O vama i nama...

...i kuhačama



-Ti ćeš meni mahati kuhačom ispred nosa? Ma, marš! 'te tako mater odgojila?
Kaže mu ona prijetećim glasom, podbočenih ruku o kukove, podignutih ramena i pogleda koji ne ostavlja prostora za uzmak.
A on bi trebao reći - daj, kaj ti je, pa zezam se - čak i ako je ozbiljan na relaciji nožni palac-zadnja vlas na glavi?

Oboje godina koje više nisu adekvatan materijal za bilo kakvo kalupno prilagođavanje.


Treba li, uopće reagirati na nešto što nije moguće promijeniti?
Trebamo li nereagiranjem jasno dati do znanja da su gluposti protočne, pa i ako i kad su izrečene/napisane kao provokacija s određenim ciljem?

(tražim prikladnu riječi, a da budem pristojna)

Da, ljuta sam na žene koje trče, a ne vide di hodaju.
Kad kažu prije nego promisle.
I učine nekaj kaj, smirene, nikad ne bi, a ne kuže da su cimute da upravo to i naprave - istrče i popiknu se.
Ljuta sam i kad, zaboravljajući svoju ulogu žene koja prema muškarcima nikako nije majčinska, pokušavaju biti mame odraslim ljudima, učeći ih ono što su zaboravile njihove, ili su oni sami, uz krive žene koje su im prošle kroz život, zaboravili naučeno.



-Kuhača je za mene?
Ma, naravno. Žena sam. Čuj, trebalo bi očistiti sifon u kuhinji i kupaonici. Hoćeš da ti donesem sajlu, nekaj se zaštopalo i u wc-u. Molim te, trebalo bi premjestiti onaj ormar u hodniku metar dalje.
I da, umorna sam, idem spavati.....


Dobro vam jutro! :)

28.05.2014. u 8:23   |   Editirano: 28.05.2014. u 8:27   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Meija...moram priznati da sam zavidna što imaš muškarca u kući.. ja sam okružena djecom. Mama sam.. žena nikako.. i što je najgore njihove buduće jbće im sve po spisku, mene najviše.. e zato sam odselila od njih. Snalazite se sami
Odštopajte ! Platite! Počistite iza sebe smeće! Operite svoje smrdljive čarape i skupljate ih po kući! Vrijeme je na mojoj strani... :)

Dobro jutro.. :)

Autor: Iris-i-Miris   |   28.05.2014. u 8:28   |   opcije


moje muško bu gledalo u sajlu i naručio majstora :D
ovo je iz neke druge priče ;)

(i da, nikad mi nije spustio kao ženi, osim kaj zna reći, kad me uhvati luna - imaš li još kaj za dodati ili je to sve :P )

Autor: meija   |   28.05.2014. u 8:32   |   opcije


dobra je škola za svakog muškarca, faza kad se makne od mamine cice (ili ženine), pa malo za promjenu živi sam ;)

Autor: meija   |   28.05.2014. u 8:33   |   opcije


nešto slično sam jutros rano čula od svog boga..:))) pitam se zašto? a tek sam počela..:D

Autor: Iris-i-Miris   |   28.05.2014. u 8:34   |   opcije


baš tako ! dok god smo uz njih nemaju potrebu da odrastu. držimo ih pod staklenim zbonom . Iiiišššš od mene ! gledala sam kvočku kako uči piliće da traže hranu..to traje svega nekoliko tjedana..i onda ih počne kljucati u glavu , ako joj se primaknu. Moraju se sami snalaziti, da bi preživjeli.. i kod ostalih životinja je tako..neki duže , neki kraće trebaju obuku..ali da obuka traje 25 g, nije li to malo idiotski?? Na kraju ispadnu mentalni invalidi... i ko je kriv ? mama.
Da se ne bi to dogodilo , stavila sma ključ u bravu i jave mi se samo ako im prifali soli, ulja..i t d... :)))

Autor: Iris-i-Miris   |   28.05.2014. u 8:37   |   opcije


zvonom*

Autor: Iris-i-Miris   |   28.05.2014. u 8:38   |   opcije


vjerujem da nije skužio da se ugrijavaš, ono ko istezanje prije vježbi, samo umjesto ruku i nogu, istežeš jezik :)))

Autor: meija   |   28.05.2014. u 8:38   |   opcije


...i kasnije žene koje misle da će brže i bolje napraviti umjesto njih
a muškarci mogu sve, ako žele. i/ili moraju, pa.... ;)

Autor: meija   |   28.05.2014. u 8:40   |   opcije


pita me onako gol i opušten..jel ti to meni namjerno radiš??

reko , onako trepćući okicama - Da. zašto pitaš? :D

Autor: Iris-i-Miris   |   28.05.2014. u 8:43   |   opcije


skužila sam da se, u m/ž odnosima više ljutim na žensku nego na mušku ekipu
povezala i s ljutnjom kad mi učini netko nekaj kaj nije trebao/la, volim ga, ili mi je drag, a ne reagiram na to isto kad napravi netko meni ni vrit, ni mimo

Autor: meija   |   28.05.2014. u 8:44   |   opcije


I vidiš ovaj moj bog je ostao bez majke sa samo 1,5 g... otac mu je ubio majku , prvi takav slučaj u našem mjestu.. odrastao je uz baku... otac u zatvoru.. nije ga vidio do prije 2 g.. umro je neki dan.. i sad zamisli ovo , on je oprostio ocu , ali nije sebi što mu je dao oprost. Koja borba u čovjeku... nemir.. borba.
Otud onaj đavo i anđeo...

Autor: Iris-i-Miris   |   28.05.2014. u 8:46   |   opcije


da, često puta istina ne zvuči uvjerljivo jer ima popratne efekte koji stvaraju rupu za nedoumicu ili dodatna pitanja, pa i ona neizgovorena :)

Autor: meija   |   28.05.2014. u 8:46   |   opcije


to nije oprost, Iris
to je kupovina boljeg mjesta za dušu, tamo negdje gore

Autor: meija   |   28.05.2014. u 8:47   |   opcije


I naravno da on zna odštopati.. zna popraviit kvar..zna spojiti nespojivo.. njemu je to sve normalno. A nije mu normalno da netko može ubiti svoju ženu, majku svoje djece... On je otac . Bio suprug.. i zna što to znači.. Koliko su potrebni djetetu majka i otac. Ali ne stakleno zvono.

Autor: Iris-i-Miris   |   28.05.2014. u 8:48   |   opcije


Ne znam što je..ali mislim da nema goreg osjećaja od mržnje. Ona te satre... uništava.. iscrpljuje. Zato ljubav pobjeđuje.. :)

Autor: Iris-i-Miris   |   28.05.2014. u 8:49   |   opcije


mama je sigurno kriva,da,vjerojatno 100%,ali???
živim godinama s muškarcem svog života,koji samo drži u ruci i gleda sajlu...
pa zašto onda već na "početku" te veze nisi,nakon posla,uzela kuhaću u ruku i
onako flegma je samo vrtila u ručici?
onda si po meni i ti pomalo kriva...
on,neka vrti sajlu...ti s pravom kuhaču

Autor: iskra19   |   28.05.2014. u 8:50   |   opcije


Neke stvari nije ni potrebno komentirati :)

Autor: Hornyzg   |   28.05.2014. u 8:51   |   opcije


ovaj iskra 19 mi iznenađujuće pametan.. ranim jutrom.. zašto nisi meija ?? zašto ?? :D

Autor: Iris-i-Miris   |   28.05.2014. u 8:55   |   opcije


i neću ovog hornija više komentirat..nemam riječi za to.. :P

Autor: Iris-i-Miris   |   28.05.2014. u 8:56   |   opcije


iskra, moj tata je bio takav. očito sam čipirana, odgojem, na muškarce koji znaju zaraditi lovu i platiti majstora, a tužno će gledati u sajlu za odštopavanje sifona :)

u stvari, vidiš kako svi padnemo na stereotipe tko što mora u životu jer ima pimpek ili je pišulja :P

Autor: meija   |   28.05.2014. u 8:57   |   opcije


po nekom prirodnom redu stvari..s čim odrastamo s tim i živimo. ako je moj otac bio uspješan u svemu, a jset, to očekujem i od svog muškarca. da mi je bio potreban mamina maza išla bi u vrtić po njega..

Autor: Iris-i-Miris   |   28.05.2014. u 8:59   |   opcije


*jest

Autor: Iris-i-Miris   |   28.05.2014. u 8:59   |   opcije


Horni, komentar može biti shvatljiv ovak ili onak :P

Autor: meija   |   28.05.2014. u 9:00   |   opcije


moj stari je imao dosta dobra primanja,a nije znao čaval zabit,znači da me ništa nije mogao nit' naučit
ja sam stvorio svoj život,polako učio (nije baš uvijek bilo lako,ako nešto ne znaš)ali!!! najbitnija je...
volja

Autor: iskra19   |   28.05.2014. u 9:04   |   opcije


Volja čuda čini. Što sve nisam znala, a danas znam... jer sam htjela znati. Morala znati. Ono što ne znam , pitam, tražim, učim, nađem onog ko zna da me nauči.. Sve je stvar volje i želje i potrebe.

Autor: Iris-i-Miris   |   28.05.2014. u 9:08   |   opcije


je, volja, znatiželja kao provjera sposobnosti...i nužda

dam se okladiti da većina žena ovdje na blogu zna razmontirati, očistiti i spojiti sifon u kuhinji, ali tak da ne curi ;)
ali da bi to delale ako ne moraju, sumnjam

Autor: meija   |   28.05.2014. u 9:09   |   opcije


Blago samoukima :)

Autor: Hornyzg   |   28.05.2014. u 9:10   |   opcije


Ma što kuhača..... Kad ja mahnem macolom da vidim tko neće uvuć rogove (i jezičinu ;) )

Autor: jabsponzorusu   |   28.05.2014. u 9:10   |   opcije


I da .... moj tata nije imao pojma o onome što ja danas znam, al bogme ja sam zarana naučio većinu onoga što je on znao...

Autor: jabsponzorusu   |   28.05.2014. u 9:14   |   opcije


ako se ne varam,mislim da je anerak sama napravila kuhinju!
kapa do poda

Autor: iskra19   |   28.05.2014. u 9:14   |   opcije


jab, a jel brzo trčiš? mislim, za svaki slučaj, kad zamahneš, pa fulaš ;)

Autor: meija   |   28.05.2014. u 9:17   |   opcije


Šta sifon?? cijelu kanalizaciju sam odštopala ! popravila fižider koji ni majstor nije znao. farbam stolariju, miješam beton, kuham kolače, pišem pjesme, vodim firmu, volim svog boga , družim se sljudima, organiziram svadbe i domjenke, slikam, skidam i postavljam parkete...šta oćešte još??? ima toga...

samo ne volim peglati. ničije kartice. a ni gaće. :))

Autor: Iris-i-Miris   |   28.05.2014. u 9:19   |   opcije


iskro, a da li bi to delala da ima nekog tko će to napraviti umjesto nje, bilo koje od nas?

Autor: meija   |   28.05.2014. u 9:19   |   opcije


ne znam sigurno,ali mi se nekako čini da ona to ne bi dala nit' svom muškarcu...
mislim da bi njoj to bio gušt???
čudno,zar ne,ali to je samo moje mišljenje

Autor: iskra19   |   28.05.2014. u 9:26   |   opcije


kajaznam, iskro
gušt može biti. i je. ali više nije kad postane obveza

Autor: meija   |   28.05.2014. u 9:29   |   opcije


kao prozvana, red je da se očitujem.

ako mi nešto digne živac, reagiram.
provokatori tipa koje si opisala su gnjide i ne bi si oprostila da gnjidi ne kažem da je gnjida.
uostalom, svaki je od nas dobio što je tražio.
zadovoljštinu.
provokator postizanjem cilja i mojim kak ti veliš, popikavanjem.
i ja, jer sam istresla žuć koja se prelijeva na svaku seksističku izjavu, jer sam se takvih kroz život naslušala i nagutala.
ne samo od raznih anonimusa, nego i od onih s kojima sam dijelila radni ili životni prostor ili ako baš hoćeš i krevet.
ne propuštam budali pokazati da to nije teško biti.
i ti si dobila zadovoljštinu tapšući ga zaštitnički po ramenu i smijuljenjem prstom pokazujući na nas popiknute, što opet samo govori o tebi i tvom kompleksu u odnosu na muškarce. Veliš, ak ih nemreš pobijediti, pridruži im se.
i ok. To je tvoj izbor.
Ponekad mi se čini da si ljubomorna na muškarce, jer oni imaju kurac, a ti ne.

Autor: ANERAK   |   28.05.2014. u 9:31   |   opcije


i, da..čist je zgodno imati nekog ko će umjesto tebe napraviti neke stvari po kući.
no nije neophodno.
i nije razlog zbog kojeg bi trebalo slušati provokacije ili ne provokacije na seksističkoj osnovi.

Autor: ANERAK   |   28.05.2014. u 9:34   |   opcije


Ane, aj se smiri
nikog nisam poimence prozvala, ali da mi je glupo ponašanje žena kad pokušavaju muškarcima biti mame, je
i smiješno i glupo i ljuti me, svidjelo se to tebi ili ne

šovinizam?
koliko se i mi same prema muškarcima ponašamo upravo tako?
mora biti....blablabla...jer je muško


i ne pada mi na pamet tebe osobno kvalificirati kao osobu jer ne želim na taj način ni sa kim, ovdje, imati takav odnos koji nema veze sa zapisom
nije ni pristojno, a meni ni potrebno

Autor: meija   |   28.05.2014. u 9:37   |   opcije


meija.. odoh, ne da mi se više biti tu..a i obaveze me čekaju.. pozdrav..i pusa. :))

Autor: Iris-i-Miris   |   28.05.2014. u 9:38   |   opcije


mene ne može ni jedan muškarac uvrijediti prizemnim seksističkih, kako veliš, izjavama
jer sebe kao ženu ne doživljavam samo anatomski, i anatomski funkcionalno

hebe mi se kaj misli da mi treba kuhača. njegov problem koji ima sa samim sobom, ne moj ;)

Autor: meija   |   28.05.2014. u 9:39   |   opcije


mah-mah Iris...čitamo se :)

Autor: meija   |   28.05.2014. u 9:39   |   opcije


Imam znanicu koja mi se žali kako njen suprug niti žarulju ne zna promjeniti......
a na svoje oči sam gledao kako mu ona iz ruku otima posao kad on nešto pokušava napraviti. Pošto on nije tip koji će se potrgati da ipak on to uradi..... eto ti situacije.
I sad ispada da ni suprug ni odrasla im kćerka ne rade ništa nego samo čekaju na mamu......

Autor: jabsponzorusu   |   28.05.2014. u 9:40   |   opcije


i ne kužim kak si ti tak mudra i pametna zaključila da su ženski komentari na tom blogu bili odgojne prirode.
i da..nejasna mi tvoja percepcija sebe kao žene,
imaš ulogu u odnosu na muškarce?
a ni majčinstvo nije uloga i odnosi se na djecu i mušku i žensku, bez razlike na spol

Autor: ANERAK   |   28.05.2014. u 9:42   |   opcije


iskro, ima i toga..."pusti, budem ja, makni se, samo smetaš"

gle, kako ima žena koje jednostavno ne vide nikakav gušt u kuhanju, tako ima i vas koji ćete se radije čohati, nego nekaj napraviti kaj svaki drugi muškarac lakoćom odrađuje
i to je tak, nepromjenjivo...

prihvatiti ili ne, osobni izbor svakog od nas.

Autor: meija   |   28.05.2014. u 9:44   |   opcije


uostalom, da su komentari i bili odgojne prirode, kaže se da čovjek uči dok je živ, ak ima volje.
pa zakaj ne bi pružili čovjeku šansu da nauči da je seksizam ružan i ponižavajuć ? na jednako ružan i ponižavajuć način i s jednako ružnim komentarima.
kaže se da s ljudima teba razgovarati na način i riječima koje su u stanju shvatiti.

Autor: ANERAK   |   28.05.2014. u 9:45   |   opcije


zašto mene prozivaš? pa nisam to je napisao!

Autor: iskra19   |   28.05.2014. u 9:46   |   opcije


dijeleći uloge na ženske, muške i majčinske i tvoj je blog meijo seksistički

Autor: ANERAK   |   28.05.2014. u 9:46   |   opcije


i još razrađuješ temu oko kuhače znajući da se u cijelom kontekstu ne odnosi na kuhanje.
stvarno ti fali. i fakat imaš kompleks.

Autor: ANERAK   |   28.05.2014. u 9:48   |   opcije


mene ne može ni jedan muškarac uvrijediti prizemnim seksističkih, kako veliš, izjavama
jer sebe kao ženu ne doživljavam samo anatomski, i anatomski funkcionalno

hebe mi se kaj misli da mi treba kuhača. njegov problem koji ima sa samim sobom, ne moj ;)


ali ti je jako važno stati takvom uz bok i jasno i glasno reći kak su žene koje su se "popiknule" bedaste :)

Autor: ANERAK   |   28.05.2014. u 9:51   |   opcije


Ane, možeš reagirati na glupost koja će i dalje ostati takva, a meni je to glupo
kao i uvjeravanje muškaraca od pola stoljeća, a sam to ne zna, da se zemlja ipak okreće oko sunca i da žene nisu stepenicu niže u odnosu na njih

Autor: meija   |   28.05.2014. u 9:51   |   opcije


bedaste su zato jer reagiraju
jer ne znaju izbjeći podmetnutu nogu

Autor: meija   |   28.05.2014. u 9:53   |   opcije


"jer sebe kao ženu ne doživljavam samo anatomski, i anatomski funkcionalno"

trebala bi, meija..u odnosu s muškarcima, jer to je jedini način na koji nas muškarci doživljavaju (govorimo o onima s kojima nismo u krvnom srodstvu)
sve ostalo je pizdin dim i priče za malu djecu.

Autor: ANERAK   |   28.05.2014. u 9:54   |   opcije


Ane, prije ću reagirati na žensku glupost nego na mušku
zakaj, gore, u jednom od komentara je i objašnjenje

a ako misliš da sam od onih žena koja će na naše bedarije zažmiriti, varaš se :P

Autor: meija   |   28.05.2014. u 9:55   |   opcije


(moja isprika ANERAK jer sam te spomenuo)
a sada mi se više ne da komentirat

Autor: iskra19   |   28.05.2014. u 9:56   |   opcije


ok

Autor: ANERAK   |   28.05.2014. u 9:57   |   opcije


gle, ako ti muškarcu možeš ponuditi samo vaginu, kao dio sebe, ok, doživljavaj sebe samo anatomski. ili prihvaćaj sebe takvom, kroz njih i njihovo ponašanje prema sebi

Autor: meija   |   28.05.2014. u 9:58   |   opcije


Kost je bačena :)
Zakaj im to delaš meija....

Autor: Hornyzg   |   28.05.2014. u 10:03   |   opcije


naravno, meija
dajem ono najbolje od sebe
i dajem kaj se traži

Autor: ANERAK   |   28.05.2014. u 10:07   |   opcije


ti si kriv, kaj se praviš grbav?
i tvoja jučerašnja kuhača!

:P

:D

Autor: meija   |   28.05.2014. u 10:08   |   opcije


ok, Ane, ako je tvoja vagina najbolje kaj muškarcu možeš pružiti, super :)

Autor: meija   |   28.05.2014. u 10:08   |   opcije


jer sa svim ostalim kaj bi mogla dat, muškarci ne znaju kaj bi..eventualno mogli reć nek si uzmem kuhaču

Autor: ANERAK   |   28.05.2014. u 10:09   |   opcije


Moja kuhača je moja kuhača!
Kaj te briga za moju kuhaču?
:)

Autor: Hornyzg   |   28.05.2014. u 10:09   |   opcije


daješ kaj se traži?
ak te netko traži soma eura, ćeš isto dati?

:)

hbt. furaš se na emancipiranu ženu, a daješ....
uljepšala si mi dan, Ane :D

Autor: meija   |   28.05.2014. u 10:10   |   opcije


Emancipirana žena?Može definicija?
Da znam sviđa li mi se... :)

Autor: Hornyzg   |   28.05.2014. u 10:11   |   opcije


da..dajem :)
ne prodajem :)

Autor: ANERAK   |   28.05.2014. u 10:11   |   opcije


da imam soma eura za dat..dala bi..zakaj ne?

meni je zadovoljstvo pomoći ljudima u nevolji :)

Autor: ANERAK   |   28.05.2014. u 10:12   |   opcije


si sigurna da ne bi znali?
ne minimaliziraj potrebe muškaraca

a možda to kaj imaš, ne treba im, osim onog kaj im daješ jer te traže?

Autor: meija   |   28.05.2014. u 10:13   |   opcije


preko dvajst godina sam bila neuparena s muškarcem za radove zapodoma. Sporedno. Ali dam bila i gazda obitelji financijski, moratlno, materijalno i četri čoška.
I uvijek sam bila žena. Žena sam koja vozi traktor, vari, nosi vreću od 50 kila i ako treba nekog namlati.
Niti ne pokušavam kopirati muškarce. Niti ne pokušavam biti slična muškarcima. Ja sam mama.

Pričate o seksizmu. Onog trenutka kad sam postala mama djetetu nema šanse da sam mama muškarcu. I točka. S takvim nemam što raditi, jer bezobrazno (kao žena) očekujem da se brine o meni. I bez obzira što o sebi brinem sama.

Moji muškarci doma kuhaju, peglaju i nema posla koji je žensko- muški.

Ima samo onog kojeg netko brže i bolje obavi i na to ih dijelimo.

Kažu da brinem o tri čoška sada. Ne vjerujem. Podilaze mi. Ali da im je super što im čuvam leđa- je. U to nema sumnje.

I normalno je da žene drže tri čoška. Oduvijek.
Bitno je samo koliko su ti čoškovi teški ili lagani.

Autor: pognioci   |   28.05.2014. u 10:13   |   opcije


ok, dat ću ti broj žirca, pa mi uplati soma eura, treba mi za godišnji, a da ne trošim svoju lovu :)

Autor: meija   |   28.05.2014. u 10:14   |   opcije


(korisnik čeka definiciju)

Autor: Hornyzg   |   28.05.2014. u 10:15   |   opcije


(ne postoji ženska emancipacija. postoji samo dužina lajne - uvrijedile se žena na to ili ne- poslovni svijet je muški i točka )

Autor: pognioci   |   28.05.2014. u 10:16   |   opcije


Hvala,pogni.Sad mogu dalje :)

Autor: Hornyzg   |   28.05.2014. u 10:17   |   opcije


meija,godinama si tu...a, bome i ja(znaš i sama da ne komentiram puno)
može jedno moje mišljenje na ovaj blog?
neće ti sigurno bit' po volji,ali je iskreno...
znaš šta je mislim o muškarcu tvog života?

Autor: iskra19   |   28.05.2014. u 10:17   |   opcije


horni, nisam rekla da žene super ne plivaju u poslovnom svijetu.
opet se vraćam onome: žena koja ima novaca i žena koja ga nema
veeeeeeeeeeeelika razlika u odnosu muškog svijeta prema njoj.

Autor: pognioci   |   28.05.2014. u 10:18   |   opcije


pogni, štima jer tvoj muškarac nije samo penis, a ni ti hodajuća vagina
i međusobno niste samo anatomski interaktivni

sorry na ekplicitnom komentaru ;)


ljutimo se kad nas muškarci doživljavaju seksualno, a to isto i mi radimo jer ih svodimo na ono kaj imaju u gaćama budući da za sve ostalo, kao, nisu sposobni

jel kužite taj paradoks?

Autor: meija   |   28.05.2014. u 10:20   |   opcije


a možda to kaj imaš, ne treba im, osim onog kaj im daješ jer te traže?

točno..ne treba im ništ osim onog kaj traže. :)

(mogla bi uzbaciti "jer"..nije lijepo za pročitat da žena ženi implicira nešto što nije rečeno..:) smisao onog kaj sam napisala gubi se..izvrčeš ga :)

al ako ćemo mak na konac
da..dajem jer me traže i dajem što traže
ne nudim i šarene perle, nit uvjetujem davanje traženog šarenim perlama za uzvrat.
i kao što rekoh, ne prodajem
nit za odštopavanje kanalizacije, nit za soma eura.
i obično dobijem zauzvrat ono što je adekvatno davanom.
i sve 5

Autor: ANERAK   |   28.05.2014. u 10:21   |   opcije


Nije sve u nofcu...
Ne znam samo zašto uz toliku emancipaciju
korisnice ovdje očajnički vape i cvile za
muškićima?

Autor: Hornyzg   |   28.05.2014. u 10:21   |   opcije


umjesto "ubaciti" čitaj "izbaciti"

Autor: ANERAK   |   28.05.2014. u 10:21   |   opcije


I onda poslije posla u kuhinju...kuhaču u ruke :)
Toliko o emancipaciji hahahaha

Autor: Hornyzg   |   28.05.2014. u 10:22   |   opcije


iskro, možeš napisati mišljenje, ali ako me čitaš, morao bi primjetiti da se distanciram i u zapisima i u komentarima od mišljenja koji su osobne naravi, bilo prema ekipi na blogu ili ljudima iz njihovog života


(nemoj da te zavara dijalog koji je samo u funkciji zapisa ;)

Autor: meija   |   28.05.2014. u 10:23   |   opcije


Idem zahebati ženi emancipaciju - skuhati ručak.Poz :)

Autor: Hornyzg   |   28.05.2014. u 10:24   |   opcije


Ane, sama si nabacila stil međusobnog komentiranja. ja sam ga samo prihvatila
i nemoj biti, zbog toga, ni malo uvrijeđena
ako ja ne korigiram tvoje komentare, dodajući ili izbacujući riječi da bi drugačije zvučali, jer meni bi tako pasalo, nije korektno da to ti radiš s mojima


ok?

;)

Autor: meija   |   28.05.2014. u 10:25   |   opcije


off, sam do pauze :)

Autor: meija   |   28.05.2014. u 10:28   |   opcije


ja sam samo predložila da ne daješ drugačiji smisao mojim komentarima , al ok
u biti mi je svejedno
tvoj blog

Autor: ANERAK   |   28.05.2014. u 10:28   |   opcije


kao korektnu opciju

Autor: ANERAK   |   28.05.2014. u 10:29   |   opcije


ekipa na blogu?
onda ne,neću komentar ostavit...
ja igram solo igru,sam s svojim mišljenjem

Autor: iskra19   |   28.05.2014. u 10:30   |   opcije


nemam meija soma eura za dat..da ih imam, dala bi ti..da ne trošiš svoju lovu :)

sad sam duboko nesretna kaj ti nisam mogla pružit zadovoljstvo mukte godišnjeg odmora..al kaj sad?
oporavit ću se :)

Autor: ANERAK   |   28.05.2014. u 10:47   |   opcije


meni je onaj komentar bio izrazito seksisitički (osim glup)pa sam reagirala. slažem se u potpunosti sa Anerak..treba reagirati na takve i slične mizogine izjave a ti Meja, koliko te čitam u puno godina imaš skoro alergiju na bilo što što liči na feminizam)))

sjećaš se koliko smo se gložile oko toga? što neki uistinu stari prdonja serka po ženama ti nije sporno ali ti je sporno kad se žene brane? onda su se popiknulle i glupe su?

meni je uistinu psihološki zanimljivo koliko imaš često puta potrebu stati na stranu takvih zapravo "zlostavljača". to sam više puta vidjela od tebe na blogu.

Autor: Vinslet_   |   28.05.2014. u 10:57   |   opcije


ps. smatram te prijom pa molim te razmisli o ovom prije no što evenutualno osjetiš optpor prema ovom što m napisala

Autor: Vinslet_   |   28.05.2014. u 11:06   |   opcije


nekoga tko ozbiljno stoji iza toga da je za ženu samo kuhača, teško da će bilo tko preodgojiti, a ako je neka već takvog odabrala, onda se mora pomiriti s tom kuhačom, ali i od njega tražiti ono što radi onaj koji nosi hlače.

čak u takvoj podjeli posla ne vidim ničeg lošeg, ako svaki svoje "odrađuje".

ponekad reagirate kao da se sramite što ste žene.

meni je u stvari najbitnije kad mi se dozvoli biti žena, taman to bilo i mahanje kuhačom.
voljela bih biti domaćica.

i kritika ženama.

došla iz vana, hodala malo gradom, a malo žena hoda na visoke pete- sve nešto balerinkice, tenisice, bla..bla..
što rezultira tome da i mene staru u štiklama- muškarci pogledaju.

Autor: pognioci   |   28.05.2014. u 11:50   |   opcije


(cure, ja si ne mogu pomoći, ne volim babaste muškarcu koji nos svakut rivaju. stvarno sve mogu sama, ali sam dugo griješila što muškarcima nisam dozvolila da su - muškarci)

Autor: pognioci   |   28.05.2014. u 11:57   |   opcije


haha, ma što to znači Pogni dozvolit muškarcima da su muškarci? ne kužim? da hodaš iza njih tri metra il da se praviš bedasta trepćući ?:DDDD

ne znam curke, mene je odgajao muškarac - feminist koji me učio da su žene jednako vrijedne (pa i bolje).

nije stvar preodgajanja nego ukazivanja na ponašanje koje nije primjereno. PONAŠANJE. samo o tome se radi. ponašanju koje nije dobrodošlo i stavu koji je iza njega. kako to VAS nije zametalo?

Autor: Vinslet_   |   28.05.2014. u 12:01   |   opcije


vinslet, žene jesu jednako vrijedne
ali su drugačije od muškaraca
i u kombinaciji kad se poštuje ta različitost: kad se ženu cijeni kao ženu, a ne kopiju muškarca i kontra, onda ta jednaka vrijednost dolazi do izražaja.

imamo širok krug kretanja- svi do jednoga
i mogućnost biranja osobe koja nam odgovara

koji vrag nekog tjera da nađe zadrtog brđanina i da ga ide preodgajat.

a takav brđanin možda nekoj ženi savršeno paše.

Autor: pognioci   |   28.05.2014. u 12:04   |   opcije


Pogni ovdje se samo radi o REAKCIJII na NEPRIMJERENU izjavu.ne bih sad do stoljeća sedmog. na što je Ane primjereno reagirala. što je Meji zamstalo. rekoh - psihološki je zanimljivo zašto je to tako. a i bome zašto ti odmah imaš potrebu potaći razgovor da "žena mora bit žena"..se ti slažeš negdje sa tim stavom dotičnog? možda nesvjesno?

Autor: Vinslet_   |   28.05.2014. u 12:09   |   opcije


pas mater, neki dan mi na ručku, ja naručim čašu vina (ne pijem, pa je prečuo, inače bi s guštom naručio pet flaša samo da me vidi cuguš), konobar pita njega što će, naruči on za sebe jelo i colu i za nju (mene) vodu.

Konobar (gazda restorana) donese meni- vodu.
I normalno- ta jadna čaša vina i donesena voda je sada predmet sprdnje pola naših poznatih i ureda, ali ja popizdila što je konobar uvažio njegovu zadnju.

I badave mi on maše (kao zadnji trzaji) da je po bontonu da muškarac naručuje piće (što da, al se ja postavljam na zadnje noge zar su žene manje vrijedne), ja i dalje pilim zbog čaše vina- na koju sam naravno mogla diskretno upozoriti konobara.

Jest da je ovaj moj u ponoć tog dana htio ili po sto litri vina samo da ima mira, što se konobar (gazda) ispričaval do neba- jer ja i dalje stojim kod toga da ne želim više u restoran gdje se (bez obzira na bonton) ne poštuje moja ženska riječ.

I možete se vi žene sve skupa slikati- kad je i bonton podređen....

Autor: pognioci   |   28.05.2014. u 12:11   |   opcije


gle svoj slijed misli - nakon ragiranja na mizoginost, tvoj komentar je negdje da "žena mora bit žena"? to znači - dati se satrati, to ženstveno....

i kako povezuješ uopće jedankopravnost sa prirodnom različitosti? i tebi je feminizam, ono - za muškarače ili?:DDD

Autor: Vinslet_   |   28.05.2014. u 12:11   |   opcije


"I možete se vi žene sve skupa slikati- kad je i bonton podređen...."

haha, rekoh - ti zpravo zagovaraš šovinizam, baš lijepo onako kako je Ane napisala Meji - "ako ih ne moš promijenit, pridruži im se". to je prestrašno. mislim Pogni, nije neš di bi se trebalo hvalit - ono kao znak da si se baš lijepo snašla ili da si naročito mudra))))

Autor: Vinslet_   |   28.05.2014. u 12:17   |   opcije


Vinslet, vjerovala ili ne, ja ništ ne doživljavam seksistički.
ako netko veli da je kuhača za ženu, nema frke.

to mi je tak banalna izjava da nije razlog za svađu. ja bih osobno svog nakon takve izjave još namlatila kuhačom- a kak je duplo veći od mene- on bi se tome dobro nasmijal.

tako da - opet kažem

ako znaš da je onaj pored tebe takav da ozbiljno misli za kuhaču - jer to nije samo kuhača nego cijeli njegov podgled na muško - ženske odnose, ili ga prihvati bez uvrede, ili ga ostavi.

preodgoja nema- osim bezveznih svađa

Autor: pognioci   |   28.05.2014. u 12:17   |   opcije


opet ona.....o preodgoju...)))))

ko da niš nisam prije napisala. Pogni ti si skriveni šovinist zapravo, zato ti ne bi "preodgajala". možda bi bila drugačija da imaš kćer . neki ljudi tako najbrže postaju feministi ako već nemaju prirodno)))

mislim da je civilizacijski i ljudski, dapače NEOPHODNO reagirati na svaku mizoginost a ne kamuflirati svoje nereagiranje raznim razlozima (po meni najviše imaju veze sa odgojem ali i sa mummy - daddy isues).

nereagiranje je potvrda društvenom "zlostavljaču" i točka. toliko od mene. kiss:)

Autor: Vinslet_   |   28.05.2014. u 12:25   |   opcije


navukla sam pancirku :), di smo stali?

Autor: meija   |   28.05.2014. u 12:30   |   opcije


di si se sad pojavila kad sam sve što sam ti mislila reć rekla Pogni?:DDDD

Autor: Vinslet_   |   28.05.2014. u 12:33   |   opcije


Vins, reakciju sam svela na preodgajanje muškaraca
a mnoge žene se upravo to trude jer kako drugačije objasniti potrebu objašnjavanja onoga kaj ne treba nikakvo objašnjenje

misliš da je moguće nekome tko je cijeli život živio na svoj način, objasniti da je to krivo, da može i treba biti drugačije, a ima pola stoljeća za vratom?

ne vjerujem u učinkovitost takvog optimizma :P

Autor: meija   |   28.05.2014. u 12:35   |   opcije


i da, ponovit ću - ljuta sam na takvu vrstu ženske gluposti i nepotrebnog trošenja energije na muškarce koji nisu i ne bi trebali biti ni u kakvoj kombinaciji

Autor: meija   |   28.05.2014. u 12:38   |   opcije


ne, nije stvar u OBJASNITI...stvar je u izražavanju stava da je takav način NEPRIHVATLJIV. jaan statement. ali rekoh - tvoje izbjegavanje toga je zanimljivo i nije privi put. al ne da mi se više o tom. sve sam već napisala i neponavlja mi se. i Ane je to odlično artikulirala. ti to očito ne možeš čuti iz nekog razloga, kako vidim pa nema smisla da ponavljam isto.

Autor: Vinslet_   |   28.05.2014. u 12:39   |   opcije


ma jel ti stvarno misliš da bilo čije mišljenje, tvoje, moje, dolazi do ljudi, nebitno do koga, koji cijeli život imaju neke svoje furke?
pa i šovinističke
ako da, stvarno si naivna ;)

Autor: meija   |   28.05.2014. u 12:41   |   opcije


razlog je vrlo jednostavan jer ne da mi se ni vrijeme ni energiju trošiti na ono na kaj ne mogu, promjenom, djelovati
ne postoji niti jedan, između redova, ma koliko i ti željela ga vidjeti i pročitati ;)

Autor: meija   |   28.05.2014. u 12:47   |   opcije


ako nikad i ničije mišljenje ne dopire do NIKOGA, zašto ti draga Meja toliko blogova pišeš, toliko komentirš, komuniciraš?:DDDD

jooooj, nemrem više, chimichanga me čeka, nemrem se JA odlučiti nositi s nečijim poricanjima, možda drugi put nastavimo temu, na nekom drugom mjestu. kiss i tebi.

Autor: Vinslet_   |   28.05.2014. u 12:51   |   opcije


je, pitaj me i zakaj volim mačke :))

blogovi su razmjena mišljenja. barem ih ja tako vidim
da li će do nekoga doći, ovo kaj ovdje pišemo, druga je priča ;)

probaj, malo hladnije, pročitati kaj pišem. zakaj pišem to kaj pišem. i zakaj su reakcije takve kakve su.
;)

aj, čitamo se, pošmajhlaj beštijicu :)

Autor: meija   |   28.05.2014. u 12:55   |   opcije


joooj, kad te jednom sretnem, ako, dobićeš kuhačom po riti))))

mačkonža je super, više se ne čoha, prelijepa je ii pahuljasta,obje te pozdravjamo (misliš da mi nije šapom probla ukrast chimichangu:DDD)

Autor: Vinslet_   |   28.05.2014. u 12:57   |   opcije


ak me uloviš :PPPP

super. moja neće van, ni na lajni. još ima traume od svog lutanja i skvoterskog života :(

i tak...skidam pancirku, ako nekom treba...čitamo se ljudeki :)

još nekaj, ko tipična žena imam uvijek nekaj za dodati :P - ljudi se prema nama ponašaju, pa i muškarci (ne mislim na sporadične događaje) onako koliko im prostora sami/e ostavimo.
ako nas tretiraju kao hodajuću vaginu, ili kao i ostalo oko nje, ipak ovisi (i) o nama

idem....

mah-mah :)

Autor: meija   |   28.05.2014. u 13:07   |   opcije


kad se borimo za porodiljsko, za bolovanje za njegu djeteta, za duži godišnji za bla..bla.. onda nam paše da smo žene
a kad nam se spomene da smo žene, onda dobijemo rogove.

izdrži žena što ni stoka ne može

ali moja draga prijateljica hercegovka je daleko mudrija od zagorki i prigorki

kad su nedugo renovirali kuću onda je bila kod svojih jer je "željela da je muž iznenadi kako će kuća izgledati" s tim da mu je prije rekla kak hoće da zgleda. Čak je i svekrva pomagala čistiti da ona bude ugodno iznenađena nakon odlaska majstora.

Zagorke i prigorke bi se prepirale i sa mužem i sa majstorom i zapovijedale :))

samo napomena da za tu istu hercegovku misle kak je muž gazda i kak joj zapovijeda

suživot muškarca i žene je - vještina :))

Autor: pognioci   |   28.05.2014. u 13:19   |   opcije


Vidim sve ste se primile posla...kuhaču u ruke :)
Toliko o emancipaciji hehehehe

Autor: Hornyzg   |   28.05.2014. u 13:48   |   opcije


Dodaj komentar