motivacijski

"Sljedeće godine u ovo vrijeme bit ćemo milijunaši."

-Del boy

Link

22.12.2013. u 11:52   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Hm, već smo bili milijunaši, u vrijeme one galopirajuće inflacije, ako se sjećaš toga...

Autor: Cococh-Anel   |   22.12.2013. u 11:53   |   opcije


Imala sam plaću nekoliko milijuna

Autor: Cococh-Anel   |   22.12.2013. u 11:53   |   opcije


bila sam klinka još, ali legenda još kruži:)

Autor: styx   |   22.12.2013. u 11:54   |   opcije


Znaš šta. Uvjerena sam da love negdje ima. samo je treba ubrat nekako:))

Autor: styx   |   22.12.2013. u 11:55   |   opcije


Sjedim danas s ekipom koja je zarađivala poštenu lovu ne tako davno.
Relativno poštenim poslom s manjim malverzacijama.
Pola ih otišlo kvragu.
Sad se restrukturiraju ispočetka s puno manjim zaletom:)

Autor: styx   |   22.12.2013. u 11:57   |   opcije


treba se sagnut

Autor: perce   |   22.12.2013. u 11:57   |   opcije


I u jednom momentu skužimo da stvarno izgleda ko "sljedeće godine u ovo vrijeme..." :)

Autor: styx   |   22.12.2013. u 11:57   |   opcije


Da, slažem se. Ima o lovi puno teorija. PA i duhovnih. Novac je povezan s majkom. Odnosom s majkom,

Autor: Cococh-Anel   |   22.12.2013. u 11:58   |   opcije


zašto s majkom?:/
ja mislila da emotivni život ide majkama pod račun:)

Autor: styx   |   22.12.2013. u 11:58   |   opcije


I gleda se odvojeno priliv i odljev. Ili se kaže priljev? Proljev?

Autor: Cococh-Anel   |   22.12.2013. u 11:59   |   opcije


bah. trenutačno je proljev:))

Autor: styx   |   22.12.2013. u 11:59   |   opcije


Recimo, ja imam veliki priljev, ali imam i veliki odljev. Radim na krpanju te rupe.

Autor: Cococh-Anel   |   22.12.2013. u 11:59   |   opcije


pa dobro, to ide tako. što više imaš, to više trošiš.
imala sam i ja neke periode s većim priljevima, pa je nekako više toga uvijek trebalo.

Autor: styx   |   22.12.2013. u 12:01   |   opcije


Pače, postoji jin i jang novac.

Novac je energija života, kao i krv. Mora teći..

Autor: Cococh-Anel   |   22.12.2013. u 12:02   |   opcije


ej, koko, kakve veze lova ima s majkom?:)

Autor: styx   |   22.12.2013. u 12:03   |   opcije


(btw, mislim da će mi život biti bitno opušteniji kad malo opustim krajeve mjeseca)

Autor: styx   |   22.12.2013. u 12:04   |   opcije


Od mene novac zbog nekog razloga mora otići. I ako ga ja ne potrošim, onda mi recimo izbuše gume. Ili mi se nabije telefonski račun na nekoliko tisuća iz nepoznatog razloga. Zato ja trošim.

Autor: Cococh-Anel   |   22.12.2013. u 12:05   |   opcije


Hellinger i njegovi sljedbenici su povezali probleme s novcem s problemima u ženskoj liniji - mama, baka, prabaka... Nije to baš lako za objasniti u par rečenica. Treba vidjeti jesu li žene u toj majčinoj liniji recimo umirale na porodu.

Autor: Cococh-Anel   |   22.12.2013. u 12:07   |   opcije


Nedostatak majčine ljubavi stvara strah od života, koi se reflektira u odnosu prema novcu.

Autor: Cococh-Anel   |   22.12.2013. u 12:08   |   opcije


Ljubite svoju djecu, drugim riječima.

Autor: Cococh-Anel   |   22.12.2013. u 12:08   |   opcije


hm.
mi smo uvijek bili "ženska" obitelj. sve puno žena koje su bile (neke svojom voljom, neke okolnostima) u uvjetima da su se same borile za sve.
muškarci bili prilično u sjeni:)

Autor: styx   |   22.12.2013. u 12:10   |   opcije


a štajaznam. treba imati i malo sreće, mislim:)
znam one koji su iz nemogućih uvjeta stvarali bogatstva.

Autor: styx   |   22.12.2013. u 12:12   |   opcije


nekako mi ne stoji to s lovom i majčinskom ljubavi.
više mislim da utječe na brakove:))

Autor: styx   |   22.12.2013. u 12:13   |   opcije


aha

Autor: perce   |   22.12.2013. u 12:13   |   opcije


kod mene u obitelji sve bilo obrnuto.
žene su bile "muškarci", fajterice, a muškarci kućni likovi i emocionalne potpore.
hm :/

Autor: styx   |   22.12.2013. u 12:16   |   opcije


uglavnom, sljedeće godine u ovo vrijeme bit ću...

Autor: styx   |   22.12.2013. u 12:18   |   opcije


Mi nemamo pojma što se odvija na razini duša. Što se brakova i partnerstva tiče, tu su isto umiješani preci. Velim, nije to baš jednostavno. Nama se kroz muževe (partnere) recimo vraćaju neke duše u život koje su prije bile izbačene iz familije od naših predaka. Ako je bio izbačen alkoholičar, vraćat će nam se alkoholičari... Obično svaka svaka druga generacija odrađuje, iako nije pravilo. Ono što mi griješimo, odrađivat će vjerojatno naši unuci.

Autor: Cococh-Anel   |   22.12.2013. u 12:21   |   opcije


uh. mislim da imam preracionalan sklop za to s dušama nekoliko koljena unatrag. to mi je previše stvari prepušteno slučaju:)
vjerujem da me mogla ujebat šišmiš - situacaija doma koja mi je usadila neke obrasce. dosta obrazaca u kojima sam griješila mogu sada povezati sa naučenim modelima koji se eventualno pojavljuju kao triggeri. uzroci - posljedice.

nekako mi fatalistički da mi to uvjetuje neki zajeb iz prahistorije, s ovim nedavnim mogu baratati:)

Autor: styx   |   22.12.2013. u 12:26   |   opcije


E da. Fora i je u tome da nismo mi krivi za baš sve što nam se događa, a i da ne možemo utjecati. Ali postoje tehnike... A ti odrasci su prisutni od prije, nisu ih naši roditelji generirali... i oni su samo žrtve..

Autor: Cococh-Anel   |   22.12.2013. u 12:34   |   opcije


.. obrasci..

Autor: Cococh-Anel   |   22.12.2013. u 12:38   |   opcije


pa dobro, ima logike utoliko što se neke stvari doista transferiraju kroz generacije (obiteljsko nasilje, alkoholizam...), ali mislim da se da iskorijenit u ovom životu.
jbt, postala sam biheviorist:)

Autor: styx   |   22.12.2013. u 12:38   |   opcije


a ima li neko da nije žrtva

Autor: perce   |   22.12.2013. u 12:38   |   opcije


jok.
kako god okreneš, starci su nas sjebali negdje.
ko što ćemo i mi svoje klince.
tako im neka viša sila pomogla:))

Autor: styx   |   22.12.2013. u 12:43   |   opcije


Coco je lijepo rekla
ljubite svoju djecu

Autor: perce   |   22.12.2013. u 12:44   |   opcije


Da, smo sjebani. A svi sve radimo u najboljoj namjeri. To je crnjak..

Autor: Cococh-Anel   |   22.12.2013. u 12:44   |   opcije


eh, sad, crnjak... sklona sam prebacivanju svih mogućih krivnji na sebe. u tolikoj mjeri da mi muka zna bit kad se ulovim kako samu sebe zrendam zbog nekih stvari koje su se odigrale tako kako su se odigrale i nema natrag.

mislim da je objektivna mantra u tome: svatko u zadanim okolnostima radi najbolje što može.

Autor: styx   |   22.12.2013. u 12:51   |   opcije


velika je umjetnost
iz zadanih okvira izvući najbolje

Autor: perce   |   22.12.2013. u 12:52   |   opcije


ne kažu zabadava oni s uštirkanim kolarima oko vrata, nakon što ti odrede hrpu zdravomarija i očenaša:
"idi, i ne griješi više" :)
tu je negdje i poanta i lijek za krivnje.

Autor: styx   |   22.12.2013. u 12:53   |   opcije


a sve je u njima, ko što Coco reče na početku, prepuno sranja

Autor: perce   |   22.12.2013. u 12:53   |   opcije


pokore bi trebale bit simboličke, valjda tek toliko da budeš svjestan učinjenih pogrešaka.
jedina mogućnost koja se stvarno broji je ne napraviti ih opet.

otišla.:)

Autor: styx   |   22.12.2013. u 12:57   |   opcije


Važno je oprostiti sebi. Rcimo, ja u nekim situacijima uvijek reagiram jednako, a krivo. Prvo nisam bila svjesna. Onda sam osvijestila da je to krivo kad odreagiram, ali i dalje reagiram tako. Sad već znam kad se to događa, ali još uvijek ne mogu ispraviti. Sljedeći korak je - stati na vrijeme. Eeee, a to je jako teško...

Autor: Cococh-Anel   |   22.12.2013. u 12:57   |   opcije


Dodaj komentar