REALITY - provodadžija?:)))
..evo gledam stalno ovaj omiljeni FOX life jer mi naši programi prepuni sapunica (pa propustim i dobre stvari)--i ima jedna zanimljiva emisija - kao reality - u kojoj tzv. ekspert za veze podučava atraktivne single žene u datingu, savjetima za muškarce, ponašanju...imageu...zanimljivo je, dosta provokativno, i vjerujete, nije baš ni tako bedasto ko što zvuči..)))
(neka neko javi našoj Ame da to gleda ko obavezno štivo!!):)):
a dovede im i frajere s kojima izlaze pa gleda razvoj veza..e sad, žene su uglavnom zgodneiako prfesijama i osobnostima vrlo različite, a dovedu im i zgodne frajere, koji su redom skoro simpa, elokventni, zanimljivi.( ne moš vjerovat za Amere)))..ono što mi je interesantno za vidjet kako im taj njihov voditelj Steve oadabere stvarno dečke s kojima često i kliknu, čini se,,,ako nije sve odglumljeno????
pa mi se nameće pitanje - mogu li ljudi zbilja procijenit za druge tko bi im se mogao stvarno svidjet? jeste pokušali ikad spojit nekoga ako ste pomislili da bi možda uspjelo? ili netko za vas?
moja su iskustva tu vrlo šarolika no doživjela sam svijetle primjere dobre tudje ili moje intiucije.
evo možete i na ovom mjestu provodažisati ili davati prijedloge. ne morate ni pitati imam li ja ideje)))
06.05.2012. u 13:07 | Prijavi nepoćudni blog | Dodaj komentar
evo za poglavicu unatoč impresivnoj konkurenciji - jedno ime se nameće))))
Autor: Vinslet_ | 06.05.2012. u 13:22 | opcije
Ha?
Gle, meni je marta savršena, no samo ako voli peglat. I ako se prije ispriča za uvredu muškim šuzama. :))
A propos emisije - ne brini, namuče se oni pakleno dok si ne iskopaju točno taman takve ljude koji im mogu paliti gledanost emisije. Dakle, sve to treba shvatiti kao popriličnu narihtaljku.
A što se tiče spajanja nekog s nekim, to odmah i trenutno zaboravi. Nema šanse da to ikad uspiješ kako treba. Upoznati ljude međusobno, da. Dovesti ih u isto društvo, da. Dalje od toga? Ma ni pomislit, samo sjebeš ono što bi se eventualno i moglo desiti.
Autor: Winetou | 06.05.2012. u 13:31 | opcije
gledam taj show.....interesantan...
ali me impresioniraju amerikanci (isto i u oprah).....
koliko su emotivni (da li su?) non-stop cmizdre i za najbanalniju sitnicu...
Autor: sleeping | 06.05.2012. u 13:32 | opcije
90% tih "emocija" su čisti, inscenirani fejk. Iako, imaš emisije poput Springera gdje namjerno dovedu tešku psihopatologiju, otprilike kao što i Big brother bira ultra-najdebilnije ljude koje može igdje iskopat.
Autor: Winetou | 06.05.2012. u 13:37 | opcije
ma i u springeru...koliko god bili ili ne...debilni,već podsvjesno znaju što se od njih očekuje....
tako da je i to upitno koliko su...originalni
Autor: sleeping | 06.05.2012. u 13:39 | opcije
(odmah da se ogradim od nedržanja teme jer mi se ručak kuha, a dost sam ih već spalila ovaj tjedan, morat ću brzo off)
jel vam se nekad desi da točno vidite da bi dvoje ljudi bili odlični skupa? al se ti nekim čudom uglavnom ne spoje.
Autor: styx | 06.05.2012. u 13:39 | opcije
nemrem ni sebe spojit, jos da druge spajam:D
Autor: yesterdayman | 06.05.2012. u 13:40 | opcije
Plus, svi dobijaju lovu, proporcionalno količini idiotarija koje izvedu u emisiji - to diže gledanost. Freak-show.
Odvratno.
Nego, Vins, a s kime bi ti to mene uvalila u nevolju, hmmm? :))
Autor: Winetou | 06.05.2012. u 13:40 | opcije
Styx, da.
Samo, ono što ne možeš vidjeti, jest koliko imaju hrabrosti za bit skupa ili s bilo kime. E tu stvar zapne.
Autor: Winetou | 06.05.2012. u 13:41 | opcije
Yesterdayman, znaš da kibici uvijek vide više od šahista koji igraju? :) E, tak ti je i ovo. :)
Autor: Winetou | 06.05.2012. u 13:42 | opcije
i jel idu skupa sličnosti ili različitosti?
navijam za sličnosti, puno manje energije se ulaže u objašnjavanje stvari koje su za dvoje sličnih ljudi nešto što se podrazumijeva.
Autor: styx | 06.05.2012. u 13:43 | opcije
(btw, di si yy, kućo stara:))
Autor: styx | 06.05.2012. u 13:43 | opcije
hm...mene prijatelji non stop ''spajaju'' s nekim...kao slučajno se nađe u društvu
jer valjda moram imati para....
a poslije pitanje.....pa zakaj nećeš,kaj mu fali?
Autor: sleeping | 06.05.2012. u 13:47 | opcije
e ono stara, to ti stoji:)
mislim fakat. i ja kibiciram i uvijek mi bude krivo kad neko drugi pokupi ono sto sam skibiciro:D
Autor: yesterdayman | 06.05.2012. u 13:47 | opcije
:))))
Autor: Winetou | 06.05.2012. u 13:53 | opcije
Sleepy, ja nemam ništa protiv da me netko upoznaje s nekim - super, može mi samo pomoći. Ali imam protiv da me se poslije ispituje "pa zašto ti se ne sviđa" jer ako se to čini, to samo znači da me se nimalo ne poznaje. :)
Autor: Winetou | 06.05.2012. u 13:54 | opcije
ma da poglavice....
neugodnjak mi kod tih namještenih susreta
čak i ovdje na iskrici...koliko god dugo tipkala s nekim
susret u živo za mene je stresan
Autor: sleeping | 06.05.2012. u 13:57 | opcije
pa vi sad recite da unaprijed ugovoreni brakovi nisu bili dobri! znali su starci kaj nam treba i ko nam pase i prije neg smo nastali:D
Autor: yesterdayman | 06.05.2012. u 13:59 | opcije
i nema neizvjesnosti ko kod sleeping:D
Autor: yesterdayman | 06.05.2012. u 14:00 | opcije
hm...da su mi namjestii brak roditelji....možda bi bolje
prošla....
nego kaj sam sama odabrala....hehee
Autor: sleeping | 06.05.2012. u 14:01 | opcije
Razumijem te, Sleepy. No stresan ti je zato što ideš sa imperativom - ispuniti nekakva (bilo kakva) svoja očekivanja, ili barem nade. Nedaj bože još i ispuniti tuđa.
Bedasto je dijelit savjete jer znam da do tih stvari čovjek jednostavno mora sam dorasti. No, vjeruj mi na riječ, kad uspiješ upoznavati ljude i družiti se s njima bez... traženja konotacija u ičemu - onda je osjećaj odličan.
Ja bih rado (i nadam se da hoću, vremenom) osobno upoznao mnoge iskričare (oba spola). Ljudi s kojima se mogu tu nasmijati i popričati, naprosto ne mogu biti loše društvo ni u reali, naprotiv. No u svemu tome baš očekivati nešto određeno, ili nekog određenog - sputalo bi me, jednako kao što i ti veliš da tebe sputava. U tome je čitava stvar.
Autor: Winetou | 06.05.2012. u 14:03 | opcije
poglavice...mislila sam baš na susrete s ''očekivanjima''...
drugo je druženje s osobama radi druženja
ako s nekim tipkam...tipa...sviđaš mi se...sa ili bez slike...
podrazumijeva se da očekujem da će mi se svidjeti....vizualno
jer većinu tema smo obradili tip...tip
Autor: sleeping | 06.05.2012. u 14:10 | opcije
neke osobine su virtualno izraženije od drugih. to nikako ne znači da osobu samo one definiraju.
kad god analiziramo osobu koju smo virtualno upoznali, ne možemo si pomoć a da ne stvorimo sebi sliku o toj osobi
(pri tom ne mislim isključivo na fizički izgled)
upoznavanje sa tom osobom je uvijek, ali uvijek u nekoj mjeri suprotno od naše pretpostavke i zapravo nas viš sekira naša vlastita pogreška u pretpostavci nego ta što je ta osoba ostavila dojam pri upoznavanju.
(vins, nije baš striktno o temi ali je srodno)
Autor: ergosum | 06.05.2012. u 14:12 | opcije
da ergo...upravo sam na to mislila
samo nisam našla prave riječi objašnjenja.....tnx
Autor: sleeping | 06.05.2012. u 14:14 | opcije
slipi, recept je vrlo jednostavan. kad ideš na prvi dejt, probaj zaboravit sve o toj osobi. neka ti bude dovoljna samo spoznaja da si poželjela tu osobu upoznati i uživo. i stekni novi dojam.
Autor: ergosum | 06.05.2012. u 14:19 | opcije
onda bi najbolje bilo da ne tipkamo....nego odmah spoj....
to bi bilo jednostavnije....barem meni
Autor: sleeping | 06.05.2012. u 14:22 | opcije
jednom sam dogovarala spoj ...sve bilo ok..
onda smo se čuli telefonom,kao još o detaljima ..gdje,kako,kad....
kad sam čula glas s druge strane....ajmeeeee....očekivala sam
dubok muški glas...a ono...neopisivo....grozno (nek mi oprosti ta osoba),
ali neki piskutav,ženskasti glas.....haahaa
jedva sam našla izgovor za...ne-spoj....
Autor: sleeping | 06.05.2012. u 14:27 | opcije
hm, puno tema ste načeli probaću redom..
Autor: Vinslet_ | 06.05.2012. u 14:28 | opcije
kako je to dečkima jednostavno.
upoznavanje bez očekivanja..
ne mogu a da ne pomislim da idem na spojak sa čovjekom iz snova :))
Autor: pla_vusica | 06.05.2012. u 14:28 | opcije
jesi skužila "očekivala sam" u svom komentaru?
Autor: ergosum | 06.05.2012. u 14:29 | opcije
ovo i je između ostalog tema upravo u našj nekoj intuidtivnoj spoznaji da bi neke osobe možda odlično kjliknule..
a i na iskrici je neš slično samo smo sebi provodadžije, ovo je virtualni provodadžluk...
Autor: Vinslet_ | 06.05.2012. u 14:30 | opcije
pa jesam...ergo
očekujem....šta mogu kad je tako?
Autor: sleeping | 06.05.2012. u 14:30 | opcije
plava, zašto on ne bi postao čovjek iz snova malo kasnije?
koje jebeno čudo se može dogodit na prvom dejtu?
i šta je loše ako se dogodi čudo na dvanaestom dejtu?
Autor: ergosum | 06.05.2012. u 14:31 | opcije
nedavno sam se jako zezla dugo tipkajući sa jednim, koji je onako bio "good on paper"..i fantastično smo virtualno kliknuli...
moja OČEKIVANJA (ERgo) su naglo susretm pala u vodu..
ko si iole žensko, očekuješ, biće nam to u kodu..možda bi se trebale opustit..
Autor: Vinslet_ | 06.05.2012. u 14:31 | opcije
Ergo, ko ti na ovom sajtu ugovara drugi dejt?))))
Autor: Vinslet_ | 06.05.2012. u 14:33 | opcije
ne pretjerujte
Autor: ergosum | 06.05.2012. u 14:33 | opcije
vin...ergo....pa ne idem na spoj da ubijem vrijeme
OČEKUJEM da ćemo ''kliknuti''....a dalje...bože moj.....kako god se
razvijalo,ali ako ne ''klikne'' odmah,neće nikad..
Autor: sleeping | 06.05.2012. u 14:35 | opcije
ma Slipi pa naravno da očekuješ, što nije u tome i čar? ali pošto su razočaranja češća nego obrnuto, mislim da bi se mi ženske morale opustiti (mislim to i za sebe)..
Autor: Vinslet_ | 06.05.2012. u 14:36 | opcije
vin...ne razočaram se...nego mi bude neugodno...
a majstor sam za stvoriti neugodnu situaciju....
Autor: sleeping | 06.05.2012. u 14:38 | opcije
ajde da mrvu generaliziram.
većina frajera na Iskri je sklona brzom upoznavanju. Što nije istovjetno zabludi da bi iste sekunde nekoga poševili na tom dejtu. Žene bi ipak malo tipkale i na Iskri zaista dobiju uvid u više nivoa nego što bi u ne znam kako otvorenom razgovoru
ubrale da su se s tipom upoznale u DM-u i otišle na cugu.
i šta se događa:
steknete nekakav dojam o tom muškarcu, koji je da se na glavu posadiš ili pogrešan ili nepotpun i loše reagirate ne taj prvi dejt
Autor: ergosum | 06.05.2012. u 14:38 | opcije
ergo..ne mora se desiti čudo ali nekog sviđanja i simpatije mora biti da bi se moglo dalje.
ako toga nema onda mi je tlaka otići po još malo razočaranja.
ne mislim isključivo na ljepotu ali tip mora imati ONO, nešto što će mi se svidjeti..
nisam baš od dejtanja jer i ja sam od onih kojima je to stresno...
ne tražim ovdje frendove, imam ih iz djetinjstva..
Autor: pla_vusica | 06.05.2012. u 14:39 | opcije
ZAŠTO OČEKUJETE KLIK NA PRVOM DEJTU??????????????
Autor: ergosum | 06.05.2012. u 14:39 | opcije
Ali gdje je nestalo ONO što je čovjek imao i što te potaklo da ga upoznaš?
Autor: ergosum | 06.05.2012. u 14:40 | opcije
ergo...u pravu si,ali to ne znači da se ne događa i obrnuta situacija,
da se on meni svidi,a ja njemu ne.....
Autor: sleeping | 06.05.2012. u 14:41 | opcije
Urušilo se kao minorno u odnosu kako izgleda, kako miriše, kako drži ruke dok sjedi, koju cugu je naručio...
Autor: ergosum | 06.05.2012. u 14:41 | opcije
ergo...ako ne poželiš drugi dejt....kaj sad?
Autor: sleeping | 06.05.2012. u 14:42 | opcije
Potpisujem sve što je Ergo dosad rekao do zadnjeg slova.
A posebno ovo:
"recept je vrlo jednostavan. kad ideš na prvi dejt, probaj zaboravit sve o toj osobi. neka ti bude dovoljna samo spoznaja da si poželjela tu osobu upoznati i uživo. i stekni novi dojam."
Autor: Winetou | 06.05.2012. u 14:42 | opcije
hahahaaa....ma nije baš tako ergo......
Autor: sleeping | 06.05.2012. u 14:43 | opcije
Mišljenja sam da mnogi prvi dejtovi ne povlače drugi upravo zbog velikog očekivanja od tog upoznavanja, bez obzira da li se radi o muškarcu ili ženi.
Tu je kod mnogih prisutna trena, neka nelagoda, sama ta situacija je nekako freaky. I kad tome dodaš OČEKIVANJA, naravno da je neuspjeh zagarantiran.
Autor: ergosum | 06.05.2012. u 14:43 | opcije
žene češće daju drugu šansu nego muškarci, to je poznato...nije to u pitanju
Autor: Vinslet_ | 06.05.2012. u 14:44 | opcije
da poglavice...pametan je taj naš ergo...ili već ima iskustva s tim dejtovima
Autor: sleeping | 06.05.2012. u 14:44 | opcije
ne zove se ovo zabadava virtualno. stvarnost često bude drugačija. ovdje možeš dati dio nevidljiv tamo. tek u sklopu svega vidiš kako stvari STVARNO stoje.
Autor: styx | 06.05.2012. u 14:44 | opcije
I onda se meni oči kopa kad velim da su žene mnogo vizualnija bića od ikojeg muškarca.
A ja na dejt uopće ne bih ni pomislio ići ako mi ta žena već nije itekako "kliknula". I to BEZ ikakve fotografije!
Autor: Winetou | 06.05.2012. u 14:45 | opcije
Slipi,
ajmo hipotetksu situaciju. Tu se već mjesecima viđamo po blogu. I imamo nekakav dojam jedno o drugome.
Ja te zovem na upoznavanje.
Koji je tvoj odgovor?
Autor: ergosum | 06.05.2012. u 14:45 | opcije
ovdje možeš vidjeti ono između redova, možda. ali ono ispod i ne. pa zar nije važan nečiji body talk, koji ovdje kronično nedostaje u komunikaciji? plošni smo tu. nit pokazujemo sve, nit će onaj drugi sve iščitati.
Autor: styx | 06.05.2012. u 14:46 | opcije
Winnetou, ne zaboravi da si ti MANJINA u ovom slučaju i da muškarcima vizualno ima prioritet..ako im tu ne kilkne, kako god to površno zvučalo, istina je da drugog dejta neće biti..
Autor: Vinslet_ | 06.05.2012. u 14:46 | opcije
"žene češće daju drugu šansu nego muškarci, to je poznato...nije to u pitanju"
Ma nemoj? A gdje je to poznato, u Gloriji? :)))))))))))))))))
Autor: Winetou | 06.05.2012. u 14:47 | opcije
ej, mi smo stvarni ljudi. ne virtualni. kad zaboraviš na to, onda imaš razočaranje. može ti ovdje netko kliktat koliko hoće, dovoljan je trigger vani da se to sruši. stvarnost funkcionira drugačije.
Autor: styx | 06.05.2012. u 14:47 | opcije
i ono što je možda jako uspješno ovdje, vani baš može imat kontraefekt.
Autor: styx | 06.05.2012. u 14:48 | opcije
ne, Wiinetou, iz onoga što ja znam, iz psihologije...iz iuskustva..
možeš ti vrištati koliko hoćeš da si drugačiji ali ne moraš, shvatili smo već)))
Autor: Vinslet_ | 06.05.2012. u 14:48 | opcije
ergo...tvoj poziv na upoznavanje ne bih shvatila kao dejt...nego kao
druženje bez...''ljubavnih'' očekivanja...i rekla bih...ok...može
Autor: sleeping | 06.05.2012. u 14:48 | opcije
ima tipova koji lijepo pišu ali kad vidim slikicu..ajmeeeeeee
jednostavno preko nekih stvari ne mogu proći. sviđat mi se mora.
mislim da sam teška osoba i očekujem previše. ne pristajem na minimalac jer mislim da zaslužujem solidno..
nisam rekla najbolje :))
previše analiziram što me puno puta zakočilo da odem dalje od pisanja..
iskreno, obično sam piskaralo koje misli kako će se čudo desiti kad-tad ..
Autor: pla_vusica | 06.05.2012. u 14:49 | opcije
bemti riječ OČEKIVANJA....
ni jedan mi komentar bez te riječi
Autor: sleeping | 06.05.2012. u 14:49 | opcije
Ne Vins, ja uopće nisam manjina, naprotiv. No kad ja velim "muškarci", onda podrazumijevam nekakav minimum normalnih temeljnih vrijednosti u tom pojmu - a kad ti (i većina žena) veli "muškarci", vi se samo referirate na kromanjonce s kojima ste se zajebale. :)
I zato vam nikad ni neće bit jasno. :) Vučete zaključke iz pogrešnog uzorka, to je sve. :)
Autor: Winetou | 06.05.2012. u 14:49 | opcije
imam dojam da je dosta bloger ovdje u stvarnosti potpuno drugačije...ovdje nmožeš razviti neki svoj virtualni lik čisto eksperimenta radi...a čovjek dodje na sastanak sa tim nepostojećim stvorenjem, to je nezgodno.
Autor: Vinslet_ | 06.05.2012. u 14:50 | opcije
o moj poglavico, ok, probala sam objasniti o manjini i većini ali si mi tad vrlo otrovno uzvratio pa neću više..(sad će reć da sam zlopamtilo)))
Autor: Vinslet_ | 06.05.2012. u 14:51 | opcije
styx, upravo to i govorim. nitko si ne traži virtualnog para nego živog.
ovdje dobijaš ono što nije lako vidljivo pri upoznavanju što nikako ne umanjuje
važnost svih triggera "vani"
ljudi su se upoznavali i prije net-revolucije. i isto tako su postojali triggeri za i protiv.
ovo ovdje omugaćava komotniju "razmjenu vizitki" iz sigurnosti svoje sobe, zajeb je kad
koznumenti ovakvog načina upoznavanja od toga očekuju ČUDO. I klik.
neće moći
može nas netko zaintrigirati, opčarati, ma može se virtualno i sexati ali ako
se očekuje od "bivšeg virtualnog" sugovornika neki oblik veze bez prisustva jedinica i nula,
smatram da prvi dejt treba služiti isključivo za ono najosnovnije što nas zanima.
Autor: ergosum | 06.05.2012. u 14:55 | opcije
Naravno da si zlopamtilo, žensko si, to ti je u genskom zapisu. :)))))
Btw - ono je bilo samo zezanje. Al si ti već ofdlučila otkinnut mi glavu, pa si samo tražila razlog. :)))
Nego da - evo Vins, ja ću rado s tobom popit kavu.
I uživo, možeš mi ispast ful simpa i možemo postat i frendovi, tko zna. Ali sve i da si fizički copy-paste Charlize Theron - ne možeš mi kliknut (i molim te, nemoj to shvatiti ni na koji način loše). Jednostavno - "ono nešto u zraku" ne postoji i nikakav vizualni dojam to ne može promijeniti. Niti bi išta promijenilo da mi tu JESI kliknula, pa poslije ispala copy-paste Hloverke.
Razumiješ?
Btw, a s kime bi ti to mene htjela umrijestit, nisi mi rekla. :)))
Autor: Winetou | 06.05.2012. u 14:56 | opcije
slipi..zakaj ne očekivati?
ako zaista želiš upoznati tipa za vezu onda je normalno da očekuješ da to bude tip po tvojoj mjeri..
na spojak ziher ne bi otišla radi sklapanja prijateljstva jer to svi imamo. čak bi rekla da se premalo družimo sa svojim frendovima.
i ja očekujem i čekam ali budem drek dočekala :))
Autor: pla_vusica | 06.05.2012. u 14:59 | opcije
Btw, ovo što Ergo zadnje veli, tu smo drugačiji. Ja praktički odmah osjetim (tipkajući, bez ikakve slike) miris tog klika. Daljnje tipkanje to onda samo potvrdi ili odbaci, ali u oba slučaja, izuzetno brzo - i nema šanse da bi mi došlo vremenom nešto što mi nije došlo odmah.
Autor: Winetou | 06.05.2012. u 14:59 | opcije
Vins, ne slažem se da je dosta blogera drugačije ovdje nego u zbilji. Na blogu gdje ljudi trkeljaju po cijeli dan malo što se može skriti.
Ali, nisu sve osobine kod svih na isti način virtualno uičljive. Ukoliko je netko virtualno na pr. pričljiv, lako moguće da je takav i u reali, MEĐUTIM, to možda nije njegova najupečatljivija karakteristika. Kužiš?
Autor: ergosum | 06.05.2012. u 15:01 | opcije
ma, meni se znalo dogodit da je netko vani skroz drugačije "zračio" od ovog ovdje. iako istina, u manjini je da se nije preklapalo.
Autor: styx | 06.05.2012. u 15:03 | opcije
plava...ti si fakat pesimista
Autor: sleeping | 06.05.2012. u 15:04 | opcije
Meni je lakše pričat nego tipkat. Nemam problema sa dva trapava prsta ko tu. :))
Autor: Winetou | 06.05.2012. u 15:04 | opcije
e, cure, cure
a ljutite se na frajere kad vas nakon par poruka traže sliku jer uglavnom ne mogu isključit tu potrebu za vizualizacijom
Autor: ergosum | 06.05.2012. u 15:04 | opcije
ja sam ustvari skroz tiha i šutljiva.
Autor: styx | 06.05.2012. u 15:05 | opcije
i ja sam
Autor: ergosum | 06.05.2012. u 15:05 | opcije
:)
Autor: styx | 06.05.2012. u 15:05 | opcije
Styx, sveudilj. I staložena.
:))))))))))))))))))))))))))))))
Autor: Winetou | 06.05.2012. u 15:07 | opcije
Nego, dale ste mi (vi cure s topica) ideju za tekst. Idem tipkat.
Autor: Winetou | 06.05.2012. u 15:08 | opcije
Slipi,
da se vratimo na poziv na kavu.
Ti rekla može.
Hipotetski, mi se dopisujemo i dogovorili se da je sazrelo vrime i da se upoznamo.
I šta je loše u tome ako smo oboje definirali taj susret SAMO kao čvenk koji ima kakvu takvu
garanciju da neki k znamo jedno o drugom, a sve ostalo će se zakotrljati (ili neće) nakon tog upoznavanja?
Autor: ergosum | 06.05.2012. u 15:09 | opcije
slipi..ma nisam pesimist ali vjerujem da je teško upoznati korektnu, normalnu i prikladnu osobu.
najgore su mi fige u džepu. vrlo sam otvorena i iskrena a kad osjetim da druga strana blefira a ujedno me poziva na kavu..
nema šanse. mislim da imam dobar nos i njušim zlo :))
nisam lako zapaljiva tako da i solidan izgled ne prolazi u koliko se ne vidim u cijeloj priči..
Autor: pla_vusica | 06.05.2012. u 15:10 | opcije
ergo....ovo što ti govoriš je nešto drugo....
nema te osobe s bloga s kojom ne bih otišla na kavu,ali ne
kao s osobom s kojom sam tipkala na pvt-u...
dakle....hipotetski....ti i ja se znamo s bloga,a povrh svega
još tipkamo na pvt-u...nešto intimnije i konkretnije..e to je
''drugi par opanaka''
Autor: sleeping | 06.05.2012. u 15:16 | opcije
mislim da su prevelika očekivanja za klikom na tom upoznavanju. pitam se samo koliko vam se to puta u životu dogodilo.
nemojte samo pobrkati lončiće i pomisliti na one situacije kada se sa distance prisjećate takvih momenata. mozak tu napravi skokove i samo vam se čini da se klik dogodio. klik je zapravo trajao puno dulje.
ali kada ste nekog upoznali i vraćajući se kući rekli "jebote, što me lupilo...ko maljem"
ili je to počelo od "interesantan lik...fora mi je" ( i onda kao dodatak neki trigger koji vam je baš zapao za oko a u biti je suština bila u vašoj interakciji, body talku i da ne nabrajam sad, jasno vam je što želim reć)
Autor: ergosum | 06.05.2012. u 15:18 | opcije
slipi, mislio sam hipotetski
a blog sam spomenuo u konktekstu "eto znaš me s bloga
u mjeri dovoljnoj za otić upoznat se"
da samo se dopisivali samo na pvt-u a eto saznali si o meni ovoliko koliko si saznala kroz blogiranje
Autor: ergosum | 06.05.2012. u 15:19 | opcije
ali nije to...to ergo
barem ja tako doživljavam stvari....
kad si na pvt-u...to je osobno....
bez obzira što su informacije iste....
Autor: sleeping | 06.05.2012. u 15:22 | opcije
Mene u čitavoj ovoj priči s primjerima zabavlja to što se a priori uzima da je tipkanje u pvt-u nešto skoro pa suprotno od tipkanja pod blogovima. :)
Autor: Winetou | 06.05.2012. u 15:22 | opcije
jbg. loše postavljam pitanje.
aj zaboravi mene, blog, hipotezu, sve
pvt-arenjem dožeš do točke kada se stvore uvjeti za upoznavanje.
ideš na upoznavanje
ili misliš da ideš po klik?
Autor: ergosum | 06.05.2012. u 15:24 | opcije
poglavico, osjećaj je uzajaman glede klikanja našega))))) ali što ne znači da se možda ti ne bi ugodno iznenadio)))))
a glede matchinga s tobom, pa naša Chuck Norrisica i ti, par stoljeća))))))))))9
Autor: Vinslet_ | 06.05.2012. u 15:25 | opcije
Ergo sa pravom men' s čini upozorava da pravi klik, ma šta klik nego ono big bang može biti i kasnije..kada gledam ovako retrospektivno ni jedna moja velika ljubav nije odmah počela klikom..a moje velike fascinacije u prah se pretvoriše..:)
Autor: Vinslet_ | 06.05.2012. u 15:27 | opcije
Uporno insistirate na "viv le diferens" (nisam francuz), umjesto da hvatate sličnosti i premostite spolni ponor ...
Tek tad uživanje u razlikama bude potpunije ...
Autor: GeorgeClooney_pravi | 06.05.2012. u 15:29 | opcije
Žorž. mislim da je to jedna druga tema ali vjerujem da ako nastavimo dalje, lako i u to zaronimo
Autor: ergosum | 06.05.2012. u 15:30 | opcije
pa mislim ergo....jeboga vrag...pa po šta idem?
Autor: sleeping | 06.05.2012. u 15:31 | opcije
Slipi
ideš po potencijalni klik, jebo ga patak.
Male su šanse da će se dogodit na prvom upoznavanju a puno veće da će se dogodit s vremenom.
Autor: ergosum | 06.05.2012. u 15:32 | opcije
cloo...nije riječ o razlikama.....nego o ''klikanju''
Autor: sleeping | 06.05.2012. u 15:32 | opcije
Vins, vidiš koja si ti narcisoidna egocentrična kučka. :)))) Kao, ja bih se mogao ugodno iznenadit - a ti ne bi? :)))
Šalu na stranu - ne, ne bih se mogao uopće iznenaditi ni na koji način - jer iznenaditi se možeš samo i jedino ako nešto - očekuješ. :)
Autor: Winetou | 06.05.2012. u 15:36 | opcije
Varaš se, pročitaj komentare ... klik ne postoji (osim onaj sinoćnji kod pušenja).
Ništa na ovome svijetu nije na prekidač u ljudskim odnosima ...
Autor: GeorgeClooney_pravi | 06.05.2012. u 15:37 | opcije
ergooo....ubi me ,al ja to ne mislim...
ne očekujem na prvom dejtu da padaju zvijezde s neba,ali mi se mora
svidjeti....da bih uopće zakazala drugi...treći itd...i uopće ga poželjela bolje upoznati
i namoj reći da i s tobom nije tako...jer ne vjerujem
Autor: sleeping | 06.05.2012. u 15:38 | opcije
Žorž, nemoj tako naglo.
Ja već sat vremena polako i pažljivo sa Slipi guram teoriju da je klik dugotrajni proces.
a ti tek došao, klika nema i aj bok :)
polako...
Autor: ergosum | 06.05.2012. u 15:39 | opcije
brkaš svidjeti i klik
to nije isto
netko ti se može svidjeti i kad nema klika
slažes se?
Autor: ergosum | 06.05.2012. u 15:40 | opcije
To se zove energetska učinkovitost, reći u jednom komentaru sve :D
Naravno, razlikujemo se u vremenu spoznaje ... mix vizualnih, auditivnih i ostalih informacija koje primamo i šaljemo u susretu sa drugim bićem, može nekome djelovati kao klik, ali nije ... tijela i čula su često pametnija od "budnog" uma.
Autor: GeorgeClooney_pravi | 06.05.2012. u 15:44 | opcije
Ergo, sorry, ali i meni je klik trenutan proces (pustimo sad čime izazvan)... bit će da možda i različito definiramo taj klik?
Autor: Winetou | 06.05.2012. u 15:44 | opcije
uh ergo...ne lovi me za svaku riječ
znaš li što uopće pokušavam reći?
Autor: sleeping | 06.05.2012. u 15:45 | opcije
ergo po stoti put....klik se događa odmah...ili se nikad ne dogodi
možda je poglavica u pravu...
možda krivo tumačimo značenje ''klika''
Autor: sleeping | 06.05.2012. u 15:48 | opcije
možda
ajmo definirat
što je klik?
Autor: ergosum | 06.05.2012. u 15:50 | opcije
Časopis ...
Autor: GeorgeClooney_pravi | 06.05.2012. u 15:51 | opcije
za mlade
Autor: ergosum | 06.05.2012. u 15:54 | opcije
i one koji se tako osjećaju
Autor: ergosum | 06.05.2012. u 15:55 | opcije
eto..sve ste rekli....hahaaa
Autor: sleeping | 06.05.2012. u 15:56 | opcije
GC :)))
Po meni - klik je ono, kad već pri prvom pogledu u nečije oči osjetiš... kako ti je zatreperilo negdje duboko u trbuhu. Taj prvi djelić sekunde, potpuno nepatvorena i i nekontrolirana reakcija. To bila vizaualna definicija.
A meni se klik dešava drugačije. Kad čak i u najobičnijoj šali, kakve pišem s mnogima, no samo od te osobe izazove onaj tupavo-sretni smješak pred monitorom. Znaš kakav. I kad iz čista mira riječi te osobe uzimaš neizmjerno osobnije negoli ičije druge - to bi još bio najbolji opis.
Autor: Winetou | 06.05.2012. u 15:57 | opcije
pa dobro, jeste li bar spojili nekog?:))
Autor: styx | 06.05.2012. u 15:57 | opcije
poglavice...to bi bilo to....ONO NEŠTO
Autor: sleeping | 06.05.2012. u 15:58 | opcije
ili ste i dalje na bajkama o soulmatesima koji se nanjuše virtualno:)?
Autor: styx | 06.05.2012. u 15:59 | opcije
HAHAAA styksice...ko bi ovdje nekog spojio...ili se spojio to bi bila prava ''miljacka''
oliti
''ko bi reko čuda da se dese''
Autor: sleeping | 06.05.2012. u 16:01 | opcije
zašt ne? ajmo nekog uvalit i onda gledat kak funkcionira:)
Autor: styx | 06.05.2012. u 16:02 | opcije
@win: ne trebam pogledati u oči da osjetim treperenje ;)
Autor: GeorgeClooney_pravi | 06.05.2012. u 16:02 | opcije
po meni je klik stanje kad postaneš svjestan koliko te osoba privlači, kada osjetiš pozitvinu reakciju i sa druge strane i otpustiš većinu kočnica.
zbog takvog svog poimanja klika smtram da nije nužno da se sve to dogodi na upoznavanju
Autor: ergosum | 06.05.2012. u 16:04 | opcije
Ergo nastavi, mislimo slično, pa je dovoljno da jedan komentira :D
Autor: GeorgeClooney_pravi | 06.05.2012. u 16:05 | opcije
Eto Ergo. Različito shvaćanje pojma. To što ti veliš da smatraš klikom, ja nazivam prestankom otpora kliku koji se desio već davno ranije. :) Naravno da se razilazimo u opisima onda.
Autor: Winetou | 06.05.2012. u 16:06 | opcije
uh....ne mogu više ...ergo
izmorio si me
Autor: sleeping | 06.05.2012. u 16:07 | opcije
je, može bit da ti misliš da si kliknuo, a ona druga osoba ni mrc.
Autor: styx | 06.05.2012. u 16:07 | opcije
ergo, to o čem ti pričaš nije više "klik", nego odnos. klik je nešto instant, nedefinirana iskra nakon koje ulaziš doblje u upoznavanje i odnos. klik je pretpostavka s pozitivnim predznakom.
Autor: styx | 06.05.2012. u 16:08 | opcije
Btw, styx, mogu te uživo upoznati sa 3 para ljudi, sva tri sretna, koji su se sreli - na Iskrici.
Bajke se dešavaju, vjerovala ti to ili ne. :)
Autor: Winetou | 06.05.2012. u 16:08 | opcije
Može biti, čak i da stvarno klikne, ali druga strana nije zainteresirana ili osjetila ništa (najčešći slučajevi).
Autor: GeorgeClooney_pravi | 06.05.2012. u 16:09 | opcije
win, mogu i ja tebe. :)
Autor: styx | 06.05.2012. u 16:09 | opcije
Styx, klik je mnogo češće jednostran nego obostran... nažalost :)
Autor: Winetou | 06.05.2012. u 16:10 | opcije
Eto, GC je bio brži.
Autor: Winetou | 06.05.2012. u 16:10 | opcije
to sam u prethodnim komentarima definirao kao "svidja mi se, interesantan i sl)
i dobio odgovor "nema klika"
Autor: ergosum | 06.05.2012. u 16:10 | opcije
jbg. odustajem. ne nateže mi se:))
Autor: styx | 06.05.2012. u 16:11 | opcije
da sam kontrer sad bih natezanje nazvao razgovorom sa drugačijim mišljenjima
ali nisam
Autor: ergosum | 06.05.2012. u 16:12 | opcije
dobro. :)
Autor: styx | 06.05.2012. u 16:13 | opcije
klik je ono što čini razliku, klik je kemija, i to višeslojna..
i ne mora se destiti odmah iako po definiciji ili je ili nije, ali ne nužno...
Autor: Vinslet_ | 06.05.2012. u 16:21 | opcije
Vins, žene poput Pogni bih ja najiskrenije silno volio u životu imati kao najbliskije prijateljice - no ne i kao partnerice. :) Ja volim žene koje su stanju jednom nogom biti na zemlji, a drugom skočiti prema oblacima. Kod partnerice mi treba oboje.
Autor: Winetou | 06.05.2012. u 16:22 | opcije
nekakoi mi zvučiš previše proračunato, Winn..zar nije važnija neka kemija? ili sam ja isuviše romantična, ipak?
Autor: Vinslet_ | 06.05.2012. u 16:31 | opcije
mislim da Kluni najozbiljnije klika na Stiksu, btw)))
Autor: Vinslet_ | 06.05.2012. u 16:32 | opcije
(cliffhanger)
Autor: GeorgeClooney_pravi | 06.05.2012. u 16:38 | opcije
Kemija, da. No tu kemiju jednostavno ne mogu osjetiti za ženu koja... za koju osjećam da ne lebdi na pravi način. Ne ide. A vjeruj mi da sam se itekako nazaljubljivao u životu, a i ne samo nazaljubljivao, nego doista i volio.
Daj konačno prihvati činjenicu da je itekako moguće nekog osjećati po onome što ima u sebi, a ne po dobroj guzici ili dekolteu. :) Na guzice i dekoltee NIKAD - ponavljam, NIKAD - nisam osjetio ni najmanji klik.
Autor: Winetou | 06.05.2012. u 16:44 | opcije
Čak niti kao teenager, na koncu, a sad bi pogotovo tako nešto bilo nemoguće.
Autor: Winetou | 06.05.2012. u 16:45 | opcije
"Daj konačno prihvati činjenicu da je itekako moguće nekog osjećati po onome što ima u sebi, a ne po dobroj guzici ili dekolteu. :) Na guzice i dekoltee NIKAD - ponavljam, NIKAD - nisam osjetio ni najmanji klik."
ja tu činjenicu neak objeručke prihvaćam)))) i utješno je to jer su dekolte i guzice poodložne zubu vremena ko što svi znamo a ono što nosimo u sebi može godinama biti sve bolje i ljepše..;)
Autor: Vinslet_ | 06.05.2012. u 16:56 | opcije
Upravo tako. Usput, žene jednostavno nemaju ni blagog pojma o širini muškog ukusa, što se tiče navedenih dijelova... nema doslovce ama baš nijedne dimenzije ili stanja koje se ne bi nekom muškom dopalo - no tu sad pod "muško" uključujem apsolutno sve što ima klimavca među nogama.
Vrištim od smijeha na Meijin tekst :)) - sjajno karikirana činjenica da se vama ta dogma o muškoj važnosti vizualnog nikako neda izbit iz glave. :)) A znaš gdje je tužna poanta u tom tekstu?
U kašnjenju od 15 minuta.
Da neko žensko od sebe zbilja radi sve to što je ona urnebesno opisala, meni bi u oko zapela najviše činjenica- što kasni. I pokvarila mi svaki drugi mogući dobar dojam. Jer to znači da joj se u biti živo fućka za mene, nego joj je samo stalo kako će ona izgledati. Čisti turn-off, aj bok, ništa od drugog dejta.
Autor: Winetou | 06.05.2012. u 17:02 | opcije