©© - Alternativa je izbor, suvremena medicina je obvezna

Okrenite leđa alternativi. Ne morate pljuvati po njoj.

Čitajući blogove ovdje stječem dojam da su alternativci nekakva čudna bića, onak barem malo priglupa, ako ne i jako, to su ljudi koji ne vide 'očito', koji nisu u stanju uključiti mozak i 'zdravi razum', koji guraju glavu u pijesak pred životom i problemima. Često se tu povlači pitanje vjere u Boga.

A svi znamo da se mnogi ljudi okrenu Bogu - kad? Kad su pred kraj, ili pred zidom, kad im više ništa drugo ne može pomoći. To je Dudh negdje dobro napisao. Dudh inače ima super primjedbe, ali prođu uglavnom neprimijećeno. Jer - tko razumije, razumije. A on razumije. Drugim riječima, oni koji se nisu okrenuli Bogu, oni kojima je to bez veze, ti još nisu vjerojatno stigli do te (pret)posljednje faze. Još uvijek im je vjera u razum dovoljna. Jer im nije bilo dosad toliko loše i bezizlazno. Ne mora uvijek biti vlastita bolest u pitanju. Može biti bolest djeteta - tu mnogi reagiraju. Može biti gubitak drage osobe.

Vjerujem da svatko ovdje, makar bio i stopostotni ateist, zna barem jednu priču gdje se je netko u nekom teškom trenutku okrenuo Bogu. Vi koji se niste okrenuli Bogu, bilo bi lijepo od vas da poštivate one koji se jesu. Jer ne znate što ih je nagnalo.

Već sam spomenula svoju poznanicu koja je imala rak gušterače. Priča ide otprilike ovako. Dvije moje poznanice, i međusobno se poznaju, obje su dobile rak gušterače. Prva koja ga je dobila je patila u bolovima, loše su bile prognoze. Druga je ubrzo nakon prve dobila rak, ali ona je sve bolje podnosila. Obje su koristile suvremenu medicinu i njezina dostignuća. Prva je kopnila, druga se je rel. dobro držala. Objema je bilo teško, to su navodno jaki bolovi, kemoterapije razaraju i fizički i psihički. U jednom je času ovoj koja je prva dobila rak dojadilo sve to i rekla - ne pristaje više na kemoterapiju, ne može to više izdržati. Nakon svake kemoterapije oporavak je trajao sve dulje i dulje, išla često na transfuzije. Razglasila je - okrenut će se alternativi, ako nešto netko zna, bilo što, da joj pomogne. Ne može više ovako. Druga je ostala pri medicini. Obje su loše već, vrlo loše. Obje u krevetu, s bolovima, krvne slike katastrofa. Prognoze loše, pače nema ih.

Druga, nažalost, umire. Bili smo na sprovodu. Prva nije mogla doći jer joj je bilo loše. Ne znam točno što je sve ta prva isprobala, bilo je više toga, ali znam da su tu bile i bioenergija, i MMS kapi, kombušu nije smjela zbog šećera. I u jednom času se okrenula molitvi. Ne znam detalje. Spremam se do nje, pa nikako.

Sprovod ove druge bio je prije cca dvije godine. Ova koja se razboljela prva i okrenula alternativi danas je potpuno zdrava.

Može biti da će se i njoj netko tko ne zna njezinu priču jednog dana rugati što se moli Bogu. Ali - ona zna.

28.08.2013. u 20:46   |   Editirano: 28.08.2013. u 21:11   |   Dodaj komentar

najjaći jek je domaća šibenska joza....pjobano..ubija i zju dušu

Autor: kjele   |   28.08.2013. u 20:47   |   opcije


doduše pjičaj sam ja i sa ajahom aji nekak nije ostavij neki dojam na mene

Autor: kjele   |   28.08.2013. u 20:48   |   opcije


Da, svatko ima svog boga, ili božicu.

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 20:49   |   opcije


Ljude smeta njihov gard! Laži koje prkose zdravom razumu! Bogu se okreću slabi! Kriva je podjela na vjernike i ateiste. Ništa transcedentalno postoji! Prije su religije držale vodu, a sada su kočnica!

Autor: Pacijent_House   |   28.08.2013. u 21:04   |   opcije


Što je to zdravi razum? Daj mi primjer.

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 21:05   |   opcije


hmmm
ako se ne varam
negdje prije si i sama
spominjala sve suprotno od ovog danas
sto pises u naslovu zapisa
pa se pitam tko tu koga
;)))

Autor: sanchainusrcu   |   28.08.2013. u 21:05   |   opcije


Ne znam na što misliš, Sanči. Ali ovdje valjda već svi znaju moje stavove, a ti su - živi i pusti druge da žive.

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 21:07   |   opcije


Nitko nikog ne tjera u alternativu. Ali ako ne cijepim dijete, odgovorna sam pred zakonom.

Ljudima ne pomogne suvremena medicina, i onda se 'razočaraju' u alternativu.

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 21:08   |   opcije


Coco moj je dojam (bio) da ti zagovaras alternativu.

Autor: h_audrey   |   28.08.2013. u 21:08   |   opcije


Da, zagovaram.

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 21:09   |   opcije


Čitate li vi samo naslove?

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 21:09   |   opcije


Ne, ali ima nesto u tvom zapisu sto se moze protumaciti na suprotni nacin.

Autor: h_audrey   |   28.08.2013. u 21:10   |   opcije


da sve je to u redu
svi smo mi za tu foru zivi....
al si pisala suprotno od ovog danas
pa eto ipak tu lud zbunjenog

Autor: sanchainusrcu   |   28.08.2013. u 21:10   |   opcije


Najbolje je napravio Paul Newman. Kada je rak pluća metastazirao, odbio je dalje liječenje i uz analgetike živio još mjesec dana. Religije dobro preplaše ljude, a nećeš niti znati zato jer svijesti nećeš imati!

Autor: Pacijent_House   |   28.08.2013. u 21:11   |   opcije


Primjerice drugacije bi zvucalo: Okrenite leđa alternativi, ali ne morate pljuvati po njoj.

Autor: h_audrey   |   28.08.2013. u 21:11   |   opcije


Ili: Čitajući blogove ovdje stječem dojam da se alternativci dozivljavaju kao nekakva čudna bića...

Autor: h_audrey   |   28.08.2013. u 21:11   |   opcije


Zanimljivo!

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 21:12   |   opcije


Imaš provjereno krivi stav!

Autor: Pacijent_House   |   28.08.2013. u 21:12   |   opcije


Ja sam alternativac, ali i onaj koji služi suvremenoj medicini.

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 21:14   |   opcije


Pacijent, ako ti nemaš nekakvo iskustvo, ne znaći da ga nitko drugi ne mora imati. Ti očito nisi bio dovoljno zreo da ti se Bog obrati. I ne budeš uskoro, kako se čini.

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 21:15   |   opcije


Okrenite se sexu
i Thor Rexu!

Autor: RexThor   |   28.08.2013. u 21:16   |   opcije


Ok, da ponovim: žena je imala rak gušterače, pazi - imala! - i sad ga više nema. Okrenula se je alternativi. Njezino izlječenje smatra se čudom.

Njezina prijateljica, koja je isto imala rak gušterače, i nije ju zanimala alternativa, danas je u vječnim lovištima.

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 21:18   |   opcije


Taj tvoj bog je veliki snob!

Autor: Pacijent_House   |   28.08.2013. u 21:18   |   opcije


Rak gušterače ne spada baš u rakove s visokim postotkom izlječenja.

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 21:19   |   opcije


Coco preporucam ti ovu knjigu: Thomas Gilovich "How we know what isn't so".

Autor: h_audrey   |   28.08.2013. u 21:20   |   opcije


Sex s vama!

Autor: RexThor   |   28.08.2013. u 21:20   |   opcije


Audrey, što ima u toj knjizi za mene?

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 21:21   |   opcije


Rex, kad mi dođe, javim ti se.

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 21:23   |   opcije


SVAKOM slučaju treba pristupiti individualno. Što sam po tebi trebao umrijeti da mi se "bog obrati"? Tko je ovdje lud, a tko glupa, bezobrazna i niska! Rak nije od nekog dobila! On je iz nje! Vjerovanje (psiha) je bitna, a što joj daje snagu! Alternativa, religija, znanost... individualno!

Autor: Pacijent_House   |   28.08.2013. u 21:24   |   opcije


Coco cisto da se upoznas s pogresivoscu ljudskog uma. U ovoj tvojoj prici bi to bilo zakljucivanje da je razlog sto se jedna izvukla, a druga nije sto se ova prva obratila Bogu.

Autor: h_audrey   |   28.08.2013. u 21:26   |   opcije


Pacijentu, što mi zapravo želiš reći? Zašto vrijeđaš?

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 21:26   |   opcije


At your service!

Autor: RexThor   |   28.08.2013. u 21:27   |   opcije


Vrijeđam te zato jer si ti uvrijedila mene!

Autor: Pacijent_House   |   28.08.2013. u 21:28   |   opcije


Audrey, ajde mi piši o svojim iskustvima ako ih imaš. Pa da razmijenimo ponešto.

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 21:28   |   opcije


Imam ja svakavih iskustava Coco, sto te konkretno zanima?

Autor: h_audrey   |   28.08.2013. u 21:29   |   opcije


Pacijentu, ako si se uvrijedio, oprosti. Nije mi bila namjera. Pišem o onom o čemu razmišljam.

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 21:29   |   opcije


Govorim o potrebi individualnog pristupa! Volja je bitna, a zanemarena! Volja i vjerovanje je nju izvuklo, a ne bog koji ne postoji.

Autor: Pacijent_House   |   28.08.2013. u 21:30   |   opcije


Ok, Pacijentu, a kako se jača volja? I vjerovanje?

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 21:32   |   opcije


I nisi mi odgovorio ono o zdravom razumu.

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 21:33   |   opcije


Što kada za par godina dobije moždani koji je 20 godina baci u invalidska kolica? Onda se bog pretvara u vraga? Bog ju je izvukao, a tko joj je poslao?

Autor: Pacijent_House   |   28.08.2013. u 21:34   |   opcije


Kaže li nama zdravi razum da smo okurženi recimo radiovalovima? Ili bakterijama? Ne kaže. Zdravi razum to ne može dokučiti. To smo naučili.

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 21:34   |   opcije


Pacijentu, ajde napiši svoj blog, ako te ovdje nešto uzrujava.

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 21:35   |   opcije


Coco pusti pacijenta, on je jos daleko od toga da shvati o cemu pricas, a jos dalje da to prihvati bez uvrede zbog toga sto se kosi s njegovim uvjerenjima.

Autor: h_audrey   |   28.08.2013. u 21:35   |   opcije


Audrey, ti radiš u prosvjeti?

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 21:37   |   opcije


zdravi razum=matematička logika s emocijama

Autor: Pacijent_House   |   28.08.2013. u 21:37   |   opcije


Ne :-)) Ali me sad bas zanima zasto si to pitala...

Autor: h_audrey   |   28.08.2013. u 21:38   |   opcije


A ti, Pacijentu, dobro vladaš matematičkom logikom?

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 21:39   |   opcije


Audrey, zato jer me korigiraš, i daješ mi upute.

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 21:39   |   opcije


Miješaš kruške i jabuke u domeni analize!:-)

Autor: Pacijent_House   |   28.08.2013. u 21:40   |   opcije


Miješaš kruške i jabuke u domeni analize!:-)

Autor: Pacijent_House   |   28.08.2013. u 21:40   |   opcije


Nije li malo neobično doći nekomu na blog i govoriti mu kako je trebao slagati rečenice?

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 21:40   |   opcije


Ja sam počasni dr sci matematike, matematičke logike!

Autor: Pacijent_House   |   28.08.2013. u 21:41   |   opcije


Pacijent, a jesi mastor u analitici? Pa ajde da nađemo neko područje u kojem smo oboje jaki.

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 21:41   |   opcije


..majstor..

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 21:42   |   opcije


Zanimljivo, nisam to tako vidjela... Onda necu vise, kad je tako.

Autor: h_audrey   |   28.08.2013. u 21:43   |   opcije


Inaće sam tema nekoliko disertacija iz medicinske struke!

Autor: Pacijent_House   |   28.08.2013. u 21:43   |   opcije


I plijesni su tema mnogih disertacija.

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 21:43   |   opcije


Coco nije mi bila namjera korigirati, nego ti skrenuti paznju na to da ti se recenice mogu (a ja ih i jesam) drugacije shvatiti od onoga sto si mozda htjela reci.

Autor: h_audrey   |   28.08.2013. u 21:45   |   opcije


Očekujem od sugovornika da ponude svoja zanimljiva iskustva, pogotovo ako tvrde da ih imaju, a ne da me ispravljaju. Tražim li nemoguće?

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 21:46   |   opcije


U analizi jesam (redovi, integrali, diferencijali...) U analizi kopmpleksne varijable i analitičkoj geometriji-trebao bih se podsjetiti!

Autor: Pacijent_House   |   28.08.2013. u 21:47   |   opcije


Audrey, onda si trebala pitati jesi li dobro razumjela itd..

Znaš li ti nekog izliječenog od raka gušterače?

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 21:47   |   opcije


I, Pacijentu, možemo li kroz to doći do životnih istina?

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 21:48   |   opcije


Coco dakle, nisam te ispravljala i zao mi je sto to tako vidis, nije mi bila namjera.
Lijepi pozdrav!

Autor: h_audrey   |   28.08.2013. u 21:49   |   opcije


Kvaka je u tome da svaki dan dvadesetak puta dobiješ tumor, a imuni sistem ga ubije dok je na nivou stanice. Problem je kada ga nešto poremeti!

Autor: Pacijent_House   |   28.08.2013. u 21:51   |   opcije


Hoćemo o apoptozi i mehanizmima regulacije apoptoze?

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 21:52   |   opcije


O tomu se dosta zna, ali se ne zna zašto dolazi do poremećaja.. Postoje neke korelacije.. No, o tomu sam već pisala..

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 21:53   |   opcije


Nećemo! I ova preživjela? Jel bilo u 24 sata?

Autor: Pacijent_House   |   28.08.2013. u 21:54   |   opcije


Čitaš 24 sata? Pisala sam tu na blogu.

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 21:57   |   opcije


Poremečaj! Trebalo bi napraviti multifaktorsku analizu, ali znaš kako je! Proučiš sto stvari i pojavi se sto i prva!

Autor: Pacijent_House   |   28.08.2013. u 21:57   |   opcije


Ne čitam! Ubijam vrijeme na trim stazi, sobnom biciklu i orbitreku i igram sudoku na tabletu.

Autor: Pacijent_House   |   28.08.2013. u 21:59   |   opcije


Ne čitam! Ubijam vrijeme na trim stazi, sobnom biciklu i orbitreku i igram sudoku na tabletu.

Autor: Pacijent_House   |   28.08.2013. u 21:59   |   opcije


idem spat! Noć!

Autor: Pacijent_House   |   28.08.2013. u 22:00   |   opcije


Pacijentu, radiš li ti ili se zajebavaš?

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 22:00   |   opcije


Gle, kako sam pogodila!

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 22:00   |   opcije


Sjećam se dok sam studirala, jedan frend mi dođe doma i sad bi on o nečemu pričao, ali ne zna o čemu. Škola ga baš ne zanima, a nema ni drugih interesa. No, voli razgovarati. I veli on - ajmo malo o svemiru razgovarati... Ajmo.. Počnemo, a on nekaj baja, više astrološki nego astronomski.. Makar je i astrologija teška nauka. No, lupeta on, a meni nakon nekog vremena muka. Ne možeš mu svaki čas reći - lupetaš, jer on uživa.... E, tak se ponekad osjećam na blogu.

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 22:04   |   opcije


Da, zanimljivo je što su Sanči i Audrey pročitali iz mojeg teksta. I baš mi je drago zbog toga.

Slažem se da u alternativi ima svega. Recimo - čišćenje jetre. To NEMOJTE raditi. Jer to ne stoji. Ono čišćenje s gorkom soli, grejpom i maslinovim uljem. Navodno izbacuje žučne kamence - nije istina. A možete si zeznuti zdravlje.

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 22:22   |   opcije


hehhe coco
cemu sve to
zasto neces da skuzis
samo sam ti rekla da si negdje prije
pisala suprotno od ovog danas
kako ono kazu skaces si u usta
sacekaj dok dodu pravi analiticari bloga i tebe
pa ce ti oni reci
neide to tako kao mi smo glupe nekuzimo
a ti nezelis da cujes sta ti se govori
u ovom slucaju pise
meni je svejedno pisi sta hoces
al samo sam primjetila
uzivaj u svojoj doktorizaciji bloga ;)))

Autor: sanchainusrcu   |   28.08.2013. u 22:33   |   opcije


Sanči, zar nije istina da je alternativa slobodni izbor? I da se ne mora liječiti alternativom? Nitko nikog ne prisiljava na takvo liječenje. Zato ne vidim razloga da ljudi blate alternativu.

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 22:37   |   opcije


S druge strane - zakon kaže - moraš se liječiti suvremenom medicinom. Mene je doktorica htjela prijaviti i opaliti mi kaznu zbog necijepljenja djece. Kad sam joj rekla gdje i što radim odustala je.

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 22:38   |   opcije


Možda da napišem na kineskom? Znate kaj mi je zanimljivo? Naočale kroz koje netko nešto pročita.

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 22:40   |   opcije


ma nije to fora
svatko neka trazi pomoc tamo gdje misli da ce mu se pomoci
ja tebi govorim
pisala si da netreba medicina alternativa moze pomoci uvjek
a sad druga prica
vidis meni alternativa nemoze pomoci
a znas zasto
zato sto nevjerujem u to
vjerujem u Boga i doktora ;)))

Autor: sanchainusrcu   |   28.08.2013. u 22:40   |   opcije


Sanči, pa vjeruj. I dozvoli da ja vjerujem u što želim.

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 22:41   |   opcije


Ako si ti sretna sa svojim izborom, i ja sam sretna za tebe.

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 22:42   |   opcije


Je li problem u tome što sam Boga i alternativu metnula na istu stranu u ovom zapisu?

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 22:43   |   opcije


A to sam napravila zato jer: alternativa se temelji na onome što je u nama, na snage koje imamo u sebi, na 'liječnika' prirodno ugrađenog u nas. A Bog je također u nama. Po meni, to je sve jedno te isto. Ali ok ako nekomu nije.

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 22:49   |   opcije


hhehe ma ti citas kako tebi odgovara
aj dobro
neka ti pises tako netko ce naci nesta za sebe
znam puno ljudi sto im alternativa pomaze i to je ok
nemam namjeru raspravljati se tu do u besvjest


"rugati što se moli Bogu. Ali - ona zna."
tako je i kod nas svih
samo nebo zna i ja ;)))

Autor: sanchainusrcu   |   28.08.2013. u 22:50   |   opcije


Eto, Sanči, to je poanta mojeg zapisa. Ona zna! I to je ono o čemu pišem i želim pisati. Ja znam. Ti znaš. I ono što ja znam moje je znanje u koje ne mogu nikoga uvjeriti, ne mogu mu prenijeti svoje iskustvo ako on nema slično. I ono što ti znaš je istina za tebe. I tebi vrijedi.

Uopće ne vidim svrhu, a i nasilno je, nekoga uvjeravati da mu iskustvo ne valja, ili je krivo. Jer ja znam svoje, a vi znate svoje.

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 22:55   |   opcije


Možemo diskutirati je li radiovalovi prolaze kroz zidove ili ne, o valnim duljinama, bla... o naučenim činjenicama. ALi ne možemo raspravljati o tomu je li danas težak dan ili nije, jer meni recimo jest, a tebi nije. Ne možemo raspravljati na razini iskustva.. Ja mogu reći svoje iskustvo, ti svoje, pa možemo nešto zaključiti ili ne moramo. Ali svađati se oko toga kako je meni, ili kako bi mi trebalo biti - to je u najmanju ruku čisti gubitak vremena.

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 23:00   |   opcije


eto vidis
ipak vazi ono
zivi i pusti druge da zive
nisam ja protiv nicega ni protiv
onih vracara tj crne magije
nek ljudi traze pomoc ....
al ja znam svoje
;)))

Autor: sanchainusrcu   |   28.08.2013. u 23:01   |   opcije


Ne znam na što misliš, Sanči. Ali ovdje valjda već svi znaju moje stavove, a ti su - živi i pusti druge da žive.

Autor: Cococh-Anel | 28.08.2013. u 21:07 | opcije

Autor: Cococh-Anel   |   28.08.2013. u 23:05   |   opcije


hahah pa nemas valjda ti jedina pravo
na tu uzrecicu
bilo bi dobro kad bi svi tako razmisljali
sad te pozdravljam ;))))

Autor: sanchainusrcu   |   28.08.2013. u 23:12   |   opcije


nda koki...na početku bloga se činilo da si ono pošteno popljuvala alternativce...a u komentarima pak da podržavaš alternativu...pa je malo zbunjujuće. Uglavnom...meni je skroz ok što si religiju i alternativu stavila u istu košaru...jer objema je predznak 'vjera'....a vjera kao takva...dokazano...ima najjaču energiju...pa očito i moć. Na kraju krajeva...zašto bi izlječenje bilo čudo? Pa ne moramo svi zbog svake bolesti završiti 2 m ispod zemlje!!

Autor: PAMELA_007   |   28.08.2013. u 23:34   |   opcije


obzirom da i inače čitam tvoje zapise, tvoji stavovi su mi jasni
kao i način izražavanja.... :)

Autor: srceizlato   |   29.08.2013. u 7:41   |   opcije


i meni je prilično jasno...no, jasno mi je i to da ak se ne slažem, uvažavam tvoje stavove! eto npr. bog nije za svakog isti..netko ga nalazi u sebi, neko u crkvi, a netko...na cesti, onkraj puta! a upravo oko njega i zbog njega su se vodili skoro svi ratovi? zazidavaju se bogovi u crkve, imaju svoje čuvare (svećenike) kako ne bi utekla...što? vjera? ne znam kako se tko nosi u bolesti...no znam da sve što čovjek sam čini, neka bude tako! tko smo mi da mu kažemo kaj je dobro a kaj nije. kad sam onomad glavinjaka zbog bolesti djeteta (neizlječive) dotična mi kćer reče: ali mama, to je moja bolest i ja živim s njom a ne ti!

Autor: sara_tera   |   29.08.2013. u 9:04   |   opcije


Moja saznanja koja možeš, a i ne moraš prihvatiti su ovakva .. Kod alternativnog liječenja, pristup mora biti individualan. Za svakog ponaosob. Nešto što pomaže meni, ne mora pomoći i tebi. To svakako ovisi i o općem stanju organizma, ali i o stavu koji smo zauzeli spram vlastitog problema. Neki to mogu nazvati u vjerom. U Boga, u sebe, u ozdravljenje..
Postoje i nekakve konkretne smjernice kojih bi se bilo dobro držati, a koje podržava i alternativna i suvremena medicina, a to su: zdrava prehrana, kretanje, boravak u prirodi. Suvremena medicina, za razliku od alternativne, radi na tome da svakoj boljki pronađe univerzalan lijek. No ona je zapravo još uvijek u povojima.

Autor: ivanschchica   |   29.08.2013. u 11:21   |   opcije


Da ne bi bilo zabune, stav o kojem govorim jednako je važan pri bilo kojem obliku liječenja.

Autor: ivanschchica   |   29.08.2013. u 11:23   |   opcije


Dodaj komentar