Apsolutno je nepristojno i neodgojeno...

..reći nekome da radi budalu od sebe (a radi, i to vrlo otužno)..ali nije nepristojno pisati otvoreno kako okolokole "zavodi" tudje muževe..:DDD

28.09.2013. u 17:03   |   Editirano: 28.09.2013. u 17:06   |   Dodaj komentar

Meni niti jedno nije loše,
naprotiv.
:-)

Autor: jutarnji_nagon_2   |   28.09.2013. u 17:04   |   opcije


vins...malo su ti se slova pobrkala :)

Autor: sleeping   |   28.09.2013. u 17:04   |   opcije


moš me stavit na ignore, svejedno ćeš čuti što mislim da ću ti reći..ako mi se bude dalo..što je tebi Mazo? ti se pogubila ovdje na ovom sajtu, izgubila si busolu..daj se skockaj.

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 17:05   |   opcije


glede naslova...tko...što???

Autor: sleeping   |   28.09.2013. u 17:05   |   opcije


ma Slipka ispravila sam..pišem nešto paralelno pa onda prebrzo..a slova su mi na lapu mala mala..:))

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 17:05   |   opcije


ahaa...maza

idem čitati

Autor: sleeping   |   28.09.2013. u 17:06   |   opcije


joj i u naslovu..ajme mene dislektične..

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 17:06   |   opcije


super mi je kod Maze, isto ko kod Vega što lipo priča sama sa sobom pošto je sve neistomišljenike stavila na ignore a ostavila samo dupelisce..koja infantilnost..:DDD

a ovo kao interaktivni blog..ccc...

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 17:08   |   opcije


apsolutno, ha? :P

Autor: absolutely-me   |   28.09.2013. u 17:08   |   opcije


Eto vidis, zabavno moze bit....
tema je odlicna.
Ne triba vridati!

Autor: malamaza7   |   28.09.2013. u 17:09   |   opcije


je, aBsolutna..:)))

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 17:09   |   opcije


oj Mazo, pojavila si se..jesi skužila kako je tvoja taktika kukavička? e vidiš da jesi..aj neka, barem nešto..)))

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 17:10   |   opcije


aj malo opet pročitaj što sam ti napisla, možda ti naidje...nadodje..makar sumnjam...nije uopće bila namjera virjedjanje...ali eto ti si preventivno na mene drvlje i kamenje..:))

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 17:11   |   opcije


Ignore, tako lepa
opcija.
Ah...
<3

Autor: jutarnji_nagon_2   |   28.09.2013. u 17:12   |   opcije


šta nisi rekla da odlaziš? već uru vremena ka odlaziš..imaš ka nekog važnog posla?:PPP

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 17:12   |   opcije


nagradna igra: pronadjite u moja dva komentara Mazi vrijedjanje..častim kavom i kolačima..PPP

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 17:13   |   opcije


vins...da te pitam nešto
jel tebi maza draga?

Autor: sleeping   |   28.09.2013. u 17:14   |   opcije


Slipi, pa vidlo se iz avijona da je....ko i Coco..a lne smiš ti njima kraljicama nešto reć...odma glavu otkidaju..DDD

ja njima nisam.

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 17:15   |   opcije


malo tko voli nepristranost. i ne razumije je, nije im u prirodi.

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 17:15   |   opcije


Čitajući mazin blog našla sam se uvrijeđena po nekoliko tačaka:
1. mlada žena
2. silan
3. žena kojoj seks nije stran
4. privlačnost
5. tit

Ispričavam se još jednom. Silno, kao što je silan i moj pravednički ljut.

Autor: ivanschchica   |   28.09.2013. u 17:17   |   opcije


Vins, to je sukob generacija, ne treba to uzeti preozbiljno

Autor: absolutely-me   |   28.09.2013. u 17:17   |   opcije


a ne znam...
a da si se poslužila pvt-om ?
i najdobronamjerniji savjet javno izrečen...nije baš ugodno čuti

Autor: sleeping   |   28.09.2013. u 17:17   |   opcije


Idem se utopit u kolačima.

Autor: ivanschchica   |   28.09.2013. u 17:17   |   opcije


Evo moj stav, i ne samo moj. Ako nekomu dirketno streseš u lice neku uvredu, on je ne čuje. Ali ako mu ju upakiraš, i još se on pomuči da shvati, tada jako dobro čuje. E, zato se upakirava. A vi kaj mislite da ste nekaj napravili ako stepete u glavu, varate se. Jedino što u glavu zna svatko, neš ti mudrosti, a upakirati treba znati.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2013. u 17:18   |   opcije


meni su svašta tu na blogu izrekli,a i ja tu i tamo
nikog nisam na ignor

Autor: sleeping   |   28.09.2013. u 17:19   |   opcije


Savjeti se ne dijele. To je pravilo. Samo na upit, ali i to moraš triput porvjeriti je li netko uistinu spreman čuti savjet. Toliko od starije i iskusnije generacije.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2013. u 17:19   |   opcije


Slip..mislim da je dobro nešto javno reć..a Maza s nikim i ne piše..ima ovdje žena na blogu koje naprosto nemaju smisla za ženska prijateljstva i ne znaju što je to pa se sa prijateljicama ne snalaze..stvarnima ili potencijalnima...a niti ne cijene žene, niti im vjeruju...više je takvih. reklo bi se čak da im malo to čak i ne fali, no dobro...nema veze. pa onda nemaju niti dobru procjenu što ti netko kaže u dobroj namjeri a tko ne.

ako se blog već koristi za obračune, sudare svjetova, olajavanje..zašto ne bi i za dobronamejrnu opomenu? wtf? znači, blog je dobar za zlo ali loše mjesto za dobor? dobre namjere ćemo skrivat na pvt a loše ćemo obznaniti, bila bi logika. nemre to tako. bar ja neću.

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 17:22   |   opcije


Ovo mi je super - nekomu nešto reći za njegovo dobro. Aha.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2013. u 17:25   |   opcije


jest Coco..slažem se..treba biti taktičan, treba upakirati..onda ti to lijepo čak i poetski upakiraš i uglavnom te se ne čuje...pa onda probaš u glavu, jer drugačije ne ide...

nego znate šta..padne na pamet, bi li MENI netko nešto rekao direktno ili indirektno a kad bi jmi stvrno trebalo tu na blogu..NE VJERUJEM...eventualno od par osoba...možda Pogni ili Pamela..i to mi je katastrofa.

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 17:25   |   opcije


Šta tebi smetaju Vegini dupelisci.Meni se njeno dupe
jako sviđa.Neću valjda tebi dupe lizat kad ga ni nemaš?

Autor: RexThor   |   28.09.2013. u 17:27   |   opcije


Šta tebi smetaju Vegini dupelisci.Meni se njeno dupe
jako sviđa.Neću valjda tebi dupe lizat kad ga ni nemaš?

Autor: RexThor   |   28.09.2013. u 17:27   |   opcije


Coco, što ima loše u tome reći nekome za njegovo dobro? ne vjeruješ u altruizam ili da netko može uopće nekom pomoći nešto? koji si ti crnjak, čoeče...:DDD
zašto se onda uopće BAVIŠ pomaganjem ljudima?

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 17:27   |   opcije


ma kužim vins

pa gdje bi mi bio kraj kad bih se samo ljutila
u stvari...jako...jako rijetko se ljutim,ali
već znam kako će ko reagirati,pa često prešutim

inače ovdje niko s nikim ne bi komunicirao :))

Autor: sleeping   |   28.09.2013. u 17:28   |   opcije


Vins, pa nije tvoja odgovornost ako te netko ne čuje. Ali je tvoja odgovornost da ne budeš bezobrazna. I, čitaj između redova. Pa ne mora ti se valjda reći u stilu Pogni, valjda razumiješ suptilniji rječnik.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2013. u 17:28   |   opcije


molim ne vrijedjati se na ovo crnjak (ajme meni))))

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 17:28   |   opcije


Da, Vins, ali ovdje mi kažu da sam recimo glupa, za moje dobro. A kaj ja imam od toga? Ali ako mi netko točno objasni u čemu je problem, na kulturan način, onda možemo razgovarati.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2013. u 17:29   |   opcije


Coco, malo pozitivnog bezobrazluka nimalo ne šteti. Bolje nego uglađena hladnoća. ili ravnodušnost. uostalom, ovog puta znaš i sama da sam u pravu...nego nikako ne vidim u mome komentaru nekakav bezobrazluk prema Mazi..samo direktnost.čak i neku prijateljsku zabrinutost. zašto TO nisi vidjela nego ono što uopće nije poanta?

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 17:30   |   opcije


S tim da ako ja o tomu ne želim razgovarati, onda se ne inzistira. Nemaju svi pristup blizu meni. Niti ja zadirem drugima blizu.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2013. u 17:31   |   opcije


Bemu, nema me kad je najzanimljivije...morat ću se aktivirat...a sad odo' pročitat tračeve, možda nešt i sfatim

Autor: juicy-mama   |   28.09.2013. u 17:31   |   opcije


ovo je zapravo vrlo široka tema...

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 17:32   |   opcije


Aha, druga fraza osim one 'za moje dobro' je 'brinem se za tebe'. To su vrlo agresivne fraze. Tak se ti brineš za Mazu. Kaj se stvarno brineš?

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2013. u 17:32   |   opcije


zašto je tebi Coco toliko nepojmljivo da netko brine o nekome? zašto ispod toga postoji ZAPRAVO? aj mi molim te objasni..

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 17:33   |   opcije


Mogu zamisliti koliko ih ovdje ne spava noću jer su zabrinuti za mene..

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2013. u 17:33   |   opcije


podsjećam da NAGRADNA IGRA još traje..:DDD

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 17:34   |   opcije


Ok, Vins, ajmo pomoći Mazi kad toliko želiš. U čemu joj točno trebamo pomoći? Gdje ti vidiš mjesto za pomoć?

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2013. u 17:34   |   opcije


Traži li Maza pomoć?

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2013. u 17:34   |   opcije


radi se o dva komentara Mazi..evo prvi na uvid:

je Mazo, bila si u izrazito LIPOM braku u kojem te muž redovno varao..ajme meni..i jasno mi je kad se netko ovdje hvali redovnim kakti seksualnim životom, jasno mi je koliko mu je život onda prazan..Mazo, reci mi molim te koliko žena to NE MOŽE imati seksa koliko poželi, samo kad poželi? mislim da su rijetke te koje ne mogu..

zato je uvijek otužno kad se netko hvali sa pustim seksom. naročito žena od preko 6 banki. na žalost, to je čini manje privlačnom. čak i lijepom.što to tebi treba?

Autor: Vinslet_ | 28.09.2013. u 16:52 | opcije

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 17:35   |   opcije


ovo je drugi:

triba mi da ti kažem kako radiš budalu od sebe. eto. nikakve loše namjere nemam. to znaš.

Autor: Vinslet_ | 28.09.2013. u 16:56 | opcije

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 17:36   |   opcije


molim dobronamjernog čitaoca da u dva navedena komentara nadje UVREDU...unaprijed zahvaljujem!

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 17:36   |   opcije


A zašto si joj napisala te komentare? Kako si joj pomogla njima?

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2013. u 17:36   |   opcije


a ti si coco mazin opunomoćenik za raspravu sa vins?

ili vodiš osobnu raspravu?

ne opraštaš vins...onaj štap...ha? :))

Autor: sleeping   |   28.09.2013. u 17:37   |   opcije


Nema uvrede osim ća san ja
Sexy!

Autor: RexThor   |   28.09.2013. u 17:38   |   opcije


Slip, ti si kao pas koji vuče za nogavicu. Ajd me malo pusti na miru, može?

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2013. u 17:38   |   opcije


a ti se praviš janješce....a čitamo te...heheee

imao je kluni pravo

Autor: sleeping   |   28.09.2013. u 17:39   |   opcije


Coco, kako kad bih tebi na primjer pomogla - da si mi prija - pa ti kažem, kad si u nekoj zabludi..kad trčiš za pogrešnim frajerom, kad ti se razmaže šminka..kad vidim da te netko voza...kad ti kažem da trošiš previše..bilo kako kako prijatlejica kaže jedna drugoj nešto...sasvim normalno i uobičajeno. je li to tebi tako daleko?

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 17:40   |   opcije


ne obraćaj ti pažnju na mene

samo ti udri po svom

Autor: sleeping   |   28.09.2013. u 17:40   |   opcije


Ok, Slip, vuci ako te veseli. To je cijena moje karizme :)

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2013. u 17:40   |   opcije


Coco evo kad si se već zauzela u raspravi, da ti prokomentiraš ova dva komentara pa mi kažeš što je u njima:
1. uvredlljivo?
2. bezobrazno?

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 17:41   |   opcije


naravno..i drugi su dobrodošli da kažu:)

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 17:43   |   opcije


Da ti pomognem Coco,
ja sam bezobrazno sexy!

Autor: RexThor   |   28.09.2013. u 17:43   |   opcije


Vins, jedno je razmazana šminka, poderane čarape, fleka na riti. A drugo su moje zablude glede frajera. Vidiš li razliku? Ovo prvo me trebaš upozoriti jer mi je vidljivo ali eto ne vidim taj čas. A ovo drugo je samo tebi vidljivo, i to je vrlo osjetljiva tema. Jer ne mora se tebi i meni sviđati isti frajer. I nemamo iste potrebe.. E, sad je to tema kako i zašto biramo partnere.. Uglavnom svatko izabere partnera ne kakvog želi, nego kakvog treba za svoj rast.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2013. u 17:44   |   opcije


Vins, oba su komentara su uvredljiva. Jer zadireš u njezinu priču, osobu. Ako ona želi nečim se hvaliti, nek se hvali. Možda je jako tužna pa joj to treba, ili tko zna zašto.. Blagonaklono prihvati ili zaobiđi. Tako ćeš joj najbolje pomoći.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2013. u 17:46   |   opcije


Tak je Coco.

Autor: RexThor   |   28.09.2013. u 17:46   |   opcije


Coco, malo si se udaljila od tebe i biti..stvar je, poanta je u direktnosti prijteljice i zadiranju u tvoj prostor onda kad je potrebna "intervencija"..jer to prijatelji čine..tako da je predmet intervencije sasvim nebitan - poderana čarapa ili frajer, bitna je DOBRA namjera..a ti stalno izražavš sumnju u dobru namjeru..u kakvom svijetu ti to živiš? i tražiš hidden agenda u običnoj ljudskoj gesti? wtf?

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 17:47   |   opcije


hm..gledaj Coco..meni nisu iako je zadiranje u njenu priču..znaš zašto? jer je onda već potencirala te priče, izložila se i tražila feedback o tome...nisam JA ta koja je graduirala stupanj inimnosti na blogu sa pričama, nego Maza u tom slučaju..pa sam u skladu sa time odgovorila..

ne bih NIKADA nešto komentirala što bi mog sugovornika ogoljelo a protiv njegove volje, ovdje na blogu..kužiš razliku?

osim toga, sam način komunikacije na blogu o ovim temema je dosta direktan i jest malo sirov. ali je uvriježen, i to je trenutačni način "govora".

molim dalje mišljenja čitaoca. hvala:)

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 17:51   |   opcije


Vinslet, život je ljepši i jednostavniji kad nekom nešto kažeš konkretno, bez celofana.
Pogotovo što se svi kunu u famoznu iskrenost. Pa budi iskren, pa budi iskren..evo iskrena sam, pa ispadnem sirova.

Coco, nemoj se zavaravati. Mi sa sela smo duplići. Isto kao što mogu govoriti točnije i "književnije" naš hrvatski jezičak, nego što ga govori netko iz grada, da ne možeš prepoznati od kud sam, isto tako sam prošla prilično komunikacijskih tečajeva, čak i tečaj govora tijela i mogu umatati u celofan i pakpapir.

Razlika između mene i tebe je: da nisam izgubila svoju osobnost učeći putem
Ti si se pogobila. Ti imaš ono što bi htjela biti, a još to nisi izbrusila, pa si često i kontradiktorna. Ko biserna koja me najprije uvrijedi a onda prodaje bureke o voljenju cijelog svijeta.

ups..trebala sam to u celofan :))

Autor: pognioci   |   28.09.2013. u 17:51   |   opcije


Vins, to da je potrebna intervencija to TI misliš. I to je tvoje viđenje. Ne smije se intervenirati u tuđe probleme ako nemaš dozvolu. Osim ako osoba nije svjesna (doslovno mislim pri svijesti) i život je u pitanju. Da bi dobila dozvolu za intevenciju, moraš biti jako nježna. I tek kad ti osoba da dozvolu, onda još nježnije reći što imaš.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2013. u 17:51   |   opcije


Ja bi malo zavodničkih kretnji.
Može strip-teas?

Autor: RexThor   |   28.09.2013. u 17:53   |   opcije


Pogni ne mislim da je UVIJEK lijepo biti direktna,,dapače, nekad je stvaljanje u celofan znak poštovanja..što nekad, uvijek...ali u ovom slučaju bi celofan pokrio sadržaj. a celofan mi nikad nije bitniji od sadržaja. nekad kad čitam Coco stvarno mi se učini da je njoj forma bitnija od sadržaja. a zanima se za duhovno. neobično.

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 17:54   |   opcije


I ono što ovdje nije baš jasno - ono što ja smijem reći o sebi, vi ne smijete. Gdje ste vi uopće učili o lijepom ponašanju?

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2013. u 17:55   |   opcije


Niti istina uvijek ne odgovara, bolje je prešutjeti.

Autor: pognioci   |   28.09.2013. u 17:57   |   opcije


protestiram na cocinom ponašanju prema meni

tak me šupila nogom (umotanom u celofan) dok sam je vukla za nogavicu

da me još ''njuška'' boli :))))))

Autor: sleeping   |   28.09.2013. u 17:58   |   opcije


Coco, koliko god mene trpaš u zločeste, ne ulazim u tuđi prostor, dok god onaj drugi ne uđe u moj prostor.

Onog trenutka kad si ti prva (nepristojno) ušla u moj prostor (al očito svoju nepristojnost ne primjećuješ, ko ni mai_, vjerojatno misliš da ti na to imaš pravo) tog trenutka ja smijem ulaziti i u tvoj prostor.
Ne znam zašto se ti tome čudiš.

I to nisi napravila samo kod mene, nego kod večine iskričara. Najprije si ti povrijedila njihov prostor.

Autor: pognioci   |   28.09.2013. u 18:00   |   opcije


Vins, forma je u komunikaciji 93% A sadržaj je 7%

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2013. u 18:00   |   opcije


Vinsić, ja bih iz ova dva tvoja posta o kojima je riječ, osim onog što je napisano, zaključio da ti se osoba kojoj si se obratila ne sviđa.

Autor: tuffgong   |   28.09.2013. u 18:01   |   opcije


Da se razumijemo, povređivanje tuđeg prostora je povređivanje tuđeg prostora, bilo to u celofanu ili bez :))

Autor: pognioci   |   28.09.2013. u 18:01   |   opcije


draga vins,,komentari što si stavila kod maze ( sporne ) su : ZAJEDLJIVI...
onako sa zajedljivim osmjehom si to komentirala
tako ja to vidim

Autor: vuklisicaa   |   28.09.2013. u 18:02   |   opcije


ajde da vas nešto pitam...Coco govori o "dozvolama"..kužim tu logiku i jasno je, samo u ovom slučaju nepotrebno, meni čak i smiješno...

evo ovako je to bilo. na jednom seminaru moja zgodna prijateljica mi priča o svom novom u udvaraču koji joj je skidao mjesec i zvijezde ali djaba..nešto ju je odbilo u njegovu nastupu i svjetonazoru, nebitno za priču. medjutim, ispalo je da je to dragi od moje druge prije koja je ushićeno pričala o velikoj ljubavi i strasti izmedju njih dvoje..o vatri, zaljubljenosti obostranoj, nevidjenoj kemiji i svašta...jedino što su se kakti složili da su dva svijeta i da vjerojatno nisu za dugoročno ništa ali i to je vremenom postalo upitno jer je njihova vezla rasla neovisno o njima.
i ja ko ja, što ću..morala sam joj reći za dotičnoga..prvo je odglumila ta druga da to nije ništa..a zatim me žena napala - da kako se usudjujem miješati, da otkud mi pravo da tako nešto govorim..bila sam u šoku totalno.

kako bi vi ovo iskomentirali? bi li napravili isto što i ja?

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 18:02   |   opcije


Jel ima mjesta u međuprostoru?

Autor: RexThor   |   28.09.2013. u 18:03   |   opcije


Razmaknite se molim!

Autor: RexThor   |   28.09.2013. u 18:03   |   opcije


Vučko, zajedljivi? zajedljivi imakonotaciju i ton zlonamjernosti a ne bih rekla da se to da ičitati u oba komentara..

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 18:03   |   opcije


Raširite se!

Autor: RexThor   |   28.09.2013. u 18:04   |   opcije


Coco, nije istina..u komunikaciji je najvažnija PORUKA a tek onda forma...

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 18:04   |   opcije


Tufko, hvala na fedeebacku.

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 18:05   |   opcije


Coco, bit komunikacije jest prenošenje PORUKE...to što ti pišeš bi bilo isto ko da kažem da je bit telefonskog razgovra MOBITEl a tek onda razgovor..

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 18:06   |   opcije


vins ..kaj ja znam ...meni to tako djeluje
tebi je to možda samo način brige :)))
brižna ..)))
i ja sam se par puta našao u tvom brižnom zagrljaju :))
idem jesti , uživajte

Autor: vuklisicaa   |   28.09.2013. u 18:06   |   opcije


Vuk, o tvom sam "zagrljaju" ja već pisala a mogu i ponoviti..ako me već, vidim povlačiš za jezik....a tvoji komentari jesu zlonamjerni. za razliku od mojih.

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 18:09   |   opcije


Vins,ništa od felatia!

Autor: RexThor   |   28.09.2013. u 18:09   |   opcije


draga vins,,komentari što si stavila kod maze ( sporne ) su : ZAJEDLJIVI...
onako sa zajedljivim osmjehom si to komentirala
tako ja to vidim

Autor: vuklisicaa | 28.09.2013. u 18:02 | opcije

pošto je malamaza već duže vrijeme zajedljiva prema svima i prema svima se ponaša bezobrazno- vrijeđa pa ignorira, Vins je imala pravo na zajedljive komentare..

Autor: pognioci   |   28.09.2013. u 18:10   |   opcije


-ne dam ti!

Autor: RexThor   |   28.09.2013. u 18:10   |   opcije


nego što kažete na moju štoriju o dvjema prijama? jeste li doživjeli što slično?

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 18:10   |   opcije


vučko zapakirava
ali loše zapakira- pa rogovi vire :))

Autor: pognioci   |   28.09.2013. u 18:10   |   opcije


Reks, komentare sam ti prijavila...meni si ti otužan stvarno....još jedan sličan i ideš na ignore..a rijetko ikog stavljam na ignore.

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 18:11   |   opcije


Ma jebi se!

Autor: RexThor   |   28.09.2013. u 18:12   |   opcije


Vinslet, ja sam doživjela slično, ali sam srećom poznavala i njega, pa sam njega oribala- da to riješi.
Događa se.
Ali- prijateljski je reči, da nekog možeš pogledati u oči.

Autor: pognioci   |   28.09.2013. u 18:12   |   opcije


Vuk je jedan od najvećih licemjera ovdje. i loša je osoba. znam.(ovo bez celofana)

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 18:12   |   opcije


Vins, neki ljudi ne bi ni pod koju cijenu drugomu rekli o preljubu njihovog dragog ili drage. S razlogom. Jer obično nakon toga prijateljstva pucaju. Jer možda je to njegov usputni samo flert i ima ozbiljne namjere s tvojom frendicom. Ako baš misliš da je jako važno da joj to kažeš jer će u suprotnom stradati, onda ju prvo pitaj je li bi ona željela saznati za takvo što, nekako okokole. Neki će reći - ne. Onda šuti. Ako kaže da, onda opet pažljivo, ali reci da nisi sigurna da je to baš on, pa nek se ona malo raspita, i tak.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2013. u 18:14   |   opcije


za vučka čujem i čitam da je dragi, dobar, krasan..

meni njegov nick nikad nije sjeo (oprosti vučko, ali i moj nick nije baš obljubljen :))))))))))))))))))))

Autor: pognioci   |   28.09.2013. u 18:14   |   opcije


a ne znam Coco..ona je o njemu imala dilme i sumnje i jako joj se svidjao..ja sam polazila od sebe: bi li ja voljela da mi se kaže? bih iako bi me boljelo..


oprostite mi ali meni je nepojmljivo da prijateljica prijateljici takvu stvar ne kaže..zbilja. bš zatpo što je to važno..biste li pustili prijateljicu da se zezne i investira vrijeme i emocije u totalni promašaj? ako ti Coco bi iz nekakvih iracionalnih obzira ili čak iz svoga kukavičluka, ja te ne bih htjela za prijateljicu.

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 18:21   |   opcije


Osim sadržaja poruke u komunikaciji je bitno da ta poruke i stigne do onoga komu je namijenjena. A stigne onda kad taj nema oko sebe zidine, minska polja i vodene rovove. Umješnost komunikacije je na izazvati kod primatelja poruke te zidine i ostalo, tako da on može čuti poruku. Vi to pogrdno zovete celofanom. Ali čim u primatelju pokrenete obranu, od komunikacije ništa.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2013. u 18:21   |   opcije


ovo za obranu jest istina. ali nije poanta.

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 18:23   |   opcije


Coco

uvijek sam već nakon druge emisije big brothera znala tko će biti pobjednik.
jednastavno
onaj tko se u ništa ne miješa i nikom se ne želi zamjeriti
pa ga nemaju razloga izbaciti

oni nemaju svoj stav, niti smrde, niti mirišu, a kad ih netko komentira onda glume uvrijeđenost.
______________________

ako imamo prijatelje: prijateljstvo je odgovornost do te mjere da ti je dužnost reči prijatelju ukoliko znaš nešto što je protiv njega, a da ne razmišljaš kako će on reagirati.

Kod nas je izreka: ili si čovjek, ili si pizda..
ili kažeš ili šutiš jer te se ne tiče
a trebalo bi te se ticati

Autor: pognioci   |   28.09.2013. u 18:23   |   opcije


a ludog li Reksa..ima stalno fiks ideju da je ispod mog nicka "homoseksualna organizacija"..:DDD

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 18:23   |   opcije


Vins, moraš dati priliku prijateljici da nauči, ona radi pogreške zato da nauči iz njih. Ako uporno bira budale, džabe joj ti to govoriš jer ona mora sama doći do toga. Pa i ako pati, ništa joj ne bude. Jedino ako su u pitanju teške patologije, ako je život u pitanju onda se treba upozoriti.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2013. u 18:26   |   opcije


Kolko profila...
:-))))

http://www.youtube.com/watch?v=BVlhd3Yx7oY

Autor: jutarnji_nagon_2   |   28.09.2013. u 18:27   |   opcije


reći ću vam nešto o Pogni: ona je jednom, ničim doli običnim altruizmom pomogla osobi koju znam da je jedva poznavala. mojoj prijateljici. desilo se da sam doznala. meni tu ima više duhovnosti Coco nego u mnogim Coco tvojim zapisima zajedno.

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 18:27   |   opcije


Pomoć nekomu je vrlo osjetljiva tema. Ako nekomu pomažeš a on te nije tražio, uglanvom ćeš ispasti loš. I to je u redu. Ljudi imaju ponos i to treba poštivati.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2013. u 18:28   |   opcije


Ja vam tu pričam stvari koje bi inače skupo platili da vam ih netko objašnjava. Sad ja vama nudim nešto što ne trebate, i vjerojatno ću ispasti loša. Tak da idem.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2013. u 18:31   |   opcije


Coco, u pravu si
ne pomaže se nekome tko to ne traži.
Čak niti ne savjetuje, jer si u tom slučaju odgovoran za nečiju (krivu) odluku.

Međutim, oko nas hoda jako puno ljudi koji pomoć trebaju a ne znaju je potražiti: niti gdje, niti od koga, niti kako.

Autor: pognioci   |   28.09.2013. u 18:34   |   opcije


Coco, ti često citiraš Eric Bernea pa da ti kažem njegovu prispodobu..kaže on da je čuo da ljudi više puta govore da ljudi NE MOGU pomoći jedno drugome, nikada, nikome...jedino u rijetim slučajevima kad su ljudi" spremni" - ko ti sad za moju priju..pa reče da je to jedna od najbezočnijih laži jer se ljudima ITEKAKO može i treba pomoći..svaka čast Coco što spominješ taktičnost ali meni se čini često da to pokriva strah od istine pa čak i karakterni kukavičluk, jer onda nitko ništa ne riskira...

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 18:34   |   opcije


Pogni, u redu je ponuditi pomoć i to pažljivo, ali ne ju naturati, Ako taj odbije, treba to poštivati.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2013. u 18:35   |   opcije


tako da je tvoja duhovnost Coco meni često jedan mali luksuzni ekskapizam..nema tu krvi ni mesa a ni duha...za istinu treba bit jak, čvrst..žilav.

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 18:35   |   opcije


Vins, koristiš teške riječi i opet si među redovima uvredljiva. Nema potrebe.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2013. u 18:36   |   opcije


Vins, u redu je biti i slab. I nemoćan.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2013. u 18:37   |   opcije


btw vins reći nekom da radi budalu od sebe nije nimalo kompliment. dapače, to je gruba uvreda. potom reći nekom da ju je muž varao (pitam se oklen ti to znaš ak nisi sama ta?) nije baš pristojno. čak i da jest, to se kaže nasamo i u privatnosti...a ne ovako javno. ima jedna dobra priča (neki dan ju je netko stavio na blog) o tome kako postupati (oprezno) sa neprovjerenim pričama. jer ako ne znamo da je istina (valja nam provjeriti i uvjeriti se) radije to prešutjeti nego širiti dalje. da li si se ti vins držala tih postulata? btw koja reče da je nagrada?

Autor: mai_sarai   |   28.09.2013. u 18:37   |   opcije


btw kaj vas muči mazin sexualni život? netko ovdje piše o cvijeću, netko o muško ženskim odnosima, netko peče kolače...svatko priča o onome što mu ide ili ga muči? sve u svemu...jel ja to iščitavam jal (i ne daj bože da je to istina) da žena od 60 može imat dobar sex? ma znate kaj cure...vaše godine same po sebi uopće nisu garancija ne da imate dobar sex već da ga uopće imate?

Autor: mai_sarai   |   28.09.2013. u 18:39   |   opcije


joj mai_, pa u nekoliko navrata je malamaza pisala da je čekala muža kad je dolazio od druge i da je volio druge žene i one njega, kao što je pisala i o tome da je ona imala ljubavnike.

ništa neobično, njihov način života.

Autor: pognioci   |   28.09.2013. u 18:41   |   opcije


ajme Mai si pala s marsa? pa Maza je o tome sam pisala i o svom braku..i to natenane....ali ok...ne da mi se više, budite pozdravljene. nastavićemo temu u nekom drugom obliku.

@Coco, u redu je biti slab. ali onda to treba i priznati i ponašati se u skaldu sa tim. ali najviše sa istinom.

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 18:41   |   opcije


Mai,
to je jako okrutno.
Najbolji sex,
najbolji u ovom kratkom životu
imah
sa ženom od 50-ak godina.
Balavice na listi koje su mi bile ...ok,
mogu se sakrit,
sakrit pred njom.
Loše mai, jako loše.
:-(

Autor: jutarnji_nagon_2   |   28.09.2013. u 18:42   |   opcije


Ne želim se uključiti,
samo reagovah.
:-)

http://www.youtube.com/watch?v=InYVlCCEqFc

Autor: jutarnji_nagon_2   |   28.09.2013. u 18:42   |   opcije


Vins, nema potrebe priznavati da si slab. To će prijatelji primijetiti i biti nježni prema takvima. Upravo u tomu i je stvar da se prema ljudima iz obazrrivosti treba ponašati kao da su najslabiji, a ne derati po njima raunajući - ma može to ovaj izdržati.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2013. u 18:44   |   opcije


vins, ta ti se baviš nekim socijalnim radom il nešto slično...tak sam barem zaključila iz tvog pisanja na blogu...pa bi ti profi trebalo bit jasno da maza može reć za svoj brak da je bio dobar unatoč toga kaj ju je muž varao! jer oprosti, ona to jedino i može reć...to ti ga dođe ko ga ja ocijenjujem npr tvoju majku..kakav je bila temeljem nekih priča susjeda ili nekog...a ti si kćer i objektivno (to ne postoji) moš reć svoj sud. ne treba sudit o drugim ljudima vins...ja npr. mogu pričat o svojoj jebačini...al ne dopuštam ikom da o tome priča kao o jebačini..kužiš poantu! nisi bila u mojoj koži pa nemaš pojma kaj za mene znači "jebačina" etc...ajmo malo odmjerenosti i nedoslovnosti...ispada da sve što netko ovdje kaže da je odrezano ko porezna osnovica. malo sutra!

Autor: mai_sarai   |   28.09.2013. u 18:47   |   opcije


Coco, stalno naglašavaš tuđu bezobzirnost i svoju suptilnost
a ti stvarno ideš džonom. Ima dana kad svaki komentar smatraš napadom na sebe, na svoj prostor..
ovisi kako ti padne grah..
i kod toga si onda prema drugima vrlo otrovna..

Autor: pognioci   |   28.09.2013. u 18:49   |   opcije


Komunikacija je u našem društvu na niskoj razini. Ali bi barem ljudi koji rade s drugim ljudima trebali sami sebe obrazovati, ako ih već nije nitko drugi. Npr. socijalni radnici, profesori..

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2013. u 18:50   |   opcije


Da, Pogni, ne diraj me, i neću biti otrovna. Reagiram onda kad se spomene moj nick. Ajd malo promatraj svoje reakcije.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2013. u 18:52   |   opcije


Mai, donekle si u pravu..možda sam trebala to taktično prešutjet al nisam mogla, hbga...priče o fantastičnom braku i divnom mužu koji ju je cijelo vrijeme varao valjda dira neke moje žice...ne znam..valjda čovječnosti u meni?:DDDD

slijedeći put kad budem pomagala bilo kome, makar utopljeniku koji upravo viče:aiuto aiuto i utapa se paziću da budem prije svega taktična. kad skočim u more, plivaću svojim najljepšim kraulom. za svaki slučaj, nosiću stalo svoj najljepši veš - da se ne osramotim, jelte..samo..nikako neću moć postić da pokvarim frizuru, hbga:))))

volim ja vas cure..i mnoge od vas ne bih mijenjala. aj možda malo. ali bi toliko upravo i sebe. ako ćete mi pomoći da se promijenim nabolje, taj mali dio (ili velik) bila bih potpuno i sasvim netaktično zahvalna***

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 18:55   |   opcije


još jedno pitanje vins...zašto misliš da maza radi budalu od sebe? zato što je pričala o svom braku? o tome kakav je on bio...u svoj svojoj ružnoći ili ljepoti? ma uvijek se divim ljudima koji imaju muda reći svoju priču...istina, kažu da su neke priče za četiri zida...ali zamisli kako bi bili prikraćeni da spalimo svu književnost koja je bila "za četiri zida"...bili bi sakati. toliko toga ne bi znali...jedno je znatiželja i zluradost (nažalost ljudi su skloni zavirivati u tuđi tanjur i postelju) a drugo se samospoznavanje, saznavanje o čovjeku...jer ono što doživi jedan čovjek, doživjeli su svi ljudi...mazina priča je potresna (nisam je čitala) ali je iako ispričana nama, samo njezina!

Autor: mai_sarai   |   28.09.2013. u 18:56   |   opcije


ma ti si posve ok vins...ta samo pričamo...u (meno)pauzi! :)

Autor: mai_sarai   |   28.09.2013. u 18:57   |   opcije


hahahhahahahah

rekla je moja susjeda: "koza mi je ušla u kuću i pojela mi je štrudle, a tak su bili fini. nisam ih niti probala."

i tu rečenicu "bili su fini, nisam niti probala" mi interno koristimo dugo..za nešto što netko kaže da je nekakvo, a nije provjerio.

tako ti mai sa malamazinom pričom- potresna je a nisi je čitala.

koliko sam ja shvatila, malamazina priča nije potresna. žena je imala divnog muža, djecu i brak.
osim što je pristala na neke ustupke u braku, ali se s tim pomirila.
pristala je na ono, zbog čega sam se ja rano razvela
da nisam, imala bih brak kao njezin- status, novaca, djecu, divnog muža i njegove ljubavnice.

Autor: pognioci   |   28.09.2013. u 19:11   |   opcije


pogni, meni je potrebno kad netko kaže za svoj brak da je bio divan a suprug je varao suprugu! što bi tko imao ili nemao, ne bavim se kalkulacijama...o svojim brakovima znam to što znam...možda bi nekom moj brak bio (i bio jest) potresan? takav je život...svi gledamo isti svijet al ne vidimo iste stvari!

Autor: mai_sarai   |   28.09.2013. u 19:15   |   opcije


ups...potresno...

Autor: mai_sarai   |   28.09.2013. u 19:15   |   opcije


Jaooo, ma nemam volje čitati ...

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   28.09.2013. u 19:16   |   opcije


nije moguće da je mamlaza kurbetina?

Autor: agentica_tajne_sile   |   28.09.2013. u 19:21   |   opcije


tebi je potresno, mene duboko užasava..


elemengt onoga u našem mentalitetu po čemu je žena samo objekt, predmet, ako je supruga onda ima neku društvenu ulogu ali ograničenu. i najbolja je kad šuti. to i Coco kaže i za brak da "ne treba čačkat mečku"..i za biviši sistem da je bio dobar "ako si znao šutjet"...ko i taj brak..užas živi.

ali eto nekim ljudima je to divno. očito živimo u paralelnim svjetovima.

Autor: Vinslet_   |   28.09.2013. u 19:23   |   opcije


Dodaj komentar