©© - Osam godina samoće

Pitalo me - i tih 8 godina koliko si razvedena nisi imala niti jednu ozbiljniju vezu? Nisam. Niti ozbiljniju, a niti vezu. Čudno? Zapravo i je. Jesam li htjela? Čini mi se da jesam. Pogotovo odmah nakon razvoda. Falilo mi je društvo. Klinci bili 6 i 5 godina stari. No, nije išlo. A opet, nije čudo jer su mi sve valencije bile zauzete djecom i poslom. A i kome je atraktivna mama s dvoje male djece, koja nema logistiku? Osim recimo za usputni seks. Za to sam bila idealna, onak jedanput u dva tjedna na 15-20 minuta. Budući da nisam imala vremena, nisam mogla gnjaviti i piliti dotičnog. Za kave nisam imala ni volje ni vremena. Za uhođenje nisam ni inače zainteresirana. Predivno! Gdje ćeš naći bolju? Osim svega, imam kćer. I tu sve priče o nekakvim m-ž bliskijim druženjima padnu u vodu.

Sad kad gledam, prošlo je osam godina samoće. Dugo. A opet, kao da je razvod jučer bio. Sad mi je drago da je tih osam godina prošlo kako je prošlo. Reklo mi je - ti si se žrtvovala za djecu. Da, tako izgleda, ali ne osjećam se tako. Bilo mi je teško, pa i jako teško na trenutke, no to nije žrtva. To je nešto što nije upitno, to je jednostavno tak. Nema alternative. Željela sam djecu, dobila djecu, nije išlo kako sam željela - taj dio nisam dobro zaželjela - i sretna sam što je tako kako je. Djeca su mi zdrava, vesela, a i ja s njima.

A kako namjeravam živjeti do 120-e, nisam još ni na pola puta.

E, da, htjedoh reći - Iskrica se uklapa u tu frekvenciju samoće. Frekvenciju usamljenosti.Osjećate li i vi tu frekvenciju? Frekvenciju usamljenih duša, dakle ne samih ili neuparenih, nego usamljenih? A usamljenost je kategorija neovisna o broju ljudi oko nas. Kako Mai kaže, kad je uparena nema potrebu dolaziti ovdje. Mai to osjeća. Meni ide šesta godina kako sam ovdje i dosad nisam imala priliku provjeriti to. Kako je to kad s nekim gradiš vezu, i više se ne osjećaš usamljeno, imaš li potrebu dolaziti ovdje?

01.05.2014. u 8:54   |   Editirano: 01.05.2014. u 9:16   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

ti si nepopravljivi optimista...ovo glede 120! meni je gotovo nemoguće zamisliti da budem 8 godina solo? što ne znači da je meni bilo lijepo. u stvari, bitno je da je tako kako je čovjek želio, mislio da treba. tada si nemaš kaj prigovorit (onak ugrubo jer si čovjek uvijek prigovara, barem sam ja takva da sam mogla bolje, više, jače ili pak manje)...dobro ti jutro! fali mi ovakav tvoj smireni blog...taman paše uz jutarnju kavicu!

Autor: mai_sarai   |   01.05.2014. u 9:12   |   opcije


Jutro, Mai :) Evo dok si pisala komentar, ja nadodala u zapisu i tebe spomenula. Često mislim na tebe zadnjih dana..

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 9:17   |   opcije


Da razjasnim: frekvencija usamljenosti nije ništa loše. To je samo frekvencija koju ja osjećam. A slično privlači slično, pa se onda i frekvencija pojačava.

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 9:20   |   opcije


Da nisam bila usamljena, ne bih došla ovamo. Ne bi me ovo mjesto privuklo.

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 9:20   |   opcije


Nije sramota biti usamljen. To je moje mišljenje. Ali je dobro priznati si. Ok, usamljena sam, da vidimo može li se što tu promijeniti. Startne pozicije, cilj, prvi korak, bla... i eto projekta..

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 9:22   |   opcije


a jesam i ja upravo sinoć s jednom frendicom razgovarala o samoći i potrebi da jurimo od jednih do drugih, od jednog do drugog u životu (ne samo osoba već i stvari), stalno se okružujemo ljudima koji nas u stvari troše..umejsto da zastanemo i osluškujemo...sebe. ja sam se eto zadnjih dana opet (činim to svako malo i prilično je bolno) namjerno osamila i ogradila...nekako mi se ne trčkaral od nemila do nedraga već se onako stoječki nosim sa sobom i svojom ha ha...više od dvadesetgodišnjom samoćom (solo sam od 1990.g,). i nastranu veze, ljubavne, brak i sve nešto...nije to bilo to pripadanje to srastanje, to odrastanje uz nekog i s nekim...građenje...i kad toga nema, tada se veze i raspadaju! a teško je gradit nešto kad ti je pola stoljeća...kako kad nema dovoljno vremena da se zavolimo, prihvatimo, stvaramo...za ono poslije kad nam treba samo čaša vode, dodir, topla riječ...naprosto imam dojam da smo se potrošili kaj smo imali! možda zvuči grubo, al nekak sam došla do te spoznaje...potrošila sam se tamo davne 1990.g.

Autor: mai_sarai   |   01.05.2014. u 9:26   |   opcije


Postoje različite vrste veza. Vjerujem da ljudi koji osjete pravu bliskost i povezanost u paru, mogu i dalje dolaziti ovdje ako su tu stekli drage prijatelje s kojima vole biti u dnevnom ili tjednom kontaktnu, a ne mogu zbog drugih obveze, pa se zafrkavaju s njima na blogu- to je ok. Poput odlaska na kavu s prijateljima, ali na blogu, i kad su ljudi u vezi zašto ne.

Ali ima x razloga zašto je bolje da ne dolaze više tu.

I ima jako puno ljudi koji osjećaju kako im nedostaje još samo jedan mic do potpune sreće, a koji nisu nikada došli niti na iskricu, niti na blog- ono što ti zoveš usamljenost ili čežnja za uparivanjem na neki dobar način, kvalitetan, onako da sve ima svoj klik.

Ja ponekad osjećam da neki dijelovi mene kao da više ne rade. Dugo nisu korišteni, kao npr. centar u mozgu za osjećaj sigurnosti u paru, opuštenosti u paru, povjerenja u paru....pa sam zapravo došla do zaključka, ajd ti mene prvo upoznaj, pa me razumi, pa ćemo mi daje lako izvesti sinhronizaciju kad budemo goli. A ne kontra redosljed, koji je danas uobičajeniji, ali ne pruža dugoročno zadovoljstvo.

Autor: pasemi   |   01.05.2014. u 9:27   |   opcije


Mai, je dobro rekla....paralelno s nekim rasti i "odrastati" to je jako lijepo, a ne mora biti ni seksa, a ako ga ima sigurno dobro funkcionira.

Nedavno sam imala jako ugodan fizički doživljaj s jednim muškarcem i ono što sam se pitala, a i zašto sam postala jako tužna u sebi je bilo pitanje "A kako je tek ovo onda lijepo kada se ljudi vole?".

Zato ne trči nikud Coco, dobro je ovako.

Autor: pasemi   |   01.05.2014. u 9:29   |   opcije


hah
viš kak paske razmišlja : aj ti mene prvo upoznaj , pa me razumi.......
ne mislite li da isto tako razmišlja i druga polovica ?
paske ,nemojmo biti sebični , ako želimo nešto graditi na duge staze

Autor: vuklisicaa   |   01.05.2014. u 9:31   |   opcije


u pravu si...iskrica jest mjesto ljudi koji su sebi priznali da su osamljeni! e sad, bilo bi bolje da smo svi egal...slobodni i neopterećeni onim što će biti. iako ono što je bilo opterćuj i ono što će biti. zato nam i propadaju veze jer smo ostavil toliko sebe negdje drugdje...najžalije mi je bilo kad sam recimo i srela nekog tko mi se svidi, uzajamno se dopadnemo a on..oženjen? hm...skidala sam sve svece..jer kad dođeš na dejting sajt ne očekuješ oženjenog, on tu ne bi trebao biti. ili kad dođem u moju udrugu na plesnjak razvedenih...ne očekuješ svaki put na plesnjaku tipa koji je oženjen. pa kad ti se takav svid i skontaš da je upravo taj, oženjen...dođe ti da pošalješ i udrugu i sve u tri pič.m....mene takve stvari jako smetaju..kad se moram igrati istražitelja. svaka čast onima koji odmah napišu u profilu da su oženjeni ili u vezi...ima i drugih sajtova gdje je to pravilo. pa ne tražiš nekaj tamo gdje toga nema, osim ak želiš trokut ili si sam u trokutu?

Autor: mai_sarai   |   01.05.2014. u 9:32   |   opcije


Nisam ja sebična, samo primjetim kad se nešto ne razvija.....a kad je to u početku drugi tip odnosa, a ne fizički, nego se ljudi upoznaju, onda je za pretpostaviti da muškarac koji te zna nasmijati i koji ti zna reći pravu stvar u pravom trenutku jer čita kako se osjećaš, će sigurno biti jednako tako dobar "čitač" i u "onim" stvarima.

I ne treba srljati....nego polako.

Autor: pasemi   |   01.05.2014. u 9:35   |   opcije


Nema tu "sad ću ja sebi nabaviti".....polako.
Sve što se treba dogoditi, dogodit će se.

Autor: pasemi   |   01.05.2014. u 9:37   |   opcije


Što ne znači da ukoliko Coco osjeti strahovitu želju nekog muškarca "rastrgati" npr u liftu to ne treba napraviti....treba slušati sebe :-)

Autor: pasemi   |   01.05.2014. u 9:38   |   opcije


Hej, Paske :) Već dugo ima da sam i ja shvatila kako se tzv. kemija gradi. Na prvi pogled ne mora biti ničeg. Ali kako se upoznajemo, i veze među nama jačaju, tako jača i kemija. Nema ljepšeg nego seksati se s nekim kog poznamo i volimo, i sigurni smo pokraj njega, kaj ne? I to mi je cilj. Ne zanimaju me već dugo avanture, skok u krevet pa poslije vidjet ćemo. I točno je da danas mnogi očekuju tu kemiju na prvi pogled. A to se brzo ispuše. O tomu je moj zapis o drvima. Treba skupljati drva.

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 9:38   |   opcije


ma mogla bih sad na tu temu srljati i polaka napisati cijeli traktat, pašemko, al neću! ne znam kako tko al ja ne mogu polako ak mi se netko svidi...ak me privuče! tada ga poželim...a tada su dani u pitanju a nikako ne mjeseci. međutim, meni fizička bliskost i privlačnost može biti samo dodatni motiv a ne nikako odbijanje! normalno, ak mi se netko nit fizički ne svidi, neću nit biti s njim. al ako se poklope fizička privlačnost, pa mi se osoba svaki dan sve više svidi /u bitnim stvarima/ onda me ne jebe npr ak hrče ili ako ima neke demode cipele...kužiš, ja kad nekog prihvatim i odlučim se bit s njim, tada znam zašto sam s njim. nažalost, većina se tek tijekom veze počne tražit i biva s nekim tek toliko...i to me užasava kod ljudi jer ne znaju kaj hoće, kaj mogu...etc. ljudi su tako aljkavi i površni prema sebi a onda i prema drugima.

Autor: mai_sarai   |   01.05.2014. u 9:39   |   opcije


nećem skretati temu kokinog bloga , ali moram još ovo reći
ne postoji princ na bijelom konju
muškarac kakvog si žena zamišlja , ne postoji
njega se gradi

Autor: vuklisicaa   |   01.05.2014. u 9:40   |   opcije


Paske, ja ću svoju zvijer osloboditi tek za onog pravog. Ne želim da mi se umori zvjerka.. Ako ćemo se taj pravi i ja zateći u liftu, može :)

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 9:40   |   opcije


Baš si sad mislim o nekakvim kritičnim periodima. Prvih mjesec dana. Ako prođe, prvih 3 mjeseca. Pa za napredne dvije godine. Tak je to kod mene. I onih kiritičnih sedam koje još nisam uspjela prevladati.

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 9:43   |   opcije


da, koko to se gradi...al kaj će gradit čovjek/muškarac koji je sav splašen? i svi mi smo splašeni...bojimo se svega. a opet, htjeli bi sve. nažalost, nemre se imati nešto i držati figa u džepu, a obično jedan uvijek ima figu...i stvari ne klapaju. čak i kad veza opstane cca 6 mjeseci...počnu nagrizanja...a ne daj ti bože da jedan od dvoje nešto značajnije promijeni...nema one pratnje i suradnje, nema srastanja...onog odricanja za ime umjesto ja. to smo jednom odradili (u prvom braku s djecom) i nismo više sposobni. osim iznimno...a ja nikako da shvatim da to iznimno više ne postoji, jer čak i kad se dogodi, okolnosti često nisu sklone ili kaj već?

Autor: mai_sarai   |   01.05.2014. u 9:44   |   opcije


zgodno je priznati to...
prije iskrice bila sam isto dugo sama, i prva osoba s kojom sam ozbiljnije popricala ovdje
zacudila se mojoj samoci, kao da mi je sex bio primaran a ne osoba, bas tipicno za muske.

Autor: cyberlady   |   01.05.2014. u 9:44   |   opcije


Mai :) Različiti smo. A i živimo na različite načine. Da ja imam slobodnu gajbu, tko zna kaj bi mi sve palo na pamet. Možda bi moj setup bio skroz drukčiji.

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 9:44   |   opcije


volim započet s kemijom
bilo tjelesnom, bilo mentalnom
pa onda graditi
ako se ima što graditi..ako se za dva mjeseca ne istroši sve

Autor: ANERAK   |   01.05.2014. u 9:46   |   opcije


Mai, pa kemija je prvo sto osjetimo
ako je kasnije zanimljivije onda prolazi i ostalo
samo s vremenom se muskarci brzo istrose , tesko je formiranu osobu
prihvatiti kao sebe.

Autor: cyberlady   |   01.05.2014. u 9:46   |   opcije


Meni je seks povezan s nekim konkretnim. Ako nema nikog konkretnog u mojoj blizini, onda se tjeram otprilike jedanput godišnje. Ili jedanput u 6 mjeseci, ajd. I brzo me prođe.

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 9:46   |   opcije


Ajme, kaj ja pišem!

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 9:47   |   opcije


bio bi vjerujm mi koko. eto, razne priče ovdje kruže o meni, ali ja dok sam bila živjela sa kćeri (od 2006.-2008.g.) nitko mi nikad nije došao dok sam bila s njom...čak nisam imala niti rezervni krevet za nikog ak mi netko dođe. no, potom kad sam ostala sama...hm...stvari se promijene...vidjet ćeš! jjedino kaj ti imaš malu djecu pa ti više sa cca 60 godina neće padat na pamet sex ko što je meni sa 50!

Autor: mai_sarai   |   01.05.2014. u 9:47   |   opcije


ha ha....ovo je iskreni blog...tak sam ga ja bar shvatila..nema farbanja...to posebno cijenim kod tebe...tebi čovjek nemre doć pa glumatat! a ovo s tjeranjem...ha ha...biće to zbog papigica koje imaš?

Autor: mai_sarai   |   01.05.2014. u 9:49   |   opcije


Eh, sad, ovisi kaj je cilj. Obostrani. ako je kemija, to često može biti samo seks. Ali ako je obostrana želja ne biti sam i graditi vezu, onda tu ima kruha.

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 9:49   |   opcije


Ili klapa,
ili ne klapa :-).

Autor: pasemi   |   01.05.2014. u 9:49   |   opcije


Sveukupno gledajući.

Autor: pasemi   |   01.05.2014. u 9:49   |   opcije


Uzalud se trudimo shvatiti , ovo je mjesto za instant vezu, nista vise.
Potrosis se doslovce.

Autor: cyberlady   |   01.05.2014. u 9:50   |   opcije


al, s godinama, sve rjeđe sudjelujem u kemijskim reakcijama, jer ili ih nema ili su pre slabog intenziteta za pokušaj nadogradnje, bil s moje, ili strane drugog supstrata

Autor: ANERAK   |   01.05.2014. u 9:50   |   opcije


Ma valjda, baš mi se upravo seksaju pokraj uha (papige)..

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 9:50   |   opcije


Supstrata :-)

Autor: pasemi   |   01.05.2014. u 9:50   |   opcije


Da budemo konstruktivni: ajmo se fokusirati na cilj. Što nam je cilj?

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 9:51   |   opcije


neću vas dalje čitati , jer vam svaka ozbiljna tema završi sexom

Autor: vuklisicaa   |   01.05.2014. u 9:51   |   opcije


Ajd, ako može biti "subjekt"....ali supstrat malo oštro zvuči. :-))

Autor: pasemi   |   01.05.2014. u 9:52   |   opcije


da, cyb dobro si rekla...muškarci se brzo istroše! i često mi se događalo da su oni meni postali nezanimljivi al sam i dalje ostajala u tome jer se samoobnavljam...vjerujem u gradnju odnosa...u trenutku ak nekaj nije zanimljivo ne znači da već sutra neće to opet biti. no, upravo muškarci postaju nezainteresirani...a onda bi trebale na red doć neke ženske smicalice, igre i igrice...a meni to fuj! i puštam onda osobu nek ode...ili ga još pogurnem da ode. na svu sreću, bilo je i ljudi koji su tako bili inteligentni da što su više zaranjali u moje biće sve su više bili u njemu. to i ja volim..što više nekog poznajem, to mi je viš drag i želim ga. normalno, ništa nije idealno...al pravi odnos ak ima temelja, treba se gradi..ak stoji na istom neminovno propada. mnogi ostaju u tome ne želeći promjenu. odnos mora rasti, ak ne raste...propada

Autor: mai_sarai   |   01.05.2014. u 9:52   |   opcije


Vuki, baš ti htjedoh reći. Ako mi žene imamo neke želje u vezi s muškima, to ne znači da su to odmah prinčevi. To da tražimo princa mi zvuči osuđivački. Ajd ti piši što ti tražiš. Lako je doći nekomu na zapis i prigovarati. Ajd ti o sebi malo..

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 9:53   |   opcije


i ne znam odmah u početku želi li vezu
mislim da je veza dvoje ljudi ono što se dogodi uz malo truda
previše kompromisa i promjene navika ne rezultira vezom

Autor: ANERAK   |   01.05.2014. u 9:54   |   opcije


Cybi, pa ima ovdje onih koji su se i sparili. Nisu česti, ali ipak ima. Znači, može se.

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 9:55   |   opcije


Meni je cilj da se osjećam ovako lijepo i fino kao da sam ja dalje ja. A može i u paru. E tu je caka.

Autor: pasemi   |   01.05.2014. u 9:55   |   opcije


Ane, slažeš li se da ako same želimo vezu, da nam je target skupina muških koji isto žele vezu?

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 9:56   |   opcije


Ako želimo samo seks, juuhhhu! Onda je ovo pravo mjesto.

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 9:56   |   opcije


Paske, baš neki dan pričam s frendicom o prvim danima u vezi. I komentiramo kako su ti prvi dani najvažniji. Jer tada smo skloni ustupcima, pa se prilagodimo, pa svakaj, i tu gubimo. Kakvi smo prvih dana, očekuje se da budemo i dalje. Kak veli moja šefica. Prvo stisneš remen, pa ga onda labaviš, i to je ugodno. Ali ako je prvo labav pa ga onda ideš stiskati - nije dobro.

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 9:58   |   opcije


pass..u kemijskim reakcijama sudjeluju tvari i supstrati, a ne subjekti :))

kasnije možda i postanemo neki subjekti :)

Autor: ANERAK   |   01.05.2014. u 9:59   |   opcije


ma znaš kaj je smiješno koko...i oni koji žele samo sex ne mogu ga u stvari pružit! ili nemaju plejs (ha ha pa bi stalno kod mene npr) ili nemreju toliko (ili zbog godina ili zbog posla ili zbog supruga)...dakle, objektivno puste priče! a ono što najviše mrzim je kad mi netko priča priče...a iza toga ništ!

Autor: mai_sarai   |   01.05.2014. u 9:59   |   opcije


Hm, nemojte da vam počnem kemiju objašnjavati, ccc...

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 10:00   |   opcije


Bitno je da se ljudi osjećaju dobro.
Sami, zajedno, dok se seksaju ili ne...nebitno.

Ja imam jednog prijatelja koji zadovoljava sve moje emotivne potrebe koje mogu imati muškarac i žena u pozitivnoj vrijednosti. Ponekad tražimo sve u jednoj osobi, a to nije baš realno. Ljudi su takvi kakvi su. Da li nam to odgovara ili ne, tko je kakav, i koliko nam tko može dati, to je druga stvar?

Autor: pasemi   |   01.05.2014. u 10:00   |   opcije


o tome kako su muškarci prilično osiromašeni i ogoljeni neću nit pričat. u stvari svaka prosječna žena ima više i može više nego li većina muških! žene su u stvari vrlo strpljive i vrlo obzirne prema muškarcima...a oni to nisu zaslužili. pače, trebale bi tih grublje prema njima a ne ih tetošit ko da su mimoze!

Autor: mai_sarai   |   01.05.2014. u 10:01   |   opcije


Evo, Mai, stigli smo onda do nove definicije iskrice: Iskrica je idealno mjesto za kupiti/prodati priču :) Zapravo, ovo je burza :)))
Tko ima bolju priču, bolje se proda, rastu mu dionice

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 10:01   |   opcije


ne kužim..nikad nisam kužila ovo..ako nam je samo do seksa..onda je ovo pravo mjesto..ko da se seksaš samo zato kaj ti se seksa..nemrem tak..mora me neko baš ..ono baš privući..nemrem to po dogovoru
zgodno zvuči fakfrendšip i fakat ti ostavlja slobodu..ali, ali..jebemumater, počinjem se vezati, pa mi počinje smetati kaj se i druga strana emotivno ne angažira i na kraju ostanem i bez fakfrenda :))
a, jbga, bar sam saznala da taj sport nije za mene :)

Autor: ANERAK   |   01.05.2014. u 10:03   |   opcije


paške, to sam već doni rekla onomad...pa onda ispada da bih ja npr trebala imat 5 muških...jednog za sex, jednog za emocije, jednog za izlaske i šetnje, jednog za moja intelektualna zanovijetanja...hm...a jednog majstora za popravke po kući! ma radije ništa..kao prvo, bio bi mi problem s imenima...kaj misliš da pobrkaš imena...ha ha...pa tipu u krevetu daš šrafciger a ovom na lojstri izvadiš sisu...ha ha

Autor: mai_sarai   |   01.05.2014. u 10:03   |   opcije


Moja greška, Ane :-)- danak neiskustvu :-)))

Autor: pasemi   |   01.05.2014. u 10:03   |   opcije


Coco, ni jedan kojeg sam upoznala nije mi odgovarao za dozivotno, kaj mogu
i tak mi je svejedno vise, odustala sam , i pase mi mir, a ovi sto su se uparili
to je uvijek otvoren bunar, nikad ne znas tko ce upsati.

Autor: cyberlady   |   01.05.2014. u 10:04   |   opcije


tak je ane, probaš to i ide neko vrijeme...al npr u mom slučaju kad sam tog svog fakera jednom pitala da odemo u kazalište a on reče da je to za malu djecu, više ga nisam pustila u svoj krevet! potom se žalio i htio ići..al ja više nisam. i više mi ne trebaju fakeri, što ne znači da nemrem ak mi dojde s takvim završit. al teško!

Autor: mai_sarai   |   01.05.2014. u 10:04   |   opcije


To, Ane....klapa do jedne mjere i onda se dogodi to tvoje....postane ti malo, pa se zakomplicira, jer se počinju "punit gaće" što će biti poslije....e pa nema poslije. Na taj način pogotovo nema.
Baš si lijepo objasnila situaciju. Treba tu znat držati distancu, pa ju popustiti, a to je jako komplicirano....postane naporno. Zato to žene ne vole...u jednoj točci bi voljele taj osjećaj pripadanja i sigurnosti. To je biologija, mi tu ne možemo ništa s glavom. To je tako.

Autor: pasemi   |   01.05.2014. u 10:06   |   opcije


Mai ti trebas spojiti tu petoricu, vidis a ja pokusavam od jednog napraviti pet, jadnik moj :)))

Autor: cyberlady   |   01.05.2014. u 10:07   |   opcije


nažalost, koke jako si u pravu! upravo ko burza...ovdje se tako dobro plasiraju priče, ali malo teže kupuju. zato i priče traju tako kratko...zašto? zato što su falične...stalno nešto nedostaje! svatko stavi malo celofana i upakira. ali jedno je kad skineš celofan pa ipak ostane nekaj za uporabu a drugo je kad skineš celofan i ostane...ništ! e takvih ništ je do zla boda puno ovdje. imam iskustva i znam kaj pričam...nisam ja bila toliko naivna, već često valjda ko vodenjak hoću vidjet dokle može ić ljudska zloba, jal, jad...ma općenito..što čovjek može! od svojih vrhunaca do tamnih jama. i raspon je doista..ajme! da nisam bila na iskrici mislim da bi mi život i pojam o životu bio mnogo siromašniji...tolike ljude sam srela, upoznala, spoznala....

Autor: mai_sarai   |   01.05.2014. u 10:08   |   opcije


Coco, i ova ti dobra, meni stalno drze predavanja, ali nakon prekida :))))
inace sam savrsena dok sam u vezi, tko je tu lud onda? :)))

Autor: cyberlady   |   01.05.2014. u 10:08   |   opcije


A jeste opasne! Znate kaj je meni bitno? Da volimo u globalu slične stvari, recimo prirodu. I da ne pije i puši, ajd. I jako mi je bitno - da me ne osuđuje. Ono, kak si to mogla napraviti? To me odmah odbije. Ili kad mi drži predavanja... Uh.. Dakle, da me ne osuđuje, čak ni u šali. Jer niti ja njega ne osuđujem. To vrijedi i za prijatelje, a za partnera uvjet no. 1.

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 10:08   |   opcije


mai..kad pogledam tipa i ak mi se zatresu noge, našpinče cice i ovlaži pica..to je taj !
i gotova priča
to je startna pozicija za gradnju i nadogradnju..meni.

drugo je pitanje volje i namjera

Autor: ANERAK   |   01.05.2014. u 10:10   |   opcije


Idem vježbati matematiku :-)*

Autor: pasemi   |   01.05.2014. u 10:10   |   opcije


da, koko...i sad zamisli sve pet u priči...i traje ona npr 5 mjeseci..i baš si onak pašete ko prst i nokat. i odjednom on samo kaže (nije važno nekim povodom jer nešto uvijek iskrsne u žviotu) a ne mora bit druga ženska...čuj, ja nisam više za vezu! zato jer npr. dok ste krenuli posao mu je bio zakurac i on je bio na koljenima...a potom mu se posrećilo i postao je uspješan...i naprosto ti si mu više nepotrebna! kužiš, on ima novu igračku..s.voj posao! i takvih bih ti priča mogla napričati na desetke...uvijek nešto se dogodi što te zaskoči? dakle, jesi tolerantan ali neke stvari ipak nemrem predvidjetii nemreš prek njih preći....jer npr zasere u nekoj bitnoj stvari?

Autor: mai_sarai   |   01.05.2014. u 10:11   |   opcije


Što sam ja spoznala na iskrici? Hm... koliko duboka može biti nečija bol, i koliko ljudi mogu biti nesretni. A to upakiraju u bijes. A opet, kažu da je bolje biti bijesan nego depresivan, pak im ne zamjeram. Jer se s pomoću bijesa još može izvući, ali kad se potone u bezizlaznost, onda je puno teže..

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 10:11   |   opcije


Ane, sad si nahebala ;)))

Autor: cyberlady   |   01.05.2014. u 10:13   |   opcije


E, Mai, ovo ti je dobar point. Kad je netko s nama jer mu je trenutno loše, pa smo mu ajd i mi dobre. Imam i ja takvih iskustava.. Doduše, bila sam i ja s nekima zato kaj sam imala ograničenja, pa si privremeno 'spustim cijenu'. I osvijestila sam to. Prvo, doba moje snižene cijene je prošlo, muški imali ste priliku a niste ju iskoristili :) Drugo, kad kod nekog naslutim da je u takvoj minus fazi, bježim glavom bez obzira.

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 10:15   |   opcije


paske, ja ne samo da nisam u stanju popustiti u tom trenu, ono..ne bih li zadržala status quo, nego pritisnem.
jer fakat su mi te situacije neizdržive..ne funkcioniram više izvan toga..opsjednuta i opsesivna..
i što prije riješim to, to bolje.

Autor: ANERAK   |   01.05.2014. u 10:15   |   opcije


sajb, zakaj sam sad najebala?

Autor: ANERAK   |   01.05.2014. u 10:15   |   opcije


Coco, ma koja crna bol, cista zloca
da ih boli popravili bi situaciju, a depra je nesto drugo, kad ne mozes recimo pronaci posao, to je depra.
ne pusim ja tu ove tuzne price.

Autor: cyberlady   |   01.05.2014. u 10:15   |   opcije


ha ha suglasna ane! no, to se tak rijetko desi da bih i ja bila ko koko...8 godina samoće! dakle, ipak dam i ovim a drugima šansu na koje mi se dogodi ovo prvo u drugom ili trećem pokušaju? no, ako se ne dogodi ni tad, pići kući propalo, nema šanse da s takvim bilo što započnem. no nismo svi isti...očito smo ti i ja ane visoko frekventne...odmah primamo i odašiljamo signale a neki drugi odašiljač (vrh) ih prima ha ha

Autor: mai_sarai   |   01.05.2014. u 10:16   |   opcije


pazi na jednadžbe s dvije nepoznanice..teške su ;)*

Autor: ANERAK   |   01.05.2014. u 10:16   |   opcije


izgleda mai da je tako ..:))

Autor: ANERAK   |   01.05.2014. u 10:17   |   opcije


Ane, javi kad pogledas na peveteu :)
evo meni danas stizu krasne ponude vec
valjda im se odmah dize, kaj ja znam :)

Autor: cyberlady   |   01.05.2014. u 10:18   |   opcije


Zloća proizlazi iz ranjenosti. Ranjen čovjek je zločest. I ranjeni pas. Bol deformira ljude i životinje, i sve... Što ne znači da ću im se podmetnuti da me gaze.

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 10:19   |   opcije


A kaj mislite o ovom 'spuštanju cijene'?

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 10:20   |   opcije


sajb..na pvt-u mi sami mlječnjaci
nezanimljivo, skroz

Autor: ANERAK   |   01.05.2014. u 10:21   |   opcije


Sad one pevetiraju, ccc..

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 10:21   |   opcije


o kojoj cijeni i čega cijeni se radi koko?

Autor: ANERAK   |   01.05.2014. u 10:22   |   opcije


i spuštanju ?
pliz, pojasni

Autor: ANERAK   |   01.05.2014. u 10:22   |   opcije


al evo ovo jutros...mi normalno pričamo o odnosima s muškarcima...a gdje su oni? osim vukija koji je privirio...nema! ak je zajebancija i ismijavanje, tu su. ak ćemo ozbiljno pričat, nema ih! iako im nije lako...stoljetna uloga muškarca je poljuljana i oni su naprosto...okamina! takvi kakvi su navikli biti...u stvari oni su osobe koje savršeno funkcioniraju u braku...natovari ih, daj im obveze i nek tegle. normalno, priroda im je dala kuruzu koja ih vodi sa strane i trče za svakom suknjom (ak doma nemaju istu). tak da mene ne čudi kaj su muškarci izgubljena bića nakon razvoda i raspada obitelji! dobro je oni koji se opterete poslom pa tu nađu sebe, ali dobar dio njih je u raznim penzijama (sa 50 jbt pa to nije za ljude) i eto ti propasti! a žena više nije majka i neda joj se glumit patera familijasa. žena se razvodom konačno oslobodi i muža i djece i želi slobodu i da u njoj uživa. i tada postajemo nebo i zemlja...dvije posve suprotstavljene strane svijeta! zato nam takvi i jesu odnosi nakon 50!

Autor: mai_sarai   |   01.05.2014. u 10:24   |   opcije


Napisala sam u komentaru gore. Kad si sami spustimo cijenu zbog nečeg jer smo u minusu i spetljamo se s nekim, pa nam to nakon nekog vremena dojadi

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 10:24   |   opcije


sat ti pvtiraš :P
daj se skoncentriraj bar malo na nas..;))

Autor: ANERAK   |   01.05.2014. u 10:24   |   opcije


da, ane kaj je tim mladim dečkima da tak sline za babcima ko ja? pa kaj to malo pičke kaj im treba stvarno tolko vrijedi...nema dana da ne dobijem na desetke poruka od ovih od 20, 30...a bome i ovi od 40 sline da to nije normalno. nije tolko prije to bilo?

Autor: mai_sarai   |   01.05.2014. u 10:25   |   opcije


Nisam skoro 7 godina pevetirala, osim s curama tu :)

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 10:26   |   opcije


nisam si određivala cijenu
nisam roba
niti drugima određujem cijenu, jer ih ne smatram robom
mada kad se realno sagleda, svi mi jesmo roba i imamo cijenu
al mi nekak draže mislit da nismo
jbga..malo samozavaravanja

Autor: ANERAK   |   01.05.2014. u 10:27   |   opcije


Čuj mene, nije 7 nego 5 :)

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 10:27   |   opcije


da, koko..mi žene smo sklone tome! da ugodimo svom muškarcu, sebi spuštamo cijenu...kako bi on bio veći, jači..pa se onda time zajebemo. jer budala misli kak je fakat bolji kak može više...etc...to mi se ne jednom obilo o glavu...no sama sam si kriva. općenito, ljubaznost prema muškarcu može biti dvosjekli mač. to su nas učili, trenirali još u obitelji da žena mora bit uslužna, na dohvat ruke, na usluzi...jebeni odgoj! a kakve su tek naše mame bile...na svu sreću, mi smo svoje kćri malo drugačije naučile...mene sad čak ponekad srce boli zbog mojih zetova kakve su kćeri prema njima...a ovi ih bom poštuju više no što su mene moji!

Autor: mai_sarai   |   01.05.2014. u 10:28   |   opcije


Ma dobro, ja sam nekak još uvijek na burzi. Ali činjenica je da kad nam je samopouzdanje poljuljano, da smo skloni pristati na stvari na koje inače ne bismo. A tako i drugi reagiraju.

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 10:29   |   opcije


mai..normalno je.
ne misle s nama bit u vezi, ne misle nas držat za ruku, ne misle nas ženit :))
samo jebat.
nema opasnosti od trudnoće
često imamo prostor
i smatraju nas realnim u očekivanjima

a mi navodno imamo više iskustva od njihovih vršnjakinja

Autor: ANERAK   |   01.05.2014. u 10:29   |   opcije


E, da, Mai, ili zato da nekako pomognemo muškarcu s njegovim samopouzdanjem. I onda on odleprša na krilima koja smo mu mi napravile... Jebga..

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 10:30   |   opcije


Da ne bi. I to sam poglavlje zaključila.

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 10:31   |   opcije


:)

Autor: bozicnica   |   01.05.2014. u 10:33   |   opcije


Društvo, lijep je dan, idem... uživajte i ljubite :)

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 10:33   |   opcije


sve je to točno ane, al svejedno...kak se mogu tak jeftinjaka prodavat! jbt pa mladost je ipak mladost..sama po sebi poželjna...ja sam ipak odrasla u nekoj drugačijoj kulturi i poimanju vrijednosti...i ljubavi! a bome i sexa! ha ha
živjela sexualna revolucija!

Autor: mai_sarai   |   01.05.2014. u 10:33   |   opcije


koko..moje je samopouzdanje obično poljuljano kad se zatreskam..nekak se raskeljim
a još uvijek se zatreskavam, što mnogi smatraju infantilnim.
dakle..da..pristajem na neke ustupke ..ali to je već u situaciji koja se vrti
možda je to greška
krivi način pokušaja zadržavanja osobe s kojom mi je ugodno

no, i ti kompromisi imaju granicu..uvijek istu
te granice nisam pomicala.

Autor: ANERAK   |   01.05.2014. u 10:33   |   opcije


da, vrijeme je za gibat...uživajte u danu...uglavnom osamljenom! čak i vi koji ste uz nekog...osamljeni!

Autor: mai_sarai   |   01.05.2014. u 10:34   |   opcije


Mislim da imamo samo jednu priliku u životu za pravi početak.

Autor: bozicnica   |   01.05.2014. u 10:34   |   opcije


je dnu

Autor: bozicnica   |   01.05.2014. u 10:35   |   opcije


mai..ne prodaju se :)
nude isto za isto

seks za seks

da seks vežu uz emocije, ne bi tipkali naše profile, niti nam se obraćali

Autor: ANERAK   |   01.05.2014. u 10:35   |   opcije


kasnije dolaze nastavci ili varijacije na temu.

Autor: bozicnica   |   01.05.2014. u 10:35   |   opcije


ane, uvijek stignemo izaći iz te faze...dotle, ja ću uć u nju čim mi se ukaže prilika! lijepo je bit zatreskan...tako se najbolje ispremiješaju hormoni, neuroni i tak...o sexu da ne govorim (normalno, onom iz privlačnosti i želje) ...a patit ću sutra!

Autor: mai_sarai   |   01.05.2014. u 10:36   |   opcije


uz malo sreće, nastavci ili varijacije mogu biti bolji od početka.
ali nisu za istać početak.

Autor: bozicnica   |   01.05.2014. u 10:36   |   opcije


što i nije tako loše.
samo se treba opustiti.
Najteži dio posla je ionako iza nas.

Autor: bozicnica   |   01.05.2014. u 10:37   |   opcije


i ne vidim razliku između upucavanja mladog muškarca starijoj ženi u odnosu na upucavanje starijeg muškarca mladoj ženi.

svodi se na isto
u prvoj varijanti, mladi muškarac koji je potentan, može nama starijim ženama pružiti zadovoljstvo u seksu koje nismo osjetile već godinama
jednako, starijem muškarcu je mlađa žena u počtku poput viagre..(kasnije ju ipak mora trošit..:))

Autor: ANERAK   |   01.05.2014. u 10:37   |   opcije


Eh, jesam karakter. Božo, eto meni se čini da moja prilika za pravi početak nije bila u mojih prvih 50 godina života.

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 10:38   |   opcije


pitanje je jedino kaj je mladom tipu tu viagra?

Autor: bozicnica   |   01.05.2014. u 10:38   |   opcije


uostalom..bila sam ljubavnica 20 godina starijem muškarcu (on je tada bio sada mojih godina)..punih 7 godina..

Autor: ANERAK   |   01.05.2014. u 10:39   |   opcije


Trebala je biti.
Ali nisi bila dovoljno mudra.Kao ni većina.
Što je opet dobro..bokte, ne bi bilo djece da smo bile premudre tad.

Autor: bozicnica   |   01.05.2014. u 10:39   |   opcije


mladom tipu ne treba viagra :)
bit je seks

Autor: ANERAK   |   01.05.2014. u 10:40   |   opcije


Zato kaj znaju da od starijih žena dobiju sve.Odmah.

Autor: bozicnica   |   01.05.2014. u 10:41   |   opcije


Meni to malo ide na živce.

Autor: bozicnica   |   01.05.2014. u 10:41   |   opcije


s druge strane..trebala bih biti nta u nizu starijih da mi bude zaista dobro s njim.Jer su zapravo neznalice.

Autor: bozicnica   |   01.05.2014. u 10:42   |   opcije


a ako sam nta u nizu..s malim nekaj ne štima.

Autor: bozicnica   |   01.05.2014. u 10:43   |   opcije


a ponekad imaju i dodatnih motivacija :)
ovisno o mikropatologiji odnosa s mamom :)

Autor: ANERAK   |   01.05.2014. u 10:43   |   opcije


meni su oni lijepi samo za gledati.

Autor: bozicnica   |   01.05.2014. u 10:43   |   opcije


Tako mislim i za veliku razliku u godinama partnerice kod starijeg muškarca.
Nije to baš zdravo.

Autor: bozicnica   |   01.05.2014. u 10:44   |   opcije


kaj ti ide na živce?
to kaj od starijih dobiju sve ili ?

Autor: ANERAK   |   01.05.2014. u 10:45   |   opcije


ali opet..tko voli nek izvoli.
Ako zaglavinjam sama i ostanem bez umjetnog kuka..jednog dana ću si ziher ubosti nekog mlađeg momka iz gušta.

Autor: bozicnica   |   01.05.2014. u 10:46   |   opcije


Na živce mi ide ta fama o milficama.

Autor: bozicnica   |   01.05.2014. u 10:46   |   opcije


zakaj ti ide na živce?

Autor: ANERAK   |   01.05.2014. u 10:47   |   opcije


Jer stvar nije sporadična, više je pravilo.
I zapravo..izgleda kao osveta ženskog roda muškarcima.

Autor: bozicnica   |   01.05.2014. u 10:47   |   opcije


Dugoročno nije dobro.
Mislim da starije osobe naprave štetu mlađima koje smotaju zahvaljujući svom iskustvu.

Autor: bozicnica   |   01.05.2014. u 10:48   |   opcije


Kajaznam..maznem sad nekog tko je u kasnim dvadesetima..Jebemu, treba imati zdravu glavu za započet život.

Autor: bozicnica   |   01.05.2014. u 10:49   |   opcije


bozicnice, bozicnice.....kakvo si ti veliko dite!
"da kod straijih dobiju odmah"....
bice i oni tako misle....pa pisu, pisu, pisu.....a ono babe ne daju, pa ne daju.....koja zabluda.
a mlade cekaju....uzalud.

Autor: malamaza7   |   01.05.2014. u 10:50   |   opcije


Nije fer od mene.
Tako ti ja to gledam.

Autor: bozicnica   |   01.05.2014. u 10:50   |   opcije


Ma..daju.
Jednako kao i dide.Još se i više trude..sto posto.

Autor: bozicnica   |   01.05.2014. u 10:51   |   opcije


Bas me ovo nasmijalo. Za ne virovat.

Autor: malamaza7   |   01.05.2014. u 10:51   |   opcije


Ja mislim da to nije fer.

Autor: bozicnica   |   01.05.2014. u 10:53   |   opcije


boža, možda bi bilo dobro odrediti neke dobne granice..u ovoj priči
smatram da se šteta koju je bilo tko kome mogao nanijeti u nekom psihološkom smislu dogodila prije no što se dođe u situaciju izbora mlađeg partnera..

čekaj..milfice su one koje biraju partnera mlađe 20 i više godina, a kuguarke su one koje staju na granici od 15 razlike?

pitam se, zakaj muškarci koji biraju žene mlađe od sebe 25 i više godina nemaju neki naziv onak..literarni ?

Autor: ANERAK   |   01.05.2014. u 10:53   |   opcije


Srica moja da ja nista ne znam.....pa po svom....uvik isto....nema greske....ne smetaju mi ni mlade ni stare....ljubac!

Autor: malamaza7   |   01.05.2014. u 10:53   |   opcije


i ne zajebaji više..:)))

Autor: ANERAK   |   01.05.2014. u 10:54   |   opcije


Briga me za muškarce.
Mogu razmišljati samo kao žena.

Autor: bozicnica   |   01.05.2014. u 10:54   |   opcije


Slatki su, mladi, blesavi..
ali nije fer.

Autor: bozicnica   |   01.05.2014. u 10:55   |   opcije


i kvit.

Autor: bozicnica   |   01.05.2014. u 10:55   |   opcije


idem klince izvest nekam.
cmokcmokcmok

Autor: bozicnica   |   01.05.2014. u 10:56   |   opcije


:))
cmok

Autor: ANERAK   |   01.05.2014. u 10:57   |   opcije


btw, sajb..pvt mi prazan i čist ko i proteklih 100 godina :)
samoreklama nije upalila..jbga..:))

Autor: ANERAK   |   01.05.2014. u 11:04   |   opcije


kaj si samo osam let bez frajera
kokošanelko?
ja sam cijeli život bez njega
pa se ne žalim
kaj će mi frajer!

Autor: medjunoznabajka   |   01.05.2014. u 11:17   |   opcije


Hello, nisam čitala sve komentare...ali Koki...nemoj mi zamjeriti...imam potrebu biti brutalna. Ako ti se ne bude svidio komentar..obriši ga. U mnogim stvarima, koje si do sada pisala...potpuno sam te razumjela..jer i sama znam dobro znam kaj znači biti sama....zaposlena i imati majušnu djecu. Godine zaista prolete..i ne skužiš da puno toga jednostavno nije došlo na red. Ti nisi...ali ja jesam..imala pokušaje uparivanja..i ne ide to...kaj je -je! Ne s malo djecom...hrpom obveza...i poslom. Međutim..(sad slijedi brutalni dio) ...moja djeca su sad velika..i ne trebaju me u onoj mjeri kao prije...no, ja u međuvremenu nisam zakoračila u 50-tu. Ne znam kaj ti očekuješ u tim godinama ..s tim teorijama faza udvaranja, našetavanja, upoznavanja..u beskonačnost...s tendencijom da je to 'pravi' put..koji donosi 'pravog' muškarca??? ...Sorry...ali s toliko godina u guzi....vrlo si prestara za bajke. Ok..kužim, nisi se stigla baviti tim pitanjima...no poanta je da ćeš ili morati 'brzo' poloviti zaostatke...ili promatrati još 10-ak i više godina..kako se ipak ne događa ono kaj si si ti zamislila ispravnim i pravim. Jednostavno nisi u poziciji uvjetovanja takvog čega. Dapače...to si danas ni mlađahne djevice, vrhunskog izgleda, porijekla i ne znam čega...ne mogu priuštiti...a kamo li ti!? Ili ja..svejedno. Nema potrebe da u tim godinama radiš farsu od sexa....jer 'trenutak' kad će do njega doći....besmisleno je uvjetovati ičime. Prvo jer ni tada nije garancija - ničega..a kamo li neke 'vrijednosti' tvoje ili njegove.....i drugo, zato kaj na taj način...čak i da uspiješ izmanipulirati nekakvog tipa da toliko skakuće oko tebe....zapravo dobivaš psiha. Poremećenu osobu..koja TEK nije garancija za išta vrijedno po tebe...i tvoju djecu. Zapitaj se samo kakav je to frajer...tj. kaj je to u njegovoj bulji i psihi....ako te kao osobu za suživot procjenjuje po 'čuvanju' za sex!?? Kaj si..nevina cura? Nisi. Osim toga...nije ni tvoja vagina 'roba' koja se čuvanjem 'na hladnom' ..trži po 'većoj' cijeni. To je užasan apsurd...i zapravo pokazuje nekakvo ograničenje. Psihološke prirode. Tvoja intima je dio tebe..i ti time raspolažeš cijelog svog života. Kako ćeš s nekim izmjenjivati riječi, misli, šetnje, druženja, kave, klopu, poljupce i ostalo...tako ćeš u taj odnos (ako ćeš uopće od njega nešto i htjeti) uložiti i intimni dio sebe. Ništa ne možeš uvjetovati. Ništa. Nije muškarac pas...pa da ga vaginom treniraš. To je jadno. I za tebe i za njega ako na to pristaje. Uglavnom...kad budeš spremna posvetiti se uparivanju...budi sigurna da tome pristupaš otvoreno...a ne u rukavicama. Čak i ako fulaš....to je normalan rizik, koji prihvaćaju baš svi na svijetu..i muškarci i žene. Ne glumi naivnu djevojčicu..nezrelu i neprilagođenu vremenu u kojem se nalazi...nego odrasti i budi žena ..koja ne 'prodaje' svoju vaginu...tj. ne stavlja u zalog za obećanje 'trajnosti' ili poštivanja tebe kao osobe. To se očituje na drugim stvarima...ne vaginom. ... i da...dotjeraj se tu i tamo...ne uvjetuj sve i svašta..pod parolom - takva sam. Jer takva....zapravo si nazadna...ne posebna...i izabrat će te samo kreten. 100%. Takve traže sjebani muškarci. Sumnjam da to želiš. cmok.

Autor: PAMELA_007   |   01.05.2014. u 11:21   |   opcije


Usamljen biti je tesko za nekoga jako tesko

Sam biti cak stavise je pozeljno
/ danas je sve vise ljudi koji zive sami i zadovoljni /

Bolje biti sam
nego ono " drzi ga scepaj ga nedaj ga jer je muskarac"

Autor: sanchainusrcu   |   01.05.2014. u 11:39   |   opcije


Da, Božo, tad (prvih 50) nisam bila dovoljno mudra. Ili nešto drugo nisam bila dovoljno. Ili sam bila previše nešto.. That's life. Lijepo mi je što danas znam to što znam i uživam u stvarima u kojima uživam. Kako će biti za 20 godina, i hoće li uopće biti, vidjet ćemo.

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 12:29   |   opcije


O razlici u godinama nemam nikakvo mišljenje, osim - ne zanima me.

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 12:29   |   opcije


Pam, čitam tvoj komentar, i pitam se - što te je navelo da nadrobiš sve ovo što si nadrobila?

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 12:29   |   opcije


Koji te je dio mojeg teksta okinuo?

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 12:30   |   opcije


Fakat ne kužim. Pišem o usamljenosti. Možda bi ti Pam trebala pročitati komentare. Moja se generacija nije zgrozila nad ovim tekstom. Niti nadamnom. Ove tu cure me poznaju i uživo, vidjele su me i više od jedanput. Kao što si me ti vidjela.

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 12:33   |   opcije


U tvojem komentaru ima nekoliko uvreda. Ne znam čime sam ih zaslužila. Od tebe. 15 godina mlađe. Misliš li stvarno to sve o meni što si napisala, ili ti je samo loš dan?

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 12:35   |   opcije


I otkud ti ovo s mojom vaginom? Znači, ipak si čitala komentare? Eto, čudom se čudim.

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 12:37   |   opcije


E, Pam, ne budem ti napisala draga jer mi trenutno nisi draga, ovaj komentar govori o tebi, o tvojim strahovima, o tvojim nenadanjima, a ne o meni. Iako je usmjeren prema meni. I zakaj, kak veliš, imaš potrebu biti brutalna?

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 12:39   |   opcije


Farsa od seksa? Hm..

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 12:40   |   opcije


"To se očituje na drugim stvarima...ne vaginom. ... i da...dotjeraj se tu i tamo...ne uvjetuj sve i svašta..pod parolom - takva sam. Jer takva....zapravo si nazadna...ne posebna...i izabrat će te samo kreten. 100%. Takve traže sjebani muškarci. Sumnjam da to želiš. cmok."

Bome, krenulo te.. A čemu ovaj cmok na kraju nakon takvog teksta?

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 12:42   |   opcije


Pam, znaš li što rade klinci u školi moje djece? Režu se žiletama, po rukama. Režu se kad su u bedu. Cura ga ne pogleda, on se reže. Imaju duge rukave da se ne vide ti rezovi. Sretna sam što se moji klinci ne režu.

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 12:46   |   opcije


7 i 8 razred.

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 12:46   |   opcije


E, a to što se ne režu, možda je i moja zasluga. Možda je moj optimizan zarazan. Možda time što držim atmosferu doma. I mama (ja) im nije u bedu, i još uvijek se nada svemu lijepom. Iako je 50+.

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 12:48   |   opcije


Išla sam čitati komentare ispočetka jer mi se sviđaju:) I vidim jedan koji moram korigirati: Dakle, nisam na burzi. Napisala sam da sam još na burzi, misleći - na temi burze. Da ne bude zabune. Tko zna tko ovo čita...

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 13:23   |   opcije


btw pretekla si me u reakciji na pamin komentar! ne znam kako će ti se dopasti ovaj moj, a niti njoj...al ponekad valja riskirati i reći što misliš. pokušat ću bit diplomata, iako ovo kaj ću reći nije diplomatski! dakle, ne mislim da ti trguješ svojom vaginom...ja bih rekla pičkom. očito te pam ne poznaje dovoljno. ja mislim da se ti nisi pojebala ne zato što misliš da ti je ona sveta krava (isprika al ja neću spominjat vaginu već ću bit vulgarna i nadam se da mi nećeš zamjerit jer znat da niti mene niti tebe to određuje). da si imala priliku onak kak ti osjećaš da si srela neko muško koje bi ti sjelo, učinila bi to svim svojim bićem. takvom te ja ćutim i prepoznajem, iako te ne poznajem! nas dvije se ovlaš poznajemo al mislim da te osjećam kao osobu, ženu! dakle, nisi žena koja će se ponašat po principu....pojebat ću se, pa ću se pokajat! stojiš sa svim svojim, čak i iza pogrešnih postupaka. u tom smislu mislim da te pam nije prepoznala..i da je pogrešno zaključila o tebi da trguješ svojom p. tj. da ćeš ju dat u promet tek kad bude garancije da je nekaj dobro. naprosto se tak osjećaš i tak djelaš! to je taj sklad. ja sam sebi nekoliko puta rekla...e sad nećeš! pa jesam. zašto? zato jer sam to ja. i čemu biti neprirodan. općenito, često doživljavam i sama da moje zapise ljudi drugačije tumače od onog kaj sam htjela reć. vidim da i tebe često drugačije shvaćaju od onog kaj si ti htjela...kaj jesi. nadam se da ne zamjeraš pam i da ona to nije učinila u nekoj zloj namjeri...dapače, imam dojam da je dobrohotna! no, fulala je. ponekad nam i takve posve pogrešne procjene drugih služe nečem...da vidimo kaj nismo rekli a ipak su drugi upravo tako shvatili. dobar je danas i vegin blog, al ja sam druga osoba od nje! stoga njezino promišljanje nije i moje..iako ima sentenci koje su prokleto univrzalne! ja vjerujem da čovjek/žena ima drugu, treću, petu...desetu...priliku! u svakoj nešto gubi ili dobiva...čemu onda završiti život nakon proste reprodukcije (braka i djece) i prepustiti se svom egu? to je vega, al to nisam ja. ja i nadomak 60. vjerujem da mogu svoje biće dijeliti, množiti...učiti primati, davati...držati se za ruku i šetati npr...ili samo razgovarati! uvijek će mi biti ljepše s nekim dragim bićem (ne nužno muškarcem) al ipak, drug mi je draži od..drugarice ! ha ha

Autor: mai_sarai   |   01.05.2014. u 13:40   |   opcije


1. rekla sam da nisam čitala SVE komentare.
2. i da obrišeš ako ne možeš podnjeti
3. nigdje nisam rekla da su tvoja djeca ili ti nesretna ili negativna
4. poanta mog komentara leži u nekoliko tvojih zapisa, teorija i sl. u kojima se ponavlja isti obrazac
5. skraćeno: zašto uvjetuješ dugotrajna natezanja prije sexa? Je li sex nešto prljavo za tebe?
6. Misliš da nemaš kaj ponuditi za poštovanje, osim vagine? Zbilja? Bit će si onda vrhunska sex majstorica, koja ne treba razvijati ni jednu drugu vještinu i crtu osobnosti, jer je dovoljno ono što radi u krevetu!? Jesi li?
7. Nigdje te nisam uvrijedila. Nigdje.
8. to je kao da dođeš u banku po veliki kredit a tamo ti službenica mora nekako reći : nemate dovoljno velika primanja za takav kredit. Tako je kod tebe. I kod mene. Kod svih nas, koje imamo više od 20..i brakove iza sebe i djecu i godine.
9. naravno, ovo uopće na znači da su muškarci koje eventualno priželjkujemo - premija, ali uvjetovati povjerenje, pristup i šansu....treba na drugi način...a ne celibatom.
10. na kraju...koliko misliš da ćeš u 3 - 6 mj. nekoga stvarno upoznati? Fritzl je živio pol života sa svojom ženom....i koliko ono godina zatočenom kćerkom u podrumu?
11. sve u svemu, samo želim reći da teorije kojima si se natovarila...osim što te nepotrebno tlače....zaista neće polučiti rezultat kakav priželjkuješ.

Autor: PAMELA_007   |   01.05.2014. u 13:44   |   opcije


Hej, Mai :) Fala ti na tvojem komentaru, nas dvije se generaicjski prepoznajemo, odrastale smo u istom vremenu, i kužimo se. Ako i ne, dozvoljavamo da smo različite.

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 13:51   |   opcije


Da pojasnim: Moja vagina je moja vagina. I ja s njom radim kaj me volja. Pustim ju u promet kad mi se hoće, ili ju ne pustim kad mi se neće. Jesam li dužna nekomu polagati račune zato?

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 13:52   |   opcije


mai...svaki put kad vega napiše zapis na tu temu...ja nemam kaj dodati..osim kaj me ponekad štrecne da sam u k*rcu kad sam do tih spoznaja došla već u ovim godinama....a ona tek sad. Zbog toga mislim da se možda više zabavljala u životu....ali...ne pada mi teško to što znam..i što sam spoznala. Ja najzad ne vidim propust niti smatram da se ima za nečim žaliti i u kokinom slučaju. No...iskreno...zasmetala me reakcija na božinu dobronamjernu i realnu sugestiju. Čitajući tada njene komentare i razmišljanja....shvatila sam da želi igrati igru, koju je..jbg..prerasla. Sorry kaj sam ja to tak shvatila...a tak sam i reagirala.

Autor: PAMELA_007   |   01.05.2014. u 13:53   |   opcije


Put do moje vagine nije jednostavan. Nekad je možda i bio, kad sam bila mlađa. Sad ide kroz srce. I to je moj izbor. Zato jer je meni moja vagina jako vrijedna i ne želim da mi po njoj prčka netko bez veze. Žao mi je što od rane mladosti nisam jednako mislila. Ako treba, bit ću i godinama na suhom. Smeta li to komu? Trpi li netko zbog toga?

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 13:55   |   opcije


Ipak sam dobro postavila komentar. Koki...to je to. Ovaj komentar je rekao sve što govoriš kroz blogove već neko vrijeme. Ja sam samo vrlo razmotano od celofana...rekla kaj mislim o toj postavci stvari. Da se ne ponavljam..pročitaj opet moj komentar. Ili nemoj.....ionako svatko bira svoje puteve sam. Meni bu žal...i fakat bude...kad zbog odabira tog načina...privučeš potpuno neprikladnu osobu u svoj život. :)

Autor: PAMELA_007   |   01.05.2014. u 14:00   |   opcije


Pamela, ne znam kaj ti je. S kojim pravom ti meni držiš prodiku? Ajd ti sredi svoj život, nađi čarobnu formulu, onda ćemo razgovarati.

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 14:02   |   opcije


vidiš koko...meni je taj tvoj izbor...tvoj izbor i poštujem ga. isto kao što poštujem i vegin koja je još i kod prvog muža završila s muškarcima u njenom životu. i izabrala bedinanje svoje mame. i tebe razumijem pam da si iako jako mlada i još nisi ništa prošla al si stekla mudrost kao da jesi...i ona ti daje pravo da radiš kako misliš da trebaš! no, ja mislim da u svemu ovome kaj sam navela (koko, vega, ti) jedino ti griešiš! no, možda ja griješim jer te ne poznajem...ali...na neki jednaki način sve smo vrlo isključive...ja u tome da ne želim samački život i ulijećem iz priče u priču u porazi za svojim svetim gralom, koko koja ne želi sex dok to ne bude ljubav prava, vega koja se prepustila užicima jela i pila i intelektualno je sama sebi dovoljna i nitko više nema šansu da je "zasjeni" u njenom životu....ti pam, koja si na temelju nekoliko loših iskustava i svojih odabira zaključila kako život sa muškarcem, očekivanje jednog lijepog odnosa i života, nema šanse? dakle, svaka je isključiva...a u stvari time najviše isključujemo same sebe! no, jedno je vidjeti sve što netko čini a drugo je pokušati to popraviti...ja vjerujem da ćemo ipak više voljeti sebe. a ako budemo više voljeli sebe (osim vege, koja mora manje) tada ćemo biti bolji sebi. i manje isključivi prema drugima!

Autor: mai_sarai   |   01.05.2014. u 14:04   |   opcije


Ti si rekla svoje mišljenje o svemu, tvoje mišljenje koje se temelji na tvojem iskustvu, a koje nema veze sa mnom. Razumiješ li taj dio? I ne znam što ti je to trebalo.

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 14:05   |   opcije


Prodike? Čuj..napisala si zapis na javnom portalu s mogućnošću komentiranja..pa sam komentirala. Ti si meni posvetila čitav zapis o 50+..i nisam to shvatila kao prodiku...već kao uvid s nekog drugog stajališta. I tak..vidim da svi imaju teorije o mudrosti i duhovnosti i bla bla....a onda bi se ipak rado posvađale..onak bapski: s kojim pravom ti meni...ej MENI...ovo-ono...! Aj..uživaj...zaboravi da sam uopće bila tu. Ikad.

Autor: PAMELA_007   |   01.05.2014. u 14:08   |   opcije


Još uvijek ne kužim na koji dio je Pam okinula.

Mai, a zašto si međusobno ne bi poštivali izbore? Dokle god ja ne trpim, a ni nitko drugi, nek je izbor kakav je. Kako se mogu uopće družiti s nekim ako ne poštujem njegove izbore?

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 14:08   |   opcije


Pam, pa komentiraj zapis, a ne moju vaginu, koje nema u tekstu. I moj izgeld, i kako sam nazadna, i kako me biraju samo kreteni, i kaj ono još?

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 14:10   |   opcije


Pam, ovo ti ne bum zaboravila. Jer ovakav ispad se može ponoviti, jel tak?

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 14:11   |   opcije


Razmem da muški tak reagiraju, a i jesu bome. Pa mi vele - kaj misliš da je tvoja od zlata? Pa nije sapun da se troši! Ali da cura tak reagira? Hej, cura? No, da, moja je od zlata, usput. Ako postoji vrijednije, onda je od tog vrijednijeg.

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 14:13   |   opcije


Evo, baš mi je bilo ugodno čavrljati na blogu danas, sve do Paminog komentara. I onda mi postane bez veze. Evo, zbog takvih komentara kao što je Pamin, zbog satelitskih blogova koji nastanu na moj zapis u kojima me se vrijeđa, zbog toga nema smisla biti ovdje. A ova nekolicina s kojima mi je lijepo, s njima se mogu viđati i off-line. Evo i odgovora na moje posljednje pitanje u zapisu: nemam više potrebu. Zbog Pam. I sličnih.

Autor: Cococh-Anel   |   01.05.2014. u 14:18   |   opcije


chick fight...

Autor: rolex-oyster   |   01.05.2014. u 14:30   |   opcije


znam da ti je grdo i žao....al nemoj pliz na brzaka donosit zaključke! bilo bi mi žao da odeš?

Autor: mai_sarai   |   01.05.2014. u 15:16   |   opcije


Dodaj komentar