja znam jedan par koji se tu upoznao, spetljao, poševio, skrasio pod istim krovom, rekao sudbonosno DA i u braku su nekoliko godina
znam još jedan par koji uživaju u dvoje i držim fige da potraju

:)

takoc....

nekaj me drugo zanima: zakaj se ljudi škartiraju ako ne kliknu hormonalno? a ono, super smo si,zabavno nam je u dvoje bez ruku pod stolom, zaebi priču, ajmo ponoviti?

Autor: meija   |   27.03.2012. u 17:46   |   opcije


Rekoh, površno gledano. :) Sam sam dobro svjestan da nisam odlikaš pa se niti ne guram gdje mi nije mjesto nit se pravim ono kaj nisam. :)
Na kraju, nije uopće na žalost, ali jest kad tako neka sve gleda kroz novce pa su joj ciljana skupina oni od 60+. Nije joj još bistro da kremice, frizurice, haljinice i cipelice ne čine čovjeka.

Autor: Baayaa   |   27.03.2012. u 17:47   |   opcije


Vin, uopće te ne treba zanimati tuđa veza. ak nisam fulala, ovdje nije riječ o meni, a bome ni o onima koji ovdje nisu solo. ili je?

:))

Autor: meija   |   27.03.2012. u 17:48   |   opcije


Meija, ovdje se ljudi prelako otpisuju ako ne kliknu ODMAH....a u RL znaš i sama..nekad se ekmija razvija korz odnos,..često s nekim sa kim pomislio ne bi..a ovdje mora bit instant privlačnost i to najčešće, vrlo površna privlačnost..pisali o tome puno u onom velikom blogu o iskričarskim kavama..

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 17:50   |   opcije


Meija, zašto me ne treba zanimati tudja veza ako će mi tudja iskustva pomoći? ako netko uswpijeva u onome u čemu ja ne, zaštio mi netko nebi pomogao svojim iskustvom? tim više što mi stalno daje za naslutiti da negdje stalno i temeljno griješim..:)

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 17:52   |   opcije


I još (baš me krenulo, sorry), svi smo se nekak naciljali da ćemo naći nekog, odmah i na prvu. Ali ne ide to baš tako. Treba tu biljčicu s obiju strana paziti i maziti, hraniti i zalijevati da izraste u nešto veliko i vrijedno. A najradije bismo odmah na gotovo, da je komotna hladovina ispod i da su plodovi na dohvat ruke. I ako nije tako odmah prtimo ležaljku na leđa i u potragu za novim stablom. Površno, samoživo...

Autor: Baayaa   |   27.03.2012. u 17:53   |   opcije


je, Vin...žuri se.
vjerojatno zato jer ovakav oblik upoznavanja ipak ima definirane ciljeve, pa se preskaču stapenice
i unaprijed se štošta pretpostavlja

a s druge strane, ne provjerava da li nešto je ili nije onako kako na prvu izgleda

vjerujem da je dobitna kombinacije negdje između

Autor: meija   |   27.03.2012. u 17:54   |   opcije


zakaj VIn?

ima nekoliko razloga, a osnovi, kaj se mene tiče je kaj nema baš niš za prijaviti.. :)
a kad bih i imala, ne bih o tome pričala na blogu, sa strancima. ipak frendovi imaju prednost ;)

ali eto, možeš ti probiti led i ispričati svoja iskustva. vjerujem da će mnogima biti jako zanimljiva :)

Autor: meija   |   27.03.2012. u 17:56   |   opcije


Baayaa, fini ti je profil (za razliku od vecine), nemremo se tak igrati, pa ti i mislis :))))

Autor: juicy-mama   |   27.03.2012. u 17:58   |   opcije


da vins..prilično jeftino..30kn....buš ga unajmila?
ak buš ti zadovoljna..pošalješ ga k meni po preporuci rado uzimam..:)

Autor: ANERAK   |   27.03.2012. u 18:00   |   opcije


Malo mislim, u skladu s dostupnim hardverom. :)

Autor: Baayaa   |   27.03.2012. u 18:00   |   opcije


joj Meja, pa stalno ti govorim ZAKAJ..da nešto naučim:)

a o svojim iskustvima me pitaš? pa čoeče, napisala sam već stotine postova SVOJIH iskustava...na blogu! alloo!

ako nam već zamjeraš da kompliciramo, nama usamljenim dušama, evo stalno tražim (predlažem)da ispričaš svoju uspješnu priču nama kao putokaz..može i u crtama..a ti se stalno neš izvlačiš, zašto?j

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 18:00   |   opcije


Baya ima super profil, šta jes jes:)

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 18:00   |   opcije


moje su čistilice bile skuplje..
pitaj ga jel pegla veš..
kaj se mene tiče..može i gol..:))

Autor: ANERAK   |   27.03.2012. u 18:01   |   opcije


Ane, sve smo mi to dobro smislile, al šta ako malac nije čemu? pa da mu moraš platiti 50 kuna da se - ne skine?:))))

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 18:02   |   opcije


Vin, odgovorila sam ti. blog nije mjesto za takve priče. meni. ne znači da nije za neke druge. prihvaćam da smo različiti, ali istovremeno očekujem da se s druge strane različitost na isti način uvažava

a moja priča nema baš nikakve veze s Iskrom, i s time je nebitna. tebi.

:)

Autor: meija   |   27.03.2012. u 18:03   |   opcije


pozitivno tudje iskustvo uvijek je dobrodošlo kao poticaj i drgima da uspiju..ali ok, privatna priča možda nije za blog..samo ne vidim niti puno smisla pametovati drugima a nema im se za ponuditi neki konkretan savjet, uvid, iskustvo? kužiš što hoću reći?

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 18:06   |   opcije


Neću komentirati to kaj ste se dohvatile mog skromnog profilčića, ali ću (bez ikakve skrivene podle namjere :))) reći da mi je ovaj Vinsletoliki blog otkriće, i da ću ga temeljitije pročitati prvom prilikom.

Autor: Baayaa   |   27.03.2012. u 18:07   |   opcije


Bayo, imas ti tu sfasta za procitati, samo ti uhvati vremena...:)))

Autor: juicy-mama   |   27.03.2012. u 18:09   |   opcije


vin ..malo si provokativno danas raspoložena
ali ok ..bit će bolje sutra

Autor: vuklisicaa   |   27.03.2012. u 18:11   |   opcije


kužim Vin, ali odgovorila sam ti nekoliko komentara više. i postavila pitanje

vjerujem da sam u potrazi za nekim, ovdje ili negdje drugdje u virtuali, fulala bih ziher nekoliko puta. a kako nisam, možda mogu hladnije, s distance imati svoje mišljenje koje nije emotivno obojano.
(osobno sam tip žene koja voli žuriti polako :), tak da, priklanjam se konvencionalnijim načinima upoznavanja u kojima je nešto važnije osim pisanih riječi ;)

Autor: meija   |   27.03.2012. u 18:11   |   opcije


vins..posel je posel..reklamira se da čisti..onda nek čisti..i dobije 50 kn..

Autor: ANERAK   |   27.03.2012. u 18:12   |   opcije


ali Vuče, ja sam super raspoložena danas, mislim da si ti malčice nabrijan..))) pms?:)))

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 18:24   |   opcije


Meja, naravno da možeš imati sa distance možda bolji pregled..ili uvid..zato ja s nestrpljenjem i očekujem tvoje eventualne korisne savjete..)))) koje ti nikako da nam daš..ccc...škrtice;)

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 18:26   |   opcije


VIn, ko ti kriv kaj nisi čitala moje zapise...u njima ima podosta i o meni, a i o ovom malom dragom đumbusu zvanom Iskrica :)

Autor: meija   |   27.03.2012. u 18:29   |   opcije


vinslet...kad ti tako kažeš,

Autor: vuklisicaa   |   27.03.2012. u 18:30   |   opcije


Mislim da za kvalitetno upoznavanje neke osobe što je preduvjet kvalitetne veze, moramo prvo upoznati sebe. I prihvatiti se. Sigurno ćemo se nekome dopasti baš takvi kakvi smo. Poanta je da fukcioniramo kao pojedinci da bismo mogli i u paru. Traženje nadomjestaka, idealnog puzzla, srodne duše, bilo kakve kompatibilnosti osim definicije medjusobnog odnosa, po meni, je trgovina.
I svatko od nas je i te kako svjestan kada je u društvu osobe koja mu daje onaj osjecaj ugode, koji fizički možemo osjetit ispod plućnog koša, malo iznad trbuha. Tamo gdje osjećamo i tremu, gnušanje, strah...
I umjesto da se prepustimo ugodi i polako gradimo taj odnos, najčešći zajeb je traženje kvaka. Djavolji odvjetnik u nama grčevito kopa razloge protiv drugog. Da bismo sebi bili veći u tom odnosu. I dalje stvari prepuštamo inerciji. Koji shit. Umjesto da gradimo dalje...

Autor: ergosum   |   27.03.2012. u 18:36   |   opcije


Vuče, ne znam iz čega si izvukao takve zaključke o mom raspoloženju?jel zato što ti sve ne povladjujem? muškarci onda obično ženu optuže za loše raspoloženje..))))) ili dane u mjesecu;)

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 18:38   |   opcije


je, Ergo, većina ljudi se ne preispituje..ali zato grčevito preispituje drugoga..

nije problem traženje srodne duše, to je najprirodnije od svega, zapravo. kvaka je u tome da traženje srodne duše podrazumijeva- to vidla svojim očimaN da srodna duša ima sise broj 4-5, konfekcijski 38, godina maksimalno 30 te da općenito bude slikovita..)))) evo Dojdeku je srodna duša seksi mladjahna ona od 25...a Vuku manekenka od 19, npr..)))

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 18:44   |   opcije


I onda se opet vratimo na realnost kriterija...

Autor: Baayaa   |   27.03.2012. u 18:46   |   opcije


vin..nemaš ti meni šta povladivati
imaj ti svoje mišljenje i svoj stav
ali vidim da provociraš i meiju
žena ti je lijepo odgovorila u nekoliko komentara

Autor: vuklisicaa   |   27.03.2012. u 18:48   |   opcije


fakat ja otvorim jednom profil nekog privlačnog mladca..lookingfom soul mate..kadli ono..traži čoek neku manekenskih proprocija i napiše u detalje koje fizičke osobine..a znam i jednoga koji ima profil looking for wife..koji je stavio niz fotki žena sa gigantskim sisama i napiso čoek da takvo nešto, ono okvirno traži..eto mali doprinos priči o kriterijima..)))
srodne duše, jelte:)

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 18:50   |   opcije


ma provociram kajgod, čuj,,ja lijepo pitam..a kad mi se ne odgovori pitam opet jer si mislim da me se nije dobro razumjelo..inače, provokacija mi je nebitna..bitna mi je PRIČA.

ako je i privid provokacije, onda je ona tu samo da se potakne priča.

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 18:52   |   opcije


traženje srodne duše i fotke koje ja smatram erotičnim .nemaju baš neke uzajamne veze
i ne kužim zašto misliš da je meni sexi manekenka od 19 ?
svi smo mi vizuelni tipovi i naravno da nam je nekakav izgled bitan kod partnera , ali ne presudan

Autor: vuklisicaa   |   27.03.2012. u 18:56   |   opcije


ma gle, ja se zezam i karikiram to sa tobom i Dojdekom..ali ova priča o dva profila što ti navedoh je sitnita..

mislim, amoli sreće da ljudi srodnu dušu traže bez KRTERIJA, a ne sa kriterijima..kakve veze ima duša sa nečim tako grubm i banalnim kao što su kriteriji? na žalost, ljudi biraju druge ko objekte iz trgovine, točno ono iz izloga..pa uzmeš onu/onoga koji je good on paper a ne onoga od kojeg ti srce zatitra..il nekom srce zatira tek uz određene kriterije..)))

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 19:00   |   opcije


ok, vins, baš te frustriraju te 25godišnjakinje:)
možda nikad nećemo bit manekenski tipovi sa savršenim proporcijama,
al niš ne košta malo poradit na dobrim osobinama koje imamo.
uopće me ne frustrira moja eventualna nesavršenost, i na toj fleksibilnosti
sam čist zahvalna što mi je došla s godinama :)
i ne vjerujem baš skroz u to da je pored tih od 25 - 90-60-90 baš svugdje
nemoguće doć na red.
ako ništa drugo, jer je i ona druga strana koliko toliko svjesna svojih nesavršenosti.
više me brine neslaganje karaktera od neslaganja s idealnom slikom sisa koje
si je netko zamislio.
mislim da ima dovoljan broj interesantnih luzera i u mojoj kategoriji, da bih
toliko patila što ne mogu preskočit u drugu.

Autor: styx   |   27.03.2012. u 19:01   |   opcije


i ne bih ja baš toliko podcjenjivala m,uškarce, znaju oni da je jedno skupljat sličice,
a drugo s nekim dijelit stol, krevet i čak i daljinski:)

Autor: styx   |   27.03.2012. u 19:02   |   opcije


je, frustriraju me...i tebe...:)))

mene ne zanimaju luzeri, a i bojim se da nije dovoljan broj onih stvarno koji su deep pa da bih ja ili ti imala sreće pored tih 25 pa još nadograđenih..))))

i ne volim biti second choice, stvarno:) kao on bi radije neku takvu ali eto pristaće i na mene..)))

ja bi da sam fatalna. jedna jedina i da mu srce na mene zatitra pa sve i da prodje scarlett johansson pored nas (ok, ja bih ond aimala pravo gledat, on ne;)..)))

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 19:06   |   opcije


vin ..razgovaramo li ozbiljno ?
pa naravno da su neki kriteriji bitni ..ali bože moj 100 ljudi 100 čudi i kriterija
kako smo odrasli ljudi , barem prema godinama bi trebali biti , tako moramo biti svjesni činjenice ,
da se moramo puuuuno više prilagođavati nekome , nego kad smo imali 20 godina
kod upoznavanja nam je prvo što vidimo izgled ...prolazi ? ok ...
idemo dalje ....
upoznajemo osobu korak po korak...
i o ovoj temi bi mogli razglabati danima , a ne ovako paušalno ...

Autor: vuklisicaa   |   27.03.2012. u 19:08   |   opcije


vukica..daj zamisli da babac od 5 banki stavlja slikice kikića od 20 let..opet i opet i uvjek...
kaj bi ti pomislio?
jako sexy mladac?
možda bi se i ti rado javio njoj da pevetirate?
jer ziher joj u glavi slika tipa baš takvog kakav si ti ..
ja bi rekla da su to nezreli ispadi :))
ili bi rekla da sliniš nad tim nedostižnim curicama..
samo nemoj reći da provociram...opet sam iskreno rekla kaj mislim...

Autor: pla_vusica   |   27.03.2012. u 19:08   |   opcije


Plavušica, e pa hvala ti što si mu to nacrtala. :) U moje ime.(riskiraš da te proglasi čangrizavom, pazi..)))

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 19:09   |   opcije


moram priznati da me styx iznenađuje ugodno

Autor: vuklisicaa   |   27.03.2012. u 19:10   |   opcije


plava ...da li je glupo da stavim neku erotičnu fotku ?

Autor: vuklisicaa   |   27.03.2012. u 19:12   |   opcije


kako bih ja rado da se ovdje izbaci riječ KRITERIJI..pa ne tražiš namještenika za posao, čoeče ..izbor o kojem pričamo zar ne bi trebao biti, ako se radi o muškarcu i ženi ipak nekako romantičniji? jel se mi zaljubljujemo preko KRITERIJA?

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 19:13   |   opcije


ma daj:))
pa nećeš si stavit šator baš na jedino mjesto u parku di se pas posrao:))

da, objektivno, vrlo rado bih izgledala bolje nego što izgledam, al van okvira ne ide.
izgledam skroz obično. tak se i držim:)
ne okreću se zamnom na ulici, ne upadam u oči na prvi pogled i nisam fatalna.
al takvih je 90% ljudi. i svjesni su toga.
još uvijek mislim da imam šta reć onom koji sjedi preko puta, i da je to više od onog
što će mu reći neka od 25 (iako sigurno ima divnih).
i znaš li ikog tko je dejtao S. Johansson?:)

(btw, imaš krizu ženskih tridesetih. mene lupala pred godinu dvije, sad je prošlo.
iz razloga što sam shvatila da ću bit još starija nego što jesam,
a i da ima i starijih od mene.
i nije vrag da ti neovisnost i samostalnost padne pred dvadesetpetogodišnjakinjama?:)

Autor: styx   |   27.03.2012. u 19:14   |   opcije


baš mi padnu, zapravo..jer mi se čini da je to sve zaludu ako ostajem sama pri tome.

mislim, neovisnost i samostalnost će privući tipove, ono, baš, zapravo?;)

želim istaći poantu površnosti..i kako ljudi biraju, a koliko mi šutjeli o tome, a ti pišeš o onome kako bi trebalo biti, zapravo
ali neuvjerljivo. zašto si onda sama kad je sve to tako zapravo jednostavno a tvoja osobnost neodoljiva?.

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 19:17   |   opcije


evo, Vuk je npr. oduševljen tvojim tezama Stiks..priča o polaganom upoznavanju, spontanosti a stavlja slike mladjahnih manekenki i kaže meni ranije tamo u blogu da je to njegova ciljna skupina..)))))

o kakvoj DUBINI mi pričamo?

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 19:20   |   opcije


mislim da moja vizualna prosječnost nema puno veze s tim da sam sama ili nisam:))

Autor: styx   |   27.03.2012. u 19:21   |   opcije


nit su tu problem moje godine:)

Autor: styx   |   27.03.2012. u 19:21   |   opcije


vin ejjj gdje sam ja to rekao ?

Autor: vuklisicaa   |   27.03.2012. u 19:21   |   opcije


Stiks, zapravo i nema;)

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 19:22   |   opcije


kriterij bi bio ko cigla u zidu, standarda. a od standarda, priznajem samo JUS! ... tako nekako bi išla priča... ;)

standardi uživanja su različiti, kao i standardi patnje. ha haaa?? zgodno opće zbunjujuće mjesto za raspravu o svrsishodnosti gradjevinarske terminologije u pitanjima ljubavi.

ili se ovdje ne radi o ljubavi :O

jel se radi o slobodi? ljubav- sloboda, problematika uzajamne isključivosti??

jel se radi o filozofiji- psihologiji- kiparstvu, možda?

jel vi znate kako fina žena u Fini ima finu maramu na kojoj piše FINA i kako za Valentinovo nosi kitu ruža ko štafetu, da bi svi znali kako posjeduje kitu? standardiziranu. po svim kriterijima.

Autor: mmmmmm_da   |   27.03.2012. u 19:22   |   opcije


mislila sam da si to rekao..drago mi je ako sam pogriješila:)

Autor: Vinslet_   |   27.03.2012. u 19:23   |   opcije


vukica..opet isti odgovor na tvoje pitanje o erotičnosti..jednostavno mi ne ide u glavu da tip od 5 banki uporno kelji slikice nekih curica. kad je situacija, neka zeka spika O.K.. ali kaj je previše, previše je. razboljet ćeš se, umislit ćeš da ti to pripada pa niti jedna ne bude dobra osim takve , baš kao na slikici :))
najbolji je LH, zatvori blog i ne komentira...amen


vukica..daj zamisli da babac od 5 banki stavlja slikice kikića od 20 let..opet i opet i uvjek...
kaj bi ti pomislio?
jako sexy mladac?
možda bi se i ti rado javio njoj da pevetirate?
jer ziher joj u glavi slika tipa baš takvog kakav si ti ..
ja bi rekla da su to nezreli ispadi :))
ili bi rekla da sliniš nad tim nedostižnim curicama..
samo nemoj reći da provociram...opet sam iskreno rekla kaj mislim...

Autor: pla_vusica   |   27.03.2012. u 19:23   |   opcije


i tko je sad površan?
vuk stavlja slike, po meni, onak kak mi objesimo link s glazbom.
sumnjam da vuk u stvarnosti bari takve komade (ne znam vuka, možda i bari, ne kažem da ne može).
pa te sličice su samo površne fantazije. možda ni to.
nitko ovdje nije tako glup da ne zna i svoja ograničenja, i to da se krećemo među stvarnim ljudima.
koji su puni mana baš onako kao i mi. pa se možda i nađu komplementarne:) skup s dobrim stranama.
o tom koliko su ljudi slojeviti i kako je sve, ali sagledivo iz više od jedne perspektive,
da i ne govorim.

Autor: styx   |   27.03.2012. u 19:25   |   opcije


ua plava ..kaj sad da velim na to ? najbolje da šutim

Autor: vuklisicaa   |   27.03.2012. u 19:27   |   opcije


naravno styx ....sad me ovo počinje nervirati
stavim erotičnu fotku ..u ženskom mozgu se pojavljuje iluzionizam da je to moj cilj

Autor: vuklisicaa   |   27.03.2012. u 19:30   |   opcije


bešmisve, ako ti ne poklonim svoje matrjuške, stiki ;)

tamno plave su sa zlatnim i stoje na vrhu ormara. dugo su se skrivale u Mami. sad se lelujaju, padaju i dižu, svaki put kad netko otvori bife;)... i ne bune se niš'... oš ti dam??

Autor: mmmmmm_da   |   27.03.2012. u 19:33   |   opcije


e, ljudi... ergo gore imao skroz mrga kom o samopoznavanju i sposobnostima koje iz toga slijede...(brijem da je masu teoretiziran.. al da dobro zvuči- zvuči)

Autor: mmmmmm_da   |   27.03.2012. u 19:36   |   opcije


(i p.s. ostavi se samosažaljenja što ti vrijeme prolazi.
i klinaca mlađih od sebe (duhovno ili vremenski, štogod)
pravi frajer zna da smo mi s 35 bolje od onih s dvajstpet,
samo je pitanje kako se s tom činjenicom nosi;))

(sad će me netko s ovim satrat, al jebe mi se.
bolje sam žensko danas nego što sam bila pred 10 godina.
ne mislim na koju boru više:)

Autor: styx   |   27.03.2012. u 19:36   |   opcije


mmm, oću. rezerviraj:))

Autor: styx   |   27.03.2012. u 19:37   |   opcije


šta nas više odredjuje...: odluke koje donosimo... ili, sposobnosti nošenja sa posljedicama tih odluka? (ne miniram temu, majkemi... baš me zanima...)

Autor: mmmmmm_da   |   27.03.2012. u 19:41   |   opcije


čistim se odavde, postala sam ozbiljna:)
:*

Autor: styx   |   27.03.2012. u 19:41   |   opcije


( ejebise, skoro sam otišla)
ovisi koji si tip i što te više od tog dvoje pali:))

(brijem da je drugo)

Autor: styx   |   27.03.2012. u 19:42   |   opcije


jebseti :D svako sebi sad treba arijadnovski vući nit, vući vuuuućiiiiii, pa izvućiiiiii... dal je 'kriteričan' tip, il ... ostalo.

Autor: mmmmmm_da   |   27.03.2012. u 19:44   |   opcije


ali kad to je tako.
ko što ti je pitanje jednadžba s dvije nepoznanice, svatko će si u to stavit svoje vlastite varijable:)

rekao mi netko danas da traži u ovim odgovorima istinu:)) i predbacio mi da se zajebavam
nonšalantno šaltajući stavove.
mislim da je istina uvijek malo kompleksnija od toga:)
i da u sebi mora imati i tezu i kontratezu. i različite perspektive.
inače ne bi bilo ni pitanja o njoj.
a ti možeš ustvari izabrat stranu koja ti najbolje odgovara.
i ako nisi u laboratorijskim uvjetima, svaka okolnost utječe na krajnji rezultat.
i kak da se ja onda ne zajebavam?:))

Autor: styx   |   27.03.2012. u 19:48   |   opcije


elem... ak' si kriteričan tip, gradjevinarskog smjera... onda završiš sa štafetom. i, fina maramom. i staviš si nako... neku mjuzu...http://www.youtube.com/watch?v=HweU-Nc__HE

Autor: mmmmmm_da   |   27.03.2012. u 19:51   |   opcije


( i sad si vidi koliko sposobnost nošenja s odlukama utječe
na odluke koje donosimo. i posljedice već ranije donešenih odluka na sposobnost nošenja s idućima.
mislim da to nije ili - ili, nego i - i :)


jebote. odoh:))))

Autor: styx   |   27.03.2012. u 19:51   |   opcije


a zaš me to pitaš?
jel netko zajebo s odlukom?:))

Autor: styx   |   27.03.2012. u 19:52   |   opcije


moš na pvt:))

:*** (i pošalji dalje, onom)

Autor: styx   |   27.03.2012. u 19:53   |   opcije


ajebiga. samo ti znaš dal se stvarno zajebavaš, il patiš ko patika dok se 'zajebavaš'. ziher sam da je zajebancija lažna, kod svih nas, ako težimo ljubavi. normalno... sad onu nit treba, elde.. nanovo.. čemu mi to, jel..:D

Autor: mmmmmm_da   |   27.03.2012. u 19:55   |   opcije


aj šuti, tražim ti link:)) gore se zajebavaš od mene :D

Autor: styx   |   27.03.2012. u 19:57   |   opcije


normalno da je to, i+ i. klasično trik pitanje, stare škole ;D

ahm. ma... ček, zvono. jebiga....

Autor: mmmmmm_da   |   27.03.2012. u 19:58   |   opcije


a, evo. obožavam trolat s linkovima:))

http://www.youtube.com/watch?v=oYMQMc3eB5s

Autor: styx   |   27.03.2012. u 19:59   |   opcije


pitanje novog korisnika moje šahte. lik je ozbiljan. sjedi sad. i čeka da finim prepisku :DD

ajd, bok:)*

Autor: mmmmmm_da   |   27.03.2012. u 20:00   |   opcije


(heheh, svima netko zvoni kad počnem linkove ostavljat:))

Autor: styx   |   27.03.2012. u 20:00   |   opcije


ajd:)*

Autor: styx   |   27.03.2012. u 20:01   |   opcije


Dodaj komentar