Još malo o komunikaciji...

..i obećajem - ne bum više ;)




Nedavno, jedan od većih faca HR pera rekao je da se pisanjem bave ljudi koji imaju potrebu nekome nekaj reći.
Pa sad, ak' je to tak', a s obzirom na njegove ispisane i uspješno objavljene nebrojene stranice zna o čemu govori, trebamo mu vjerovati.

Kak' stoji s nama blogerima?

Zajedničko nam je da svi pišemo - zapise i/ili komentare - tematski i stilski različito, dijeljenjem istog virtualnog prostora, ponekad čak i u isto vrijeme.
Ako se nadovežem na prvu rečenicu potreba za pisanjem vrijedi i za nas.

A to znači....

Ako zanemarim kao fejk priču one koji kažu da na blogu pišu za sebe i samo sebe (a zanemarujem namjerno jer da je tako pisali bi u bilježnicu, notes, bilo gdje, a na kompu bi tekst ostao u nekoj od mapa), pišemo jer se nadamo, očekujemo da će netko nekog vraga i pročitati (ak' nema kaj pametnije raditi :).
A ako pročita, da će imati i nekakav stav prema zapisu, uobličiti ga u komentar i pustiti ga u virtualni prostor.
Dakle, ak' je tako, a uglavnom je (razuvjerite me da nije), riječ je o komunikaciji. Ne uvijek nužno očekivanoj, ali je.

A potreba za komunikacijom iz različitih je razloga:
-pišemo jer imamo informacije, spoznaje; vjerujući da su točne i da znamo o čemu pišemo očekujemo suglasje
-u nekakvim smo (možda) dilemama, pa nam treba i drugo mišljenje
-nismo sigurni da nešto je onakvim kakvim ga vidimo i u nesigurnosti nam je nužna ili potvrda ili razuvjeravanje
-ili želimo samo čavrljati (tnx. slipi... :)...nekak' uvijek zakasnim na vaše čavrljanje, već ste se razmahali, pa vas je teško pohvatati ;)



Nema problema kad je komentar afirmativan, nekritički intoniran, kliznog pokreta niz dlaku.
Ima kad je riječ o opozitnom mišljenju. I to je (često) polazišna točka svih ostalih (komunikacijskih) problema.

Znam da smo različiti. I da svatko od nas ima drugačiji stil argumentiranja svojih stavova.
(ponekad bih i sama zarovala po osebujnom rječniku uobičajene i uvijek razumljive retorike, ali ne činim prvo zbog sebe, a onda i zbog sugovornika)
Znam i da je teža pozicija opravdavati napisano nego kontrirati jer i sama sam na obje strane.

Ali....

Tu smo svi odrasli ljudi.
I za očekivati je da se suprostavljanje mišljenja shvati kao dobra jezična vježba misaonih aktivnosti, bez namjerne, unaprijed inicirane provjerave napetosti tuđih, pa i svojih žifčeka, funjenja, otpuhivanje kose s čela, mreškanja nosa, nervoznog lupkanja prstima po stolu i bez znakovitog signaliziranja kažiprstom iz prethodnog zapisa na istu temu ispred tuđeg nosa.

Opet ali...

Čitajući komentare pitam se kako neki izvan virtuale rješavaju verbalne konflikte?
Mašu rukom u znaku time out-a?
Gledaju prema vratima?
Po podu prebrojavaju fuge ne pločicama?
Sjete se da imaju nekaj jako važno i neodgodivo za obaviti?
Furaju se na new age spiku izbjegavajući ih jer su pročitali da se tako treba ponašati?
Započnu mrmljati jednu od mantri i sfrkaju se u lotus položaj?
Ili se uhvate za izgovorene riječi i argumentirano kontriraju?

Jer....

Suprotna mišljenja nisu napad ni na koga.
Ako sam u pravu, probat ću (ti) dokazati na sve moguće načine.
Ako nisam, dokaži (mi) da nisam.
(u protivnom ne priznajem podmetanja ispod stola, iza vrata, na tuđim, pod rep puhajućim blogovima, a povlačenje iz dijaloga manifestom snage i premoći...ma koliko teško za vjerovati, priznat ću da sam (se) zeznula, teško, ali priznat ću i bez da mi se pričepe prsti:P)
Tolerancija nema nikakve veze s uvažavanjem gluposti ili mišljenja koje se ne mogu potkrijepiti relevantim dokazima. Ima s prihvaćanjem suprotnog mišljenje, ali reciprocitetne vrijednosti, a to znači: ako očekuješ da uvažim tvoje iz zapisa, očekujem da uvažiš i moje u komentarima. I obrnuto.

A povuć' na svoju stranu nije teško ako su riječi jasno oblikovane, onaj tko ih izgovara čvrsto je uz podlogu priljubljenih stopala, a tko sluša, vidi i čuje oboje....




I tak', imam čuku vremena i raspoložena sam za raspravu, može niz i uz dlaku.
Hoće netko?
Evo, razgibala sam prstiće...... :)

08.08.2012. u 9:41   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Ne znam komunicirati jer nisam civiliziran.

Autor: dudhaimurvimorus   |   08.08.2012. u 9:47   |   opcije


a ja bih sad trebala demantirati tvoj komentar? ;)

Autor: meija   |   08.08.2012. u 9:48   |   opcije


jutro! Meni skoro sve paše....ali najviše me raspizdi nečija indolentnost (ali dobro..primitivizam je stvar izbora)...kad na ono što ti izneseš kao nekakvo mišljenje...on prokomentira 'ma to su gluposti'! Tad mi je odmah jasno da imam posla s neobrazovanom spodobom..i ovisno o raspoloženju..imam potrebu satrat ga. Nekad i ne...ono..boli me taban. Sve ostalo...može...pa čak i svađa!

Autor: PAMELA_007   |   08.08.2012. u 9:48   |   opcije


Pa nisam mislio baš na demant nego na potvrdu.

Autor: dudhaimurvimorus   |   08.08.2012. u 9:49   |   opcije


Pam, ma nek veli da su glupost, ali neka i navede razlog zakaj tak misli

(imam trenutno u fimi nategnutu situaciju-svi su pametni da nekaj ne bi trebalo delati kak se dela, ali nitko ne predlaže suprotno. ista stvar i s "ma, to je glupo")

Autor: meija   |   08.08.2012. u 9:50   |   opcije


dudi....viš da možeš :))

Autor: meija   |   08.08.2012. u 9:51   |   opcije


Dobro ti jutro, Meija, evo jedan nizdlačni komentar, dobro i ispravno si ovo napisala. Komunikacija je potreba, ali komunikacija je i vještina, uči se, puno ih padne iz tog predmeta, osobito na kolokviju slušanja. Većina samo čeka da govornik zašuti, ne bi li sami počeli (napokon) govoriti.

Autor: mirelina   |   08.08.2012. u 9:51   |   opcije


i znaš :)

(jel l' bum još kaj dodala? :P)

Autor: meija   |   08.08.2012. u 9:51   |   opcije


jutro svima :)

Mirelina, pa kaj ak fulamo?...možemo se ispričati i ispočetka ;)

je, sve se uči. samo ako se želi i naučiti, kaj ne?

Autor: meija   |   08.08.2012. u 9:52   |   opcije


kad netko kaže takvo što...sam sebe stavlja u položaj suca...kao ono ..u stilu: jedino ja mogu prosuditi je li to glupo ili nije. A čim netko tako rezimira...odmah znaš da je ograničen. Zaista je teško komunicirati s ograničenim ljudima.

Autor: PAMELA_007   |   08.08.2012. u 9:53   |   opcije


Pam, ne mora biti.
ti da mi napišeš da je nekaj glupo, ne bih te stvrstala u ograničene jer do sada smo imali razmjenu mišljenja pa i tvoje "glupo" je u tom kontekstu.

Autor: meija   |   08.08.2012. u 9:55   |   opcije


Bravo mirelina, to bi se u mom selu reklo: Vlastiti jezik nas učinio gluhim.

Autor: dudhaimurvimorus   |   08.08.2012. u 9:55   |   opcije


...il se kaže načinio?

Autor: dudhaimurvimorus   |   08.08.2012. u 9:55   |   opcije


dudi....može ovak: vlastiti jezik nam je potumplao uši
:)

Autor: meija   |   08.08.2012. u 9:56   |   opcije


Hihiihihi meija, ta ne samo da mogu nego i hoću. Neka cijelo selo zna.

Autor: dudhaimurvimorus   |   08.08.2012. u 9:57   |   opcije


Pozdrav svima. Nije problem reći: ovo je glupo. S argumentima. S nekakvog uporišta. Onda me ne smeta. Smeta kad je samo "glupo", bez objašnjenja koje nije samo "jer ja tak mislim". Onda nema komunikacije. Ostade jednosmjerna, što joj nije smisao, ne?

Autor: mirelina   |   08.08.2012. u 9:57   |   opcije


Upravo mislim da je u vještini komunikacije 'problem'. Sasvim drugačije zvuči kad se kaže npr. Meni se to ne sviđa jer...ili..meni je to glupo jer....ali TO JE GLUPO...-pokazuje autoritativan stav bez pokrića!

Autor: PAMELA_007   |   08.08.2012. u 9:57   |   opcije


meija, a zašto ne bi moglo? Veliš potumplao. Sviđa mi se.

Autor: dudhaimurvimorus   |   08.08.2012. u 9:58   |   opcije


mirelina je objasnila:)

Autor: PAMELA_007   |   08.08.2012. u 9:58   |   opcije


mirelina i pam, drage moje, ta više je tupo nego glupo.

Autor: dudhaimurvimorus   |   08.08.2012. u 9:59   |   opcije


ne govorimo svima na isti način. i jedno te isto s različitih adresa i nama drugačije zvuči
kad mi frendica veli da sam glupa, pa me milo pogleda, drugačije je nego netko tko mi je idimi dođimi, a nužnost u komunikaciji

Autor: meija   |   08.08.2012. u 9:59   |   opcije


Pamela, mudri isto misle (čak u isto vrijeme) :-))) uf, kak smo dobreeeee!

Autor: mirelina   |   08.08.2012. u 10:00   |   opcije


A može li se reći potumplao si lončiće?

Autor: dudhaimurvimorus   |   08.08.2012. u 10:00   |   opcije


mei...što tebi najviše smeta u komunikaciji?

Autor: PAMELA_007   |   08.08.2012. u 10:00   |   opcije


nemre dudi...može s polupanim lončekima
uha su potumplana!

:)

Autor: meija   |   08.08.2012. u 10:01   |   opcije


hahahah mirelina...kad se male ruke slože...:))

Autor: PAMELA_007   |   08.08.2012. u 10:01   |   opcije


Joj meija, prava šćeta.

Autor: dudhaimurvimorus   |   08.08.2012. u 10:01   |   opcije


kaj me najviše smeta, Pam?
ignoriranje evidentnog
skretanje na drugu temu
ne odgovaranje na jasno postavljena pitanja

za početak :)

Autor: meija   |   08.08.2012. u 10:02   |   opcije


Dud i Meija, baš je glupo kaj ne pričate s Pam i sa mnom :-))))))))

Autor: mirelina   |   08.08.2012. u 10:03   |   opcije


kako rješavaš takve situacije mei? Recimo..na poslu?

Autor: PAMELA_007   |   08.08.2012. u 10:03   |   opcije


Mirelina, isprika :)
kako si?
si dobro spavala?
oćeš kavu?

:)))

Autor: meija   |   08.08.2012. u 10:03   |   opcije


Joj mirela, ta ja bih rado pričao i s tobom i pam i to istovremeno.

Autor: dudhaimurvimorus   |   08.08.2012. u 10:04   |   opcije


Ja na poslu šutim i radim.

Autor: dudhaimurvimorus   |   08.08.2012. u 10:05   |   opcije


Šala, mala, morala sam upotrijebit "baš je glupo". Stvarno je glupo upotrijebit tu izjavu :-)))))))) Fala, pijem kahvu i imam dobro društvo, čini mi se.

Autor: mirelina   |   08.08.2012. u 10:05   |   opcije


hahha dudek...u tom slučaju ..razbio bi predrasudu da muškarci ne mogu biti multitasking orijentirani:)))

Autor: PAMELA_007   |   08.08.2012. u 10:06   |   opcije


na poslu...ovisi i kim razgovaram
ak je u pitanju šef, nemam baš previše prostora jer sam na dosadašnjim greškama naučila da ih ne trebam ponavljati, ;)
a kolegama jasno velim u čemu je problem. zakaj je problem. i kak bi ja napravila da ne bude problem. odradim svoj dio i to je to.

Autor: meija   |   08.08.2012. u 10:07   |   opcije


mei...ali kako dođeš do izražaja kad je u pitanju ignoriranje evidentnosti....ili izbjegavanje teme...kao i ne odgovaranje na izravna pitanja? Kako se postavljaš?

Autor: PAMELA_007   |   08.08.2012. u 10:08   |   opcije


Mirelina, znaš kaj je još zanimljivo, barem meni-najviše reagiram na nekaj čega sam i sama svjesna, a mislim da drugi kuže...pa i na temu gluposti...ono kad mi fino gurnu pod nos, ko da je moja glupost tada dva broja veća

:P

Autor: meija   |   08.08.2012. u 10:08   |   opcije


Mei, dobar ti zapis(bez niz-a i uz-a)!

Ja ovdje pišem kad se želim družiti sa ljudima uz koje se osjetim opušteno, meni je to uistino kao u reali, ako mi paha društvo idem na kafe ako ne odem sama.....Da volim društvo nije sporno ali volim bez apriorij stava ja sam pametniji/a,mudrija/i.Nit mi bitno (iako poželjno) da si pariramo, bitno mi da mi je da mi ugodno , opušteno ..ako primjetim ignorantski odnos , mudro mahnem rukom (prstičem na tipkovnici) i odem na drugi zapis u društvo gdje se osječam!!! dobrodošla.Tak jednostavno da bolje nemre bit.

A reakcije vani hm ..., reala je život, tamo se ponekad i grebe i svađa i ljuti jer je potrebno.Ovdje potrebe za tim nemam.

Autor: biserna   |   08.08.2012. u 10:09   |   opcije


Pam, pitam ponovo. ako mi je važno, mogu biti uporna ko mazga.
i gurnem pod nos prvom prilikom kad ignoriranje rezultira još većim problemom :P

(ružno, ha? )

Autor: meija   |   08.08.2012. u 10:10   |   opcije


Meni moju često obznane, pak se posramim i pokrijem s ušima :-)))) (bilo nešto o lončićima gore, ne znam iskombinirat)

Autor: mirelina   |   08.08.2012. u 10:10   |   opcije


ne znam mei....ovisi o načinu na koji to činiš i reakciji okoline. Najzad...što ti sama misliš? Jesi li vješta u komunikaciji?

Autor: PAMELA_007   |   08.08.2012. u 10:12   |   opcije


tnx Bis :)

ma, vi mene ne poznajete, ali mogu biti mirna, distancirana, odmjerena, ali mogu poslati i kvragu, narogušiti ser i dreknuti. sve sam to ja :)
ne znači ni jedno od toga da je bolje ili lošije. samo je riječ o prilagodbi prema sugovornicima i o onom o čemu razgovaramo.
i još nekaj-dok god reagiram, dobro je :)

Autor: meija   |   08.08.2012. u 10:13   |   opcije


Pam, svojevremeno sam uz posao prošla neke od treninga poslovne komunikacije, pregovaranja i zaključivanja posla
izuzetno iskustvo :)

znam da mogu biti jako uvjerljiva. e sad, da li je to uspješno ili ne, vjerujem da je.

Autor: meija   |   08.08.2012. u 10:15   |   opcije


Mei...uvijek ama baš uvijek kad se diže ton , glas , kada čitam vrijeđanje- ponižavanje(nekima je to kao meni jedenje voća) ili jednostavno kad nije normalna komunikacija ja se pitam....Da li je to meni u životu potrebno?
Ako je odgovor da - nastavim, ako je odgovor- ne odem.

Autor: biserna   |   08.08.2012. u 10:17   |   opcije


slažem se..te obuke su jako korisne. Ako se ..naravno..primjene. Uvijek su me fascinirali ljudi koji te znaju i popljuvati na takav način da se ti osjećaš..počašćeno! hehhehe

Autor: PAMELA_007   |   08.08.2012. u 10:19   |   opcije


Pam, sad kad spominješ povišene glasove, ne moraju uvijek značiti agresivnost u tonu.
u žaru razgovora reagiramo. i draži su mi svi koji na taj način komuniciraju nego im je glas ravna linija,. ko da im je svejedno. barem ih takvim ja doživljavam. mlakim.

Autor: meija   |   08.08.2012. u 10:19   |   opcije


sorry, komentar Bis :)

Autor: meija   |   08.08.2012. u 10:20   |   opcije


Pam, tenike komuniciranja, kak je i Mirelina napisala, mogu se naučiti.
pa i popljuvati nekoga sa stilom ;)

nitko od nas ne voli kad mu se nekaj gurne kao kritika pod nos, ali ako istovremeno postoji i nešto što se naglasi kao pozitivno, sve će proći u paketu
nikad nikom u poslu ne kažem "napravi"
ali prolazi kad velim "kad budeš imao vremene, molim te..."....i obavljeno je prvom prilikom

Autor: meija   |   08.08.2012. u 10:23   |   opcije


a ne, ne. Nipošto meija. Kad se glas povećava to ima samo jedno značenje da se sve više udaljujete. Jednostavno srca se sve više udaljavaju pa se mora vikati sve jače i jače, a kad su srca blizu onda su dovoljni i jedva čujni šapati ili čak i sama tišina.

Autor: dudhaimurvimorus   |   08.08.2012. u 10:23   |   opcije


Da Mei, slažem se ---- ali mislim da jesmo u našim godinama naučili čitati ton sa odlučnošću raspoznavanja dobro namjerne ili zlonamjerne komunikacije---e ja to čitam , TO sam ja učila...uz komunikaciju, iz riječi čitat ljudsku namjeru....dobro ili zlu..egocentrično.

Autor: biserna   |   08.08.2012. u 10:23   |   opcije


dudi, ne pišem o šaputanju na jastuku ;)

Autor: meija   |   08.08.2012. u 10:24   |   opcije


Bis, ton je ton....ljudi su bitni u raspoznavanju tog tona. barem meni.

Autor: meija   |   08.08.2012. u 10:25   |   opcije


meija, pišeš. Kako ne? O komunikaciji.

Autor: dudhaimurvimorus   |   08.08.2012. u 10:27   |   opcije


Mogu nekog poslati, po seljački, u pičku materinu, radi kompromisa sa svojim šefom. I kasnije pisati o svojim principima. ( imam primjer za to, ali nebitno je ! )

Autor: MedoDebeli   |   08.08.2012. u 10:28   |   opcije


Tako je jedan frend otišao u ured urbanizma u Rovinju, a šefica tog istog ureda počela vikati...
-Gospođo vi ste nešto jako pogriješili.
Šefica sad malo zbunjeno, al' opet nastavi..
-Ta rekoh vam gospođo da jako griješite.
Zbunj...-Zar, a što to?
Pogriješili ste ton.

Autor: dudhaimurvimorus   |   08.08.2012. u 10:31   |   opcije


dudi, u riječima su naše emocije oblikovane tonom glasa.
ako toga nema, kak ćeš nekom dati do znanja pravo značenje riječi?

ovdje se igramo smajlićima, interpunkcijama

vidi ovo:

idi k vragu!
odi k vragu :))

kužiš?

Autor: meija   |   08.08.2012. u 10:33   |   opcije


Mei....ton je ton....ipak..konkretan primjer što mislim pod tim..........
Moj susjed se ljutio na Općinu zbog dio zemljišta kojeg je zamjenio sa gradom da je mogo gradit kuću a je kao "zaboravio" na to zamjenu .Naš teren ide u njegov preko gromaće , ja sam mu rekla neka ide na Općinu i sredi sa njima, kad je došo gore počeo je psovat , vikat....kad sam kontaktirala pravnicu i rekla joj nek mu daju !!!taj dio zemljišta jer ničemu ne služi, odgovor je bio .........Dali bi mu da je došao gore kao čovjek sa nekim kulturnim ponašanjem ali na taj način NE!

Razumješ Mei?
Ponekad , kao u ovom konkretnom primjeru iz života gubi se puno zbog načina komunikacije!!!!
Ton ili način su itekako važni.

Autor: biserna   |   08.08.2012. u 10:34   |   opcije


Medonjo, zakaj ne i poslati?

puno puta je to učinkovitije nego fina forma. zamisli samo koliko se negativne energije riješiš s dvije riječi :)

Autor: meija   |   08.08.2012. u 10:35   |   opcije


Ton bi trebao biti u harmoniji kao kod Mozarta, Bacha, a ne u disharmoniji kao u Wagnera, tartinija ili u jazzu.

Autor: dudhaimurvimorus   |   08.08.2012. u 10:37   |   opcije


Bis, ali moglo je biti i drugačije, mogla se žena na općini smrznuti nad njegovim tonom glasa i da ga se što prije riješi odraditi ono kaj je on deranjem naumio.

Autor: meija   |   08.08.2012. u 10:37   |   opcije


Jeste, jer psovka često donese duševno olakšanje koje je skriveno čak i molitvi

Autor: dudhaimurvimorus   |   08.08.2012. u 10:39   |   opcije


dudi, način razgovora treba biti primjeren ljudima s kojima razgovaramo.
s tobom ću biti pristojna jer ne znam na koji način ti možeš reagirati, pa ću izbjeći eventualne nesporazume
s ljudima koje poznam mogu biti kakva jesam jer i oni mene poznaju pa znaju kaj znači kad šapćem, kad povisim glas, kad šutim

kužiš?

Autor: meija   |   08.08.2012. u 10:41   |   opcije


Meija, ovisi tko se rješava negativne energije a tko ju dobiva. Ponekad i na to pomislimo prije pičke materine.

Autor: MedoDebeli   |   08.08.2012. u 10:42   |   opcije


Ne kužim, al' to nije razlog da ne popričamo ili ne popijemo.

Autor: dudhaimurvimorus   |   08.08.2012. u 10:43   |   opcije


ha, Medonjio, misliš da ružnim riječima akumuliramo i mi negativu iz riječi?
nekak mi se čini da ćemo prije napraviti štete ako svoju negativu štopamo, pa nećemo, karikiram, opsovati.

Autor: meija   |   08.08.2012. u 10:45   |   opcije


dudi....vidiš da si civiliziran. i da si sam sebe demantirao :))

Autor: meija   |   08.08.2012. u 10:46   |   opcije


Meni danas Meija i Dudh igraju predstavu u kojoj oni sve znaju. Možda bih im to trebao priznati?! Bilo bi mi lakše.

Autor: MedoDebeli   |   08.08.2012. u 10:46   |   opcije


Medonjo ;)*

samo smo pristojni :))

Autor: meija   |   08.08.2012. u 10:47   |   opcije


Ta jeste meiji, ja sam sebi uskočim u komunikaciju.

Autor: dudhaimurvimorus   |   08.08.2012. u 10:50   |   opcije


Civilizirano se vraćam u svoje selo na granici civilizacije!

Autor: MedoDebeli   |   08.08.2012. u 10:50   |   opcije


Mudonjo! debeli. Hihihihihih. Priznaj, a pola će nam nadodati.

Autor: dudhaimurvimorus   |   08.08.2012. u 10:51   |   opcije


a jel kažeš prije skoka "hop", dudi? :)

idem...bilo je ugodno čavrljati s vama. čitamo se..mah-mah :)

Autor: meija   |   08.08.2012. u 10:51   |   opcije


i ti to zoveš komunikacijom? napišeš i..odeš! nije bitno jel za po sata ili pol dana...poanta je da si otšla. no, obično nemam potrebu reć ljudima da ne moraju bit nužno u pravu, al da mogu imati svoje mišljenje, koje mogu i izrazit. i ne moraju. ja pak neću odustat od svog. jedino je problem meija kad ti svoje hoćeš nametnut ko moje! pa je tako npr. meni bez veze pisati za nekog ovdje. uglvnom pišem iz svoje glave u povodu neke misli, nečeg što mi se dogodilo, što me zaokuplja. nekoć davno sam pisala to u tekice a kako mi je sad jednostavnije tipkati no pisati rukom, eto me tu na blogu. i uopće me ne dira hoće li netko mislit ko ja. ako da, baš dobro. ima još ljudi mislećih. no, ne mislim da oni koji se ne javljaju ne misle, samo misle drugačije. a možda i ne. kad bih sretala meni simpa misleće ljude ovdje na blogu (bilo da mi oponiraju kvalitetno u raspravi...što davno nisam doživjela ili da mi povlađuju..maltene da mi obožavanje izražavaju) tada bi mi to što reče bilo važno. ali takve uglavnom u ovih pet ljeta nisam srela barem ne na blogu...čast izuzecima. ovo danas....jao meni. nemam ponekad volje nit pametnija posla tijekom dana već čitam, ponešto komentiram....a pisanje je u stvari samo moje. čak nit moj dragi više ne čita moje blogove. istina, bilo bi mu pametnije da ponekad da...tada bi neke stvari bolje razumio, saznao...no tko jebe ljudsku komunikaciju...koje uglavnom nit nema! tek toliko...a sada idem to puknut na svoj blog.

Autor: mai_sarai   |   08.08.2012. u 13:26   |   opcije


Dodaj komentar