Akcija - reakcija



Hm....

Fora!

Opet je Horni dobil po prstima.

'tko vam je kriv kad me vučete za jezik :P i naravno da bum nekaj i ja o jučerašnjim zapisima.


Nemam pojma zakaj ste se toliko narogušili na to kaj je Horni napisao? Pa kaj ak nas je sve popljucakl? Ima pravo na svoje mišljenje o svima nama ili o nekom posebno. Kao i mi reagirati ili ne.

Točno da je mogao sve to suptilnije napisati, ali nije i kaj sad? 'ajmo ga zakucati za vrata, kao opomenu svima onima koji se budu drznuli napisati nekaj kaj nekima ne bu išlo niz dlaku :)

Zanjurgali ste zato kaj napisano ima negativan predznak ili zato kaj ste se u nekoj od rečenica prepoznali?
Gurate mu pod nos da piše s visine, ponaša se hoh?
Ok, i kaj sad, skratiti ga za glavu, da ne strši?
Kaj ne kužite, da kad komentiramo o nekome na taj način, stavljamo se u inferiornu, usporednu poziciju?
Fakat je ponekad bolje ne reagirati nego o sebi reći previše.

Zanimljivo da vas je zasmetalo njegov zapis, a toliko do sada je bilo prilika da reagirate. Da reagiramo.
Ne tako davno jedna je blogerica drugu počastila nazvavši je nimfomankom.
Zakaj nitko nije reagirao na zapis u kojoj se treća naziva glupačicom.
U jednom od komentara, muško se isprsilo izjavom da žene koje previše pričaju treba izjebati u usta i tako ih ušutkati.
Sorry na izrazu.

Ha?

Simpa je, kad se u osobnim obračunima spominju tuđi problemi s prekomjernom težinom ili manjkom kila, ha? Il kad se, u nedostatku argumenata, na blog dovlače partneri u vrlo zanimljivim verbalnim kombinacijama, a o njima nije riječ?

Fora, je ' da?

Zaboravljate da reagiramo na ono u čemu se prepoznajemo.

Mogu i ja prozvizditi kad mi se gura pod nos da svojoj muškoj polovici još nisam rekla da sam tu, na blog, jer je, to nije ok, da prešućujem.
Ali dodat ću, morate priznati da se nikog od vas to ne tiče, kao ni mene da li neka od vas trči za svakim raspoloživim Miškom koji pokaže kooperabilnu namjeru ili je peta po redu koju je netko ovdje okrenuo.

Nemam namjeru se ni prepucavati, ni nadmudrivati s vama, ali probajte biti toliko objektivni i pomaknuti se od vlastitog dupeta. Reagirati i onda kad će nas netko grdo gledati ili nam prigovoriti da nismo lojalni.

Jer teško mi je vjerovati da zbog faking virtualne socijalizacije zaboravlja se na prijateljstva, ne reagira na ono zbog čega bi nekom razbili zube ili sterali u rodnu maminu.



Ne mora se nitko od vas s ovim kaj sam napisala složiti. Ali ako ste došli do ove rečenice, dobro je.
I probajte razmisliti zakaj nema nikog novog na blogu, a znam da nas čitaju. Ne vjerujem da nemaju baš niš za napisati. Prije da nemaju dovoljno visoke čizme za ovu baruštinu....


Namjerno nikoga nisam imenovala jer ne želim da ovaj zapis bude osobne naravi. Tkogod se prepoznao, super. Tko nije, još bolje.

Dobro jutro, i jednim i drugima, prvima bez smajlića! :)

31.01.2014. u 9:05   |   Editirano: 31.01.2014. u 9:07   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Kaj drugo reci Meija, vec da sam odusevljena realnoscu zapisa....

Autor: darling03   |   31.01.2014. u 9:10   |   opcije


Ali dodat ću, morate priznati da se nikog od vas to ne tiče, kao ni mene da li neka od vas trči za svakim raspoloživim Miškom koji pokaže kooperabilnu namjeru ili je peta po redu koju je netko ovdje okrenuo.


ovo mi se jako sviđa

Autor: vuklisicaa   |   31.01.2014. u 9:11   |   opcije


Dobro ti jutro u ovom kisnom petku...

Autor: darling03   |   31.01.2014. u 9:11   |   opcije


Zaboravljate da reagiramo na ono u čemu se prepoznajemo.


i ovo isto

Autor: vuklisicaa   |   31.01.2014. u 9:11   |   opcije


dalje neću komentirati , da ne pomisliš da se hoću svađati

Autor: vuklisicaa   |   31.01.2014. u 9:12   |   opcije


kaj, negdje u citiranim komentarima si se pronašao, vuče? :))

Autor: meija   |   31.01.2014. u 9:13   |   opcije


Nemam pojma zakaj ste se toliko narogušili na to kaj je Horni napisao? Pa kaj ak nas je sve popljucakl? Ima pravo na svoje mišljenje o svima nama ili o nekom posebno. Kao i mi reagirati ili ne.


i ovo

Autor: vuklisicaa   |   31.01.2014. u 9:14   |   opcije


bit će snijega, kažu, darling

Autor: meija   |   31.01.2014. u 9:14   |   opcije


hahaha....Meija

Autor: darling03   |   31.01.2014. u 9:15   |   opcije


vuče, moš jednostavno napisati da ti se i dalje sviđa kak pišem, da se ne trudiš kopirati napisano u svojim komentarima :)

Autor: meija   |   31.01.2014. u 9:15   |   opcije


ne meija ...iskreno , samo čitam zapis i razmišljam
ne tražim ništa drugo , nego samo se fokusiram na zapis
da je to napisao netko drugi , isto bih rekao ( objektivno )

Autor: vuklisicaa   |   31.01.2014. u 9:15   |   opcije


hahaha, razmisljam o Miskecima....aaaaaaaaaaaa

Autor: darling03   |   31.01.2014. u 9:16   |   opcije


Meija o da bit ce snijega, ali nadam se i snjega...lala

Autor: darling03   |   31.01.2014. u 9:17   |   opcije


ne bojiš se da ćeš i ti zbog toga dobiti po prstima, vuče?
ipak treba biti lojalan, ovdje na blogu, pa reagirati onak kak se, zbog lojalnosti očekuje

gle, bez zaebancije, fakat mi se ponekad sve ovo ovdje gadi. ljigavo mi je.

Autor: meija   |   31.01.2014. u 9:19   |   opcije


meija , ne jebi
ako je nešto (po mom mišljenju ) dobro napisano , ja to i kažem

Autor: vuklisicaa   |   31.01.2014. u 9:23   |   opcije


ja sam u ovom zapisu prepoznala meijin nick, pa pišem glede toga.

"nećusenikomzamjeriti" je poznato ponašanje na blogu, meni osobno iritantno.

kad nekog sveljupca pitaš konkretno, a on ti odgovori: nisam ja odgovoran za nečije ponašanje ne želeći se izjastini da li se po njegovom netko ponaša u redu ili ne.

Autor: pognioci   |   31.01.2014. u 9:24   |   opcije


jel to ide mene pogni ?

Autor: vuklisicaa   |   31.01.2014. u 9:28   |   opcije


ok vuče, super. još da si se ispričao zbog zbljuv komentara, bilo bi još bolje

u ljutnji svakak znamo reagirati. ali postoji jedna obična, mala riječ koja, ako je iskreno izgovorena, koja ublažava izrečeno

Autor: meija   |   31.01.2014. u 9:29   |   opcije


je, pogni. ja ih zovem latentnim dobricama koji postaju svoja suprotnost kad ih neko pikne u dupe :P

Autor: meija   |   31.01.2014. u 9:30   |   opcije


vučko, časna riječ, nisam kod toga mislila na tebe.
ti se čisto lijepo s nekim pokefaš kad misliš da lupa nešto kontra tvog mišljenja
i imaš zaštitničku crtu- čuvaš svoje jato- neprocjenjivo.

Autor: pognioci   |   31.01.2014. u 9:31   |   opcije


držite se teme

Autor: vuklisicaa   |   31.01.2014. u 9:32   |   opcije


pogni već sam ti jednom na jednom blogu pisao o tome što tebi zamjeram
nećemo sam ponavljati
mišljenja su jedno , suprotna mišljanje drugo
nametanje svog mišljenja treće
vrijeđanje nešto četvrto

Autor: vuklisicaa   |   31.01.2014. u 9:34   |   opcije


uvijek se držim teme, čak i onda kad ne :)

Autor: meija   |   31.01.2014. u 9:35   |   opcije


to šti imaš ponekad potpuno pravo u nekim stvarima -je jedno
a što si lajava babetina -je drugo

Autor: vuklisicaa   |   31.01.2014. u 9:35   |   opcije


ovaj komentar prije , je za dragu pogni

Autor: vuklisicaa   |   31.01.2014. u 9:36   |   opcije


vuče, nitko ne može drugom nametnuti mišljenje, ako taj netko ne ostavi dovoljno prostora za to
probaj meni nekaj nametnuti ako ja u to ne vjerujem i ako mi tvoje mišljenje ne treba :)

Autor: meija   |   31.01.2014. u 9:37   |   opcije


Pogni ja cijenim i i kad se s njom ne slažem..

Pogni dušo odgovoriću ti sa mog bloga na temu.

evo..zašto izražavanje neslaganja s nekim također nije cijenjeno kao izražavanje mišljenja? ili samo odobravanje nailazi na odobravanje? ne kužim..ljudi su jasno rekli što zamejraju Horniju, što se tu više ima dodati?

i tko je tu netolerantan, pitajmo se...onaj koji dolazi na blog pun predrasuda prema nama, bidnim iskričanima..PPP

ili mi koji sumnjičavo gledamo na razmetljivog svingera, sa malo takta, još manje stila.

Autor: Vinslet_   |   31.01.2014. u 9:38   |   opcije


e vidiš, od muškarca se ne očekuje da na ovaj način sa ženom razgovara
pokazuješ da te nekaj smeta u njenim komentarima, pa je pokušavaš diskreditirati uvredama

Autor: meija   |   31.01.2014. u 9:39   |   opcije


Meja, ovaj ti je blog, ne zamjeri prozivački.

ako ljudima Horni ide na jetra, molim, to je njihvo demokratsko pravo. vidim ti bjesniš na to. zašto?

Autor: Vinslet_   |   31.01.2014. u 9:39   |   opcije


joj meija , zakaj si tak neobjektivna ?
to o nametanju mišljenja radi tvoja prija pogni
nisam ja to izmislio , nema na blogu nicka kome ona nije solila pamet
, joooj , neću o tome .....
to je moje mišljenje i šlus

Autor: vuklisicaa   |   31.01.2014. u 9:40   |   opcije


trebalo nekome tuđe mišljenje
ili ne
ovo je mjesto gdje se ono izlaže
to pravo nije upitno
ko to ne želi
lijepo zaključa i misli si:
sad sam im ja pokazal

Autor: perce   |   31.01.2014. u 9:41   |   opcije


U principu, ja ti ne čitam tuđe riječi, nego čitam energiju.
Osoba može izvaliti takvu bedastoću da trnu zubi, ali energija je bitna.
Osjeća se kakva je. Ako je redovito loša, onda ne treba ni pametno govoriti, jer piješ negativu od te osobe.
Često je negativna energija skrivena iza riječi, a ukazuje na neka neriješena osobna pitanja govornika, u čijem mu rješavanju ne mogu pomoći drugi ljudi u bitnom, nego je njihovo rješavanje njegova ili njena odgovornost i dužnost.

Što meni vrijedi um neke osobe kad leži na lavi teške i tamne energije. I premda je često takva osoba u pravu logički gledano, njena je teška neriješena untarnja pitanja, čine neinspirativnim sugovornikom, jer pretpostavljam da ukoliko je osoba uistinu tako pametna, tada bi ta unutarnja pitanja bila i riješena.

Mada i to varira, od faze do faze, života....da prostiš, komplikovano je :-)))))

Autor: agentica_tajne_sile   |   31.01.2014. u 9:41   |   opcije


Vins, da sam na njegovom mjestu, odavno bih neke poslala u 3pm

koliko su mu atributa kačili, pa i ono jučer o njegovoj suprugi
zgodno je bilo za pročitati?
zakaj nitko nije komentirao da nije fer da se u komentare uvlači netko tko nije na blogu i nema veze sa zapisom?

ko klinci kad se posvađaju pa jedan drugom kažu:
-glup si
-glupa ti mama

Autor: meija   |   31.01.2014. u 9:42   |   opcije


Vins...zakaj bi bio prozivački?
napisala sam kaj mislim o blogu i komunikaciji na blogu

nije bitno tko kaj napiše, nego reakcija kakva je na to
netko će se s ovim složiti
netko ne
ti ga vidiš kao prozivački

stvar je u osobno stavu, kao refleskiji. i niš više od toga

Autor: meija   |   31.01.2014. u 9:45   |   opcije


ne znam paske zašto je energija toliko bitna? što nije važno što stoji iza te energije? mao mi to prepovršno..možeš sresti dobrog čovjeka koji se s pravom ljuti i totalnu phizdu od karaktera sa okolo prosipa smajliće, tratinčice i slike ljupkih proplanaka...

to mi je sve previše plitko, sve na načelu ugode - neugode.

Autor: Vinslet_   |   31.01.2014. u 9:45   |   opcije


I da, nemam nikakav problem ni moralni, ni emotivni, "zgaziti" štetočinu na "pragu svog doma". Ali, ulaziti u konflikt da bih bila u pravu....pa ne određuje to trivijalno zadovoljstvo moju vrijednost. Tko je veća budala, onaj tko dokazuje budali da nije u pravu ili budala kao takva ? :-))))

Autor: agentica_tajne_sile   |   31.01.2014. u 9:45   |   opcije


vuče, pročitaj još jednom kaj sam ti odgovorila o nametanju mišljenja

svatko od nas ima različit način na koji nekaj kaže
opet, o nama samima ovisi kako ćemo napisano pročitati i na to reagirati

kužiš?

Autor: meija   |   31.01.2014. u 9:47   |   opcije


Meja u pravu si za to nekorektnost al ja ljude tu totalno kužim jer je neobična pozicija Hornija i definitivno je mnogima nesimipatičan, kako mi se čini. pa ljudi reagiraju.
o njegoim nekorektnostima reklo se dosta jučer pa što ponavljati temu, ne vidim razloga.

i ne vidim problem u komunikaciji s njim previše. više vidim obrnuto.

Autor: Vinslet_   |   31.01.2014. u 9:48   |   opcije


pero, točno
tko se s tim ne zna nositi, neka čuči u grmlju

Autor: meija   |   31.01.2014. u 9:48   |   opcije


Meija, u potpunosti se slazem sa Tobom...nebi u detalje, ali iskrenost pojedinaca zna nagaziti na tempiranu bombu
i svi koji se pronadju reakcija je ocigledna...

Autor: darling03   |   31.01.2014. u 9:48   |   opcije


agentice, moju bolju polovicu ljudi doživljavaju kao autoritativnog, namrgođenog, malorazgovorljivog i zapovjednog.
općenito- kao loša energija
a unatoć tome ga jako vole u radnom okruženju- ne razumiju zašto i sve što trebaju pitaju njega.
ne onoga sa divnom i pozitivnom energijom
a ljudi ne vide doslovno dalje od nosa
jedino kad osjete paniku, što ako on ode i ako ga neće biti.

Autor: pognioci   |   31.01.2014. u 9:48   |   opcije


Energija je po meni najbolji indikator u kakvom je stanju neka osoba. Riječi lažu, a energija ne.
Energiju emitira čovjekova bit tj. pozicija distance u odnosu na izvornog sebe. I bez obzira na slojeve pristojnosti, obrazovanja, iskustva, odgoja, energija ukazuje na stanje bića i to je jedino što je vjerodostojno, jer nije filter, nego prirodno teče kroz sve filtere, pa ukoliko tako gledamo neki tekst, on može biti vrlo zanimljijv i zgodan, ali energija recimo paluca bičem iza racionalnih rečenica, logičkih sklopova koje sve gledam kao nebitno i idem čim "bliže kosti" i onda ako mi se kost sviđa, sviđat će mi se i meso (da se tako vulgarno izrazim).

Autor: agentica_tajne_sile   |   31.01.2014. u 9:49   |   opcije


paske, riječi jesu energija. naša. ko to ne kuži, plošan je
mada, ovdje je jako teško prepoznati tu energiju jer su riječi lišene zvukovne artikulacije, ali opet, čak i kako slažemo rečenice, osjeti se ili ne osjeti ritam ;)

Autor: meija   |   31.01.2014. u 9:50   |   opcije


Onda bih ja kazala da njegovi suradnici smatraju da je on pouzdan, kvalitetan i učinkovit radni kolega. Izraz lica, ton glasa, nisu bitan faktor za prvi dio rečenice.

Autor: agentica_tajne_sile   |   31.01.2014. u 9:52   |   opcije


Vins, zakaj bi netko bilo s kim imao ovdje problem, ako pišemo o onome kaj mislimo da zanima druge, a razlikuje se od standarda

ponavljam, ne držim Horniju štangu, ali nije fer da mu se spočitava kad nekom nekaj bezobrazno odgovori, a zaboravlja se kaj je prethodilo

Autor: meija   |   31.01.2014. u 9:53   |   opcije


darling, toliko se može isčitati između redova, da kad bi neki znali koliko o sebi kažu, promislili bi drugi put
vjerojatno to vrijedi i za mene :P

Autor: meija   |   31.01.2014. u 9:54   |   opcije


slažem se sa tim o energiji donekle..ljudi nesjvesno očitavaju predznak, neka bez obzira na trenutnu manifestaciju "energije"...mislim da je važniji unutarnji filing osobe i prepoznavanje nego predznak energije. to mi je preplošno, rekoh, prepovršno.

Autor: Vinslet_   |   31.01.2014. u 9:55   |   opcije


pogni, zato jer tvoje muško, u okviru u kojem je, radnom, više ekipi odgovara takav je nego da je drugačiji

forma i sadržaj su ponekad jako bitni, kad su povezani

Autor: meija   |   31.01.2014. u 9:56   |   opcije


Osjeti se sve.
Samo ljudi često ne znaju što osjećaju, pa se hvataju za riječi i logiku.
Ne, to je samo pitanje enegije i ničeg više.

Energiju deformira namjera, kompleksi, strahovi, ljubav.....i po meni je ona najbolji indikator o stanju neke osobe.
Upletem se i ja u riječi povremeno, ali tome kraja nema, jer je to sve norma jezika i kulture u kojoj živimo, a koja ima svoj moral, da riječi ne treba shvaćati kao jedino projekcijsko platno neke osobe...ima i dubine, a ona se gleda kroz riječi, a pomoći ne možemo, pa onda prihvaćamo i osebujno i granično i različito, jer sve ima svoj razvojni tok, na koji mi nemamo bitnog uticaja, osim kada se radi o nama samima.

Autor: agentica_tajne_sile   |   31.01.2014. u 9:56   |   opcije


Meja, nekad treba prihvatit da osoba koja se nama možda ne dopada, izaziva loše dojmove kod drugih. ili da ta osoba nešto i radi pogrešno.
meni ovdje skroz nebitna procedura i ko je kome točno što rekao.

Autor: Vinslet_   |   31.01.2014. u 9:56   |   opcije


agentice, negativnu energiju odašilju nam ljudi koji nam nešto brane, koji nas upozoravaju mimo našeg mišljenja, koji žele da uradimo nešto što nam nije po volji i tako dalje, a da mi kod tog ne razmišljamo da nas upozoravaju za naše dobro i da žele nešto za naše dobro. Jer to ne prepoznajemo.

Autor: pognioci   |   31.01.2014. u 9:57   |   opcije


Vins, ajmo ovak....
ako prema meni netko nastupi agresivno, a do tog trenutka sam pikala goblen i pjevala zeku i potočić, reagirat ću na način da ću tu njegovu energiju nesvjesno upiti i svoju prilagodim njoj

da li ću istu takvu pustiti kao reakciju, ovisi...

Autor: meija   |   31.01.2014. u 9:58   |   opcije


Energija se čita umom, nego trbuhom kako bi rekla Gera, a i ti Vins tako nešto slično kažeš, ako sam te dobro razumijela kad govoriš o "osjećanju" neke osobnosti s kojom smo u interakciji.

Autor: agentica_tajne_sile   |   31.01.2014. u 9:58   |   opcije


pogni , ono što je dobro za tebe , nije nužno da bi bilo dobro i nekog drugog

Autor: vuklisicaa   |   31.01.2014. u 9:58   |   opcije


Kad mozak ne misli i ne imputira, sve se jasnije vidi :-)
Ima pjesma od....ne znam kako se zove: Kad oči zatvorim, najbolje vidim.....

Autor: agentica_tajne_sile   |   31.01.2014. u 9:59   |   opcije


ok Vins, subjektivni stavovi o nekome
a kaj kad su jači od objektiviteta?

Autor: meija   |   31.01.2014. u 9:59   |   opcije


Meija ukoliko si me prokuzila uvjek biram laganini temice, barem na blogu, hehe mnoge to pika u oko
a to bas i volim...ozbiljne teme prakticiram live...pozz

Autor: darling03   |   31.01.2014. u 10:00   |   opcije


ajd nemoj vučko, kad i sam znaš kad se o poslu radi. ispravno je što je ispravno, a šef mora stajati iza svojih ljudi

Autor: pognioci   |   31.01.2014. u 10:00   |   opcije


i to je točno kaj pogni piše. prema sadržaju, ako je negativan i namjeru kroz energiju tako doživljavamo
(pa onda ide u nastavku poznata rečenica..ovo radim za tvoje dobro ;)

Autor: meija   |   31.01.2014. u 10:00   |   opcije


agentice, već sam ti rekla da imaš pogrešan radar :))

jedino ispravno je zamisliti: našao sam se u govnu do grla- kome ću se obratiti i zašto

Autor: pognioci   |   31.01.2014. u 10:03   |   opcije


sad sam pročitala sinoćnji zapis, i kaj reći ..... neko je ovdje zbog zajebancije, neko samo laprda. neko traži srodnu dušu, neko se ispuhava putem bloga ....... a neko i pametuje i voli da ga se slušaju.
meni sinoćnji hornijev blog bio čist ok.
nisam se prepoznala u njemu
nisam tražila dlaku u jajetu
nisam opće imala potrebu čak ni ništa reći, makar se u jednom dijelu nisam složila s mišljenjem (bar ne u velikom postotoku). nije me baš toliko potaklo da se baš moram javiti i reagirati

al ergo ..... da nije bilo erga i da ergo nije napisao kaj je napisao, nisam sigurna da ni i drugi (sorry, al tak mislim)

a je, egro ga ono .... prcao, ili bar pokušavao....prcati u zdrav mozak

al u isto vrijeme, ako je horni u svom zapisu bio isključiv, ergo je bio još više. samo s obrnute strane ,,, tipa "neš ti meni, sad ću ja tebe"

i da se razmemo, meni ergo jako drag :-)))
a horni čistam zabavan, ne doživljavam ga kroz svinganje, a i čist sumnjam da tu ima kaj istine. ustvari, niti me ne zanima

Autor: Bell13   |   31.01.2014. u 10:05   |   opcije


e paske, neki dan sam pokušala opisati ljubav, s mjestom u tijelu di je osjećam...i znaš kaj, fakat je to energija razlivena po sredini, od pubične kosti pa do tam di vele da je grlena čakra

i nema riječi kojom bi to definirala, jer mi se čini da svaka nema dovoljno energije koju ljubav zaslužuje. ;)

Autor: meija   |   31.01.2014. u 10:06   |   opcije


pogni , govorim opčenito , a ne o tvojoj polovici
ne ulazim u tvoju intimu i tvoj dom
govorim opčenito o nekim stvarima koje su tebi dobre , a možda nekom drugom nisu
nemaju svi ljudi jednako posložen život , toga moraš biti svjesna

Autor: vuklisicaa   |   31.01.2014. u 10:06   |   opcije


Tina Rupčić se zove pjevačica.

Autor: agentica_tajne_sile   |   31.01.2014. u 10:07   |   opcije


darling, ma mogu se i ja zekati, ali zakaj zazirati i od ozbiljnijih tema?

Autor: meija   |   31.01.2014. u 10:07   |   opcije


tko ili što je horni

Autor: Qintus69   |   31.01.2014. u 10:08   |   opcije


vuče, čim imamo o nečemu stav na način da ga žvačemo, a ne prihvatimo samo kao tuđe mišljenje, različito od našeg, trebali bi se zapitati zakaj je to tako
probaj :)

Autor: meija   |   31.01.2014. u 10:09   |   opcije


69, jedan zločesti nick koji radi pomutnju na blogu :D

Autor: meija   |   31.01.2014. u 10:09   |   opcije


Bell, po osobnim afinitetima koje imamo prema nekom, takav će biti i stav prema komentarima/zapisima

Ergo vs Horni

:))

čini mi se da šljakamo ovdje kao i političari ili birači - nisam za, ali sam protiv :P

Autor: meija   |   31.01.2014. u 10:11   |   opcije


on vam radi ono kaj mu dozvolite da vam radi
tko je on da mi sudi

Autor: Qintus69   |   31.01.2014. u 10:13   |   opcije


vučko, ne mogu nego primjerom kad se radi o pozitivnoj i negativnoj energiji i koliko je precijenjena i krivo interpretirana. jer naša podsvjest dobrotu detektira kao pozitivu, a sigurno neće murjaka koji samo obavlja svoj posao- ali nam lupa kaznu zato što po snijegu imamo ljetne gume- smatrati čovjekom sa pozitivnom energijom.
a možebit je najbolji čovjek na svijetu.

da se tako lako detektira pozitivna i negativna energija svi bi prepoznali agresivce, pedofile i ostale zločince, a to su divni dragi ljudi koji žive među nama.

Autor: pognioci   |   31.01.2014. u 10:16   |   opcije


Moj radar- ne tvoj radar.
Možemo imati različite radare.
Mogu surađivati i s ljudima koji imaju drugačiju energiju, ali se odmaram samo s ljudima čija mi energija odgovara.
Biti učinkovit, surađivati, tražiti rješenja mogu sa mnogo različitih ljudi.
Kad god sam u dreku, dogodi se nešto, što nema veze s mojim odabirom ljudi po principu korisnosti kada bih tako birala ljude što ne činim naravno, a to je što preživim sranje i iz njega izađem iskusnija, bez obzira da li mi je netko pomogao ili je izazov tražio moje samostalno djelovanje.

Autor: agentica_tajne_sile   |   31.01.2014. u 10:18   |   opcije


bingo! sve si rekao 69-tko :)

kažem, ponavljam - ako ljudima ostavimo dovoljno prostora, nametnut će nam svoje mišljenje
ili ćemo biti toliko sugestibilni, ako nismo ziher u to kaj radimo, pa ćemo napraviti ono kaj inače ne bi

Autor: meija   |   31.01.2014. u 10:18   |   opcije


Meni je recimo Ergo hot, a Horny nije.
Nije mi bitno što govore, jer izvorno to nema nikakve veze s riječima.

Autor: agentica_tajne_sile   |   31.01.2014. u 10:19   |   opcije


agentice, dobar čovjek je dobar na svaki radar
ispravno je ispravno po svakom radaru.

al ajd, nema veze- sporedno :)))

Autor: pognioci   |   31.01.2014. u 10:20   |   opcije


možeš, paske. zato kaj moraš kao i ja. ali da si u prilici da mijenjaš ekipu, neki ne bi više bili u njoj
poslovno je nekaj drugo - meni netko ne mora biti simpa, mogu osjetiti i negativnu vibru uz njega/nju, ali ako je stručan u tome kaj dela, super
privatno - kontra. trebaju mi ljudi uz koje se osjećam opušteno, da sam svoja kad su oni moji ;)

Autor: meija   |   31.01.2014. u 10:21   |   opcije


http://youtu.be/XwqMKf7r7Xg

Autor: perce   |   31.01.2014. u 10:22   |   opcije


znači horni je neka mjerna jedinica

Autor: Qintus69   |   31.01.2014. u 10:22   |   opcije


nekima, 69 :)

Autor: meija   |   31.01.2014. u 10:23   |   opcije


pošto je horni jedini deklarirani swinger na blogu
on nam je mjerna jedinica za swingere
(ja sam mjerna jedinica piljenje bez veze- nekog piliš 0,5 pognioci recimo)

Autor: pognioci   |   31.01.2014. u 10:25   |   opcije


ČUJ, BILO BI BOLJE DA SE MJERE UZIMAJU NA DRUGI NAČIN

ups, slučajno capslock, a možda i ne :D

Autor: meija   |   31.01.2014. u 10:29   |   opcije


Meija, mi smo se bunili iz ljubavi prema njemu, stalo nam je do njegovog mišljenja, očito. Jer, da nas nije briga za njega i da ga želimo odbaciti, ne bismo komentirali njegov blog. Čak i izgubljena duša treba malo ljubavi da se možda pronađe.

Autor: caffedolce   |   31.01.2014. u 10:30   |   opcije


http://www.youtube.com/watch?v=OlJ-pqy1b80

ima nekaj u tome :)

Autor: meija   |   31.01.2014. u 10:31   |   opcije


u različitim mišljenjima nalazimo korektive
ili ne nalazimo
bitno je
ne ukloniti mogućnost

Autor: perce   |   31.01.2014. u 10:32   |   opcije


za 4 dana, ionako će se pojavit i reć, sorry ekipa nisam baš tako mislio. A onda ja neću komentirat.

Autor: caffedolce   |   31.01.2014. u 10:34   |   opcije


dolče, kad bi reagirali svi skupa i na ono kaj inače ne reagiramo, ne bi bilo ovog zapisa
ovak mi se ipak čini da nije bitno kaj je napisano, nego tko

;)

ali ajmo s pomirljivim tonovima.
meni je blog i laprdanje na blogu još uvijek gušt i zbog tog gušta se i ja narogušim kad mi nekaj ne štima. čist iz egoističnih razloga, zato kaj volim blog :)

Autor: meija   |   31.01.2014. u 10:35   |   opcije


I ja isto :-))))

Autor: caffedolce   |   31.01.2014. u 10:36   |   opcije


je pero....čekiramo sam sebe kroz tuđa mišljenja
i ili su nadogradnja ili potvrda da nešto je ili nije.

Autor: meija   |   31.01.2014. u 10:36   |   opcije


moš ti tupit kolko oćeš
da je tvoj stav onaj jedini ispravan
sve dok zbog njega ne kresneš glavurdom u zid
a možda se to može i izbjeći
više očiju više vidi

Autor: perce   |   31.01.2014. u 10:39   |   opcije


grubo je napisao o prostituciji osjećaja, ali ima nekaj u tome

nešto treba ostati samo naše. nekaj drugo trebali bi dijeliti samo s ljudima koji nas osjećaju taktilno i na sve druge načina
ne čini li vam se, da na ovaj način, pišući o njima strancima, devalviramo ih (ne)svjesno?

ja da.

Autor: meija   |   31.01.2014. u 10:39   |   opcije


svinger je zato kaj vas sve skupa jebe :-))))

al ok valjda vam paše to

Autor: Qintus69   |   31.01.2014. u 10:40   |   opcije


pero. čak i kad lupimo glavom o zid, bumo se sjetili nečijih riječi na koje smo samo prezrivo frknuli nosom
možda bumo drugi put potražili vrata. ili prozor ;)

Autor: meija   |   31.01.2014. u 10:40   |   opcije


Nisi dovela radar u pitanje, to je isto indikativno.
A što ako radar nije ispravan?
A identificirali smo se s radarom, toliko da ako ti netko kaže da je radar pokvaren, ti misliš da je tebi rečeno da si pokvarena? Tu su problemi. U identifikacijama.

Autor: agentica_tajne_sile   |   31.01.2014. u 10:41   |   opcije


69, oš reći perfidnim metodama tam di ne treba? :DDDD

Autor: meija   |   31.01.2014. u 10:41   |   opcije


a sad.......... imaš više vrsta jebanja i sa više organa i u više organa

Autor: Qintus69   |   31.01.2014. u 10:44   |   opcije


zaboravih, sram me bilo, zaželjetii ti dobrodošlicu na blog, 69 :)
(a nick ti je baš brojčano znakovit, ko da si frend s Hornijem ;)

čitamo se, društvo, kasnije...

Autor: meija   |   31.01.2014. u 10:45   |   opcije


"On nas sve jebe" kako to moćno zvuči. Ma nek jebe, ja ionako ništa ne osjetim, valjda sam se prejebala :-))))))

Autor: agentica_tajne_sile   |   31.01.2014. u 10:45   |   opcije


Meni ide jedino na živce na blogovima, što neki totalni papci i luzeri svršavaju tamo gdje ne treba.

Autor: caffedolce   |   31.01.2014. u 10:46   |   opcije


zanimljivo

Autor: perce   |   31.01.2014. u 10:53   |   opcije


Kakva je intimnost biti intiman s drugim bićem (nedostatak odjeće i dijeljenje računa u kućanstvu), ako je svaka druga rečenica laž iz ljubavi prema harmoničnosti te veze. Nije to intimnost, to je suživot s gratis timarenjem.
Zato ja imam psa, a ne muškarca. Muškarac i onako nije moj, bome nije ni pas, ali ga legalno mogu ubiti.

Autor: agentica_tajne_sile   |   31.01.2014. u 11:03   |   opcije


a ti želiš muškarca kojeg ne želiš ubiti
pa nađi onda takvog
pusti druge da žive
i psa isto

Autor: perce   |   31.01.2014. u 11:06   |   opcije


i nemoj misliti
da bušenje guma na njegovom autu nije isto

Autor: perce   |   31.01.2014. u 11:07   |   opcije


"A ti želiš......" ma nemoj molim te :-)
Otkud ti ideja da ja imam želje?

Autor: agentica_tajne_sile   |   31.01.2014. u 11:21   |   opcije


Jel ti to mene napadaš, Perce?
Nisam ja tvoj lav.
Nisam ni tvoja bivša žena.
Probudi se, kolega.

Autor: agentica_tajne_sile   |   31.01.2014. u 11:23   |   opcije


:)
peace

Autor: perce   |   31.01.2014. u 11:30   |   opcije


sve je u osobnom izboru
ne možemo nikoga natjerati da voli isto što i mi

Autor: perce   |   31.01.2014. u 11:34   |   opcije


Može peace :-)
Ti drži sebe na oku, a ja ću sebe ;-)
We can make it if we try :-)*

Autor: agentica_tajne_sile   |   31.01.2014. u 11:45   |   opcije


Uostalom pas je MOJ :-)))))))****

Autor: agentica_tajne_sile   |   31.01.2014. u 11:46   |   opcije


šta mogu
kad oči mi vrludaju :)

Autor: perce   |   31.01.2014. u 11:46   |   opcije


http://youtu.be/mMKzNXHTRjs

Autor: perce   |   31.01.2014. u 11:53   |   opcije


Nemam mogućnost pogledati link, ali možda se radi o pjesmi teksta:
"jer ja ne marim, za sve te stvari, meni je najbolje, kad misli mi vrludaju"....jurica pađen?
Jel to ta?

Autor: agentica_tajne_sile   |   31.01.2014. u 12:07   |   opcije


aerodrom je to ustvari

Autor: agentica_tajne_sile   |   31.01.2014. u 12:08   |   opcije


nope :)
ova je: Katie Melua - I'd Love to Kill You

Autor: perce   |   31.01.2014. u 12:09   |   opcije


Meija, slažem se s tvojim zapisom. Nisam dugo vidjela da netko tako otvoreno napiše svoje mišljenje, bez pardona. Uvijek si ti meni bila draga ženskica, simpatična. Pa čak da i napišeš nebuloze, moje se mišljenje neće promjeniti. A to što druge tangira kaj si u vezi i na blogu, pusti...90% je nas takvih ovdje, samo se mi neki razlikujemo po tome što to nikome ne nabijamo na nos. A to što ljude smeta što je Horny swinger, a to je bez primisli i predrasuda javno rekao na blogu, to je njihova stvar. Meni osobno za nikoga ovdje i u reali to ne smeta. Ljudi su poznati po tome da traže istinu, a kad im je kažeš, to ih smeta. Zašto? Zato što je ne mogu prihvatiti. U biti ne mogu prihvatiti sebe. Toliko od mene za sada. Pozdrav i živjela!

Autor: vesper_   |   31.01.2014. u 12:14   |   opcije


Ne slušam glazbu koja je o usmjerenju na odnos s drugom osobom u negativnom tonu npr:
You're so vain,
Nothing compares to you,
Cry me a river,
u smislu prebacivanja odgovornosti.
Kao da će ako se kilne bit bolje, oće maunu- sve je to isto.

Autor: agentica_tajne_sile   |   31.01.2014. u 12:53   |   opcije


zar niti ovakvu:

"I'd Love To Kill You"

I'd love to kill you with a kiss
I'd like to strike you down with bliss
I'd like to tie you up in knots
until your heart stops

I'd love to kill you with a glance
I'd like to put you in trance
I'd like to drug you with my scent
And use you in the moment

Oooh

I'd love to kill you as you eat
The pleasure would taste so sweet
I'd like to open up your skin
And wander there within

I'd love to kill you by a stream
Where no one can hear my baby scream
And then I'd run away and be free
The sweetest victory

Oooh

I love to watch you in your sleep
Cause you don't have power over me
And when you're awake I'm undone
Under you spell, in hell

Oooh

Autor: perce   |   31.01.2014. u 12:56   |   opcije


Da li si kada koristio psihofarmatike i koliko dugo?

Autor: agentica_tajne_sile   |   31.01.2014. u 13:20   |   opcije


sintetske nikad

Autor: perce   |   31.01.2014. u 13:22   |   opcije


Neriješena pitanja sa svojim pojmom žene, neće riješiti ova naša interakcija, već je to pitanje tvoje vlastite introspekcije.
Ne odgovara mi tvoja agresivnost prema meni.

Autor: agentica_tajne_sile   |   31.01.2014. u 13:22   |   opcije


meni ne odgovara ičija agresivnost
a ima je
naučiš i s tim
ogladnio od svega
bye

Autor: perce   |   31.01.2014. u 13:45   |   opcije


Nisi ti ogladnio, nego se osjećaš gol.
Što me pikaš kad ti smeta?

Autor: agentica_tajne_sile   |   31.01.2014. u 14:11   |   opcije


deca, drugi put pospremite za sobom igračke.
i ak nađem još jednu žvakalicu zalijepljenu ispod stola, čut ćete me

:))

ovdje mogu napisati..hebite se i veselite, do ponedjeljka ;)*

Autor: meija   |   31.01.2014. u 14:18   |   opcije


Dodaj komentar