©© - Od kategorije 'privlačan' do 'čovjek mog života'

Razmišljala sam ovih dana - kojim sve putevima ljudi mogu doći do nas. Od mladosti imam nekoliko pravila. Recimo: partnera se ne traži u birtijama, na ljetovanju, na skijanju, ili bilo kakvom ugodnom putovanju. Zato jer sam zaključila da na takvim mjestima ne vidim dobru sliku. Jer sam omamljena, to je prvo, a drugo, jer je i druga strana omamljena. Treće, nismo u pravom kontekstu. I onda kad dođemo u stvarni kontekst sve izgleda drukčije. Znala sam se pitati - kam sam gledala? Na moru bajka, a u Zagrebu - ajme.

Zato jer me na moru privuče nečiji izgled - golog tijela, naravno. Na skijanju - kako skija. U birtiji - tam ne zalazim pa nemam mišljenje, ali sam to isto ubacila u pravilo. Nikad se ne zna.

Tipičan primjer za takvo povezivanje je film Titanik. Romansa koja nema perspektivu (ajd, sve do trenutka potapanja broda).

Tak, čini mi se važnim znati na kojem mjestu su koje kvalitete presudne za 'privlačnost'. Kao što rekoh, na moru je izgled, ili kako pliva, tak nekaj, ili kak svira gitaru navečer. Na skijanju - skijanje. Na iskrici - rječitost, pismenost. Na plesu - plesnost. No to je jedan mali segment koji može pomoći da se s nekim zbližimo, ali radare treba ostaviti uključene. Mislim, tko na prvu provjerava pismenost nekog koga upozna na moru, pod palmama, i na mjesečini? A tu na iskrici zasmeta ako ne razlikuje č i ć.

A opet, dogodi nam se neka nezgoda, i u pomoć dođe gospodin x, kod kojeg ne gledamo jel ima previše kila, niti kako skija, niti kako pleše, razlikuje li 'je' i 'ije', ali nam eto taj gospodin odmah uđe u kategoriju 'zanimljiv'. Jer - tko ne bi volio biti pokraj nekog na kog se možeš osloniti? I takvom je lakše oprostiti ako nije recimo jako pismen, iako nam je to važno, nego nekom čija nas je čvrsta stražnjica privukla.

Eto, čini mi se važnim osvijestiti na koji smo način nekog upoznali. Kojim je putem netko došao do nas i mi do njega. Koliko je to fakat reprezentativno? Je li to samo vrh sante, ili nam je to stvarno bitno? A možda je samo iluzija?

25.05.2014. u 9:13   |   Dodaj komentar

Čemu uopće potreba za racionalnim objašnjenjem?
"Nešto" te privuklo iz "Nekog" razloga.

Autor: ergosum   |   25.05.2014. u 9:19   |   opcije


Sve je iluzija osim mene
i moje kitice!

Autor: RexThor   |   25.05.2014. u 9:20   |   opcije


Joj, Ergo! Da ne idem u detalje, ali bilo je neugodnih situacija upravo zbog tog povezivanja u omamljenim stanjima.

Autor: Cococh-Anel   |   25.05.2014. u 9:29   |   opcije


Rex, poštedi me.

Autor: Cococh-Anel   |   25.05.2014. u 9:29   |   opcije


Na poštedi si do daljnjeg.

Autor: RexThor   |   25.05.2014. u 9:31   |   opcije


lijepo napisano ...gdje da trazim drugog (po redu) covjeka moga zivota, pitam se ....prvog izabrala na idealnom mjestu i nije to to ...virtuala mozda ? tko zna odakle tipka ? :)

Autor: una_sw   |   25.05.2014. u 9:31   |   opcije


Uostalom, teoretiziram jer je proces traženja, da ne kažem verificiranja 'čovjeka mojeg života' još uvijek u tijeku.

Autor: Cococh-Anel   |   25.05.2014. u 9:31   |   opcije


Po meni, u virtuali imaju najviše šanse oni rječiti, i pismeni, čiji izgled nije baš... Oni koji nam se dopadnu u toj mjeri da prije prve kave pomislimo - pa da je žaba, svidjet će mi se.

Autor: Cococh-Anel   |   25.05.2014. u 9:33   |   opcije


Koko, bok!
davno sam čitala jednu jako zgodnu novelu! "španjolska haljina" naslov. njemački pisac.

poanta je u tome, da su ONA i ON bili u španjolskoj, sunce, more, romantika i jasno na terasi hotela plesao par flamenko.
predivna haljina, predivna muzika, strastveni plesov uz zvuk žive muzike i ONA poželi jednu takovu haljinu.
sljedeći dan, haljina je bila kupljena.
vratiše se u svoju domaju (njemačka) i odjednom ta haljina više nije imala te boje, nije imala tu ljepotu. malo pomalo postala je dio odjeće koji zauzima mjesto u ormaru. smetala je.

rješenje se samo posebi nametnulo: ma, to ću baciti!

Autor: moluska   |   25.05.2014. u 9:34   |   opcije


muškarac koji mi je privlačan iz bilo kojeg razloga, vrlo brzo prelazi u kategoriju čovjeka mog života..sve dok mi je privlačan, ne važem ostale "neprivlačnosti"..ne smeta me ništa..
eh..onda kad je u kategoriji čovjeka mog života, počinje me nekaj pikati..i dok to ne navedem na konac, ne odustajem..

po tom sam skužila da nismo polovice jabake..jer, nemreš imati nego jednu pripadajuću polovicu..a ja sam si pripasala više pripadajućih polovica..

Autor: ANERAK   |   25.05.2014. u 9:38   |   opcije


istina, malo kad sretnem kategoriju "meni privlačan"

Autor: ANERAK   |   25.05.2014. u 9:39   |   opcije


ma bah... ajmo obrnutim redom:

kako da ti čovjek tvog života ostane privlačan kronično?

kad skužiš potonju mudrost- svaka startna dilema je suvišna :)

Autor: mmmmmm_da   |   25.05.2014. u 9:40   |   opcije


E, Mo, to je to :) Kad je kontekst pogrešan.

Autor: Cococh-Anel   |   25.05.2014. u 9:42   |   opcije


Ane, kak to misliš, kaj fakat ti je rijetko netko privlačan? Doduše, kaj se ja čudim..

Autor: Cococh-Anel   |   25.05.2014. u 9:42   |   opcije


Mmmka, ti si postavila problem - kao da ti je netko nametnuo tvojeg MMM (to je skraćenica za muškarac mojeg života), a ti ga eto trebaš učiniti privlačnim.

Autor: Cococh-Anel   |   25.05.2014. u 9:44   |   opcije


e, Coco... si svjesna da ti je bazna premisa ušuškana u tekstu ispod 7 gora, 7 mora, 7 zora...- da postoji SAMO jedan čovjek TVOG života??

Autor: mmmmmm_da   |   25.05.2014. u 9:44   |   opcije


Zakaj 3 M? Treba biti MMŽ. Ili ČMŽ. Ovo nije baš lijepo. Bolje MMŽ.

Autor: Cococh-Anel   |   25.05.2014. u 9:45   |   opcije


Vidim da prvo moramo definirati MMŽ.

Autor: Cococh-Anel   |   25.05.2014. u 9:46   |   opcije


Ok. Ako postoji samo jedan MMŽ, tko veli da sam ga ja već srela? Ili ti? Ili bilo tko ovdje?

Autor: Cococh-Anel   |   25.05.2014. u 9:47   |   opcije


:)

moja mama je imala čovjeka svog života.

prvog i posljednjeg.

jednostavno je nelogično da bilo tko, ko je imao više od jedne veze, govori u jednini.

Autor: mmmmmm_da   |   25.05.2014. u 9:48   |   opcije


da..koko
rijetko
valjda zato kaj ga nesvjesno odmah trpam u kategoriju čovjeka svog života
jer svaki od meni privlačnih je jedno vrijeme fakat bil u toj kategoriji :))

istina, bilo je i pokušaja po PS-u..ono..valjda će mi postati privlačan jer je..načitan, elokventan, drag, simpatičan, plesan, dobro svira, emotivan..

Autor: ANERAK   |   25.05.2014. u 9:49   |   opcije


koko..svaki od mojih muškaraca je jedno vrijeme bio čovjek mog života. fakat.

i tak bu u buduće.

Autor: ANERAK   |   25.05.2014. u 9:50   |   opcije


eto. Ane fino razigrava priču :)

Autor: mmmmmm_da   |   25.05.2014. u 9:51   |   opcije


I moja mama je imala jednog, koliko ja znam. A možda ne znam pravu istinu. Kao što niti moja djeca neće znati detalje.

Autor: Cococh-Anel   |   25.05.2014. u 9:53   |   opcije


čovjek mog života u tom mom životnom razdoblju..
a kak se sve mijenja, tak se mijenjaju i potrebe i htijenja i ljudi mog života :)

Autor: ANERAK   |   25.05.2014. u 9:54   |   opcije


Blago vama! A vi se valjda skroz predate u nekoj vezi. Ja ne.

Autor: Cococh-Anel   |   25.05.2014. u 9:55   |   opcije


e... ste skužili isto, da mrak većina nas živi svoje paradokse??

domaćice se ponašaju ko rokeri, rokeri stavljaju pregače; idealisti dolaze na vrijeme, egzaktni likovi pišu najbolju poeziju etc nja. kompenzacije uslijed nepoznavanja vlastitih osobnosti. loš odabir sopstvene slike :)

Autor: mmmmmm_da   |   25.05.2014. u 9:56   |   opcije


Krene kao da će biti super, ali u nekom trenutku im postanem čudna. I tad se ja povučem. Onda veza još po inerciji, ili tko zna zakaj još neko vrijeme bude, ali se sve raspline.

Autor: Cococh-Anel   |   25.05.2014. u 9:57   |   opcije


jel mi možete dati razuman savjet, kako naći ključeve od auta na cca 1000m2? što trave što cigle :((

Autor: mmmmmm_da   |   25.05.2014. u 9:58   |   opcije


onda neću više prčkati ispod flastera, tudjih svojih blaaaaa neg ću fino u kaufland po suha rebra za gravče tavče

Autor: mmmmmm_da   |   25.05.2014. u 10:00   |   opcije


trenutak, uvjetno rečeno 'čudnosti' je trenutak iz mog prvog komentara:)

kako ostati privlačan kronično??

Autor: mmmmmm_da   |   25.05.2014. u 10:02   |   opcije


zakaj se ne bi skroz predala u vezi?
jedino tako ju mogu živjeti i uživati..
nisam sklona kalkulacijama .
primam i dajem..

istinabog..često mi se dogodi da bih voljela neke ljude svog života zadržati još malo u njemu, ali kaj činiti kad oni odluče otići?
pokušat zaustavit, onak sebićno..?..ok.priznajem...probam, al ak nejde, pustim..obližem si povređen ego, nekad brže, nekad nakon više vremena, ali uglavnom, ponovno čekam drugog čovjeka koji će bit čovjek mog život u narednom životnom razdoblju :)

Autor: ANERAK   |   25.05.2014. u 10:04   |   opcije


pravo pitanje mmmka :))

Autor: ANERAK   |   25.05.2014. u 10:06   |   opcije


jel dociranje sad ako kažem Ane...:

kad skužiš zašto ti odlaziš iz tudjih života moš skužiti i zašt oni odlaze iz tvog. razlozi su različiti ali postoji ista točka prekida. točka je bitna. ajmo gledati u točkicu :)

Autor: mmmmmm_da   |   25.05.2014. u 10:09   |   opcije


nije dociranje.

Autor: ANERAK   |   25.05.2014. u 10:13   |   opcije


idem ključeve tražiti. znate onaj debilni osjećaj kad ZNATE da si ispali kod perunika, a onda ZNATE da ste ih ovlaš spustili u ostavi pokraj ajvara, pa ZNATE da ih ipak vi niste uzeli neg bla bla

mah

Autor: mmmmmm_da   |   25.05.2014. u 10:13   |   opcije


i poznati su mi razlozi.

problem je gubljenje samokontrole..jbga..dogodi mi se :))

Autor: ANERAK   |   25.05.2014. u 10:14   |   opcije


:))

to s ključevima mi je predobro znano.
ajd..

Autor: ANERAK   |   25.05.2014. u 10:15   |   opcije


ne dogodi, neg dogadja :)

mrak. blago se tebi. imaš point samo ga treba sad odraditi. daj mi par klišeja prepoznatih pa da vidiš napredice ;)

aaaaa ključevi

Autor: mmmmmm_da   |   25.05.2014. u 10:17   |   opcije


Djeca me omela. A kak da se predam ako osjećam kod druge strane onu zadršku? Znači da se druga strana isto nije predala.

Autor: Cococh-Anel   |   25.05.2014. u 10:20   |   opcije


si pogledala pod krpom?

dogodi mi se da ih spustim na kuhinjski element, pa pokrijem krpom..

Autor: ANERAK   |   25.05.2014. u 10:21   |   opcije


Kad osjetim kako me netko prihvaća takvom kakva jesam, onda bum se predala. To mi se još dosad nije dogodilo. Barem ne na dulje vrijeme od mjesec dana, recimo...

Autor: Cococh-Anel   |   25.05.2014. u 10:21   |   opcije


ili ostanu u džepu od hlača koje sam nosila jučer..

Autor: ANERAK   |   25.05.2014. u 10:21   |   opcije


koko..ja sebe ponekad nemrem prihvatit takvom kakva jesam..pa to ne očekujem od drugih..

Autor: ANERAK   |   25.05.2014. u 10:23   |   opcije


Mmka, skopiraj ključeve pa se ne budu gubili. Osim ak nisu oni skupi kaj se ne daju kopirati

Autor: Cococh-Anel   |   25.05.2014. u 10:23   |   opcije


Daj, Ane, kaj se ne bi prihvatila... ionako nemaš izbora :)

Autor: Cococh-Anel   |   25.05.2014. u 10:24   |   opcije


Što si nosila taj dan na sebi, tamo su ti ključevi.

Autor: pasemi   |   25.05.2014. u 10:25   |   opcije


hahaha..da..ja nemam izbora, ali drugima ostavljam isti :))

Autor: ANERAK   |   25.05.2014. u 10:26   |   opcije


Čovjek mog života voli me i kad nisam dobra, i kad se inatim, kad sam jadna i kad sam prestrašena, i kad sam bolesna....uvijek, a ne samo kad sam lijepi cvjetni aranžman oko pičke koji titra, a okolo njega kažu ljudi: Ooooo, svaka čast majstore, odlično si ju "izdresirao".
Kad ga trebam da je tu, da zna reći: Ti znaš da sam ja tu za tebe. Sve će biti u redu.

Možda sam se od jednog već i razvela, a jednog odjebala jer mi je bio malo daleko, trećeg jer me sramotio pa sam morala objašnjavati djeci da nisam drolja s iskrice, nego da imam simpatiju.

Tko to sada zna.

Ajd, boli me glava još od jučer.
Cmok!

Autor: pasemi   |   25.05.2014. u 10:33   |   opcije


Ane, pa i je problem to kaj se ima izbora. Svi mislimo, ako ne bude ovaj, bude neki drugi, pa se niti ne trudimo. Nakon n-tog skužimo da je onaj prvi bio sasvim ok obzirom na kakve bedake nailazimo, ali je kasno. Djecu prihvatimo takvima kakvi jesu jer - nemamo izbora. I starce u konačnici. Ali partnera - e, to je složeni algoritam

Autor: Cococh-Anel   |   25.05.2014. u 10:37   |   opcije


koko..nikad ni za jednog nisam nakon prekida pomislila da je bolji nego što sam u onom trenu prekida mislila, osjećala..

(bez obzira tko je inicirao prekid)

i ne mislim da ima bojih a ja nailazim samo na lošije

ili mi paše ili ne paše..u vaganje se ne upuštam

Autor: ANERAK   |   25.05.2014. u 10:41   |   opcije


E, da, Pašemka, to je to, kad nas voli i kad nismo u najboljem izdanju. Kao što i mi njih prihvaćamo. Ali ne, meni nije dozvoljeno da budem down, da se osjećam nesigurnom, da sam bolesna, pa da budem i blesava...

Autor: Cococh-Anel   |   25.05.2014. u 10:43   |   opcije


truditi se ?
često postižemo suprotan učinak.
stvari ili hodaju ili ne hodaju.
ne možemo krojiti samo po svojoj mjeri, a nečije mjere su nam ili preuske ili preširoke, pa se ne osjećmo udobno..jer smo ili sapeti ili se razlijevamo..
a tak je pretpostavljam i s druge strane

Autor: ANERAK   |   25.05.2014. u 10:44   |   opcije


koko..to bi ti trebalo bit dozvoljeno po difoltu..ako ti dozvoljavaš isto..ako se od tebe očekuje isto

a što ako ne?

Autor: ANERAK   |   25.05.2014. u 10:45   |   opcije


Ane, znaš kaj si ja koji put mislim: recimo, dogodi se brodolom, nedajbože, i ostanem na pustom otoku s nekim muškarcem, onim kojeg mi voda doplavi. U tim okolnostima bismo se vjerojatno spetljali kakvi god bili različiti jer smo u kontekstu gdje nemamo izbora. Možda bismo se i zavoljeli. Vjerojatno bismo jer bismo prolazili kroz razne nevolje. Osim ako mi ne bi krao hranu. Onda bi bila igra na ispadanje :)

Autor: Cococh-Anel   |   25.05.2014. u 10:47   |   opcije


Hoću reći, svima nama je zapravo prelijepo. Sve imamo, i ne treba nam nitko nužan za preživljavanje. Naši starci su bili u lošijem položaju, nije se imalo, pa se udruživalo.

Autor: Cococh-Anel   |   25.05.2014. u 10:49   |   opcije


Možda nas ova kriza opet približi jedne drugima. Već čujem kako ljudi razmišljaju da se udruže, makar kao frendovi, da si smanje režije.

Autor: Cococh-Anel   |   25.05.2014. u 10:50   |   opcije


haha..da..u pravu si.

zato..živio izbor!

živjelo to kaj nismo prisiljeni samo prihvaćati!

Autor: ANERAK   |   25.05.2014. u 10:50   |   opcije


Ane, nemam pojma kaj muškarci očekuju. Većina njih su veike bebe. Nikak da se od sise odvoje.

Autor: Cococh-Anel   |   25.05.2014. u 10:50   |   opcije


koko..znaš kak se veli..
za silu vrag i muhe koše

Autor: ANERAK   |   25.05.2014. u 10:51   |   opcije


Ma, izbor i nije uvijek dobar. Nije sloboda za svakoga.

Autor: Cococh-Anel   |   25.05.2014. u 10:52   |   opcije


koko..što sam starija, to manje razmišljam o tome kaj muškarci hoće.
fokusiram se na ono kaj ja hoću.
jer, bit je još ovih par godinica proživjeti kvalitetno ..po kriterijima kvalitete koje sam si postavila..

Autor: ANERAK   |   25.05.2014. u 10:53   |   opcije


i ziher sam da ću kriterije kakvoće u godinama koje dolaze mijenjati..al onda ću birati prema tim kriterijima..

Autor: ANERAK   |   25.05.2014. u 10:54   |   opcije


Ja sam sve svoje kriterije svela na jedno: a to je - da mi imponira. I to funkcionira :)

Autor: Cococh-Anel   |   25.05.2014. u 11:07   |   opcije


Jer ako idem u detalje, onda se pogubim.

Autor: Cococh-Anel   |   25.05.2014. u 11:08   |   opcije


dobar kriterij..
ja sam dodala još dva
nisam tak skromna ko ti ..jbga

Autor: ANERAK   |   25.05.2014. u 11:11   |   opcije


al zbog toga kod mene rjeđe funkcionira :)

Autor: ANERAK   |   25.05.2014. u 11:12   |   opcije


eto :)
imponiranje.
odlicno.

Autor: Amygdala   |   25.05.2014. u 11:12   |   opcije


Nek funkcionira samo jedanput u životu. Dovoljno :)

Autor: Cococh-Anel   |   25.05.2014. u 11:19   |   opcije


vidim..ne daš se..

ajd..nek ti bude..samo imaj na umu da jedino stalna mijena jest :)

Autor: ANERAK   |   25.05.2014. u 11:23   |   opcije


pozdrav coco...:) dobro mišamu, kad ćeš ti obračunati sa tim svojim iluzijama?....:PP

Autor: eteerniis   |   25.05.2014. u 11:28   |   opcije


Eh, baš si neka :) Može se i dvoje mijenjati, kaj ne?

Autor: Cococh-Anel   |   25.05.2014. u 11:29   |   opcije


Ete, kaj?

Autor: Cococh-Anel   |   25.05.2014. u 11:29   |   opcije


može koko..al nikad na isti način..jer nisu isto :))

Autor: ANERAK   |   25.05.2014. u 11:31   |   opcije


idem kuhat..
bok
cmok

Autor: ANERAK   |   25.05.2014. u 11:31   |   opcije


Cmok, Ane, ja kuham paralelno. To sam ovdje naučila :)

Autor: Cococh-Anel   |   25.05.2014. u 11:33   |   opcije


Nikaj, tvoja pitanja na kraju posta govore da nisi načisto ni sa čim više...Možda nisi htjela da tako zvuči, ali meni zvuči...Beskonačn iprostor iluzije...Svaka afirmacija donosi sumnju, i tako u nedogled...

Autor: eteerniis   |   25.05.2014. u 11:44   |   opcije


Da, može se to i tak reći. Jer u konačnici sve gledamo kroz neke naše prizme koje više ili manje iskrivljuju.

Autor: Cococh-Anel   |   25.05.2014. u 11:51   |   opcije


onako ovlaš na kraju dana...jest, da sam samana pustom otoku s jednim muškarcem sigurno bismo se zavoljeli! tako su i naši preci...bilo je selo sa par kuća, put i kilomtrima...ništa! nikom nije padalo napamet da pređe npr 100 kilomentara kako bi sreo neku novu curu? ili dečka! jasno da su oni iz istog sela bili posve dovoljni i dobri! dakle, nije da nekad ne bi isto ko i mi...birali, al nije bilo na izbor! a sad samo uključiš internet...u istoj večeri prosurfaš jedno pet dejting sajtova i eto ti pet spojeva! no, nije baš tako jednostavno...jer kvantiteta ne daje kvalitetu!

Autor: mai_sarai   |   25.05.2014. u 21:46   |   opcije


Dodaj komentar