Akcija - reakcija
Čini mi se da su se nekak' polarizirale blog strane. Interesno. I to samo po vrijednosnom sustavu „ja sam za jer je netko drugi protiv“ (čitaj: pamtiti, pa vratiti prvom prilikom koja nema veza s trenutnom, ali ima s nekom drugom :P).
Zanimljivo je promatrati, sa strane, na koji način se odabiru oni koji će u eventualnim verbalnim blog duelima znati stati na pravu stranu. Zna se i koju, kaj ne? :)
Poveznica je samo jedna i jedina. Inema baš nikakve veze ni sam čim drugim osim reakcije na relaciji dupe-glava. Vlastita, naravno :P
I nemojte mi reći da to tako nije, jer je. Evidentno. Svakodnevno.
Meni fora gledati sve to. Čitati. Promatrati ljude kako se zbog svog dupeta selektivno ponašaju, ali ne u nekom dosljednom kontinuitetu, nego onako kako vjetar puše.
Neki bi rekli da ima određene mudrosti u promjenjivosti i fleksibilnoj nužnosti.
Ima, točno. Ali ne onda kad je riječ o uvjetovanosti pod kojom ego traži potporu u tuđim leđima, a kriteriji u odabiru onoga tko će (nam) napraviti sjenu su u osjetno silaznoj putanji.
Cilj opravdava sredstva?
Ne uvijek. Ne na duge staze. Prividno poentira, ali u konačnici bilježi minus, pogotovo onda kad se pribjegava oportunizmu ziheraštva.
Kužim da nije lako prihvatiti svoju zrcalnu sliku u tuđem mišljenju. U riječima u kojima nema dvosmislenog značenja i nema dovoljno proreda za neke druge koje će amortizirati prve.
Ne volimo kad nas ljude ogule, kad skinu onaj naš, vanjski, zaštitni sloj za koji smo mislili da će trajati dovoljno dugo dok ne stvorimo neki novi koji će onaj pohaban, načet vremenom, uspješno zamijeniti.
Kritiku ne volimo. Čak i preventivno znamo reagirati prekidajući niz riječi koje će nas zaderati tamo gdje ne želimo.
Ali...
'ste razmišljali koliko, u stvari, ima čvrste poveznice u relevantnim činjenicama koje kritiku oblikuju i našoj reakciji?
Puno, jako puno.
Jer da nije tako, ne bi na svaku kritičku misao reagirali propinjajući se na zadnje noge, smatrali je osobno dezintegrirajućom i okarakterizirali je napadom, na ego, uglavnom.
S druge strane, kad nema kritike koja je usmjerena na našu adresu, probajte razmišljati kaj vas kod drugih ljudi smeta, što je to što prvo primjetite, a ne zbližava vas nego udaljuje.
Mora biti nešto što prepoznajete/prepoznajemo, jer da nije tako, mimoišli bi se. Ne dodirnuli. I udaljili, svatko svojom putanjom kretanja.
Uvijek je riječ o komparativnim vrijednostima jer, ma koliko bili samodostatni, drugi ljudi bit će mjerna jedinica za štošta u interaktivnom odnosu, bio on stvoren osobnim izborom ili postoji kao nizbježna nužnost.
E sad, da li primjećujemo tuđi suficit ili deficit u odnosu na nas same, možemo razgovarati i vjerojatno se budemo teško usaglasili.
Jer poželjnije je reći da je riječ o drugim ljudima, o njihovom deficitu jer automatski sebi pripisujemo bod više, nego priznati svoj suficit stavljajući se u inferiorniju poziciju.
Realno, ipak je drugačije.
Rijetko kad se uspoređujemo s ljudima u čijim cipelema ne želimo hodati jer takve i ne primjećujemo.
Zato, puno govorimo o sebi kad govorimo o drugima.
Treba to zapamtiti jer govoreći o tuđoj pameti/gluposti, npr. pa i tu na blogu, u stvari govorimo o svojoj, u međusobnom odnosu s nekom drugom.
Konačni rezultat i ne mora biti u plusu ;)
(bez brige, samo isprobavam da li sam blog zahrđala, nakon skoro 3-tjedne apstinencija :P)
Ne paše mi ovaj pomak vemena.
Trebat će mi par dana da se prešaltam.
Kad kiša padne, bit će taman :)
I tak...dobro vam jutro! :)
28.10.2013. u 8:22 | Prijavi nepoćudni blog | Dodaj komentar
što ćemo sad?
Autor: krelec | 28.10.2013. u 8:27 | opcije
ja bum čaj. a ti?
Autor: meija | 28.10.2013. u 8:28 | opcije
kavu sam popio, neam pojma, daj gusti (to đubre uvijek naručim kad sam u nedoumici)
Autor: krelec | 28.10.2013. u 8:30 | opcije
e, nisam ga pila godinama....a uvijek mi je bio fini od marelice, ali žedna poslije, ko da nisam niš pila
imam pitu od jabuka s orasima. oš i to?
Autor: meija | 28.10.2013. u 8:32 | opcije
dobro jutrooooooo,
Autor: raky03 | 28.10.2013. u 8:32 | opcije
raky, jel se zibaš na moru ili si na čvrstom tlu?
Autor: meija | 28.10.2013. u 8:34 | opcije
nisam baš čovjek vizualizacije, kako brte mili da se sad ufuram u neku
pitu, i još s orasima. neću.
Autor: krelec | 28.10.2013. u 8:35 | opcije
na zemlji , može more malo i bez mene sad ga gledam iz daljine
fali more drž se kraja
Autor: raky03 | 28.10.2013. u 8:36 | opcije
kava s mlijekom. bez šećera
Autor: styx | 28.10.2013. u 8:36 | opcije
ne moraš..pristojno se zahvališ i to je to :)
a opet, s druge strane - ak tu šljakaju virtualne cmoke, kaj ne bi i nekaj za klopu :P
Autor: meija | 28.10.2013. u 8:37 | opcije
kratka ili duga...mlijeko...?
preciziraj :)
Autor: meija | 28.10.2013. u 8:38 | opcije
meni virtualno niš ne šljaka, seljačina po vokaciji.
Autor: krelec | 28.10.2013. u 8:38 | opcije
(ups..mlijeko naručeno-hladno ili toplo, sojino, možda?)
Autor: meija | 28.10.2013. u 8:39 | opcije
ma može virtualno kao, predigra, ne samo seksualne konotacije, mada znam(o) na kaj prvo reagiramo :), ako ima nastavka, konkretnog ;)
Autor: meija | 28.10.2013. u 8:41 | opcije
e, znaš onaj vic o liku koji je došao kupit wc papir?:))
hladno mlijeko. obično.
Autor: styx | 28.10.2013. u 8:41 | opcije
(ovo bilo "definiraj se!", a?:))
Autor: styx | 28.10.2013. u 8:42 | opcije
ne znam taj vic, ali znam jedan drugi
Autor: krelec | 28.10.2013. u 8:42 | opcije
konotacija je baza
konkretno nadgradnja
Autor: perce | 28.10.2013. u 8:45 | opcije
ni ja ne znam, stiki, ali znat ću ga, a bome i krelec, ak ga ispričaš :)
Autor: meija | 28.10.2013. u 8:46 | opcije
perce, kae bilo prije - kokoš ili jaje?
ili: ak nema čvrste baze, ni nadogradnja nije baš nekaj?
:)
Autor: meija | 28.10.2013. u 8:47 | opcije
Pitala uciteljica Pericu kada su zavrsili kontrolni:
-,,Perice zasto si prepisivao na kontrolnom?''
-,,Kako znate?''upita on.
-,,Pa lijepo tvoja kolegica je napisala u 5om zadatku ne znam, a ti si napisao NI JA!''
Autor: raky03 | 28.10.2013. u 8:48 | opcije
užasno pričam viceve:) zbilja, totalni antitalent. a i vic je glupast, nešt s milijon vrsta wc papira...
nah, drugi put.
jako smo topični danas, jel:)
Autor: styx | 28.10.2013. u 8:48 | opcije
samo nek je koke
bit će dobrih jaja
Autor: perce | 28.10.2013. u 8:48 | opcije
*milijun
Autor: styx | 28.10.2013. u 8:49 | opcije
Perica ziher nije iskričar :D
Autor: meija | 28.10.2013. u 8:49 | opcije
je stiki, sve si mislim da dugo nisam nekaj napisala kaj se i u komentarima dalje provlačilo, kao danas :P
Autor: meija | 28.10.2013. u 8:50 | opcije
perce, uz koke idu i pijetlovi..barem jedan :)
Autor: meija | 28.10.2013. u 8:51 | opcije
'kritiku ne volimo' je floskula od izjave.
ljudima, zapravo, ništa nije draže od dobre kritike. imamo fokus, imamo i promišljanje o sebi čak, vlasnici smo tudjeg interesa, i još svašta, alooo ;)
Autor: mmmmmm_da | 28.10.2013. u 8:53 | opcije
mmka...moš misliti kak ovdje na kritiku reagiramo trapšajući sretnim nogicama ispod stola :P
(kritika je, barem na blogu, uvijek negativnog predznaka)
hvala na, konačno, ne offtopic komentaru ;)*
Autor: meija | 28.10.2013. u 8:55 | opcije
nope. mislim da neki zbilja ne vole kritike.
i to obično oni najarogantniji.
e, jel arogancija zapravo skriva sram?
Autor: styx | 28.10.2013. u 8:56 | opcije
kae dobra kritika?
činjenično prezentirano mišljenje?
dobar tajming?
način na koji je nekaj izrečeno/napisano?
sve navedeno?
:)
ili čak ima i veze tko kritizira?
:D
Autor: meija | 28.10.2013. u 8:57 | opcije
definirano pod "konstruktivna kritika"
Autor: styx | 28.10.2013. u 8:57 | opcije
hehe. aj. oš da intimiziram polemiku, pa da ispunimo ljudima ovaj sat viška?
Autor: mmmmmm_da | 28.10.2013. u 8:57 | opcije
je, kritiku obožavamo :))
od onog osnovnog: kak mi ova haljina stoji (probaj reči iskreno)
do onog: ti si loš ili dobar.
Autor: pognioci | 28.10.2013. u 8:57 | opcije
Vode roditelji malog Pericu na nudističku plažu. Perica: 'Tata, zašto je nekim muškarcima veći, a nekima manji?' Tata: 'Vidiš, sine, onaj tko ima većeg taj je gluplji, a onaj tko ima manjeg on je pametniji.' Perica: 'Vidi, tata, onaj što priča s mamom sve je gluplji i gluplji...'
Autor: raky03 | 28.10.2013. u 8:58 | opcije
(meija, ni meni ne paše pomak vremena, u 5 sam otišla na posel- bolje neg da se smucam doma po kući)
Autor: pognioci | 28.10.2013. u 8:59 | opcije
arogancija je kad zbog patnje kompleksa niže vrijednosti, kreneš uživati u kompleksu više :)
Autor: mmmmmm_da | 28.10.2013. u 8:59 | opcije
ha...ja je baš i ne volim i reagiram onda ako sam i sama svjesna da je nekaj moglo biti drugačije, bolje
ali definitivno se narogušim na kritiku bez konstruktivnog dijela jer onda je kritika sama sebi svrha, a onda ona niej u formi mišljenja nego lupanja pod rebra
Autor: meija | 28.10.2013. u 9:00 | opcije
raky, zato djecu ne treba muljati, jer kad odrastu mogu...svašta mogu biti :P
Autor: meija | 28.10.2013. u 9:01 | opcije
mmmm, nisam baš sigurna u te silne nazive ljudskog ponašanja. te bahatost, te arogancija, te taština, skromnost.. i bla..bla.. a dosta je da netko hoda zamišljen ulicom i dobit će hrpu epiteta.
Autor: pognioci | 28.10.2013. u 9:02 | opcije
(pogni, zbudila sam se 15 do 5..pa si ti misli kak mi dan bude duuuuuuuuuuuuuuuuug :P)
Autor: meija | 28.10.2013. u 9:02 | opcije
netko kad je seronja, je seronja. i točno se zna kae, bez dodatnih atributa o bahatosti i blablala :)
Autor: meija | 28.10.2013. u 9:04 | opcije
eto. viš kako dobra samokritika namlati nekreativnu kritiku :)
elem... pitanje osobne časti je biti imun na nazovi kritike( radi umorstva :D moralasamšasad)
Autor: mmmmmm_da | 28.10.2013. u 9:04 | opcije
jedamput mi budete riješili dilemu: što je trač??
da li je trač ukoliko se prenosi istinit podatak.
recimo tko je umro nije trač
nije niti tko se rodio
ali je trač tko je koga prevario
????
Autor: pognioci | 28.10.2013. u 9:05 | opcije
ja jako volim kritiku
Autor: krelec | 28.10.2013. u 9:07 | opcije
uvalit nekom
Autor: krelec | 28.10.2013. u 9:07 | opcije
trač je nadogradnja relevantne informacije.
nadogradnja može biti i vrlo suptilna i biti prepoznata u samom tonu prezentacije informacije. a i ne mora :D jel.
Autor: mmmmmm_da | 28.10.2013. u 9:09 | opcije
pogni, neki dan sam tipkala o tome s fb frendom
i nikak se nismo mogli uskladiti u mišljenjima
ja i dalje tvrdim da je terač/ogovaranje korišenje onoga kaj o nekom saznamo u osobne svrhe, bez obzira da li su opipljive ili imaju veze samo s hranjenjem ega, pa i oblikom socijalizacije
Autor: meija | 28.10.2013. u 9:09 | opcije
(imuna sam na kritike, jer sam neobična i neobičnog načina života za one "obične". u tom slučaju jednostavno se niti ne družim s ljudima koji me korigiraju kroz kritiku. postoji puno načina ispravljanja nečijeg ponašanja, a da to nije pusto kritiziranje i nabrajanje nečijih nedostataka i gađanje nečim iz prošlosti)
Autor: pognioci | 28.10.2013. u 9:09 | opcije
štajaznam. ajmo probat nekog iskritizirat. praksa je važna:)
evo, možete i mene. još se nisam razbudila, pa neću ni treptat.
Autor: styx | 28.10.2013. u 9:09 | opcije
ne slažem se, kako u globalu tako i u detalju
Autor: krelec | 28.10.2013. u 9:10 | opcije
ne slažem se uopće, al kog briga
Autor: krelec | 28.10.2013. u 9:11 | opcije
http://hr.wikipedia.org/wiki/Tra%C4%8D
Autor: styx | 28.10.2013. u 9:11 | opcije
je mmka. točno. nadogradnja je bitna, a bome i kontekst u kojem je nekaj izrečene. i s kojim ciljem
Autor: meija | 28.10.2013. u 9:11 | opcije
čak mi se čini da je cilj/namjera primarna kod tračanja, bitnija od sadržaja
Autor: meija | 28.10.2013. u 9:12 | opcije
mišljanja sam da je trač prenošenje informacija koje baš i nisu činjenične nego čula- čuli pa se putem iskrive, kao i one za koje nas je netko zamolio da ne prenosimo dalje.
Autor: pognioci | 28.10.2013. u 9:12 | opcije
opet, kada je govoriti istinu u kategoriji trača???
Autor: pognioci | 28.10.2013. u 9:14 | opcije
ajmo.
tvoja filozofija je kao žvakaća guma. neš ko provokator gladi, ustvari. ne konzumira se radi namirivanja potreba, već se zaštekala u domeni samozabave.
(:D)
Autor: mmmmmm_da | 28.10.2013. u 9:15 | opcije
jel ovo išlo meni? ček da napušem balon:))
Autor: styx | 28.10.2013. u 9:17 | opcije
uff, toliko flegmatična da mi moš reć da imam rogove, ni treptaja:)
Autor: styx | 28.10.2013. u 9:18 | opcije
il možda meni
Autor: krelec | 28.10.2013. u 9:18 | opcije
ha
Autor: krelec | 28.10.2013. u 9:18 | opcije
recimo:
sretnem se sa meijom i vi me pitate kakva je meija.
odgovorim- zločesta ko pes, čak mi je i kavu zasolila.
zgorzite se- ajme trača, meija je pogni zasolila kavu, zašto pogni trača.
a da sam odgovorila da je meija super i da mi je pošećerila kavu, onda bih lagala..
znači: imam izbor- ili trač ili laž..
pomoćććććććććććć
Autor: pognioci | 28.10.2013. u 9:19 | opcije
reagiranje na neadresiranu kritiku je: _________________
:)
Autor: mmmmmm_da | 28.10.2013. u 9:19 | opcije
ili nekultura: briga vas kakva je meija.
Autor: pognioci | 28.10.2013. u 9:19 | opcije
rećemo mi muški posve drugačije tračamo
Autor: krelec | 28.10.2013. u 9:20 | opcije
jebeš kritiku koja nema feedbacka. mora se zasolit, izgleda.
Autor: styx | 28.10.2013. u 9:21 | opcije
vi muški tračate vrlo jednostavno: ja bi ovo jebo, ili ja ovo ne bi jebo niti pijan.
Autor: pognioci | 28.10.2013. u 9:21 | opcije
eto npr. sretne muško muško, i jedan muško veli,
čuj bio sam s meijom na kavi, našto drugi automatski uletava,
i jel dobra za maznut
Autor: krelec | 28.10.2013. u 9:21 | opcije
procijenit točku reagiranja i precizno naciljat. po mogućnosti unijet emotivne triggere, ad hominem argumente i primjere iz prakse:)
Autor: styx | 28.10.2013. u 9:22 | opcije
šta sad ti reče stiksa, pomagaj
Autor: krelec | 28.10.2013. u 9:23 | opcije
kritičnost u startu izaziva kontrakritičnost. govorim o sferi neapstrakcije, kad se ljudi znaju... prava panta je u kritikama ideja, bez osobnosti ičijih
Autor: mmmmmm_da | 28.10.2013. u 9:23 | opcije
(ma, ja kakti kritiziram mmkinu kritiku:)
Autor: styx | 28.10.2013. u 9:24 | opcije
bome i ti mi prevedi mmmmddddaaaa
Autor: krelec | 28.10.2013. u 9:24 | opcije
stiksa, ovdje na iskri mi je najgore kad skužim da sam krivo procijenila (ili nisam uopće procjenjivala) i onda lupim kontru koju ona druga strana ne može podnijeti. a grize prva.
Autor: pognioci | 28.10.2013. u 9:25 | opcije
to ja pitam stiki zašt'su lignje na tržnici po 100kn. ona meni odgovara- lepoj lane, diridiridane :)
Autor: mmmmmm_da | 28.10.2013. u 9:26 | opcije
eh, pogni. ovdje bar nije teško bacit kost:))
Autor: styx | 28.10.2013. u 9:26 | opcije
pogni meni to nije najgore kad ti krivo procjeni, ne znam zašto, ali tako je
Autor: krelec | 28.10.2013. u 9:26 | opcije
pa kad je odgovor na "zašto" - "zato" :))
Autor: styx | 28.10.2013. u 9:27 | opcije
tvoja slaba procjena širi vidike drugoj strani.
hmmm. jab tako :D
Autor: mmmmmm_da | 28.10.2013. u 9:27 | opcije
mmka, prepoznavanje u izrečenom i bez istaknute adrese
ili: brzopletost kojom sami o sebi govorimo previše :P
Autor: meija | 28.10.2013. u 9:27 | opcije
rećemo, u načelnu kategoriju spadade kritika književnostandardnog uma. ta bi cijelog satra sartrala. :D
Autor: pike_TS | 28.10.2013. u 9:27 | opcije
e dijete drago da je tebi čmrljit na onoj vlazi, na okrutnom i uzburkanom moru,
pa nagovarati jebenu lignju da se dohvati tvog peškafonda, pito bi te pošto bi lignja bila.
Autor: krelec | 28.10.2013. u 9:28 | opcije
ima i onaj vic koji neću ispričat koji završava sa "a vuče, a di ti je kapa?" :)
Autor: styx | 28.10.2013. u 9:28 | opcije
ima i onaj drugi vic, ma u stvari nije vic, više nako pošalica jedna
Autor: krelec | 28.10.2013. u 9:30 | opcije
ae. lakše se povezat s ekipom iz kantine u lokalnoj džamiji... :)
Autor: pike_TS | 28.10.2013. u 9:30 | opcije
dosjetka
Autor: krelec | 28.10.2013. u 9:30 | opcije
ti zapravo jako poštuješ dotičnu osobu, pogni. instruiraš joj otpornost i kapacitet koji nema. ti si uvijek u pravu. ako to jako želiš.
:)
Autor: mmmmmm_da | 28.10.2013. u 9:30 | opcije
stigao relativizator:))
Autor: styx | 28.10.2013. u 9:30 | opcije
Žalosno kako se čerupate
ko kokoši dok priseljeni
osvajaju teren.
:-(
Autor: jutarnji_nagon_2 | 28.10.2013. u 9:32 | opcije
stigao je relativan pojam :D mah ekipa.
Autor: pike_TS | 28.10.2013. u 9:32 | opcije
ko se čerupa?:/
Autor: styx | 28.10.2013. u 9:33 | opcije
uz dužno poštovanje nazočnima moram krenuti u obavljanje svakodnevnih zadaća
(brte mili fin sam, sve me divota čitata)
Autor: krelec | 28.10.2013. u 9:33 | opcije
a eno nam i miloooog :)*
saće on nama objasniti kako ide kritika kritike i što je ona zapravo.
Autor: mmmmmm_da | 28.10.2013. u 9:34 | opcije
jutarnji, fulao si zapis. ne leti perje. tu. danas :)
(čuj, a kaj tebe toliko žuljaju priseljeni? daj promijeni nekaj, piši o nečem drugom jer ovak malo zvučiš opsesivno)
Autor: meija | 28.10.2013. u 9:34 | opcije
ljubim ručice i obraščiće
Autor: krelec | 28.10.2013. u 9:35 | opcije
krelec- ostav'dinamit!
to se samo ciple prima. jel.
Autor: mmmmmm_da | 28.10.2013. u 9:35 | opcije
e viš, to je to. neću iskritizirat (ne išamarat. iskritizirat.) nekog za kog mislim da to ne može podnijet.
ako se pokaže da nije mogao, e jbg.
fail za oboje.
Autor: styx | 28.10.2013. u 9:36 | opcije
klasična zamjena teza, malih bogova.
odkud ti pravo uskrate poštovanja?
i najslabiji rastu. nema zašteka. u globalu. samo trenutnih.
Autor: mmmmmm_da | 28.10.2013. u 9:39 | opcije
nešto si mislim onako usput dok odlazim,
u nekoj mirnijoj fazi života, 50+, čovjek je vjerojatno poprilično svestan svojih kapaciteta i
limita, pa mu dođe baš svejedno za kritiku.
Autor: krelec | 28.10.2013. u 9:39 | opcije
načelno, krelec.
i, vrijedi samo za periferne kritičare, perifernih sposobnosti.
Autor: mmmmmm_da | 28.10.2013. u 9:43 | opcije
a nije kritika bombon, pa da joj se svi vesele:)
Autor: styx | 28.10.2013. u 9:43 | opcije
ako je svjestan
mada, godine za vratom baš i nisu mjerilo svjesnosti, iako bi trebale biti
Autor: meija | 28.10.2013. u 9:44 | opcije
i tak....niš novo na blogu :)
uhvatite dovoljno topline ova dva dana, pospremite je za drugi dio tjedna
čitamo se..mah-mah :)
Autor: meija | 28.10.2013. u 9:48 | opcije
ali ono što me može nepovratno izbacit iz dijaloga i srondat poštovanje na krepani kardiogram je oglušivanje na vapaj koji zvoni iz kritike, a zvuči nešto kao "definiraj se!" :)))
Autor: styx | 28.10.2013. u 9:49 | opcije
nije ni špinat sladak, al je zdrav.
ha :O
:)))
Autor: mmmmmm_da | 28.10.2013. u 9:49 | opcije
nekako si mislim, opet na odlasku,
pa zar je druženje sa svakim baš obavezno.
ili ipak imaš mogućnost izbora, a periferni kritičari
nek navale, ni okrznuti ne mogu.
Autor: krelec | 28.10.2013. u 9:49 | opcije
ejebiga. Arijadna je jadna ispustila nit kod dotičnog vapaja :D
Autor: mmmmmm_da | 28.10.2013. u 9:51 | opcije
još sam uvijek na odlasku
Autor: krelec | 28.10.2013. u 9:52 | opcije
otiđi već jednom, šapćem sebi
Autor: krelec | 28.10.2013. u 9:53 | opcije
iz čega izvodim da je zapravo kritika pozicioniranje u odnosu. i rasplitanje čvorova.
e, ako nema dijaloga ni u kritici, onda dođeš do krepanog kardiograma.
pa su daljnje kritike suvišne i bespredmetne, baš kao i pohvale.
Autor: styx | 28.10.2013. u 9:53 | opcije
meni žao kad definitivno(:D cmok, stiki) skužim da me netko pila neosnovano. jebote. smanji mi se čoik ko na 95* da se prao. al, kad mi ljudi koje volim, kojima već paušalno vjerujem udju u šesnaesterac... e... tad su i godine i iskustvo na finoj probi... jesam li ja uvjerena da sam se samospoznala do ibera i da sam dovršena naskroz?
Autor: mmmmmm_da | 28.10.2013. u 9:55 | opcije
nema neosnovanog pilanja. tko pila, iz nekog razloga mu je važno.
(sad paragraf o poštovanju)
Autor: styx | 28.10.2013. u 9:57 | opcije
ono... kostur je tu. al finese se isto broje.
stiki, ma ne mora biti dijalog baš baš promptni. šta ja znam... baciš mi da sam autokratski nastrojena, recimo. odem i burgijam. hmmm.
onda se vratim i jebetisvepospisku :D
Autor: mmmmmm_da | 28.10.2013. u 9:59 | opcije
moš misliti. ima neosnovanog, normalno. alo... drm drm! boli me kiki što neka periferija misli da je osnovano
Autor: mmmmmm_da | 28.10.2013. u 10:02 | opcije
nah. odoh u teretanu:)*
Autor: styx | 28.10.2013. u 10:03 | opcije
ma. ovo je polemika bez utvrdjene nomenklature :D
Autor: mmmmmm_da | 28.10.2013. u 10:04 | opcije
bah i ja. kuja djir :)
hvala gazdarici na kavi i posluženju.
(kritika? trač? prava zahvala?)
Autor: mmmmmm_da | 28.10.2013. u 10:05 | opcije
Ono kad smogneš snage
reći ne.
;-)))
Autor: jutarnji_nagon_2 | 28.10.2013. u 12:12 | opcije