Međunarodni dan borbe protiv nasilja nad ženama



"Autonomna ženska kuća Zagreb, Centar za žene žrtve rata – ROSA i Ženska mreža Hrvatske vas pozivaju na Trg bana Josipa Jelačića (ispred Hypo banke), dana 25.11.2013. u 14 sati, na obilježavanje Međunarodnog dana borbe protiv nasilja nad ženama.

Tom prilikom ćemo upoznati građanke, građane i medije o važnosti ratifikacije Konvencije Vijeća Europe o sprječavanju i borbe protiv nasilja nad ženama i nasilja u obitelji od strane RH, kao i na nužnost institucionalne podrške ženama i djeci koje/i su preživjele/i partnersko nasilje.

Građanke, građani i mediji tom će prilikom vlastitim potpisom moći dati svoj glas za ratifikaciju Konvencije Vijeća Europe o sprečavanju i borbi protiv nasilja nad ženama i nasilja u obitelji. Konvencija predstavlja međunarodni ugovor koji će se primjenjivati na sve oblike nasilja nad ženama, uključujući i nasilje u obitelji.

Svrha Konvencije je osigurati sveobuhvatnu zaštitu žena od različitih oblika nasilja.
RH se obavezala da će formirati tijelo koje će pratiti primjenu Konvencije.

Podržite kampanju svojim dolaskom i potpisom tražeći veća prava i punu primjenu konvencije ili podržite kampanju tako da pošaljete poruku na Potpisujem.org" Link




Da li vam je poznato da je fizičko zlostavljanje žena prebačeno iz kaznenog zakonodavstva RH u prekršajno,
izjednačeno pijano deranje ispod tuđeg prozora u jedan iza ponoći sa šamarima, slomljenim rebrima?

Ako nemate vremena, niste u prolazu, možete potpisati online.
Opravdanja nema, osim ako....


Dobro vam jutro! :)

25.11.2013. u 9:11   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Evo ja potpisao i dao komentar.
Potpisao jer ne dozvoljavam nikome da vrši nasilje
nad mojom,bakom,majkom,sestrom ili kćerkom,a svaka
žena je nekome baka,majka,sestra ili kćerka.

Autor: tape   |   25.11.2013. u 10:21   |   opcije


Kad počnemo kažnjavati žene za psihičko nasilje nad muškarcima,
potpisujem i ja.
:-p

Autor: jutarnji_nagon_2   |   25.11.2013. u 10:28   |   opcije


evo potpisa , komentira
ako je dijete plod ljubavi , svi smo mi dijeca i svi bi trebali živit u ljubavi , bez nasilja bilo kojeg oblika
kontra , mržnji , sili i nasilju , za dobru i lipu zajednicu ,

Autor: raky03   |   25.11.2013. u 10:30   |   opcije


krivo parkirao šaku. 1 rebro- 80.- kn kazne. mamuim odvratnu.

Autor: mmmmmm_da   |   25.11.2013. u 10:33   |   opcije


hvala tape. nadam se da nećeš biti usamljen, kao muškarac potpisnik

Autor: meija   |   25.11.2013. u 10:33   |   opcije


Raky slažem se,no nisu sva djeca plod ljubavi.
Neka djeca su plod nasilja.Zato se i potpisuje
konvencija protiv nasilja.

Autor: tape   |   25.11.2013. u 10:35   |   opcije


jutarnji, kad počnemo izolirano gledati na sve ono što se loše događa, a ne jedno opravdavati drugim ili kao ti svoju inerciju glupim, sorry, komentarom, možda će nam svima zajedno biti bolje

Autor: meija   |   25.11.2013. u 10:35   |   opcije


jašta, jutarnji. treba nam i jezike odrezati nakon klitorisa. aman taman plastične Dolly za prave mužjake.

Autor: mmmmmm_da   |   25.11.2013. u 10:36   |   opcije


hvala i tebi, raky

Autor: meija   |   25.11.2013. u 10:36   |   opcije


mmka, anatomska cijena pojedinog dijela tijela :/
(ako na isto mislimo)

Autor: meija   |   25.11.2013. u 10:38   |   opcije


e.. zašto nitko nije došao na ideju da sigurne kuće budu domovi svih nas?

ono... udješ u sustav potpore svojim m2-im. ako se svi zaklinjemo i potpisujemo i seremo kvake da smo empatični.. ajmo se i podmetnuti malo.

Autor: mmmmmm_da   |   25.11.2013. u 10:39   |   opcije


Tape , moj nisam ti u toku tih konvencija , referenduma
samo sam tija reć , da je svaki plod , svaki novi život , plod ljubavi
i da bi triba , živit u miru i ljubavi
jesi me razumija ,

Autor: raky03   |   25.11.2013. u 10:40   |   opcije


ma. znam koku koja je popalila lika za 80 tis. eura a ovaj joj slomio 3 rebra. hbg. njega bilo sram kasnije i nije mu se dalo meni slomiti cca rebro i pol. a nije da nisam nudila.

Autor: mmmmmm_da   |   25.11.2013. u 10:43   |   opcije


jadna su ovo vremena došla.

Autor: mmmmmm_da   |   25.11.2013. u 10:44   |   opcije


(zanimljivo, čak i sa strane struke, imali bi kaj i sociolozi reći, o psiholozima ne bum: napišem bilo kaj, možemo trkeljati dok nas ne zaboli jezik/prsti ili ne dosadimo sebi i drugima, ne samo na mom blogu nego i na drugima, ali čim se treba malo odmaknuti od svog dupeta i nekaj napraviti i za tuđe, a-a...ni mrdac!...i onda kad netko kaže da smo fakat svi skupa i debelom ku*cu, našao bu se netko da to demantira, dižući dva prsta u zrak i lupkajući, negodujući prstima po stolu ili nogama po podu)

Autor: meija   |   25.11.2013. u 10:44   |   opcije


mmka, fino smo tempirale komentar, obje ;)

Autor: meija   |   25.11.2013. u 10:45   |   opcije


vrimena su ista , ma se dosta toga na grbaču natovarilo , a ne more se uvik sa tim nosit
priroda je izgorila , društvo propalo
ni uškolama nema više prirode i društva
odnija vrag i tavu i jaja

Autor: raky03   |   25.11.2013. u 10:48   |   opcije


Kazala sam prijateljici neka dođe k meni živjeti zauvijek s djecom. Kreten ju doma gazi. Neće. Valjda misli da se zajebavam. Smrtno sam ozbiljna.

Autor: agentica_tajne_sile   |   25.11.2013. u 10:49   |   opcije


Ona bi kuhala i dala djeci jesti dok ja radim, zajedno bi spremale i učile djecu za školu, on ju ionako gleda kao odlagalište za pipija, nit ju što pita, nit se brine, ništa....i još ako ne da, onda ju provuče kroz šake...ne može on pojmiti krmak što je drugo ljudsko biće, a kamoli žena....ne pomažu njemu ni ljekovi, ni elektrošokovi, on je životinja, a takvih životinja ima more...

Autor: agentica_tajne_sile   |   25.11.2013. u 10:52   |   opcije


ma, znate kaj je u svemu tome žalosno - kaj se za bilo kakva ženska prava žene moraju uglavnom same izboriti. ko da nitko od muškaraca nema ni žene, ni sestre ni mame u istim pričama, i to se njima nemre dogoditi

fakat žalosno!

Autor: meija   |   25.11.2013. u 10:52   |   opcije


pasemi, misliš da je to tako jednostavno, samo otići?
da realno gleda na svoju situaciju doma, kao ti s prostornim i emotivnim odmakom?

Autor: meija   |   25.11.2013. u 10:53   |   opcije


boga ti draga , izađem ja vani , bura sve mete ka manje posla za škovacine
trefim susidu u liftu , dobro jutro velim i razvalim osmijeh ,a ona meni aj u p, m ,
a onda da bi stvar izgladili , vratim se , ona pozvoni , jel imaš cigaru , a znam da imaš , neš me odbit , Imam , ...e dobro je sad bi mogla popit i kap kave sa mlikom , , ... da nebi tripice i pivu za marendu
nema se , a od krize eto ti na nasilja , svi oblika , sirotinja ka podloga za prostituciju , a di je nesta čovim , po kompjuteru , u bankama , na pošti , plaćajuć račune , e , moj lipi , lako je tebi , da mi je tvoj mozak pa da jedno misec dana odmorim ,.... veli ona meni , aj uzdravlje ,,,,

Autor: raky03   |   25.11.2013. u 10:54   |   opcije


Ne mogu ja odlučiti za drugoga, ali mogu ponuditi svoj maksimum. Ponudila sam ga. Stojim i sad iza toga, a ona treba samo uzeti djecu za ruke i doći k meni. Da, teško joj je. Njezina volja i obrambeni nagon su uništeni.

Autor: agentica_tajne_sile   |   25.11.2013. u 10:55   |   opcije


agentice , za pohvalu , ali za sve triba imat muda , Nije ribu lako ulovit , nevere ima na moru , e

Autor: raky03   |   25.11.2013. u 10:56   |   opcije


Dajte mi tri presude gdje je ženska osoba osuđena za psihičko nasilje nad muškarcem.
Dvije...
Jednu...
Nemate niti jednu u ediciranoj praksi VS-a niti prekršajnih sudova.
Kad se one počnu proizvoditi, jer smo navodno jednaki pred zakonom,
onda ću potpisati. Do tada, sve ovo je mrtvo slovo na
ekranu.
Pih...
:-/

Autor: jutarnji_nagon_2   |   25.11.2013. u 10:57   |   opcije


raky, pustim danas ispred sebe lika koji vozi u lijevoj traci, a ona se sužava u moju desnu
to kaj nije žmignul ili mahnul rukom, nema veze
ali seronja se pokušaval našlihtati tak da se vozi sredinom ceste, da se nitko ne može uletiti ispred njega jer kad se već on ugural, ili sam ga ja pustila svojom dobrom voljom, ne bu nitko drugi prije njega prvi na semaforu

(paralela s tvojim komentarom)

Autor: meija   |   25.11.2013. u 11:00   |   opcije


Ne potpisujem ništa. Oni će se kasnije pomiriti a ja ću ostati posran od oboje.

Autor: dudhaimurvimorus   |   25.11.2013. u 11:01   |   opcije


Možemo i o mobbingu malo, o ženskoj solidarnosti.
:-))

Autor: jutarnji_nagon_2   |   25.11.2013. u 11:01   |   opcije


pasemi, odgovorila si zakaj ne mrda s mjesta

Autor: meija   |   25.11.2013. u 11:02   |   opcije


e vidiš jutarnji, ispadaš ovakvim razmišljanjem obični seronja!
da li bi tako razmišljao da netko tvoju sestru zbuba, pa tražio po sudskim rješenjima, prije nego reagiraš, da li je ili nije neka žena osuđena zbog zlostavljanja muškarca?

Autor: meija   |   25.11.2013. u 11:04   |   opcije


dudač, potvrđuješ pravilo, ako se ne zaebavaš

Autor: meija   |   25.11.2013. u 11:05   |   opcije


Jutarnji objasni sam kako učiniti tonski zapis dokaznim materijalom na sudu. Da li je potrebno obavijestiti snimanog da se snima? Da li je dovoljno snimiti iskaz u kojem obavještavamo psihičkog zlostavljača ili zlostavljačicu da se ovo njeno/njegovo sranje snima kao dokazni materijal i da li je suglasan? Definiraj molim lijepo, u korist svih muškaraca i žena koji trpe psihičko zlostavljanje, kako bi ga mogli ubuduće dokazati tonskim zapisom.

Autor: agentica_tajne_sile   |   25.11.2013. u 11:06   |   opcije


Pretpostavljam da će nakon izjave da se ovo snima za potrebe sudskog postupka tonski zapis imati i zvučni zapis i fizičkog zlostavljanja isto.

Autor: agentica_tajne_sile   |   25.11.2013. u 11:07   |   opcije


Ništa ja ne poričem da su žene potlačene i najčešće žrtve u ovome
patrijahalnom, primitivnom i zadrtom, nazadnom društvu.
O tom potom, zašto smo takvi.
Ja samo tražim jednakost.
Ovo o čemu ti meija lupaš je questio facti pojedinog slučaja
i sada ići na temelju njega graditi sliku o svijetu tipa takvi su svi je
glupo i plitko.
Jednaki smo pred zakonom e pa onda neka budemo i u praksi.
Ja ne tražim praksu tipa pola pola, ja vam samo postavljam pitanje jedne,
jedne jedine presude naspram stotina drugih u kojima su žene nastradale.
I to je ono najgore, to je ono pred čime možemo zatvarati oči ali to neće nestati.
Opet se vraćamo na pitanje participiranja žrtve, a ne da mi se o tome.
:-P

Autor: jutarnji_nagon_2   |   25.11.2013. u 11:08   |   opcije


ats, istraga se snima.
:-P

Autor: jutarnji_nagon_2   |   25.11.2013. u 11:09   |   opcije


nebi se štel miješati , bolje da idem gulit kumpire
, a znam iz iskustva , šta su žene u stanju napraviti da bi ispale žrtve ,
jer eto ljubav se potrošila , a poštovanje nestalo ,
aha , i jedno i drugo su krivi , ako treba kazniti ,
a ja se pitam zašto ne sijednu kao ljudi i o svemu popričaju
ali idem nije ova tema za muško pošteno razmišljanje ,

Autor: raky03   |   25.11.2013. u 11:09   |   opcije


Ne zajebavam se. Jednom je Mirkec istjerao svoju ženu s djetetom u naručju na ulicu i vitlao je nožem. Žena je plakala i preklinjala, čuvala djete a ovaj je počeo sjeći po rukama. Moj tata je sišao s krova, prešao ulicu, izbio nož Mirkecu i nokautirao ga. A žena krenula braniti Mirkeca, pa počela vikati i psovati. Eto. To nam je svima bila škola.

Autor: dudhaimurvimorus   |   25.11.2013. u 11:09   |   opcije


a dokazni materijal će nestati...

hbt. koliko nas ovdje ima?
koliko imamo ekipe na fb-u i ostalim stranicama di jesmo?
u adresaru na maili?

za neku pi*dariju, skupilo bi se dovoljno potpisa, ali za ovako nekaj trebaš gurkati neke pod rebra i vući za rukav, objašnjavati kaj znači njihov potpis

Autor: meija   |   25.11.2013. u 11:11   |   opcije


Ja znam kad je pegla letila kroz prozor.
Pokucamo na vrata, ona sa šljivom na oku, on sav zgreban.
Da li je tu kakva svađa?
Oboje u isti glas, ne.
Ok...
:-/

Autor: jutarnji_nagon_2   |   25.11.2013. u 11:11   |   opcije


Bit će da je bila predigra.

Autor: agentica_tajne_sile   |   25.11.2013. u 11:14   |   opcije


pitam, jutarnji, konkretno, ali si neodogovorom odgovorio
jer očito kad je vlastito dupe u pitanju, bitno se mijenjaju pozicije ponašanje
fakat, zakaj bi ti potpisao tamo za neku Baru iz Pušće Bistre koja tebi niš ne znači, kaj ne?

reciprocitet je nebitan. nebitan danas. meni.
tebi očito ne.
jer tražiš opravdanje za svoju lijenost i inertnost nekakvim reciprocitetom

ok, napiši nekaj o zlostavljanju muškaraca, pa ću ti se na isti način pridružiti kao ovdje. ali neću, posljedično, povezivati jedno s drugim

Autor: meija   |   25.11.2013. u 11:15   |   opcije


neke dan Rtl ,glatam seriju tajne , barbara ima šljivu na oku Ivan u pržunu

Autor: raky03   |   25.11.2013. u 11:15   |   opcije


e......ATS
ne može to tako u Hrvata. Kakvo je to prizivanje na istospolnu zajednicu k tome još
i odgajati djecu. Ne misliš da se umjesto humanog ponašanja od nedjelje se budeš
ponašala protu Ustavno?
Na kraju tko ti dozvolio da uništavaš Ustavnu svetinju brak i još k tome tuđi????
Znaj da nikada nećete moći odgojiti djecu kao što ih odgajaju muškarac (koji je nasilan)
i njegova žena.
Imaš referendum pa razmisli..............

Autor: budvar   |   25.11.2013. u 11:17   |   opcije


Dudh pojedinačni slučajevi nisu razlog da se ne pruži pomoć kome je ona potrebna.
Jutarnji,od sebe se počinje.Prvo oprosti i onda neka i tebi oproste.Hoću reći
ne vrši nasilje,a onda traži da se nad tobom ne vrši nasilje.

Autor: tape   |   25.11.2013. u 11:17   |   opcije


a ko je to pizda da prizna kako ga žena maltretira , udre i psuje ,
ja prvi ne ,, pa muško sam , p, m ,

Autor: raky03   |   25.11.2013. u 11:17   |   opcije


da dudač, bolje se ne miješati nego nekaj probati napraviti, pa na kraju ispasti posran

si ziher da je to bolje?
možeš li mirno spavati, ako znaš...?

Autor: meija   |   25.11.2013. u 11:18   |   opcije


mei........ne mogu fizički pa potpisao virtualno (i to se broji, valjda)
hvala za link

Autor: budvar   |   25.11.2013. u 11:19   |   opcije


bud, hvala i tebi. sve se broji, a ja,interno, svaki muški potpis brojim duplo ;)

Autor: meija   |   25.11.2013. u 11:21   |   opcije


Sudska praksa nije jedna Bara iz Pušće nego tisuće i tisuće involviranih stranaka,
ljudi iz državnog aparata, iz socijale, sudova, policije itd.
Pa sa tog vrha gledaš okolo sebe.
I boli me ona stvar što sam ja sam dok se zalažem za
pravdu i pravednost kažnjavanja.
Na kraju, ako je netko toliko glup(a) da napravi korak naprijed a ne zna
kuda će napraviti korak natrag onda što se to ikoga dotikavlje?
Dokle god međuljudske odnose shvaćamo olako dotle će se ovakve stvari i događati.
Ovo je surovo i okrutno? Ovo je bešćutno i radi se o mom dupetu?
Ma nemojte mi reći. Radi se o jednakosti.
;-))

Autor: jutarnji_nagon_2   |   25.11.2013. u 11:22   |   opcije


jutarnji, hebala te takva jednakost, da oprostiš na eksplicitnom izrazu!

Autor: meija   |   25.11.2013. u 11:22   |   opcije


poanta je da je bilo kakva reakcija bolja od nikakve.

Autor: mmmmmm_da   |   25.11.2013. u 11:23   |   opcije


Sa ovakvim stavom i sa ovakvom praksom
samo će biti još više pretučenih i ubijenih žena.
Badava objašnjavati...
:-)

Autor: jutarnji_nagon_2   |   25.11.2013. u 11:24   |   opcije


ok. jutarnji se izuzima.

Autor: mmmmmm_da   |   25.11.2013. u 11:25   |   opcije


dok se batine kažnjavaju kao pišanje po susedovom cveću, da, bit će, u pravu si, jutarnji

Autor: meija   |   25.11.2013. u 11:25   |   opcije


tape, a gdje ja to vršim nasilje?
Na kraju, i sam spolni čin je čin prodiranja...nasilja.
:-))

Autor: jutarnji_nagon_2   |   25.11.2013. u 11:26   |   opcije


ne znam ništa o pravnom sankcioniranju nasilja bilo koje vrste, jer nasilje kao opcija za mene ne postoji pa uopće ne pratim tu problematiku. Ipak duboko sumnjam da su stvari baš tako postavljene, rebro 80 kn, i sl. Puno je žena i politici, puno je političara pod utjecajem žena da bi se nasilje moglo baš tako bagatelizirati. Na koncu i nasilje muškoga nad muškim se sankcionira, i u krajnjem slučaju nasilje je nasilje nad kime god bilo vršeno, i treba ga sankcionirati.

Autor: krelec   |   25.11.2013. u 11:30   |   opcije


tuče lik njemačkog ovčara u kafiću. šakom ga bomba jerbo ovaj nije legao nego sjedi. ustanem i pristojno ga zamolim da prestane tući psa. on ga opet udari. ja mu mirno objasnim da ako ga udari još jednom- ja ću udariti njega. tako, da me mora pretući pravo a onda će me robijati. govorim mirno, ali dovoljno glasno da me čuju okolni stolovi. odjednom se nekoliko ljudi, do tada mrtvih hladnih, krene meškoljiti prema liku i on... prestaje. da svi, ali svi, nismo reagirali, svatko na svoj način... on bi tjerao dalje. možda ga i tuče kad nitko ne vidi, ali se negdje nešto mrdnulo u +.

Autor: mmmmmm_da   |   25.11.2013. u 11:30   |   opcije


krelec, ako za tebe ne postoji, ne znači da ga nema
hoćeš li online potpisati?

Autor: meija   |   25.11.2013. u 11:32   |   opcije


80.- je čista simbolika, krelec. nema veze sa faktima.

Autor: mmmmmm_da   |   25.11.2013. u 11:32   |   opcije


I ne mislim da ti vršiš nasilje.
Mislim na to što nećeš potpisati protiv nasilja nad ženama.
Pravdajući to ne potpisivanje,nasiljem nad muškarcima
od strane žena.Htjeo sam reći potpiši pa onda traži
isto to,tj potpis na stop nasilju nad muškarcima i primjer
kažnjene žene zbog nasilja nad muškarcem.

Autor: tape   |   25.11.2013. u 11:33   |   opcije


Budvar, kako sam ranije rekla, moje povjerenje si izgubio.
Vjerujem da postoje drugi ljudi koji s tobom rado komuniciraju.

Autor: agentica_tajne_sile   |   25.11.2013. u 11:36   |   opcije


Eh, to je dobar argument tape i sa time me se može oboriti i to lako.
To je dobro rečeno.
Dapače, veoma dobro postavljeno i izraženo.
Hm...
Ne, ne bum potpisal jer mi je jednostrano i ne uzima niti u najmanjoj mjeri drugu stranu.
Ne.
:-(

Autor: jutarnji_nagon_2   |   25.11.2013. u 11:38   |   opcije


mislim da se jutarnji predobro snalazi u psihičkom zlostavljanju. jab njemu šaku. ipak :D

Autor: mmmmmm_da   |   25.11.2013. u 11:41   |   opcije


bah.

snalaziš. tebi.

Autor: mmmmmm_da   |   25.11.2013. u 11:42   |   opcije


I to je i dobra ideja, da se traži stop psihičkom nasilju nad muškarcima
a onda se za argument uzme ta činjenica da nema niti jedne presude za takvo nešto.
Kad ona njemu stavi nešto u uho...pa kad ona nešto poželi...a on ne zna jebati niti zarađuje ko susjed...
pa ga kljuca s nečim u glavu danima, noćima, tjednima...
I onda odjednom on pukne, doslovno.
Odjednom.
:-)

Autor: jutarnji_nagon_2   |   25.11.2013. u 11:43   |   opcije


ATS sve OK. Tu je naše bogatstvo.
Usput pozdravi svog susjeda iz POE i kaži da sam ga poslao u pm (on će znati zašto)

Autor: budvar   |   25.11.2013. u 11:44   |   opcije


Joj kak bi se ja tebi mmmka naguzil.
:-)))

Autor: jutarnji_nagon_2   |   25.11.2013. u 11:44   |   opcije


Čini mi se da nisi svjestan kako sam ti ja, Pasemi, uputila raniji komentar, te sam te slobodna izvijestiti kako nemam susjeda u POA-i, već se možda radi o drugoj agentici.
Ja nisam "poštar" kao ti. Sve svoje komunikcaije obavljam direktno i ne presnosim želje, čestitke i pozdrave, kao ti.
Stoga, ako imaš poriv nekoga slati bilo gdje, budi slobodan doći čovjeku na vrata, a vjerujem i da ti na adresi POA-e mogu pomoći, ako tamo tako drčno dođeš i kažeš da šalješ susjeda Mokre krpe s iskrice, koji je njihov agent, u pm.
Vjerujem da si znaš googlat sjedište POA-e.

Autor: agentica_tajne_sile   |   25.11.2013. u 11:47   |   opcije


mmka, jutarnji je možda brzopleto čitao, kažem možda, pa kopiram samo za njega, dio inicijative:

"Tom prilikom ćemo upoznati građanke, građane i medije o važnosti ratifikacije Konvencije Vijeća Europe o sprječavanju i borbe protiv nasilja nad ženama i nasilja u obitelji od strane RH, kao i na nužnost institucionalne podrške ženama i djeci koje/i su preživjele/i partnersko nasilje."

i o klincima je riječ!

Autor: meija   |   25.11.2013. u 11:48   |   opcije


zašto se stavri uvijek nastoje prikazati u karikaturalnim oblicima.
sam blog je postavljen tako da čitatelju nenavilkom na blog nameće
u startu pomisao da su sve žene dnevno prebijane, maltretirane, i
na sve moguće načine zlostavljane. Nasilja ziher ima, isto kao što je ziher da ga
ne smije biti, ali bi stvari trebalo malo svesti u razumnije okvire. Ovako
svaka malo uzbuđenija "feministica" (sumnjam da uistinu zlostavljane žene
uopće ikada pokrenu inicijativu potpisivanja bilo čega) svaki se treći dan
dohvati raznolikih inicijativa larmajući na sav glas. Moglo bi doći da zahvaljujući hiperinflaciji
inicijativa nitko više niti ne obrati pažnju na neku stvarno potrebnu i nužnu inicijativu,
pokrenutu u cilju spriječavanja nasilja.

Autor: krelec   |   25.11.2013. u 11:48   |   opcije


Ti lijepo nakon tih rječi zatraži razvod i pošalji je susjedu.
Onda ti njoj reci da zato susjedova žena voli više tebe nego susjeda
i da je bolja u krevetu i kuhinji nego ona (tvoja žena).
Bolje to nego je istući,jer se tučom ništa ne rješava.

Autor: tape   |   25.11.2013. u 11:49   |   opcije


da, jutarnji, pravo muško treba zveknuti ženu kad mu kljuca. tko je vidio da to rješava na drugi način
i ne samo jednom, nego to ponoviti u pravilnim razmacima, da se slučajno ne razbahati

Autor: meija   |   25.11.2013. u 11:53   |   opcije


tape, govorim uopćeno.
meija, opet jednostrano.
;-))

Autor: jutarnji_nagon_2   |   25.11.2013. u 11:53   |   opcije


krelec, zakaj je potrebno bilo kaj objašnjavati i vuči paralele?
moš potpisati
ne moraš

ne ti, bilo tko

ali fakat je blesavo iznova na isti način reagirati. i s moje strane jer opetovano se ponavlja špranca ponašanja

(očito sam trebala zatvoriti zapis)

Autor: meija   |   25.11.2013. u 11:56   |   opcije


jutarnji, jednostrano, i kaj sad?
bolje i tako nego tvoja dvostranost
iskreno, mene bi bilo sram da tako razmišljam

pravo i pravda ne idu uvijek zajedn

Autor: meija   |   25.11.2013. u 11:57   |   opcije


Posljedice, posljedice...
Ni u od uzroka. Uzroci, uzroci!!!
Brzo pišem prije nego se zapis zatvori.
:-)))

Autor: jutarnji_nagon_2   |   25.11.2013. u 11:57   |   opcije


Audiatur et altera pars i sve što ide uz to.
Bez toga, nisi pravnik. Nisi.
Nešto drugo jesi ali pravnik nisi.
Profesionalna deformacija.
Odoh.
:-P

Autor: jutarnji_nagon_2   |   25.11.2013. u 11:58   |   opcije


hvala za link...

Autor: iskra19   |   25.11.2013. u 12:01   |   opcije


Znam da govoriš općenito,ali navodiš primjer i ja na
taj primjer odgovaram tj komentiram.Nije važno jesi
li ti u toj priči ili sam ja ili pak neko treći.

Autor: tape   |   25.11.2013. u 12:02   |   opcije


za jutarnjeg:

c/p s mojeg zapisa, starog dvije godine

Prema podacima SOS udruženja u svijetu je
• svake je tri minuta jedna žena pretučena,
• svakih 5 minuta jedna žena je silovana,
• svakih 10 minuta jedna djevojčica je seksualno zlostavljana.
• jedna od dvije žene pretrpjela je bar jedan incident nasilja do svoje 16. godine,
• preko 80% nasilja nad ženama vrše njihovi partneri (suprug, vanbračni partner, raniji bračni ili vanbračni partner),
• 45% žena smrtno strada od svojih partnera,
• kod 75% žena nasilje traje dugo godina,
• kod 52% žena nasilje se dešava SVAKODNEVNO


A Hrvatska?

Izvor:
ISTRAŽIVANJE JE PROVEDENO METODOM ANKETE U SKLOPU PROJEKTA
DRUŠTVENI TROŠKOVI OBITELJSKOG NASILJA NAD ŽENAMA
( u ispitivanju je sudjelovalo 976 žena u dobi od 18-65 godina, različitog obrazovanja, socijalnog i inog statusa)
Link




¾ nasilje nad ženama u Hrvatskoj je daleko ozbiljniji problem nego što se misli – smatra 85% ispitanica (13% ne može procijeniti; 2% se s tim ne slaže)
¾ žene se uglavnom stide progovoriti o nasilju kojemu su izložene u vlastitoj obitelji – smatra 87% ispitanica (6% ne može procijeniti; 7% se s tim ne slaže)
¾ nasilje nad ženama nikako se ne bi smjelo smatrati isključivo privatnim problemom tih žena, nego i problemom društva u cjelini – smatra 92% ispitanica (6% ne može procijeniti; 2% se s tim ne slaže)
¾ zlostavljane žene teško se odlučuju za napuštanje nasilnog muža jer im u našoj zemlji nitko ne jamči fizičku, pravnu i financijsku zaštitu
¾ mjere koje država provodi protiv osoba koje zlostavljaju žene ili djecu su nedovoljne i preblage – smatra 91% spitanica (8% ne može procijeniti; 1% se s tim ne slaže)
¾ raširenost nasilja nad ženama pokazuje da država ne štiti ljudska prava svih svojih državljana – smatra 74% ispitanica (15% ne može procijeniti; 11% se s tim ne slaže)


hebemumiša, ovo nije za folklorno prepucavanje o vama i nama.
NIJE!

Autor: meija   |   25.11.2013. u 12:15   |   opcije


ja svoje napisala i rekla kaj sam imala za reći
na vama je da potpišete ili ne

hvala svima onima koji jesu ili budu potpisali, poslali link nekome tko isto razmišlja

i tak....čitamo se :)

Autor: meija   |   25.11.2013. u 12:25   |   opcije


Opet jednostrano lupetate.
Ne pitate muškarce, najčešće počinitelje takvih djela za ništa, nego udri odmah u posljedicu a ne u uzrok.
Muškarce pitatje zašto mlate žene kao i žene u lezbijskim vezama! Njih treba pitati, sa njima treba raditi i njih treba socijalizirati natrag u društvo a ne ih izopćavati.
I tko je autor te "ankete"?
;-))

Autor: jutarnji_nagon_2   |   25.11.2013. u 12:35   |   opcije


Nemam vremena čitati sve, ali dajem svoj komentar, jasan i glasan..:

Svakog od nas je žena donijela na svijet. Zato NITKO nema pravo da omalovažava ženu, da joj se ruga, , a sačuvaj bože da ju psihički fizički maltretira.
Rasprave se vode i vodit će se, dok je god muškaraca i žena.
Ali bez obzira što mi trabunjali, a i svi ostali stručnjaci i nestručnjaci,
TAPE VAM JE SVE REKAO U PRVOM KOMENTARU i basta.....

Autor: vrbica   |   25.11.2013. u 13:00   |   opcije


http://m.youtube.com/watch?v=JaAWdljhD5o
;-)))))))))))))

Autor: jutarnji_nagon_2   |   25.11.2013. u 13:16   |   opcije


i da...sad sam pročitala komentare....
Skrenuli ste s teme, ne govori se danas o nasilju općenito, kao nasilju.
Danas je dan zlostavljanih ŽENA...
Znači, danas je taj dan, za žene...
Isto kao što imamo dan slobode, dan bankarstva, dan borbe protiv raka, dan...bla, bla.
Raširili ste temu bespotrebno. Trebalo je pričati o DANAŠNJEM danu, a ne što bi bilo
kad bi bilo.
Kad je dan borbe protiv raka, nitko ne priča na taj dan o recimo domovinskom ratu....različite teme, dragi moji...

Autor: vrbica   |   25.11.2013. u 13:16   |   opcije


http://www.youtube.com/watch?v=hcW4X1zTxoU

Autor: dudhaimurvimorus   |   25.11.2013. u 13:45   |   opcije


Dodaj komentar