O ljubavi

…kad svi, mogu i ja, iako sa zakašnjenjem (i kao reakcija na jedan od komentara) ;)



Ima ih različitih.
Prema istom objektu subjektivno je doživljavamo.
Isti doživljaj može u vremenskom intervalu, na našoj adresi, biti varijabilan.

Ali nekako, kad govorim(o) o ljubavi, ljubav je zajednička točka koja umrežuje mnoga emotivna stanja, a ona, objedinjena čine nas zadovoljnim pojedincima, povezanim s objektom prema kojem je usmjerena ljubav na najdublji način.

Ne vjerujem u ljubav kao nedefiniranu kategoriju. Ili kategoriju bez kriterija.
Jer kvalitativno se devalvira. Gura u kalupe koji s ljubavlju nemaju baš nikakve veze, ni po veličini, ni po obliku otiska.
Ljubav nije stvar odluke. Voljet ću ili neću voljeti; nekoga ili nešto. Ili budem, ali ne danas. Možda sutra. Najvjerojatnije idući tjedan. Ziher u svibnju.
Ljubav je uvjetovani refleks!

Kad volimo, možemo nekoga voljeti zbog sebe, projicirajući ljubav prema van, tko zna iz kojih potreba, obično osobne naravi.
Jer....
Ljubav nas čini mekim.
Otupi oštrice.
Ublaži reakcije.
Mijenja smjer kretanja. Ponašanja.
I potrebna nam je takva promjena, zbog nas samih.

Možemo voljeti i zbog tog, nekog koji je ljubav, ščućurenu u jednom od kutaka naše duše, izvukao na površinu.
Ogolio nas. Riječima. Djelima. I onim između.
Vještim pokretima skinuo skoreni sloj, kao kad naranču guli do njenog sočnog mesa.

A možemo povezati i jedno i drugo i voljeti duplo. S guštom iscijediti sok te iste naranče i piti iz zajedničke čaše. Čak i bez šećera.


Vjerovat ću da je ljubav bezvremenska i apersonalna kad mi se u realnoj situaciji pokažu pomaknute granice. I dokaže da ljubav postoji sama po sebi i da nije ni sa čim i ni sa kim uvjetovana.

U suprotnom, ne vjerujem u ljubav kad se okreće i drugi obraz da (za)bridi.
Zaviruje iza zrcala, u potrazi za svojom slikom.
Traži opravdanje u nečemu što se opravdati ne može. Ne treba.
I voli u razumijevanju i onoga što je (zdravom) logikom na suprotnoj strani.




Ježi ga!

Moj emotivni sklop šljaka uz rješive jednadžbe. Poznate mjerne jedinice.
Redovit servis. Pravilno održavanje.
Taktilnu ljubav, konkretnog oblika.
I vrijednosnog sustava.

Drugačije, ma koliko se trudila, ne ide.
Vjerojatno ni ne treba..... ;)



Utorak kao ponedjeljak. Savršeno.

Dobro vam jutro! :)

02.04.2013. u 8:47   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=X5h02ZmeB5c

Autor: -ARES-   |   02.04.2013. u 8:54   |   opcije


:) (odgledala ga ziher, barem 3x :)

Autor: meija   |   02.04.2013. u 8:57   |   opcije


"Moj emotivni sklop šljaka uz rješive jednadžbe. Poznate mjerne jedinice."

" Kad znaš zašto voliš, onda više ne voliš".

Kad znaš zašto voliš, e, to bi mogla biti ta tvoja nepotrebna mjerna jedinica koja negira ljubav kao ludost. odsustvo razuma, nepoznatu silu, a i čistu neistraženu kemiju...
U ljubavi ima tisuću nepoznanica i svaka tvoja rečenica samo to potvrđuje koliko god izgledala objektivna i razumljiva. Jest. Svaka rečenica je zasebno razumljiva, ali zajednički su potpuno neshvatljive....

Autor: MedoDebeli   |   02.04.2013. u 9:00   |   opcije


" Kad znaš zašto voliš, onda više ne voliš".

Medonjo, ovo je šuplja priča jer je kao ljubav koja se čeka, a kad se dočeka više nije interesantna. forma izazova i ništa više.
kako netko može prestati voljeti kad prepozna to kaj voli? osjeti kao svoje....to ne kužim
oš mi objasniti?

;)

Autor: meija   |   02.04.2013. u 9:03   |   opcije


i još nekaj. ljubav nije ludost. nije odsustvo razuma (osim u iznimnim slučajevima ;)
zaljubljenost je se to kaj si naveo

ljubav je sigurnost! poznati dodiri. osjećaji. mali (veliki) svijet u dvoje....
za mene
ne znači da na ljubav i ti tako gledaš

Autor: meija   |   02.04.2013. u 9:05   |   opcije


sVe*

Autor: meija   |   02.04.2013. u 9:06   |   opcije


Problem nastaje u definiciji ljubavi.Gdje je naputak sa točno definiranim smjernicama da ne zalutamo u neko drugo područje kao što to obično biva?Koliko znam velika većina često pobrka razne vrste naklonosti sa ljubavlju iako sa njome u pravom smislu riječi nemaju ništa (možda tek samo fragmente koji nisu spojivi u cjelinu).

Autor: -ARES-   |   02.04.2013. u 9:06   |   opcije


upravo to Ares...
može mi netko biti drag. simpatičan. ugodan
ali to ne znači da ga volim
ali ako ga volim, volim ga i zato kaj mi je drag, simpatičan i ugodan...i štošta još nešto ;)

Autor: meija   |   02.04.2013. u 9:08   |   opcije


ja ti ga mislim ovako ........ ljubav je neobjašnjiva, ona se ne planira...nemreš ju programirat, a bogme ni držat u nekim zadanim okvirima. Desi se htjeli mi to ili ne.
Ali kad se desi, odvodi nas u krajnosti kojih nismo svjesni i koje ne možemo predvidjeti.
Ljubav, ako padne na plodno tlo, može biti čudesna, u isto vrijeme izaziva i strah i strahopoštovanje, a koliko će trajati, ovisi o tome koliko smo spremni "uložiti" u nju ....i emotivno i taktilno... i ona treba pažnju :-))))
dobro ti jutro, meyyyyy

Autor: Bell13   |   02.04.2013. u 9:09   |   opcije


Ma sve je to ok.Ali što ako je ona samo projekcija naših želja a ne i stvarnog stanja?

Autor: -ARES-   |   02.04.2013. u 9:11   |   opcije


netko je jednom davno tu na blogu napisao da je "zaljubljenost stanje neuračunljivosti" :-))))
jesmo li onda, kad zaljubljenost preraste u ljubav "uračunljivi"?
pa nisam baš sigurna di je granica između ta dva stanja .... nekako mi se ipak ... prožimaju

Autor: Bell13   |   02.04.2013. u 9:12   |   opcije


Nisam to želio reći.Ovako,što ako je ta ljubav samo stanje naših želja,tj. toga što želimo da bude tu a u stvarnosti je nema?

Autor: -ARES-   |   02.04.2013. u 9:15   |   opcije


ljubav je kao one famozne čestice inspiracije
luta svemirom, koji je golem i neizmjeran, s mnogo više praznina nego čvrstih tijela, mnoogo više, šanse su nanomale
i onda čestica naleti na nekog od nas
i to je to

sve druge teorije i prakse padaju u vodu pred ovom ful-anti-determinističkom :)))

Autor: CrystalClear   |   02.04.2013. u 9:16   |   opcije


a kajaznam Bell....možda je bolje biti u ovim vremenima malo pomaknut, pa i kad je riječ o ljubavi :P

Autor: meija   |   02.04.2013. u 9:16   |   opcije


Ares, onda imamo grdi problem, prvo sami sa sobom, kad postanemo svjesni di smo, a bome i osoba uz nas koja nam je cilj

Autor: meija   |   02.04.2013. u 9:18   |   opcije


U većini slučajeva i je tako.Jer u protivnom bi našli ljubav i nebi je bilo potrebe više tražiti.

Autor: -ARES-   |   02.04.2013. u 9:22   |   opcije


i onda, CC, kad se te dvije čestice nađu na istoj putanji, usuprotnog smjera kretanja, sudare /puknu se :))

Autor: meija   |   02.04.2013. u 9:22   |   opcije


a kaj ako je pronađena, ali nija prepoznata kao ljubav, Ares?
jer je drugačija od uobičajenih špranci
jer je drugačija od dosadašnjih
jer....

Autor: meija   |   02.04.2013. u 9:24   |   opcije


da, i bolje nam je da ne računamo vjerojatnosti :DD

drži čvrsto ako imaš, ako nemaš, zazivaj :D

Autor: CrystalClear   |   02.04.2013. u 9:24   |   opcije


Ti si, vjerojatno, poistovijetila vođenje ljubavi iz ljubavi s ljubavi kao pojmom. Poistovijetila predmet ljubavi s ljubavlju. Ljubav je ljubav zato što to jest, a nije ni Marko , ni Šime, ni Lucija, ni Štefica.
Sjećam se jedne svoje profesorice zbog koje sam govorio puno o ljubavi i kad sam upoznao svbog rođaka s njom, on se pitao zašto ju volim a ja nisam znao odgovor. Bila je mrzovoljna, ponekad histerična, ponekad duhovita, ali zašto ljubav?

Imam li pravo i tu biti subjektivan, ili moram prihvatiti tvoja pravila, Ili nekog tamo 17-tog?
Izgleda mi suvišno o tome ulaziti u polemiku. Moja ljubav je samo moja i ne trpi uopćavanje, a pogotovo ne korekcije. Ako to ne prolazi na tvom blogu, Neće svijet zbog toga propasti, niti će netko biti veći....u ljubavi!

Autor: MedoDebeli   |   02.04.2013. u 9:26   |   opcije


raširiti dlanove prema gore?
ili samo ruke u zagrljaj.... ;)

Autor: meija   |   02.04.2013. u 9:26   |   opcije


ljubav se...po meni može kontrolirati.
Kad se zaljubiš i kad bi ta zaljubljenost, trebala prerasti u ljubav,
počinjemo uključivati mozak. U zaljubljenosti se ispucamo, a onda razmišljamo da li trebamo
dozvoliti da to preraste u ljubav. Treba sagledati sve "za" i "protiv" i onda se prepustiti ili
stisnuti kočnicu...

Autor: vrbica   |   02.04.2013. u 9:27   |   opcije


znate kaj deca ....
dajte se primite posla , ljubite , volite
a ne samo trabunjati o tome

Autor: vuklisicaa   |   02.04.2013. u 9:28   |   opcije


Konzumerizam s alibijem nije ljubav, al ajd...nema veze. Makismalno hedonizam. Al svodi se na isto.
Ugoda je to. Ljubav nije nužno povezana s ugodom.
Dobro ti jutro. :-)
O ukusima se ne raspravlja.
Meni je ok tvoj stav.

Autor: pasemi   |   02.04.2013. u 9:28   |   opcije


Tvoj blog je edukativan. Ljubav to nije, Bar moja nije. Nikad nije ni bila.

Autor: MedoDebeli   |   02.04.2013. u 9:30   |   opcije


interesantan mi je ovaj dio gdje spominješ ljubav koja okreće drugi obraz. to bi tada bila nekakva ljubav puna milosrđa, ljubav radi koje čovjek doslovce zatire sebe za dobrobit drugoga. to bi valjda bio agape.
eto, ja ne vjerujem u takvu ljubav. više.

Autor: ivanschchica   |   02.04.2013. u 9:31   |   opcije


Vuče, misliš da kad položiš vozački ( ispuniš abecedu kategorija ) da si postao Schummaher? Oladi!

Autor: MedoDebeli   |   02.04.2013. u 9:33   |   opcije


Vozila imaju sve više sitnica koje sjebu spontanost vožnje...

Autor: MedoDebeli   |   02.04.2013. u 9:35   |   opcije


medo ..ne ...ali goran štrok bih mogao biti
ili recimi ...jovica paliković

Autor: vuklisicaa   |   02.04.2013. u 9:36   |   opcije


ma ne spominjem nigdje vođenje ljubavi, Medonjo ;)
i naravno da ne moraš prihvatiti niš od ovog napisanog, ali dok god me netko ne uvjeri u suprotno, uvučena sam u svoje riječi

ne govorim o ljubavi kao ljubavi prema svima i svakome, pa iprema ljudima koji su u na našem životu po nekom zadatku, slučajno ili namjerno, povremeno. mislim na točno konkretnu ljubav kojoj je svima nama potrebna
i kad ima ima, nema veće ljubavi od te (Bog je ovaj put u drugoj priči ;)

Autor: meija   |   02.04.2013. u 9:37   |   opcije


Voliš relije, a ne piste?

Autor: MedoDebeli   |   02.04.2013. u 9:38   |   opcije


negdje sam pročitala u (vezano za Kuran) da je prava i vječna ljubav ona: kao što rob voli svog gospodara.
nakon onog prvog otpora prema tome, kad razmislih malo bolje, ima nešto u tome.
u kombinaciji kad nemaju drugog izbora, ljudi se opuste u ljubavi, prepuste se tom i u tome uživaju

Autor: pognioci   |   02.04.2013. u 9:39   |   opcije


vuče, oš s lisicom na ignor? miniraš mi zapis :P

:))

Autor: meija   |   02.04.2013. u 9:41   |   opcije


" ljubav je sigurnost! poznati dodiri. osjećaji. mali (veliki) svijet u dvoje...."

Mene to asocira ipak na prisnost, na kontakt tijela. Istina je da ne spominješ " vođenje ljubavi ". Formalno!

Autor: MedoDebeli   |   02.04.2013. u 9:44   |   opcije


ivanschice...ali neki i to zovu ljubavlju

ma, pasemi je "kriva" za ovaj zapis ;)
jer može voljeti sve i svakoga, a ja ne....pa... :)

Autor: meija   |   02.04.2013. u 9:44   |   opcije


pogni, ljubav koja nema izbora?
nije li to navika i inertno prihvaćanje statusa?

ali da ljubavi i ljubavi ima, ima....

Autor: meija   |   02.04.2013. u 9:46   |   opcije


pognioci, upravo čitam jane eyre, ona također svog dragog naziva gospodarom.
ima nešto u tome što govoriš. što je ljubav nego potpuno predanje. evo ti moj život, pa čini s njim što te volja! za takvo što treba puno, puno hrabrosti.

Autor: ivanschchica   |   02.04.2013. u 9:47   |   opcije


Medonjo, zakaj u dodirima vidiš (samo) seksualnost
mogu te zagrliti kao prijatelja kojeg volim
ha?

mi smo taktilna bića. to kaj često puta zaboravljamo na blagodat dodira, druga je stvar...

Autor: meija   |   02.04.2013. u 9:48   |   opcije


pred 15-tak godina me jedan poslovnjak posjeo i izjavio mi vječnu ljubav. nije ga bilo briga u kojem sam statusu, baš ništa..

obrazložio je to otprilke ovako: na cesti, u lokalu ili bilo gdje u javnosti ne bih vam prišao, pogriješili ste što ste mi dozvolili da vas upoznam.

Tog njegovog objašnjenja često se sjetim na iskrici
jer ovdje možemo govoriti o privlačnosti s onima koji su nam to- dozvolili

ne vjerujem u neuzvraćenu ljubav
svaka ljubav dobije odgovor, ukoliko je prava, naravno
i ukoliko se očituje kroz ljudsku dobrotu

Autor: pognioci   |   02.04.2013. u 9:51   |   opcije


ha, ali da li je taj odgovor koji priželjkujemo, pogni?

Autor: meija   |   02.04.2013. u 9:53   |   opcije


Mislio sam da pišemo o ljubavi između žene i muškarca koja obuhvaća i vođenje ljubavi. Ako je riječ o globalnoj ljubavi, ne zanima me. ( mene su sve moje životinje voljele, ali ne i sve žene koje sam ja volio ).

Autor: MedoDebeli   |   02.04.2013. u 9:54   |   opcije


meija, nekog volimo zbog njegove dobrote. lijepog odnosa prema nama, prema drugima i prema životu. Općenito zbog onoga što je i kakav je.

ukoliko volimo nekoga tko je prema nama zločest- onda je vrijeme da potražimo liječničku pomoć, jer voljeti nekog tko te tuče recimo- je bolest a ne ljubav.

Autor: pognioci   |   02.04.2013. u 9:55   |   opcije


Pogni, stvaraš pravila! Srami se!

Autor: MedoDebeli   |   02.04.2013. u 9:58   |   opcije


Medonjo, pišemo. i ne pišemo
ali činjenica da te volim kao prijatelja ne umanjuje tu ljubav ;)

Autor: meija   |   02.04.2013. u 9:58   |   opcije


joj:)

opet ljubav:)))

Autor: styx   |   02.04.2013. u 9:59   |   opcije


pogni, zato sam i napisala da je ljubav uvjetovani refleks
nekog volimo zbog njega samog, kakav je, kakav je prema nama, a ne zbog nekakve kozmičke ljubavi koja nas je puknula i gurnula prema njemu :P

Autor: meija   |   02.04.2013. u 9:59   |   opcije


round robin, stiksi :))

Autor: meija   |   02.04.2013. u 10:01   |   opcije


medo, ne stvaram pravila

psihička manipulacija osjećajem obveze i krivnje od one druge strane često se interpretira kao ljubav.

navika se najčešće zamjenjuje s ljubavlju.

samoća izaziva osjećaj ljubavi za nekog koga inače ne bi "voljeli"

kao i kad si jako gladan, svako jelo je fino..

Autor: pognioci   |   02.04.2013. u 10:01   |   opcije


virnuh na blog oprezno ko miš iz posije. došuljala sam se, tap tap tap...
pogledah lijevo - aj, može. standardno. pogledah desno, hm, prolaz.
pogledam kod meije, škiljeć, rekoh, jel ima šta da se priključim...
evo ljubavi iz busije:)))

Autor: styx   |   02.04.2013. u 10:01   |   opcije


pogriješili ste što ste dozvolili da vas upoznam. :)
danas je relativno lako upoznati nekoga, pogotovo ako je njegova produkcija u javnim medijima bez kraja i konca.

Autor: ivanschchica   |   02.04.2013. u 10:02   |   opcije


lako je biti sretan kad nešto lijepo primaš....ljubav bi se najbliže opisala s osjećajem sreće kad nešto lijepo DAJEŠ...i zbog toga se baš osjećaš dobro:)

Autor: PAMELA_007   |   02.04.2013. u 10:03   |   opcije


kakva je to ljubav ako shvatiš da nekog voliš tek kad on ode???

Autor: pognioci   |   02.04.2013. u 10:03   |   opcije


e, iv čita jane eyre:)
iv, to mi jedna od najdražih knjiga. makar je iz današnje perspektive malo off. al zbilja je volim:) (eto, ljubav. sorry na oftopicu:)

Autor: styx   |   02.04.2013. u 10:04   |   opcije


je, tip je zvekne, a ona "ma, znam da me voli"

kaj, i to je ljubav?

možda bi nam svima bilo lakše kad bi o bitnim životnim stvarima imali univerzalne definicije..kažem, možda...

Autor: meija   |   02.04.2013. u 10:04   |   opcije


ivančice, nije lako ljude upoznati.

mene je jako teško upoznati, makar stalno pričam o sebi. neki dan sam mai_ pitala koje sam vjeroispovjesti pa je zaštekala. Mogu puno toga pitati one koji misle da me poznaju, pa će shvatiti da me ne poznaju :))
isto vrijedi i za druge..
ako netko živi 40 godina, ne možeš ga upoznati sa par rečenica.

Autor: pognioci   |   02.04.2013. u 10:05   |   opcije


Pam, doći do emotivne zrelosti da ne tražimo niš za uzvrat i da guštamo u svojim impulsim, treba puno popapanih žganaca ;)

Autor: meija   |   02.04.2013. u 10:06   |   opcije


kakva je to ljubav ako shvatiš da nekog voliš tek kad on ode???

Autor: pognioci | 02.04.2013. u 10:03 | opcije


ziheraška :)

Autor: styx   |   02.04.2013. u 10:07   |   opcije


patnička :P

Autor: meija   |   02.04.2013. u 10:10   |   opcije


styx, nema veze što je off, i ja sam počesto out of time i ne smeta mi to.

pognioci, ja sam sama sebi otvorena knjiga (gotovo nikakva nepoznanica, što me povremeno čak i nervira). što ne znači da sam i drugima. razmijem o čemu govoriš :)

Autor: ivanschchica   |   02.04.2013. u 10:11   |   opcije


*razumijem! :))

Autor: ivanschchica   |   02.04.2013. u 10:11   |   opcije


(btw, ivanščko, jane eyre je u ono vrijeme bila skoro pa feministička literatura. jest da se predavala gospodaru, al žena je napustila obitelj, radila, imala aferu s muškarcem kojem je žena još bila živa. jako diskutabilno za ono vrijeme. bila ljubav tada teža nego danas:)

Autor: styx   |   02.04.2013. u 10:11   |   opcije


davanjem sebe onome tko to ne uzvraća je nepošteno prema drugima, jer te taj krade onima koji daju i mogao si davati onom tko bi ti uzvratio.
To neuzvraćeno davanje nejde na dugačke pruge, jer se polako gasi ukoliko onaj drugi ne dodaje vatre..

to s neuzvraćanjem mi je isto ko da ideš u dučan, plaćaš robu, a robu ne dobiješ..i tako iz dana u dan...

Autor: pognioci   |   02.04.2013. u 10:11   |   opcije


pogni, kaj misliš da u nama postoji određena količina ljubavi, pa ako fulamo i rasipnički se ponašamo, da negdje drugdje fali?
a kaj ako se ljubav ljubavlju multiplicira? ;)

Autor: meija   |   02.04.2013. u 10:13   |   opcije


volimo nekog zašto što smo nešto dobro, lijepo i posebno vidjeli u njemu

prestaje se voljeti kad vidimo da sme se "prevarili", odnosno, kad shvatimo da on nije ono što smo mi voljeli, pogotovo ako se prema nama počne ponašati loše.

normalno je da ljubav prestane radi razočaranja u nekoga.

ljubav se zaslužuje, kao i poštovanje i sve ostalo ostalo.
bez obzira što je ljudi omalovažavaju do te mjere da je uzimaju pod normalno.

Autor: pognioci   |   02.04.2013. u 10:17   |   opcije


styx, jane eyre nije imala vlastitu obitelj, barem ne do zadnjih pedesetak stranica romana. romana od šesto stranica. nadalje, bila je bez imetka pa se morala uzdržavati sama. a afera o kojoj pričaš nije bila afera nego čista, iskonska ljubav s njezine strane i to ljubav prema muškarcu za čiju bolesnu ženu do dana vjenčanja nije saznala. kada je saznala, otišla je.

Autor: ivanschchica   |   02.04.2013. u 10:21   |   opcije


i tak....dati da bi se dobilo (ne nužno istovremeno)...pa i kad je o ljubavi riječ

grem šljakati...čitamo se..mah-mah :)

Autor: meija   |   02.04.2013. u 10:22   |   opcije


da meija, na žalost
ne rijetko se dogodi da se ljubav "rasipa" na pogrešne ljude, odnosno one koji sebično uzimaju, a ne daju,
pogrešni uzimaju i vrijeme i energiju

kažu da svi imaju pravo na ljubav
i da je oni zločesti trebaju najviše da bi postali dobri

međutim, ne znam baš primjera da je netko dugotrajno zbog ljubavi postao dobar- postao je samo još oholiji

Autor: pognioci   |   02.04.2013. u 10:23   |   opcije


(ma bila je prilično inatljiva za ženski lik romana iz 19. st., prvo je odbila poslušnost onoj tetki (bome se ne sjećam jel joj bila prava tetka ili neka koju su joj dodijelili), pa malo zajebana u školi, pa otišla malo bit guvernanta da bude neovisna (mogla se i udat), pa onda mislila svojom glavom o R.-u, pa se ispostavilo da R. ima ženu, a ova kidnula. nije baš bilo jako neovisno to što se vratila, al mu je pokazala bosanski grb, da ne može on nju sad farbat. i tsl. odskakala od standarda:))

Autor: styx   |   02.04.2013. u 10:38   |   opcije


ko vas šiša. idem radit. udat ću se sutra.

Autor: ivanschchica   |   02.04.2013. u 10:42   |   opcije


(zapravo su s tim petljanjem o ljubavi sve krivi "ženski" romani iz 19. st. kad cura nije smjela malo skoknut u afericu da vidi kak stvari idu, nego čim nije ljubav do groba, odma munje, stigme i gromovi)

Autor: styx   |   02.04.2013. u 10:43   |   opcije


(a za ostalo je kriv Tom Sawyer)

Autor: styx   |   02.04.2013. u 10:45   |   opcije


Vezati se za osobu je stvar potrebe, biologije i tradicije. To nije ljubav.

Ljudi se u pravilu ne vežu za osobe, nego za ljubav.
Danas živimo u dobu kada smo slobodniji shvatiti to.
Tako da možemo voljeti bilo koju osobu: muškarca, ženu, nebitno, ako tako odlučimo.
Možemo odlučiti da nam je s nekim ugodno, udobno, sigurno, da bi se mogli bez problema razmnožavati s tom osobom, ali to nije ljubav.
Možemo biti zadovoljni partnerom jer imamo ono što drugi žele..to isto nije ljubav.

Ljubav je odmorište od sranja- to je bivanje, odmorište.
E, kad izađem na odmorištu, stvarno nemam potrebe raspravljati- želim se samo okrijepiti.
Ljubav je okrepljujuća i daje snagu za nastavak putovanja.

Autor: pasemi   |   02.04.2013. u 10:47   |   opcije


zakaj ne raspravljamo o seksu?:/
moram razmislit zaš imam otpor prema ljubavi u zadnje vrijeme:))

Autor: styx   |   02.04.2013. u 10:55   |   opcije


umorila me, brate, sve ove godine. ko hrčkodrom.
ono.. šofer, ima izlaz :D

Autor: styx   |   02.04.2013. u 10:57   |   opcije


ko groundhog day: voli, voli. voli. skači. plivaj. pati. voli. trči. hodaj. crtaj. piši. vježbaj. voli.
aaaaaa. FO, ljubav.

Autor: styx   |   02.04.2013. u 10:59   |   opcije


na godišnjem sam od ljubavi. jbtse :D

Autor: styx   |   02.04.2013. u 11:00   |   opcije


ok...slijedeći će biti:
O seksu

ili...

O sex-u

:)
:P

Autor: meija   |   02.04.2013. u 11:32   |   opcije


Dobro styxa, onda se moš....:-) to je puuuno jednostavnije :-)

Autor: pasemi   |   02.04.2013. u 11:35   |   opcije


Samo nekako slutim da neš proć lišo.

Autor: pasemi   |   02.04.2013. u 11:36   |   opcije


jebanje je ok.
do sad sam svaki put osim prvog izašla čitava.
neki put i u dvojini :)

Autor: styx   |   02.04.2013. u 12:24   |   opcije


pasemi, zaljubljenost u ljubav??

zaboravila si da priroda ima samo dvije svrhe: produžiti vrstu i preživjeti
pa je slijedom toga izmislila i feromone i hormone i ostale mone da bi se privlačili i množili
a za preživjeti je izmislila čudesa:
oduševljava me način djelovanja zmijskog otrova (varijacije na temu)
način prerade hrane..

priroda je čudo
i ljubav je u konačnici: čudo

Autor: pognioci   |   02.04.2013. u 12:25   |   opcije


zapravo, moram nešt priznat.
al nemojte me sad kamenovat:
volim seks. mislim da je (uz određene napore i teška samožrtvovanja) moguće poševit se bez ljubavi.
mislim i da je to zbilja u redu. :)

nikad neću bit sveta pička :/

Autor: styx   |   02.04.2013. u 12:30   |   opcije


:))*

Autor: styx   |   02.04.2013. u 12:30   |   opcije


jebalevaspatnje.
pissed off sam sad:))

aj bok!

Autor: styx   |   02.04.2013. u 12:32   |   opcije


Ne vjerujem ti.

Autor: pasemi   |   02.04.2013. u 13:01   |   opcije


Inatiš se. Urbana :-)
Znam da to nije točno.
Ali je popularno :-)

Autor: pasemi   |   02.04.2013. u 13:03   |   opcije


znači, ako se poseksam, a to nije bila ljubav, a ja mislim da mi je bilo dobro,
zapravo sam jela... ?:)
ili opet nešto samnom nije u redu?
pazi, 37 godina. neka imam 20 godina seksualnog "staža" iza sebe.
moja bi duša trebala biti ranjena zbog eventualnog spontanog coitusa, i izgubila sam na duhovnosti?:)
bilo je štetno?

ej, pa mi nismo više djevojčice. zrele smo žene.
seksualna revolucija bila je '70ih godina prošlog stoljeća.
i još trebam razmišljati je li mi goli libido nešto nespojivo s mojom duhovnom razinom?:)

Autor: styx   |   02.04.2013. u 13:15   |   opcije


styxa, svog si tela gospodarica, ne..:))

Autor: nema_tog_nicka   |   02.04.2013. u 13:20   |   opcije


Trebalo bi nešto poduzeti :)
Ova stanja nisu lako održiva
http://youtu.be/99mtjLEr0Ww

Autor: perce   |   02.04.2013. u 13:25   |   opcije


pa šiznem od nadripuritanizma ovdje.
ljubaaaav. dušaaaa :D
di je tu zdrav, pošten, izvorni seks drive?

ko da se nitko nikad nije jednostavno ševio.
a tko i je, poslije je ostao trajno oštećeni duhovni invalid.
a raspon godina od predklimakterija do penzije.
mai je carica, majkemi :)

Autor: styx   |   02.04.2013. u 13:26   |   opcije


Što pizdiš, naravno da smo se svi nekad ševili pijani.
Nisi ti po tome specifična ;-)
Ko da je to domet.

Autor: pasemi   |   02.04.2013. u 13:29   |   opcije


I neobavezan sex može se zavoljeti.
Čisto kao razbibriga :)
Jel i to, ljubav?

Autor: perce   |   02.04.2013. u 13:31   |   opcije


odustajem :)

šmrcajte o ljubavi.

Autor: styx   |   02.04.2013. u 13:32   |   opcije


:)
http://youtu.be/pZKn-YE-E18

Autor: perce   |   02.04.2013. u 13:37   |   opcije


a pazi njega. ajoj.

tko mi može opisati osjećaj poslije odnosa u kojem nema ljubavi? ne pitam za odnos u kojem je nekad ljubav postojala u ful cvatu, nego odnos u kojem ljubavi nikada nije niti bilo. možda tek simpatija, nešto slično tome ili ni to.

Autor: ivanschchica   |   02.04.2013. u 13:44   |   opcije


meni to sve nekak deformirano. neprirodno. zašto bi ijedna žena dopustila nekom tamo no name drkarošu da plazi i slini po njoj?

Autor: ivanschchica   |   02.04.2013. u 13:47   |   opcije


Ajd- ti znaš da ja tebe volim.
Ovo mi je zadnji dan na blogu.
Svaki seks ima svoju priliku: nekad je to ljubav, nekad očaj, nekad dosada, nekad pijanstvo.....to nema veze s osobnom vrijednosti, nego s okolnostima, a okolnosti su razne.

Autor: pasemi   |   02.04.2013. u 13:48   |   opcije


Kad se oči preokrenu a leptirići putuju tibicom, osjećaj i nije tako loš.

Autor: perce   |   02.04.2013. u 13:51   |   opcije


eh, cure..

nekad je seks samo seks.

Autor: styx   |   02.04.2013. u 13:52   |   opcije


U krajnjoj liniji, ko može tvrditi, da iz toga neće proizići prava ljubav?

Autor: perce   |   02.04.2013. u 13:55   |   opcije


evo ga opet. ljubav...
idem lupat glavom o stol.
NE MORA :D

Autor: styx   |   02.04.2013. u 13:56   |   opcije


sektaši.

Autor: styx   |   02.04.2013. u 13:57   |   opcije


ma sve u redu, okolnosti su razne, a život piše priče. moj ispušni ventil je očito malo drugačiji od tuđih ispušnih ventila. što je normalno. valjda.

Autor: ivanschchica   |   02.04.2013. u 13:59   |   opcije


Nemoj oštetit stol :)
Lupaju ljudi svugdje, pa prežive.

Autor: perce   |   02.04.2013. u 13:59   |   opcije


"seks je u redu"
"da, ali, kada ljubav nikne iz seksa, e to je trip...."

vrišt. :)

Autor: styx   |   02.04.2013. u 14:00   |   opcije


mene naprosto ne zadovoljava fizički odnos sa osobom s kojom nisam bliska. na svim razinama.

Autor: ivanschchica   |   02.04.2013. u 14:00   |   opcije


perce..perce....pa kaj se ne igraš monopoly ak ti je dosadno? ma diš se seksat samo tak :P

preskočene stepenice
6 mjeseci ko zečevi
pa nas pukla amorova strela u dupe
13 godina zajedno

:)

ali znaš kaj, nije mi bilo dosadno, nisam imala višak vremena, a nisam bila ni zagorena, pa sam se s njim, zbog toga poševila
poželjela sam ga okusiti 5 minuta nakon kaj smo se upoznali. njega i nikog drugog!
u tome je razlika ..razbibriga ili ne ;)

Autor: meija   |   02.04.2013. u 14:02   |   opcije


Ponekad uzbuđenje premosti razine.
Ma šta ponekad :)

Autor: perce   |   02.04.2013. u 14:02   |   opcije


i da, zakaj ne uvažavate da je nekome potrebno zajedno 3 odgledana filma, 5 kava, dvije večere, km šetnji, pa da krenu dalje?
ili da se netko pukne pričepljen uza zid nečijeg haustora prvu večer?

različiti smo, miša mu!

Autor: meija   |   02.04.2013. u 14:04   |   opcije


Di ima tih strela za kupit :)

Autor: perce   |   02.04.2013. u 14:05   |   opcije


i to je ok.
svakom njegovo.
al ne moš krenut u seks i onda inzistirat na ljubavi. :)

joj. idem.

Autor: styx   |   02.04.2013. u 14:07   |   opcije


nemam pojma, sam je tak doletjela, neplanirano :)

Autor: meija   |   02.04.2013. u 14:08   |   opcije


Guzu bi već nekak i našel, al te strelice.....

Autor: perce   |   02.04.2013. u 14:10   |   opcije


nemreš točno. pogotovo ak ti u tom trenutku ljubav kao takva ni ne treba. ali.....u ljudskoj naravi je utažiti glad, pa uz tjelesnu i emotivnu ;)
(to kaj to ima svoje prepreke, pogotovo ako ne postoji konsenzus, tja....)

Autor: meija   |   02.04.2013. u 14:10   |   opcije


ubilo bi me da moram još kilometar propješačiti :)
a i da moram inzistirati na nečemu.
odoh.
super ste :)

Autor: ivanschchica   |   02.04.2013. u 14:11   |   opcije


perce, čiju? :))

Autor: meija   |   02.04.2013. u 14:11   |   opcije


svoju? ;P

Autor: meija   |   02.04.2013. u 14:11   |   opcije


ivansc...miša mu i tvom nicku ;)..kaj nisi čula za piškalonca? :))

Autor: meija   |   02.04.2013. u 14:12   |   opcije


Ima guza kolko oćeš.
Svih oblika
Skoro pa svaka ista :)

Autor: perce   |   02.04.2013. u 14:13   |   opcije


hm....a da promijeniš kut gledanja?
ili ak furaš cvike, obrišeš zamagljena stakla? ;)

Autor: meija   |   02.04.2013. u 14:16   |   opcije


Vi viš
Nije loša ideja :))
Kak se nisam toga setil

Autor: perce   |   02.04.2013. u 14:18   |   opcije


niš ne mijenjaj ak ti se sviđa to kaj vidiš, si me čul? ;)

Autor: meija   |   02.04.2013. u 14:19   |   opcije


Niti misliti
I prestani šaptati :))

Autor: perce   |   02.04.2013. u 14:21   |   opcije


Niti misliti
I prestani šaptati :))

Autor: perce   |   02.04.2013. u 14:21   |   opcije


Kak su sad došle dve

Autor: perce   |   02.04.2013. u 14:21   |   opcije


a valjda po onoj čuvenoj: dvaput je dvaput :P

Autor: meija   |   02.04.2013. u 14:25   |   opcije


a ja treći put danas odlazim s bloga....valjda i zadnji :))

čitamo se :)

Autor: meija   |   02.04.2013. u 14:27   |   opcije


Netko nas želi upozoriti :)

Autor: perce   |   02.04.2013. u 14:28   |   opcije


do čitanja onda

Autor: perce   |   02.04.2013. u 14:28   |   opcije


Dodaj komentar