Batina je iz raja izašla?!

...za sve one koji lako dižu ruku na drugoga, opravdavaju se onim kaj nema opravdanje i za žene koje u ženi vide krivnju, ponavljam zapis star godinu i nešto



Priče..nečije...35

Zima se pod svjetlima ulične lampe zrcalila u zamrznutoj, blatnjavoj lokvi vode, zamutila stakla i zaustavljala riječi u tragu dana na -4. Do auta bilo im je prehladno za šetnju jer ionako je bilo i kasno, a parkiralište udaljeno 3 tramvajske stanice.

-Daj, kaj ti je? Kaj se duriš? – Gala je od onih žena, ako joj i nešto nije jasno, uvijek pita, ponekad ni ne dočekavši odgovor do drugog pitanja. Ovaj put je bila iznenađujuće strpljiva. Preko Tominog ramena gledala je prema križanju, istovremeno na dispeju prateći oznaku dolaska tramvaja na stanicu.
-Fakat mi je bilo neugodno. – Tomo je i dalje bio na pola puta do ljutnje.
-Koji si ti krelac! Kaj ti ima biti neugodno?

(Umorna i od sebe i od drugih, zaklonjenja nadstrešnicom, naslonjena na hladnu metalnu konstrukciju privukao me je ženski glas-djevojka 30-tak godina, stasa koji glasu zrcalno odgovara.)

-Daj Tomo, kaj ti misliš da se ovi tvoji ne ševe, ne fukaju? Drže se za rukice, recitiraju zeku i potočić, šmrcnu razlomljeni tugom nad zečjom sudbinom, u pauzi između stihova poskrivečki obrišu nos rukavom i čekaju u nirvani da noć zamijeni dan? Ili vode ljubav na špagici, uz nogu, pogotovu srednju i zaljubljeno guguću brojeći zvijezde?
-Lupiš i ostaneš živa. Baš si našla pravi način da probiješ led s mojom ekipom.
-A kaj sam trebala? Samo sam rekla da smo se neplanirano pričepili i da smo zato zakasnili. Točka. Nema više.

(Gledam i nju i njega. Toliko je drugačiji od mog Ivana. Strpljiv. Ivana više ne prepoznajem. A možda ga nikad i nisam upoznala. Sad je prekasno. Tramvaj je već trebao doći. Još koja minuta i zbrisat će mi bus pred nosom. Danas je opet zahladilo. Ivan će doći doma prije mene.)

-Gala ... –Tomo je pokušao što mirnijim glasom nastaviti.
-Kae? Sam trebala treptati okicama i umilno se hihotati? Da te nisam prekinula još bi pol čuke trkeljal o nečemu kaj nema veze s vezom. I znaš kaj, takva sam, kakva sam.
-Da, ali si i žensko.

(Sva sreća da sam jučer skuhala za danas. Na brzinu ću pregrijati saft, dodati tijesto, i bit će ručak na vrijeme na stolu. Možda ipak stignem prije Ivana. I moram potražiti drugu rukavicu. Ruke su mi ispucane od hladnoće, hrapave crvene kože, kao da nije moja. Ne volim se vidjeti u staklima tramvaja. Drugi vide ono što ja ne vidim. I ne znaju što ja znam.)

-Da i? Pa mislim, jebote, ak' smo ravnopravni, a jesmo, koji klinac mi treba fejkanje pod parolom „žensko je žensko“? I kaj to znači? Kaj moram navlačiti rub kiklje preko koljena, čedno spuštati pogled na svaku dvosmisleno izgovorenu riječ, zaustaviti dah da namjerno pocrvenim jer mi je, kao neugodno? Znaš da nisam od onih koje guguću i stišću koljena tak da im se ni kreditna kartica nemre između njih progurati.

(K vragu, dvojka. Možda je iza trinajstica. Možda ću ipak stići. Ni u upola, kao ova djevojka, jučer nisam povisila glas. Samo sam mu rekla da sam morala ostati 15 minuta dulje jer je zapelo na prijenosu podataka.
Lupio me je u pola rečenice. Ne prvi put. Više ne boli kao prvi put. Nisam vjerovala kad sam znala čuti da se na sve u životu priviknemo. Po putu se valjda potrošimo i ne reagiramo. Kad pomislim da bih trebala, ne znam kako.)

-Kaj sad pizdiš? –Tomo se približio Gali i pomaknuo joj je kosu sa čela.

(Osim šamara, ne pamtim Ivanove dodire. Ponekad sumnjam da ih je ikad i bilo. Znao me je isto pitati, kao mladić uz ovu glasnu djevojku, ali nije očekivao odgovor. Pitanje je i bilo postavljeno bez potrebe da bude odgovoreno. A i nemam mu više što reći. Šutim.)

-Ne pizdim, idemo doma.-Gala ga je na brzaka poljubila i okrenula se prema tramvaju koji je dolazio.

(Super. Stići ću na vrijeme.)

............................................

*U stanu, u Gajnicama pronađena je mrtva 44-godišnja žena; pretučena s vidljivim tragovima davljenja.*


Prema podacima SOS udruženja u svijetu je
• svake je tri minuta jedna žena pretučena,
• svakih 5 minuta jedna žena je silovana,
• svakih 10 minuta jedna djevojčica je seksualno zlostavljana.
• jedna od dvije žene pretrpjela je bar jedan incident nasilja do svoje 16. godine,
• preko 80% nasilja nad ženama vrše njihovi partneri (suprug, vanbračni partner, raniji bračni ili vanbračni partner),
• 45% žena smrtno strada od svojih partnera,
• kod 75% žena nasilje traje dugo godina,
• kod 52% žena nasilje se dešava SVAKODNEVNO


A Hrvatska?

Izvor:
ISTRAŽIVANJE JE PROVEDENO METODOM ANKETE U SKLOPU PROJEKTA
DRUŠTVENI TROŠKOVI OBITELJSKOG NASILJA NAD ŽENAMA
( u ispitivanju je sudjelovalo 976 žena u dobi od 18-65 godina, različitog obrazovanja, socijalnog i inog statusa)

¾ nasilje nad ženama u Hrvatskoj je daleko ozbiljniji problem nego što se misli – smatra 85% ispitanica (13% ne može procijeniti; 2% se s tim ne slaže)
¾ žene se uglavnom stide progovoriti o nasilju kojemu su izložene u vlastitoj obitelji – smatra 87% ispitanica (6% ne može procijeniti; 7% se s tim ne slaže)
¾ nasilje nad ženama nikako se ne bi smjelo smatrati isključivo privatnim problemom tih žena, nego i problemom društva u cjelini – smatra 92% ispitanica (6% ne može procijeniti; 2% se s tim ne slaže)
¾ zlostavljane žene teško se odlučuju za napuštanje nasilnog muža jer im u našoj zemlji nitko ne jamči fizičku, pravnu i financijsku zaštitu
¾ mjere koje država provodi protiv osoba koje zlostavljaju žene ili djecu su nedovoljne i preblage – smatra 91% spitanica (8% ne može procijeniti; 1% se s tim ne slaže)
¾ raširenost nasilja nad ženama pokazuje da država ne štiti ljudska prava svih svojih državljana – smatra 74% ispitanica (15% ne može procijeniti; 11% se s tim ne slaže)

13.05.2013. u 11:56   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

da se ne ponavljam, evo

to nije bilo jučer zgražanja dovoljno nad ovom rečenicom? i nije već bila ova tema prežvakana milijun puta? imam osjećaj da se opet jedva čekalo da se nekom skoči za vrat, bez obzira što dotična izjava zbilja šokira..Una, ovo ti je drugi put da se ovako žestoko obračunavaš s Coco,,i eto, tema se otvorila, puno komentara, nisam ništa vidla ni novo ni originalno da je itko napisao, sve su komentari tipa "strašno strašno"..površno...a sa 4 i 5 banki, mišljenja sam ne trebju stotine komentara da se utvrdi da nešto nije dobro i to stalno ponavlja nego da se pogledaju uzroci..

Autor: Vinslet_ | 13.05.2013. u 11:43 | opcije

Autor: Vinslet_   |   13.05.2013. u 11:58   |   opcije


Vins, očito treba ponoviti statističke podatke o zlastavljanim ženama u HR....

Autor: meija   |   13.05.2013. u 12:00   |   opcije


ummm... više od pola žena u svijetu svakodnevno je pretučeno a 45% ih smrtno strada od svojih partnera?

Autor: pike_TS   |   13.05.2013. u 12:02   |   opcije


(praskaton izvlači digitron)

Autor: pike_TS   |   13.05.2013. u 12:04   |   opcije


ummm... više od pola žena u svijetu svakodnevno je pretučeno a 45% ih smrtno strada od svojih partnera?

Autor: pike_TS | 13.05.2013. u 12:02 | opcije
pravo ima Pike..Meja a da ti prvo pročitaš te svoje podatke prije no što ih važno objaviš?:))

Autor: Vinslet_   |   13.05.2013. u 12:04   |   opcije


statistika je majka najstarijeg zanata .D pretpostavljam da su podaci ok samo su malo okljaštreni u smislu xy% zlostavljano tijekom života pa onda OD TOGA zw%, pa onda OD TOGA... itd ;)

Autor: pike_TS   |   13.05.2013. u 12:06   |   opcije


tumačenje uzorka i nije neka posebna nauka ali novinari svašta naprave..neki ko da imaju fakat diskalkuliju

Autor: Vinslet_   |   13.05.2013. u 12:08   |   opcije


da li znate kaj je target grupa prilikom anketiranja, istraživanja?

Autor: meija   |   13.05.2013. u 12:09   |   opcije


znamo..znaš li ti Meja što je stratificirani uzorak?:)))

Autor: Vinslet_   |   13.05.2013. u 12:10   |   opcije


super, vama su bitni podaci, da li su točni ili ne u postotku koji je naveden i skinut s google, a ne da li se sve navedeno događa, pa i oko nas
fakat super!

Autor: meija   |   13.05.2013. u 12:11   |   opcije


ne znamo al zvuči masu dojmljivije od ciljne skupine :o

Autor: pike_TS   |   13.05.2013. u 12:11   |   opcije


ne, ne znam Vins, ja ti visin na drvetu i jako rijetko hodam u cipelama :P

Autor: meija   |   13.05.2013. u 12:12   |   opcije


umm.. .(stidljivo diže dva prstića i cijuče)... nisam ja nigdje stavljao statističke podatke...

Autor: pike_TS   |   13.05.2013. u 12:12   |   opcije


ali 144% muškaraca protivi se nasilju u vezi jer poslije glupo izgledaju bez prednjeg zuba... :D

Autor: pike_TS   |   13.05.2013. u 12:14   |   opcije


pajk, da imaš frendicu kao ja, koju je bivši pretukao, do nesvjesti i oteo klince, kad je pobjegla od njega, vjerojatno se ne bi zapikavao na statistiku

Autor: meija   |   13.05.2013. u 12:14   |   opcije


ajme skužaj Meja...neću više))))evo tii pjesmica da se malo razvedriš,da te prodje pravedni gnevj lakše**)

http://www.youtube.com/watch?v=tvtJPs8IDgU

Autor: Vinslet_   |   13.05.2013. u 12:16   |   opcije


čujem da cijućeš, točno, nisi naveo pdatke, ali se se na njih nadovezao, zato i moj komentar takav kakav je

Autor: meija   |   13.05.2013. u 12:16   |   opcije


Statistika je ko i bikini
Otkriva sve zanimljivo, ali najljepše pokriva.
I, još jednom
Ovo nije mjesto za te rasprave
Ako naletite na nasilnika
Upitajte se, što me to privuklo?

Autor: perce   |   13.05.2013. u 12:16   |   opcije


o da, bih. objava pogrešnih ili nepotpunih podataka nepotrebno diskreditira stav koji može biti savršeno na mjestu.

Autor: pike_TS   |   13.05.2013. u 12:17   |   opcije


ali 144% muškaraca protivi se nasilju u vezi jer poslije glupo izgledaju bez prednjeg zuba... :D

Autor: pike_TS | 13.05.2013. u 12:14 | opcije

:DDDDD

šta jes, jes

Autor: Vinslet_   |   13.05.2013. u 12:17   |   opcije


aha. dakle podaci su bitni onima koji ih komentiraju ali su sasvim nebitni onima koji ih izvorno objavljuju? psad, jel, ajd... nisam znao. oprosti. odsad ću polagati 648,2% manje pažnje podacima, svega mi. :D

Autor: pike_TS   |   13.05.2013. u 12:18   |   opcije


i autorica važno nas pita nešto o statisitici i uzorku a kad mi nju uvrijedi se i nos do neba..DDD

Meja, Meja..cccc;)

Autor: Vinslet_   |   13.05.2013. u 12:21   |   opcije


pajk, relevantni podaci ili ne, meni nebitno. a bilo bi i tebi da poznaš barem jednu ženu koja je pretučena. vjerujem da bi.
(točno je da podaci sluće u svrhu opravdavanja određenih stavova, ali ovdje nisam imala tu ni namjeru, a ni potrebu)

Autor: meija   |   13.05.2013. u 12:24   |   opcije


anu, nisi imala tu namjeru ili potrebu a stavila si more podataka statističkih i rezultata istraživanja?????

Autor: Vinslet_   |   13.05.2013. u 12:26   |   opcije


koja je dakle bila namjera ili potreba pri objavi podataka? :o

Autor: pike_TS   |   13.05.2013. u 12:26   |   opcije


uopće se nisam uvrijedila nego sanm odgovorila na isti način kakvo je bilo i pitanje :P
ali, ak me već pitaš Vins, njurgaš kak se tu sve na blogu monorizira, kak nema ozbiljne spike, a ti isto to radiš danas..i malo sam iznenađena tvojom reakcijom

Autor: meija   |   13.05.2013. u 12:27   |   opcije


ma nadošlo joj ono da cp rezultate istraživanja Republike Hrvatske onako u nadahnuću, štasad..DDD

Autor: Vinslet_   |   13.05.2013. u 12:28   |   opcije


Nasilje je zadnji argument kojem posezu oni koji argumenta nemaju, nazalost svuda je oko nas i ne samo u braku i svi mi smo nekad otrpili nekakvo nasilje, i nasilje ni uvik fizicko

Autor: Jarac999   |   13.05.2013. u 12:28   |   opcije


ne vidim što je sporno u ovim statističkim podacima. osim nasilja. neka mi neko objasni, pliz.

Autor: ivanschchica   |   13.05.2013. u 12:29   |   opcije


poznam pretučenu ćenu. i muškarca isto. u čemu je poanta? meija, pazi, stvarni su podaci vrlo zabrinjavajući i grande je sranje diskreditirati ih iz nepažnje pri njihovom iznošenju. "jedna pretučena" je incident, velik postotak je društveni problem koji zahtijeva primjerenu pažnju.

Autor: pike_TS   |   13.05.2013. u 12:29   |   opcije


evo, vinslet će sigurno znati objasniti.

Autor: ivanschchica   |   13.05.2013. u 12:30   |   opcije


paperjasti, ako na ovom blogu ima mjesta za glazbenu slušaonicu, recepte, fotke i sve ostalo, zakaj ne bi bilo i za ovakve zapise?
ili je jednostavnije zgurati pod tepih?
a ako me ne želiš dalje vući za jezik, nemoj stavljati nasilnika i ženu koja naleti na njega u formu pitanja zakaj je naletila na njega

Autor: meija   |   13.05.2013. u 12:31   |   opcije


ivanschchica spada u 55% preživjelih žena u svijetu.

Autor: pike_TS   |   13.05.2013. u 12:32   |   opcije


Sama se stavljaš u poziciju
Narihtavaš
Onak, kak ti najviše paše u tom trenutku
Zanemaruješ neke očite pokazatelje
Zbog čega
To ja pitam :)

Autor: perce   |   13.05.2013. u 12:34   |   opcije


Samo mislim da ste pretjerali u kritiziranju kokice, zena je samo pokrenila temu a vi je razradjujete do granice nasilja prema pokretacici teme

Autor: Jarac999   |   13.05.2013. u 12:35   |   opcije


pajk, a zakaj se onda zaebavaš na temi koja nije za to?
kaj ti je stvarno toliko važno da li su u potpunosti točni podaci ili ne?

Autor: meija   |   13.05.2013. u 12:35   |   opcije


zato iskričarke nestaju
prebiješ jednu i već deset članica manje.
pike - izračunaj, vadi korjen

Autor: -smrdljivica   |   13.05.2013. u 12:36   |   opcije


hvala pajk.

Autor: ivanschchica   |   13.05.2013. u 12:38   |   opcije


vjerojatno nisam na prvu loptu shvatio da te boli briga za točnost podataka koje si navela. ispričavam se.

Autor: pike_TS   |   13.05.2013. u 12:38   |   opcije


nigdje ne piše o kakvom se nasilju u ovih 52% radi.

Autor: ivanschchica   |   13.05.2013. u 12:39   |   opcije


Teško je ne prepoznati tu mokru retoriku :)

Autor: perce   |   13.05.2013. u 12:39   |   opcije


ove podatke je sigurno objavio isti onaj statističar koji je utvrdio broj žrtava logora Stara Gradiška

Autor: -smrdljivica   |   13.05.2013. u 12:40   |   opcije


A statistika hm, ma da je podatak i 1% kad sam ja u tih jedan posto opet jadno jer sam prebijen i boli me,

Autor: Jarac999   |   13.05.2013. u 12:40   |   opcije


Niti meni nije lijepo niti čitati niti čuti, a niti je nasilje nad ženama tema na koju bi se svršavalo.
Ali je prisutno tu među nama. Svakodnevno.
Bez da se pamela uvrijedi, ali među njezinim komentarima je bilo da joj djeca gledaju gdje otac tuče sada onu drugu svoju ženu. I što da napravi.

Nije mi namjera nekog prozivati.
Ali isto tako znam koliko se truda ulaže da bi se jedna žena izvukla iz kruga batina
I sav taj trud se omalovažava kad netko napiše da je normalno da žena dobije po labrnji ako čačka mečku.

U kojem stoljeću živimo??

Autor: pognioci   |   13.05.2013. u 12:41   |   opcije


..za koga trebam navijati?..ili vi svi isto mislite,a različito
interpretirate (o temi...of kors) ?

Autor: sleeping   |   13.05.2013. u 12:42   |   opcije


paperjasti, ne stavljam se ni u kakvu poziciju nego sam napisala priču i pokupila podatke s neta.
inače, podaci koji se odnose na HR skinuti su s istraživanja koje je proveo odsjek za sociologiju FF

Autor: meija   |   13.05.2013. u 12:43   |   opcije


samo gledaju?
ne navijaju za rođenog im oca?
ja svoju djecu od malena drukčije odgajam i učim poštivanju i lojalnosti

Autor: -smrdljivica   |   13.05.2013. u 12:44   |   opcije


Da al pitanje sta ucinit je zeznuto i komplicirano, imam sto prjedloga i odgovora al nijedan ni potpuno rjesenje

Autor: Jarac999   |   13.05.2013. u 12:44   |   opcije


računa se da u HR ima oko 250.000,00 alkoholičara, a računa se da je 1/4 stanovništva žrtve alkoholizma.
Kolko sam negdje pročitala među najjačim smo cugerima u europi.

Autor: pognioci   |   13.05.2013. u 12:45   |   opcije


eto jarče, upravo to...meni podaci drugačije zvuče, bili istiniti ili ne, zbog frendice koja je na svojoj koži osjetila batine..zato i ova reakcija, kao nastavak vikend zapisa

Autor: meija   |   13.05.2013. u 12:46   |   opcije


Mei
Želiš biti relevantna
Ok
Koliko je istraženo obrnuto
Di su ti podatci
Samo ti sudi tako
Ja neću
Slažem se, da je ćešće ovo što ti pričaš, ali ne zatvaram oči

Autor: perce   |   13.05.2013. u 12:46   |   opcije


super. mi smo prvaci, mi smo prvaci

Autor: -smrdljivica   |   13.05.2013. u 12:46   |   opcije


..znate kaj?
mislim da je neupitno nepodržavanje nasilja nad bilo kim..u
ovom slučaju nad ženama..
..mene samo fascinira žena koja to odobrava (coco)

Autor: sleeping   |   13.05.2013. u 12:50   |   opcije


Nasilje je uvijek nasilje. Sporadično krpanje posljedica nije zamjena za sistemski pristup odgoju i obrazovanju. A statistika jest vrlo bitna jer će psihopata uvijek biti, ali će se smanjiti broj onih koji žive s temeljnim stavovima iz kamenog doba, okruženi društvom koje iste prešutno podupire.

Autor: pike_TS   |   13.05.2013. u 12:51   |   opcije


paperjasti, zakaj se ne priča o muškarcima koji su maltretirani u bračnim i inim zajednicama, ne znam
možda zbog toga kaj se srame ikome priznati da su od žene pobrali batina jer imaju čip u glavi da će priznati i da su papci
možda zato kaj je ženski lobi jači od muškog, pa i zbog navedenog razloga
a ziher i zato jer broj zlostavljanih žena daleko veći od zlostavljanih muškaraca

pronađi podatke i rado ću komentirati na isti način kao i kad je o ženama riječ

Autor: meija   |   13.05.2013. u 12:52   |   opcije


ma pusti podatke meija, da znaš samo jednog muškarca žrtvu ženskog nasilja drugačije bi ti na sve to gledala...

Autor: pike_TS   |   13.05.2013. u 12:54   |   opcije


Sad si nadmašila samu sebe Mei
Čestitam

Autor: perce   |   13.05.2013. u 12:55   |   opcije


ne bi pajk jer se užasavam nasilja i fizičke, na taj način stvorene nadmoći!
napisala sam jutros na jednom od zapisa da je točno da znamo pretjerati i da se ne znamo zaustaviti, ali da bi odrasli ljudi trebali znati svoje granice koje ne smiju prijeći i opravdavati šamar dignutim žifcima
moje muško ima 190 i 100 kg...kaj frajer je ak me zvekne i zalijepi za zid? ono, nekaj bu mi dokazal, kao on je frajer? dao do znanja da sam opretjerala, mjereno po njegovim mjernim jedinicama?
nek mi veli da serem, nek mi veli da odjebem i nek zalupi vratima i makne se, dok se ne ispušem..ali da digne ruku....

Autor: meija   |   13.05.2013. u 13:02   |   opcije


molim objašnjenje, paperjasti...hvala

Autor: meija   |   13.05.2013. u 13:03   |   opcije


Objasni ti meni
Zakej neko, ko je manji i lakši od tebe, onda, želi lupat po tebi i vrištat kak će te ubit.
Nije li geneza jedinstvena?
Fizika tu nije uključena
Možda neke traume iz djetinjstva
Nisam psihijatar
Samo, nema tu spolne razlike
Barem za mene

Autor: perce   |   13.05.2013. u 13:08   |   opcije


http://youtu.be/-fmCoUjOMXU

Autor: perce   |   13.05.2013. u 13:08   |   opcije


Kao što rekoh, nasilje je nasilje. I da, žene su inferiorne tjelesnom snagom i kao takve nemjerljivo ugroženije po pitanju mogućeg fizičkog nasilja. Zar je to bilo sporno? Ajmo konstruktivnosti malo - iskreno, zanima me razumno razmatranje mogućih djelovanja u pravcu suzbijanja nasilja nad ženama. Ako, jel, netko ima kakvu misao na temu.

Autor: pike_TS   |   13.05.2013. u 13:10   |   opcije


paperjasti, nemam pojma...to trebaš pitati tu osobu
ali znaš i sam da se pod adrenalinom lako gubi osjećaj za realnost

Autor: meija   |   13.05.2013. u 13:11   |   opcije


pajk, rigoroznije kazne za počinitelje kao opomena za one koji će to isto pokušati

znam da će reći neki da se na taj način rješavaju posljedice, ali odnekud treba početi

Autor: meija   |   13.05.2013. u 13:13   |   opcije


hormoni, alkohol, ludilo, afekt
Dokle će se žene izgovarat na to
Dokle će muškarce optuživati zbog tjelesne snage
Verbalno nasilje je puno teže podnijeti od šamara koji sve prekine u sekundi
Ne opravdavam metode
Ali, ko se služi kojima
Ne podnosim, ni jedno ni drugo
Niti zagovaram
Razum
Samo on
http://youtu.be/8ILSgr4_aVA

Autor: perce   |   13.05.2013. u 13:16   |   opcije


ćeš treći put stisnuti gas na istom mjestu, ak znaš da su te dvaput repnuli zbog prekoračenje brzina? nećeš, kaj ne

Autor: meija   |   13.05.2013. u 13:16   |   opcije


Suzbijanje nasilja pocinje kritikom istog ,osudom a nikako da se mjsamo i puknemo onoga tko je mlacen ,da ,da opet postoji ono "ja sam sposoban /na ocjeniti tko je u pravu " ..jezim se na komenate mnogih a ti vinslet cemu prozivanje mene ovdje ....osjecaj te vara ,napisal sam odgovor na mom zapisu ,vinslet ..

prvi korak u suzbijanju nasilja i ostaloga sto nije ljudski je reci To nema tolerancije i nije u redu ,dalje treba pomoci takvim ali najbolje je strucna pomoc ...svi roditelji imaju duznost da djeca odrastu bez nasilja i odatle sve krece ...poslije drustvo treba biti ravnopravno i mi obicni ljudi ,zato ako netko nekoga mlati treba imati hrabrost i pokusati sprijeciti ...

Autor: una_sw   |   13.05.2013. u 13:18   |   opcije


paperjasti, ak stignem, popodne ću ti zakeljiti priču na tu temu, pa da vidiš i drugi kut gledanja :)

nemoj olako zaključivati kaj je gore. ovisi o svakoj osobi pojedinačno. pričaj o sebi, ako želiš, ali nemoj uopćavati

Autor: meija   |   13.05.2013. u 13:18   |   opcije


Nije jednostavno izuzimati jedan oblik nasilja na temelju pretpostavki. Načelno, znamo da su izgledi da je šamar ili premlaćivanje koje žena prijavi vrlo često samo incident u sklopu sustavnog zlostavljanja, ali je vrlo problematično sudsko dokazivanje. Priča je u neku ruku slična nasilju među djecom. Imaš velik broj muškaraca koji je sjeban odgojem i osjećaju da su u pravu i, slutim, podjednako velik broj oportunista kojima naprosto odgovara dominacija.

Autor: pike_TS   |   13.05.2013. u 13:21   |   opcije


Lijepljenjem statistike ti uopćavaš
Možda nisi primjetila :)

Autor: perce   |   13.05.2013. u 13:22   |   opcije


Una, treba imati i institucije koje funkcioniraju na primjeren način. Iz osobnog iskustva, ako pokušaš maknuti dijete iz obitelji nasilnih i sumanutih narkomana u Hrvatskoj možeš očekivati vrlo neugodne stvari...

Autor: pike_TS   |   13.05.2013. u 13:23   |   opcije


Pike ...znam o cemu pises ...zivim u zemlji koja ima najvisociji standard u svijetu pa je tesko sprijeciti sve nasilje i pomoci svima .

Autor: una_sw   |   13.05.2013. u 13:28   |   opcije


ok pajk, sjebani su odgojem, kak veliš. to ih treba abolirati od odgovornosti?
a kaj je s onim ženama koje su isto tak sjebane, pa su naučene da žena treba trpiti? ha?
vidiš kak je to zatvoren krug

a dokazivost? misliš da je lako javno reći/priznati da imaš partnera koji te mlati? jer priznanjem priznaješ sam sebi, štošta

Autor: meija   |   13.05.2013. u 13:31   |   opcije


I dalje mislim da je obrazovanje ključ. Najveći dugoročni učinak uz najmanja ulaganja.

Autor: pike_TS   |   13.05.2013. u 13:32   |   opcije


paperjasti, statistika je samo kopirana s neta. a uopćavanje bi bilo kad bih je frizirala u cilju da manipuliram podacima i potkrijepim njima svoje mišljenje

uostalom, ajmo kontraargumentima - dokaži da su netočni
ha?

i k vragu, zakaj si se uhvatio brojki ko pijan plota? sadržaj ti nije bitan, pa taman i da je polovičan postotak od navedenih?

Autor: meija   |   13.05.2013. u 13:34   |   opcije


imaš čudnu felšu, meija. nije poanta u dokazivanju odgovornosti nego u suzbijanju nasilja. jesu, odgovorni su. a primjereno kažnjavanje i praćenje radi suzbijanja mogućeg recidiva je izrazito teško u praksi. ne znam jel stvarno krajnji doseg rasprave utvrđivanje da je netko tko nekog premlati kriv. je. ajmo dalje.

Autor: pike_TS   |   13.05.2013. u 13:35   |   opcije


je pajk, ali dok ne izrastu generacije koje će biti drugačije odgojno usmjerene, kaj do tada?

Autor: meija   |   13.05.2013. u 13:36   |   opcije


da, odgojnim mjerama ćeš krelcu od 3 banke dokazati da to kaj dela nije u redu :P

Autor: meija   |   13.05.2013. u 13:38   |   opcije


Nije meni teško branit, ono kaj ja velim.
Teško mi napadat tuđe izjave.
Zato to i ne činim

Autor: perce   |   13.05.2013. u 13:39   |   opcije


u državi koja tone u siromaštvo? malo toga. individualne inicijative. nevladine organizacije. sve se vraća na ekonomsku zavisnost. nisam protiv većih kazni da malo istaknu one rijetke slučajeve u kojima se uspije dokazati i procesuirati nasilnika, ali potrebno je i intenzivno praćenje nakon odsluženja kazne, a to nas vraća na novac.

Autor: pike_TS   |   13.05.2013. u 13:41   |   opcije


paperjasti, zakaj smatraš sučeljavanje mišljenja napadom?

Autor: meija   |   13.05.2013. u 13:46   |   opcije


a ono... mislim da je pajkovski ekstra senzibiliziran po pitanju kolektivne krivnje. vjerujem da zato presinguje sa brojkama i preciznošću, a sve da bi konkretizirao problem do nesumnjivosti u isti. hm.

Autor: mmmmmm_da   |   13.05.2013. u 13:49   |   opcije


nemaš love za platiti? ok...društveno koristan rad - čisti noćne posude u staračkom domu, kopaj kanale...

Autor: meija   |   13.05.2013. u 13:51   |   opcije


mmka, da mi pajk nije simpa lik i da ga ne smatram ok, poslala bih ga u maminu već nakon drugog komentara :)

Autor: meija   |   13.05.2013. u 13:52   |   opcije


bzvz. ko da u bogatim zemljama nema nasilja. ček ček.. muškarci koji su mrzeli žene. divan primjer skandinavske superiornosti na temu :)

Autor: mmmmmm_da   |   13.05.2013. u 13:53   |   opcije


Nemam ja Mei, to kaj tebi treba.
Nit napadam, nit se branim.
Ne dokazujem
Izjavljujem
Razlika je velika

Autor: perce   |   13.05.2013. u 13:54   |   opcije


hehe.

da sam ja pajk i da me neka žena pošalje ukurac, nakon drugog komentara bez studioznijeg pristupa mom sesrdnom učešću u dijalogu, takoreć, na prvu(aj. drugu) loptu- ja bih dobila želju da joj fljisnem šamar ;D

Autor: mmmmmm_da   |   13.05.2013. u 13:55   |   opcije


zanimljivo - ti znaš, paperjasti, kaj meni treba? :))
a ja, npr. znam da od tebe ne mogu očekivati konkretan odgovor nego bi malo stisnuo i malo prduckao (onak, slikovito rećeno ;), a to mi se ne sviđa kad razgovaramo o nečem konkretnom, kad pitam i nadam se odgovoru

ali ok, to je moj "problem"

Autor: meija   |   13.05.2013. u 13:58   |   opcije


je mmka....u duhu rasprave i dosljednosti praćenja teme :P*

Autor: meija   |   13.05.2013. u 13:59   |   opcije


a ono. svai put kad se pravednički zapalim za neku stvar- obuzdavam sebe do ibera, da ne zanemarim sopstvenu zapaljenost. onda je lako manipulirati i najpravednijom stvari na svijetu.

(ne. neće me pajkovski napasti za ovo. jer je mnogo hladnije zapaljen za svijet, od većine ljudi. bah.) (:P*)

Autor: mmmmmm_da   |   13.05.2013. u 14:00   |   opcije


:D

aj sad zamisli svakodnevni život sa ženom koja će iz nepresušnog vrela, apsolutno prihvatljivih alibija, redovito startati iz istog rova, svjesna da je njena nasilnost: nedokaziva; zakonom neformulirana; i kojoj je svojevrstan gušt trenirati svoju moć, po cijenu tudje nemoći da se iskontrolira.

bah na2. našla krpa zakrpu. samo mi žao klinaca.

znam ženu koja je dobila: kabrio mecu; poslovni prostor vrijedan cca 800 keki eura; etc... a sve to za: 3 slomljena rebra; 1 slomljenu ruku i par kontuzija.

Autor: mmmmmm_da   |   13.05.2013. u 14:06   |   opcije


Nemrem ni ja uvijek dobit, to kaj hoću :)
To je i moj problem.
Mogu živet s tim
Ne krivim druge i ne oslikavam ih posprdno, zbog toga.
I, ne znam kaj ti teba.
Samo znam, da ja to nemam :)

Autor: perce   |   13.05.2013. u 14:07   |   opcije


adaj. ma ste nj nj nj. odoh na more. bace mamac a ja ko klen :P

Autor: mmmmmm_da   |   13.05.2013. u 14:13   |   opcije


Problem verbalnog nasilja nad muškarcima premalo se problematizira u suvremenom društvu, kao i problematika ozbiljnih tjelesnih ozljeda koje žene s predumišljajem nanose muškarcima kompenzirajući alpinističkim tehnikama eventualnu marginalnu fizičku inferiornost...

Autor: pike_TS   |   13.05.2013. u 14:13   |   opcije


a kaj je s onom teorijom, mmka, da su iskustva samo zbroj loših odluka...i da se možda treba malo pomaknuti, lijevo ili desno u rovu? ;)

nisam znala da toliko koštaju slomljena rebra

Autor: meija   |   13.05.2013. u 14:15   |   opcije


u tu svrhu u ime svih fizički zlostavljanih i sakaćenih muškaraca zahtijevam izdvajanje dodatnih sredstava za usitnjavanje litica na obalama jadrana, čime bi se ženama koje vrebaju s povišenih položaja onemogućilo zaskakivanje muškaraca koji naivno pristupe vodi...

Autor: pike_TS   |   13.05.2013. u 14:15   |   opcije


khm. pardon. rebro nije bilo slomljeno, samo natučeno. zub je bio slomljen. podatke treba verificirati.

Autor: pike_TS   |   13.05.2013. u 14:16   |   opcije


ako ne znaš, kako znaš, paperjasti? ne pitam sad u odnosu na mene, nego općenito
(i znaš kaj, meni se čini da ti imaš višak estrogena jer nisi ni malo koncizan kao muškarci na koje sam naučila, pa i tu...nekak si žensko nedorečen..ma jok, ne čini :)

Autor: meija   |   13.05.2013. u 14:18   |   opcije


a hbt. patak pajk, čim vas je dvoje iz iste grupe, niš vas više ne kužim :))

Autor: meija   |   13.05.2013. u 14:19   |   opcije


"a ono. svai put kad se pravednički zapalim za neku stvar- obuzdavam sebe do ibera, da ne zanemarim sopstvenu zapaljenost. onda je lako manipulirati i najpravednijom stvari na svijetu."

ljubi pajk. homeopatski pristup nije najgenijalniji u liječenju pristranosti. :*

Autor: pike_TS   |   13.05.2013. u 14:20   |   opcije


perce, tebe stalno škakljemo

Svi smo mi svjesni da nije sve crno bijelo. da žene nisu anđeoska bića niti su muškarci vragovi s rogovima.
ako netko s nekim ne može, neka odu svaki na svoju stranu. Ako ga žena iritira, nego od nje ode, ili neka nju makne iz svoje blizine.

Reagirala sam samo na to, što je krivnju žene za batine i čačkanje mečke da se zbog toga dobije po labrnji napisala žena koja bi trebala kao znanstvenica biti stup našeg društva.
Bez zajebancije.
I ono što žena tog ranga napiše- to bi trebalo imati jačinu.
Ako napiše da su si žene krive za batine, onda mi se upali zvono za uzbunu.
Jer je zalostavljanim ženama ionako teško reči na glas što se događa u 4 zida, jer smatraju da su si same krive. Jer im to nameće i crkva i pater Linić na duhovnoj obnovi i familila da im ne donese sramotu i djeca koja ne žele raspad obitelji...
I može to ona napisati
Ali na takav blog treba netko i reagirati.

Autor: pognioci   |   13.05.2013. u 14:21   |   opcije


je, mei. kriza je samo za one koji drže do sebe ;)

Autor: mmmmmm_da   |   13.05.2013. u 14:21   |   opcije


a vidje njeegaaaaaa :P

(laže za zub. već mu se klimao. za razliku od mog rebra koje je skroz solidno bilo, blindirano osteoporozom. takoc. a sad more. sirove strasti- neki drugi put)

Autor: mmmmmm_da   |   13.05.2013. u 14:23   |   opcije


Nisi navikla na muškarce koji razumiju.
Nisu to hormoni.
Poznato je, da se ljudi boje onoga, što ne razumiju.
Samo pokušavam razumijeti.

Autor: perce   |   13.05.2013. u 14:24   |   opcije


tja, prilagodljivost je nužna, mmmka, pa i pridržati i ono(g) pokraj sebe,uz sebe, ak treba ;)*

Autor: meija   |   13.05.2013. u 14:24   |   opcije


ajd, gotov posao. de da odvojim minutu.
meija, znaš zašto sam prcavo krenuo? zbog mirisa protunasilja, slutnje kopanja rovova. kao kad se na interpletu okupi ekipa i počne smišljat gadarije koje bi radili nekome ko je počinio gadariju. to nije pravedno i nije pragmatično i nije prihvatljivo. to je perpetuiranje sranja. sankcioniranje nije osobna osveta nego jedan od alata za korekciju nepravilnosti u društvu. zapaljivost i zapaljenost za temu je kontraproduktivna. nasilje u obitelji nije nogometna utakmica nego bolest u zajednici koju treba liječiti iz svih kuteva, hladno i sa sviješću o racionalnom raspolaganju resursima i maksimiziranju učinka.

Autor: pike_TS   |   13.05.2013. u 14:26   |   opcije


Pogni
Ak je netko vrstan stručnjak na svom polju, to ne znači da je popio svu pamet svijeta.
Naslušo sam se više gluposti od intelektualnih veličina, nego od priprostog puka koji se drži narodnih uzrečica :)

Autor: perce   |   13.05.2013. u 14:27   |   opcije


paperjasti, navikla sam na muškarce koji ne frfljaju i ne fufljaju, koji kad nekaj vele, ne moram postavljati potpitanja da bih dobila odgovor kao objašnjenje onog kaj su prvotno rekli ;)
i još nekaj, jednako mi je važno da me se razumije, a bome i da je kužim onog s kim sam u dijalogu. kužiš? :)

Autor: meija   |   13.05.2013. u 14:28   |   opcije


Mei
Mogo bi ja bit jasniji
Ali sumnjam da bi ti se dopalo da te tretiram ko srednjškoljku :)

Autor: perce   |   13.05.2013. u 14:31   |   opcije


ja mislim da nejasnim muškarcima treba žena promptno odvalit šljagu. sigurno nekaj zaplotnjače i snuju buduće nasilje. i koji kurac opće tu seru nekaj umjesto da odu u kuh.. .ovaj.. u garažu. popravljat stojadina. :D

Autor: pike_TS   |   13.05.2013. u 14:31   |   opcije


Pike
Dobar si :)

Autor: perce   |   13.05.2013. u 14:33   |   opcije


pajk, ja ti nisam od onih žena koje solidarno čuče na istoj prečkici, kljucajući muškarce u zdrav mozak, a da ni ne znam zakaj kljucam :P
ali ako imam razloga, stat ću svakoj iza leđa. ne zato kaj se to od mene kao žene očekuje nego zato kaj to sama želim i smatram da moram napraviti
uostalom, puno puta sam i ovdje bila na odstrelu zato kaj sam znala reći neku pozitivnu o vama..tak da se nitko od vas ne mora propinjati na prste i braniti mušku čast :)

Autor: meija   |   13.05.2013. u 14:33   |   opcije


probaj paperjasti, ali budi spreman na isti takav tretman, ak bu bilo potrebno :)

Autor: meija   |   13.05.2013. u 14:34   |   opcije


onda dobro. smiješ nastaviti djelovanje. ja idem na sunce vidjet jel ima negdje neki muškarac u nevolji, da pada kroz prozor daily planeta ili nekaj. :D (zabacuje plašt i penje se na prozorsku dasku)

Autor: pike_TS   |   13.05.2013. u 14:37   |   opcije


A ja idem nekaj klopat.
Treba nadomirit energiju
Intelektualke su dost velki potrošači iste :)

Autor: perce   |   13.05.2013. u 14:39   |   opcije


pazi kak mašeš plaštom, da se ne zapetljaš u grane :P

i tak..sve smo rekli, nitko nije očerupan, za sad :))....čitamo se..mah-mah :)

Autor: meija   |   13.05.2013. u 14:41   |   opcije


(budimo realni, 84% muškaraca u svijetu pogiba uslijed pada kroz prozor redakcije Daily Planeta(TM))

Autor: pike_TS   |   13.05.2013. u 14:42   |   opcije


Pozz svima :)

Autor: perce   |   13.05.2013. u 14:46   |   opcije


Dodaj komentar