©© - Upozoravajući log

Na prošlom mojem zapisu Audrey mi je dala misliti kad je rekla - pišem li taj zapis kao upozorenje drugima? Zanimljivo viđenje.

Naime, shvatila sam prema reakcijama blogerica tu na blogu da je većina sklona braniti ženska prava, žensku slobodu i sve to nekaj žensko. I kažu, feministički pokret nam je puno toga dao. Ok. Nisam živjela u drukčijem sistemu pa ne znam. Iako mislim da i u današnje vrijeme to varira od obitelji do obitelji. U mojoj familiji žene su cijenjene i poštovane. Tak da zapravo ne znam kak je to kad nisu.

Premo tomu, mi ŽENE smo slobodne, imamo prava, možemo što god želimo. I sad se ja pitam, a u skladu s Audrey-nim pitanjem - koliko se trebamo držati zajedno i pomagati jedna drugoj? A koliko si trebamo podmetati klipove pod noge? I vrijedi li ženska solidarnost samo dotle dok nije neko isto muško u fokusu? Podrazumijeva li feminizam uopće tu žensku solidarnost?

Nadalje: Ako imamo posla s bedakom, recimo tu na blogu, a znamo da će i druge žene imati posla s njim, trebamo li upozoriti te žene? Ili šutjeti? Trebamo li im pokušati 'otvoriti oči'? Ili misliti - ako meni nije dobar ne znači da će i njima biti loš. Pa ih pustiti nek same stječu iskustvo?

Spomenula sam bedaka. A možda je psihopat. Ili samo sociopat. I, gdje je točno granica, koja njegova ponašanja su za upozoriti druge, a koja nisu?

Gdje počinje moja odgovornost, a gdje prestaje, što se upozoravanja tiče? Ili me se uopće ne tiče?

Ili, da okrenem priču: kako biste reagirale da vam netko kaže za nekog tko vam se tu sviđa, možda ste se već i uplele s njim u nešto, da je potencijalno opasan (opasan mentalno, emocionalno, ili prenositelj neke bolesti)? Bi li vam bilo drago što to čujete, ili bi se naljutile? Biste li uopće povjerovale?

Ili - treća strana priče: koje ponašanje (osim tjelesnog zlostavljanja) nikako ne biste htjele doživjeti od nekog potencijalnog partnera kojeg ovdje upoznate? Točnije, za što biste željele biti upozorene?

16.02.2013. u 4:01   |   Editirano: 16.02.2013. u 4:05   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

vilipa se treba čuvat i u najmanju ruku bojat- jel to okej ka upozorenje

Autor: Philippe_de_Mala   |   16.02.2013. u 6:08   |   opcije


ja si ga mislim koji je kurac ono zajebavanje starog i najivnog sinoć. kak se to uklapa u tvoj tekast

Autor: Philippe_de_Mala   |   16.02.2013. u 6:09   |   opcije


jel to upozorenje da je on sikopat socjopat djecopat nofcopat kurcopat il koji kurac
čuvajte se pičke starog i najivnog grmi sa oltara

Autor: Philippe_de_Mala   |   16.02.2013. u 6:10   |   opcije


heheheheehe aj čitam kašnje. valda

Autor: Philippe_de_Mala   |   16.02.2013. u 6:13   |   opcije


stari svaka ti čast kaj plaćaš alimentaciju kolko god se sprdali sa tobom

Autor: Philippe_de_Mala | 16.02.2013. u 6:15 | opcije


jebate kak bi pičke redom skočile da ne plaćaš alimentaciju a kad se kenja po tebi nigdi nikog

Autor: Philippe_de_Mala | 16.02.2013. u 6:16 | opcije

Autor: Philippe_de_Mala   |   16.02.2013. u 6:17   |   opcije


Starog? Idem vidjeti..

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 8:05   |   opcije


A kaj se tebe tiče, ja se tebe čuvam, a pomalo te se i bojim. Iako ne mogu reći da si baš nešto navaljivao na mene :)

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 8:08   |   opcije


Ovo za Starog mi nije jasno. Pa to mu je smao plus ako daje novce curama. Ne znam u kojem svijetu žive ove gospođe, vjerojatno žive u državi koja je prepuna prilika za zapošljavanje. A alimentacija je obvezna do 26. godine djetea ako se redovno školuje.

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 8:10   |   opcije


Evo, imam ja jednog koji ne plaća alimentaciju, star 56. godina. Ako ima neka zainteresirana, dam joj telefosnki broj. (Nadam se da nema veze kaj su mu djeca 13 i 14 godina jer ne živi s njima)

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 8:11   |   opcije


Dobro izgleda, uščuvan, vitak, visok, tamnoput, gotovo nema sijedih, dobro kuha..

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 8:13   |   opcije


Dobro: znači prvo što ne žele je da tip plaća alimentaciju. Iskreno, nikad mi to ne bi palo na pamet.

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 8:14   |   opcije


Ispada i da je prekasno postao otac. S 37. hm. Ja sam postala mama s 38 i 39. Ove ovdje su već bake u tim godinama vjerojatno. E, da napisat ću blog o tomu kako sam se ja zekala u vrijeme dok su one rano rodile pa imale osvnovnoškolce, pa i srdnjoškolce već.. Evo, neke čak i studentice.

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 8:18   |   opcije


A gle nas sad. U istom loncu. I kaj je onda bolje?

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 8:19   |   opcije


Pa meni se čini da je bolje ranije roditi. Jer da jesam, sad bih bila slobodna i mogla bih skitati, putovati.. A opet, naskitala sam se i naputovala..

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 8:20   |   opcije


Ipak.. ima jedan jako zanimljiv vikend seminar izvan Zagreba, a ja ne mogu ići. PA mi je malo žal. Ali to je trenutno tako, nadam se da neće potrajati.

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 8:21   |   opcije


Ma, super mi je. Neki dan idem s frendicom u večernji izlazak. Ona ima klince kao i ja, i jednako smo stare. Kad smo se našle na dogovorenom mjestu, zaključile smo da se nismo dogovorile da nas nitko ne bi izvukao navečer van, ispod tople dekice s knjigicom. I da je jedini način da negdje ovako odemo - da se dogovorimo. Jer nam je lijepo doma :)

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 8:36   |   opcije


Dobila sam klince kad sam se fakat izdivljala i spucala. I to je dobro. Ali bilo je ponekad teško.

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 8:40   |   opcije


lijepo si se raepričala lijepo te čitati sve mi te žao prekidati
a htio bi te priupitati..........

Autor: YBCT10   |   16.02.2013. u 8:44   |   opcije


Pa pitaj

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 8:58   |   opcije


Nekaj mi je čudno u zadnje vrijeme na blogu. Možda fakat trebam otići odavde.

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 9:12   |   opcije


Čudne su mi reakcije žena ovdje. Bit će da se jako razlikujemo.

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 9:13   |   opcije


je koko, treba vremena da te čovjek pročita...mislim priču. i taman kad mislm, gotovo je eto te s komentarima. cijeli jedan roman! btw slažem se s tobom da je bolje kllince imati ranije...ja sam prvu imala sa 23 a drugu dosta kasnije...i mogu ti reć da je lijepo biti ovak nakon 50 solo...nemaš obveze a još imaš volje za koješta. eto, sinoć sam bila na plesu...pa ću možda i večeras! ne da se nit meni često, ali bar jednom mjesečno volim izaći...iako mi obično fali dobro društvo. mislim i na muško i na žensko! ljudi obično u ovim godinama baš i nisu za druženja, kak veliš..pod dekicu i šlus! btw dobro ti jutro!

Autor: mai_sarai   |   16.02.2013. u 9:19   |   opcije


Izgleda masovni odlazak.

Autor: romantic1az   |   16.02.2013. u 9:19   |   opcije


Jutro, Mai. Tebe razumijem, i baš sam sretna :)

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 9:20   |   opcije


Hej, Romantic :)

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 9:20   |   opcije


Samo nastavite.

Autor: romantic1az   |   16.02.2013. u 9:25   |   opcije


Nemrem se načuditi..

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 9:27   |   opcije


Čemu načuditi koka?

Autor: romantic1az   |   16.02.2013. u 9:29   |   opcije


mislim da je to trenutni odlazak s bloga..jer su ljudi nezadovoljni! što sam i sama...dugo već. no, ostaje mi pvt iako nit tamo nema više onih vau druženja. sinoć sam bila na jedom mjestu vani gdje mi baš i nije mjesto...nije bio moj izbor. pa gledajući tu hrpu ljudi kako jedu, plešu...hm...baš sam pomislila na iskricu. jer, tamo je upravo bio prosjek i ispodprosjek hrvatske...ljudi s kojima ja nemam ništa zajedničko! no, bila sam tamo...i bila sam dio toga. tako gledam i na iskricu. osjećam se prikraćenom, kako tu tako i u stvarnom životu...nema pravog razgovora, kvalitetne komunikacije...sve samo površno...hi ha ho...i time nisam zadovoljna, ali sam primorana to trpit. pa zato često i pričam sama sa sobom i imam svoj paralelni svijet!

Autor: mai_sarai   |   16.02.2013. u 9:31   |   opcije


a vidim i tebi to ide koko!

Autor: mai_sarai   |   16.02.2013. u 9:32   |   opcije


Ima ovdje i osoba posebne vrline, čak više nego drugdje rekao bih. Iako ne lake za shvatiti ili pristupiti.

Autor: romantic1az   |   16.02.2013. u 9:35   |   opcije


Ako su osobe slične onda je puno lakše se razumjeti.

Autor: romantic1az   |   16.02.2013. u 9:37   |   opcije


koko nam se umorila...pa raspustila svoje dvorjane i otišla prileć?

Autor: mai_sarai   |   16.02.2013. u 9:45   |   opcije


btw romantik...imala sam krasna druženja ovdje...neke vrhunce misli, no znaš kak je kad si na vrhuncu valja sići! a taj silazak baš nije bio uvijek lijep...pače, često ružan. a voljela bih silaziti s nekim onak...mirno i lijepo! može li se to? pitanje je retoričko...ali voljela bih čuti i tvoju retoriku?

Autor: mai_sarai   |   16.02.2013. u 9:47   |   opcije


jutro:)
svi smo čudni u nekom momentu
a to za javno obljavljivanje nečijeg nicka na blogu..ne znam, ali nekako nisam
za to
ako imaš neka konkretna saznanja šalji svojima iz vip grupe na pvt
i proširilo bu se..
ovak javno pljuvanje je malo ipak degutantno.. i uvijek može biti u pitanju osobna osveta sa svim drvljem i kamenjem i katranom i perjem
ne znači da će proći pod relavantno, ali ne znači da kad tada neko neće napraviti isto samo zbog osvete
i bilo koja pvt prepiska sa nickovima a na javno
još uvijek mi se čini da to jednostavno nije fer
i totalno je neprihvatljivo

Autor: ladonna2   |   16.02.2013. u 9:53   |   opcije


je dona, složila bih se s tobom...to podsjeća na one mailove koji se šalju svima...kao neka važna informacija...a u osnovi onda postane kontraproduktivna jer čim je nekaj masovno, misliš....nije to to. i sama sam par puta dobila takve poruke i uvažila ih, a kad sam imala neko loše iskustvo, prenijela sam ga. to čak ne bih niti zvala ženskom solidarnosti...to je naprosto fer!

Autor: mai_sarai   |   16.02.2013. u 9:56   |   opcije


s druge strane zašto nijekati žensku solidarnost?
kaj je u tome loše?
upozoriti nekoga, na pvt da je taj neko napravio ovo ili ono
to je po mom u redu
nismo sve iste, nismo svi isti
nema to čak veze ni sa nekom posebnom pameću
jer manipulatori ili kak ti veliš sociopati su jako vješti, upravo u toj obmani,
a nije svako od nas nešto posebno mudar pa da odmah skuži

Autor: ladonna2   |   16.02.2013. u 9:59   |   opcije


Evo me, morala sam pomoći pri matematici.

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 10:06   |   opcije


slažem se da javno prozivanje po nicku, ovdje na blogu, nema baš smisla a i nije u redu.
postavljam si vrlo ćesto samo jedno pitanje: ako nekome pošaljem informaciju u osobi da je nekokrektna, da mulja da je neki -pat, koliko mogu biti sigurna da JA neću biti prozvana kako širim neke informacije.

ako ostanemo samo na tome da taj info pošaljemo nama "poznatim" osobama, onda je krug ipak dosta malen.

Autor: moluska   |   16.02.2013. u 10:06   |   opcije


ja samo vidim da se ipak nekako ustalilo kod nekih..i to jako često
javno obljavljivanje pvt-a sa nickom..i koliko god se mi ostali ne slagali ili bunili...to je postalo sve učestalije..
a meni je to neoprostivo..
a kako očito admin niš ne dela, ne banira, (osim moj stari nick)
ne upozorava, ne briše, mislim da moramo mi sami reagirati
odnosno na neki način paziti jedni na druge..
i uporno iskazivati neslaganje
ali kao što se itekako vidi..to nema baš puno vajde
no svejedno ne moramo potencirati novi lov na vještice
možda je tvoja namjera skroz pšlemenita, ne sumnjam, međutim znaš i sama
da se neko pravilo uvijek izvrgne u nekaj ružnoga
kako svi žalimo žrtve silovanja ili nasilja i podržavamo da se sabere izađe iz toga i prijavi
uvijek je bilo na žalost onih koji su upravo preko istog tog zakona
htjeli nekaj za sebe isposlovati, a sve u smislu -vidjet ćeš ti sad
i onda počesto neko nevin strada
a dok se taj neko opere...gotovo šteta je učinjena, više nikga nije briga, taj neko je "obilježen"
dakle slažem se sa upozorenjem, ali sorry ne javnim

Autor: ladonna2   |   16.02.2013. u 10:07   |   opcije


Ok, Dona i Mai, ali vi imate pvt prepisku. A ja nemam. I kako mogu znati koja je točno ugrožena? Trebam li ja biti fer prema nekomu tko to sigurno nije, i ne objaviti njegov nick?

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 10:07   |   opcije


a ionako se stalno mijenjaju nickovi...pa sad ti znaj ko je kaj i kak
a na dosjee se nemreš osloniti ni malo

Autor: ladonna2   |   16.02.2013. u 10:08   |   opcije


Iz ovoga čitam da vi zapravo ne želite znati. Radije ćete same stjecati iskustvo. Što razumijem.

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 10:09   |   opcije


coco koji dio je u mom komentarima nejasan
da, želimo znati
ali ne javno
nego na pvt

Autor: ladonna2   |   16.02.2013. u 10:13   |   opcije


:D

Autor: Philippe_de_Mala   |   16.02.2013. u 10:19   |   opcije


Što to znači, koliko bih ja sad trebala poslati pvt poruka, i komu?

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 10:20   |   opcije


želiš objašnjenje? pojašnjenje?
jel postoji zakon o odvođenja nasilnika u zatvor?
postoji
u roku dva dana mu se odredi kazna, novčana, uvjetna i svašta nešto
i to je bravo i za svaku pohvalu
zar ne?
međutim kaj ak sam ja ljuta ko pas na svog ex partnera, jer eto prevarioo me je ima malo dijete s nekom 25 godina mlađom i ja nikako neću da se mirim s time i želm da pati jer sam takva...neka pai mrcina i svašta nešto ružno
i ja takva ljuta ili šta već..osvetoljubiva
kažem- e pa sad ćeš vidjeti
pa mu napravim scenu...urlam ko sivonja tak da susjedi čuju...porazbijam okolo neke tanjure
zaletim se namjerno u vrata.. udarim sama sebe nečin
i hitno zovem murju i kažem on je taj kaj m je to napravio
i murja dođe i vidi njega koji naravno poriče i pita susjede i oni kažu..da čuli smo
i njega za svaki slučaj ipak odvedu, jer nisu sto posto sigurni, da li je ili nije ali za svali slučaj
kaj onda?
i zar ne vidiš po nekim događanjima ovdje da neko od nas, a ženski ne bi vrlo rado iskoristio takvu situaciju za sebe
i pribio nekoga uza zid samo zato kaj ga je taj smuljal ili za lovu ili za ljubav ili za kaj već?
dakle nemreš ognjem i mačem

Autor: ladonna2   |   16.02.2013. u 10:20   |   opcije


Zapravo ne razumijem. Vi štitite njega. A zašto?

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 10:21   |   opcije


ja ak naletim na neku "pat pičku" velim ju babi i sve okej

Autor: Philippe_de_Mala   |   16.02.2013. u 10:22   |   opcije


želim reći
da. svi smo na strani žrtve uvijek i stalno
i sve je to dobro potrebno i treba
međuti
od 5 stvarnih slučajeva
uvijek je barem jedan ako ne i više lažan
kaj tada?
mijenjati zakon?
a kaj onda sa stvarnim žrtvama

Autor: ladonna2   |   16.02.2013. u 10:23   |   opcije


i onda se emni čudite kad pički velim da padne niz stepenice a sve po kući pod kamerama. neš meni uvalit foru s murijom

Autor: Philippe_de_Mala   |   16.02.2013. u 10:23   |   opcije


Meni ne pada na pamet slati pvtove.

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 10:24   |   opcije


još ju pustim da me murci odvedu i podignu što kaznenu što prekršajnu a onda se vidimo pred sudcem. ajme ljepote i gušta kad sa visine tuižitelaj sleti u tužen tabor

Autor: Philippe_de_Mala   |   16.02.2013. u 10:24   |   opcije


coco..jel ne želiš vidjeti ili se praviš?
ili misliš da su svi apsolutno fer i pošteni?
ovo nikako nije za hvalu ženskom rodu, ali je bilo svačega, a lošega upravo od strane ženskog roda

Autor: ladonna2   |   16.02.2013. u 10:25   |   opcije


aj da vidim dalje kak ide

Autor: Philippe_de_Mala   |   16.02.2013. u 10:25   |   opcije


Obzirom da sam relativno često na sudu, znam koliko je naše pravosuđe fletno. Ako nešto ne želiš riješiti, stavi na sud.

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 10:26   |   opcije


ima i ona neka shakespearova...čuvaj se bijesa prezrene žene
ja ne volim o tome pisati, jer me spopada muka
jer prave žrtve su uvijek pod sumnjom upravo zbog manipulacije onih koje nikada nisu bile žrtve nego su osvetoljubive i zle

Autor: ladonna2   |   16.02.2013. u 10:27   |   opcije


Ako sam dobro razumjela, zbog zlouporabe mogućnosti objavljivanja nickova, one koji bi to fakat zaslužili treba prešutjeti?

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 10:27   |   opcije


coco pvt
pvt
pvt

Autor: ladonna2   |   16.02.2013. u 10:28   |   opcije


Donna, ajd mi reci, ono kaj si me onako ružno napala, to je bilo u redu?

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 10:28   |   opcije


Ne odgovoram na pvt. Imate blog.

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 10:29   |   opcije


Mogla si mi tada reći na pvt.

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 10:30   |   opcije


kako ružno napala
po tome ispada da te i tu napadam
jer mi stalno imputiraš da sam ja za šutnju i prikrivanje zlostavljaća..
a eto objašnjavam ti već pol sata
i kolko vidim
mai kaže da je moje ok
magdal ili ko isto kaže da je moje ok
mislim tri nas mislimo da je ok
ali ti kažeš nije ok
treba javno
mi bi šutjele
ili se sad ja varam u tom ok?
ili ti ne želiš prihvatiti
pa ako si već pitala
ja rekla

Autor: ladonna2   |   16.02.2013. u 10:31   |   opcije


jebe mi se za peveteju sve na blog pa i gaće

Autor: Philippe_de_Mala   |   16.02.2013. u 10:31   |   opcije


jel netko veli da je moje okej. mislim siga jel da iščitavam. osjećam se nekako prezreno ovdi i zapostavljeno

Autor: Philippe_de_Mala   |   16.02.2013. u 10:32   |   opcije


Donna, ja sam pitala za mišljenje, ali nisam rekla da ću poslušati vaše naredbe. Razumiješ li razliku?

A ono je tebi bilo ok? Ajme...

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 10:32   |   opcije


tko će metnit zlostavljačice na blog. nitko. metnu se same

Autor: Philippe_de_Mala   |   16.02.2013. u 10:33   |   opcije


Filipe, dušo, ajde napiši nešto jasnije, teško mi je pratiti te.

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 10:33   |   opcije


Donna, onaj tvoj zapis nije bilo vrijeđanje?

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 10:34   |   opcije


ma kurac je mene teško pratit sve piše al kajjaznam. ma znam navjeke je muško krivo

Autor: Philippe_de_Mala   |   16.02.2013. u 10:35   |   opcije


i još nešt da te pitam. zakaj me nazivlješ dušo?

Autor: Philippe_de_Mala   |   16.02.2013. u 10:36   |   opcije


i napala?
napala zato kaj sam napisala čitavi post uz C/P
ono moje?
o mučenju i kastriranju djevojčica diljem svijeta?
nije ništa tvoje osobno...zar ne?
onaj post je bio moj odgovor...
nema vrijeđanja
nema ni jednoga tvoga osobnog podatka
ima samo moj osvrt i čuđenje na tvoje mišljenje i relativiziranje tog problema
s kojim se ne slažem
pa sam napisala što sam napisala
ne vidim razloga za uvredu

Autor: ladonna2   |   16.02.2013. u 10:36   |   opcije


Zanimljivo! Mene se razapne zbog nečeg što uopće nisam niti rekla, a niti pomislila, bez da se provjeri. Ali fer je šutjeti o drugima koji stvarno rade sranja.

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 10:36   |   opcije


molim, ja ne radim sranja. izvolite da se to unese u komentare

Autor: Philippe_de_Mala   |   16.02.2013. u 10:38   |   opcije


Čuj, Donna, nakon onog ispada, na koji se ja navodno ne trebam uvrijediti, ti si za mene izgubila vjerodostojnost. Ili je u pozadini nešto drugo?

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 10:38   |   opcije


Filip, ideš na kavu sa mnom?

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 10:38   |   opcije


napokon napisala sam preko nekoliko svojih neslaganja i čuđenja na mnoge postove
znaš i sama
da sam parirala i vegi i svojevremeno babi i svakome ko je doslovce izazivao
ali nikada nisam izvlačila osobne podatke ni doslovce vrijeđala
eventualno sam vadila izvatke iz txta ili c/p komentara
uz masu upitnika i iskreno a svoje žaljenje
da zašto to neko tako???

Autor: ladonna2   |   16.02.2013. u 10:39   |   opcije


ah pardon...vjerodostojnost
a onda dobro
stavi me na ignor pa i da to rješimo
međutim i dalje imam pravo izraziti svoje neslaganje
pa makar u posebnom a svom zapisu

Autor: ladonna2   |   16.02.2013. u 10:41   |   opcije


ne. nejdem na kave

Autor: Philippe_de_Mala   |   16.02.2013. u 10:41   |   opcije


Ti to zoveš pariranjem? Pa ajde pročitaj onaj svoj tekst hladne glave. Meni nije jasno kako se netko može onoliko izgubiti i napisati ono? I s kojim pravom ti mene blatiš tu na blogu?

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 10:41   |   opcije


tak bi spoznala da se mene ne treba bojat i to bi narušilo moj blogovski izgled upotpunosti

Autor: Philippe_de_Mala   |   16.02.2013. u 10:42   |   opcije


Ok, Filipe.

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 10:42   |   opcije


aj probaj mene zblatit na blogu. nemoš jer sam stručniji od tebe u tome

Autor: Philippe_de_Mala   |   16.02.2013. u 10:43   |   opcije


I Marta mi je rekla da ju stavim na ignor, sad i ti. Znači, ne možete se same kontrolirati pa vas ja moram? O, jadno... Ali ako je to tvoja želja, evo.

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 10:43   |   opcije


Filipe, ja tebe ni za glavu ni za rep ne mogu. Ti mene ne diraš, ne diram ni ja tebe. I to mi je ok.

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 10:45   |   opcije


donn..skidam kapu. Coco.. nitko ne kaže da nisi u pravu. Tražila si mišljenje....

Autor: budvar   |   16.02.2013. u 10:45   |   opcije


Meni se čini da bi ovdje mnogima trebala čvrsta ruka, neka mama koja ima red i zahtijeva disciplinu. Jer se gube u svojoj slobodi.

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 10:46   |   opcije


Budvar, ako netko izrazi mišljenje, onda ja valjda mogu pitati za detalje? I ne složiti se? E, tu onda počinje agresija..

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 10:47   |   opcije


Sad čitam i pročitam da je Donna shvatila da ja nju izazivam nekim svojim pisanjem. Baš nju.

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 10:50   |   opcije


Coc..sukob mišljenja u normalnom svijetu ne dovodi nužno do agresije

Autor: budvar   |   16.02.2013. u 10:50   |   opcije


A vjerojatno izazivam i Pogni, i Meiju, i onu n.n. Unu. Dobro, Vegu znam da izazivam, to sam već skužila.

Evo, recimo, to je kao da ja danas smatram da je Sleep mene izazvala sa slikom onog nesretnog djeteta. Zašto mi je to napravila? I to baš meni? - Kaj nije glupo?

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 10:54   |   opcije


Najgore je to da ste obje u pravu.Štiteći sebe štitite i druge.Pitanje je bilo samo u kojoj formi?

Autor: budvar   |   16.02.2013. u 10:55   |   opcije


Budvar, ti si opal odnekud, a ne znaš kako me je Donna prije dva-tri tjedna zblatila ovdje. Izazvana ne znam čime. I ja joj više ne vjerujem ni riječi. I to je tak.

Ja ne idem po tuđim blogovima i ne napadam. Ne vidim da napadam i na svojem blogu.

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 10:56   |   opcije


Budvar, kao da je važno tko je u pravu.. Mogli bismo se lijepo družiti, zezati, ali baš sve i zapne na tomu - tko je u pravu. A nije uopće bitno...

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 10:58   |   opcije


coc.. nisam pal.Privukla me tema a ne međusobni sukobi i pjuvanja blogerica :)

Autor: budvar   |   16.02.2013. u 11:00   |   opcije


Budvar, pa ajde reci onda nešto na temu..

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 11:01   |   opcije


Eto, žene koje gledaju u daljinu, i vide sve nepravde ovog svijeta, i zbog toga su u stanju oči kopati ljudima oko sebe, ne žele znati što se događa na blogu. Kaj nije čudno?

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 11:04   |   opcije


Podržavam tvoj stav ali nisam za javni linč.Mislim da donn slično misli.

Autor: budvar   |   16.02.2013. u 11:05   |   opcije


coc..svi bi trebali imati pravo na informaciju.Kako će je prihvatiti to je njihov problem.

Autor: budvar   |   16.02.2013. u 11:08   |   opcije


E, o tome sam i tamo pisala. Ne tiče ih se, jer je preblizu. Jer bi onda možda i one bile umiješane. Kaj ak saznaju da je baš taj koji se njima sviđa - taj?

Kad se susjedi svađaju, žena plače, one okrenu glavu. Ali ne bilo kamo. Nego u daljinu, gledaju sažalno u patnju na drugom kraju zemaljske kugle. Nema veze kaj je ovoj pokraj njih možda život u pitanju. Sublogericu treba utopiti u žlici vode, ona je ionako samo virtualni lik.

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 11:08   |   opcije


Budvar, ono kaj je Donna meni napravila je bio linč. A ti se opet držiš odnosa Donne i mene, ajd komentiraj samu temu.

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 11:09   |   opcije


Pitanje je samo forme na koji nacin informaciju podijeliti sa drugima i njena vjerodostojnost?

Autor: budvar   |   16.02.2013. u 11:10   |   opcije


Budvar, koju formu ti predlažeš?

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 11:11   |   opcije


Opisati neugodno iskustvo na blogu, a za više informacija ako nekoga zanima na pvt

Autor: budvar   |   16.02.2013. u 11:16   |   opcije


Joj, kak je sve predvidljivo! Marto, pa znaš da ja imam sve u arhivi. A to je zato jer profesionalno moram stajati iza svake svoje napisane i izgovorene riječi, i braniti svoju riječ. Valjda zato i ne razumijem ovo ovdje laprdanje bez odgovornosti.

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 11:17   |   opcije


Znači, Budvar, i ti misliš da budalu treba štititi?

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 11:18   |   opcije


što bi me vatala, pa nismo na kavi da se vatamo

Autor: Philippe_de_Mala   |   16.02.2013. u 11:20   |   opcije


Naravno neke detalje m/ž, godine, nešto iz profila ne blog da usmijeri potenc.interesente.

Autor: budvar   |   16.02.2013. u 11:20   |   opcije


budale treba štiti od sebe samih al tu je bog zel na se brigu

Autor: Philippe_de_Mala   |   16.02.2013. u 11:20   |   opcije


Filipe, ja volim vatati :)

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 11:22   |   opcije


ma ajd čovječe jel ti viš da na blogu imaš i kuvanja i svakakvih pičkimilihmaterina. diš još i neugodna iskustva. očel se koja pohvalit (il more bit ikoji ) da joj je tolko zgorel ručak da je sve i rajnglu i ono crno zapizdila kroz prozor susedu na auto

Autor: Philippe_de_Mala   |   16.02.2013. u 11:23   |   opcije


nema vatanja bez biskupa. one crkvenjake ispod ne ubrajam ka podobne. daklem kava ne al biskupu more

Autor: Philippe_de_Mala   |   16.02.2013. u 11:24   |   opcije


Jel to odmah pred oltar?

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 11:25   |   opcije


Budvaru, napiši na blogu neko svoje neugodno iskustvo pa gledaj kako će ovdašnji puk reagirati.

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 11:26   |   opcije


coc.. kod davanja takvih informacija trebaš zaštiti i sebe

Autor: budvar   |   16.02.2013. u 11:26   |   opcije


Filipe, na neviđeno?

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 11:26   |   opcije


Budvar, a što ako procijenim da se ne moram štititi jer se dotičnog ne bojim? I svejedno mi je kako će on reagirati?

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 11:28   |   opcije


Haha, čudno da nema Audrey. Mislim, Audrey kao Audrey.

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 11:30   |   opcije


Mislim da nikoga ne treba stavljati na stup srama.... jer iskustva koja imamo s nekom osobom su priča za sebe... ali možemo iznijeti svoje viđenje neke situacije... koja nekom mora ili ne mora osvijetliti neku sličnu.

Ali nikada nismo odgovorni za život druge osobe...

A volim da mi se kaže o nekoj osobi kakva je, i to ću uzeti kao informaciji koja možda neće utjecati na određeni odnos ali će mi dati budnost spram iste da možda lakše prepoznam situaciju... i da se postavim spram nje..

Zato glasam za informaciju putem pvt-a.

Autor: aguara   |   16.02.2013. u 11:31   |   opcije


Audrey pod nickom "Audrey" :)

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 11:31   |   opcije


Isto tako ... ako mi netko priča o nekom ... to je uvijek njegovo viđene i doživljaj a onda je subjektivno... a nikada ili rijetko objektivno...

Autor: aguara   |   16.02.2013. u 11:32   |   opcije


Daš informaciju i očistiš sebe.Kako će je prihvatiti, njihov problem.Budale imaju svoje veselje

Autor: budvar   |   16.02.2013. u 11:33   |   opcije


Viš, ja bih izmislila ovdje na iskrici stup srama. I recimo za stup srama ne bi bilo dovoljno da jedan glas odluči, nego recimo ja nominiram nekog za stup srama, i ako ih se pridruži još recimo 5, onda osoba izađe na stup srama. Ili neki drugi kriterij.

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 11:33   |   opcije


U ostalom iz nekog razloga i zlostavljače dozovemo u život... valjda je ti iskustveni put svakog naosobno..

Autor: aguara   |   16.02.2013. u 11:34   |   opcije


Pa kaj nije glupo em da nas ovdje na blogu netko maltretira sve, ili netko u pozadini?

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 11:35   |   opcije


šta na neviđeno jebemti pa ja imam slike na provilu. di su tvoje. ma nisi ti meni ozbiljna za pred biskupa

Autor: Philippe_de_Mala   |   16.02.2013. u 11:35   |   opcije


kak da aj biskupu objasnim
ja ovu gospu nikad u životu nisam vidijo.
ma kurac bi komete padale na to. bijo bi smak svijeta kat bi biskup odasl referat na višu instancu

Autor: Philippe_de_Mala   |   16.02.2013. u 11:36   |   opcije


Ne govorim o psihopatama, jer ih nisam upoznala... valjda intuitivno osjetim da nešto ne štima i ne ulazim u daljnju komunikaciju... ali zaista "bolesne" ljude treba prokazati... ako je to dotičnog obrazac ponašanja...no, kažem takvu osobu još nisam srela!

Autor: aguara   |   16.02.2013. u 11:37   |   opcije


Aguara, do neke mjere prihvaćam da su sranja koja mi se događaju mojom zaslugom, ali ima i područje gdje se ne osjećam odgovornom. Gdje sam izmanipulirana. Pa barem je to danas tema o kojoj se javno govori, i ne skriva se više postojanje manipulacije na raznim razinama,

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 11:37   |   opcije


kaj ti to znači netko u pozadini. mislim jel to analno?

Autor: Philippe_de_Mala   |   16.02.2013. u 11:37   |   opcije


ja sam odma na početku prokaza jednog kaj ga se treba prokazat. daklem ja sam prvi počeo

Autor: Philippe_de_Mala   |   16.02.2013. u 11:38   |   opcije


A psiho/sociopat upravo i računa da ga nitko neće prijaviti i objaviti. Jer smo 'fer'.

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 11:38   |   opcije


daklem ti si po intuiciji odma nekog zetiketiraš kao sikopatca?

Autor: Philippe_de_Mala   |   16.02.2013. u 11:38   |   opcije


Da, Filipe, oni kaj nam se motaju oko pozadine :)

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 11:39   |   opcije


ja nisam fer večma sam prijavijo. nek pati jebemusve

Autor: Philippe_de_Mala   |   16.02.2013. u 11:39   |   opcije


tak sm si i mislil. jebačkoanalniblog na kraju. di god a oni na sex

Autor: Philippe_de_Mala   |   16.02.2013. u 11:40   |   opcije


Za pitaj se zašto si izmanipulirana i od koga... onih koji su ti bacili ljagu na dotičnoga s kojim si bila u kontaktu...
ili si izmanipulirana od onih koji su ti "napunili" glavu o toj osobi... takva je i takva...

Autor: aguara   |   16.02.2013. u 11:40   |   opcije


Uživajte u vikendu :) Bok

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 11:40   |   opcije


Evo, Aguara, zapitala sam se. pozz

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 11:42   |   opcije


Valjda imam svoj sistem po kojem dilitiram osobe s čudnim ponašanjem... i sama sam dovoljno čudna da bi to dizala na potenciju!!

Autor: aguara   |   16.02.2013. u 11:42   |   opcije


Evo, Aguara, zapitala sam se. A ti se zapitaj ova pitanja u mojem zapisu. pozz

Autor: Cococh-Anel   |   16.02.2013. u 11:42   |   opcije


Da.. zapitala sam se... srećom u nisam nikada imala išta iz tvog zapisa,... a nadam se i da neću...

Lijep vikend i tebi

Autor: aguara   |   16.02.2013. u 11:44   |   opcije


ja se nisam ništ zapital

Autor: Philippe_de_Mala   |   16.02.2013. u 11:44   |   opcije


vidim ja filipe da se ni ništa ne zapitaš... tebi sve lalalal

Autor: aguara   |   16.02.2013. u 11:45   |   opcije


Dodaj komentar