©© - Što medicina nije rekla Angelini Jolie?

Kad sam pročitala Angelininu odluku kako će se boriti protiv raka, ostala sam u šoku. Doslovno! Još sam i sad. No, nakon nekog vremena pomislim - hvala Angelini, jest da je zeznula sebe, ali će otvoriti oči mnogima. I to ona u koju su ionako mnoge oči uprte. Zapravo, Angelina je zadužila čovječanstvo! Jer je žrtvujući svoje sise pokrenula teme o kojima se javno ne govori. I jučer pročitam ovaj članak:

http://www.alternativa-za-vas.com/index.php/clanak/article/brca-1-gen

U kojem medicina priznaje svoje dosege. Konačno! Ovog članka ne bi bilo ovako javno da Angelina nije učinila to što jest.

Današnja medicina je rastrančirala čovjeka na organe, pa na tkiva, pa na stanice. Pa na targete (mjesta koja ako blokiramo prekinemo nekakav proces i recimo da na taj način spriječimo nastanak ili nastavak bolesti). Urolog se neće upustiti u dijagnostiku želuca. Urologu želudac nije niti bitan. I to je tužno. Kužim ja da je kirurgija zeznuta stvar, i ne možeš znati sve operirati. Ok, što se tiče kirurgije. Ali - izdvojiti bubreg od ostatka tijela, i pritom zanemariti sve ostalo je - suludo. Zaboraviti da je u pitanju - čovjek.

Recimo, čujem priču jednog poznatog mi kirurga urologa kako je operirao bubreg, i operacija uspjela. Ali, pacijent nakon što se je probudio, ne čuje na jedno uho! Gluh! Tom kirurgu ništa nije jasno, on nije bio niti blizu uha! E, ali tradicionalna kineska medicina zna nešto što on ne zna. A to je da su bubrezi povezani s ušima. I problemi s ušima su povezani s problemima s bubrezima. Isto kao što su oči povezane s jetrom. Ako želiš liječiti uha, pozabavi se bubrezima. I taj je kirurg učinio nešto na bubrezima što se reflektiralo na - sluh. No, današnja medicina to neće povezati uskoro, jer ne želi čuti.

Ono što alternativna medicina zna, a klasična ne zna, je da je rak - stanje cijelog tijela. Isto kao i alergija. Rak je - stanje uma koje onda utječe na stanje tijela. I zapravo je svejedno na kojem će mjestu izbiti rak. Isto kao što je svejedno kakav će se oblik alergije pokazati. I što je alergen. Jer nije alergen taj koji izaziva alergiju: alergiju izaziva stanje organizma koje je poremećeno. A uzrok može biti različit. Može i dominantna mama biti uzrokom.

Što je rak? Rak je poremećaj u kojem stanice više ne odumiru. To se zove apoptoza - to prirodom programirano odumiranje stanica. Apoptoza je nužna jer se u organizmiu stalno stvaraju nove stanice, pa one starije moraju odumrijeti kao bi napravile mjesta novima i snažnima. Lijekovi protiv raka temelje se na izazivanju apoptoze na razne načine. Bilo da se uskrati hrana stanicama raka, bilo da se udara na mehanizam stvaranja novih stanica, i sl. Lijekovi za rak nisu baš selektivni pa pritom naprave štetu cijelom organizmu. A ne zna se zašto dolazi do prekida apoptoze. Postoje neke korelacije. Recimo - pušenje - rak pluća.

Angelina se boji raka. Možemo reći - već je zaražena. Već je otvorila vrata bolesti. Njezino stanje uma je plodno tlo za razvoj raka. Recimo da ona odbaci te misli i strah i da se fokusira na zdravlje, a ne na bolest, da pazi što i kako jede, kako živi, da redovno provodi mentalnu i emocionalnu higijenu, imala bi velike šanse.

Žao mi je Angeline, no ako je itko, onda je ona mogla saznati sve znanje dostupno na ovom svijetu. Sve u svemu, još jedanput joj hvala. Nije niti svjesna koliko je toga pokrenula...

08.06.2013. u 8:33   |   Editirano: 08.06.2013. u 8:39   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

zao mi je te mlade zene....kao i svih zrtava bahatosti i ogranicenosti onih koji.to nebi smjeli biti....najblaze receno....
odlican zapis (iako si jednom rekla da ne znam citati, kad ti nisi znala "procitati " moj komentar.....evo me opet)

Autor: malamaza7   |   08.06.2013. u 8:47   |   opcije


anđa si očito može priuštiti ispitivanje da li nosi genom raka dojke pa onda može i preventivno djelovati (naravno,to ne znači da će se i razviti) iako postoje i drugi načini prevencije,kako si ti opisala.
opet,može si priuštiti i to da njene sise i dalje ostanu kakve su i bile.

a većina žena to ne može.pa čime ih je onda zadužila?

Autor: pelpetum-mobile   |   08.06.2013. u 8:47   |   opcije


možda i ja nisam dobro pročitao zapis:))

u svakom slučaju nama svima preostaje samo da se ne bojimo smrti i da je čekamo najbolje kako znamo...

Autor: pelpetum-mobile   |   08.06.2013. u 8:52   |   opcije


Mazo, ne sjećam se da sam tebi direktno takvo što rekla.. Volim čitati što napišeš i drago mi je da si tu :)

Autor: Cococh-Anel   |   08.06.2013. u 8:55   |   opcije


Pelpi, da si na njezinom mjestu, tj. da imaš para koliko i ona, bi li pregledao sve svoje gene?

Autor: Cococh-Anel   |   08.06.2013. u 8:56   |   opcije


Uostalom operativni zahvat sam po sebi nije bezazlen. Te anestezija, te ugrušci, pa priraslice...

Autor: Cococh-Anel   |   08.06.2013. u 8:59   |   opcije


teško je govoriti o tome,što bi bilo kad bi bilo.
ona sigurno ima svoje razloge.valjda je imala nekog u obitelji zbog čega je to napravila.

naravno,nisu sise neki preveliki prioritet u životu da ih se ne bi mogao riješiti...ili testisi...ili bilo što drugo osim mozga (neki dobro žive i bez njega):))

Autor: pelpetum-mobile   |   08.06.2013. u 9:02   |   opcije


coco, emocionalna higijena, što bi to bilo?

Autor: ivanschchica   |   08.06.2013. u 9:07   |   opcije


Da je stav prirode da ne trebamo sise, ne bismo ih imali. Ili mandule. Ili slijepo crijevo. To što se nama čini kako je to suvišno, ne znači da to nema svoju funkciju, možda čak i jako važnu. Neka plemena misle da ženama ne treba klitoris. Jesmo li mi bolji od njih ako djeci vadimo mandule - preventivno?

Autor: Cococh-Anel   |   08.06.2013. u 9:10   |   opcije


Moja je mama umrla od raka jajnika. Ja imam velike šanse dobiti to isto, tak su mi rekli. Je li bi bilo rješenje da si odstranim jajnike?

Autor: Cococh-Anel   |   08.06.2013. u 9:12   |   opcije


Emocionalna higijena - briga o svojim emocijama. Čišćenje negativnih i njegovanje pozitivnih.

Autor: Cococh-Anel   |   08.06.2013. u 9:13   |   opcije


Kako kažu u ovom članku, u nekoj obitelji u kojoj ima raka, puno je toga zajendičkog. Je, i genetski materijal je zajednički, ali dogodi se i da posvojeno dijete oboli od istih bolesti koje su u obitelji. A to znači da postoje obrasci koji prenose bolest. Ako sam ja naslijedila te obrasce, nema mi pomoći. Zato radim na obrascima. Ako uspijem dobro. Ako ne, imala ja jajnike ili ne, strefit će me. Za genetski materijal ne sumnjam.

Autor: Cococh-Anel   |   08.06.2013. u 9:16   |   opcije


rekla si to kao da je briga o emocijama nešto najjednostavnije na svijetu :)
pretpostavljam da čišćenje negativnih emocija podrazumijeva nekakav rad na tome da se svaka negativna misao isključi iz našeg sistema djelovanja. kako? ako se već ne može isključiti, a onda da barem preusmjeri. kamo?

Autor: ivanschchica   |   08.06.2013. u 9:22   |   opcije


Jednom je na mojem poslu netko stavio članak iz novina na zid. Naslov je bio - Veterinari su skloni samoubojstvu. I ok, pretpostavka je da su provedena istraživanja (ili samo jedno) u kojem se pokazalo da je među veterinarima veći postotak samoubojstava nego među drugim strukama. E, ali uvijek postoji druga strana priča. A ta je, koju recimo ja znam, da ljudi koji izabiru veterinu kao svoj poziv, imaju nešto mračno u sebi, suprimirano, jer se oni okreću radije životinjama nego ljudima. Duboke emocionalne povrede su često. Znači, njihova sklonost ka samoubosjtvu ih je i dovela u veterinu. Zato je važno gledati cjelinu, a ne isječke. Zanimanje nismo slučajno izabrali.

Autor: Cococh-Anel   |   08.06.2013. u 9:25   |   opcije


Hej, Ivančice :) Moj je pristup da ništa ne isključujem. Nego, radim na tome da to prirodno otpadne, kao krasta koja sazrije. Prvo, dijagnostika - koje su to negativne emocije koje me opsjedaju, ili misli, zatim slijedi razumijevanje što se događa. I kad razumijem, što nije uvijek lako, jednostavno i brzo, tada više nema negative. Nije lako, ali nije niti nemoguće.

Autor: Cococh-Anel   |   08.06.2013. u 9:28   |   opcije


ako nam je zanimanje suđeno (samo u tom slučaju ga ne odabiremo slučajno) onda nam i život nije nešto na što možemo utjecati.
i ono što radimo da bismo ga produžili,suđeno nam je.

Autor: pelpetum-mobile   |   08.06.2013. u 9:35   |   opcije


uzmimo jednu hipotetsku situaciju: recimo da u mom životu postoji osoba do koje mi je vrlo stalo. i njoj je stalo do mene, nesumnjivo. svakodnevno me kontaktira - mjesecima, čak i godinama, zanima se za ono što radim, na neki način brine o meni. i ja brinem o njoj. no postoji jedan maleni problem koji koči razvoj našeg odnosa, barem iz mog kuta gledišta. ja bih, hipotetski, rado ovaj naš odnos preselila u konkretan prostor i vrijeme, čak i po rizik da se takva vrst odnosa koju sada imamo više ne nastavi. ta osoba nije spremna na to. odbija susret. u meni se razvijaju dvojaki osjećaji. moja naklonost je i dalje vrlo duboka, no istovremeno javlja se i sumnja u naklonost te osobe. ne samo u naklonost te osobe, nego i sumnja u vlastite vrijednosti. što činiti? jel pazi, dok ta krasta otpadne, meni prođe stoljeće il dva.
(ovo je hipotetska situacija, ponavljam)

Autor: ivanschchica   |   08.06.2013. u 9:37   |   opcije


Recimo, u znanost često idu nekomunikativni ljudi, tj. ljudi s problemima u komunikaciji. S jednom nogom u oblacima. Ili s obje. Lijepo su ih oslikali u seriji - Teorija velikog praska.

Autor: Cococh-Anel   |   08.06.2013. u 9:37   |   opcije


Ivo, eh, sad bih ja pristupila kao u nekom projektu. Tebi treba fizički kontakt, reala. A njemu je dovoljno preko žice. Želje su vam različite. Prvo - imate li koji zajednički cilj? Razgovarala bih s njim o tomu. Ako ne uspijete naći zajednički cilj, pitanje je ima li projekt smisla.

Drugo, što ti dobijaš iz takvog trenutnog odnosa? Što te tjera na takav nepotpuni odnos? Jer - on je zadovoljan, on očito dobija ono što želi.

Autor: Cococh-Anel   |   08.06.2013. u 9:42   |   opcije


očito prevelik stupanj inteligencije postaje problem.

zato i postoji ona-blago siromašnima duhom.....:))

ali se postavlja pitanje-čiji je to zapravo problem?

Autor: pelpetum-mobile   |   08.06.2013. u 9:43   |   opcije


Pelpi, ja gledam na stvari na način da ništa nije slučajno, sve je nečim određeno. Izaberemo struku u kojoj ćemo imati priliku rasti. Tj. dovesti se do apsurda. Recimo, jedna moja prijateljica je veterinarka. Jer voli, obožava životinje. I što joj je bio prvi posao? U ambulanti za male životinje je bila tehničar, i morala je eutanizirati mačiće i psiće koje su joj ljudi donosili jer su ih se htjeli riješiti. Prestrašno! Pa moraš se upitati - hej, što ja to radim?

Autor: Cococh-Anel   |   08.06.2013. u 9:45   |   opcije


Pelpi, problem ima onaj tko se uzruja.

Autor: Cococh-Anel   |   08.06.2013. u 9:46   |   opcije


pa, bilo je zajedničkih ciljeva. trenutno ne dobivam ništa od tog odnosa. recimo da se toliko dobro poznajemo da znam što misli i što radi i kada ništa ne kaže. od njega nisam dobila konkretan, direktan odgovor, niti bih se više upuštala u to da ga zahtjevam. u biti, dobila sam odgovor s kojim nisam bila zadovoljna, odgovor tipa "nisi ti, problem je u meni". pokušavam saznati u čemu sam pogriješila. pokušavam otpetljati mornarski čvor :)

Autor: ivanschchica   |   08.06.2013. u 9:52   |   opcije


pa to sam i rekao...sve je nečim određeno...ali ne izabiremo svjesno.

ja sam recimo upisao školu jemr sa jedino za nju znao gdje se nalazi (poslije one u koju me nisu primili)
a za nju sam znao jer sam tamo imao predstavu.

ali izbor zanimanja nije bio ono što je bila moja ŽELJA,nego sam morao (uvjetno rečeno)

aa imao sam prilike to promijeniti...zašto nisam?...očito nije bilo suđeno

Autor: pelpetum-mobile   |   08.06.2013. u 9:55   |   opcije


(mene moj trenutni posao zajedno sa ekipom sa posla dovode do apsurda :D)

Autor: ivanschchica   |   08.06.2013. u 9:55   |   opcije


pa eto, niti ja nisam izabrala zanimanje za koje sam bila zainteresirana kao dijete (djevojka), isključivo iz razloga što mi tadašnje prilike to nisu dopuštale.

Autor: ivanschchica   |   08.06.2013. u 9:57   |   opcije


ivančice,zar baš ništa ne dobivaš?

onda si mazohist...ne mislim ništa ružno time

Autor: pelpetum-mobile   |   08.06.2013. u 9:57   |   opcije


ti pokušavaš vidjeti gdje si pogriješila a on- kaže problem je u meni

pa nećeš ti riješavati probleme u njemu

Autor: pelpetum-mobile   |   08.06.2013. u 10:00   |   opcije


ne dobivam koliko mi je potrebno. zahtjevam puno, znam, ali puno i dajem.
pelp, ako netko koga volim ima problem, onda ga imam i ja. pogotovo ako on osjeća ili misli da taj problem ima sa mnom. moram znati zašto je to tako. (ne moram uistinu, ali voljela bih znati.)

Autor: ivanschchica   |   08.06.2013. u 10:03   |   opcije


Ivo, kad me pitaš... Nisi ti pogriješila ni u čemu što se njega tiče. On može imati stotinu razloga zašto ti se ne želi ukazati. Možda je invalid. Možda je prenizak. Možda ga muči neki drugi problem. Oženjen. U zatvoru. Možda je žensko koja eksperimetnira sa svojom muškom stranom.. Tko zna... (sad pucam napamet:) .Možda je njemu ovo jedini način da s nekom ženom ima kakav-takav odnos. Očito on sam sebe ne prihvaća. I tu nema pomoći. Ne možeš ti tu pogriješiti. Sorry, ali možda si ti jedna od više njih s kojima ima takav odnos.

Čuvaj sebe. On je kakav je, i kako je pokazao, neće ti dati ništa više od onog što ti je dosad dao. Na tebi je da to ili prihvatiš, ili odbiješ. Ako te nešto tjera u takav odnos, na tomu treba poraditi. Je li to nada, iluzija, nerealna slika, neka potreba... Što tebi zapravo treba iz tog odnosa?

Autor: Cococh-Anel   |   08.06.2013. u 10:04   |   opcije


Pelpi, niti ja se nisam upisala u srednju u koju sam htjela, ali mi je to postalo struka. I presretna sam :) Ako ne možeš spriječiti - uživaj :)

Autor: Cococh-Anel   |   08.06.2013. u 10:06   |   opcije


razumijem ja tebe i slažem se s tvojim razmišljanjem ali ako je situacija nepromjenjiva onda moraš poraditi na sebi da to prihvatiš takvo kakvo jest....ili ne

Autor: pelpetum-mobile   |   08.06.2013. u 10:06   |   opcije


c/p
Rak je - stanje uma koje onda utječe na stanje tijela.

Zato nas odmalena uče strahu. Mi smo kultura straha. Strah je i poluga kojom se odlično vlada.
Bojte se starosti- eto vam krema. Bojte se bolesti- evo vam vitamini. Bojte se u prometu. Bojte se gladi. Bojte se drugih ljudi. Bojte se budućnosti. Bojte, se bojte.....dosadni su u pm. Da te novce koje koriste za strašenje preusmjere drugačije ne bi bilo gladi, ni bolesti......fuj.

Autor: pasemi   |   08.06.2013. u 10:06   |   opcije


Bojte se ispita na fakultetu, bojte se trudnoće, bojte se....dokle????

Autor: pasemi   |   08.06.2013. u 10:07   |   opcije


Da, tak i ja to vidim, Pasemi :))) ali da je lako oduprijeti se, nije. Prije 50 godina rijetko je koja žena farbala kosu u mojim godinama. Danas rijetko koja ne farba. Pa umjetni zubi. To su već stvari koje su normalne. Tak će jednog dana biti normalno imati plastične sise. Užas. Zapravo, već smo došli do toga.

Autor: Cococh-Anel   |   08.06.2013. u 10:09   |   opcije


S uplašenim i nesigurnim ljudima možeš raditi što želiš. To je valjda cilj... Nekad su vračevi plašili, pa svećenici, sad nas svi plaše..

Autor: Cococh-Anel   |   08.06.2013. u 10:11   |   opcije


Baš sam jučer pomislila o tome - bojte se trudnoće! Koje je to zlo!!!! A samo zato da nam prodaju kontracepcijske pilule. Ili već koje sredtsvo... Umjesto da je to najsretniji događaj, to je postalo bauk.

Autor: Cococh-Anel   |   08.06.2013. u 10:12   |   opcije


kad smo već opet na sisama...mene užasava misao da će u tom slučaju...sve biti iste....a moći će se koja i dodati.

Autor: pelpetum-mobile   |   08.06.2013. u 10:13   |   opcije


u pravu ste. meni treba netko da me svaki dan pita "kako si?". eto, to je ono što sam dobivala od tog odnosa i to je ono što mi fali u životu. pažnja. kao i svima nama koji smo ovdje, uostalom.
(što sad, nije bed :D)

Autor: ivanschchica   |   08.06.2013. u 10:13   |   opcije


ivanča,to nam svima treba.:))

zadovoljavamo se malim (i kad je veliki):))

Autor: pelpetum-mobile   |   08.06.2013. u 10:15   |   opcije


Ha, Pelpi, neka sa 6 ili 8 sisa... kad se već umeću, neka više manje :))) Jel kuja ili žena?

Autor: Cococh-Anel   |   08.06.2013. u 10:16   |   opcije


Ma, Ivo, ja bih sve tu s bloga natjerala u realu, Na pusti otok, da padnu sve obrane.. da se ljudi upoznaju prirodno, i kad su zmazani, i kad blistaju. Bez iluzija... Svi smo mi žrtve iluzija... upravo iz straha da ne budemo dovoljno dobri

Autor: Cococh-Anel   |   08.06.2013. u 10:18   |   opcije


vidiš,koki,muškarci nekako uvijek pate za kučkama.:))

a imaju sve ono što im treba i doma.:)

Autor: pelpetum-mobile   |   08.06.2013. u 10:19   |   opcije


Pelpi, jesi li i ti takav?

Autor: Cococh-Anel   |   08.06.2013. u 10:21   |   opcije


Da, jer je izgleda jako teško pogledati doma, napraviti inventuru i zaključiti - gle kako sam bogat, sve imam :)

Autor: Cococh-Anel   |   08.06.2013. u 10:23   |   opcije


ja san više tip ivančice.:)))

ali ako treba,izazovem kučku u onoj kraj mene:))

Autor: pelpetum-mobile   |   08.06.2013. u 10:23   |   opcije


Pa, Pelpi, kako si danas? :))

Autor: Cococh-Anel   |   08.06.2013. u 10:24   |   opcije


hahaha,prilično ispunjeno (najmanje dijete mi maturiralo s peticom..valjda jedina u obitelji,hahaha)

Autor: pelpetum-mobile   |   08.06.2013. u 10:30   |   opcije


ja sam domaća. nemojte me udavati u odsustvu :)

Autor: ivanschchica   |   08.06.2013. u 10:31   |   opcije


hahaha,ivanča,nisam mislio da sam tip- za tebe,nego- kao ti

Autor: pelpetum-mobile   |   08.06.2013. u 10:34   |   opcije


hej pelpe, svi smo mi tu negdje, svi smo mi i ovo i ono, umnogome ovisi i o tome tko nam je nasuprot. (božemudrostiprevelike :)))

Autor: ivanschchica   |   08.06.2013. u 12:11   |   opcije


("razmišljam i ja ponekad o svom porijeklu, naravno, ali to obiteljsko stablo vidim samo kao mladicu na obodu velike šume.")

Autor: ivanschchica   |   08.06.2013. u 12:14   |   opcije


hm...post festum čitam...i u pravu si...komentare nisam još niti dohvatila. drago mi je da se ti kao bliska profesija medicini slažem (tj i ja tako mislim a i mnogi) da je medicina slijepa i...umišljena. ne želi čuti to što su stare kulture (osobito kineska akupunktura) u stanju učiniti liječenjem cijelog čovjeka! volim te čitati....

Autor: mai_sarai   |   08.06.2013. u 13:24   |   opcije


Dodaj komentar