©© - Volim te
Jedno je kak bi trebalo biti, a jedno je - kak zapravo je. Tak čitam danas jedan komentar:
"Muškarac koji vjeruje u sebe i svoje sposobnosti ne postavlja takve uvjete.
kvit".
Ovaj komentar ne ostavlja nikakav prostor. Da sam ja muškarac, i da postavljam takve (nekakve) uvjete, uvjerila bih se da ne vjerujem u sebe i svoje sposobnosti. I nema trećeg. Ili - ili. Opet crno-bijelo.
Da, i ja znam kak bi trebalo biti.. Uglavnom. Ali isto tako znam, i vidim svaki dan, da nije baš tak. A nije zato jer nismo crno-bijeli. Iako bismo rado bili. Rado bismo bili savršeni. I pogotovo rado bismo tražili od drugih da budu savršeni.
Recimo ljubomora. Jesam li ja ljubomorna? Jesam u nekim situacijama. Jesam li zato nesigurna? Možda. Ali opet - jesam sve to. E, sad, mogu ja tvrditi i ovo i ono, ali nisam savršena. Bilo bi lijepo da netko, komu sam draga, da taj njeguje moje osjećaje, i potrudi se da se osjećam ugodno u njegovom društvu.
Jer ako mi netko tko mi je drag veli da je sinoć bio u kazalištu s prijateljicom, nije me razveselio. Pitam ga - tko je ona? I on popizdi - da kaj me briga, da kaj sam ljubomorna, i tak. Nisam nikad tvrdila da nisam ljubomorna, kažem, a stvar je u tomu da sam ja htjela biti s tobom sinoć u kazalištu. I zanima me tko je ona koja ima prednost? Nisam saznala tko je ona, ali sam bila napadnuta.
Ili sam trebala biti sretna što on ide s nekom drugom u kazalište? Ili u šoping? Ili joj ide doma nekaj pomagati? Ili se dogovori sa mnom i zaboravi na dogovor pa kod njega zateknem - prijateljicu? Koju sakrije u kupaonicu? Ček, pa negdje ima neka granica. I ja imam pravo znati kako stoje stvari. Ali ne saznam jer naletim na zid - ljubomorna si! I time otpisana.
Prošla ja mušku ljubomoru, patološku. Kad sam cijelu večer doma, i on dođe kasno i napadne me gdje sam bila večeras? Da me je vidio tamo i tamo s nekim. Bila sam doma, kažem, i on opet popizdi. Taj je bio fakat bolestan.
Ako neki muškarac otkrije da mu je partnerica na iskrici (ili nekoj drugoj takvoj mreži za dejtanje), treba li biti ljubomoran? Ili - smije li uopće biti ljubomoran? Ako neka krije od partnera da je na iskrici, je li to u redu? Ne tiče ga se? Misli li i on da ga se to ne tiče? Ako mu nije svejedno, treba li ga odbaciti kao patološki ljubomornog? Ili nesigurnog? Ako taj kaže - stalo mi je, volim te - je li staromodan?
Zakaj je to 'volim te' tako teško čuti? I reći? A izraz kao svaki drugi, s lijepim značenjem. Djeca i ja često si govorimo - volim te, upravo zato da im to bude normalno, da se ne stisnu jednog dana kad im netko to veli.
Ako se volimo, ne znači da si sve toleriramo.
09.06.2013. u 16:18 | Prijavi nepoćudni blog | Dodaj komentar
ako je ljubav nesto najbolje sto se covijeku moze dogodit
onda je ljubomora dijete ljubavi , koje roditelji maltretiraju ,
Autor: raky03 | 09.06.2013. u 16:23 | opcije
Ne kužim te baš, Raky..
Autor: Cococh-Anel | 09.06.2013. u 16:25 | opcije
u pravu si koko...posve...ovo tvoje "volim te" podsjetilo me na moje posljednje. moja veza prije 9 mjeseci...koja je trajala 6 mjeseci..ne mislim da vrijeme trajanja određuje intenzitet..ali kad si s nekim 6 mjeseci i kad ti je jako lijepo (iako ispočetka nisam bila uopće zainteresirana, ali s vremenom sam zavoljela tog čovjeka) normalno je (kaj ne?) da poželiš mu reći: volim te? ispočetka sam malo krzmala, okllijevala...no potom sam mu to i rekla. jer sam ga doista zavoljela. no, pomalo sam se ušokirala jer od njega koji je bio jako zainteresiran i "zaljubljen" u mene, nisam čula odgovor. to me smetalo, nije mi dalo mira...kopkalo..no na koncu (tj na kraju kad sam prekinula jer je u stvari on na neki način prekinuo time što nije bio u stanju učiniti nešto što je trebao) mi je poslije postalo jasno...da on nije odgovorio sa "volim te" stoga što nije bio u stanju. zato bi valjalo češće čuti onog drugog a ne samo sebe i svoje srce...i pročitati i ono između redova. pa tako npr. tvoja priča o ljubomori jasno je govorila o njegovom sjedenju na dva stolca i da mu ti nisi bila važna. to si shvatila post festum i sama..
Autor: mai_sarai | 09.06.2013. u 16:26 | opcije
Moje je pitanje između ostalih: trebamo li paziti da kod partnera ne izazivamo ljubomoru? Ili je sve dozvoljeno, pa tko preživi?
Autor: Cococh-Anel | 09.06.2013. u 16:26 | opcije
e mislim ako se ljudi vole da onda treba bit i povijerenja a ne sumlje ,
Autor: raky03 | 09.06.2013. u 16:27 | opcije
e pa sta je onda ljubav,
Autor: raky03 | 09.06.2013. u 16:29 | opcije
Hej, Mai :) Da, čudno je to s tim volim te. A spomenula si i jednu riječ - a to je VAŽNOST. Da, nisam mu bila važna... I to je loš osjećaj.
Autor: Cococh-Anel | 09.06.2013. u 16:30 | opcije
Ne mogu razumjeti osobe, koje kažu da nikad nisu ljubomorne, da nikad ne pitaju dragoga ništa i da im je sick, kad je netko ljubomoran...
pitam se, mogu li takve osobe uopće voljeti, tj. vole li, jer ljubav jeste to, da želiš nekoga za sebe...ili nije, želiš nekoga da mu bude najbolje, pa i s nekim drugim?
Ma kakvi, ne kupujem ja to, ak si samnom-samnom si, vjerujemo si, dok si ne prestanemo vjerovati...ako jesi s nekom bio sinoć u kazalištu, a nisi samnom, a željela sam i ti to znaš...fuck off, neću te više...to nije ljubomora, imam pravo znati fakte, ako ih ne želiš reći, znači nešto mućkaš, ako mućkaš, rezultat isto, fuck off
Autor: juicy-mama | 09.06.2013. u 16:30 | opcije
Raky, po meni postoje ipak stvari koje ne treba nekomu raditi. Radije otiđi..
Autor: Cococh-Anel | 09.06.2013. u 16:31 | opcije
Da, Juicy, ma to je kad si nekomu nevažan, onda te napada.... i naravno da takav nije ljubomoran jer mu je svejedno..
Autor: Cococh-Anel | 09.06.2013. u 16:33 | opcije
Povjerenje je mreža koja se plete godinama, ali se i lako podere...
Autor: Cococh-Anel | 09.06.2013. u 16:34 | opcije
Meni je uvijek sumnjivo, kad je nekome suviše stalo do svoje slobode, kad ga počne gušiti i slično, ne smiješ mu reći jednu riječ, jer si opsesivac...znam po sebi, kad se sama tako ponašam, znam da je u stvari gotovo, nije mi stalo, jedino nisam baš 100% sigurna točno u kojem trenutku prekinuti
Autor: juicy-mama | 09.06.2013. u 16:35 | opcije
e taj tvoj iz price , drugim rijecima oce ti rec da mu ne znacis puno , a da lako je otic da se ima kamo , a i za to treba imat muda , ma samo ti ne zeli rec ono sta ti ne zelis cut , ali te zajebaje ,
Autor: raky03 | 09.06.2013. u 16:36 | opcije
Ja sam shvatila, što sam starija, teže mi padaju neuspjesi, a možda i zbog toga, što nemam klina, da ga izbijem klinom, teže je...
Autor: juicy-mama | 09.06.2013. u 16:37 | opcije
Raky, radije bih čula kako stvari stoje, nego da slušam optuživanja umjesto toga.. Samo je pitanje - zna li on kako stvari stoje?
Autor: Cococh-Anel | 09.06.2013. u 16:39 | opcije
ma ja to cinim svaki dan i po nekoliko puta , ne mogu to gasit u sebi , mada ona to zna , a sad njeno je koliko ce mi virovat
Autor: raky03 | 09.06.2013. u 16:40 | opcije
Bog me ubio, ak mi nije bolje samoj...ne mučim se, mirna sam, neki put malo osamljena, ali sam svoga tela i psihe, gospodar...osim toga, ne riskiram da me povrijeđuju, jer to nisam zaslužila...nekad je bilo lako, kazala bih, tko te jebe i našla si tri druga frajera, bolja od njega
Autor: juicy-mama | 09.06.2013. u 16:41 | opcije
Juicy, kad krene nizbrdo, po meni to treba reći .. Barem je to moj stav i način. Velim kako se osjećam. Hladim se, i objasnim. Možda postoji način da se podgrije... A možda je samo nesporazum u pitanju..
Autor: Cococh-Anel | 09.06.2013. u 16:42 | opcije
Pa je, Juicy, i meni je zapravo bolje samoj. Ali opet, nekako bih bila uz nekog u dubokoj starosti.. koju se nadam doživjeti
Autor: Cococh-Anel | 09.06.2013. u 16:43 | opcije
Coco, da ti ne solim pamet, jer i sama imaš životno iskustvo, ali respekt mora postojati...
ak te netko optuži da si ljubomoran, samo zato što ga nešto pitaš...e jebga, omalovažava te, podcjenjuje i ne respektira...moje je to mišljenje...
...lijepo je meni jedal lik bio rekao, kad sam ga bila nešto onak zakukuljeno, zamumuljeno upitala, da se ne bi uvrijedio...rekao mi je, slobodno pitaj, nemam šta skrivati, i to ti je to...
kad netko nema šta skrivati, ne može ga niti tvoje naivno pitanje zasmetati
Autor: juicy-mama | 09.06.2013. u 16:48 | opcije
Znam, Juicy, o čemu pričaš :), ovo je odavno gotovo, i završilo je upravo s tim napadom.. Osjeća se kad netko mulja, a kad je otvoren..
Autor: Cococh-Anel | 09.06.2013. u 16:50 | opcije
Da, Vrbi, napad je najbolja obrana...
Autor: Cococh-Anel | 09.06.2013. u 16:58 | opcije
Pa gdje je komentar od Vrbice? Zar mi se učinilo?
Autor: Cococh-Anel | 09.06.2013. u 16:59 | opcije