©© - Kći: Mama, što je to brak? Mama: Kulturni izraz za posvajanje odraslog muškog djeteta o kojem se vlastita mama više ne može brinuti

Bed je što je to prelagano napraviti. Trebalo bi postrožiti proceduru. Pogotovo ako je u pitanju drugo ili treće posvajanje..

Hahha, dokle god se mama može brinuti, nije lud da se ženi, jel.

Je li u redu da u roditeljskom stanu čeka spremna soba njihovog jedinca, u slučaju da se on poželi vratiti? Mojemu je čak i krevet bio pripremljen.

Ok, ok, ovo sve vrijedi i za žene, ali to valjda ne moram posebno naglašavati..

19.01.2014. u 8:44   |   Editirano: 19.01.2014. u 8:54   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

kakaš

Autor: vuklisicaa   |   19.01.2014. u 8:52   |   opcije


ne kaka....
mi žene smo takve.
To nam je prirođeno i u genima.
Druga stvar je, što griješimo...
Dobro vam jutro.

Autor: vrbica   |   19.01.2014. u 8:56   |   opcije


Jutro :)

Autor: Cococh-Anel   |   19.01.2014. u 8:56   |   opcije


ponovit ću svoje mišljenje
vi , žene ste krive

Autor: vuklisicaa   |   19.01.2014. u 8:57   |   opcije


a neda mi se razglabati o tome

Autor: vuklisicaa   |   19.01.2014. u 8:58   |   opcije


Moj je sin rekao neki dan da kad navrši 18, da se seli od mene, da mu oslobodim stan. To bi bilo u redu, zar ne?

Autor: Cococh-Anel   |   19.01.2014. u 8:58   |   opcije


Vuk, da, prvo smo krive kao majke, a onda kao žene. PA i kao sestre. A onda i kao prodavačice u konzumu...

Autor: Cococh-Anel   |   19.01.2014. u 8:59   |   opcije


ha ha ha...(oprosti, umjesto dobro jutro smijem se na to kaj ti je sin rekao)

Autor: mai_sarai   |   19.01.2014. u 9:00   |   opcije


coco, svak priča iz svog iskustva i gleda
na stvar iz svog kuta...
Netko tko se od malih nogu borio za svoj status u društvu,
bez pomoći roditelja, ne slaže se s tvojom teorijom.
Ali ima vuki pravo: mi mame smo krive
što su nam sinovi takvi...

Autor: vrbica   |   19.01.2014. u 9:01   |   opcije


koko , budimo ozbiljni
ako ti kao majka , serviraš sinu sve na tacnu , naučiš ga onome , što kasnije svaku ženu smeta,
onome o čemu sad pričaš u zapisu

Autor: vuklisicaa   |   19.01.2014. u 9:01   |   opcije


Hej, Mai, možda sam nespretno napisala, imamo jedan stan na koji on pretendira..

Autor: Cococh-Anel   |   19.01.2014. u 9:02   |   opcije


btw ne mora sa 18 al nek to bude bar sa 26? znaš kaj je moja kćer napravila (mlađa i zrelija)...reče sa 26: čuj mama, idem ja živit solo (bez dečka baš onak solo) ta nije u redu da cura od 26 g živi s mamom? i ja (i njen otc) iznajmili garsonjeru i cura je ošla živit solo! i mogu ti reć da je to jako dobro bilo za njen budući život...mi smo joj davali neku alimentaciju tj. za stan (cca 2500kn) a ostalo za hranu i sve drugo je morala zaradit. i počela je radit...

Autor: mai_sarai   |   19.01.2014. u 9:03   |   opcije


Je, trebam ga nogom u guzicu i nek ide prosit, ili kaj, radit u rudnik s 12 godina?

Autor: Cococh-Anel   |   19.01.2014. u 9:03   |   opcije


mai , ovaj zapis je o mučkarcima

Autor: vuklisicaa   |   19.01.2014. u 9:04   |   opcije


ha ha...jedno prijestolje a puno pretendenata...i jesi upitala svog sinka kak je on to zamislil? kaj bi ti na granu? hm...oće to djeca bez brige...i moje su onomad nekak svojatale to kaj je moje...no brzo sam ja to presjekla! ona, uzmeš sekirče i...muk! šalim se...kud tako ozbiljne teme za nedjelju ujutro? nedjeljom ujutro treba cmoljit...kak si solo i kak je nedjelja prokleta (valjkova)!

Autor: mai_sarai   |   19.01.2014. u 9:05   |   opcije


Meni je to ok da dijete želi otići i podržat ću ga. Ne znam kak ću financijski, no morat će se snalazit..

Autor: Cococh-Anel   |   19.01.2014. u 9:05   |   opcije


vuče, u pravu si...al znaš kaj, ima i cura koje su nedorasle! isto ih roditelji razmaze!

Autor: mai_sarai   |   19.01.2014. u 9:05   |   opcije


sa 12 godina ?
u tim godinama ga trebaš naučit , da posprema za sobom svoje stvari
da prljavi veš stavi u košaru koja je predviđena za to ....
za početak

Autor: vuklisicaa   |   19.01.2014. u 9:05   |   opcije


Mali je sklopio nekakav ugovor s youtubeom i sad snima neke filmiće, uploada, i tak... Ima dijete volje za zaraditi...

Autor: Cococh-Anel   |   19.01.2014. u 9:06   |   opcije


mai , slažem se ima
ali to su mame krive

Autor: vuklisicaa   |   19.01.2014. u 9:07   |   opcije


Vuk, nisi pomislio da su možda i tate krive?

Autor: Cococh-Anel   |   19.01.2014. u 9:07   |   opcije


..krivi..

Autor: Cococh-Anel   |   19.01.2014. u 9:08   |   opcije


koko , nisam
jer i ti tateki su imali svoje mame koje su krive ;)))

Autor: vuklisicaa   |   19.01.2014. u 9:09   |   opcije


lako je "pustiti" dijete u život, ako to i sebi možeš priuštiti. Coco, ako imaš slobodnu garsonjeri, neka ide. Hvala Bogu da ima kam. Mai, lijepo je ako si mogla odvojiti iznos koji si spomenula za pomoć kčeri da se osamostali...ali, uvijek ono ali....ima djece koja bi se htjela osamostalit, ali ne mogu zbog financijskih problema. E tu je već frka...

Autor: vrbica   |   19.01.2014. u 9:10   |   opcije


ak ti se čini da vučem vodu na svoj mlin , dobro ti se čini :))

Autor: vuklisicaa   |   19.01.2014. u 9:10   |   opcije


Aha, znači žene moraju pokrivati sve od a-ž, moraju same sebe korigirati i svoje sinove, a sinovi (muški) sve 4 u zrak i ajmo okriviti mame što smo takvi.

Autor: Cococh-Anel   |   19.01.2014. u 9:10   |   opcije


vrbi nije poanta u osamostaljivanju
jer i ti koji se osamostale , doleze mamici na ručak
nose veš za peglanje
i tak....

Autor: vuklisicaa   |   19.01.2014. u 9:11   |   opcije


ma u redu je vrbi...frka je s lovom, ali često je lova izgovor! jer, ako netko radi ili želi raditi može i zaraditi. no slušam ja kojekakve priče...dečko 30 let, radi al živi sa starcima...i svoju plaću troši za obleku i džeparac. kaj je s režijama i hranom? pa to starci..pa neka ga etc...i dobro kaže koko, kako će takav otić od majčice? ma daj, poznajem muškarce koji i sa 50, 60 let žive s mamom, tatom...jedno je ak se mora...a drugo je ak je tako komotnije...

Autor: mai_sarai   |   19.01.2014. u 9:13   |   opcije


Vuk, znači po tebi muškarac se ne mora zamisliti sam nad sobom i zaključiti da je možda vrijeme da se osamostali? To mu mama mora reći, usmjeriti ga, bla, bla? Jooooj!

Autor: Cococh-Anel   |   19.01.2014. u 9:13   |   opcije


što znači samostalnost?
otići od roditelja radi komoditeta,a oni će
financirati...stanarinu...hranu...odjeću...itd..

samostalan može biti i doma
sudjelovanjem u financiranju zajedničkog kućanstva
brigom o prostoru u kojem živi (čišćenje barem)...itd

ili odlaskom iz roditeljskog doma...kako god

Autor: sleeping   |   19.01.2014. u 9:13   |   opcije


eto , i mai potvrđuje moje mišljenje

Autor: vuklisicaa   |   19.01.2014. u 9:14   |   opcije


coco u 90% slučajeva je istina da smo krive...podilazimo sinovima uvijek sa miošlju: nek on samo uči i završi nešto, a ja ću se brinuti o svemu drugom...jer on je ipak muško, jel...mora imati od čega uzdržavati ženu i dijete i tak...bla, bla. Stare navade je teško mijenjati. Rijetko tko razmišlja drugačije. >I što onda dobijemo?
Lijenčinu koja se ne želi ustati , da bi ručala za stolom....(ma ne generaliziram. Svako dijete je najbolje za svoje roditelje. I svaka majka će naći neko opravdanje za svog sina ili kćer..)

Autor: vrbica   |   19.01.2014. u 9:14   |   opcije


moja deca su od malena radila prek student servisa da zarade lovu za džeparac, obleku koju žene itd. i radile su sve po kući...kuhale, peglale...i tako bih postupila i sa muškim djetetom. jer ostala sam solo sa dvoje djece, a tada moraš rasporedit sve poslove...svakom nešto! inače, moš se objesit ak sve mislš sam?

Autor: mai_sarai   |   19.01.2014. u 9:15   |   opcije


vrbi o tome i govorim

Autor: vuklisicaa   |   19.01.2014. u 9:15   |   opcije


slipi, nije to isto! ono kaj sam npr kćeri davala mjesečno dok je živjela samnom (hrana, stan) davala sam joj za garsonjeru! i dobro je da onda oni odluče kaj će s lovom...pa će si priuštit nekaj, al će zato morat uštedjet na hrani i sl...trebaju naučit plaćat režije...imat račune u ruci...mladi pojma nemaju kaj je to pričuva, struja, voda...oni misle da to samo od sebe dolazi...jebe se njima da to treba netko platit! a ovako kad ode...radije ću dodat nekaj al nek on-a osjeti kaj znači brinuti o sebi..od a-ž

Autor: mai_sarai   |   19.01.2014. u 9:17   |   opcije


u drugom srednje sam si sam ,svojom lovom kupio prvi motor MZ 150

Autor: vuklisicaa   |   19.01.2014. u 9:18   |   opcije


jebiga , sjebo sam koki koncepciju zapisa
a baš je htjela najašit na muške :)))
oprosti koko

Autor: vuklisicaa   |   19.01.2014. u 9:19   |   opcije


Vrbi, pa nisu muški retardirani! Ili jesu? Dođe trenutak kad se više ne može izgovarati na mamu.. PA kaj reći konjini od 55? Da ga je mama zeznula? Ma daj... Zeznuo je sam sebe...

Autor: Cococh-Anel   |   19.01.2014. u 9:19   |   opcije


složila bi se i sa slipi...zato kaj (barem oini koji baš i nemaju love) je potrebno ponekad, pogotovo ako je u pitanju jedan roditelj s malim primanjima da mu sin ili kćer pomogne...
Ali, nikad ne bih imala u stanu dijete, koje zaradi i zaradu troši samo na sebe. Mora s nećim prodonositi kučanstvu.
Osim toga, ako plati oko 3.000,oo kuna stan i hranu, bolje je da to ostane...u familiji... ili da on ode, a ja da iznajmim njegovu sobu za neke pare i tako popravim svoj kućni buđet.
Ma ovisi, sve ovisi, ljudi moji. Nije svima jednaka situacija doma...

Autor: vrbica   |   19.01.2014. u 9:20   |   opcije


Vuk, moja je koncepcija da vi možete sve sami, da niste retardirani, itd. Ako se s tim ne slažeš, ok... Ali - zakaj nećete?

Autor: Cococh-Anel   |   19.01.2014. u 9:21   |   opcije


mogu muškarci sami
puno više no što i mame misle

Autor: perce   |   19.01.2014. u 9:23   |   opcije


coco, nisam mislila na one stare muškarce...to nema opravdanja...
Mislim da ove naše "malce" koji tek trebaju ući u nekakav život...:)

Autor: vrbica   |   19.01.2014. u 9:23   |   opcije


Ja sam bila razmažena, pojma nisam imala kaj sve treba doma raditi, s 25 sam se čudila da i wc treba prati, čr. Ali me sitsnulo i preko noći sam sve znala. A mogla sam jaukati kak su me starci zeznuli...

Autor: Cococh-Anel   |   19.01.2014. u 9:24   |   opcije


koko , naravno da možemo , ali ako je tu mama koja nam ne dozvoljava da peremo suđe,
usisavamo , peglamo ..i td ...kaj mi onda možemo
mora se mamu slušati
mama je uvijek mama

Autor: vuklisicaa   |   19.01.2014. u 9:24   |   opcije


Vrbi, ja mislim na one iznad 30, recimo. A moj s 15 se još traži, pubertet ga šusa, ne zna di mu je rit di glava... Nije mu lako..

Autor: Cococh-Anel   |   19.01.2014. u 9:26   |   opcije


hm...znaš kaj je pravedeno u životu? to kaj obično dečki mladi naiđu na neku takvu ženu koja ništ ne zna, pa onda oni moraju...i da vidiš kak mladi muževi to odmah nauvče i prime se toga! no, što sa starim konjima koji glumataju...pa će radije ići svaki dan u restoran (ak ima love) i platit ručak nego li sam doma nekaj napravit? eto, najbolji mi frend svaki dan jede neke bedastoće od macdonaldsa ili takvo što pizza i sl...a vikendom ide majčici na ručak? kaj bi on sebi skuhal. i probala sam ga nagovarat, al ajme...to je mamim sinko jedinko i to niti jedna žena nemre promijenit? al kad mu ode mama, tad će morat...barem nedjeljom nekaj napravit? znam i kaj, otići će u restoran! nemreš kornjaču promijenit da počne trčat!

Autor: mai_sarai   |   19.01.2014. u 9:28   |   opcije


Ma, fućkaš pranje suđa, ne mora prati suđe (pranje suđa, peglanje i usisavanje su nekak teme), ali ako primijetiš da je crkla žarulja, izvoli promijeni. Odnesi smeće kad se nakupi, popravi bravu kad se pokvari, sinek uvijek može doma nekaj napraviti... Pomogni nositi vrećice, to se nijedna mama ne bu bunila..

Sinovi, morate imati na pameti da i mi mame imamo 'svoje teritorije', i da imamo svoje uloge koje ne puštamo iz tko zna kojih razloga..

Autor: Cococh-Anel   |   19.01.2014. u 9:30   |   opcije


A ne ono: mama mi ne da prati suđe, idem ja zaleć...

Autor: Cococh-Anel   |   19.01.2014. u 9:31   |   opcije


coco...ma to su hormoni..hahahha
On još ni ne zna kaj bi...ali kad prođe 25, i on će počet razmišljati o tome, da ga ti "tlačiš" i da bi htio biti sam i "slobodan".
Ako bude mogao, pusti ga, neka se snalazi, ali ako baš i ne bude pri lovi, zaljepit će se za tebe ko selotejp...e onda ni mi mame, nismo dovoljno pametne što napraviti.
Zato upotrebljamo uvijek onu rečenicu: sine dragi, probaj, al, tvoja soba te uvijek čeka..

Autor: vrbica   |   19.01.2014. u 9:32   |   opcije


koke, a kak to funkcionira u praksi? jel si ti njima autoritet? ja sam svojima bila...i to onak...znaš kak su me zvale: gonič robova? ha ha...nije mi bilo smiješno (čak sam bila tužna ali morala sam glumatat autoritet zbog oca kojeg nije bilo a drugom muškarcu nisam dala da se petlja med moju djecu)...no, imalo je svoj efekt!

Autor: mai_sarai   |   19.01.2014. u 9:33   |   opcije


A da, Mai, stvar je interpretacije. A opet, i ja bih rado ugostila svoju djecu jednaput tjedno, jednog dana kad više ne budemo zajedno, pa tko ne bi :))

Autor: Cococh-Anel   |   19.01.2014. u 9:33   |   opcije


ja bih vas lijepo molio da ne razmišljate i komentirate iz svog iskustva
nego se malo okrenete i pogledate svoje frendove

Autor: vuklisicaa   |   19.01.2014. u 9:34   |   opcije


Ja bih ušla u brak sa emancipiranim muškarcem. Možda.

Autor: ivanschchica   |   19.01.2014. u 9:35   |   opcije


Jesam, još uvijek sam autoritet, ali imam dvoje potpuno različite djece. Za jednog pali jedno, a za drugog drugo. Ne ganjam ih puno, tj. kći sve sama radi, nju ne treba ganjati, a sinek je rasplinut, njega malo-malo treba skupiti na hrpu i vratiti na zemlju. Nadam se da sam im usadila zdravu klicu koja će jednog dana proklijati, a još je rano za reći nešto..

Autor: Cococh-Anel   |   19.01.2014. u 9:36   |   opcije


ma nema tu nekog pravila. Svako dijete je drugačije naravi. Možeš se ti svadit, kolko hočeš. Ovisi o tome, dal, ne netko odrastao bez roditelja, sa rofiteljima, samo s jednim roditeljem i tak...svatko ima svoju priću...tako da vuki dragi, svatko može govoriti samo iz vlastitog iskustva, a ne opčenito.
Ako govorimo opčenito, onda to "opčenito" možemo pročitati u svakoj knjizi ili pitati psihologa, koji će nam to sve tak, lijepo objasniti, a doma možda ima veću frku od svih svojim "pacijenata".

Autor: vrbica   |   19.01.2014. u 9:39   |   opcije


Svaki trenutak s djecom je dragocjen, kaj ak me sutra ne bude? Rekla mi djeca da bi bilo dobro da sam stroža, a ja to ne znam biti.. A i pitam se - što je to odgoj uopće? Oni su ličnosti, od malena pokazuju svoje karakteristike, ja sam tu samo da ih usmjeravam, ali da ih ne slomim..

Autor: Cococh-Anel   |   19.01.2014. u 9:40   |   opcije


oprostite na gramatičkim greškama...jbg..znam da ih ima, al, ne da mi se pazit...hehehe

Autor: vrbica   |   19.01.2014. u 9:41   |   opcije


hm, posve zajebato

Autor: krelec   |   19.01.2014. u 9:41   |   opcije


oduvijek sam slušala ovakve priče...žensko dijete, ma sve super...ne moraš ju ganjat...ona dobro uči, ona sve radi...a muško...ajme, nije dobar u školi, stalno zuji, nogomet ili kaj već, faktin etc..oni kakti kasnije dođu pameti i postanu vrijedni...stasaju bi se reklo! no, neki nikad...i ja volim tu razbarušenost kod muškarca...jebeš one programirane, marljive i...predvidljive! no, zakaj je tak problem stavit veš u veš mašinu? ili ne daj bože bacit neko povrće u lonac s vrelom vodom, bacit neki komad mesa na tavu? hm...prosto ko pasulj bi rekli neki? al da ne bi bilo svi su muškarci isti, srela sam dječake koji tak dobro kuhaju...mljac!

Autor: mai_sarai   |   19.01.2014. u 9:42   |   opcije


Da, Vuki, tak i ja mislim kao VRbi, ne znam ti ja govoriti iz tuđeg iskustva.. Niti me ne zanima. Reci ti svoje iskustvo, ja ću svoje, pa ćemo naći nešto zajedničko, ili nećemo... Ali ćemo naučiti nešto..

Autor: Cococh-Anel   |   19.01.2014. u 9:42   |   opcije


eto, krelec je sigurno muško koje ne lovi samo svoju ribu, već ju i sprema? pa ti reci krelče, u čemu je fora...zakaj muški osim što love (a zna se i kaj) to ne okreću na tavici?

Autor: mai_sarai   |   19.01.2014. u 9:44   |   opcije


Nek se muški bave lovom (lov i lova:) ,ja bum kuhala, ne moraju oni kuhati, ok povremeno, ali imaju oni važnijeg posla

Autor: Cococh-Anel   |   19.01.2014. u 9:46   |   opcije


vrlo bi rado odgovorio samo da razumijem pitanje

Autor: krelec   |   19.01.2014. u 9:46   |   opcije


mai..hahahahaha
zato kaj se ta riba ne da okretati, kak ribar hoće...cccc

Autor: vrbica   |   19.01.2014. u 9:46   |   opcije


Roštiljanje i gradelanje prepuštam muškima, to ne volim...

Autor: Cococh-Anel   |   19.01.2014. u 9:47   |   opcije


ma krelče malo te provociram...al sigurna sam (sad za ozbiljno) da ti kuhaš za sebe...skoro svaki dan?

Autor: mai_sarai   |   19.01.2014. u 9:48   |   opcije


ajoj..imala sam jedno tako dobro muško koje je svaki vikend prek ljeta pekal roštilj...i bio je majstor! i ne samo u tom! no, imao je i..mamu (sinko jedinko)!

Autor: mai_sarai   |   19.01.2014. u 9:50   |   opcije


kuham, a spremam i nedjeljni ručak za kćeri.
to mi je gušt.

Autor: krelec   |   19.01.2014. u 9:50   |   opcije


eto viš...i sad ja pitam, a zakaj je to tak problem muškarcima? il smo možda mi žene napravile nauku od kuhanja? a kad pogledaš, najbolji svjetski kuhari (i po hotelima i restoranima) su upravo muškarci? pa u čemu je onda problem? možda ipak u tome kaj je koko napisala...zato postoje mame tim i takvim nekim dječacima?

Autor: mai_sarai   |   19.01.2014. u 9:53   |   opcije


Da, žena je hraniteljica jer joj je biologija dodijelila da hrani djecu - doji,, i onda kad već hrani djecu, nahrani i veliko dijete, i tak....a muškarac radi i zarađuje..

Autor: Cococh-Anel   |   19.01.2014. u 9:58   |   opcije


mišljenja sam da muški i žene podjednako dobro kuhaju,
samo je bitna razlika u tome što žene imaju averziju zbog
moranja, dok muški guštaju jer to pretežno rade kada im se da,
ili imaju višak vremena.

Autor: krelec   |   19.01.2014. u 9:59   |   opcije


Btw, kaj kuhate danas? Ja sad moram u kupovinu, nisam ništa pripremila jučer za danas..

Autor: Cococh-Anel   |   19.01.2014. u 9:59   |   opcije


ipak je praiskonska podjela zakon,
muško lovac, a žena sakupljačica plodova,
ne čak ni beračica nego samo sakupljačica.

Autor: krelec   |   19.01.2014. u 10:01   |   opcije


Meni nije tlaka kuhanje, ali mi je nabavka. Da mi netko netko nabavlja, ja bih s guštom kuhala..

Autor: Cococh-Anel   |   19.01.2014. u 10:01   |   opcije


Da, Krelec, kad je obično na mami visilo barem jedno dijete, što će jadna nego skupljati kaj padne na pod..

Autor: Cococh-Anel   |   19.01.2014. u 10:02   |   opcije


coco,...da upravo tako..ipak..htjeli mi to priznati ili ne, još uvijek smo "spiljari" i vučemo korijenje iz prapovijesti.
Pa i lavica, ulovi plijen, pa prvo jede lav....hmmmmm....nepravda, ali ženke su naučile hraniti, a muškarci brinuti o potomstvu.
Samo kaj je to kod ljudi iz generacije u generaciju drugačije...ipak, nismo životinje. Ili jesmo. Ali one najkrvoločnije s razumom i pameću...
Ajd, skrećem s teme...sorry.

Autor: vrbica   |   19.01.2014. u 10:02   |   opcije


Igramo negdje između životinje u nama i nekakvih društvenim zadanih normi, s tim da životinja često dominira. Nije problem u tome, po meni, prevenstveno smo prirodna bića, nego - zašto životinja tako reagira? Kao da je ugrožena? E, to je meni zanimljivo...

Autor: Cococh-Anel   |   19.01.2014. u 10:05   |   opcije


vjerojatno, zato što je priroda tako htjela..:)))
ma tema je zanimljiva, ali dosta kontraverzna, s gledišta čovjeka...ipak smo mi razumna bića..jel...

Autor: vrbica   |   19.01.2014. u 10:08   |   opcije


Ja baš volim tu životinju u sebi :)) A hrana spada pod životinjski dio, pa seks, pa borbe raznih vrsta...

Autor: Cococh-Anel   |   19.01.2014. u 10:09   |   opcije


Je, dalo bi se o tomu, i otkud nam razum? To su nam svemirci donijeli i zeznuli nas...

Autor: Cococh-Anel   |   19.01.2014. u 10:10   |   opcije


Joj, moram ići, buju mi dućan zaprli... pozz

Autor: Cococh-Anel   |   19.01.2014. u 10:11   |   opcije


slažem se koko s tobom..i meni je tlaka nabavka! zato sam uživala kad sam imala neko svoje muško da mi onak gura kolica, nosi vrećice iz špara i tak...onda kuhaš s guštom...još kad ti se mota oko riti? hm...idem sad na plac, kupit kaj ću kuhat, nosit svoje vrećice...a oko riti će mi se motat (čak nit ona) samo moja...sara!

Autor: mai_sarai   |   19.01.2014. u 10:12   |   opcije


i da...treba nahranit životinju u sebi! od vremena do vremena...bar!

Autor: mai_sarai   |   19.01.2014. u 10:13   |   opcije


Da ne čitam sada komentare reći ću ovo,možda je neko
već ovo rekao no svejedno.Prvo zar su ovde većinom
jedinci.Što bih na primjer ja kao jedno dijete od ukupno
11 koji su živi odrasli.Drugo zašto bi momak plaćao
stan umjesto da tim novcem pravi sebi kuću,kupi stan ili
pomogne roditeljima ukoliko je to potrebno.Treće zar ne
govorite o jednakosti muškaraca i žena,pa zar nebi onda
i žene trebale pre udaje praviti sebi kuću ili kupiti stan.
Samo da se zna ponovo se vraćam jedincima,nismo
u većini jedinci,prema tome kuću ili stan bi morali
sami praviti odnosno kupiti,a ne da to nasledimo ili
nam kupe roditelji.

Autor: tape   |   19.01.2014. u 11:08   |   opcije


Lijepo je biti jedan od 11, uvijek sam željela imati veliku obitelj, ali mi nije išlo. A što se nekretnina tiče, u današnje vrijeme ima i previše nekretnina kako mi se čini, i što sad napraviti ako imamo stan viška, jer su baka i deda umrli, logično je dati ga djeci. Ili prodati, a oni da krenu ispočetka? Nisu vremena trenutno baš povoljna za to...

Autor: Cococh-Anel   |   19.01.2014. u 11:44   |   opcije


Djeci kada se žele osmaostaliti treba pomoći.Samo nije pomoć ako mu daješ stan i plaćaš režije.tako se nikada neće osamostaliti.

Autor: Debeli67   |   19.01.2014. u 11:59   |   opcije


osobno ne poznam muškog koji ne kuha ili da ne zna zaklat svinju, oderati janjca, zašarafiti vijak

Autor: budvar   |   19.01.2014. u 12:05   |   opcije


Očito da vi poznate neke druge muškarce pa ne razumijem vaše čuđenje...?...

Autor: budvar   |   19.01.2014. u 12:07   |   opcije


Bud, nije problem čak u tome što oni znaju ili ne znaju, ali se teže pokrenu.. Dok zavode niš im nije teško, ali se onda nekak uljuljkaju..

Autor: Cococh-Anel   |   19.01.2014. u 12:09   |   opcije


A ja bolje da ni ne spominjem kakve muškarce poznam, jer bu opet ispalo da sam protiv muškog roda...

Autor: Cococh-Anel   |   19.01.2014. u 12:11   |   opcije


Nije problem kada se ima stan ili kuća viška.
Ne samo da nije problem nego je prednost.
Iznajmljuj dok djetetu ne zatreba.
Prodati nikako,uvjek se jeftinije proda nego
kupi,a i zašto da dijete počinje iz početka,ako
može na početku imati stan ili kuću.
Samo koliko nas ima nekretninu viška?
Koliko mladih živi u podstanarskim stanovima
sa svojom djecom?Teško je doći do svog
stana ili svoje kuće,a kamoli se vratiti roditeljima.
Najčešće kod roditelja nema mjesta ili su roditelji
već stari i ne vole gužvu u svojoj kući.
Da ne govorim da često treba roditeljima
pomoći,a nema im ko pomoći jer su djeca daleko.
Otišli su trbuhom za kruvom ili imaju svoje
obitelji o kojoj moraju da brinu,kako sinovi
tako i kćeri i dobro je,ako im mogu finansijski
pomoći i doći preko vikenda poraditi ono
što stari ne mogu ili im je teško.

Autor: tape   |   19.01.2014. u 12:14   |   opcije


coco...istina da je muškarcu najbolji motiv žena i onda je nebo granica, ali žena koja zna

Autor: budvar   |   19.01.2014. u 12:31   |   opcije


Dodaj komentar