©© - "Ljubav na prvi pogled" - oksimoron

Čitam:

"Zaljubljenost mnogi pogrešno poistovjećuju s pravom ljubavi. Budući da se zaljubljenost (koja je projekcija naše slike o drugoj osobi) relativno brzo rasplinjuje, dolazi do razlaza među partnerima koji tvrde kako "više nema ljubavi". Istina je sasvim suprotna - među njima više nema zaljubljenosti, a ljubav, koja se iz te zaljubljenosti i početne strasti mogla dogoditi, jednostavno se nije niti dogodila. Dok je zaljubljenost površna, intenzivna i strastvena, ljubav je tiha, mirna i duboka. Ljubav je nemoguće objasniti, moguće ju je jedino osobno doživjeti. Zaljubljenost i ljubav jesu povezani, no nisu istovjetni. Stoga nemoj biti ovisnik o strasti, veći si pruži priliku za doživljaj prave ljubavi."

Pak si mislim - koliko dugo može trajati zaljubljenost? Toliko dugo koliko uspijevamo hraniti tu našu projekciju, toliko dugo dok se zapravo ne priblližimo dovoljno toj drugoj osobi da ju spoznamo kakva uistinu jest. Pa to onda prijeđe u ljubav, ili se raspline. Zato "neuhvatljivi" bolje prolaze, jer hrane našu projekciju na taj način što nam se nikada dovoljno ne približe.

A kužite ovo - "ovisnik o strasti"?

Umorna sam...

31.07.2012. u 7:48   |   Editirano: 31.07.2012. u 8:24   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

sve skup zvuči ko reklama..
jer mama zna najbolje..
d`jutro

Autor: ANERAK   |   31.07.2012. u 7:52   |   opcije


dj, Ane. Reklama za kaj?

Autor: Cococh-Anel   |   31.07.2012. u 7:55   |   opcije


ko i sve kaj se reklamira..
obično bofl..

Autor: ANERAK   |   31.07.2012. u 7:58   |   opcije


lagano usmjeravanje umova na jednoobrazni način razmišljanja..

Autor: ANERAK   |   31.07.2012. u 7:59   |   opcije


Reklama se može gledati i kao informacija o postojanju nečega. Ili podsjetnik.

Autor: Cococh-Anel   |   31.07.2012. u 8:00   |   opcije


nježno stavljanje na znnje da si pol stoljeća blesav..i sad se našel netko da ti pojasni kaj ti moraš osjećati..tražiti...htjeti..uživati..

Autor: ANERAK   |   31.07.2012. u 8:01   |   opcije


kaj će mi sad podsjetnik bilo čega?

Autor: ANERAK   |   31.07.2012. u 8:02   |   opcije


imam mob i zapišem si..čak me ia alarmira..

Autor: ANERAK   |   31.07.2012. u 8:02   |   opcije


Ja učim svaki dan i uviđam kako sam prije griješila. I točno, osjećam se prvih pola stoljeća bedastom. No sretna sam da mi ostaje još druga polovica stoljeća u kojem ću uživati svjesnija svega

Autor: Cococh-Anel   |   31.07.2012. u 8:04   |   opcije


rekoh neki dan..
ti si sretna žena

Autor: ANERAK   |   31.07.2012. u 8:06   |   opcije


Ane, zašto osjećam podrugljivost?

Autor: Cococh-Anel   |   31.07.2012. u 8:12   |   opcije


Pa moram od negdje početi...dakle, prvo se zaljubim, malo uživam u tome, ma šta malo, uživam ko prasica, i onda, kad bi se morali rastat, mi se zaljubimo :)))

Autor: juicy-mama   |   31.07.2012. u 8:40   |   opcije


Upravo pitah Svemir što je to potrebno da zaljubljenost prijeđe u ljubav? I dobila sam prekrasan odgovor: potrebna je - nježnost. Pak sam se zamislila nad sobom i svojim ponašanjem, jesam li ja nježna prema muškima? Često, ali ne dovoljno. A bome nisu niti oni prema meni baš bili. No, nježnost inducira nježnost. Kaj nije lepi odogovor?

Autor: Cococh-Anel   |   31.07.2012. u 8:41   |   opcije


I tak se Juicy stalno nanovo zaljubljuje :) Je li to u istoga?

Autor: Cococh-Anel   |   31.07.2012. u 8:42   |   opcije


koko..možda zato kaj osećaš da sam u pravu?

nisam podrugljiva

Autor: ANERAK   |   31.07.2012. u 8:45   |   opcije


Koki, ovo je čista teorija...iliti, nešto, čega se sjećam iz prošlosti...momentalno volim jednog Žuću, koji jako voli da mu češkam trbuščić...mislim da smo prešli iz zaljubljenosti (od prije par dana) u pravu ljubav (sinoć), kad mi je počeo grickati prste

Autor: juicy-mama   |   31.07.2012. u 8:46   |   opcije


Ane, u čemu si točno u pravu? Ne vidim da si išta konkretno rekla.

Autor: Cococh-Anel   |   31.07.2012. u 8:47   |   opcije


zašto ljudi uporno tu činjenicu ponavljaju i ponavljaju..zaljubljenost različita od ljubavi pa bla bla..milijun puta rečeno..a ja se pitam je li i to zbilja tako? zašto i zaljubljenost ne bi potrajala, ili se obnavljala? sama to doživjeh, vidjeh kod drugih...

ako ćemo baš rušit stereotipe, nije li i to što pišeš isto jedan stereotip?

Autor: Vinslet_   |   31.07.2012. u 8:48   |   opcije


nježna prema muškima?
hahahaha

daj koko..PPPP

treba ih tuć i ne dat plakat..ni jest..ni pit..
e onda počet s dresurom..lagano..za svaku grešku..šljus..pa za drugu s druge strane..pljas..pa malo nogom par vritnjaka dobro prati tvoju ozbiljnost u nakani..

Autor: ANERAK   |   31.07.2012. u 8:49   |   opcije


ane ...kak si ti romantična ...topim se

Autor: vuklisicaa   |   31.07.2012. u 8:51   |   opcije


da si sretna žena..
mislim da je to konkretno rečeno..konkretnija nemrem bit

vins..pozdravček..sviđa mi se tvoj način razmišljanja..bar djelomično

Autor: ANERAK   |   31.07.2012. u 8:52   |   opcije


vuklisičji..cmoksa..:))
učila sam od najboljih..:)))

Autor: ANERAK   |   31.07.2012. u 8:52   |   opcije


Ne znam zašto ovaj moj tekst stavljate u nekakve okvire. Te reklama, te stereotip. Možete se sa tekstom slagati ili ne, bez obzira na kategorizaciju. Meni je tekst blizak. I osjećam da u njema ima (moje) istine. Ako mislite da se to ne odnosi na vas, sve 5. Namećem li ja vama svoje mišljenje? Niti morate vi misliti kao ja, niti ja ne moram misliti kao vi.

Autor: Cococh-Anel   |   31.07.2012. u 8:52   |   opcije


he he ...a šta je srećom muškarca ?
nije li to sebično ?

Autor: vuklisicaa   |   31.07.2012. u 8:53   |   opcije


ajme što ljudi vole ponavljat ono što su čitali iz popularne psihologije..i uzimat sve zdravo za gotovo..ima i ona da ljubav traje tri godine..čitala ja i knjigu (preporučam, btw, bar vas šarmanti Beigbdeder nasmije iako je zapravo vrlo ciničan tip)..

zašto ljudi ne provjeravjau takve stvari, vjeruju sebi i svojoj intuiciji a ne onome što čitaju?

Autor: Vinslet_   |   31.07.2012. u 8:54   |   opcije


dobro je biti muško

Autor: krelec   |   31.07.2012. u 8:56   |   opcije


Coco, na tvojoj smo temi i interesira nas čim diskutiramo...ako smo se došli i neslagat, to je prilika za diskusiju,..razmjenu..nema ništa loše u tome...

Autor: Vinslet_   |   31.07.2012. u 8:56   |   opcije


vins ..a i ti samo prepričavaš pročitano
daj nam iskustva iz vlastite projekcije

Autor: vuklisicaa   |   31.07.2012. u 8:56   |   opcije


sreća muškarca? ko da je to bitno)))) važno je da ima voljenu pored sebe, šta ne?:)))

Autor: Vinslet_   |   31.07.2012. u 8:57   |   opcije


ne zajebavaš se u osam u jutro s pizdarijama

Autor: krelec   |   31.07.2012. u 8:58   |   opcije


je je ..vins
da obično su muški sretni samo ako je žena pokraj njega sretna

Autor: vuklisicaa   |   31.07.2012. u 8:58   |   opcije


Vins, ajde budi konstruktivna. Koliko sam primijetila, ti si uvijek protiv. I sve te živcira. Uh, uh.. Ponavljam, tjera li te tko uopće čitati ovo? Zakaj mučiš samu sebe i uzrujavaš se?

Autor: Cococh-Anel   |   31.07.2012. u 8:59   |   opcije


zar nije ženina sreća najveća nagrada?;)

Autor: Vinslet_   |   31.07.2012. u 8:59   |   opcije


vuklisičji..pa upravo zbog vaše sreće trebate dresuru i poseban tretman nježnosti..:))

Autor: ANERAK   |   31.07.2012. u 9:00   |   opcije


ali Coco ja se uopće ne žifciram nit se ljudtim..ti se ljutiš kod svakog neslaganja...pa ne želiš valjda da ti pišu samo ljudi koji se s tobom slažu?

samo izražavam svoju odbojnost spram neprovjerenih stereotipa, to je sve..žao mi je što tako loše trpiš neslaganje..

Autor: Vinslet_   |   31.07.2012. u 9:01   |   opcije


koko danas više ne treba pit kavu..
tlak smo malo više no normalizirali..

Autor: ANERAK   |   31.07.2012. u 9:03   |   opcije


Dapače, dođite i diskutirat ćemo. ALi kak da diskutiram ako mi diskreditiraš zapis općim primjedbama i praktički zatvoriš diskusiju?

Autor: Cococh-Anel   |   31.07.2012. u 9:03   |   opcije


vins..tu tvoju projekciju o muškoj sreći bih ti rado objasnio face to face
treba imati osjećaj o sreći ..osjetiti ga
ne da mi se sad naširoko i nadugačko , ali to je uistinu jedna ozbiljna tema

Autor: vuklisicaa   |   31.07.2012. u 9:03   |   opcije


dišete,klopate,spavate a kad to sve radite u paru s nekim ne razmišljajući zašto,kako,koliko a onda je to valjda to,onako bez napora što bi rekla abba andante andante

Autor: roman10   |   31.07.2012. u 9:04   |   opcije


Ane, ne pijem kavu. Tema je zaljubljenost i ljubav, a ne stereotipi i reklame. Razumijete li razliku?

Autor: Cococh-Anel   |   31.07.2012. u 9:04   |   opcije


e tu se ne slažem...mislim da ono što si napisala ko inicjialnu ideju treba provjerit..a ond aeto prilike za diskusiju..pa vidiš da su se ljudi počeli uključivat?

al kako ćutim tvoj animozitet odoh na temu o celulitu..prošla me svaka volja..

Autor: Vinslet_   |   31.07.2012. u 9:05   |   opcije


koko ..obe su jutros destruknovnog ponašanja
kao mladi dečkići kad im se počne dizati ..pa misle ...ništ , bolje da šutim :))

Autor: vuklisicaa   |   31.07.2012. u 9:06   |   opcije


je, Beigbeder je zakon u svom cinizmu :)

a ljubav, ah ljubav....bacam čipkanu maramicu i puštam da mi se otme uzdah ;P

(zalažem se za limitirano trajanje zaljubljenosti)

Autor: meija   |   31.07.2012. u 9:06   |   opcije


Vuče, ti si se isto ufurao..ja se zahebavam..kakva moja projekcija))))

Autor: Vinslet_   |   31.07.2012. u 9:06   |   opcije


Roman, e vidiš, budući da takve stvari rijetko idu glatko same od sebe, takoreći nikada, moje je mišljenje da se treba dobro potruditi oko svoje sreće, i sreće drugoga. Zato jer je entropija (nered) spontani proces, pa i u vezama nered nastaje spontano. Čista fizika. A za obuzdavanje entropije potrebno je uložiti priličan napor

Autor: Cococh-Anel   |   31.07.2012. u 9:07   |   opcije


Vins, niš, nauči diskutirati pa se vrati.

Autor: Cococh-Anel   |   31.07.2012. u 9:08   |   opcije


koko..jasno da ne piješ kavu..treba pazit na tlak
a kaj se razlike tiče..
pojma nemam
do sad sam spavala..i čekam princa..da me zbudi

Autor: ANERAK   |   31.07.2012. u 9:08   |   opcije


ja se zalažem d ai zaljubljenost može potrajati i onda sam ja destruktivna?:))))

ajme Vuče.bolje je meni da šutim...))

Autor: Vinslet_   |   31.07.2012. u 9:09   |   opcije


Coco, baš ti hvala..))))

Autor: Vinslet_   |   31.07.2012. u 9:10   |   opcije


napor koko,napora ne bi trebalo biti kao kad dišeš

Autor: roman10   |   31.07.2012. u 9:10   |   opcije


Eto, baš smo lijepo diskutirali.

Autor: Cococh-Anel   |   31.07.2012. u 9:10   |   opcije


pratit ću pomno tvoje zapise i učit od tebe kako - diskutirati))))

Autor: Vinslet_   |   31.07.2012. u 9:11   |   opcije


jedna pametna : više ljubiti -manje pričati

Autor: vuklisicaa   |   31.07.2012. u 9:12   |   opcije


Roman, dišeš sam za sebe, iako ni disanje nije baš tako jednostavno kako izgleda. Dobro je dok ide. I općenito si ljudi ne postavljaju pitanja u područjima u kojima im ide, jel tak?

Autor: Cococh-Anel   |   31.07.2012. u 9:13   |   opcije


Ok, Vins, valjda ćete naučiti s vremenom.

Autor: Cococh-Anel   |   31.07.2012. u 9:13   |   opcije


Uostalom, napisat ću blog, da vam pojednostavnim.

Autor: Cococh-Anel   |   31.07.2012. u 9:14   |   opcije


koko sad si malo ironična

Autor: vuklisicaa   |   31.07.2012. u 9:15   |   opcije


u principu kad emocije dođu na obdukcijski stol,onda više nema oživljavanja a cijelina drugačije funkcionira od skupa nečega na stolu.tako valjda i veza dok je živa funkcionira drugačije nego na stolu

Autor: roman10   |   31.07.2012. u 9:16   |   opcije


Nisam ironična. Fakat vidim da ljudi ovdje ne znaju zdravo diskutirati. I ne samo ovdje, to je inače rijetka pojava. I zašto im ne bih pomogla da nauče? I oni će se osjećati bolje.

Autor: Cococh-Anel   |   31.07.2012. u 9:17   |   opcije


malo bih diskutirao, ali imam problem.
moram na market, obaveznice zovu.
paradajzeka, kukumara, malo mesa i ostale namjernice
potrebujem.

Autor: krelec   |   31.07.2012. u 9:23   |   opcije


Koko, ne čini li ti se možda da nisi u pravu?
ako si stavila post na blog, nitko ne mora o istom jednako razmišljati, a možemo svi se i međusobno tapšati :)
pa čak i kad je o ljubavi, ah ljubavi, riječ ;)

Autor: meija   |   31.07.2012. u 9:24   |   opcije


I da odgovorim Ane: da, jesam, sretna sam žena. A bome i puno radim na tome. Život je tako kratak, i ne da mi ga se rasipati na nezadovoljstva. Ane, nadam se da si i ti sretna žena.

Autor: Cococh-Anel   |   31.07.2012. u 9:24   |   opcije


Evo, Meija, početničke greške. Ne dolazi se nekome na blog i ne kaže mu se - nisi u pravu. To odmah prekida diskusiju, ili ju vodi u nadmetanje.

Autor: Cococh-Anel   |   31.07.2012. u 9:25   |   opcije


zakaj se ne smije nekom reći "nisi u pravu"?

Autor: meija   |   31.07.2012. u 9:26   |   opcije


2. Diskutira se u prvom licu. NIKADA se ne obraćati sa TI. Čim se prijeđe na TI, prekida se diskusija, ili prelazi u nadmetanje. Meija, i tu ti je pogreška.

Autor: Cococh-Anel   |   31.07.2012. u 9:27   |   opcije


koko ..sad bih ti rekao da , ti ne znaš diskutirati
moram gibat , al vratim se :))

Autor: vuklisicaa   |   31.07.2012. u 9:28   |   opcije


Uh, izgleda moram početi od prapočetaka..

Autor: Cococh-Anel   |   31.07.2012. u 9:28   |   opcije


ne kužim
razgovarati, a ne oslovljavati je hodanje po jajcima. kao, sve reći, ali ne direktno.
razgovor je dvosmjerna aktivnost s različitih uporišnih točaka.
ako nekom nekaj velimo/napišemo radimo iz nekoliko razloga:
-tražimo odobravanje
-nismo sigurni, pa očekujemo potvrdu
-nismo uopće sigurni, pa nam treba mišljenje

Autor: meija   |   31.07.2012. u 9:31   |   opcije


praktički odsječeš glavu sugovorniku na početku koji ne izrazi slaganje i onda si uzimaš za pravo poučavat o diskusiji?:)))

ajooojjjj)))

nemrem ovo izignorirat, sori..))

Autor: Vinslet_   |   31.07.2012. u 9:32   |   opcije


Temelj dobre diskusije je izbjegavanje udaraca u ego. Nadam se da je taj dio jasan. Jer čim se uključi ego, gotovo je, jedni druge prestaju slušati. A cilj diskusije je - da čujemo jedni druge. Da dopremo jedni do drugih.

Autor: Cococh-Anel   |   31.07.2012. u 9:32   |   opcije


Anel, slažem se s gore napisanim. I sviđa mi se način na koji promišljaš o temi. :)

Autor: purpurna-nit   |   31.07.2012. u 9:34   |   opcije


Koko, teorija ti je jaka, ali sorry, praksa baš i ne. jer sama se ne pridržavaš gore napisanog u komentaru.

Autor: meija   |   31.07.2012. u 9:36   |   opcije


ha koko od kad smo sišli s drveta počela je borba i nadmetanje za hranu,parenje,status,masai priča,do hrane dotrče prvi uzmu dio i ostave onima koji dolaze kasnije,jer ako trče zajedno ograničavaju

Autor: roman10   |   31.07.2012. u 9:36   |   opcije


do teme o komunikaciji, mah-mah :)

Autor: meija   |   31.07.2012. u 9:38   |   opcije


Ne znam jeste li upoznati s ego stanjima - roditelj, odrasli, dijete. Jedino je zdrava diskusija ako se provodi iz ego stanja - odraslog. Ako se skače u roditelja ili dijete, diskusija se prekida.

Dakle, kad nekom kažeš - nisi u pravu - događa se sljedeće: To je izjava iz ego stanja roditelja. A ne iz odraslog. (Odrasli bi rekao - ja mislim drukčije). E, ako nekome nastupamo iz roditelja, to je zato jer drugoga želimo prebaciti u ego stanje djeteta - da se ovaj brani. Postavljamo se nadmoćno nad ovog drugog. I tu je prekid zdrave komunikacije. Ako je ovaj drugi dovoljno svjestan, ostat će u odraslome, ili će uzvratiti u roditelju. Na što ovaj prvi reagira razočarano jer nije pokorio dijete. Očito više nije bitna tema, nego pokoravanje.

Autor: Cococh-Anel   |   31.07.2012. u 9:40   |   opcije


Sviđa mi se kod Anelke što uvijek svoje odgovore potkrepljuje spoznajama i od nje se može dosta i naučiti i to je dobro. Pozitivna je i puno radi na sebi i to se osjeti. :))

Autor: purpurna-nit   |   31.07.2012. u 9:42   |   opcije


Evo, Vins je primjer kako je nastupila kao roditelj, ja sam je pokušala vratiti u odraslog, ali je ona i dalje inzisitrala na roditelju, pak sam onda i ja prešla u roditelja. I sad ona odjedanput switcha u dijete i povlači se. Ali ne želi u odraslog. I kako da sad nas dvije razgovaramo?

Autor: Cococh-Anel   |   31.07.2012. u 9:42   |   opcije


evo ti kažem, iz zdrave pozicije odrasli- odrasli: ajme coco što ga ti danas serkaš)))

odoh...širiš nezdravu atmosferu..mah mah

Autor: Vinslet_   |   31.07.2012. u 9:43   |   opcije


KOKO spremi se za asimilaciju,sonda je izvađena ne vadi se na finese

Autor: roman10   |   31.07.2012. u 9:44   |   opcije


Purpuna, hvala :)

Autor: Cococh-Anel   |   31.07.2012. u 9:44   |   opcije


Anelka i drugi put. :) Čitam te redovno i drago mi je da netko ovdje promišlja poput tebe. I ne moramo se složiti oko svega, ali ćemo su kulturno ponuditi spoznaje koje nas zanimaju s našeg stajališta. :)

Autor: purpurna-nit   |   31.07.2012. u 9:47   |   opcije


samo pitanjce,oni koji ne rade na sebi bu pripitomljeni,eutanizirani,kastrirani i tak

Autor: roman10   |   31.07.2012. u 9:48   |   opcije


asimilirani

Autor: roman10   |   31.07.2012. u 9:50   |   opcije


Zanimljiva je u svemu tome potreba za ljubavlju. Koliko smo snažni oduprijeti se toj potrebi i upuštati se u površne ovisničke veze strasti, tj. zaljubljenosti koja polako s vremenom ishlapi? :))

Autor: purpurna-nit   |   31.07.2012. u 9:51   |   opcije


Roman, lako je raditi po drugima, teže je klesati samoga sebe. :))

Autor: purpurna-nit   |   31.07.2012. u 9:54   |   opcije


klesati?? stvaranje rase nad ljudova

Autor: roman10   |   31.07.2012. u 9:56   |   opcije


kad isklešem sebe isklesat ću tebe po svom uzoru

Autor: roman10   |   31.07.2012. u 9:57   |   opcije


Ma jok...:)) Jednostavno je. Želiš oblikovati dobar uradak. Zbog samoga sebe, ne drugih. :)

Autor: purpurna-nit   |   31.07.2012. u 9:58   |   opcije


Ljudi koji rade na sebi obično ne klešu druge. Drugima daju savjete, objašnjavaju, pripomognu. :)

Autor: purpurna-nit   |   31.07.2012. u 10:00   |   opcije


dobar uradak? po kojem modelu,tvom?mom?čijem?

Autor: roman10   |   31.07.2012. u 10:01   |   opcije


Moram ići, nažalost, a baš mi je bilo zanimljivo. Evo, Vins opet u roditelja s onim 'serkaš'. Puse

Autor: Cococh-Anel   |   31.07.2012. u 10:03   |   opcije


nove stvari otkrili su oni koji nisu slušali druge i ravnali se po modelima,mi bi i danas mislili da zemlja ravna ploča,neprilagođeni su pokrenuli ono nešto

Autor: roman10   |   31.07.2012. u 10:04   |   opcije


Ovo moram komentriati Romanu. Ako radiš na sebi, trudiš se promijeniti i biti što boljim čovjekom, tak svejedno po kojem modelu, vjerojatno po onom koji ti je najbliži i koji ti odgovara. Na kraju, odgovoran si samo prema sebi.

Autor: Cococh-Anel   |   31.07.2012. u 10:05   |   opcije


doktor živago se baš i nije ravnao po modelima

Autor: roman10   |   31.07.2012. u 10:06   |   opcije


Romane, da bi netko mijenjao svijet, mora prvo skupiti sva dosad raspoloživa znanja, provjeriti kako mu se ona uklapaju u njegov sustav, i na temelju njih tek imati nove ideje. Ni Einstein, ni Kopernik ni slični nisu bili kumice s placa, nego su itekako znali svoju struku. Pozz, fakat moram

Autor: Cococh-Anel   |   31.07.2012. u 10:07   |   opcije


Anelka, pozdrav :) Roman ...klešem se cijeli život. Dobila masu, poput gline. Svatko je nešto dodao u nju. Roditelji, učitelji, prijatelji, djeca, znanje, knjige...i sve ostalo što životom se lijepi na tu masu. I sad ti se ja lijepo igram. Negdje dodam, negdje obrusim, nešto otklešem...Modela nemam. :)

Autor: purpurna-nit   |   31.07.2012. u 10:10   |   opcije


Zašto ljudi uvijek skrenu s teme? A tako je lijepa bila. Zaljubljenost i ljubav. :)

Autor: purpurna-nit   |   31.07.2012. u 10:13   |   opcije


bio je samo doktor u onom turbulentnom vremenu a dalje ovisi o tome ko ga analizira,režim,kontrarevolucija,ljubav itd

Autor: roman10   |   31.07.2012. u 10:14   |   opcije


a on i dalje živi i živjet će

Autor: roman10   |   31.07.2012. u 10:16   |   opcije


U polju žutih narcisa :))

Autor: purpurna-nit   |   31.07.2012. u 10:21   |   opcije


Kasnim, Coco. Čitao sam tvoje zadnje zapise. Možda tebi sve izgleda lagano, lijepo i sretno, ali si jako iskomplicirala međuljudske odnose u svojim komentarima i meni tek sada nije jasna ni tolerancija, ni diskusija, ni uvažavanje tuđeg mišljenja. U mojim godinam bih trebao biti spretan u jednostavnosti, ali je ne vidim kod tebe. Kod tebe se samo susrećem s uputama koje ne znam primijeniti. Uopće mi ne olakšavaš život. A znaš, misliš li ?

Autor: MedoDebeli   |   31.07.2012. u 11:54   |   opcije


još malo o komunikaciji (sorry kas sam i ja začatala temu): da li si ikom od frendova rekla "ne seri, lupaš gluposti"
ili netko tebi?

ili, kad te netko od tih istih frendova ispila, kažeš: znaš, ja imam drugačije mišljenje i kreneš s elaboriranjem?

Autor: meija   |   31.07.2012. u 11:57   |   opcije


Dodaj komentar