Ne slažem se

Ili: ok, ali nisi u pravu!




Čitam blog ovih dana. Poneki me ponuka na reakciju. A reakcija je zato kaj se s napisanim ne slažem. Čak imam i, recimo meni, jasno definirane argumente protivne pročitanom.

A reagirati mi se ne da. Razlog je samo jedan jedini – bilo kako bilo, ne sjećam se kad su suprotna mišljenja ovdje na blogu shvaćena samo kao način da se nekome nešto napiše jer se drugačije o istom misli. Ni više ni manje od toga.

Jer...

Različitost u mišljenu može biti zbog različitih razloga, a oni su uglavnom na našoj adresi, začeti u dosadašnjem životnom iskustvu, oblikovani formom u kojoj smo vidljivi drugima, a i sebi ako smo realni.
O nama samima ovisi kako ćemo ih drugima verbalno ponuditi i da li će u nastavku biti dio konverzacije koja slijedi ili će biti kraj bilo kakvog suglasja.
Pa i onog da imamo pravo na različito mišljenje. Da svatko od nas iz svoga kuta čitanja može pročitati drugačije. I da to drugačije nužno ne mora biti ni bolje ni lošije, nego je tako kako je, i uglavnom krivo shvaćeno.

Zakaj ovdje u stvari pišemo?

Početni motivi mogu biti različiti (moji su se u međuvremenu, od prvog dana bloganja do danas znatno promijenili); u konačnici imati i određeni cilj, nebitno kakav. Ali ono kaj je u sredini, između jednog i drugog potreba je nekaj reći, napisati, drugima dati do znanja.
Ako je to tako, a je, nakon zadnje otipkane točke očekujemo i reakciju. Jer u suprotnom, zapis i ne bi bio editiran, nego bi ostao u jednom od foldera na kompu.

E sad, tu ide nastavak početka ovog zapisa. I pitanje: zakaj je ovdje tako lako narogušiti se na suprotna mišljenja (namjerno ignoriram zaklonjenost virtualom)?
Zar ona ne bi trebala biti jedan od načina da revidirano svoje; bilo da potvrdimo da smo u pravu, obično onima koji nam kontriraju, ili skužimo da smo fulali, pa promislimo drugi put prije nego istrčimo s rečenicom viška (ne nužno javnim priznanjem)?

Različitost je zanimljiva. Može biti i inspirativna. Nadogradnja. Čak i ona koja je korjenito opozitna nama samima jer stavlja nas u poziciju da svojevoljno ili ne selektiramo sve što nas dodiruje, pa možda napravimo mjesta u svom dosadašnjem rasporedu (bitnih stvari), pomaknemo se i usvojimo kao svoje, ili ostanemo tu gdje jesmo jer pomak, ni uz najbolju volju, nije potreban. Ne nama.




A ovdje?
Teško.
Ili nije?

Iako ne volim biti demantirana, s guštom ću priznati da nisam u pravu.....

22.06.2012. u 14:03   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

kak da te demantiram kad si u pravu
barem što se ovog zapisa tiče...nema se tu šta dodati ni oduzeti

Autor: sleeping   |   22.06.2012. u 14:08   |   opcije


možeš me demarirati da je i ovdje na blogu moguće kontrirati bez da se itko osjeća osobno pričepljen uza zid

;)

Autor: meija   |   22.06.2012. u 14:10   |   opcije


Znaš Mei, meni je jako djetinjasto kad nestane simpatija ili virtualno prijateljstvo odmah nakon nećeg- nekakvog ne slaganja oko nećeg.A mene upravo to privlaći, da imam o nećemu oko nećeg diskutirati, jer nema se šta pisat ako se u svemu slažemo.Ali mi se čini da ju tu pravilo-- DA TAKO JE,DA IMAŠ PRAV...MA NARAVNO....ne daj bože reči-- ne slažem se..odmah si na ignor.... takav il onakav....nisam opterečena time ,samo primjećujem

Autor: biserna   |   22.06.2012. u 14:11   |   opcije


ajde ostavi tu broj mobitela ako imaš hrabrosti

Autor: dojdimividimeuzmime   |   22.06.2012. u 14:11   |   opcije


voklim rasprave, pa kad se komentirajuć koljemo, ZAKON)))

Autor: bracoiseka   |   22.06.2012. u 14:12   |   opcije


ne mogu....i ja se tako osjećam kad mi kontriraju....iako se pravim da nije tako....
osim kad se radi o teškoj zezanciji....onda me niš ne smeta...

Autor: sleeping   |   22.06.2012. u 14:12   |   opcije


Zašto bi uopće netko trebao priznati da je ili nije u pravu? Moja istina ne mora biti i tvoja, zar ne? Moje su pozicije drukčije od tvojih, i tako dalje.. Osobno ne vidim potrebu uvjeravati nekoga u nešto, a ne volim niti da se mene u nešto uvjerava. Neka netko izrazi svoje mišljenje, dapače, ali valjda ne očekuje da onaj kome je to upućeno odmah promijeni svoje mišljenje?

Autor: Cococh-Anel   |   22.06.2012. u 14:14   |   opcije


bis, ako ponestanu argumenti, onda je takav način najjednostavniju. i uglavnom učinkovitiji. jer nastavak bi mogao biti zahtjevan u dokazivanju stavova koji baš i nisu tako čvrsti kao kaj izgledaju nakon par prvih rečenica

ovaj tjedan je kolega dao otkaz..i baš će mi faliti..jer totalno smo u nekim stvarima drugačiji i gušt mi je bilo s njim se "nadmudrivati", bez zle namjere ;)

Autor: meija   |   22.06.2012. u 14:14   |   opcije


samo za dojdeka 98/325-9781..(nadam se da broj ne postoji :))

Autor: meija   |   22.06.2012. u 14:15   |   opcije


preveliki su egoizmi u pitanju....

Autor: jupiler   |   22.06.2012. u 14:15   |   opcije


Koko, a zakaj je problem priznati da nismo u pravu?
u nekakvom razgovoru, pa i tu, neminovno dolazi do toga

Autor: meija   |   22.06.2012. u 14:17   |   opcije


a znaš mei....moram priznati i da nastojim uzvratiti,možda ne odmah,ali kad tad....
....moja škorpionska narav
a stvarno nikad ne vrijeđam i ne stavljam bilo kakve epitete nikome ako se ne slažem s njim
što većina ovdje čini

Autor: sleeping   |   22.06.2012. u 14:17   |   opcije


jupi, zdrava doza egoizma treba postojati, samo teško je odrediti koliko je to. i da li je količinski adekvatna da je i ostali prihvate

Autor: meija   |   22.06.2012. u 14:18   |   opcije


koja trtarošica ,ajde ostavi svoj broj tribam te ne što pitati,važno mi je

Autor: dojdimividimeuzmime   |   22.06.2012. u 14:18   |   opcije


Coco, zbog izmjena iskustava i mišljenja se piše, a ne treba odmah "na nož" ...dali ćeš ili nečeš promjeniti mišljenje tvoja (moja)odluka uvijek bila i bit će.
Ipak je i druženje bez obaveze , može bit ugodno al nikako ne treba bit neugodno.

Autor: biserna   |   22.06.2012. u 14:19   |   opcije


precesto pozalis sto udjes u ikakav razgovor....

Autor: jupiler   |   22.06.2012. u 14:19   |   opcije


dojdek, evo pa pitaj:0992389713

Autor: bracoiseka   |   22.06.2012. u 14:19   |   opcije


slipi, nije stvar u uvredama. možemo svakoga opaliti grubim riječima., svatko to od nas zna.
pišem o običnom razilaženju u mišljenju i problemu koji tada u komunikaciji nastaje

Autor: meija   |   22.06.2012. u 14:20   |   opcije


Meija, ako nešto napišem, napišem s razlogom, s pozadinom, s nekog stajališta, bla.. I onda netko želi da ja priznam kako nisam u pravu? Pa to mi je isto oblik nasilja. Da poništim sve svoje zaključke do kojih sam tko zna koliko dugo dolazila? Možemo usporediti stavove, iskustva, ali zar je ovo borba na ispadanje? A možemo svi biti u pravu...

Autor: Cococh-Anel   |   22.06.2012. u 14:20   |   opcije


pitaj na pvt, dojdek :))

Autor: meija   |   22.06.2012. u 14:20   |   opcije


pa kad nam ego trpi.....

Autor: sleeping   |   22.06.2012. u 14:21   |   opcije


Koko, ok....sad bih ja trebala napisati da nisi u pravu kad spominješ nasilje jer to je, po meni dosta jasno definirana riječ koja nema nikakve veze s izrečenim mišljenjem koji se ne slaže s tvojim

Autor: meija   |   22.06.2012. u 14:22   |   opcije


ne daj bože da nismo u pravu
ja ni mrtva ne bih to priznlala....hahaaa....polušala
jebi ga vrag .....kad me neš pikne u herc

Autor: sleeping   |   22.06.2012. u 14:22   |   opcije


slipi, svojevremeno sam poslovno surađivala s jednim zanimljivim muškarcem koji nije imao dlake na jeziku. i naravno da svaki put kad me je uzeo na zrende, skvrčila sam se od muke kao kišna glista. a znaš zakaj? zato kaj je bio u pravu.

danas mu to mogu priznati. i jesam. a onda? nema šanse jer me je kao knjigu čitao i znao di treba lupiti...i zahvalna sam mu jer me je pomaknuo s mjesta :)

Autor: meija   |   22.06.2012. u 14:24   |   opcije


Evo, Meija, kažeš za nasilje da je 'po meni' definirano... Znači, za tebe nasilje znači jedno, a za mene drugo. Nasilje je PO MENI kad se upotrijebi sila na nekoga, kao što sama riječ kaže. A uvjeravanje je sila. Mentalno nasilje može biti puno teže nego fizičko.

Autor: Cococh-Anel   |   22.06.2012. u 14:25   |   opcije


Koko, mentalno je nasilje kad netko kaže nešto s čim se ti ne slažeš?

Autor: meija   |   22.06.2012. u 14:26   |   opcije


bravo mei......to je srž ovoga
skvrčimo se kad smo svjesni da je neko u pravu......
ak znam da nije ne briga me....

Autor: sleeping   |   22.06.2012. u 14:26   |   opcije


Ovako. Meni nije važno jesam li u pravu ili nisam, jer ne gledam na svoja razmišljanja kao na nešto univerzalno točno i neosporno. To su moja razmišljanja. Koja su i funkcija vremena. Danas razmišljam tako, a sutra ću tko zna kako. Zato mi je to jesam li 'u pravu' ili ne bez veze.

Autor: Cococh-Anel   |   22.06.2012. u 14:27   |   opcije


koja li se sad od vas dvije skvrčila?
sumnjam da bi i jedna priznala
....eto

Autor: sleeping   |   22.06.2012. u 14:28   |   opcije


slipi....je, jer kad nekom priznamo da je u pravu, kao da smo previše otkriveni

a suočit se s tim baš i nije lako, pa valjda i primarna reakcija da se odmah branimo...

Autor: meija   |   22.06.2012. u 14:29   |   opcije


Ne može meni netko reći nešto sa čime se ja ne slažem, ako nije u vezi sa mnom. A ako je u vezi sa mnom, onda neka nađe način da mi to veli na prihvatljiv način. A za ovog tvojeg kolegu mogu reći da je tip sirovina, jer da je znao kako ti treba reći ne bi u tebi izazivao otpor.

Autor: Cococh-Anel   |   22.06.2012. u 14:30   |   opcije


Koko, nije svako mišljenje podložno dnevnim promjenama

Autor: meija   |   22.06.2012. u 14:30   |   opcije


Ajd, Je li netko ovdje čuo kako se daje negativni feedback? Recimo, rukovoditelj ste nekome, i morate mu reći kak ne valja to što radi, ali morate to napraviti tako da u njemu ne izazovete obranu nego da ga potaknete da bude još bolji?

Autor: Cococh-Anel   |   22.06.2012. u 14:31   |   opcije


može se i tako reći....
evo ja samo iznosim svoje mišljenje na temu
nikog u ništa ne uvjervam...i sama još razmišljam
zašto se ponašam u datoj situaciji tako

Autor: sleeping   |   22.06.2012. u 14:32   |   opcije


Koko, kolega je točni znao kaj treba napraviti...pa je izazvao u meni inatljivost, da mu dokažem da nije u pravu i da mogu to kaj sam trebala napraviti. istina, da sam trebala ranije, ali jesam. i zato sam mu zahvalna. da mi je puhao pod rep i nježno me gurkao, ni ja danas ne bi bila tu di jesam

totalno su nevažne metode ako su u konačnici učinkovite :)

Autor: meija   |   22.06.2012. u 14:32   |   opcije


coco....pojma nemam kako bih da sam ja rukovoditelj....
moj šef meni kaže....nije dobro....tako i tako mora biti...i fajront

Autor: sleeping   |   22.06.2012. u 14:33   |   opcije


Koko, teorija je jedno, praksa drugo. prema ljudima se ne možemo ponašati kao po špranci. jedna te ista taktika će jednom biti uspješna, drugi put ne. zato jer i objekt djelovanja je drugačiji.

Autor: meija   |   22.06.2012. u 14:34   |   opcije


Meija, puhanje pod rep? A možda da je to izveo na pravi način, puno prije bi prihvatila to o čemu priča. I ne bi morala proći kroz frustraciju.

Autor: Cococh-Anel   |   22.06.2012. u 14:35   |   opcije


Koko, zakaj misliš da je riječ o frustraciji?
nisam sklona razmišljanju kaj bi bilo da je bilo. više vjerujem da se sve događa s nekim razlogom, u vrijeme kad treba

Autor: meija   |   22.06.2012. u 14:36   |   opcije


Sleeping, postoje dobri i loši rukovoditleji. Meija, nije to baš tak različito. Sve je to igranje s ljudskim egom. Koji je zapravo vrlo predvidljiv. Pitam vas, čemu dovoditi nekoga u neugodnu situaciju, ako može sve proći ugodno za oboje? A može. I znam da može, jer imam iskustva u tome.

Autor: Cococh-Anel   |   22.06.2012. u 14:38   |   opcije


malo filozofiranja uvijenog u celofan sa mašlekom
aj bok cure.....samo vi raščlanjujte....

Autor: sleeping   |   22.06.2012. u 14:38   |   opcije


kako znaš da može,Koko? svi mi smo podložni zbivanjima oko sebe i na istu stvar možemo u razmaku od par dana totalno drugačije reagirati, nevezano s onim kaj se trenutno događa, npr. u poslovnom okruženju.

Autor: meija   |   22.06.2012. u 14:40   |   opcije


bok slipi :)

Autor: meija   |   22.06.2012. u 14:40   |   opcije


Meija, napisah - imam iskustva :)

Autor: Cococh-Anel   |   22.06.2012. u 14:41   |   opcije


"A reagirati mi se ne da. Razlog je samo jedan jedini – bilo kako bilo, ne sjećam se kad su suprotna mišljenja ovdje na blogu shvaćena samo kao način da se nekome nešto napiše jer se drugačije o istom misli. Ni više ni manje od toga."

draga..možda bi se i složila s ovim što si napisala na blogu..kad ti ne bi nastavila uvjeravati da si u pravu i na pvt..

ja te percipiram kao osobu koja ne priznaje tuđe argumente i različitost u mišljenju..


"Zakaj ovdje u stvari pišemo?

Početni motivi mogu biti različiti (moji su se u međuvremenu, od prvog dana bloganja do danas znatno promijenili); u konačnici imati i određeni cilj, nebitno kakav. Ali ono kaj je u sredini, između jednog i drugog potreba je nekaj reći, napisati, drugima dati do znanja.
Ako je to tako, a je, nakon zadnje otipkane točke očekujemo i reakciju. Jer u suprotnom, zapis i ne bi bio editiran, nego bi ostao u jednom od foldera na kompu. "

s ovim se dijelom lamentacije na temu u potpunosti slažem...

"E sad, tu ide nastavak početka ovog zapisa. I pitanje: zakaj je ovdje tako lako narogušiti se na suprotna mišljenja (namjerno ignoriram zaklonjenost virtualom)?
Zar ona ne bi trebala biti jedan od načina da revidirano svoje; bilo da potvrdimo da smo u pravu, obično onima koji nam kontriraju, ili skužimo da smo fulali, pa promislimo drugi put prije nego istrčimo s rečenicom viška (ne nužno javnim priznanjem)?"

zašto rečenica viška?
smatram da niti jedna nije viška..jer..u konačnici pokazuje drugima trenutno raspoloženje izazvano komentarom.i time evntualno korekciju ukoliko je komentar pogrešno shvaćen..

"Različitost je zanimljiva. Može biti i inspirativna. Nadogradnja. Čak i ona koja je korjenito opozitna nama samima jer stavlja nas u poziciju da svojevoljno ili ne selektiramo sve što nas dodiruje, pa možda napravimo mjesta u svom dosadašnjem rasporedu (bitnih stvari), pomaknemo se i usvojimo kao svoje, ili ostanemo tu gdje jesmo jer pomak, ni uz najbolju volju, nije potreban. Ne nama."

i s ovim se slažem..i zaista vjerujem da misliš što si napisala..

Autor: ANERAK   |   22.06.2012. u 14:42   |   opcije


iskustvo nam samo daje smjernice, ali učinkovitije je ako je prilagodljivo trenutnim situacijama...i ljudima
baš me zanima da li bi ti sa mnom pomoglo :)

Autor: meija   |   22.06.2012. u 14:42   |   opcije


"Iako ne volim biti demantirana, s guštom ću priznati da nisam u pravu....."

hm..to bi voljela doživjeti..
:D

Autor: ANERAK   |   22.06.2012. u 14:44   |   opcije


Ane, podsjeti me kad sam te uvjeravala i uz kaj

(idem sad dalje čitati kaj si napisala :)

Autor: meija   |   22.06.2012. u 14:44   |   opcije


Zašto te to zanima?

Autor: Cococh-Anel   |   22.06.2012. u 14:45   |   opcije


znatiželja, Koko :)

Autor: meija   |   22.06.2012. u 14:46   |   opcije


Da si mi podređena, vidjela bi kako to izgleda.

Autor: Cococh-Anel   |   22.06.2012. u 14:51   |   opcije


ha, ovo zvuči kao prijetnja, Koko :))

ne priznajem hijerarhiju samo zbog oblike fotelje u kojoj netko sjedi. priznajem samo poslovni uspjeh :P

Autor: meija   |   22.06.2012. u 14:53   |   opcije


Tebe smatram ravnopravnom, a i sve ostale ovdje. Zato sam napisala onu rečenicu prije.

Autor: Cococh-Anel   |   22.06.2012. u 14:54   |   opcije


do čitanja...

(Ane, ako je riječ o tvom blogu koji sam komentirala na pvt, a to znači napisala dam ti kaj o njemu mislim...a čini mi se da je riječ o kopiranoj privatnoj prepisci na blogu, još uvijek nisam promijenila mišljenje i nitko me ne može razuvjeriti da nisam u pravu kad kažem da privat treba ostati privat, dalje od bloga. i ako se ne varam, riječ je samo i razmjeni mišljenja, mada se može reći i uvjeravanju s moje strane jer sam bila u pravu. a u pravu sam bila jer si prekršila (nepisano) pravilo da se privatne prepiske ne objavljuju)

mah-mah :)

Autor: meija   |   22.06.2012. u 14:59   |   opcije


Koko, nastavak drugom prilikom...uživaj u slobodnim danima :)

Autor: meija   |   22.06.2012. u 15:00   |   opcije


hahahaa..
eto..:)

i ja mislim da sam bila u pravu..:D
ali nisam te tipnula na pvt i u to uvjeravala..
dakle, priznala sam različitost mišljenja..

za razliku..:)
uživaj..ugodan ti dan..:)

Autor: ANERAK   |   22.06.2012. u 15:05   |   opcije


Baš bi bilo zgodno prebrojati koliko si puta Meija spomenula u ovom postu ovo 'u pravu'. Zašto ti je toliko važno da netko bude pravu?

Autor: Cococh-Anel   |   22.06.2012. u 15:12   |   opcije


3 x Koko.
a zakaj mi je važno?
zato ako netko implicira nešto, a to nešto ne drži vodu, onda budem namjerno spomenula i nekoliko puta riječ koja je bitna.
jer nekoga u nešto uvjeravati znači koristiti činjenice koje su relevantne ne samo za jednu osobu, kao npr. da sam u PRAVU kad sam reagirala da nije korektno objavljivati privatnu prepisku na blogu :)
a koristiti termin "uvjeravanje" umjesto razmjene mišljenja je znakovito :)
(i da, znam biti jako uvjerljiva, ako hoću. i ako sam u pravu, ako mi je nešto važno, potrudit ću se da drugoj strani jasno dati do znanja. ako vidim svrhu u tome. ako ne, odustat ću...kao u daljnjoj konverzaciji s Ane)

a to da ljudima nije bitno da li su u pravu ili ne, mogu obesiti prvom mačku o rep :P..jer im ne vjerujem. ili budem im vjerovala u onom trenutku kad skužim da im je tak i tak svejedno o čemu je riječ, pa bili u pravu ili ne, zemlja se i dalje bude okretala oko sunca.
kužiš, Koko?

Autor: meija   |   22.06.2012. u 19:06   |   opcije


hm.da,da,još je jednom potvrđeno ,zašto tako volim ovu nepoznatu ženu( ne u smislu strasti),njena razmišljanja,njene poglede na svijet.:)))

Autor: pelpetum-mobile   |   22.06.2012. u 19:11   |   opcije


ha?

Autor: meija   |   22.06.2012. u 19:13   |   opcije


znaš ti kaj..tebi pričam:))

Autor: pelpetum-mobile   |   22.06.2012. u 19:14   |   opcije


kaj sad...jel trebam zatreptati ili se zahvaliti? ;)

hvala :)

Autor: meija   |   22.06.2012. u 19:16   |   opcije


pa.nema na čemu.tak je to odavno:))

Autor: pelpetum-mobile   |   22.06.2012. u 19:20   |   opcije


aj dosta, postat će sumnjivo, mobilin :)))
(čuj, morti mi i ti postaneš ljubavnik, a to doznamo naknadno, kad nam netko došapne, u povjerenju :P

Autor: meija   |   22.06.2012. u 19:22   |   opcije


ne bi se niš čudil...
problem je kaj sam napomenul ono...bez strasti.:))

Autor: pelpetum-mobile   |   22.06.2012. u 19:27   |   opcije


ne, to bu tumačeno kao kamuflaža ;)

Autor: meija   |   22.06.2012. u 19:28   |   opcije


it's OK...nijesam antiprotivan.:)))

bitna je istina koju mi znamo.:))

Autor: pelpetum-mobile   |   22.06.2012. u 19:31   |   opcije


....i s tom istinom smo u PRAVU!

:))

Autor: meija   |   22.06.2012. u 19:32   |   opcije


:))))))

Autor: pelpetum-mobile   |   22.06.2012. u 19:35   |   opcije


eto, sve smo dogovorili....

sve 4 u zrak i uživaj ;)

mah-mah, mobilni :)

Autor: meija   |   22.06.2012. u 19:36   |   opcije


ne treba nam puno:)))
uživaj...ma gdje bila:))

Autor: pelpetum-mobile   |   22.06.2012. u 19:38   |   opcije


Dodaj komentar