Batina i raj?



„Ako muskarac svjesno vrsi nasilje nad zenom ...sta je on ..psihopat ?
Ako zena zivi sa muskarcem i svjesna je da taj muskarac postaje agresivan u odredjenim okolnostima ...znaci da ga je takvog prihvatila i izabrala iz nekog samo njoj poznatog razloga.“
Čemu takva pitanja i nedoumice? Ma kakav psihopat! On to radi za njeno dobro. Jer zna kaj je najbolje. I za nju.
Žena je ta koja mora šutjeti, trpiti i biti dama. Prihvatiti ga bez pogovora, nabaciti osmijeh na lice i kupiti na vrijeme novi tekući puder.
(ironija, naravno)



Namjeravala sam ostaviti komentar na jednom od noćašnjih zapisa, ali sam odustala. Pa sam htjela i preskočiti post, ali nemrem. A nemrem zbog nekih rečenica. Pa i prve citirane i riječi „ako“. Jer nema „ako“.
„Ako“ je riječ koja kao pogodbeni veznik ostavlja mogućnost da će se u određenim uvjetima nekaj dogoditi. I neprikladna je kontekstu kad se spomninje svjesnost nasilja nad ženama. Jer svaki, svaki muškarac itekako je svjestan pokreta svoje ruke, snage koja je stisnuta u šaku, i nikako nije riječ o slučajnosti, nego o namjeri da dokaže da može. I udariti.



„A svijest muskaraca ...mislim da je vec sad na visokoj razini i da su se muskarci prilagodili jednom nacinu zivota koji im priroda nije podarila.Zbog jedne manjine svi smo na losem glasu.“
Ne znam da li je poznat podatak, i Ivanu, da u Hrvatskoj svakih 15 minuta jedna žena je fizički napadnuta. O psihičkom maltretiranju nema podataka. Nema ni o onim koji nisu prijavljeni.
Manjina?
I ne znam o kakvoj je prilagodbi riječ koju im (kao) priroda nije namijenila? Možda o onoj da njihova treba biti zadnja, pa o uz nužnu, ako je potrebno, demonstraciju sile?



Zakaj sve ovo pišem?
Zato kaj me iritiraju muškarci koji pametuju o ženama, površno grebu po problemima, ne zadirući u bitno. Pa i između redova, kao ovaj put, savjetuju kako se mogu izbjeći situacije koje završavaju nasiljem. Jer svaka pametna žena treba valjda znati di su joj ključevi stana, nužne stvari i koliko joj treba da trčeći izbjegne nasilnog partnera.
A ona koja je glupa, valjda šuti, trpi, vjeruje da će biti drugačije, skriva pogled nadajući se da je ono jučer bila slučajnost, nikako svjestan čin.

Jer ne zna da može biti drugačije. Ako zna, da li ima snage da to drugačije i bude....



„Samo sumnjam da majka s jedno , dvoje ili vise djece zeli da oca te iste djece strpa u zatvor.“
Ma jok, kakav zatvor. Umilno će ga pogledati, nježno pomilovati po ruci, onoj istoj kojom je ostavio otisak svojih prstiju na njenom licu, skuhati omiljeno jelo. I sve zaboraviti.

Ili...

S guštom mu zavezati jaja u čvor, obesiti ga naglavačke, da visi, pa i iza rešetaka, s pogledom prema nebu!

A zakoni?

Klinci su bili mali kad je pobjegla, zajedno s njima. Našao ju je. Ponovo pretukao. Oteo djecu. Iako nisu bili još službeno rastavljeni, pravno otmice i nije bilo. Napravila je isto. S frendom i kumom, još pospane u pidžamama iz vrtića odvela u nepoznatom pravcu. Bila podstanar. Našla posao. Kupila stan na kredit.
Danas su to veliki dečki. Jedan brucoš. A i drugi će biti za dvije godine. Odgojeni. Pristojni. Pametni. Uspješni. I mami uvijek iza leđa.
Iza nje je 13 godina parnica, od rastave, skrbništva do alimentacija.
Ponosna sam kaj mi je prijateljica, a volim je kao da mi je sestra.
Uspjela je sama. Zato kaj je željela. Morala. I nije imala drugi izbor.

Ovo sve i zbog nje!

I zbog onih muškaraca kojima je dovoljno da su muškarci po anatomskim parametrima. Samo to....

27.09.2012. u 12:23   |   Editirano: 27.09.2012. u 12:54   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Meija, kao da si preslikala situaciju moje prijateljice. A ni ja nisam daleko.
Zato i jesmo najbolje prijateljice već 35 godina. Je. Ona je imala mene, a ja sam imala nju.
U tim najtežim trenucima.
Laže svaka žena, koja kaže da s takvim muškarcem ostaje zbog djece. Ona samo ide
linjom manjeg otpora, nesposobna i u strahu, da se neće moći sama pobrinuti za djecu, stan posao.
Uvijek ima izlaza i svaka žena mora ga naći na svoj način, jer i sve situacije nisu iste.
A muškarci?
Ima onih koji se gnušaju podići ruku na ženu, ali mislim da oni koji tuku žene, rade to zato što su
nesposobni razgovarati, nemaju vokabular riječi niti riječnik s kojim bi mogli parirati ženi, pa
im je to jednostavniji način. Čast iznimkama, ali oni nikada ne žele dublje ući u probleme i
porazgovarati o tome.
A naši iskričari?
Možda se nalaze u nekima od spomenutih muškaraca, pa sve okreću na zaj.....nciju, jer je i njima to lakše. Da si spomenula nadolazeću utakmicu Dinamo-Hajduk, vjerujem da bi imali o ćemu raspravljati. Ovako.....
možeš dobiti samo komentare osvještenih žena koje imaju što reći na tu temu, ili nadobudnog muškog koji misli da zna odgovor :)))))

Autor: vrbica   |   27.09.2012. u 12:44   |   opcije


Dođe i taj dan, dan kad ne treba cvjeća:

„Danas sam dobila cvijeće.
Nije mi bio rođendan, niti poseban dan.
Sinoć smo imali svoju prvu svađu i
rekao mi je puno okrutnih stvari koje su me povrijedile.
Znam da mu je žao i da nije mislio ono što je rekao,
Jer, danas mi je poslao cvijeće.

Danas sam dobila cvijeće.
Nije nam bila godišnjica, niti kakav poseban dan.
Sinoć me je bacio u zid i počeo gušiti.
Izgledalo je kao u noćnoj mori.
Nisam mogla vjerovati da je to stvarnost.
U jutro sam se probudila sva ogorčena i plava.
Znam da mu je sigurno žao, jer mi je danas poslao cvijeće.

Danas sam dobila cvijeće i nije bio majčin dan niti kakav poseban dan.
Sinoć me je ponovo istukao.
Bilo je gore od svih prijašnjih puta.
Ako ga ostavim, što ću učiniti?
Kako ću se brinuti za svoju djecu?
Što s novcem?
Bojim se njega, a još više odlaska.
Znam da mu je sigurno žao, jer mi je danas poslao cvijeće.

Danas sam dobila cvijeće.
Danas je bio poseban dan.
Dan moga sprovoda.
Sinoć me je napokon ubio. Istukao me je do smrti.
Da sam bar skupila dovoljno hrabrosti da ga ostavim,
Danas ne bih dobila cvijeće.

Uredi zapis

31.03.2011. u 17:34 | Komentari: 0

Autor: MedoDebeli   |   27.09.2012. u 12:47   |   opcije


vrbi, viš kak su sve priče zajedničke

i ne priznajem da se ne može drugačije. da ne mogu drugačije. možda mogu prihvatiti da su naučili da je njihov način djelotvorniji.
(o tekmi bum drugi put :)

Autor: meija   |   27.09.2012. u 12:48   |   opcije


e Medonjo.................................................................!

Autor: meija   |   27.09.2012. u 12:49   |   opcije


Medo, medo, zar ima i takvih koje ružne i uvredljive riječi
mogu zaboraviti, zato što su u jutro dobile cvijeće?
A da ne govorim o batinama...

Autor: vrbica   |   27.09.2012. u 12:51   |   opcije


vrbi, nikad nisi čula....."ali ja znam da me on voli...." ?

Autor: meija   |   27.09.2012. u 12:52   |   opcije


meija, tema je zaista teška, ali interesantna.
Imam puno toga za reći, al, možda i ne bi trebalo.
Mada me boli papak za onoga tko bi mogao reći
da pričam gluposti, jer naravno ima onih koji su
magistrirali na tom pitanju :)))

Autor: vrbica   |   27.09.2012. u 12:52   |   opcije


Vrbice, treba zgaziti prvu ružu, onu s kojom je sve počelo.

Autor: MedoDebeli   |   27.09.2012. u 12:54   |   opcije


vrbi, oni koji će brusiti jezik, brusit će ga tak i tak, kaj ne?
ali bez obzira na to, blog nije mjesto za priče koje se mogu vratiti kao bumerang. a uglavnom se vraćaju. znamo to.

Autor: meija   |   27.09.2012. u 12:55   |   opcije


Ta koja kaže:" pa znam da me on voli"
je s oproštenjem glupača.
I ja volim sarmu, pa ne volim jesti kiselo zelje samo.
Hm. da. kak sam to rekla nije bitno, ali kužiš
kaj sam htjela reći.

Autor: vrbica   |   27.09.2012. u 12:59   |   opcije


Medek, ružu treba balzamirati,
da te podsječa na ono što se ne smije ponoviti.
Za to postoji herbarij, kao i "muzej izgubljenin ljubavi" :)))

Autor: vrbica   |   27.09.2012. u 13:01   |   opcije


Opet malo o prividima, ha ?!

Bemti precepciju !
(zna biit zamučena do besvjesti,..čitaj ; dok ne bude kasno).

Na sreću znam samo one za koje nije bilo (pre)kasno.

Autor: iNNdigo   |   27.09.2012. u 13:01   |   opcije


vrbi, možeš li naći opravdanje u mišljenju da su (ponekad) loše emocije jedine koje netko ima, pa se za njih uhvati jer drugih ni nema?
a samoobmana je tada lako moguća

Autor: meija   |   27.09.2012. u 13:02   |   opcije


INN, kao krug, ha?
namjeravala sam o sigurnosti u dvoje, ali me drugi zapis doveo do ovog
u stvari, čak ima i dodirnih točaka, suprotnog predznaka

Autor: meija   |   27.09.2012. u 13:03   |   opcije


meija, ne prihvačam mišljenje da netko može voljeti i imati bilo kakve emocije prema osobi koja
ga zlostavlja. Bilo fizički ili psihički. Ljubav prema takvoj osobi
mora iz dana u dan slabjeti. Česta je rečenica, ali istinita: Kako netko može leći u krevet i biti nježan
prema nekome tko ga je netom prmlatio.
S njima, po meni nešto nije u redu. Ili imaju fetiš. Ili se pale na batine, ili ne znam što,
ali nije normalno.

Autor: vrbica   |   27.09.2012. u 13:06   |   opcije


Neka cvijeće umota u papir na kojem je napisao: " Sinoć sam prebio svoju suprugu " i neka cvijeće preda policijskom službeniku. ( ako ima muda udarati....!?)

Autor: MedoDebeli   |   27.09.2012. u 13:08   |   opcije


hm....tu bi ljudi iz struke štošta mogli reći, vrbi.
ja nisam ta, samo znam da se mogu zaokrenuti vrijednosni sustavi, zbog x razloga...a možda i onog da je lakše u nekaj vjerovati nego reagirati

Autor: meija   |   27.09.2012. u 13:08   |   opcije


Medonjo, moj prag tolerancije je na nuli kad je riječ o bilo kakvom obliku nasilja. nema opravdanja. ni olakotnih okolnosti,
osim onda kad se brani život
e tada prihvaćam da se ne biraju sredstva

Autor: meija   |   27.09.2012. u 13:10   |   opcije


Dobar dan autorici bloga i svima ostalima.
Dakle, da prijeđemo na komentar, to jest osvrt.
Samo ću primjetiti da autor citiranog dijela bloga je obični žicaroš pičke koji se ne libi zagrebati ni u tako osjetljive stvari poput zlostavljanja žena da bi eventualno pokazao kako je on divan, duša od čovjeka, san svake žene.
Inače, siguran sam da ima neku opaku frustraciju i kompleks. Nema bloga o čemu nije pričao a da tu nije bila neka žena, jebote, nekad su te osobe sasvim suvišne za ono što je autor htio napisati/kazati.
A inače - zadnji blog nije blog o zlostavljanju žena. To je blog o njemu samome, njegovoj veličini, normalnosti, divnosti und krasnosti gdje je iskoristio nešto grozno poput zlostavljanja žena da bi gurnuo sebe u prvi plan.
Teži oblik debilane.
Toliko o tome.
Doviđenja autorici bloga i svima ostalima.

Autor: hrvatski_bog_sexa   |   27.09.2012. u 13:10   |   opcije


Hmm,...meni ovih dana sve sa svime ima dodirnih točaka.
Doslovno se privlače i odbijaju i isto vrijeme...

Još da mi detektirat epicentar,..huuuuuuuuu,...

Ima takvih dana,....se slažeš ?

Autor: iNNdigo   |   27.09.2012. u 13:11   |   opcije


ima li pravo majka reči svojoj kćeri da ne rađa više djecu s nekim tko je mlati i uz to i ne radi.
ima li majka pravo reči svojoj kćeri da prekine taj brak??
osim što joj može reči da stoji iza nje.

i kad se taj brak konačno okonča, kad majka naravno stoji financijski i moralno iza kćeri i unučadi..
kći nađe novog, sličnog profila, vjenča se s njim..i opet isto..

do kud seže to nekome pomagati?? (slučaj moje drage prijateljice i njezine kćeri)
kad vidiš, a ne možeš baš ništa da ne ispada da se djetetu miješaš u život.

Autor: pognioci   |   27.09.2012. u 13:15   |   opcije


dobar dan Bože....i pozdrav! :)

Autor: meija   |   27.09.2012. u 13:16   |   opcije


INN...to mi izgleda kao dani kad se sudaramo sami sa sobom ;p
ima ih, kaj ne? ;)

Autor: meija   |   27.09.2012. u 13:17   |   opcije


HBS, savršena procijena. Ali je žabar uporan!

Autor: MedoDebeli   |   27.09.2012. u 13:17   |   opcije


nemam pojma kaj da velim na to, pogni.
osim da bih uvijek napravila ono kaj mislim da trebam, pa i kao umiješati se u tuđi život, da mi kasnije ne bude žao jer sam stajala sa strane

Autor: meija   |   27.09.2012. u 13:18   |   opcije


HBS, po tebi je autorica bloga muško?
Pa ako si se uvjerio u to, onda dobro. Ja nisam.
Prema tome razgovaram s ženom.
Nisi se očitovao o svom mišljenju na zadanu temu, pa neću dalje duljiti.
No mislim da sam nešto o iskričarima koji tako razgovaraju,
spomenula u gornjem komentaru.
Zaista ponekad treba razgovarati o takvoj temi i nikad ih nije dosta,
bez obzira da li se ponavljaju ili ne. Uvijek se ima što za reći.

Autor: vrbica   |   27.09.2012. u 13:19   |   opcije


Nagledao sam se svega i svačega.
Ali jedno mi nije jasno.
Poznam osobu, mušku, ( dakle iz viđenja ga znam, nismo u nikakvim kontaktima, živio je u bližem susjedstvu ), koja je svoju prvu suprugu mlatila do besvjesti. Pri tome je stalno govorio da je ona sotona, dok je jedan dan nije istjerao ( nisu imali djecu ).
Nakon nekog vremena, ista ta osoba, oženi se ponovno za drugu žensku osobu. Današnja njegova supruga je sretna, nasmijana, on je sretan, imaju dvoje djece za koju se iz aviona vidi da su sretna, nisu preplašeni.
Što bi sad pak to bilo?

Autor: hrvatski_bog_sexa   |   27.09.2012. u 13:19   |   opcije


vrbi, bože se osvnuo na citirane rečenice :))

Autor: meija   |   27.09.2012. u 13:20   |   opcije


Vrbice, zar je Ivan Astalderea žensko?
Meija se osvrnula na njegov blog i njegove zapise.
Čitaj malo bolje, i ne skači na me, bezeze.

Autor: hrvatski_bog_sexa   |   27.09.2012. u 13:21   |   opcije


sorry HBS, onda sam te krivo shvatila..:)))
Ispričavam se.

Autor: vrbica   |   27.09.2012. u 13:22   |   opcije


a daj, gle ga....ak je sotona, nije morao biti egzorcist

znam da vam možemo dić živce i ispliti ih na najmanje dijelove, ali ...ali.....

Autor: meija   |   27.09.2012. u 13:22   |   opcije


Ako nisi razumjela, pojasnit ću ti - nisam protiv razgovora o takvim temama, naprotiv.
Ali jesam protiv zloupotrebljavanja takvih tema da bi sebe prikazao u lijepom svjetlu.
Po meni, isto je smeće kao i onaj što zlostavlja žene.

Autor: hrvatski_bog_sexa   |   27.09.2012. u 13:23   |   opcije


Vrbice, ispričano.

Autor: hrvatski_bog_sexa   |   27.09.2012. u 13:24   |   opcije


ja bi samo pozdravija , ako smijem

Autor: raky03   |   27.09.2012. u 13:24   |   opcije


meija, pred cca 2 godine se raspadao iskričavi brak
on je nju namlatio i još joj prijetio smrću i sve ono što ide uz to u što se umiješa policija.

nazvala me jer ju je bilo fizički frka kad on dođe po stvari da će je i pred djecom koknuti..
bilo nas nekoliko- kad je uletio s tom namjerom..

pošto sam prva izletila pred njega (poznavao me dobro..naravno) da udari mene pa nek odsjedi nekoliko godina, povukao se.

Murjaci koji su došli stavili su mene u zapisnik kao nekog TKO SE MIJEŠA U NJIHOV BRAK.

U državi gdje sprečavanje nečijeg zlostavljanja spada u kategoriju miješanja u brak, prestala sam pričati o zlostavljanju žena.

Autor: pognioci   |   27.09.2012. u 13:24   |   opcije


kaj, angažirani zapisi kao PR :))
svak maše s onim kaj ima :P

Autor: meija   |   27.09.2012. u 13:25   |   opcije


Slažem se.
Ali mi nije jasno, ako je prvu lemao, zašto je dobar prema drugoj?
Dapaće, više nego dobar.
Naravno, slažem se da je nije trebao lemati.
Možda nije probao, ako je vidio da je neko zlo u njoj, da joj istjera to zlo i utjera dobro?

Autor: hrvatski_bog_sexa   |   27.09.2012. u 13:25   |   opcije


HBS, mislila sam da se obračaš meiji.
A o onom o kojem pričaš, mislim isto kao i ti.
Pa ispričala sam ti se...

Autor: vrbica   |   27.09.2012. u 13:25   |   opcije


pogni, to je nakaradnost našeg zakonodavstva.
znam curku koju je idiot ubio (štete kaj nije ostao na jednom metku koji je namijenio poslije nje sebi), svi su sve znali, ali murja je oprala ruke od preventivne intervencije jer nije niš po njima konkretno napravio

Autor: meija   |   27.09.2012. u 13:27   |   opcije


Pogni, još dugo vremena u svijesti ljudi, bez obzira na zakone na ovim prostorima, će vladati patrijahalni sistem u kojem se zna gdje je ženi mjesto i čemu služi.
A nerijetko je bila i ona krilatica, da su žene poput konja, treba ih stalno tući, ako su loše da se poprave, ako su dobre da se ne pokvare.

Autor: hrvatski_bog_sexa   |   27.09.2012. u 13:27   |   opcije


Sve ok vrbice.
Dođi da te ljubnem.

Autor: hrvatski_bog_sexa   |   27.09.2012. u 13:27   |   opcije


HBS, uvjerena sam da mene moj neće lemati
Stavimo sa strane njegovu narav, ali postoji i drugi faktor. Dobro zna da bi me samo jednom mogao nalemati, a onda mu nek Bog pomogne.
Tako je kod svih žena, gdje muškarci znaju da žena ima nekog iza sebe. Obitelj, prijatelje, rodbinu....

Autor: pognioci   |   27.09.2012. u 13:28   |   opcije


bože, nisam estrogenski uvijek soliarna. i nas ima svakakvih, ali ništa ne opravdava nasilje

Autor: meija   |   27.09.2012. u 13:28   |   opcije


Da, milicija inače reagira kad se prolije krv.
Ne daj bože da probaju koji put preventivno djelovati mjesto represivno.

Autor: hrvatski_bog_sexa   |   27.09.2012. u 13:29   |   opcije


hm, "psihopat čuči u svakome od nas..samo mu treba taknuti živac" tako nekako..
nasilje je odgovor ili reakcija na - strah.
nije opravdavanje ničijih postupaka, samo tek pokušaj shvaćanja gdje je problem nasilja općenito.

Autor: gerardina   |   27.09.2012. u 13:29   |   opcije


pogni, baš sam neki dan razmišljala koliko muških imam iza sebe da zagusti....osim njega, barem još 4 :)

Autor: meija   |   27.09.2012. u 13:29   |   opcije


Apsolutno i protiv sam svakog oblika nasilja, to nema spora.

Autor: hrvatski_bog_sexa   |   27.09.2012. u 13:29   |   opcije


geri, je...ali reci to ženi, da je njen partner u stvari slab i na taj način rješava problem, a ona se zalijepila uza zid i već unaprijed rukama štiti lice

Autor: meija   |   27.09.2012. u 13:31   |   opcije


(pozdrav raky....malo kasnim :)

Autor: meija   |   27.09.2012. u 13:32   |   opcije


sve je to uzrok straha .. nasilje nije rijesenje , ali postane svrha i kod lazni optuzbi da se rijesi zakonitog ili zakonite

Autor: raky03   |   27.09.2012. u 13:33   |   opcije


Nijedan oblik zlostavljaja se ne smije tolerirati, niti smije biti prihvatljiv.
Isto tako postoje slučajevi gdje žena zlostavlja muškarca.

Autor: hrvatski_bog_sexa   |   27.09.2012. u 13:33   |   opcije


HBS, cmmmooookkkk.

Meija, ima nas i njih. To znači žene koje trpe redovito mlačenje, ne
mogu si pomoći. Možda su nedorasle. Kad netko kaže, trpi zato što je to vidjela u svojoj obitelji, ne bih se s tim složila.
Baš zato što je to vidjela u svojoj obitelji, trbala bi nastojati da se to ne ponovi u njezinoj. Još mogu i razumijeti žene prije možda 100 ili manje godina, ali danas je svakoj ženi dostupno i Zakonom zajamčeno osnovno obrazovanje. Prema tome, stvar mora biti u glavi svakog pojedinca. U ostalom imamo primjere, da se baš visoko obrazovani ljudi mlate i
zlostavljaju više nego oni nižeg obrazovanja. A što na to reći?
Iskreno ne znam....

Autor: vrbica   |   27.09.2012. u 13:33   |   opcije


Prvi me ošarafio za uho, jer me pokušavao zaustaviti da ne odem od njega.
Zaradio je tjedan dana Draškovićeve, sreća njegova što sam stala na vrijeme i to zato što sam bila trudna. U protivnom mislim da bi bil pokojni.

Ne kažem da je oko za oko ispravan način.
Ne kažem da agresina na agresiju sve rješava.

Mogla sam proči loše, jako loše. Mogao me i zadržati.
Ali i on mora spavati. Dobil bi što ga ide na spavanju.
MORAM vratiti. Ja sve svima u životu moram vratiti.
I zasluge i zločestoće.
Pravocrtna, što ćeš :))

Autor: pognioci   |   27.09.2012. u 13:34   |   opcije


raky, ali takve stvari treba dokazati. mada, nisam baš sigurna da i kod nas je potrebno, na žalost

Autor: meija   |   27.09.2012. u 13:34   |   opcije


Samo nije mi to jasno.
Zlostavljana žena od strane muškarca je žrtva.
Zlostavljan muškarac od strane žene figurira kao papučar. Ameba. Jednostanični organizam. Šlapa. Itd....

Autor: hrvatski_bog_sexa   |   27.09.2012. u 13:34   |   opcije


vrbi, nedavno je bila sociološka studija na netu o zlostavljanju žena u HR. ostala bi iznenađena da obrazovanje baš i nema puno veze s (ne)prijavljivanjem zlostavljača

ima možda više s podrškom obitelji. bez nje ne može niš.

Autor: meija   |   27.09.2012. u 13:36   |   opcije


pogni, ponekad sila poznaje samo silu. mada sam, ipak, za drugačije metode

(kaj se kaže za otrov? ;)

Autor: meija   |   27.09.2012. u 13:37   |   opcije


Nema tu nikakvog pravila i pameti.

Autor: hrvatski_bog_sexa   |   27.09.2012. u 13:38   |   opcije


ha, bože....spomenuo si patrijahalni odnos prema ženama i da dugo neće biti iskorijenjen. eto ti odgovora

Autor: meija   |   27.09.2012. u 13:38   |   opcije


HBS, mislim da je to zato, što su muškarci, kažu, jači spol.
Ima takvih slučajeva, slažem se, ali su zanemarivi u odnosu na obrnutu situaciju.
No svako nasilje, nad bilo kime, nedopustivo je.
Danas niti jedna strana ne mora to trpiti.
Svi su, manje više zaposleni, neovisni, i sl.
Jest da tu postoje problemi: djeca, stan, krediti....
Ali ne vjerujem da su to razlozi za ostanak u takvoj vezi ili braku.

Autor: vrbica   |   27.09.2012. u 13:39   |   opcije


vrbi, znaš kaj je najgore-kad se otupi i više ne reagira. a događa se. često.

Autor: meija   |   27.09.2012. u 13:41   |   opcije


meija, kako netko može otupiti u toj mjeri,
da ne mari više za život?
Ne mogu to razumijeti. prije bih
mogla razumijeti, da takva osoba koja je u tom
stadiju otupljenosti digne ruku na sebe.
Ali da svjesno, bez ikakve želje za nekom promjenom,
i alje želi tako živjeti, ne mogu shvatiti.

Autor: vrbica   |   27.09.2012. u 13:43   |   opcije


može, može vrbi.
nemoj gledati na to iz svog kuta.

zamisli da ti netko ubije volju za sve. i da ti je problem disati....

Autor: meija   |   27.09.2012. u 13:45   |   opcije


meija, rastavljene žene, koje su rastavljene svojom voljom, taman otišle iz pakla i spašavale goli život su samo rastavljene žene. Zato neke žene koje su muževi ostavili jako dugo vuku aureolu patnice, da nebi upale u onu kategoriju: da je kaj valjala ne bi je tukel i sigurno ga je ostavila jer je imala ljubavnika.
Jer u našem visokociviliziranom društvu još uvijek žena ne smije ostaviti muža, bez obzira na razloge.

Ja znam da su državne institucije samo ljudi zaposleni u njima. Ali ako državne institucije šikaniraju rastavljene žene (pa nisam vas ja udavala za muža kretena- nedugo je čula gore u blogu spomenuta iskričanka na sudu) i to pravosudne i socijalne institucije, onda, vjerujte mi, puno žene trpi i muža zlostavljača, jer na to je naviknula, a nema muda biti u prezrenoj kategoriji žena: žena koja je ostavila muža.
I siromak muž..

Autor: pognioci   |   27.09.2012. u 13:47   |   opcije


Prije, otprilike, 2 godine u hr su ubijene 2 žene u jednom tjednu, a u 2 zaredna tjedna 3 žene od strane svojih muževa, partnera. Tada sam stavila zapis o tome, uz prisjećanje na 8 ubijenih žena zbog pokušaja razvoda 3 braka. (Pokušaji od strane žena, a muž to ne želi.) Komentara nije bilo. Stvari su se očito promijenile.

Drago mi je zbog broja komentara i broja komentatora na ovu temu.

Autor: Petra-a-stijena   |   27.09.2012. u 13:48   |   opcije


meija, okončala bih si život, ako bi mislila
da nemam izlaza. Živjela tako, sigurno ne bih.

Autor: vrbica   |   27.09.2012. u 13:49   |   opcije


Dvadeset i kusur godina ja sam u kategoriji rastavljenih koja je ostavila muža.
Ja sam ona koja je ostavila muža, to mi služi kod nekih kao ime i obilježje.

(a da samo znate kak je on bil lijepi i kak joj je bil dobri, al ona kurva, ostavila siromaka)

Autor: pognioci   |   27.09.2012. u 13:51   |   opcije


Onako, moje skromno mišljenje, zašto se žene zlostavljaju.
Zato jer su muškarci fizički jači.
Zato jer su svjesni da je žena psihički jača od muškarca, kompleksnija u svakom slučaju kao osoba.
A muškarcu kao muškarcu nije lako dokučiti i shvatiti da snaga nije u mišićima, nego u glavi.

Autor: hrvatski_bog_sexa   |   27.09.2012. u 13:51   |   opcije


pogni, glupače koje dupetom peglaju fotelje u državnim i inim firmama/institucijama su glupače koje treba opaliti nogom u to isto dupe.

Autor: meija   |   27.09.2012. u 13:51   |   opcije


pogni, slažem se stobom, ali ja s ponosom
govorim da sam JA ostavila muža. I to
s dvoje djece na leđima. Napravila od njih ljude i ponosim se njima.
Nikako se ne svrstavam u one koje je sramota reći
da su ostavile muža.

Autor: vrbica   |   27.09.2012. u 13:51   |   opcije


Meija, ja mislim da bi prvo te trebalo jebati, a onda ih možeš nogom u dupe.
Hvala.

Autor: hrvatski_bog_sexa   |   27.09.2012. u 13:54   |   opcije


Petro....o tome treba opetovano pisati, pričati...možda nekom ostane nakaj u memoriji

Autor: meija   |   27.09.2012. u 13:55   |   opcije


Ne razumijem zašto bi bilo sramota za ženu kad stavi muža?
PA to bi u svakom slučaju trebala biti NJEGOVA sramota.

Autor: hrvatski_bog_sexa   |   27.09.2012. u 13:55   |   opcije


vrbice, ma briga me tko će što reči :)))
ali nije tako kod svih žena i u svim okolinama.
Znam gdje su se žene odrekli i vlastiti roditelji zato što je ostavila muža.
Imam u neposrednoj blizini gdje muževi roditelji doslovno plaćaju dobro svojoj snahi da ona ne ode od njihovog sina, makar je njihov sin već nekoliko godina s ljubavnicom. Radi obiteljske sramote. Prividi obitelji i brakova.
Kad se i pokušala rastati starci su joj jasno dali do znanja da će joj uzeti djecu jer za to imaju mogućnosti i još će ostati bez svega, ili neka prihvati ovakav kompromis.

Autor: pognioci   |   27.09.2012. u 13:56   |   opcije


je, i onda se nađe netko pametan, ko naš bloger, sa savjetima kaj bi žena trebala napraviti

Autor: meija   |   27.09.2012. u 13:58   |   opcije


pogni, to su bolesni ljudi...

Autor: vrbica   |   27.09.2012. u 13:59   |   opcije


mili_bože, a na kom polju u hr vlada zdrava logika?!
(povodom, čija je sramota kada žena ostavi muža)

Autor: Petra-a-stijena   |   27.09.2012. u 14:00   |   opcije


Njegov savjet je da bi se svaka žena trebala pojebat sa njim. Jer je on jedan preeeedivan, prrraaaaaaviiii muškarac.
Sve bi on jebao.

Autor: hrvatski_bog_sexa   |   27.09.2012. u 14:00   |   opcije


Meija, ja mislim da bi prvo te trebalo jebati, a onda ih možeš nogom u dupe.
Hvala.

Autor: hrvatski_bog_sexa | 27.09.2012. u 13:54 | opcije

ho, a da prvo probaš nogom u dupe, a onda jebati?

Autor: gerardina   |   27.09.2012. u 14:02   |   opcije


Nema pravila što napraviti.

Nema pravila niti što napraviti na poslu kad je mobing za ne izdržati, pa ljudi ostaju. Kamoli kad su obitelji u pitanju.

Neki dan je tu hrvatski bog seksa imao za sprnju srpsku rastavu braka

žena navodi da ju je muž dva puta istukao pred djecom..
meni to više nije komedija, nego tragedija..

svaki raspad obitelji je tragedija, koliko god to smiješno bilo opisano ili napisano.

Autor: pognioci   |   27.09.2012. u 14:02   |   opcije


meija, žao mi je, ali nisam čitala taj blog.
Šteta. Sigurno bih imala što za reći.
Oduvijek sam se smatrala čovjekom. Iako je to imenica
muškog roda. Ponekad se još i danas neki krivo izražavaju, pa kažz : čovjek i žena...
Krivo. Mogu biti samo muškarac i žena. A čovjek je i muška i ženska osoba.

Autor: vrbica   |   27.09.2012. u 14:02   |   opcije


komentare nisam baš pročitala, ali ovako, blic pogled, rekla bi da ovaj blog nagovješćuje širenje društvene svijesti.
pomaci.
tako ja to vidim i tako ja to nazivam.

Autor: Petra-a-stijena   |   27.09.2012. u 14:03   |   opcije


vrbi....čovjek i čovjekica ;)

je, glupo mi zvuči kad netko napiše čovjek i žena, a još više ako je žena autor

Autor: meija   |   27.09.2012. u 14:04   |   opcije


Ne.
Ja nisam zlostavljač.
Ja ću jebati, a meija nek ih nogom u dupe.
Ili ti, kako god.

Autor: hrvatski_bog_sexa   |   27.09.2012. u 14:04   |   opcije


Petro, hvala :)

Autor: meija   |   27.09.2012. u 14:05   |   opcije


hbs, znamo i me dobro staviti:)

Autor: gerardina   |   27.09.2012. u 14:07   |   opcije


Petra,

Vlatka Pokos je bila ZAKONITA žena Josipa Radeljaka. Radeljak ju je bacio iz stana.
Ženske udruge ne staju iza ZAKONITE ŽENE jednog muškarca, nego procjenjuju po njihovom nekom metru moralnosti da se ona mlađa udala za starijeg i što je mogla očekivati.

Kod zakona, ženskih udruga, odnosa muško- žensko, ne smije biti pristranosti. To je samo žena koja je izbačena iz stana i ništa drugo. Bila ona bogata ili siromašna.
Da li je kod udaje mogla žena znati?? Da li je krivo procijenila?? Da li je.... to se nikog ne treba ticati kod kranjeg ishoda- bacanje žene na cestu, ili kod zlostavljanja žene.

O tim predrasudama, mjerenjima i procjenjivanjima koja žena ne valja ili valja.. sam pisala gore.
I o kategorijama često spominjanim: ona si je sama kriva.

Autor: pognioci   |   27.09.2012. u 14:08   |   opcije


društvance, pozdravljam vas, ali moram ići.
iako mi je tema super i voljela bih još puno toga reći.
Hvala svima na razgovoru i izmjeni mišljenja.
Boookk. :))))

Autor: vrbica   |   27.09.2012. u 14:08   |   opcije


vrbi, hvala na društvu...čitamo se :)

Autor: meija   |   27.09.2012. u 14:09   |   opcije


pogni bračnom stečevinom se smatra nešto što je stečeno zajedno u braku ..ne ? mislim da vlatka nije stan stekla zajedno sa radeljakom

Autor: vuklisicaa   |   27.09.2012. u 14:10   |   opcije


A kao gospodična Glatka Kokoš se udala iz ljubavi?

Autor: hrvatski_bog_sexa   |   27.09.2012. u 14:12   |   opcije


vučko, NITKO zakonitu ženu ne smije baciti na cestu.
Ne pričamo tu o tome čiji je stan, nego zadržati osobne stvari i baciti na cestu da se snađe.
Bacaju na cestu i žene s djecom. Djeca mogu u neki od domova, a žena može hodati cestom ako nema obitelji ili prijatelja.

Autor: pognioci   |   27.09.2012. u 14:12   |   opcije


pognioci, ženske udruge, kao i bilo koje druge, su ipak produkt jednog društva.
njihovo djelovanje i ponašanje će uvijek biti usklađeno s općeprihvaćenim vrijednostima nekog drušrva

Autor: Petra-a-stijena   |   27.09.2012. u 14:13   |   opcije


možda ružno kaj bum napisala, ali na isti način je izletila i iz bivše veze/stana...pa....

Autor: meija   |   27.09.2012. u 14:13   |   opcije


pogni ..govorimo o moralnom pravu ili zakonskom pravu ?

Autor: vuklisicaa   |   27.09.2012. u 14:14   |   opcije


meija, ljudi imaju obrazac ponašanja i obrazac kakve muškarce traže..
onog njezinog bivšeg igrom slučaja znam.. frajer ju je mlatio ko vreću..

Autor: pognioci   |   27.09.2012. u 14:15   |   opcije


znate kaj, nekak baš i nemam neke pretjerane empatije prema facama iz medija, ali je grozno da nema načina (čitaj: sluha) da se pomogne Autonomnoj ženskoj kući u ZG-u (donadavno su bili pre zatvaranjem)

Autor: meija   |   27.09.2012. u 14:15   |   opcije


znam..ko da smo čipirani na nekaj kaj nam se opetovano ponaša u životu

Autor: meija   |   27.09.2012. u 14:16   |   opcije


navuku se ljudi na dramu, adrenalin..jake emocije, pa se time pucaju...dok se ne propucaju.

Autor: gerardina   |   27.09.2012. u 14:18   |   opcije


vukodlače: zlostavljana žena je zlostavljana žena bez da si netko uzima pravo: sama si je kriva, mogla je znati, zašto nije vidjela prije..i tako dalje..

bačena na cestu..isto tako.

I dok god društvo u cjenili ne prihvati bilo kakav oblik zlostavljanja u obitelji kao opću sramotu, bez prebacivanja krivnje na ženu, zlostavljanja će biti.

Dok god ja svom prijatelju neću reči jasno i glasno (a jesam), ti si za mene mrtav i više mi se ne obraćaj jer si tukao ženu i djecu. dok god to ne napravi svakom koga poznaje.. obiteljskom nasilju neće se stati na kraj.

Ne mogu obiteljski nasilnici biti društveno priznati ljudi..i točka.

Autor: pognioci   |   27.09.2012. u 14:19   |   opcije


geri...i razvuku čist i prljav veš svima pred nosom

Autor: meija   |   27.09.2012. u 14:20   |   opcije


ha, opet, da nema čitača ne bi bilo ni žutila..mei. ljudi to vole.

Autor: gerardina   |   27.09.2012. u 14:24   |   opcije


a znam..valjda lakše gledati u tuđi nego u svoj, geri

grem off....grda tema, ali drago mi je da i o tome tipkamo. čitamo se...mah - mah :)

Autor: meija   |   27.09.2012. u 14:26   |   opcije


Pogni, previše je društveno priznatih muškaraca koji su nasilnici. I okolina t zna.
I svi šute.

Autor: hrvatski_bog_sexa   |   27.09.2012. u 14:27   |   opcije


Pater Linić na duhovnoj obnovi uči žene da trpe, odnosno, da ne rade ono što muškarca ljuti, pa će ih on prestati tuči.
Društvo tapša muškarca po leđima: prav si joj pokazal
Njezina obitelj: joj, strpi malo, nemoj nam raditi sramotu
Sud bi mirenje, jer im ne paše joj djece bez alimentacije
Na poslu se boje da bu sjebana jer nema gdje živjeti
Djeca je stišću da je tata baš dobar, jer ona puno toga skriva od njih i još koje to dijete oće ostati s tatom.
Ona nema financijske mogućnosti sama živjeti s djecom.
Nema niti smještaja za njih sve, jer im je "kod tate bilo bolje"
Nema niti love za utuživanje alimentacije
Ako ga prijavi, on završi u zatvoru nebude joj plaćal niti toliko koliko do sada.
Kaj ka on izađe iz zatvora, onda bu još luđi.
...
i još puno toga.
a mi se pitamo zašto tko trpi zlostavljanje.

Autor: pognioci   |   27.09.2012. u 14:28   |   opcije


ne volim ovakva ženska sijela, ali ovaj puta i sama dajem obol u vidu komentara bar. nema isprike, nema opravdanja, nažalost mi smo još tako na brdovitom balkanu al ne geografski već u muškim glavama!

Autor: mai_sarai   |   27.09.2012. u 18:45   |   opcije


Da je valjala...valjda bi ostala u raju...ne!? :)

Autor: PAMELA_007   |   27.09.2012. u 19:11   |   opcije


Dodaj komentar