©© - Nepisana pravila
Čula sam da u susjednom kvartu ima dobra pekarnica. Često prolazim onuda, ali ne stajem. I tak odlučim stati i kupiti kruh. Gledam gdje bih stala, ispred pekarnice nekakvo proširenje pločnika, ali ne liči na parking. No, nigdje nikog i stanem se da na brzinu kupim kruh, pekarnica prazna. Sveukupno 3 minute.
Ali, dok sam bila te 3 minute u pekarnici dođu još dva auta na isto to proširenje. Stala sam se poprek da mogu što lakše van. No, ovo dvoje se jako uzrujalo, pogotovo jedan mladić, podsjetio me je na ispade ovdje na blogu. Viče on na mene da kak sam se mogla stati preko tri parkirna mjesta, da kak sam bezobrazna, i krene prema meni da će me napasti, ali se zadnji čas povuče.
Ja ga mirno gledam i mislim si: otkud da ja znam da je to parking s tri mjesta? Nema crta, nema oznaka, samo je nekakvo jedva prepoznaltjivo proširenje pločnika. Ne uzrujavam se jer mi se takvo što nije prvi put dogodilo. Postoje ta nepisana kvartovska pravila, nenacrtani kvartovski parkinzi, koje ljudi iz kvarta dobro poznaju. A mi dojdeki naravno griješimo. I iznenadim se s koliko žara oni vjeruju da ja trebam znati to nepisano pravilo. U stanju su me razapeti.
Na ovo me podsjetio Medin blog. On je promatrao i pobunio se na nekog kako se parkira preko 3 parkirna mjesta. I to je život.
17.02.2013. u 9:01 | Prijavi nepoćudni blog | Dodaj komentar
na blogu je nepisano pravilo.....pravit se ''pametan''
...ono....ma neš ti meni....znaš :)))
Autor: sleeping | 17.02.2013. u 9:04 | opcije
Je li tebe, SLeep, smeta kad se netko pravi pametan? Ili ti je draže kad se pravi bedast?
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 9:06 | opcije
kad se pravi bedast....onda bar znaš da je pametan...ne? :))
Autor: sleeping | 17.02.2013. u 9:08 | opcije
Hm, a možda se ne pravi bedast.. Kamo bi Ame strpala?
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 9:09 | opcije
ame?
ame je slučaj za promatranje.....još uvijek....hehee
Autor: sleeping | 17.02.2013. u 9:10 | opcije
ame je vanzemaljka....čini mi se :))
Autor: sleeping | 17.02.2013. u 9:11 | opcije
Meni to s njom nije smiješno. Žena ima ozbiljan problem i nije u redu ismijavati se iz nje. Pogotovo ako znamo tko je ona.
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 9:13 | opcije
U jednom trenutku povijesti učinilo mi se da će krenuti zdravijim putem, ali ćorak.
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 9:15 | opcije
ko je ame?
ja ne znam....
i ne ismijavam ju....
Autor: sleeping | 17.02.2013. u 9:15 | opcije
Prije je bila isto uvrnuta, ali zdravije, čini mi se.
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 9:15 | opcije
teško mi je ponekad procijenit ljude...osobito kad hine! pa tako za ame znam da je obrazovana žena, al ne mogu shvatit da tak obrazovana osoba može pisat takve kretenizme. no, nije mi zanimljiva...zanimljivije mi je jutros pričat i pit kavu! onak, ko bedak. iako me bedaci više smetaju neg oni kaj prodaju pamet. ovima kaj prodaju pamet ipak moš tu i tamo ukazat da baš i nisu tak uvijek u pravu...ako ništa znam da u prikrajku svoje izbe razmišljaju o nekim izrečenim suprotnim stavovima. no, bedak je tak benigni da me to izluđuje!
Autor: mai_sarai | 17.02.2013. u 9:16 | opcije
Ma nije bitno tko je, ali nije ovo za što se predstavlja. Kako joj pomoći?
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 9:16 | opcije
btw koko, tko je ame? imam dojam da ovdje na blogu svi sve znaju...a ja nemam pojma tko je tko? i ne dira me to! ho ho..kak volim ovu rimu!
Autor: mai_sarai | 17.02.2013. u 9:17 | opcije
Hahaha, Mai, zato se ovi i prave bedaki da im nemreš niš :)
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 9:17 | opcije
coco.....ti si baš altruista....
buš čula svoje kad ame pročita (ako pročita)
Autor: sleeping | 17.02.2013. u 9:18 | opcije
Ame je nesretna, izgubljena u labirintu. Sad je poprimila ovaj lik. Možda joj pomogne.
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 9:18 | opcije
Ame zna da ja znam tko je ona.
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 9:19 | opcije
I ja si umišljam da sam kokoš, pa kaj.
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 9:20 | opcije
a jebemu....kad znaš ko je...
pomozi joj....ak misliš da joj pomoć treba
Autor: sleeping | 17.02.2013. u 9:20 | opcije
Bilo je nekih pokušaja prije.. no ne da si blizu.
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 9:21 | opcije
Kod Ame je klatno u pitanju, ona ide iz jedne krajnosti u drugu, a nikako da se zaustavi negdje na sredini. Možda jednog dana.. A kvalitetan je to materijal, puno tu ima dobrih strana..
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 9:22 | opcije
Šteta što se ljudi inače ne fokusiraju na svoje dobre strane i kvalitete, već iz onog što misle da na njima ne vrijedi rade slona.
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 9:26 | opcije
ame je ok cura ....samo se ponekad ne uspije kontrolirati....
....tad iz nje izlazi sve ono što spočitava drugima
mislim da ju to muči......što je kao i svi ostali
Autor: sleeping | 17.02.2013. u 9:27 | opcije
Ljudima poput Ame i sličnih treba ugraditi dodatno hlađenje glave. Neki cooler.
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 9:29 | opcije
Ja bi ti vratom zakrenuo i izbušio sve četri gume plus rezervnu,te čavlom na blatobranu napisao BBB Dugave! Nek se zna!Diš ti meni tu parkirat,šta neznaš sama kruh ispeč?
Autor: krize | 17.02.2013. u 9:30 | opcije
Zabraniti im stimulanse - kavu, alkohol, drogu
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 9:30 | opcije
Krize, a to si ti bio? :)
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 9:31 | opcije
I natjerat ih da hodaju bosi.
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 9:31 | opcije
Tak, riješili smo Ame & co.
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 9:32 | opcije
U Dugave se uopće ne usudim.
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 9:32 | opcije
opaaaa....coco?
kava,alkohol....droga?
Autor: sleeping | 17.02.2013. u 9:32 | opcije
slipi, to kaj ame manifestira nije ok, pače grozno je! kak moš reć za nekog tko se tak ponaša (čak i u virtuali) da je ok. ali ja ne sudim ljude po virtuali. nemam pojma kakva je ona osoba, čovjek, žena...no nešto mi ne štima kad se tak ovdje ponaša, što ne znači da nema pravo ovdje noreti tko kako hoće! glupo mi je kad se za nekakvo devijantno ponašanje kaže da je ok? tako se izražavati vulgarno o ljudima...pa jel ti to čitaš ženo? al nisam ničiji niti psiholog a kamoli psihijatar. al čujem da ima ovdje nekoliko psihijatrica..pa možda da ju one uzmu pod svoje. ili ame njih? hm...kako im drago!
Autor: mai_sarai | 17.02.2013. u 9:33 | opcije
Kaj opa, Sleep?
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 9:33 | opcije
krize, dobar ti nick?
Autor: mai_sarai | 17.02.2013. u 9:33 | opcije
Je, Mai, Ame često samu sebe nadmaši, što nije lako
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 9:34 | opcije
Po meni ,išla bi ti doma umotana u katran i perje,pa nek se zna.I još bi ti ofarbao auto u drečavo ljubičastu.
Autor: krize | 17.02.2013. u 9:35 | opcije
mai...pa kaj je loše što ame propagira ljubav....nesaxanje radi sexa.....brak?
velim.....malo ju zeza vokabular....
u načelu je to ok....osim kad ju primi norijada
Autor: sleeping | 17.02.2013. u 9:37 | opcije
mene isto tako oduševljavaju svi koji parkiraju (ili se "samo na trenutak" zaustave) isključivo tako da njima bude komotnije i lakše, bez ikakva obzira treba li tko drugi možda isto u pekarnicu ili slično.
Autor: krelec | 17.02.2013. u 9:40 | opcije
Pa i ja propagiram isto što i Ame. Kak to nije dosad nitko primijetio? Ja još velim i da treba imati djecu.
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 9:41 | opcije
Krelec, imaš rundu .
Autor: krize | 17.02.2013. u 9:41 | opcije
slažem se da je onda svakako kriv nasilnik koji se zbog toga ljuti
Autor: krelec | 17.02.2013. u 9:42 | opcije
Sjebo si rundu.
Autor: krize | 17.02.2013. u 9:43 | opcije
Krelec, ja se ne osjećam krivom. Zakaj si ne narišu crte i ne napišu 'P'?
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 9:44 | opcije
Mi u gradu smo navikli na crte, jbga.
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 9:44 | opcije
Ili još bolje '3P'
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 9:44 | opcije
Aj ponovo razmisli.Second chance,drag si mi.
Autor: krize | 17.02.2013. u 9:45 | opcije
Ma, Krelec opet protiv mene...
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 9:45 | opcije
Ili za tri mala parkinga - 3pm
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 9:47 | opcije
Ti si več u katranu i perju,to je riješena stvar.
Autor: krize | 17.02.2013. u 9:47 | opcije
"Ja samo imam pitati nešto..."
... i, udje koka, preko reda u Poreznoj... :D
fora bio neki šutljivi lik na kraju reda, zadubljen u novine... sastavi je Globusom u frizuru dok si reko keks, na odlasku.
Autor: mmmmmm_da | 17.02.2013. u 9:50 | opcije
Slično mi se dogodilo jedanput u garaži u Mercatoru. Bila gužva, i bilo jedno parkirno mjesto između dviju hrpa kolica. I to mjesto je bilo baš preko crte, tak da se parkiram preko dva mjesta. Ali - kolica lijevo i desno, gomila kolica. I ja se stanem između tih kolica i odem, kaj sad. Naravno, kad sam otišla, došao netko i odgurao sva ta kolica pred dućan, i ja ostala preko dva parkirna mjesta. Kad sam došla do auta čula sam svoje. I kaj ću onda objašnjavati, znate bila su tu kolica, bla... Rekla sam - hik, malo se zaljuljala, i tak..
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 9:51 | opcije
Mka, dobra ti priča, ali ja volim čekati u redu. To me odmara.. I nisam nikad bila u poreznoj.
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 9:53 | opcije
btw slipi i koko....hm..mislim da nije samo greška u koracima. ili ja ne razmem kad netko kaže...treba ju zabit u zid, bljuva mi se...ma joj moj mozak se nemre nit sjetit njenih riječi...meni te riječi imaju značenje i ne izgovaraju se samo tak. koje su njene namjere, zabole me. poanta je da kad kažeš...ubit ću nekog...razvalit mu želudac...hm...meni riječi služe nečem, dakle one imaju značenje. nisam za verbalni delikt, al imam dojam da se nekima ovdje svašta tolerira, a drugima se gledaju zubi...btw moji su još uvijek svi pravi (na razočaranje sveopćeg puka iskričavog ženskog)
Autor: mai_sarai | 17.02.2013. u 9:54 | opcije
a ma... kontam da ta vrsta komocije evoluira u 'pravo', da se svugdje ulazi preko reda, jer se ima 'samo nešto za upitati...'
Autor: mmmmmm_da | 17.02.2013. u 9:55 | opcije
Eh, da mi je vidjeti vas što biste napravili u mojoj situaciji. Da, fakat, što? Sad kad znate priču naravno da ćete biti pametni. Sad sam i ja pametna.
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 9:57 | opcije
Mai, slažem se, Amin rječnik, ali ne samo njen, nije probavljiv. Lanena je pobrisala sinoćnji blog, tam su se Ame i Krpa razbacale, odvratno.
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 9:58 | opcije
Mka, imaš li što konkretno reći, ili mi imputiraš samo?
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 9:59 | opcije
vjerojatno isto. dobit ćemo po pički i zapamtiti sve o nepisanim pravilima.
sa 18 godina ;)
Autor: mmmmmm_da | 17.02.2013. u 9:59 | opcije
Mka, ti hoćeš reći da znaš sva nepisala pravila?
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 10:00 | opcije
..nepisana..
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 10:00 | opcije
I da ti se ne dogodi da pogriješiš?
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 10:01 | opcije
Mka ima tako istančan osjećaj za situaciju da joj se ne može dogoditi da nešto napravi krivo, a pogotovo da kaže nešto neprimjereno. To sam se i osobno uvjerila.
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 10:02 | opcije
hm.
ako ti doista nije palo na pamet da se tu neki lokalni ljudi parkiraju- slaba ti je socio- crta kooperativnosti. ili si nekoncentrirana na tudje potrebe, dok svoje unapredjuješ do ibera.
(ok. ovo je kretenski agresivno. pobjegla mi kuja jutros u šumu pa sam letala u spavaćici za njom.)
Autor: mmmmmm_da | 17.02.2013. u 10:04 | opcije
ma jok, koko.
samo se manje čudim ljudima od tebe.
Autor: mmmmmm_da | 17.02.2013. u 10:05 | opcije
Možda nekaj ne štima sa mnom. Jer - griješim. I griješila sam, i tako učim. No, moji doma me nisu učili da je neoprostivo pogriješiti. Učili su me da se iz pogrešaka uči. Veliš, ok, zajebala sam, idemo dalje. Drugi put nebum.
Point je u - priznati pogrešku, i ići dalje.
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 10:06 | opcije
Sve 5,dobro je dok ti ne pobjegneš u šumu.U spavačici.
Autor: krize | 17.02.2013. u 10:07 | opcije
e vidiš, tražila sam taj blog sinoć...nešto tako ljudsko bude oskrvnuto ljudima poput ame. pročitaj kaj sad piše tamo kod hbs...strašno! ljudi, morate na takve stvari reagirati. na ispade kako u stvrnosti tako i tu treba reagirati...jer ako ne tada ti uzurpatori ponašanja počnu se ponašat u svojoj devijaciji kao da je to normalno. a normalan čovjek se povlači...kud...dokle? ma takve treba stjerat u mišju rupu! iako se ispričavam miševima...svih vrsta!
Autor: mai_sarai | 17.02.2013. u 10:08 | opcije
gotovo sam jednako oduševljen onima koji u marketu ostave kolica na sedeini prolaza i onda komotno dulje vrijeme razgledaju upakirane piliće. stvarno je gušt stati i čekati hoće li milostiva izabrati baš ono pravo.
Autor: krelec | 17.02.2013. u 10:09 | opcije
Nastojim biti oprezan, potpuno ispravan pa da netko eventualno zbog situacije ne može me napasti ili čak širiti tu netrpeljivost. Tko je u čoporu njemu je lakše jer po zakonu jačega prisvaja si i pravo za učinjeno.
Autor: romantic1az | 17.02.2013. u 10:12 | opcije
Dobro kolica na sredini, lako se desi nismo strojevi.
Autor: romantic1az | 17.02.2013. u 10:13 | opcije
e vidiš krelec, takvo ponašanje je donijela ova država...devedesete i ovaj rat nažalost učinio je da više nitko se ne drži reda, svi su bahati i samoživi..jer nemaju kulturu suživota! smandrljali su se s brda, obukli kravate i košulje i misle da znaju stat u redu u...samoposluživanju ili šoping centru. btw toga je u gradovima bilo i prije 30 i 40 (ne samo ovdje već i vani tko je prošao svijeta)godina a ispada da su ih neki otkrili u ovoj državi? red, rad i disciplina se ući u kućnom odgoju...koji je u većine izostao! znaš, ak je netko odrastao tak da mu otac briše nos tak da išmrkne na livadu, taj će to ili slično činit i u gradu. to što u gradu nema livade...nema veze! ili novopečeni vlasnici pasa...koji misle da je isto kad se pas posere na livadi (u selu) ili na pločniku. i tako bih mola nizati...no kome? čemu? ta opet ću ostati osamljena u svom izričaju...jer ja se pravim važna. ne, ja samo znam kako sam živjela u redu prije, sada...i znam da su uvijek bili neki koji su ga remetili. ja upravo imam potrebu pobjeći od takvih "građana"!
Autor: mai_sarai | 17.02.2013. u 10:15 | opcije
Krelec, ja imam dojam da ti ideš okolo i samo režiš na one koji griješe, ili 'griješe', poput velikog pravednika. A ne možeš biti ljubazan ni prema meni, koja te uopće ne diram. Ali me ti povremeno pikneš riječima. Čudno.
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 10:16 | opcije
Ame je Ametist?
Autor: romantic1az | 17.02.2013. u 10:16 | opcije
Recimo, Konzum. Oni nisu normalni, jer im je roba osim na policama zauzela sav prostor po kojem se voze kolica. Paleta sim paleta tam. Ne mogu se dvoje mimoići u Konzumu. Jedan jedva prođe.
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 10:18 | opcije
Da, Ame je AMetist.
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 10:18 | opcije
Red, rad, disciplina. Ja to formuliram kao red i zakon. Iz zakona podosta proizlazi i red. Bez toga nemamo budućnosti.
Autor: romantic1az | 17.02.2013. u 10:19 | opcije
Bila je na vip chatu osoba pod nickom Prizma identična ovoj Ametist. Čak sam joj bio simpatičan. Pitao sam ju ali mislim da nikad neću saznati ako je ona.
Autor: romantic1az | 17.02.2013. u 10:21 | opcije
ne koko, nemam ama baš nište protiv tebe.
samo iznosim svoja zapažanje o stvarima koje me znaju uvijek iznova oduševiti.
jedna od njih je svakako razmišljanje samo i jedino osebi, svom parkingu, svojoj kupovini, svome vremenu.
fučkaj sve druge, kome su važni.
što se tiče grešaka, da i ja ih činim gotovo svakodnevno, ali razmišljanje o potrebama
i drugih ljudi osim je valjda nešto normalno.
Autor: krelec | 17.02.2013. u 10:23 | opcije
Romantic, tako je, svima nama se dogodi. Ja poludim kad netko spava na semaforu, bude zeleno, a on nekaj čita, ili gleda kojekuda. Ali i meni se dogodi: jedan dan sam gledala kako je jedna klinac izletio pred tramvaj i gledam hoće ga neće, sva se preznojim, a u međuvremeno mi bilo zeleno i ovi iza mene poludjeli.
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 10:23 | opcije
Koka kod mene je dobro posloženo i ima mjesta u Konzumu. Više me brine da će se dućani isprazniti kupcima.
Autor: romantic1az | 17.02.2013. u 10:24 | opcije
Krelec, ti znači misliš da ja ne razmišljam o tuđim potrebama nego rušim sve pred sobom? Ok. A misliš li ti da je meni to ugodno čuti? Kako to da ne pomisliš - možda Coco fakat nije mogla naslutiti da na ono mjesto stanu 3 auta, možda je bila umorna, možda je bila bolesna, i možda nije u redu da je smatram odmah bešćutnom i sebičnom?
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 10:26 | opcije
I opet: imate više razumijevanja za nekog tamo nepoznatog, nego za mene koju me koliko toliko poznajete. Nije lako suosjećati s nekim bliskim, jelda? A pogotovo sa svojom ženom, mužem, sestrom..
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 10:29 | opcije
Koka, jednom je jedan chater napisao: strogo pazim da nikad nikog ne uvrijedim i nitko me nikad ne napada dok pišem. To treba i znati, ali približiti se može svatko.Prijaznost i pristojnost je formula. Slično je i u životu.
Autor: romantic1az | 17.02.2013. u 10:30 | opcije
Ako nisi siguran da činiš ispravno (i svakom razumljivo) onda odustani.
Autor: romantic1az | 17.02.2013. u 10:32 | opcije
Romantic, nek mu je sa srećom. Nek proba doći ovdje na blog. Ne znam zakaj ljudi ovdje imaju potrebu podbadati, fakat ne razumijem.
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 10:33 | opcije
ne kužim zakaj moje mišljenje o nekim općim stvarima
smatraš napadom na sebe. samo iznosim svoje mišljenje
o temi bloga, a ona je koliko sam uspio shvatiti,
čovjek se naljutio što si ti zauzela tri parkirna mjesta, jer ti
je tako bilo komotnije.
Autor: krelec | 17.02.2013. u 10:34 | opcije
Romantic, što to sad znači? Da bih ja trebala pisati postove, jer se dogodi da nekog uzrujam s njima? Iako nemam pojma zakaj se netko uzruja.
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 10:34 | opcije
Krelec, nisi pročitao dobro. Nije zato jer mi je bilo komotnije - ovo je tvoja konstrukcija, nego mi nije u peti bilo da je to parking za tri auta, kako mi je ovaj objašnjavao, i objašnjavao mi je kako sam trebala okrenuti auto, što nisam mogla obzirom s koje strane sam došla. Da su tamo stajala već dva auta, razmjela bih, Ili barem jedan. Ne bih se niti stala jer je bilo pretijesno, auto mi je prevelik.
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 10:37 | opcije
Pa ljudi na chatovima isti su kao i na blogovima. Obično usamljeni, neki i malo čudni, teški za shvaćanje. Dođi na američki ili japanski chat ista stvar.
Autor: romantic1az | 17.02.2013. u 10:37 | opcije
Cococh,ja te razumijem i shvaćam tvoj gnjev.Možeš od mene očekivati rame za plakanje,jer empatija je kod mene vrlo izražena osobina.Takođe držim do riječi,tako da ti katran i perje ne ginu.
Autor: krize | 17.02.2013. u 10:38 | opcije
Koka sve te potencijalne dileme nečije oko parkinga trebala si ranije predvidjeti. Pa i to da netko može svojatati parking, svoj teritorij. Ali na greškama se uči.
Autor: romantic1az | 17.02.2013. u 10:40 | opcije
Koka, nisi razumjela što pišem. Nije kritika, valjda moja greška, drugi put ću nastojati biti jasniji a sad da se ne vraćam natrag.
Autor: romantic1az | 17.02.2013. u 10:45 | opcije
Meni je izrazito drago da ste takvi da idete okolo i razmišljate i radite samo ono što druge neće povrijediti. Da ste tako istančanih socijalnih vještina i vidite daleko unaprijed. Iskreno, nisam to iščitala iz vaših reakcija ovdje. Ali, ako vi tako kažete, ja vam vjerujem.
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 10:46 | opcije
Da, i svaku bakicu u samoposluzi koja zabunom ne odgura svoja kolica u stranu, treba odmah kazniti. A jeste li svjesni da se mnoge bakice oslanjaju na kolica i to im dođe umjesto štapa? I nisu baš fletne kad se treba naglo maknuti. No, to ne spada u onu socijalnu osjetljivost.
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 10:49 | opcije
Što ćeš koka, u gužvi i neredu teško je biti svakome ispravan i izbjeći napade. Bar to svodimo na najmanju mjeru.
Autor: romantic1az | 17.02.2013. u 10:49 | opcije
Da, Romantic, pa o tome i pišem. Griješe drugi, ali griješimo i mi. I kamo bismo došli da se svaki put kopaju oči zbog nečije pogreške? Treba oprostiti, mahnuti rukom i ići dalje.
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 10:51 | opcije
Rijetke su obzirne osobe kao ti koka ili mai na primjer.
Autor: romantic1az | 17.02.2013. u 10:51 | opcije
Ne bi druge izjednačio sa obzirnima i pristojnima. Da su svi takvi svijet bi sasvim drukčije izgledao.
Autor: romantic1az | 17.02.2013. u 10:53 | opcije
Jer ljudi često griješe zato jer ne znaju da griješe. Ili zato jer im je taj čas loše. Ili im je nedajbože možda netko umro. Možda se samo neka ljubav ugasila, pa ih boli? Možda su dobili friško otkaz.. Možda su jednostavno rastrešeni taj čas, bez ikakve zle namjere, i inače paze, ali taj čas ne paze jer eto..
Čemu odmah gnjev?
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 10:53 | opcije
puno je komotnije vječno tražiti isprike, nego nastojati da ti isprike ne trebaju
Autor: krelec | 17.02.2013. u 10:57 | opcije
Eh, Romantic, meni je svijet zanimljivo mjesto. Volim ljude i vidim kad su slabi, i oprostim im kad pogriješe. Pa kam bi došla da su mi svi zli, i da mislim kako su svi protiv mene, ili protiv svih?
Jedino kad pretjeraju i nakon opomene da prestanu, onda im dam packu. Ali na pojedinačne slučajeve ne reagiram.
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 10:57 | opcije
Ljudi griješe iz dva razloga. Zbog svoje zle naravi i zbog nerazumijevanja. Ako ignoriramo ovo prvo onda zapravo sebe podcjenjujemo. Kaže i narodna da to nije dobro.
Autor: romantic1az | 17.02.2013. u 10:57 | opcije
jer je i nama neko umro, dobili smo otkaz, imamo rak etc.
Autor: mmmmmm_da | 17.02.2013. u 10:57 | opcije
Ja srećom nemam takvih problema,naime koristim košaru jer nisam dovoljno likvidan za napunit kolica,a ako mi se slučajno i nađe na putu kakva bakica ili majka s djetetom,ja ih ljubazno i nadasve kulturno zamolim da se maknu s puta,nogom.
Autor: krize | 17.02.2013. u 10:58 | opcije
Mka, sretna si ako ti nije ništa od toga.
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 10:59 | opcije
Koka, nekako se udaljuješ, nisam to mislio. Kažem nema zamjerke, mislim da si kvalitetna osoba ali morat ću se naučiti biti ti razumljivim.
Autor: romantic1az | 17.02.2013. u 11:00 | opcije
To vaše mi je kao na muhu ići topom. Jer REDA TREBA BITI!
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 11:00 | opcije
Krize, malo si nervozan ponekad ili mi se samo to čini?
Autor: romantic1az | 17.02.2013. u 11:02 | opcije
E koka tu se razumijemo 100%. Pravila koja vrijede za sve pa i općeprihvaćeni obrazac ponašanja. "Samo" to nas razlikuje od Danaca.
Autor: romantic1az | 17.02.2013. u 11:04 | opcije
sretna sam, normalno. ali imam iskustvo svega toga. tak da... kad sam u optimumu- ne zaboravljam da drugi nisu. i, iz bivše tame, kooperiram sa svijetom. ne zaboravljam se.
ustvari je sve ovo sukob životnih puteva i rezona koji se kroje pri tome.
Autor: mmmmmm_da | 17.02.2013. u 11:05 | opcije
Romantic, sve ok, ti pišeš što misliš. I drago mi je ivdjeti te na blogu jer si ugodan sugovornik. No, ja nekako ne mislim da ljudi imaju zlu narav. Doduše, za troje-četvero koje sam upoznala mislim da su ekstrakt zla. Ali to ima svoje razloge i uzroke. Maknem se od njih i sve ok. I mislim da svi sve rade u najboljoj namjeri, najiskrenije. Ono što je opasno je - biti krut u stavovima. U toj kurtosti uvijek je netko zao. A zapravo nije.
Zato zagovaram elastičnost. Pogledati stvar iz drugog ugla. I tak..
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 11:05 | opcije
posve sam siguran da hipersenzibilnost na kritiku i drugačije mišljenje nije oličenje elastičnosti i tolerancije.
Autor: krelec | 17.02.2013. u 11:10 | opcije
Nisam mislio tako, nego u smislu da ono što je zlo u naravi jednim dijelom klica je loših događanja. Naravno apsolutno zlo ne postoji. Idem skočit van po kruh odnosno špežu što bi ovdje rekli, hvala na ugodnom pisanju.
Autor: romantic1az | 17.02.2013. u 11:12 | opcije
Da sam barem ja sigurna da apsolutno zlo ne postoji..
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 11:14 | opcije
Pozdrav, Romantic, i čitamo se :)
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 11:14 | opcije
Krelec to ti misliš sa svoje točke gledišta, odnosno to je tvoja realnost. Nije općeprihvaćena jer većina ne misli tako. Ajde čuvaj se i ti od sukoba ili uživaj u njima, kako hoćeš, prijatan vam dan.
Autor: romantic1az | 17.02.2013. u 11:15 | opcije
:)
ne postoji. romantik zna znanje.
Autor: mmmmmm_da | 17.02.2013. u 11:17 | opcije
E sad si koka izvršila jednu veliku sintezu. Razočarala si se ljudima i to jako utječe na tvoj tok misli. Ajde prijatna vam nedjelja, sretat ćemo se još u prijatnom druženju.
Autor: romantic1az | 17.02.2013. u 11:19 | opcije
Kao i pitanje - postoji li Bog? Ja znam da postoji jer imam višestruko iskustvo. Isto tako znam da postoji zlo, jer isto tako imam višestruko iskustvo. Ali nije to razočaranje u ljudima, Kako Romantic kaže, to bi bilo prejednostavno. A to kaj netko misli o tome, njegova stvar.
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 11:49 | opcije
U detalje ne bih. To je moja osobna stvar.
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 11:50 | opcije
Tu na blogu, i na takvim mjestima gdje se skriva iza ekrana, najviše se oslobađaju oni koji su u realnom životu suprimirani. Samo uzmem 'negativ' od slike ovdje, i imam pravu sliku.
Autor: Cococh-Anel | 17.02.2013. u 15:13 | opcije