O kraljevima drame
Boris Blažinić, uh :)
Pa kaže:
"Može biti pravi izazov kada smo u okruženju s ljudima ovisnima o drami. Ako radite na tome da u svome životu ostvarite ravnotežu i postignete mir, drama može biti vrlo neugodna.
Ovisnost o drami se ne razlikuje previše od ovisnosti o kockanju, a osobe ovisne o drami su najčešće u potrazi za uzbuđenjem ili navalom adrenalina. Za osobe koje vode nezanimljiv ili monoton život, ta lavina uzbuđenja im pomaže da se osjećaju živima...
...Takve osobe ne podnose dobro kritike i ponekad im se drugi boje uputiti kritiku..."
Link
Evo još jedan njegov linkić o manipulatorima.. nema se kaj dodati
Link
05.04.2012. u 9:08 | Editirano: 05.04.2012. u 9:10 | Prijavi nepoćudni blog | Dodaj komentar
Da, kad osjetim da nečije riječi ne prate njegova djela, to mi je jaki alarm. I kad se netko služi dvosmislenim rečenicama, pa poslije okrene kako mu paše.
Autor: Cococh-Anel | 05.04.2012. u 9:12 | opcije
Kaže još: "...Naučio sam..Da je dobro davati savjet samo u dva slučaja: kada ga neko traži ili kada je pitanje života i smrti."
Autor: Cococh-Anel | 05.04.2012. u 9:18 | opcije
to ti o ''dramatičarima'' u životu ?
ili drami u kazalištu ?
Autor: Petra-a-stijena | 05.04.2012. u 9:36 | opcije
nisam pogledala linkove, spor mi int.
Autor: Petra-a-stijena | 05.04.2012. u 9:36 | opcije
a tko dobro podnosi kritiku??
Što je dramatiziranje?
Uostalom, ako oćeš mir i ravnotežu, okruži se samo mirnim i uravnoteženim ljudima... a ako im se dogodi nešto što je po tvojem mišljenju drama..šutni ih.. gledaj svoju guzicu..ipak je tvoj mir najbitniji na svijetu :))))
(je..kažu i u "tajni".. ak oćeš biti bogat okruži se samo uspješnim ljudima..koji klinac bi se zamarao sa običnim smrtnicima.. obične smrtnike ćeš trebati kad kiksneš ili te oni uspješni ispljunu)
Autor: pognioci | 05.04.2012. u 9:50 | opcije
Petra, o ljudima koji se ponašaju kao da su stalno na pozornici. Dakle, životnim dramatičarima
Autor: Cococh-Anel | 05.04.2012. u 9:54 | opcije
pogni, istina, na svakom koraku bombardiranja s receptima za uspješan život
mislim da se svatko normalan mora osjećati kao idiot uz su tu ''globalnu pamet''
Autor: Petra-a-stijena | 05.04.2012. u 9:56 | opcije
Pogni, ako misliš da ljudi ne podnose dobro kritiku, zakaj stalno kritiziraš? Uostalom, ja ne mogu baš birati ljude kojima sam okružena. Osim partnera, a i to je upitno koliko je to moja slobodna volja, a koliko nekakvi obrasci koji me vode. Ne mogu birati susjede, poslovne partnere (donekle), djecu, rodbinu, roditelje. Ako ti možeš, sretna si.
Autor: Cococh-Anel | 05.04.2012. u 9:57 | opcije
koko, ja u glavi vrtim kazališne predstave pa sam pomislila...
da, ipak je zdravije otići u kazalište po komad adrenalina
Autor: Petra-a-stijena | 05.04.2012. u 9:58 | opcije
koko, ima ona izreka: sit gladnom ne vjeruje..
tako ni oni uhodanog životnog ritma ne mogu shvatiti one druge..
svi smo u nekom životnom momentu manipulatori, a da to niti ne primjetimo..
onog trenutka kad bilo što negativno iz svog života pričaš nekome tko ti je drag, ti ga opterećuješ..i on automatski osjeća potrebu da ti pomogne..
postaješ dramatičar-
bilo da je relacija roditelj- djeca..ili kontra..
prijatelji..poznanici..posao..
Autor: pognioci | 05.04.2012. u 10:00 | opcije
Slažem se da svi mi ponekad i dramimo, i manipuliramo, više ili manje. Ali riječ je o ljudima kod kojih to prevladava i kod kojih je to stil života.. A uostalom, što je loše ako prepoznaš manipulatora? Ili dramatičara?
Autor: Cococh-Anel | 05.04.2012. u 10:06 | opcije
koko, pročitaj Petrin komentar..
...
nisam kritizirala, nego na glas razmišljala..
ako se maknemo od svih koji ne vole kritike, od onih koji imaju životnih problema (pa to nazovemo dramom)..od svih koji trebaju našu pomoć...od svih kako to literatura savjetuje... ostajemo sami ko govno na cesti..
taman pogodni za manipulaciju..
jer ako trebamo pomoć u životu (a svi je trebaju), obratit ćemo se stručnoj osobi i njoj ostaviti peneze.. da nas ona savjetuje da nemamo prijatelja..
ili misliš da netko izdaje knjige i mudre misli da bi pomogao tebi.. a ne da naplati svoje laprdanje???
Autor: pognioci | 05.04.2012. u 10:07 | opcije
hoćeš životni primjer??
kad se moj tata počeo gubiti (staračka demencija..onaj tko je to imao doma zna o čemu pričam) moja sestra je na moje pričanje što nam sve radi galamila na mene da dramatiziram..izmišljam.. jer kad bi ona došla pogledati tatu..tata je super..
nema tome dugo nazvala me panično..dramatično.. i njezina svekrva ju je počela na poznavati..i raditi joj pizdarije staračke demencije..
znaš što sam napravila??
stjerala sam sestru u krasan kurac (doslovno) i poklopila joj slušalicu..
Autor: pognioci | 05.04.2012. u 10:10 | opcije
Pogni, ja takve knjige/tekstove čitam dobrovoljno, nitko me na to ne tjera. A ako netko zaradi time što sam pročitala njegov tekst na fejsu, neka. Ako sam izdvojila ovdje neki tekst, to je zato jer mi se sviđa i htjela sam to podijeliti s onima kojima bi se možda isto sviđalo. Ponudila sam, što ne znači da sad svi moraju pasti u nesvijest od sreće. I ok, nekome se sviđa, nekome ne. Meni da. ALi ne očekujem napad zato jer mi se to sviđa.
Autor: Cococh-Anel | 05.04.2012. u 10:11 | opcije
hm. ja sam drama queen.
i kako to misliš, ne podnosim kritiku?!:)
Autor: styx | 05.04.2012. u 10:12 | opcije
Pogni, jesi li ti našla u ovim tekstovima nešto zanimljivo? Ako nisi, ok. Ako jesi, opet ok.
Autor: Cococh-Anel | 05.04.2012. u 10:13 | opcije
Styx :)
Autor: Cococh-Anel | 05.04.2012. u 10:15 | opcije
Evo, Pogni, navela si primjer u kojem si oddramila. Tvojoj sestri nije za zamjerit jer ona tebe nije mogla razumjeti jer nije imala takvo iskustvo kakvo si ti imala. Ali ti si svoju sestru sada mogla razumjeti jer znaš o čemu ona priča, mogla si joj pomoći, mogla si reći - evo sad me možeš razumjeti, a ti si joj okrenula leđa. Ne znam kaj si s tim postigla.
Autor: Cococh-Anel | 05.04.2012. u 10:20 | opcije
čovjek valja, po uzoru na amere,
i to nešto poput,
pazite, nikada nemojte ići dok je na semaforu crveno.
to vas zasigurno može dugotrajnije izbaciti iz ravnoteže,
može u mnogome utjecati na vašu poslovnu sposobnost.
tako da time ne trpite samo vi nego i vaš posao, bliža okolina,
obitelj. preuzimanje tog rizika neumitno izaziva posljedice i na
zdravstveni sustav u cjelini, a i sama država može biti ugrožena tim,
na trenutak nepromišljenim činom. stoga sudjelujte barem na još tri
ova, ili ovima slična edukacijska seminara, pa možete mirno i spokojno
priječi cestu za vrijeme trajanja zelenog svjetla na semaforu.
Autor: krelec | 05.04.2012. u 10:22 | opcije
coco, ovaj tvoj komentar meni je samo ono što sam ti pokušala napisati u prvom postu..
kad se nekome događa ono što ne razumijemo proglašavamo to dramom.. ajd dobro..idemo se maknuti od dramatičara.. sve štima..
al kome se obratiti i tko će nas razumjeti kad se nama počinje događati isto??
Vjerojatno ćemo se automatski obratiti "dramatičarima"..
Imao li na to pravo kad smo se od njih makli..kad je nama tako pasalo??
Moja sestra smatra da ima pravo.. pravo sestrinstva... koje je naravno izostalo kad je ona trebala biti sestra.. njoj je to uznemiravalo njezin mir..
Ustvari..to davanje i uzimanje kako ljudima paše je najvidljivije kad žensko nađe komada.. onda se udalji od prijateljica i svih..nitko joj ne treba..
ali joj zatreba kad treba tuliti kad ju je on ostavio..
Autor: pognioci | 05.04.2012. u 10:34 | opcije
(glede toga, zašto nisam pomogla sestri..niti neću.. dobra sam ko kruh..stvarno, bez lažne skromnosti.i .ovo mi je četvrti starac kojeg bediniram pa mi je poznato sve o staračkoj demenciji i zločestoći.. kao što napisah..dobra jesam..životno sam strpljiva ko mazga..al nisam budala :))
Autor: pognioci | 05.04.2012. u 10:42 | opcije
coco...tnx na linku...:))
mislim da se ovdje niko od komentatora nije susreo upravo sa dramatičarem..koji se ovdje opisuje...
oni koji jesu... a ja jesam..skroz kužim..
ostali...
relativizirajte kolko i dokle oćete..rugajte se još više
ali da, zaista postoje takvi ljudi i da, jako su naporni i da iscrpljuje..i da, nemate pojma kaj je i kak je to
i ne govorim sad o epizodi jednoj dve u životu,svakoga od nas...
već o gotovo redovnim tjednim predstavama sa općim cirkusom
tak
Autor: ladonna2 | 05.04.2012. u 11:50 | opcije
ladonna, jel ti o običnim smrtnicima ili o psihićima??
Malo sam pročitala ovo što je coco stavila na link i Blažinić je jednostran i pristran kad piše o manipulatorima u vezi. Nije krivica na manipulatorima, nego na onima koji iz vlastite koristi (ljubav..prestiž..bla..bla..) trpe manipulacije. Da li ih vide? Ne znam, ali ako ih ne vide onda su isti ko i oni koje nazivaju manipulatorima.
" Ako radite na tome da u svome životu ostvarite ravnotežu i postignete mir, drama može biti vrlo neugodna."(Blažinić)
Gdje je tu empatija??
Počeli smo skupljati američke fore.. tvoja ravnoteža i tvoj mir..bez empatije..
pa ćemo za kratko vrijeme pljeskati nekom našem "Obami" ko i ameri svojem..kad će naglašavati da smo postali društvo bez empatije..i da je empatija najbitnija za stabilnost društva..
Autor: pognioci | 05.04.2012. u 12:09 | opcije
Donna, hvala :) Pogni, pa nitko te ne tjera da razmišljaš drukčije. I po svom.
Autor: Cococh-Anel | 05.04.2012. u 12:19 | opcije
bloška tema ti je životna. Da je Blažinić čita sa strane rekao bi: manipulatorska :))
Nisam kraljica drame, nemam životnih problema (da pokucam o drvo) koje ne rješavam sama..ne vjerujem u pomoći ako nisu plaćene .. ali vjerujem u ljude..
Kad ljudi razgovaraju mogu o vremenu, o politici ili znanju, o tome što radi netko drugi (ogovarati) ili o sebi..
Ako ti netko ne priča o sebi, kako ćeš o njemu doznati bilo što??
Danas nije in pričati o sebi, jer se ili hvališ ili žališ :)) ovisi o tome tko sluša..
Svi trebaju govoriti da su super (da ne opterećuju sugovornika).. a ispričati ono što je rekao susjed ili se dogodilo nekom drugom..i nadodati da je taj drugi dosadan i da si je sam kriv za ono što mu se događa... moraš biti cool :))
I tako idealne veze odjednom postaju sranje (jer se guralo pod tepih)..djeca su odjednom postali drogeri ili pali razred u školi.. frednica zrezala žile..
i svi se čudom čude :))
Autor: pognioci | 05.04.2012. u 12:42 | opcije
Idem posaditi cvijeće uz pjesmu... Drugarice posadimo cvijeće, kuda vojska druga Tita kreće, ovo nam je naša borba dala da imamo Tita za maršala
Autor: Cococh-Anel | 05.04.2012. u 12:52 | opcije