O braku (kako mi pada na pamet)

Dolaze tetke, strine ... buci, buci što je sladak i prekrasan, cure će ludjeti za njim ...
Ja odgovaram (4god) NIKAD se neću ženit' !
Da, da, pričat' ćeš ti drukčije kad malo budeš stariji ... hehehe

Mala crtica, ali istinita, brak ne treba nikome.
Zajednica može (pogotovo ona iz mojih kvalifikacija), ali ne nužno regulirana dokumentom.
U povijesti su žene bile kao krave i koze ... za kravu i kozu se znalo, vlasnik je je taj i taj (dobar dan, vi ste taj i taj, ja sam taj i taj - bezvezna filmska digresija).
Radi žena je izmišljen brak, da ne bi bilo nisam znao čija je i sl.
Drugi problem jest bio manjak žena u odnosu na mušku populaciju, dan danas vidljiv u arapskom svijetu.
što se događa ?
Caruje pederluk, to zna svatko tko je posjetio ijednu od tih zemalja ... žene služe za reproduktivne svrhe, za sex su podobni mladići.
Što je u neku ruku dobro i olakšanje za ženu :D

Oprez, živa istina - Meni je na jednom proputovanju kroz Maroko, sredovječni vlasnik trgovine nudio koji god artikal poželim, za 15 min u back roomu :P

Ništa pametnog nisam rekao, još bih se osvrnuo na vječno prisutnu tezu ... "na blogu je samo bla,bla, nitko se ne ševi" ...
Ako to nekome služi kao alibi za vlastitu nesposobnost, u redu ... fakat je NAJLAKŠE se poševit', ja ne znam gdje dotični/e žive ?
Sad, hoće li to biti pravo gastronomsko iskustvo ili forzen dinner, svakome na volju ...


Link

19.08.2013. u 15:16   |   Dodaj komentar

ja mislim da se o braku ne može više ništa reć a što već nije poznato. za brak se odlučuju uglavnom mladi ljudi. i oni koji nisu nikada bili u braku. i koji žele imat djecu. jer je društveno neprihvatljivo još uvijek bit u vanbračnoj zajednici.

Autor: -paparisol-   |   19.08.2013. u 15:24   |   opcije


Zaboravih - neki ljudi u svom braku uvijek su u mraku (Fred Kremenko)

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   19.08.2013. u 15:28   |   opcije


il iziđu iz braka kad upale svjetlo.

Autor: -paparisol-   |   19.08.2013. u 15:30   |   opcije


mi smo uglavnom svi ovdje osvjetljeni. ti živiš još uvijek u neznanju. jer brak nisi probo.

Autor: -paparisol-   |   19.08.2013. u 15:31   |   opcije


dakle, jednostavno moraš imat takvo iskustvo...da bi mogao o braku pričat. ovo ti sve onako sastrane. izokola.

Autor: -paparisol-   |   19.08.2013. u 15:32   |   opcije


Pobogu, valjda je kvalitetna M/Ž zajednica bit, a ne brak ... kome treba iskustvo braka ?
Iskusite radije kvalitetnu vezu ...

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   19.08.2013. u 15:35   |   opcije


pa u tome i je bit. kvalitetna zajednica. moguće ju je imati i bez braka. međutim svaka zajednica je neki sporazum. s papirom il bez.

Autor: -paparisol-   |   19.08.2013. u 15:40   |   opcije


Naravno, ali tema je potreba braka, ne sporazuma ...
Sporazum ti treba i za na WC otić' :D

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   19.08.2013. u 15:41   |   opcije


jbga...za na vece ne treba sporazum. brak nije potreban nama nego društvu. kod mene na poslu nema ni jedna izvanbračna zajednica. dakle, to je nešto što društvo ne podržava. građanski je i uredno da smo u braku ma kakav on bio.

Autor: -paparisol-   |   19.08.2013. u 15:44   |   opcije


Društvo smo mi ... bolesni.

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   19.08.2013. u 15:45   |   opcije


Za terapiju ostaje jedino Qrculin forte 3x dnevno.

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   19.08.2013. u 15:47   |   opcije


svaki treći / četvrti brak u Hr se raspada. alo. fakat je promjena u toku neka.

ljudi su komotni. uplašeni. samodostatni. mrlj. slobodni?

jedno znam- kad si samohrani roditelj - najebeš.

...

S

Autor: mmmmmm_da   |   19.08.2013. u 15:49   |   opcije


:)


STOP

Autor: mmmmmm_da   |   19.08.2013. u 15:49   |   opcije


Samohrani roditelj ... ako netko prihvati takvu kvalifikaciju za sebe, po defaultu se stavlja u rolu ŽRTVE.

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   19.08.2013. u 15:51   |   opcije


Ovo neće nitko shvatit', ne da mi se pojašnjavati :D

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   19.08.2013. u 15:52   |   opcije


Samo ću napomenuti, da s takvim stavom, dijete ispada teret, a ne veselje i džoj.

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   19.08.2013. u 15:53   |   opcije


je se iskreno nadam da se događaju neke promjene. i da. statistički gledano je jako puno ljudi rastavljenih. i ti su najebali. meni je trebalo neko vrijeme da se priviknem.

nije lako al kad se navikneš dobro je.

Autor: -paparisol-   |   19.08.2013. u 15:54   |   opcije


ne. ne slažem se. samohrani roditelj je prava kvalifikacija jer to i jesi. činjenično. nitko mimo mene ne skrbi o djetetu. u mom slučaju ja sam samohrani roditelj. a svoje dijete obožavam.

Autor: -paparisol-   |   19.08.2013. u 15:57   |   opcije


Ok, ako je tako, ali nikad nisi SAMO samohrani ... ja se referirao na mmmkin stav, koji jest negativan (NAJEBEŠ)

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   19.08.2013. u 16:03   |   opcije


Kluni you are an eye opener... jos kad bi bio i door opener i beer opener, ja bih te odmah ozenila :-)

Autor: h_audrey   |   19.08.2013. u 16:04   |   opcije


Kolektivna svijest (i zla mmmka) napraviše od samohranog roditelja ... bad, bad, bad thing.
Samohrani roditelj može značiti i dvostruki užitak u roditeljstvu, sve je stvar glave i percepcije.

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   19.08.2013. u 16:05   |   opcije


Bottle opener i hole closer/filler :P

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   19.08.2013. u 16:06   |   opcije


Nešto mi net šteka ...

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   19.08.2013. u 16:07   |   opcije


Nije da strah progovra, ali Audrey, zar treba taj papir ? :D

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   19.08.2013. u 16:08   |   opcije


Just an opener, not a filler or a filer... or a failure...

Autor: h_audrey   |   19.08.2013. u 16:08   |   opcije


Sejm kueščn marti ...

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   19.08.2013. u 16:09   |   opcije


Ako te ne ispunim, onda sam tek failure :D

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   19.08.2013. u 16:09   |   opcije


Ma tko prica o papiru? Lakse je bez papira...

Autor: h_audrey   |   19.08.2013. u 16:09   |   opcije


A mislim ženidba i to ... ide uvijek papir ...

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   19.08.2013. u 16:11   |   opcije


manite se engleskog. ja sam perfektna u njemačkom. al ne mogu pokazat. dakle, mmka je mislila "najebeš", jer stvarno najebeš, nitko te na poslu ne zarezuje pol posto jer si sam, jako se često ima problema s ocem koji ne brine i nadalje...krajnje je neprirodno o djetetu brinuti sam, ako bi zapravo trebao imati oba roditelja...

meni je fenomenalno rješenje i jediono pravo zajedničko skrbništvo na što se skoro nitko ne odlučjuje.

Autor: -paparisol-   |   19.08.2013. u 16:11   |   opcije


Sviđa mi se bez ... save the forests etc. :D

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   19.08.2013. u 16:11   |   opcije


Aha ti o takvoj zenidbi pricas... :-) Ja sam te misla "ozeniti"...

Autor: h_audrey   |   19.08.2013. u 16:12   |   opcije


papar, es geht auch auf Deutsch...

Autor: h_audrey   |   19.08.2013. u 16:13   |   opcije


es freut mich..

Autor: -paparisol-   |   19.08.2013. u 16:14   |   opcije


Opet moram biti grubi eye opener ... začinka, to sve stoji, ali ... tko je birao oca ?
Jbga, nitko nije bezgrešan, a posljedice su takve kakve jesu ... nije to uopće bad thing, bolje i bez oca, nego s lošim (moj stav).
Jedino ako se umiješa viša sila (smrt) ...

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   19.08.2013. u 16:15   |   opcije


A sto se tice zajednickog skrbnistva... mislim da brkas loncice... rijetkost je da samo jedan roditelj ima skrbnistvo, ali i rijetkost je da dijete zivi pol-pol, na to si mislila. Barem je to rijetkost u HR, ali ne i ovdje.

Autor: h_audrey   |   19.08.2013. u 16:16   |   opcije


Opet moram biti grubi eye opener ... začinka, to sve stoji, ali ... tko je birao oca ?
Jbga, nitko nije bezgrešan, a posljedice su takve kakve jesu ... nije to uopće bad thing, bolje i bez oca, nego s lošim (moj stav).
Jedino ako se umiješa viša sila (smrt) ...

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   19.08.2013. u 16:16   |   opcije


ma tak je. slažem se s tobom Đorđe, skroz na skroz...

Autor: -paparisol-   |   19.08.2013. u 16:16   |   opcije


Ne kužim "ženidbu" u navodnicima :D
Evo, zeza net, ne pomaže ni refresh ...

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   19.08.2013. u 16:19   |   opcije


Kluni znas ono kad se kaze "ozenil me za 50 Kn"...

Autor: h_audrey   |   19.08.2013. u 16:20   |   opcije


Zajedničko skrbništvo je kad dijete pola vremena provede kod oca pola kod majke. Do sad sam upoznala samo jednu curu-ženu koja živi tako. Ja mislim da se to tako zove.

Autor: -paparisol-   |   19.08.2013. u 16:22   |   opcije


Ahaaaaaaaaaaa ... jao, ti treba novaca ?

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   19.08.2013. u 16:22   |   opcije


Zajednicko skrbnistvo je kad oba roditelja imaju jednako pravo u donosenju odluka oko djeteta. Nema veze s tim koliko vremena dijete provodi kod kojeg od roditelja.

Autor: h_audrey   |   19.08.2013. u 16:24   |   opcije


Kluni ha cuj, nije ni ovdje bajno, treba otplatiti kredit za auto :-)

Autor: h_audrey   |   19.08.2013. u 16:25   |   opcije


Kako se to onda pravno zove?

Autor: -paparisol-   |   19.08.2013. u 16:25   |   opcije


"Samohrani roditelj može značiti i dvostruki užitak u roditeljstvu, sve je stvar glave i percepcije."


lijepo bih molila objašnjenje gornjeg navoda. hvala.


(:DD jeste. navući ću te.)

Autor: mmmmmm_da   |   19.08.2013. u 16:25   |   opcije


I što reći ? Ne znam koliko je primjereno (na blogu) prosuđivati nečijeg bivšeg/bivšu ... ti znaš kakva je situacija bolje od svih.

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   19.08.2013. u 16:25   |   opcije


Znači da se postaviš kao otac i majka ... 100% vremena s tobom ... naporno, ali može biti i rewarding experience.

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   19.08.2013. u 16:26   |   opcije


Potomak 100% vremena, da se krivo ne shvati :D

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   19.08.2013. u 16:27   |   opcije


Ne znam pravni termin za to na hrvatskom. Moze na svedskom :-)?

Autor: h_audrey   |   19.08.2013. u 16:28   |   opcije


daj na njemačkom.

Autor: -paparisol-   |   19.08.2013. u 16:28   |   opcije


Jao, zar nisu u Švedskoj "napucane" cijene auta ?
Ili griješim, negdje drugdje ?

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   19.08.2013. u 16:29   |   opcije


Kredite NIKAD ne uzimajte ... NIKAD !

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   19.08.2013. u 16:30   |   opcije


tis jedna komunjara, Djole :D opaka. teze o fojerbahu etc teorije. bah. apsolviro čoik u podrumu, pa sad udri po praktičarima. cccc.

neozbiljno je nastaviti s tobom o temi.

Autor: mmmmmm_da   |   19.08.2013. u 16:31   |   opcije


Ne znam na njemackom... a google to krivo prevodi... :-) Skrbistvo definira pravo donosenja odluka, kao sto rekoh, a gdje ce dijete zivjeti i koliko vremena je dio dogovora tj ugovora izmedju roditelja.

Autor: h_audrey   |   19.08.2013. u 16:32   |   opcije


Tko je taj Fojerbah ? (ja sam glup)
Ne idi, nisi našla kontraargument i odmah ko krezumica ...

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   19.08.2013. u 16:33   |   opcije


Jesu Kluni i te kak "napucane"... A ti si svoj tutac platil kesom?

Autor: h_audrey   |   19.08.2013. u 16:33   |   opcije


Nis idem... bok!

Autor: h_audrey   |   19.08.2013. u 16:33   |   opcije


http://youtu.be/eeDruVjFXbE nikad nikad

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   19.08.2013. u 16:34   |   opcije


Da.

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   19.08.2013. u 16:34   |   opcije


Bok i tebi (i kuk)

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   19.08.2013. u 16:35   |   opcije


"Samohrani roditelj može značiti i dvostruki užitak u roditeljstvu, sve je stvar glave i percepcije."

ovo je granično bolesna izjava. shizo. klišej. ko moja baba si. 'moraš biti i majka i otac, i uživati moraš dvostruko'. aha. ja. ok. mogu zamisliti tu patologiju. al ne mogu zamisliti klinca koji TRPI takvu budaletinu od roditelja. jer, možeš vrijediti za dvoje u nečijem životu. al nisi dvoje. i, to je to. sve drugo je malo jači egotrip- er.

Autor: mmmmmm_da   |   19.08.2013. u 16:40   |   opcije


Zašto granično ?
Ne ograđujmo se (ni u bolesti :D)

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   19.08.2013. u 16:44   |   opcije


Sa percepcijom djeteta će sve biti u redu, što manje upliva vanjskog svijeta ... jbtga, treba balansirat'

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   19.08.2013. u 16:45   |   opcije


papar, kuži :)

jerbo je i ona pala s kruške.

ti si, manje više, znatiželjan promatrač u zoološkom vrtu. na safariju. hm.

Autor: mmmmmm_da   |   19.08.2013. u 16:45   |   opcije


Upliva u smislu "soljenja pameti" ... kvalitete se pokazuju djelima (za razliku od bloga i tipkanja).

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   19.08.2013. u 16:47   |   opcije


Ajme 67mi ... svi smo mi na safariju promatrači ...

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   19.08.2013. u 16:50   |   opcije


nego šta nego djelima. ko sestra mog exa si, trenutno.

"sarmice od vinove loze se rade samo od janjetine i takve su najbolje i jedino prihvatljive i moš ti al ja ... blaaa"
'koliko puta si ih napravila? ja cca 30- 40, u životu.'

(tuc muc tuc muc)

"paaa... nijednom. al znam."

:)

Autor: mmmmmm_da   |   19.08.2013. u 16:50   |   opcije


a eto. nadošo si. štaš. aj bok.

:P

Autor: mmmmmm_da   |   19.08.2013. u 16:52   |   opcije


70.

huh.

:D

Autor: mmmmmm_da   |   19.08.2013. u 16:53   |   opcije


Raširi se malo, jer neki se sjećaju i iskustava iz drugih života :D

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   19.08.2013. u 16:54   |   opcije


Nadošla na volej ... 40 ništa :D

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   19.08.2013. u 16:55   |   opcije


Doguraj do 77og, nemoj bit ZLA zda3.14 ... moram ići.

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   19.08.2013. u 16:58   |   opcije


I nije ... i ja sam klasa "optimist"
Ne može se na molbu istjerat' zlo i utjerat' dobro :(

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   19.08.2013. u 18:57   |   opcije


Sarmice od vinove loze se rade i bez mesa... Al mene ne valjaju ni s mesom ni bez mesa... Zelje je ipak zelje...

Autor: h_audrey   |   19.08.2013. u 19:23   |   opcije


Joj... tek sad sam skuzila sto napisah... "mene ne valjaju..." :-)))

Autor: h_audrey   |   19.08.2013. u 19:26   |   opcije


Evo ti sad i sudbonosni 77. komentar Kluni...

Autor: h_audrey   |   19.08.2013. u 19:26   |   opcije


Samo radi tebe stavljam 78mi ... nisam tražio, a ispunila si ... čestitam.
Nagrada slijedi :*

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   19.08.2013. u 21:51   |   opcije


79.

Autor: styx   |   19.08.2013. u 22:23   |   opcije


80.

Autor: styx   |   19.08.2013. u 22:23   |   opcije


niš se nije dogodilo :/

Autor: styx   |   19.08.2013. u 22:24   |   opcije


Dodaj komentar