©© - Moj lonac

U mojoj firmi plaće su tajne. I to nije fraza. Kažnjivo je reći svoju plaću. Doduše, dosad nije nitko bio kažnjen, ali se ljudi toga pridržavaju. Ima nagađanja, koji put 'procuri' kako ovaj ili onaj ima plaću x, ali to je stvarno rijetko. Naravno, ima onih koji bi ne znam kaj napravili da saznaju nečiju plaću. To je tip ljudi koji stalno vire u tuđi lonac. I zaborave na svoj. Kak im se da?

Meni je to ok. Ne želim znati tuđe plaće. A sa svojom sam recimo zadovoljna. Da je više ne bi smetalo, naravno. Uostalom, postoji li 'dovoljno velika' plaća - kad ju primamo?

I tak, jedanput mjesečno dobijemo kuverte s platnom listom. Netko iz grupe ih podijeli. Prošli mjesec dolazi meni jedna iz grupe sva blijeda. I veli: "sorry, Coco, zabunom sam otvorila kuvertu s tvojom plaćom. Kad sam vidjela ime, odmah sam vratila natrag papir." Ja se žurila na sastanak, i nije mi bilo drago. Velim, ok, ali onak preko volje, i odem. I pošaljem joj mail sa sastanka da ju molim ako je i vidjela moju plaću da to ostane između nas dvije. Ona se zaklinje da mi nije vidjela plaću. I dobro, što sad. Računam da ju stvarno nije vidjela.

18.05.2013. u 7:27   |   Editirano: 18.05.2013. u 7:28   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Na ovaj zapis me je potaknula reklama - Imajte veću plaću od Linića. Je li to znači da Linić ima najveću plaću? Ili se njegova zna?

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2013. u 7:32   |   opcije


Ak mene pitaš, skoro pa sam uvjeren da je virnula ;-)

Autor: tuffgong   |   18.05.2013. u 7:36   |   opcije


Možda i je. Ali sam ju stisnula, tak da ako procuri znam otkud je. A saznat ću odmah ako procuri.

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2013. u 7:37   |   opcije


Tuff, jel bi ti virnuo?

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2013. u 7:38   |   opcije


Ne bih. Nisam se nikad opterećivao s tim ;-)

Autor: tuffgong   |   18.05.2013. u 7:40   |   opcije


Super :)

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2013. u 7:41   |   opcije


Mene inače ne zanimaju tuđe tajne. Da nađem nečiji dnevnik, pa čak i od vlastite djece, ne bih ga čitala.

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2013. u 7:43   |   opcije


Tak sam i ja...
Live and let live ;-)

Autor: tuffgong   |   18.05.2013. u 7:44   |   opcije


Tuff :) I ne kužim naslađivanja te vrste. Treba misliti na svoj lonac, kako da bude pun. I da je sadržaj kvaliteta. A drugi su odgovorni za svoje lonce.

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2013. u 7:45   |   opcije


...kvalitetan

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2013. u 7:46   |   opcije


Da... tek nekak bi to trebalo biti.
Ali nije :-(

Autor: tuffgong   |   18.05.2013. u 7:48   |   opcije


..kaj te ima bit strah ak uredno i savjesno obavljaš svoj posel...??

Autor: maksimirko   |   18.05.2013. u 7:53   |   opcije


Ma nije. Kad su tuđi lonci ne znam zakaj zanimljiviji. Hahha, možemo ljude podijeliti na one s praznim loncima, i na one s punim. Pa one koji pojma nemaju kaj imaju u svojem loncu. Ali su dobro informirani o tuđim loncima.

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2013. u 7:55   |   opcije


Maksimirko, gdje si ti pročitao riječ 'strah'?

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2013. u 7:55   |   opcije


Zatim one koji drže svoj lonac poklopljenim, i pričaju kak imaju u njemu prekrasne stvari. Tako da im drugi zavide. Ali ne otklapljaju lonac. Tko zna usude li se i oni sami zaviriti unutra.

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2013. u 7:59   |   opcije


"Suočiti se s vlastitim loncem!"

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2013. u 8:00   |   opcije


I meni je moj lonac najljepši kad ga poklopim s ružičastim poklopcem.

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2013. u 8:01   |   opcije


Za neke bi pomislili da imaju tigra u svojem loncu. Buš ti videl kad ja otklopim svoj lonac! Ili: Nemoj da ti ja otklopim svoj lonac! Uh, uh :)

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2013. u 8:03   |   opcije


"Prigovaranje je jedna od omiljenih tema kojma ego jača sebe.
Svaki prigovor je pričica koju um smišlja tako da u nju možete potpuno povjerovati.. Uopće nije važno prigovarate naglas ili samo u mislima.
Kad ste u vlasti takvog ega, prigovaranje vam je prešlo u naviku, ali je, dakako nesvjesno, što znači da ne znate što radite. "
TOLLE

Da li ta nesvjesnost opravdanje, često pitam samog sebe? I dalje nosim staru naviku kao križ na lančiću..tj s božjim blagoslovom.

Autor: MedoDebeli   |   18.05.2013. u 8:14   |   opcije


Alternativci nemaju prava tražiti ni opravdanje , ni razumijevanje....

Autor: MedoDebeli   |   18.05.2013. u 8:16   |   opcije


ljudski je bit znatizeljan..neko je manje, neko vise..al, neljudski je bit neznatizeljan, to je sigurno.

Autor: malamaza7   |   18.05.2013. u 8:23   |   opcije


ne znam dal bija procirila u kuvertu..vrlo vjerovatno bi..
a u lonac ne..briga me sta neko kuva za rucak..
al, sta se kuva u firmi..i kolika je placa moje kolegice...volila bi znati.

Autor: malamaza7   |   18.05.2013. u 8:27   |   opcije


Mazo, jedan takav pogled može pokrenuti lavinu problema...
Pogledaš - i vidiš da kolegica ima veću plaću od tebe.
A firma privatna. I šta sad?
Frustracija.

Autor: tuffgong   |   18.05.2013. u 8:32   |   opcije


a e...moze..i ne mora..ric je bila o znatizelji..pogotovo ako se kolegica boji da se sazna visina njene place..jo je veci interes to cudo vidit..pa procirit..kad ti vec zabunom dode u ruke..u

Autor: malamaza7   |   18.05.2013. u 8:38   |   opcije


Mazo, a da si ti poslodavac, kakvu politiku bi zagovarala?

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2013. u 9:13   |   opcije


Medo, kaj ti znači ovo "Alternativci nemaju prava tražiti ni opravdanje , ni razumijevanje...."? Tko su alternativci?

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2013. u 9:14   |   opcije


Mazo, ja sam jako znatiželjna. Ali me ne zanimaju tuđe zmazane gaće. Je li jasna razlika? Poštivam nečiji prostor. Ako me netko ne pušta u taj prostor, ne navaljujem.

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2013. u 9:19   |   opcije


Ili - poštivam nečiji lonac. Ako netko ne želi otklopiti svoj lonac, ok. Ali onda nema niti zavirivanja u moj. Osim ako ja dozvolim.

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2013. u 9:21   |   opcije


Je li čast imati uhodu? Loncozavirivača?

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2013. u 9:22   |   opcije


Uprte oči u moj lonac, netremice. Gle, odškrinuo se!!! Ajmo!!! A mogli bismo ga gađati i kamenjem, da se još više otvori. A joj.

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2013. u 9:23   |   opcije


kratko sam cak i bila...
coco, ja mislim da se danas tesko sta moze bas kriti...uspjesno sakriti...tesko...

Autor: malamaza7   |   18.05.2013. u 9:24   |   opcije


kakav je ono ton, coco...u komentarima...alo...bome...pricaj ti tako s nekim drugim..iden ja..aj baj

Autor: malamaza7   |   18.05.2013. u 9:27   |   opcije


Mazo, nije point u tome može li se nešto sakriti. Ako je netko toliko znatiželjan da okrene nebo i zemlju kako bi saznao moju plaću, pa nek. Ako nema pametnijeg posla i ako mu je to toliko važno. Ali je ne bude saznao od mene. Samo se pitam, koja ga bolesna sila tjera na to. I onda se još bude mučio. A kaj reć. Sam si htio, pa sad trpi.

Kaj nije jasno da ja ništa time ne gubim, ali možda gubi on?

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2013. u 9:28   |   opcije


Alternativci su oni koji se voze sporednim cestama da bi izbjegli plaćanje cestarine i vinjete....

Autor: MedoDebeli   |   18.05.2013. u 9:29   |   opcije


Ne kužim to s alternativcima. Zar to nisu ljudi kao i drugi? A možda jednostavno vole sporu vožnju, zelenilo i da mogu stati kad im se staje?

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2013. u 9:40   |   opcije


Mazo, ton je usmjeren ka mojim uhodama i onima koji se tako osjećaju.

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2013. u 9:41   |   opcije


I opet - kome je loše, onom koji gura nos u tuđe zmazane gaće, ili onom čije su?

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2013. u 9:49   |   opcije


Vrti, u gužvi sam zadnjih tjedana i nemam pojma za koga bi trebalo glasati. Nisam se prirpemila za ove izbore. Malo prije razgovaram s prijateljima telefonom i vele mi za nekog tamo da im se on čini ok. A na radiju sam prije desetak dana čula razgovor s jednim likom koji mi je zvučao izvrsno, pametan neki čovjek. Pitali ga o kvartovima u gradu. Ali sam zaboravila kak se zove.

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2013. u 9:54   |   opcije


Neki se je tu oglašavao da će dati zagrepčanima besplatni internet. Baš mi treba besplatni internet! Daj ti meni uvjete da ja sebi mogu platiti internet! To mi je nekak jeftino zavođenje raje. Nemoj novce koji mi uzmeš od plaće davati za intenret, to si mogu i sama. Pobrini se da grad funkcionira, da škole imaju uređene okućnice, i kaj ja znam još kaj, nemoj mi plaćati režije s mojim novcima.

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2013. u 9:57   |   opcije


I to kaj kradu šahtove, pun mi je kvart otvorenih rupa. Pa ne mogu vjerovati da se ti šahtovi ne mogu zavariti ili nekak zaštititi. To kaj nema tih šahtova mi je prejasan znak kak je sve vriti. Koja smo mi zemlja!!!

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2013. u 10:02   |   opcije


Trebali bi izbori biti svake godine. Zagreb bi blistao!

Ili bi gradonačelnik treba biti dobrovoljac. Tj. raditi na proviziju. Ako je gradski proračun u plusu, nek si uzme za plaću.

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2013. u 10:06   |   opcije


Ali nema da meni fali šaht u kvartu!

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2013. u 10:06   |   opcije


I ne bi bilo interneta u gradskom poglavarstvu, samo interne poslovne mreže. Neš ti meni po iskrici u radno virjeme.

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2013. u 10:11   |   opcije


Ja sam sponzor gradskom poglavarstvu. Pak imam pravo i tražiti kako da oni rade. Kad će to kod nas biti?

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2013. u 10:12   |   opcije


Problem je što je većina na državnom proračunu, i briga ih jer i njihovu plaću ja sponzoriram.

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2013. u 10:14   |   opcije


Ajd, da se fokusiram na Zagreb. To ne bi trebalo biti teško izračunati. Naravno, kad bi stvari bile transparentne. Koliko love dođe godišnje od prireza, koliko još sa strane i s koje strane, i koliko se troši na održavanje grada. I koliko ljudi to radi. Koliko su efikasni. Prvo znači treba uvesti metriku efikasnosti ljudi. A sponzor to ima pravo zahtijevati. Ne samo zato što premalo rade, nego zato što ne naprave ništa.

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2013. u 10:17   |   opcije


Moram si ovo zapisati: Kodakov trenutak (misle na obiteljske fotke za kakvima svi čeznemo, ono - family na okupu)

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2013. u 11:02   |   opcije


Kažu - vrlo je moćan taj Kodakov trenutak.

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2013. u 11:03   |   opcije


Dobro ti je ovo s plaćom na učinak. Koliko (nakon podmirenih obveza) ostane viška u proračunu ove godine, nek si rasporedi na 12 mjeseci iduće godine za plaću.

Autor: tuffgong   |   18.05.2013. u 11:05   |   opcije


Tuff, kod nas se prvo misli na plaću, a onda na to koliko radimo za tu istu plaću. Tako i u državnim službama. Tj. daj ti meni plaću, a ja ću vijdeti koliko ću raditi. Budući da mislim da sam premalo plaćena (a tko to ne misli?) neću raditi puno. Prestrašno! I tu na iskrici se raja zajebava u radno vrijeme. A ja sponzoriram zajebanciju. Ako je svaki radni dan 2 sata na iskrici u radno vrijeme, to je četvrtina plaće. Znači, recimo od 6 tisuća kuna, 1500 kuna dobiju na poklon. Za iskričarenje. Ajd još ako onih 6 sati rade intenzivno i ne dignu glavu s posla. No, znamo kako stvari stoje. Onaj tko radi 6 sati na dan efikasno, taj solidno odradi svoje radno vrijeme. E, a onda je tu ručak, pa jedna kava, pa druga, pa čik pauza, pa novine, popričati malo s kolegicom... Pa dućan, plac u radno vrijeme - prestrašno!

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2013. u 11:14   |   opcije


Ali ima tu i druga strana medalje. Ti djelatnici koji piče po Iskrici u radno vrijeme imaju i svoje nadređene. Koji su još bolje plaćeni od njih i to za upravljanje (da ne kažem "rukovođenje") tim istim djelatnicima koji se zajebavaju. Što oni poduzimaju? A što poduzima najviša razina- uprava, ministar, načelnik, pročelnik... ili tko već bio odgovorna osoba?

Hoću reći, u svakoj ozbiljnijoj privatnoj firmi, management angažira administratora koji postavi filtere i ti uopće ne možeš pristupiti Facebook-u, Iskrici i sl. Ako službeni mail koristiš privatno - popiješ kaznu. Ako ti na službeni mail dođe reklama, odmah je moraš prijaviti adminu, a ovaj upozoriti tvrtku koja je poslala reklamu, itd. itd.

E sad, ako odgovorne boli ona stvar za učinkovitost sustava za koji su odgovorni, zašto bi se onda oni koji su u samom sustavu time opterećivali?

Jednostavno, padnu pod utjecaj "sindroma 15". A to ti je čekanje 15 sati i 15. u mjesecu.

Autor: tuffgong   |   18.05.2013. u 11:24   |   opcije


ha ha koko, dirnula si u osinje gnijezdo! ta poznata je stvar da su najveći blogeri ovdje upravo ti..kaj su se uhljebili negdje u državnoj firmi, institutu, vrtiću, školi etc...i surfaju po cijele dane dok im traje radno vrijeme! kad sam onomad to javno napisala javn ona blogu (bje to bucka) koja je svaki dan satima ovdje imala dernek, izopćili me maltene sa iskrice! kak ja znam reći...jebite se o svom trošku (tko ima hrpu djece nek to i odgaja, financira i slično a ne da država to hrani i plaća) tak i za iskricu...iskričarite o svom trošku, a ne mom, tvom etc...

Autor: mai_sarai   |   18.05.2013. u 11:32   |   opcije


Hej, Tuff, evo me opet malo. Da, slažem se, ako me nitko ne tjera, zašto bih. S tim da je taj šef u državnoj firmi, pa do predsjednika države, isto financiran mojim novcem. Naravno da je njima dobro. Ali meni nije dobro kad to gledam. E, kad će ova zemlja to shvatiti onda ćemo ići naprijed. Shvatiti tko daje novce.

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2013. u 12:28   |   opcije


Mai, potpuno se slažem s tobom, i stvarno se pitam - kak ljudima nije neugodno? Nije to ono - 15 minuta da ratresem misli, nego su to višesatne rasprave. I još mi takav drži predavanja o moralu.

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2013. u 12:33   |   opcije


A izgleda da se Bucka zaposlila u privatnoj firmi :)

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2013. u 12:35   |   opcije


Božu muči moja plaća. A koga bi neg nju? Koliku bi tek ona plaću imala da završi faks?

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2013. u 12:42   |   opcije


Obzirom da je ovo sajt za pisanje i čitanje, nevjerojatno koliko malo ljudi zna čitati. Čak im pisanje ide puno bolje nego čitanje. Kako kaže moj kolega, ljude treba educirati. A volim napisati šareni zapis - to su zapisi u kojem su udice za razne vrste ljudi :) I onda se na te dijelove ulove nepogrešivo ulove pojedinci. Najbolje je u svemu kaj pročitaju nekaj kaj nisam napisala. Tj. okidaju na neke vrste riječi i od njih ne vide kontekst. Jel se to zove - ograničenost? Da ja okinem sto puta na jedno te isto, pa zapitala bih se. Eh, kad ja ne volim okidati.

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2013. u 12:54   |   opcije


Da, treba ljude educirati. Treba napraviti tečaj za kreativno - čitanje. Ako napišem recimo: mislim da gradonačelnik Zagreba treba biti zagrepčanin. Sad će to svatko shvatiti na svoj način, ovisno o tomu jesu li zagrepčani ili su dojdeki. I neke dojdeke će to toliko pogoditi da će me optužiti za tko zna što. Ako velim da gradonačelnik Gruda treba biti iz tih istih Gruda (jel to grad uopće, nema veze), hoće li me isto tako optuživati? Neće vjerojatno.

Eto, svatko iščita nešto što ga muči, a nema veze s onim što sam napisala. Naravno, imam i konkretne primjere, ali mi se ne da.

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2013. u 13:04   |   opcije


Nije lako čitati. Ali se može naučiti. Sad, neki ovdje kao nešto i znaju napisati, ali trebali bi poraditi na čitanju. Zbog svojeg benefita. Da se ne blamiraju.

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2013. u 13:06   |   opcije


btw meni je ferdelji ok, ali nekak mi ne prolazi glede fizičkog izgleda. meni je i to važno...danas su te javne face više statisti i figure nego kaj stvarno moraju bit sposobni. bitno je da se okruže sposobnim ljudima a ne poslušnicima. nažalost, još se takav nije rodio (da je imao priliku to pokazat) na ovom prostoru. malo josipović podsjeća na takvu facu...no samo podsjeća! ima tako puno sposobnih, pametnih a i zgodnih ljudi..no no chance. ima jedna fenomenalna izreka...nesposobni posjeduju sposobnost da onesposobe sposobne! i thats it!

Autor: mai_sarai   |   18.05.2013. u 18:44   |   opcije


Dodaj komentar