©© - Nisam dugo o braku
Promatram tri uspješna braka oko sebe, 20+ godina, a uspješni znači da se osjeća kako među njima ima ono nešto, stalo im je jednom do drugog, nemaju nikog sa strane (koliko ja znam), druže se s drugim ljudima, društveni su, djeca su im ok, zajedno skrbe, i tak, brak kakav bismo si mi ostali rado poželjeli.
Ponekad razgovaram sa ženskom stranom tih brakova, dakle znam samo taj dio, pa sam izvukla neke zajedničke crte koje su mi zanimljive. Evo, nastojat ću ne pretjerivati nego onak analizirati s distance. Ne znam kako to izgleda s muške strane. A ne znam jer me ne zanima toliko, zanima me ženska strana i mogu li nešto i ja naučiti iz toga. U zagradama su moje primjedbe.
- Ako muž kaže da je Kosorica super, i žena to tvrdi. Ako muž (taj isti) kaže za dva dana da je Kosorica bez veze, onda i žena to tvrdi. Žena glasa za istu stranku/osobu, kao i muž, (jer ona njemu vjeruje da on zna najbolje - on njoj imponira, aaa :) - ili se može reći - ona ne razmišlja svojim mozgom. Neš ti..)
- Žena se brine oko kućanstva. Muž povremeno napravi nešto po doma, no rijetko. Ona kuha, nabavlja, brine o svemu. (Istoj toj je svega dosta, i sanja o bijegu na Velebit, ali i dalje brine o svom mužu i djeci)
- On je često živčan i nemoguć, ali ona se makne ili samo odmahne rukom.. (ne dodaje ulje na vatru)
- On je jako društven i doma im stalno dolaze prijatelji, njoj je već muka od toga, ali šuti i sve pripremi za te prijatelje, raspremi, ako se nacugaju pobrine se da sigurno stignu doma..
- Odgoj djece je kako on kaže, s tim da ona potiho izvede što joj je na pameti. Ne suprotstavlja mu se (jedna od ove tri se u zadnje vrijeme počela suprotstavljati u vezi s odgojem i tu dolazi do velikih svađa, a djeca su već preko 20)
- Sve tri nazivaju svoje muževe - moje veliko dijete (za razliku od male djece.. ona je svjesna da je on veliko dijete, koje doduše zarađuje, ali njegove muške igre su mu na prvom mjestu)
- Ona svoj godišnji odmor prilagodi njemu, ne padne joj na pamet otići na svoju stranu ili u svoje vrijeme (iako sanja o tomu)
- Ako ona sazna da joj prijeti otkaz, ne kaže to mužu, da ga ne uzruja. Ako i kaže, kaže kroz to zezanciju.. (ovo mi je teško za shvatiti, ali eto učim:)
- Kad joj je teško, ne obrati se njemu, nego najboljoj prijateljici. (ili možda blogu? taj dio isto pokušavam shvatiti. Čini mi se da muški baš nemaju suosjećanja, osim u prvim danima zavođenja)
- (Njemu se NE ŽALI, ne opterećuje ga se općenito svojim problemima. Ima tu nekaj... )
Opisala sam tri braka u kojima ima ljubavi. No, ne raspadaju se samo oni brakovi u kojima više nema tog ljepila, nego i oni koji ne znaju kako odigrati igru zvanu brak. Vole se, ali im ne ide.
Dosad nisam znala uspješno odigrati tu igru. Učim. Ako mi još nešto padne na pamet, napisat ću.
12.07.2014. u 8:01 | Dodaj komentar
..nisam baš shvatila
ove donje navode si izvukla iz ta 3 uspješna
braka..ili kaj?
Autor: sleeping | 12.07.2014. u 8:22 | opcije
..očito jesi..ali u čemu se onda
manifestira ta ljubav?
žena sve podređuje muževim potrebama
Autor: sleeping | 12.07.2014. u 8:26 | opcije
..jbš to (da prostiš)
Autor: sleeping | 12.07.2014. u 8:27 | opcije
Da, očito..
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 8:28 | opcije
:)
Autor: bozicnica | 12.07.2014. u 8:28 | opcije
A kaj nije lijepo naći nekog s kim to nije problem?
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 8:28 | opcije
Tako ti je i kad nisi u braku.
Samo možeš birati kam ćeš na godišnji i ne dolaze ti ničiji debilni frendovi doma.
Autor: bozicnica | 12.07.2014. u 8:29 | opcije
..meni bi to bio problem s bilo kim
ne funkcioniram tako
Autor: sleeping | 12.07.2014. u 8:30 | opcije
Ja mislim da se ljudi žene kad im ponestane pametnijih ideja kaj bi radili zajedno.
Misle da će brak to srediti.
Autor: bozicnica | 12.07.2014. u 8:30 | opcije
Eh, ta sloboda.. meni pun kufer slobode
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 8:31 | opcije
Koke, kad ti je zadnji put netko rekao :"Mislio sam da sad blablabla, pa onda blablabla"?
Autor: bozicnica | 12.07.2014. u 8:32 | opcije
Meni su drage one male stvari u braku, od ustajanja ujutro, zajedničkog čaja, pa razgovora što ćemo danas za ručak, i tak.. te male stvari..
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 8:33 | opcije
Može i gore:"Onda sutra blabla i nakon toga blabla"
Autor: bozicnica | 12.07.2014. u 8:33 | opcije
:)
Autor: bozicnica | 12.07.2014. u 8:33 | opcije
Na kaj misliš, Boža?
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 8:34 | opcije
muke ti se udat.
Autor: bozicnica | 12.07.2014. u 8:34 | opcije
Pa.. to mi nje nitko rekao (da misli..) ima nekih 18 godina?
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 8:34 | opcije
Ljudi u braku su skloni previše organizirati tuđe vrijeme.
Autor: bozicnica | 12.07.2014. u 8:35 | opcije
Moj je prvi muž mislio... drugi baš i ne..
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 8:35 | opcije
Eh, kaj fali da mi veli - idemo na skijanje tam i tam, sve sam sredio... ili - imam karte za kazalište.. uh :)
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 8:36 | opcije
I uvijek nadrapa strana koja manje organizira.
Autor: bozicnica | 12.07.2014. u 8:36 | opcije
Pun mi je nos organizacija svih vrsta..
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 8:36 | opcije
Nah..kajaznam.
Autor: bozicnica | 12.07.2014. u 8:36 | opcije
Upisala sina?
Autor: bozicnica | 12.07.2014. u 8:37 | opcije
Imam pol ćuba u herpesima.
Autor: bozicnica | 12.07.2014. u 8:37 | opcije
Jel? Meni se čini obrnuto.. Ja sam bila ta koja organizira, i onda dobijem prigovor. Ne bi on nešto smislio, ali ima hrpu primjedbi na ono što ja smislim
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 8:37 | opcije
Sam se upisao.. nisam bila pokraj njega, bio je na moru
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 8:38 | opcije
A tvoj?
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 8:38 | opcije
Je.
Autor: bozicnica | 12.07.2014. u 8:38 | opcije
I jesi zadovoljna?
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 8:39 | opcije
Ne baš:)
Autor: bozicnica | 12.07.2014. u 8:40 | opcije
Ti?
Autor: bozicnica | 12.07.2014. u 8:40 | opcije
Moj je vrlo dobar učenik, što je danas jako lošei kad su svi 5.0. Tak da sam presretna s tim što je izabrao.. Bit će plesač
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 8:42 | opcije
:)
Autor: bozicnica | 12.07.2014. u 8:42 | opcije
Prvi mu je izbor bila medicinska, ali nije uspio.. tak da će ljudima liječiti dušu, a ne tijelo
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 8:43 | opcije
Hm, piše mi 53 godine, već
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 8:44 | opcije
Samo nek ga zdravlje posluži
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 8:46 | opcije
Mah..ja sam ljuta.
Autor: bozicnica | 12.07.2014. u 8:48 | opcije
Lijen je.
Autor: bozicnica | 12.07.2014. u 8:48 | opcije
Na oca:)
Autor: bozicnica | 12.07.2014. u 8:50 | opcije
Oprosti..skrenuh s teme.
Autor: bozicnica | 12.07.2014. u 8:52 | opcije
ha ha...upravo si opisala to što ja nikad nisam znala u svoja dva braka! bila su dobra, mogla su trajati i danas...ali ja nisam znala (čitaj: nisam htjela) glumiti krotku malu ženicu koja nema svoje ja i koja uvijek povlađuje mužu, a u stvari radi po svome. ako je to osnova uspješnog braka, ja sam neuspješna žena! ne mogu to i šlus..mogu biti iskrena, dobra, nježna, brižna...al isto tako imam i svoje ja...pa ak mislim da su liberali zakurac, tad ću mu to i reć! pa ak mislim da nema pojma o nečem (jer nema) i to ću mu reć! normalno, muškarac to ne može podnijeti (rijetko koji može, al taj je već i prije mene onda papak pa nit nemam posla s njim)...sve u svemu kroz moj život prošlo je dosta muškaraca i imam reć da postoje dvije vrste muškaraca...ona, od koje moš radit kaj oćeš (al meni se to neda) i one druge, koji su bahati i ne dopuštaju da misliš i budeš uz njih (opet nisam ta da glumim fikus) i tak...idu dani! dobro ti jutro koko!
Autor: mai_sarai | 12.07.2014. u 8:54 | opcije
Medicinska je klincima loš izbor trenutno.
Traje 5 godina i samo prve 2 imaju opće predmete.Kasnije praktički nemaju šanse odraditi državnu maturu dobro a sa srednjom su njegovatelji.Manje više.
Autor: bozicnica | 12.07.2014. u 8:55 | opcije
Jutro, Mai :) Možda dođe dan kad i mi kapituliramo.. Kažem, lijepo je naići na nekog pokraj kojeg nije problem biti krotka ženica :)
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 8:56 | opcije
Ne volim kad je netko inicijalnim odabirom dugoročno uskraćen za izbor.
Autor: bozicnica | 12.07.2014. u 8:56 | opcije
a krotke ženice su kao njegovateljice.
Manje više.
Autor: bozicnica | 12.07.2014. u 8:57 | opcije
Da, medicinska je zapravo izvor besplatne radne snage po bolnicama, tako sam ja obaviještena. Ali je moj htio biti medic, pa da ide van nekam vrit, on bi u vojsci bio.. uh, fala Bogu da nije upao.. A i moj je na ćaću, gotovan, i sve su mu drugi krivi..
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 8:57 | opcije
Reče moj sin da ne voli učiti.. a koja je škola za takve? Nema je.. i tak si je našel tancanje, pa nek tanca..
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 8:59 | opcije
:)
Autor: bozicnica | 12.07.2014. u 8:59 | opcije
mame su im birale ćaće
Autor: perce | 12.07.2014. u 9:00 | opcije
Jooj..Pero.
I lijepi su na oca.
Autor: bozicnica | 12.07.2014. u 9:01 | opcije
mame su im ugađale u svemu i napravile gotovane od njih
Autor: perce | 12.07.2014. u 9:01 | opcije
A ima opće predmete kao u nekakvoj gimnaziji društvenog smjera. Nema fiziku, kemiju i biologiju, ali ima latinski (bez veze), filozofiju, psihologiju.. ne znam kak izgleda državna matura, je li može bez biologije, kemije i fizike? Sumnjam..
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 9:02 | opcije
Lijep i lijen.
Dugoročno bi mogao dobro proći..samo polako.
Autor: bozicnica | 12.07.2014. u 9:02 | opcije
Pero, danas je ljepota najvažnija, i sve što je lijepo je i dobro :)
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 9:02 | opcije
hrvatski, matka i engleski su baza.Neki faksovi (medicina, veterina) traže dodatne predmete.
Autor: bozicnica | 12.07.2014. u 9:03 | opcije
ma i ja težim za zajedništvom...dost mi ove moje samoće...desetljećima...al previsoka je cijena koju bih morala (bar do sad) platit za to neko zajedništvo? kad naiđe neki ko zajedništvo (partnerstvo) i slobodu shvaća ko ja, nitko sretniji! lijepo je bit uz nekog, kak veliš...da malo ne moram mislit jesam li platila režije, je li servisiran bojler, auto, da me netko otpelja a ja sve četiri u zrak...npr na godišnji...etc. no , nažalost obično su takva zajedništva imala neku previsoku cijenu...koju sam platila, pa potom požalila...stvar se ionako rastepla! sada nit ne nudim repertoar svojih mogućnosti, ajd najprije nek on pokaže svoje...nemogućnosti! ha ha
Autor: mai_sarai | 12.07.2014. u 9:03 | opcije
muško mamino
Autor: perce | 12.07.2014. u 9:03 | opcije
I moj je lijep i lijen :) Razvijen kao da se bavi ne znam kakvim sportom, a samo sjedi, trenirao nekakav karate pol godine
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 9:03 | opcije
Tako da će moći u višu medicinsku ako odradi državnu dobro.
Autor: bozicnica | 12.07.2014. u 9:05 | opcije
Matematiku ima, nešto malo prva dva razreda, u trećem i četvrtom mu je izborna..
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 9:05 | opcije
Plesač:)
zapravo fora.
Autor: bozicnica | 12.07.2014. u 9:06 | opcije
E, to ću reći svojem malom, pa nek ide u višu ako mu dođe iz dupeta u glavu.. rasplesani medic :)
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 9:06 | opcije
:))
idem nekam na kavu.
baj!
Autor: bozicnica | 12.07.2014. u 9:08 | opcije
Baj!
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 9:08 | opcije
Mai, još si ti preživahna :)
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 9:08 | opcije
Ali kad pogledaš malo bolje, i nije teško. Samo klimaš glavom, a misliš si svoje. Kao na poslu. A onda s frendicom udri po svemu... Bit će da iza svakog uspješnog braka stoji dobra ženina frendica :)
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 9:10 | opcije
A on zahvalan, i brine o svemu, i presretan zbog tvojeg klimanja :)
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 9:11 | opcije
čudno...uopće se neprepoznajem u opisu muškraca
Autor: bezobraznik | 12.07.2014. u 9:13 | opcije
Bezo
ništa to nije čudno
naime, radi se o njima poznatim muškarcima
a misle da su vidjele i upoznale sve postojeće
a upoznale su samo svoje odabranike
naglask je na, odabranike :)
Autor: perce | 12.07.2014. u 9:15 | opcije
tako je kad dame biraju
biraju lijepo
Autor: perce | 12.07.2014. u 9:16 | opcije
U kojem se dijelu ne prepoznaješ, Bezobraznik? Po nicku se ne bi reklo :)
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 9:17 | opcije
Pero, o čijim ti odabranicima? O ovima mojih frendica? Ili o mojima?
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 9:17 | opcije
A zakaj vi ne birate?
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 9:18 | opcije
Ajde direktnmo pitanje: ide li vam na živce kad vam žena priča o svojim problemima?
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 9:18 | opcije
Coco
kad neka žena odabere životnog saputnika
koga krivi kad on bude lijen, arogantan i dovodi doma kretenske frendove
naravno, njega
a kam je gledala dok je birala
Autor: perce | 12.07.2014. u 9:20 | opcije
btw perce kad već tak lijepo seciraš "naš izbor" ajd pliz malo se osvrni na svoje iskustvo, svoje pokušaje a promašaje...kak to tebi ide? jesi li ti zadovoljan izabranim? ili još uvijek samo promatraš, zaključuješ al ne diraš?
Autor: mai_sarai | 12.07.2014. u 9:21 | opcije
Pero, slažem se s tobom. No, tu sam opisala one žene koje su prihvatile to što su izabrale, i želim ukazati da je to u redu. I malo potrpjeti.. i tak..
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 9:21 | opcije
Eh, baš smo tu svi stručnjaci sa uspješan brak :)
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 9:22 | opcije
naravno da sam zadovoljan svojim odabirom
imam divnu djecu i četvrt stoljeća zajedničkog života iza sebe
ono što je ušlo u brak kao nova varijabla, nije bilo moguće predvidjeti
Autor: perce | 12.07.2014. u 9:25 | opcije
a to je alkohol (da se ljudi ne bave nepotrebnim nagađanjima)
Autor: perce | 12.07.2014. u 9:26 | opcije
pa to je tak relativno koko...ne smatram se neuspješnom ženom bez obzira kaj imam dva braka (i jednu dugotrajnu ljubavnu vezu)...naprosto, mi koji smo solo ne možemo to što si gore opisala? jesmo li prejake osobe, jesmo li previše svoji, držimo li previše do sebe...ili naprosto nismo manipulatori? jer, oprosti..govoriti suprugu jedno a raditi drugo, za mene je čista manipulacija? istina, koja moža ima plemeniti cilj...održavanje braka? ali, zar nije smisao braka da ljudima bude ljepše, bolje, da im je sadržajno...pa ako moram svašta nešto pretrpiti..pa i ovak sama moram nešto pretrpiti? u osnovi, meni se čini da ga dođe na isto..ak si tam (u braku) fali ti ovo nešto...a ak si vani opet ti fali ono nešto! jedino je pitanje kaj čovjek bira? mi smo izabrali radije bit solo nego bilo kako (ovo bilo kako ne znači da je brak loš, al očito nismo u stanju balansirat), ti si spomenula posao..pa nit na poslu (barem ja pa zato i plaćam cijenu nenapredovanja) ne klimam glavom, ne prešutim, kažem...ima svoje ideje, svoje principe, postulate...i to mi je važo u životu. možda i previše..zato valjda i gubim napredovanje, prijatelje i kolege (nitko ne voli istinu osobito ak nije lijepa), partnere...to mi ga dođe ko ono stablo kaj stoji samo na vjetrometiti...puše, kiša etc...ostale nepgoodne...i stoji ono, dok se ne slomi! naprosto pukne. ona stabla u šumi se svijaju..pa opet puknu, valjda od silnog svijanja...ha ha
Autor: mai_sarai | 12.07.2014. u 9:29 | opcije
Kod mene je isto bio alkohol, ali nije bio skroz nova varijabla - tko bi mislio u što se to možće pretvoriti.. jer i ja si popijem koji put, ali me nije obuzelo..
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 9:29 | opcije
Haha, Mai :) Jesi gledala Grčko vjenčanje? Prekrasan film i fenomenalna scena u kojoj žene odigraju kako žele, a muškarac uvjeren i ponosan kako je ideja njegova :) Tam vele: muškarac je glava obitelji: ali žena je vrat, koji okreće glavu kamo želi
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 9:32 | opcije
Ma sve je to igra, ne bih ja to zvala manipulacijom. Ako želiš u nogometu zadati gol, moraš imati strategiju, nemreš se samo zaletavati ko mujo..
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 9:33 | opcije
pero, nisam te pitala o tvom ex braku...to je potrošeno, pase! pitala sam te za sadašnja tvoja iskustva...ne znam koliko si razveden, al vjerojatno si pokušavao ostvarit neku vezu...i pretpostavljam da imaš slično iskustvo ko koko i ja...nejde baš? možda baš zato što sada i preveć propitujemo..kak nam se ne bi dogodio zajeb? no, zajeb je upravo to što previše pipkamo...a ionako je mrak! svjetlo se upali (il nastane mrak ha ha) tek kad priča počne i traje!
Autor: mai_sarai | 12.07.2014. u 9:33 | opcije
A često si mislim i o ponosu kao najvećem zajebu. Ponos je nekaj kaj radi jedino i isključivo protiv nas. Fućkaš ponos.. važan je cilj i put do cilja
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 9:35 | opcije
A ja sad proučavam bračnu strategiju
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 9:35 | opcije
Cilj bi bio - biti siguran, mažen, pažen, voljen... kaj nije lepi cilj?
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 9:36 | opcije
ma znaš kaj mene pere koko...morti ti nisi takva...mene moj partner mora poštivat kao osobu, individuu...čak i moje gluposti...pa ak to čini, tada se i ja mogu okretat ko onaj vjetrokaz....i mogu svašta! no, nažalost, muškarcu je to prilično teško, jer on misli ako dopusti da žena misli, da on postaje osakaćen...tak je odgojen da mora bit glavni...da mora kontrolirat...da mora nadzirat...a ja sam vrlo slobodoumna...ne volim kad mi netko nameće što ću mislit, što ću radit...u stvari jesam malo...neprilagođena! no, muškarci koji su me jako voljeli su me i trpili....takva kakva sam. dapače, mogla sam jočš i više...al nisam taj tip! u stvari često sam mogla od muškarca radit kaj sam htela...al nije to moj đir.to je ponižavajuće za mene i njega. ja tako gledam. možda je to pogrešno?
Autor: mai_sarai | 12.07.2014. u 9:36 | opcije
pitam li ja tebe Mai o tvojim iskustvima
ona su tvoja
i takva bi trebala ostati
iskustva su jedno, a konačan odabir drugo
iz nečega i moraš odabrati
zar ne
Autor: perce | 12.07.2014. u 9:37 | opcije
Evo, moj cilj je Vega lijepo pokazala :)
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 9:38 | opcije
Mai, opet ja vraćam na - cilj. Koji bi tebi bio cilj?
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 9:39 | opcije
ma oprosti pero, nisam htjela bih preintimna...naprosto pričamo o stvarnim ljudima, događajima..meni logično razgovarat otvoreno...no tebi je očito puka teorija draža od stvarnosti!
Autor: mai_sarai | 12.07.2014. u 9:45 | opcije
ono što je očito tebi Mai
drugima je nevjerojatno
Autor: perce | 12.07.2014. u 9:46 | opcije
ma ne bi bio...već jest! moj cilje je ovo kaj si napisala...biti voljen, poštivan...nekome važan! imati ljubav, pažnju, nježnost, razumijevanje...i ne samo da mi je to cilj...ja se trudim svakodnevno ga ostvarit? nažalost, ne uspijevam...što ne znači da sam odustala! možda je razlog neuspjehu i to što ne odustajem od sebe? ne znam...znaš, zahtjevnoj ženi (kažu da sam ta) nije lako naći para? bila sam voljena jako u životu, mažena u sexu i emocijama, materijalno neovisna, intelektualno zahtjevna...ha ha...sve su to mane očito! što ne znači da ne bih i sa konja na magarca...dapače, mnogim ljudima sam dala priliku...no oni od priliče učiniše nepriliku? kako dalje? ne opterećujem se više pod mus...naprosto živim svoj život i valjda će doći netko tko želi isto što i ja, misli, dodiruje...ne želim više svladavat silne razlike...želim da ne moram nekom crtat tko sam i što sam..da se naprosto prepoznamo, onjušimo...dodirnemo u svemiru! previše? možda, no manje neću! bar za sad...jednom u staračkom trebat ću cimera/icu....do tada...nadam se partnerstvu!
Autor: mai_sarai | 12.07.2014. u 9:49 | opcije
ulovim ponekad sebe kad krene neka priča (veza) da zamišljam kako bi to bilo kad bi bilo...ne nužno brak već zajedništvo...ovo što si spominjala..zajedniko buđenje, planiranje, ljubljene gdje i kada stigneš...da mi netko vozi kolica u šoping centru dok tovarimo špeceraj...sve su to lijepe stvari koje su se događale na početku neke veze...i baš se onak uživim u to...al onda dođu neke druge malo manje lijepe stvari...kak vele...razlike u karakterima...ja šumom, on drumom...a pametni ljudi osjete kad to nejde. ne forsiraju i nisu očajni...pretrpim ono što mogu, zažmirim na jedno oko, al na oba jok! tak i on valjda...no, ako i kada se posreći pa oboje (a nije da nije jer je bilo lijepih veza zadnjih 8 let) tada treba uživat u tome. ne opterećivat se kolio će trajati /(nažalost, nema ništa zauvijek)...no, obično ako su ljudi dovoljno dugo zajedno (npr godinu dana) tada već teško odlaze...stvori se navika a navike su vraška stvar! dakle, reklo bi se da želim jednu...naviku!
Autor: mai_sarai | 12.07.2014. u 9:56 | opcije
Ima neko pravilo s navikama, ne znam točno, ima li? ako nekaj ponavljamo x puta onda prijeđe u naviku.. Znači, samo treba skužiti taj x
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 10:02 | opcije
Coco ti si upravo opisala tri uspješna braka koja se
zasnivaju na interesu,a uspješna su u materijalnom vidu.
Prvo recite vi meni kako bi vam se sviđalo da vam muževi
samo povlađuju kao što to čine opisane žene?
Zar vam nebi brzo dosadili?
Drugo recite mi kako bi vam se sviđalo da vam muževi ne
govore o svojim problemima?
Zar se nebi osjećali isključeni iz njihovih života?
Treće zar oboje (muž i žena) ne usklađuju godišnji u prvom
redu s potrebama firme u kojoj rade,zatim s materijalnim
mogućnostima,a zatim i s potrebama djece koju imaju.
Koliko to parova s djecom mogu birati kada i kuda će
na godišnji i to dali sami s mužem ili s djecom ili svi skupa.
Autor: tape | 12.07.2014. u 10:06 | opcije
pasivne agresivke incestuozne orijentacije.
sve 3. fuj.
što nisu rodile još po jedno dijete ako im je ljubavnik s kojim svršavaju, stenju, dahću etc- kao dijete?
aha...
zajeb. to se odradi dok ne dodju klinci. onda, miko... sve tri...- 'mamuju' :) debilane malo jače.
Autor: mmmmmm_da | 12.07.2014. u 10:07 | opcije
Kaj je tebe Mmm naljutilo?
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 10:09 | opcije
oprosti, možda ću ponoviti nešto već rečeno, ali dok mi je na pameti to kaj mislim reć, a da me komentari drugih ne odvedu nekuda dalje. Pročitat ću komentare kasnije.
Ako mi je muž treće tijete, onda bih trebala i njega odgajati po istom principu kao i drugu djecu. Mislim da bi to bio uzaludan posao, jer to je već napravila neka druga mama.
Ova prilagođavanja su ok, ako se tako može (ovisi o poslodavcu više nego o volji, u većini slučajeva).
Ova tri braka kaj si ti opisala kao sretan brak su ono kaj nikad nisam htjela niti mogla niti bih mogla, a još manje htjela.
Despotizam, autoritarnost, patrijarhat.. a zbog čega?
Zakaj žena to tolerira?
Ljubav? Ili s godinama razvijen štokholmski sindrom?
Autor: biba_ko_biba | 12.07.2014. u 10:10 | opcije
sad ću pročitat komentare drugih blogera :)
Autor: biba_ko_biba | 12.07.2014. u 10:10 | opcije
manipulacija koja se naziva:
- tolerancijom;
- prilagodljivosti;
- bračnom kooperativnošću.
Autor: mmmmmm_da | 12.07.2014. u 10:11 | opcije
A gle, ona koja tolerira, živi u braku. I dobro joj je. Nije savršeno, ali je dobro. Stvar želje i prioriteta.
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 10:14 | opcije
ahm. dobro joj je kad je NJENA tolerancija uvjet zajedništva?
moćno, nema šta...:D
Autor: mmmmmm_da | 12.07.2014. u 10:15 | opcije
dobar momenat za latinštinu i vilozoviju...:
šta je rob bez gospodara?
(ajdobro. može i obratno)
Autor: mmmmmm_da | 12.07.2014. u 10:16 | opcije
@perce
potpuno si u pravu.
iako i za to postoji objašnjenje
Autor: biba_ko_biba | 12.07.2014. u 10:17 | opcije
Ne kužim to zgražavanje nad rječju - manipulacija. Meni ta riječ nekak niš ne znači. Manipulacija je zapravo - 'rukovanje' nečim, i ne mora imati negativnu konotaciju.
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 10:17 | opcije
Ali - prijagodljivost - to je po meni ključna riječ. Tko je prilagodljiv - opstaje. I priroda i društvo podržavaju prilagodljive. I ne kužim busanje u prsa - JA NISAM PRILAGODLJIV! Pa tko te šljivi, bedak jedan..
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 10:18 | opcije
tehnokracija je isto skroz ok nekim ljudima. nekima nije.
Autor: mmmmmm_da | 12.07.2014. u 10:19 | opcije
Mmka, je li tebi ok ovak kak živiš? Ako je, onda si našla svoj put.. Ja imam osjećaj da mogu više i bolje, pa gledam oko sebe i učim.. Jedno je biti 'potčinjen' protiv svoje volje, a drugo je kad je to vlastiti izbor.
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 10:22 | opcije
@ mmmm da
tako i ja to vidim
Autor: biba_ko_biba | 12.07.2014. u 10:23 | opcije
potroši koka masu love u šopingu- nagovara me da slažem svog muža što sam i ja poharala novčanik (btw, ja se pojela jer MENI smeta što me 'uzelo'), i kaže...:
"madaj. fino pićence večeras pokraj bazena... dam mu pičke i- mir božji!"
ona je još u braku- ja se rastala.
Autor: mmmmmm_da | 12.07.2014. u 10:23 | opcije
Drugim riječima, na jednom mjestu ću malo potrpjeti da bi mi na drugom bilo super. Kaj je tu loše? Meni je to super, i prihvatljivo i ne znam kaj još reći
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 10:23 | opcije
Mmm, to se zove skretanje fokusa.. i to nije niš lošeg, ja to često koristim. Samo usmjeriš nečiju pažnju na ono kaj tebi paše, i svi sretni, ne lažeš, ne muljaš..
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 10:26 | opcije
znaš što se pjenim, Koko... jerbo ovakve ofce kroje opću amneziju šta bi istinski odnos ljubavi i poštovanja medju ljudima trebao biti.
žuta štampa caruje. jel :)
Autor: mmmmmm_da | 12.07.2014. u 10:26 | opcije
skretanje fokusa pičkom je primjereno bilo u doba pračovjeka :)
taman da te toljagom za komad mesine- a ti izvadiš piču i zamašeš mu pred nosom! TOOOOOOO...!
Autor: mmmmmm_da | 12.07.2014. u 10:29 | opcije
http://youtu.be/yGxdakyiGCo
Autor: perce | 12.07.2014. u 10:29 | opcije
:D
k
pičku. jelte
Autor: mmmmmm_da | 12.07.2014. u 10:29 | opcije
A s čim bi ti njemu mahala pred očima, s praznim novčanikom? ili diplomom? A joj... pa nismo mi daleko od pračovjeka.. Dobra klopa, pićence, sex, pa nije te ženio da vodi znanstvene rasprave s tobom
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 10:33 | opcije
Ako je, onda niš od sexa.. pa ti biraj
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 10:35 | opcije
???
wow
Autor: biba_ko_biba | 12.07.2014. u 10:35 | opcije
da muškarci žene žene radi sexa, svi bi mi bili oženjeni-udati
Autor: biba_ko_biba | 12.07.2014. u 10:36 | opcije
Žena mora dati mužu najmanje dvaput tjedno. Htjelo joj se ili ne htjelo. Za uspješan brak. I to sam naučila od jedne žene.
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 10:38 | opcije
fali ti čip za samopoštovanje, Koko :)
Autor: mmmmmm_da | 12.07.2014. u 10:38 | opcije
Druga reče, pa kaj ak te malo ošamari, nije to niš.
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 10:38 | opcije
većina ženi ženu jer trenutno ne zna kak bi izmigoljil.
pritisnu ga, a rijetko koji je dovoljno jak da kaže NE
:))
tradicija, bla
trudnoća, bla
Autor: biba_ko_biba | 12.07.2014. u 10:38 | opcije
Nek mi fali čip, ak sam ja sretna :)
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 10:39 | opcije
i onda nastave živjet momačkim životom, s malim odmacima u ponašanju (ako su djeca tu), a zamjene svoju mamu s mamom svoje djece. Sex više nije zanimljiv, nek se odrađuje dok spermići već plivaju u po šarenicama.
edipovštine s obje strane koliko nećeš
Autor: biba_ko_biba | 12.07.2014. u 10:40 | opcije
Pokušavam objasniti, već sam napisala, postoji nešto kad smo prisiljeni, i postoji to isto kad je to naš vlasitit izbor. I to je neusporedivo. Ako je moj izbor da budem u nekoj vezi i da pristajem na neke stvari, to je moja stvar, zar ne?
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 10:41 | opcije
tu si potpuno u pravu. Ako je to tvoj izbor i ako si s tim izborom sretna, sve 5.
Autor: biba_ko_biba | 12.07.2014. u 10:49 | opcije
komentirala sam svoje viđenje situacije.
Autor: biba_ko_biba | 12.07.2014. u 10:50 | opcije
A da bismo napravili izbor, moramo imati jasan cilj.
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 10:50 | opcije
Biba, nek si, pa svi ovdje komentiramo svoje viđenje
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 10:50 | opcije
I, pitanje svih pitanja - je li ON vrijedan toga?
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 10:54 | opcije
samomanipulacija ti zastala na pol puta, Koka :D
one 3 odgore to dovršile. ne sumnjaju.
ON JESTE VRIJEDAN toga.
baš.
Autor: mmmmmm_da | 12.07.2014. u 10:58 | opcije
ako će on samo to tražiti
a ti ćeš mu to dati
i biti sretna zbog toga
vjerojatno ćete živjeti dugo i sretno
i ne znajući, da odnos može i u ravnopravnosti biti sretan i ispunjavajući
zadovoljiti ćete svoje potrebe (svatko na svoj način)
Autor: perce | 12.07.2014. u 10:58 | opcije
Pa da, zato sam ih i navela. One su zaključile da je on vrijedan toga. E, sad, postoje li ovdje situacije da za nekog nakon x godina ustvrdimo - e, on je možda ipak bio vrijedan toga, ali ja to nisam u tom času znala.. A ove tri su znale odmah.
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 11:01 | opcije
Projekt se i pokreće kad se pojavi ON, jel tak?
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 11:03 | opcije
Perce, nigdje ne piše da on traži samo to.. ali traži i to, jel tak? I to mu je važno..
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 11:04 | opcije
nije.
Autor: mmmmmm_da | 12.07.2014. u 11:04 | opcije
(:D)
Autor: mmmmmm_da | 12.07.2014. u 11:04 | opcije
Ha?
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 11:04 | opcije
(to ja izbjegavam da ostavim sljedeći kom: sad mi je jasnije zašto svoju pičku doživljavaš kao Zlatnu.)
(saš jope' biti ljuta na mene)
(:D)
Autor: mmmmmm_da | 12.07.2014. u 11:08 | opcije
Ako sam ljuta na tebe, onda je to zato što ti svoju ne smatraš zlatnom :) Tu je meni ključ samopoštovanja
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 11:09 | opcije
Čip mi je na drugom mjestu nego tebi
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 11:12 | opcije
moj ključ samopoštovanja je u mozgu.
ne u pički.
ona nema sopstveni život, Koka mia... aj, ode ja :)
Autor: mmmmmm_da | 12.07.2014. u 11:12 | opcije
Mozak je prevrtljiv. Ja mu niš ne vjerujem. Ima ona neka serija na nekom programu (nemam pojma kojem) gdje opisuju kako je lako zeznuti mozak.. kad to vidiš, više si ne vjeruješ ni da je dan ili noć
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 11:15 | opcije
A ova dole sve zna... ako njoj paše, dobro je :)
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 11:16 | opcije
Ok, postoji izraz - gut feeling. To je to. Na istom mjestu negdje.. Tu ti je meni čip.
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 11:17 | opcije
Kako ja donosim odluke? Tako da pomislim na odluku, i osluškujem gut feeling. Ako se osjećam dobro s tom odlukom u utrobi, onda je ona ok. Ako me počne frkati, ili mi počnu bodlje na ramenima, onda je totalno kriva.
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 11:20 | opcije
Tu mozak služi samo da ponudi utrobi a, b, c ili d.. ali odluku ne donosi on..
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 11:22 | opcije
upravo zbog toga
ti i ne možeš biti kriva ako pođe po zlu
kriv je naravno On
Autor: perce | 12.07.2014. u 11:25 | opcije
Zapravo, sad kad se fokusiram na tu ideju, mogu reći da osjećam da razmišljam cijelim tijelom. Koža mi se čini jako bitnim organom pri razmišljanju. Koža je fenomenalna! Ona mi svašta kaže: odi sim, ne idi tam, pazi na ovo, pusti to! Plus gut feeling.. Zapravo, mozak uglavnom samo smeta i unosi smetnje
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 11:25 | opcije
Perce, jel ti to mene percaš? Nisam nigdje koliko se sjećam napisala da je On kriv. A puno sam pisala o tomu. Nemoj mi to podmetati
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 11:26 | opcije
:)
mozak procesuira ono kaj ti koža i Zlatna kaže :))
a onda važe :)
Autor: biba_ko_biba | 12.07.2014. u 11:28 | opcije
Može on vagati, ali odluku donosi gut.
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 11:29 | opcije
Jucer si mislim sutra je subota pa ce Koke napisati zapis. Volim procitat.
Autor: georgi | 12.07.2014. u 11:30 | opcije
kad kožom i Zlatnom percipirano bude spremljeno u fajl "sjećanje na ugodu"
Autor: biba_ko_biba | 12.07.2014. u 11:30 | opcije
vjerojatno. kod žena koje slušaju svoj gut
Autor: biba_ko_biba | 12.07.2014. u 11:31 | opcije
Da ne bi bilo krivo shvaćeno, jako volim svoj mozak, i cijenim, i puno on meni pomaže, ali da je zeznut, je. On ima primjenu u nekim segmentima, a u drugima je samo pomagač. U nekima i smeta..
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 11:31 | opcije
Meni je taj gut feeling toliko razvijen da mi je donio puno divnih senzacija, ali i trenutno refleks na povracanje. To ima veze s energijom s kakvom dolazim u kontakt.
Autor: georgi | 12.07.2014. u 11:32 | opcije
Hej, Paske :) Subotnje je moje jutro za opuštanje i drobljenje
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 11:32 | opcije
Znala sam se zafrkavati na temu da bi idealan partner za mene bio onaj iz blendera od njih 10.
Autor: georgi | 12.07.2014. u 11:33 | opcije
Paske, ali kaj to nije prekrasno? Odmah se zna gdje si... i to treba poštivati. Malo je gadno kad se nema kam, e onda mozak pa ajmo svjesno promijeniti perspektivu
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 11:34 | opcije
Cesto mi je tesko kazati muskarcu sto zapravo mislim. To je zato sto ne zelim povrijediti i uvrijediti covjeka. Za tu otvorenost potrebna je bliskost. Kako kazati nekome prigovor ili moj dojam ako je s druge strane osoba koja ima politiku netolerancije. A i ja sam u nekim stvarima rigidna.
Autor: georgi | 12.07.2014. u 11:36 | opcije
Paske, ti ionako sve kužiš, kaj god napišem mi je suvišno..
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 11:37 | opcije
Zivimo u patrijarhalnom drustvu. Ja uprem prestom i kazem: gocu da me ti npr. Jebes. Ispravak: da se mi jebemo da prostis.
Autor: georgi | 12.07.2014. u 11:38 | opcije
mozak imamo i zato
da, kad nas utroba odvede u krivom smjeru,
modificiramo obrazac
Autor: perce | 12.07.2014. u 11:38 | opcije
Je li taj muškarac bitan? Neki s posla?
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 11:38 | opcije
Nisam kazala kako zelim razgovarati o tome kako je on fantastican.
Autor: georgi | 12.07.2014. u 11:39 | opcije
Moj je zaključak da nas ljudi ionako ne čuju. Rekla ti ili ne, ne bude on to čuo. Tak da se uglavnom ne isplati ništa reći. Samo ćeš pokrenuti njegove obrane. Ako ti je šef, onda klimaš glavom, rečeš - kako danas imate lijepu košulju, i radiš po svom.
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 11:41 | opcije
Tako funkcioniraju muskarci npr. A prica koja ide iz njenih usta je kolaterala. Pomaze smisao za humor. Tada je razgovor podnosljiv ukoliko ne laze.
Autor: georgi | 12.07.2014. u 11:41 | opcije
Poslije kažeš, krivo sam vas razumjela, zar niste rekli... :) Ajde, malo pretjerujem
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 11:42 | opcije
Tu se sudaraju programi usadjeni odgojem.
Autor: georgi | 12.07.2014. u 11:42 | opcije
Meni ne treba muskarac kako bi me uzdrzavao. Treba mi onaj loji me veseli i opusta. Vjerujem da je i njima tako.
Autor: georgi | 12.07.2014. u 11:43 | opcije
Glavu koristim za zivotnu operativu.
Autor: georgi | 12.07.2014. u 11:44 | opcije
Kad zena ima manire muskarca prema muskarcu onda je on u slusu.
Ako mi se kod njega svidja iskljucivo seks onda vrtim odgovore koje on zeli cuto dok ne napipam pravi kako bi mi pstao izvor mog veselja. Ako smo iskreni ibliski onda mogu kazati super se sevimo ali manje pricaj jer mi smeta dok te slusam sto govoris.
Autor: georgi | 12.07.2014. u 11:48 | opcije
@ gorgi, Meni ne treba muskarac kako bi me uzdrzavao. Treba mi onaj loji me veseli i opusta. Vjerujem da je i njima tako.
sve je to ok. Međutim, postavlja se pitanje: što onda kad on nema potrebu veseliti te i opuštati, a tebi se dopalo ?
Autor: biba_ko_biba | 12.07.2014. u 11:49 | opcije
georgi
Autor: biba_ko_biba | 12.07.2014. u 11:49 | opcije
Ne treba ni meni da bi me uzdržavao, ali mora uzdržavati sebe. I kaj ako ja ostanem bez posla, ne daj Bože, to mi ipak daje sigurnost
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 11:49 | opcije
kad želim da me netko veseli i opusti odem u Jazavac. Ili Komediju.
Autor: biba_ko_biba | 12.07.2014. u 11:51 | opcije
Ako zarađuje manje od mene, onda je frustriran. A ja se s tim ne mogu nositi..
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 11:51 | opcije
od onog s kojim se jebem očekujem puno više.
recipročno onome kaj dajem.
Autor: biba_ko_biba | 12.07.2014. u 11:52 | opcije
Najbolje od svih je prosao moj bivsi suprug.edju nam se nije promijenioo nista s papirom razvoda niti vjencanja. Mi smo i dalje jarani. I pustio me. A nije me izgubio. Ja mislim da je to ljubav.
Dobro je prosao jer je znao pripovijedati zanimljive price i ima izuzetan smisao za humor. I danas bi za njega okrenula asfalt ako treba. Mi smo povezani i sve mu mogu reci. Ipak ono primitivno u meni ne zeli mu bito zena jer mene privlaci i muskarac zastitnik. Ocinski arhetip- snaga i zastita, postovanje i divljenje da bi mi se dizalo na njega. Ne mogu spavati s muskarcem kojinema to. Seks radi seksa uvati me jednom u dvije godine i to ako.
Autor: georgi | 12.07.2014. u 11:55 | opcije
Ne razumijem kad ljudi ne mogu bez seksa. Ja sam aseksualni tip. Ali kad me vagne u tu stranu nabavim si.
Autor: georgi | 12.07.2014. u 11:57 | opcije
Da, snaga i zaštita, to su valjda te muške crte koje fale uglavnom. Zato žalim za vrmeneima vitezova, i što su se muški pogubili, djelomično zahvaljujući i nama ženama
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 11:57 | opcije
I ja mogu dobro bez seksa... mogu još bolje i s njim :)
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 11:58 | opcije
A mozda me ni ne vagne nego je to igra. Bi li ja to mogla. Mozda kompleks. Mozda trofej. Mozda bih voljela vidjeti lako to rade drugi ljudi.
Autor: georgi | 12.07.2014. u 11:59 | opcije
To i ja tvrdim, muškarac mi mora imponirati. Moram mu se diviti, a on nek podržava to divljenje, divit ću mu se dovijeka :)
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 11:59 | opcije
Ocinski arhetip- snaga i zastita, postovanje i divljenje da bi mi se dizalo na njega.
Ne podnosim taj zaštitnički, očinski tip muškarca. Mrzim dociranja, a to takvi tipovi obavezno primjenjuju u komunikaciji :)
Divljenje mi je sasvim ok :)
Ne mogu spavati s muskarcem koji IMA to.
"Seks radi seksa uvati me jednom u dvije godine i to ako".
SAMO KOD DUGE APSTINENCIJE I UPALE TETIVA DESNE RUKE. :D
Autor: biba_ko_biba | 12.07.2014. u 12:01 | opcije
A da sam bacala cipele na ormar i vadila ih pa kad se cudio otkud mi te onda ide ono pa imam ih vec ohoho. Ali se nisam zbog toga sevila. Jednostavno nisam bila sretna u braku.
Autor: georgi | 12.07.2014. u 12:01 | opcije
Podjela na muskarce i zene mi je bezveze jer kad hodam zivotom ne odredjuje me to sto sam u zenskom tijelu.
Autor: georgi | 12.07.2014. u 12:02 | opcije
Ja to ne povezujem s dociranjem. Dociraju dosadni koji nemaju drugih alata. Pravi zaštitnik šuti i djeluje. I na pravom je mjestu u pravo vrijeme.
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 12:02 | opcije
Imponira mi muškarac koji me prihvaća. Koji ne soli. Koji je spreman na dogovor i razgovor.
i koji prije svega dobro bedina "gut feeling"
Autor: biba_ko_biba | 12.07.2014. u 12:02 | opcije
a to sve svakako ne povezujem sa zaštitništvom.
Autor: biba_ko_biba | 12.07.2014. u 12:03 | opcije
Meni je ovo žensko tijelo ok, i uživam u njemu, i koristim njegove prednosti :) Kad ih već imam, jel
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 12:03 | opcije
Rijetko se osjećam ugroženom, tak da mi zaštitništvo nije nekaj prioritetno.
A i znam se zaštitit sama:)
Zašto bi netko vodio moje bitke?
ne očekujem to.
Autor: biba_ko_biba | 12.07.2014. u 12:05 | opcije
Ok, može razgovor, ali previše razgovora mi nije seksi.. razvodni mi se naboj
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 12:05 | opcije
Mene je jednaput milicajac primil za rit u vlaku, u prolazu. I kaj napravit? Šapnem ja to prijatelju s kojim sam putovala, samo smo prijatelji, a on navalio na policajca i bome ga je zašprehal. Rijetko sam se kad osjećala toliko ženstveno kao tada... To je zaštitnik, u vatru ako treba
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 12:07 | opcije
pred mužem nikad nisam trebala skrivati nekaj kupljeno (moja mama je ).
nikad nije bilo prigovora po tom pitanju.
zarađujem, pa si mogu i kupiti :)
Autor: biba_ko_biba | 12.07.2014. u 12:08 | opcije
Glava je siledija. Nije ona glavna. To je samo procesor.
Da sam poslusal gut feeling bila bih jednog okrenula nek se vrati otkud je dosao ali mi je bilo zao uvrijediti covjela. Kasnije sam sve to nadoknadila.
Kad sam ga vidjela, kad su nam se polja dodirnula bilo je vrlo uznemirujuce. U polozaju usana u uglovima ostao mu trag svih prijezira i omalovazavanja koje je do tada islazivao u zivotu. Ukupno me nadmijao ni jedput. Dva put sam se nasmijala ali iz nevezano za njega. Ali sam se naucila nekim korisnim stvarima. Tehnikama. I to je ok.
Autor: georgi | 12.07.2014. u 12:09 | opcije
vidiš, Cococh, ja bi sama zašprehala policajca.
odmah tražila broj značke i zaprijetila prijetnjom strašnom. :)
Autor: biba_ko_biba | 12.07.2014. u 12:09 | opcije
I ja ucim. A volim i da mi je sve potaman.
Autor: georgi | 12.07.2014. u 12:10 | opcije
i ne bi se radi toga osjećala manje ženstvenom.
Autor: biba_ko_biba | 12.07.2014. u 12:10 | opcije
Skraceno. Volim kad subotom napises zapis Koke. Volim procitati. Veseli me i mislim da su kvalitetni i otvoreni.
Lijepo te pozdravljam.
Autor: georgi | 12.07.2014. u 12:11 | opcije
Neki dan si pitala nešto kao što smo naučili tu na iskrici? Evo, ja sam iščistila ovdje jedan svoj obrazac koji me je pratio. Nije to iskrica napravila, ali sam tu stopedeseti put lupila glavom u zid, i rekla dosta je, i odlučila to riješiti. A to je velika stvar. Znaš ono, kad između 10000 muških nabodeš opet istu patologiju? Poražavajuće!
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 12:13 | opcije
Pročitao sam sve, skupa s komentarima. Dojam: teško je shvatiti kaj žene ustvari žele. Nihova je svijest rashomon i tajna i njima samima. Problem je kaj od svoje iracionalnosti prave kriterij sretnog braka u kome ne bi bilo više odustajanja. A njihov vlastiti obrazac koji je jedini faktor ponavljanja pogrešaka im i dalje ostaje nesvjestan
Autor: eteerniis | 12.07.2014. u 12:13 | opcije
kad sam slušala svoj gut feeling, morala sam se ponašati kao one gore opisane 3 ženice.
a ja to jednostavno ne mogu, ne znam i ne želim.
uvijek ima "još" drugih koji će izazvati isto, a moguće se neću morati ponašati kao trojka gore opisana
Autor: biba_ko_biba | 12.07.2014. u 12:14 | opcije
Ajd, Paske, uživaj :) Ja se zaliejpila za ekran, i meni je vrijeme krenuti van..
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 12:14 | opcije
Hja, starimo, sve je teže biti sam, kad djeca odu, kad dođe onemoćalost, lijepo je s nekim dijeliti sve.. Sad je vrijeme za nalaženje nekog, što kasnije, to teže
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 12:16 | opcije
Hja, starimo, sve je teže biti sam, kad djeca odu, kad dođe onemoćalost, lijepo je s nekim dijeliti sve.. Sad je vrijeme za nalaženje nekog, što kasnije, to teže
nikad mi nije bilo teško biti sama. Jer znam da tu samoću mogu uvijek promijeniti za bolje ili lošije društvo :))
onemoćalost? jbte, pa ne tražim njegovatelja !
ako nađem, dobro bude, ako ne, opet za mene dobro :)
Autor: biba_ko_biba | 12.07.2014. u 12:19 | opcije
Moji su svi razliciti. Zadnji me podsjecao na nekog tk mi je dugo nedostajao.
Ljevakinja sam, a sve osim pisanja radim desnom (gitara, skare, pletenje). Zracni hokej s obje.
Imam trojicu vjecnih s kojima sam jaran. A samo bih se s jednim opalila.
Ja s naucila kako sam sklona "popravljati" ljude. Makar i nogom.
Samo sebe mogu popravljati :)
I uspjela sam razviti musku energiju. Ono kad te gazi pa ne okrenes obreaz nego zgrabis za jaja iz mrtve pozivije i dignes na opet nanozice lagane. Ali to je kombinacija nagona i glave. Ne volim bit ljuta.
Autor: georgi | 12.07.2014. u 12:22 | opcije
Moram. Vatra. Rostilj. Pozdrav!
Autor: georgi | 12.07.2014. u 12:23 | opcije
Ja sam oduvijek sama, ni ne znam baš biti s nekim. Ali želja mi je..
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 12:26 | opcije
Pozz, Paske..
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 12:27 | opcije
ne znam kaj bi rekla.
možda želim, ali ne znam kak bi to funkcioniralo :)
jer, i ja sam oduvijek sama i navikla sam sama i moram priznati da mi nije preloše :))
Autor: biba_ko_biba | 12.07.2014. u 12:29 | opcije
navikla sam s djecom, pesima i mačkima funkcionirati.
A ne tražim niti dijete niti želim još jednog kućnog ljubimca :))
Autor: biba_ko_biba | 12.07.2014. u 12:30 | opcije
Ali jedno muško.. :)
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 12:32 | opcije
dakle, bilo bi to za mene potpuno novo iskustvo i trebala bih puno toga naučiti.
kažu da za učenje nikad nije kasno.
ok, trebao bi mi jako dobar motiv :)
Autor: biba_ko_biba | 12.07.2014. u 12:32 | opcije
A šteta je to iskustvo propustiti :)
Idem u realu, uživajte u danu :))
Autor: Cococh-Anel | 12.07.2014. u 12:34 | opcije
:D
uživaj !
i ja ću :D
Autor: biba_ko_biba | 12.07.2014. u 12:35 | opcije