©© - Veliko nadmetanje za dragocjenu ljudsku energiju uzrok je svih međuljudskih sukoba

Pa kaže o uvidima:

3. ENERGIJA
Sada osjećamo kako ne živimo u materijalnome svijetu, već u svijetu dinamične energije. Sve što postoji pripada području svete energije koju osjećamo i intuitivno naslućujemo. Štoviše, mi ljudi svoju energiju možemo projicirati usmjeravanjem pozornosti u željenome smjeru ("kamo ide pažnja, tamo ide energija"), utječući na druge energetske sustave i ubrzavajući ritam žvotnih podudarnosti.

4. BORBA ZA MOĆ
Ljudi se prečesto odvajaju od najvećeg izvora ove energije (svete energije, moja opaska), te se stoga osjećaju slabima i nesigurnima. Da bismo stekli energiju, nerijetko ćemo se baviti manipulacijama ili prisiljavati druge da na nas obrate pozornost i tako nam daju energiju. Kada na ovaj način uspješno dominiramo drugima, osjećamo se snažnijima, no oni tako ostaju oslabljeni i često nam se suprotstavljaju i uzvraćaju borbom. Veliko nadmetanje za dragocjenu ljudsku energiju uzrok je svih međuljudskih sukoba.

("Celestinsko proročanstvo, iskustveni vodič")

18.05.2014. u 10:07   |   Editirano: 18.05.2014. u 10:08   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

bok koke !
kaksikaj..kajima?

Autor: ANERAK   |   18.05.2014. u 10:11   |   opcije


ponekad se moraš suprostaviti..jer u tom suprotstavljnju vraćaš dio svoje energije

Autor: ANERAK   |   18.05.2014. u 10:12   |   opcije


štit energije gradiš cijelog života
i često ga ne izgradiš do smrti
tamo gdje je slab, omogućuje cicanje i curenje energije..
i moraš odreagirat..vratit oteto i po mogućnosti se malko nadopunit :)

Autor: ANERAK   |   18.05.2014. u 10:16   |   opcije


Je nek kak ne....
imas zensku doma I energije kak krsko...
netrebas opce struju imeti doma...
polizete jezikom kak mala kravica...netrebas se tusirati...
morete skupa spati...nebu treba drva paliti
ak vam je zima po danu morete lovice igrati...
ak joj se neda...reci jos da se kakti malo zdebljala pa bus ti trcal I tak se zagrijal...
Ak si zejen malo...mores joj piti zivce pa bus se napil I najel posteno kak treba...
jojoj nema nic boljega nek ziveti h dvoje...
samacki zivot je bez veze rasipanje energije....
napravil sam ja vec cjelu studiju o tome....

Autor: sikkbum   |   18.05.2014. u 10:54   |   opcije


Hej, Ane, morala sam otići. Fala, na pitanju, dobro sam :) Sve kak i inače :))

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2014. u 13:24   |   opcije


A kaj se suprotstavljanja tiče, ok, ako mi je važno. Ako mi taj netko radi direktnu štetu. Ali ako taj netko samo hoće svrnuti pažnju na sebe na način da je neugodan, onda mi se ne da trošiti energiju na njega. Ignor je najbolji način čuvanja vlastite energije u većini slučajeva. Po meni.

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2014. u 13:26   |   opcije


Da, Siki, u dvoje je sinergija, ljudi nisu stvoreni za biti samima.. tužno je da u današnje vrijeme gdje je toliko ljudi stisnuto na malom prostoru - u gradu, da je toliko usamljenih i samih. Fakat tužno

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2014. u 13:28   |   opcije


A ljudi se i stišću u gradove zato da ne budu sami.

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2014. u 13:29   |   opcije


ja to gledam ovak

ak ignoriram osu koja mi u zatorenoj kabini zvrnda oko nosa, bu me piknula.
prvo otvorim prozor..ono..nek odleti jadna, zatekla se tamo gdje joj nije mjesto i u panici je..

al ak ne odleti ili se takva izgubljena i smušena vrati, bum ju pričepila s nečim..jbga

Autor: ANERAK   |   18.05.2014. u 13:35   |   opcije


ljudi se stišću u gradove čisto zbog egzistencije
posao, škole, kulturni sadržaji

Autor: ANERAK   |   18.05.2014. u 13:36   |   opcije


Ja osu zamolim da ode, i ona ode. Razumnija je od ljudi. Ajd, s komarcima nisam tak draga. A ne bu ni osa piknula ak ju ne pričepim.

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2014. u 13:43   |   opcije


Meni se čini da je na selu sigurnije, nekak uvijek ima nekaj za jesti.

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2014. u 13:43   |   opcije


da..ima..al nema love
nemaš ju di zaradit
a nemreš struju plaćat z mrkvom
nit vodu..čak i za onu iz bunara plaćaš vodnu naknadu

Autor: ANERAK   |   18.05.2014. u 13:47   |   opcije


nemreš si ni mob kupit..ono za nekakvu komunikaciju..
u nekim selima nema ni liječnika nit veterinara
o stomatolozima da i ne govorim

Autor: ANERAK   |   18.05.2014. u 13:50   |   opcije


moja je sestrična tak iz Zagreba odselila u selo..nedaleko Zagreba..a radila je u Zagrebu..i sve je nekak funkcioniralo dok nije postala roditelj..
jaslice u Zagrebu..(a nemreš smjenski radit onda)
ajd..vrtić i osnovnjak su u selu..ajd i stomatolog i ambulanta..ali..
sportske aktivnosti ?
kino, kazalište, dućkasi s oblekom..sve u Zegeu

kolko benge je strošila, po vlakoima se natezala za svaku pizdariju koja je u Zagrebu bila dostupnna..
pa srednja škola u Zagrebu, pa cura putuje vlakom..vraća se kasno..pa dočekivanje na kolodvoru nakon izlazaka da se noću ne vraća sama..

Autor: ANERAK   |   18.05.2014. u 13:56   |   opcije


selo je za nas..matore

Autor: ANERAK   |   18.05.2014. u 13:59   |   opcije


kojima je prošel rok trajanja po svim parametrima..

Autor: ANERAK   |   18.05.2014. u 14:00   |   opcije


sorkač koko
ziher sam da nisam pogodila temu bloga.
trkeljam bezveze, jer mi nedostaje komunikacija

Autor: ANERAK   |   18.05.2014. u 14:23   |   opcije


Hej, Ane, blog je samo pokretač misli, ja se uglavnom ne držim niti svoje teme, a pogotovo tuđih :(

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2014. u 14:25   |   opcije


ja bih se voljela držat teme..na svom blogu npr..ili na tvom blogu.., al ak skrene u drugom pravcu, kaj onda..pičimo dalje

Autor: ANERAK   |   18.05.2014. u 14:27   |   opcije


Baš si mislim o životu na selu. Što sam starija to mi se kultura sve više čini bez veze. To je neki umjetno stvoreni svijet, kako i sama riječ kaže "umjetno-st". A sve važnijim mi postaje kontakt s prirodom, njezin ritam. Drugim riječim, mislim da nitko nije zakinut ako ne zna 'kulturu', ali zna kako preživjeti u prirodi, i živi u skladu s prirodom.

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2014. u 14:28   |   opcije


Ono što smo nekad učili od naših starih, od plemena, sada učimo u kinima i kazalištima. Sranje.

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2014. u 14:29   |   opcije


Kultura je nekakav nadomjestak toplog i prisnog odnosa koji je vladao u grupama, i koji je razoren. A kulturom upravljaju neki, pa i na svjetskom nivou. Bilo bi ok da je taj prisni odnos sačuvan, pa ajde, kroz kulturu saznajem kako je to u drugim plemenima, ili grupama.. A ne da me kultura uči kako recimo živjeti u dvoje, kako hendlati preljub, kako biti mudar...

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2014. u 14:31   |   opcije


Zato ne gledam filmove, jer su mi dosadni. Netko me kroz filmove uvjerava kako je to i to takvo i takvo. I da je ispravno ovo ili ono. ili mi otrkiva neku tajnu koja me ne zanima. Priznam jedino filmove koji će me nasmijati. Recimo sonja i bik. To je film ako već trebaju uopće postojati filmovi.

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2014. u 14:33   |   opcije


u pravu si..al više ne živimo plemenskim načinom, niti u zadrugama..
ako znaš preživjeti u prirodi, a ne znaš ništa o umjetnosti, za tebe će reći da si sirov/a i neuk/a

neće se cijeniti tvoje znanje, je ono u uvjetima u kojima živiš, nije neophodno :)

Autor: ANERAK   |   18.05.2014. u 14:34   |   opcije


kaj se filmovatiče, slažem se s tobom :)

odlazak u kino i sjedenje tamo 2 sata uvijek mi je bio gubitak vremena i uzaludno potrošena lova..takav sam osjećaj imala nakon odgledanog filma

Autor: ANERAK   |   18.05.2014. u 14:36   |   opcije


Ok. Od kulture priznam jedino glazbu. Ona daje novu dimenziju, ne kopira, ne oponaša.. uglavnom. Ajd, volim pogeldati i dobru sliku, ali slikarstvo krade, jer je kopija. Glazba nema kopiju. Eto, to vrijedi za mene. Ne uvjeravam nikog da misli poput mene.

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2014. u 14:37   |   opcije


kako razvući plaću od 1. u mjesecu do 1. u sljedećem mjesecu je danas umijeće preživljavanja..i nema veze s prirodom.

Autor: ANERAK   |   18.05.2014. u 14:37   |   opcije


ok..
ja mislim da i slikarstvo i fotografija daju novu dimenziju..kao i književnost..
jer i sliku i pisanu riječ svatko od nas doživljava na osobnoj razini, kao i glazbu

Autor: ANERAK   |   18.05.2014. u 14:40   |   opcije


Ane, znaš kaj, briga mene kaj netko misli o meni i o tomu kaj nemam pojma o umjetnosti. A i da imam, opet ih ima puno koji znaju više od mene. Meni su zapravo te spike tak isprazne. Svatko s lakoćom zauzima ulogu kritičara a sami nisu pokušali ništa stvoriti. Ti si faca, jer sama stvaraš.

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2014. u 14:41   |   opcije


ne znam..ne slažem se da slikarstvo krade,
jer.svaka slika nečeg (što preslikavaš iz okoliša) nosi osobno viđenje, osobnu emociju

Autor: ANERAK   |   18.05.2014. u 14:43   |   opcije


Slažem se o davanju novih dimenzija, no meni je glazba dimenzija za sebe. Ok, može se to gledati oponašanjem zvukova iz prirode ili oponašanjem ljudskog glasa (violina, čelo, puhači instrumenti). Onda ću preformulirati - glazba mi daje najviše novih dimenzija od svih umjetnosti

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2014. u 14:45   |   opcije


ma nisam faca.

to je samo način ekspresije emocija

da znam svirati, svirala bih :)

moj susjed zna svirat harmoniku..kad je u depri, rasteže ju satima :)
i mada ne volim zvuk harmonike, kad u takvom stanju svira, zvuči drugačije, osobno i ne mogu reć da mi se ne sviđa, čak i kad pogriješi u slijedu nota

Autor: ANERAK   |   18.05.2014. u 14:46   |   opcije


dobra ti je preformulacija ..sviđa mi se..
i meni slušanje glazbe daje drugu dimenziju doživljaja i sebe i vremena i okoline, ali na sasvim drugačiji način i drugačijeg intenziteta od doživljaja ekspresije kistom

Autor: ANERAK   |   18.05.2014. u 14:48   |   opcije


olovkom..whe

Autor: ANERAK   |   18.05.2014. u 14:48   |   opcije


A gle, nije ni loše gledati gole frajere i slikati ih :) Sad si zamišljam nekog skladatelja da gleda u golu ženu, i sklada. Možda su neki to i radili... ne znam. Kako naslikati akt glazbom? Zeznuto kao i naslikati - ljubav? Ili bilo koju emociju?

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2014. u 14:49   |   opcije


akt glazbom?
zar nije oslikan tangom?
bolerom?

ljubav glazbom..hm..istim time?
:))

Autor: ANERAK   |   18.05.2014. u 14:53   |   opcije


Harmonika je moćan instrument, ja ju volim slušati. I orgulje. To je snaga!!

Osobno su mi najiscjeljujući tonovi žičanih trzajnih isntrumenata. Gitara najviše. Može i tambiruca i instruemnti na tu temu. Kažu da svaka čakra ima zvukove koji ju iscjeljuju. Očito je meni ta čakra sa žičanim instrumentima malo vriti.

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2014. u 14:54   |   opcije


vjerujem da je svaki skladatelj imao svoju muzu..
i da je skladao gledajući akt..
ili čineći akt :)
samo je note zapisao kasnije :)

Autor: ANERAK   |   18.05.2014. u 14:54   |   opcije


da..tu spada i klavir :)
u žičane instrumente..

Autor: ANERAK   |   18.05.2014. u 14:55   |   opcije


Krivo sam se izrazila...Fali mi - "naslikati kistom ljubav", ne glazbom. Recimo, da ti uzmeš ugljen, i nacrtaš bol.

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2014. u 14:55   |   opcije


Da, i klavir, no on mi ne sjeda uvijek.

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2014. u 14:56   |   opcije


orguljama snagu daje još i masa prostora..akustika

Autor: ANERAK   |   18.05.2014. u 14:57   |   opcije


Tango nije samo akt, to je čisti seks. Kaj ne? Uh..

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2014. u 14:57   |   opcije


Tango je seks u zrelim godinama :)

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2014. u 14:57   |   opcije


bol je lakše nacrtat bilo čime nego ljubav

Autor: ANERAK   |   18.05.2014. u 14:57   |   opcije


Točno, uz orgulje je uvijek vezan neki prostor, kameno zdanje, crkva.. i Bach. Ah!

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2014. u 14:59   |   opcije


je..tango je i čisti seks..i to onak strasni..
ne seks radi seksa..nego seks zbog burne kemijske reakcije

Autor: ANERAK   |   18.05.2014. u 14:59   |   opcije


Zakaj je bol lakše nacrtati nego ljubav? Zato jer je ima više? Hm, recimo poželiš dragom svom pokloniti sliku na kojoj je ljubav.. niš ne znam o slikarstvu...

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2014. u 15:00   |   opcije


ljubav ne percipiramo jednako, pa je tako ni ekspresioniramo na jednak način
bol je svima prepoznatljiva istim znakovima

Autor: ANERAK   |   18.05.2014. u 15:00   |   opcije


To! Iza tanga stoji cijela priča! Si skužila kak je bolero zapravo - kratak? :)

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2014. u 15:02   |   opcije


ne znam kak percipiraš ljubav:)

ja sam ljubav naslikala istovjetno strasti, jer ja ju tako doživljavam

Autor: ANERAK   |   18.05.2014. u 15:02   |   opcije


i nije prikazana lotosom, nit anturijumom, nego ljudskim oblicima
istina..podpomogla sam se bojama :)

Autor: ANERAK   |   18.05.2014. u 15:03   |   opcije


Išla gledati: 17 minuta. Daleko više od prosjeka :) Ali svejedno kratak..

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2014. u 15:04   |   opcije


da..bolero je bil dobar izbor za 10.ku :))

Autor: ANERAK   |   18.05.2014. u 15:04   |   opcije


meni 17 min dosta :))

a onda ju mogu još par put odslušat..:))

Autor: ANERAK   |   18.05.2014. u 15:06   |   opcije


Uh, teško pitanje. Ljubav - recimo nekakav zagrljaj? Nešto dvoje pa jedno drugo omata, on gol a ja bršljan oko njega.. da, teško je to odvojiti od strasti. Ali recimo, ljubav prema bratu, sestri...

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2014. u 15:06   |   opcije


cmoksa ti
fala za razgovorčić :)
moram off

Autor: ANERAK   |   18.05.2014. u 15:06   |   opcije


dobro zamišljeno koko..:)
tak nekak i ja percipiram.
odoh
cmok

Autor: ANERAK   |   18.05.2014. u 15:07   |   opcije


lanac DNK

Autor: ANERAK   |   18.05.2014. u 15:08   |   opcije


To, lanac DNK!! Čista ljubav :) Prekrasno! Cmok, Ane, uživaj :))

Autor: Cococh-Anel   |   18.05.2014. u 15:09   |   opcije


Dodaj komentar