potopit i zatrti nas treba
ova je država zakurac
hrvatske vode su zakurac
ili uprava u nekom jebenom ministarstvu whaev..
sve je zakurac
i sve je otišlo ukurac
nije dost to kaj se istok hrvatske nije još od rata digel na noge, jer pomoći je slabe il nikakve bilo, još su zajebali obranu od poplava..
potopit nas treba sve
jer smo nacija zakurac koja zaslužuje vladu kakvu si je izabrala
nesposobni i lijeni poltroni skloni lajanju i nadlajavanju..oblajavanju i kopanju po tuđem smeću za svoj probitak i svoje dupe
laprdanju bez smisla i pameti
potopit i zatrt
bilo bu posla, da..samo ko bu ga i otkud platil radnicima?
država?
aha..kak da ne.:P
20.05.2014. u 20:48 | Dodaj komentar
imaš potpuno praf
bude se priroda pobrinula za to
Autor: medjunoznabajka | 20.05.2014. u 21:01 | opcije
Slazem se sa ovim ,,, o kojim novcima i radnim mjestima nakon svega .. Di je opstanak vec i tako bio na izmaku se uopce sad u ovom trenu moze govorit ,,,zao mi naroda :(
Autor: black__women | 20.05.2014. u 21:03 | opcije
U gradovima i općinama pogođenim poplavama omogućeno je zapošljavanje nezaposlenih osoba prijavljenih u evidenciju nezaposlenih osoba s prebivalištem na ugroženim područjima na komunalnim javnim radovima na sanaciji terena i otklanjanju posljedica poplava u trajanju do 6 mjeseci, izvjestio je HZZ.
Ministarstvo rada i mirovinskoga sustava u suradnji sa Hrvatskim zavodom za zapošljavanje omogućilo je financiranje tih radnika u punom iznosu, odnosno minimalnu bruto plaću od 3.536,64 kuna + trošak prijevoza koju će im isplaćivati HZZ, bez participacije lokalnih jedinica vlasti. Program javnih radova gradova i općina pogođenih poplavama odobravat će se po ubrzanoj proceduri.
Iskazana je potreba za zapošljavanjem 945 radnika. U tijeku je selekcija kandidata u područnim uredima pa HZZ poziva sve nezaposlene osobe prijavljene u evidenciju nezaposlenih sa ugroženih područja da se prijave svojim savjetnicima za zapošljavanje kako bi ušli u programe komunalnih javnih radova na sanaciji terena i otklanjanu posljedica poplave.
Autor: DIES-DAS | 20.05.2014. u 21:16 | opcije
hvala na obavijesti dies..
ajd..treba nam poplava da se ljudi zaposle na 6 mjeseci.
a kaj onda?
Autor: ANERAK | 20.05.2014. u 21:20 | opcije
Pa to su mrvice ... Nista bas nista ,,, mazanje ociju ,,,
Autor: black__women | 20.05.2014. u 21:21 | opcije
i dalje sam pri istom mišljenju..
kak veli blekica..sve je to zakrac
Autor: ANERAK | 20.05.2014. u 21:22 | opcije
zakurac
Autor: ANERAK | 20.05.2014. u 21:22 | opcije
Što nisu zaposlili te ljude svojevremeno za nasipe i brane? Već pred par mjeseci poplava je bilo i sve je nagovještavalo da se klima promijenila. Sad imaju novac ... onda ga nisu imali!?
Autor: Fatamorgana1 | 20.05.2014. u 21:27 | opcije
velim ja fatamorgano..potopit nas treba..
Autor: ANERAK | 20.05.2014. u 21:29 | opcije
Ima novca,samo u krive žepove idu.To je problem
ove države.
Autor: RexThor | 20.05.2014. u 21:30 | opcije
Najlakše je konstatirati, sve je zakurac i tako ne ide.
Mene bi puno više zanimalo kako bi išlo. Ima li ideja.
Autor: krelec | 20.05.2014. u 21:30 | opcije
krelec, pogledaj link kod špiljara..
ima pametnih ljudi
al nisu na pravom mjestu s pravim ljudima
Autor: ANERAK | 20.05.2014. u 21:32 | opcije
i btw..najlakše je kontrirat
Autor: ANERAK | 20.05.2014. u 21:33 | opcije
najlakše je od sirotinje napravit jadnike.
Autor: ANERAK | 20.05.2014. u 21:34 | opcije
Nije baš lako kontrirat, puno je lakše grupno uzdisat.
Ima članak o uspješnom zatrpavanju svim vrstama otpadnih materijala
odvodnih kakala širom slavonskih polja. Nisam ja istresao otpadni
materijal u te kanale.
Autor: krelec | 20.05.2014. u 21:35 | opcije
Naravno da ima ideja ,, od samog pocetka nakon rata ,,, al ideje su bacene u vjetar ,, igra vlasti kao i sada ,,, a zemlja Bogom dana propada :(
Autor: black__women | 20.05.2014. u 21:36 | opcije
JADNICI već jesu sirotinja;
sirotinja čini jadnike!
Autor: DIES-DAS | 20.05.2014. u 21:37 | opcije
Nismo valjda zaboravili nedavne poplave širom Njemačke, V. Britanije, Poljske,
Austrije. Valjda su i tamo krive Hrvatske vode, i naši političari.
Autor: krelec | 20.05.2014. u 21:37 | opcije
krelec..rekoh ti pogledaj link kod špiljara
jebala te njemačka
Autor: ANERAK | 20.05.2014. u 21:38 | opcije
imamo poplavna područja i rukavce... koji gutaju višak vode u takvim situacijama..
a koje su ljudi naselili divljim gradnjom !
zakaj?
ko im je legaliziral to?
Autor: ANERAK | 20.05.2014. u 21:41 | opcije
a kaj se hrvatskih voda tiče i održavanja nasipa i kanala..daj se malo provozaj..
Autor: ANERAK | 20.05.2014. u 21:43 | opcije
Ne otvara mi link, tako da ni pretpostaviti ne mogu što tamo piše.
Međutim ni sto metara visoki nasipi nisu garancija. Prirodnih nepogoda je bilo,
i na žalost bit će ih. Meni je najžalije dvoje mrtvih, a hvala bogu da nema ranjavanih,
i ozbiljnije stradalih. Kuće će se isušiti, šteta sanirati i furaj dalje.
A zakaj bi me trebala jebat Njemačka. Bila je tam poplava, il se varam?
Autor: krelec | 20.05.2014. u 21:44 | opcije
upravo o tome link govori..
imamo prirodne obrane od takvih nepogoda
Autor: ANERAK | 20.05.2014. u 21:46 | opcije
Hrvatske vode samo poskupljuju, te dodatak za ovo, te dodatak za ono... Za što? A gdje su rezultati ?
Autor: Fatamorgana1 | 20.05.2014. u 21:46 | opcije
Od ovakvih nema, tolike količine vode dotekle većinom iz bosanskih slivova nije moguće niti spriječiti.
a niti u potpunosti predvidjeti.
Autor: krelec | 20.05.2014. u 21:47 | opcije
Fato molim konkretiziraj kaj je poskupilo, i kakvi dodaci.
Autor: krelec | 20.05.2014. u 21:48 | opcije
link se normalno otvara
Autor: ANERAK | 20.05.2014. u 21:48 | opcije
evo ti kopran tekst
Autor: ANERAK | 20.05.2014. u 21:48 | opcije
- Naravno, glavni razlog ovakvih poplava su velike količine kiše koje su pale na tlo koje je zasićeno tek nedavnim otopljenim snijegom i nije moglo upiti dodatnu vodu. Ali, to je samo dio problema – kaže nam hrvatski biolog, Goran Šafarek, autor nekoliko knjiga i filmova o hrvatskim rijekama. Šafarek smatra da su poplave dio prirodnog hidrološkog ciklusa protiv kojeg se ne možemo braniti, baš kao što se ne može spriječiti da pada kiša ili snijeg. Naglašava kako same poplave nisu nešto posebno negativno. No, napada hrvatsku politiku sustavne regulacije rijeka i poplavnih nizina, koju drži odgovornom za katastrofalne štete od poplava.
- Dakako, ne želimo poplave u naseljima, ali baš zato, treba ih dopustiti da se rijeka razlije u prirodnim retencijama van naselja, a to su poplavne šume, livade i močvare. To je pouka i rješenje posvuda u svijetu. To je jedini način. Velike štete od poplava rezultat su potpunog nerazumijevanja što su to rijeke i hidrološkog sustava koji rijeke gleda samo kao vodu između lijeve i desne obale i to je ključ cijelog problema. Strategija tehničke obrane od poplava (regulacije rijeka) van naselja je vrlo loša – pustiti da vodeni val što prije prođe, ali kamo? Nizvodnim susjedima, prije ili kasnije. To samo odgađa neumitno i stvara efekt lavine. Zato sustavnu regulaciju rijeka i poplavnih nizina van naselja, industrije ili intenzivne poljoprivrede treba prekinuti, ali u Hrvatskoj je to još uvijek slučaj – rijeke se nemilice reguliraju posvuda, od gorskih do nizinskih šuma, itd. Rijeke se skraćuje, ubrzava, uklanja se obalna vegetacija koja usporava tok, isušuju se močvarna područja. Na taj se način smanjuju one male poplave (koje su ujedno i korisne), ali stvaraju one katastrofalne. Kao što je rekao poznati američki stručnjak za poplave: "Poplave su božje djelo, ali su štete od poplava djelo čovjeka" - kaže nam Šafarek.
Naglašava kako sporna regulacija rijeka ima još strašnih posljedica – rijeka se ukopava, s njom padaju podzemne vode, suše se polja i šume Nestaje biološka raznolikost, riblji fond, turistički potencijal... Krivci za takvo stanje su oni koji odlučuju o gospodarenju vodama.
- Zastarjelo gospodarenje vodama ne shvaća moderno integrirano gospodarenje voda koje sagledava rijeke pod geslom "Dajmo rijekama više prostora". U Austriji se rijeke vraćaju u prvobitno stanje i zbog održive obrane od poplava i zbog problema koje su nastale regulacijama rijeka. Dakle, pustiti da se rijeka kontrolirano izlije u prirodnim poplavnim područjima i onda što lakše propustiti vodeni val kroz naselja. Europa ulaže milijune eura u takvo oživljavanje rijeka. Kod nas se dešava suprotno, rijeke se kanaliziraju – objašnjava Šafarek.
Takva se praksa, vjeruje, mora što prije promijeniti. Kao vrlo pozitivan primjer navodi hrvatski prirodni biser, Kopački rit.
- Mora se što prije promijeniti praksa sustavnih regulacija rijeka van naselja i vratiti im dio poplavnih područja, a što je i učinkovitije i mnogo jeftinije rješenje. Primjer Kopačkog rita sve govori. Ovo veliko poplavno područje upija ogromne količine voda i tako spašava Vukovar i nizvodne gradove. Ta voda u ritu ne da stvara štetu nego održava na životu ogromno močvarno područje, ne samo prirodni ponos Hrvatske već i važan turistički resurs. Voda koja leži tjednima ujedno se iznimno učinkovito filtrira (biljke, mikroorganizmi) i tako čista polako cijedi u podzemlje otkud crpimo pitku vodu. Dakle, koristi od očuvane rijeke i njenog poplavnog područja su ogromni, a tome i svjedoči istraživanje stručnjaka UNDP-a na Dravi. Naravno, treba biti realističan i ne može se vratiti poplavno područje baš svugdje, ali to je već pitanje kompromisa i prioriteta – zaključuje naš sugovornik.
Ako ste među onima kojima će hrvatske rijeke i potoci ovih dana poplaviti podrume i kuće, sada znate tko je za to kriv.
Autor: ANERAK | 20.05.2014. u 21:49 | opcije
Otvorio sam, tebe vidim kao fest pametnu.
Jel stvarno gutaš vijesti sa portala Dnevno,
ili samo selektivno prema potrebi?
Autor: krelec | 20.05.2014. u 21:51 | opcije
komuniciram s biolozima
Autor: ANERAK | 20.05.2014. u 21:53 | opcije
i volim razmotriti napisano pa makar i na portalu dnevno bili napisani
Autor: ANERAK | 20.05.2014. u 21:54 | opcije
osim toga previše godina radim s ljudima koji žive od života te i takve vode
Autor: ANERAK | 20.05.2014. u 21:55 | opcije
Iz cijelog teksta ne vidim konkretno riješenje. Navodi se primjer Kopačkog rita,
a tamo se osim prirode i to tijekom stoljeća nitko ozbiljnije nije pobrinuo za regulaciju vodotoka.
Gospodin nije rekao na području kojeg već postojećeg grada ili sela
treba napraviti novi Kopački rit ili Lonjsko polje.
Autor: krelec | 20.05.2014. u 21:55 | opcije
...heh..ovi na vlasti nisu bili moj izbor...nisu ni oni zna se koji...neće ni biti ni jedni ni drugi...ali ipak mislim da nije sve za ku...pa i druge naprednije zemlje od nas su stradavale i stradavaju od poplava i drugigih kataklizmičkih pojava...zabaoravljamo da smo friško iza rata...zaboravljamo da su nam odmetnici i njihove matične zemlje popalile i uništile imovinu...ali i mo smo njima fala bogu...valjda zbog egala...ali gle čuda obnovili smo i svoju i njihovu imovinu...ima li logike...i još je ostalo za pljački kroz tzv. pretvorbu...500000 vojnika je bilo na platnom spisku na teret gospodarstva koje je je funkcioniralo sa nekih 20 do 30%...umirovljeno i preotiv volje stotinjak tisuća radnika u najboljim godinama...često je to bio vid odmazde prema nehrvatima...u korist bjelosvjetskih skitnica koji su ispunili Tuđmanov kriterij za klub "200 bogatih obitelji" koji će činiti okosnicu hrvatskog gospodarstva...na kreaju je sve došlo na naplatu...više nema novca...i nastupila je bijeda...ali unatoč svemu infrastruktura u RH je je bolja nego što su naše mogućnosti...ali valja imati na umu da je teško predvidjeti razmjere katastrofa...ako je u pitanju regulacija vodnih tokova onda to ne može riješavati jedna država već kontinenti pa i šire...naravno ovo je moje razmišljanje i ispričavam se zbog gnjavaže...
Autor: Aphis | 20.05.2014. u 21:55 | opcije
vidjela neuspjele pokušaje regulacije prirodnog tijeka..kao i posljedice takvih projekata
Autor: ANERAK | 20.05.2014. u 21:57 | opcije
jeboga ti, ak već postoji Zagreb, pa moraš valjda onda krotiti Savu, a ne Zagreb.
Autor: krelec | 20.05.2014. u 21:58 | opcije
krelec..postoje i dunavci..
kopački rit ne treba regulirati..treba ga održavati..zato postoji neka ustanova čiji je to posao
kaj se save tiče, tu je lonjsko polje..kojim također upravlja neka ustanova
Autor: ANERAK | 20.05.2014. u 21:59 | opcije
toka..ne tijeka..
sorry
Autor: ANERAK | 20.05.2014. u 22:00 | opcije
jebo gramatiku u poplavnim vremenima
Autor: krelec | 20.05.2014. u 22:01 | opcije
Aphis..da..takve se stvari rješavaju na globalnom nivou..odnosno..međunarodnom..ovisno o slivu
Autor: ANERAK | 20.05.2014. u 22:04 | opcije
:)) krelec nije u pitanju gramatika nego značenje samo po sebi :)))
Autor: ANERAK | 20.05.2014. u 22:04 | opcije
rijeke teku..pa imaju tok
za razliku od vremena koje prolazi, pa ima tijek :)
Autor: ANERAK | 20.05.2014. u 22:05 | opcije
Kad se rijeke razlijevaju isti ti je k kao da se razlivaju.
Autor: krelec | 20.05.2014. u 22:06 | opcije
Vjerojatno ima još desetak kombinacija, al uvijek je na kraju pušiona.
Autor: krelec | 20.05.2014. u 22:07 | opcije
a kak sam čitala, i meteorolozi su dobro prognozirali..
a neki čiji je to posao nisu obišli nasipe nit ustave..na vrijeme..
Autor: ANERAK | 20.05.2014. u 22:08 | opcije
Na kraju mog sudjelovanja u debati o poplavama još ću jednom naglasiti,
nepopravljiva je šteta smtr dvoje ljudi, sve se drugo može riješiti uz pjesmu.
Autor: krelec | 20.05.2014. u 22:09 | opcije
krelec..nije isto :))
rijeka i vrijeme kao takvo..izmišljeno kao dimenzija
Autor: ANERAK | 20.05.2014. u 22:10 | opcije
da nam živi, živi rad!
Autor: medjunoznabajka | 20.05.2014. u 22:10 | opcije
složit ću se s tobom krelec.
Autor: ANERAK | 20.05.2014. u 22:10 | opcije
i ja isto krele.
Autor: Amygdala | 20.05.2014. u 22:11 | opcije
oko štete.
Autor: ANERAK | 20.05.2014. u 22:20 | opcije
i oko pjesme:
da nam živi živi rad!
ili se oko toga ne usaglasujemo?
Autor: medjunoznabajka | 20.05.2014. u 22:22 | opcije
Živjela moja kitica!
Autor: RexThor | 20.05.2014. u 22:25 | opcije
stari..ne uvijek..:))
ovisno o poslu koji radimo :)
Autor: ANERAK | 20.05.2014. u 22:35 | opcije
sizifov posel je glup posel..
zakaj?
jer nema rezultata :)
Autor: ANERAK | 20.05.2014. u 22:36 | opcije
u Zagorju ti je važno nek se nekaj dela
deca isto moraju nekaj delati, koga briga
kakovi bu rezultati na kraju, glavno nek su delali
čini mi se kako je i Bandić tu mantru primil.
Autor: medjunoznabajka | 20.05.2014. u 22:52 | opcije
pusti banderasa..
zna on kaj dela i zakaj..i ništ kaj dela ni bezveze
Autor: ANERAK | 20.05.2014. u 22:55 | opcije
i kad cucka šeće
Autor: ANERAK | 20.05.2014. u 22:55 | opcije
nekak mi to prirodnije nego repeticija uloge iz Velog mista..uostalom, neprimjenjivo na Zagreb
Autor: ANERAK | 20.05.2014. u 22:57 | opcije
kaj misliš da su
Gruntovčani
bolje rješenje?
Autor: medjunoznabajka | 20.05.2014. u 23:02 | opcije
o kojem rješenju ti sad?
rješenju čega?
Autor: ANERAK | 20.05.2014. u 23:03 | opcije
zadovoljavanja znatiželje i intelektualnih potreba glasača
a kaj si ti mislila o čemu se tu radi osim populističkih sranjanjanjanja!
Autor: medjunoznabajka | 20.05.2014. u 23:16 | opcije
ma ja mislila da pričaš o gruntovčanima i bandiću..
da..sve je politika..a ponekad samo politikanstvo :)
Autor: ANERAK | 20.05.2014. u 23:21 | opcije
ovo što se dogodilo je politika ove države.
Autor: ANERAK | 20.05.2014. u 23:22 | opcije
a lizanje sranja i prebacivanje odgovornost na nekog drugog je politikanstvo :)
Autor: ANERAK | 20.05.2014. u 23:23 | opcije
posljedice prirodne nepogode su mogle biti daleko manje
Autor: ANERAK | 20.05.2014. u 23:31 | opcije
jebiga
rasturili smo kaj je valjalo
zamijenili nevaljalim
pa se sada čudimo
a tko nam je kriv
sami smo si krivi
Autor: medjunoznabajka | 20.05.2014. u 23:42 | opcije
ajd sad ne laprdaj bezveze i ti si za kurac..pa nikom ništa...
Autor: Iris-i-Miris | 21.05.2014. u 4:30 | opcije