©© - Dečkićima kupujte autiće, a curicama lutkice..

.. tak da se pripreme i da poslije znaju svoje uloge...

Bilo je trenutaka kad je moja mala poželjela autić, i dobila ga je. No uglavnom su dobivali prema ulogama, dečko kamione, traktore, puške, a curica lutke, suđe, kolica, i tak. Sad kad gledam unatrag, nije to ni loše.

Pa svi mi igramo uloge, postoje li uopće trenuci u kojima nismo ni u jednoj ulozi? Možda je i ta situacija bez uloga samo takva uloga?

Meni osobno paše muškarac koji je u klasičnoj ulozi muškarca. Ok, onaj nasilni dio uloge ne bih. Ali ulogu u kojem je on zaštitnik, lovac, 'igra se s autićima', ajd nek uživa i u nogometu, to mi je ok. Feminizirani muškarci mi nisu nekaj.

Ukratko, nije moderno povlađivati muškim i ženskim ulogama, ali meni se to čini ok. Lakše je snalaziti se sam sa sobom, a i lakše je biti prihvaćen u društvu.

Uostalom, uvijek ostaje mogućnost odbacivanja uloge kroz pobunu, što isto ima svojeg šarma.. (uloga buntovnika)

Ženama ženstvenost, a muškima muževnost.

A dobar odgoj bi bio - dobra priprema za uloge koje čekaju dijete u životu..

20.07.2014. u 9:13   |   Editirano: 20.07.2014. u 9:19   |   Dodaj komentar

Paske, a da pustiš svoju prirodnu boju?

Autor: Cococh-Anel   |   20.07.2014. u 9:21   |   opcije


jutro.....kaže mi ovih dana jedan stari znanac (iskričavi) da je valjda podivljao od samoće...obično mi se javi kada prekine neku vezu! pa ga pitam zašto? a on veli...jednostavno, zato što sam mu simpatična i draga! a bome nije (jednostavno)...kao nit muško ženski odnosi i sve te uloge! eto, sinoć sam bila s jednim frendom na piću i tako pričamo..normalno ja ga pitam...pa dobro dokle ti misliš bit solo...jel uopće misliš bit s nekim pod stare dane? a ima puno ženskih prijateljica s kojima se druži, izlazi i tak...no kaže da je to prekomplicirano? žene kompliciraju...hm..ja mislim da muški kompliciraju. a slažem se da je sve tako jednostavno! samo treba odigrati svoju ulogu (ma koja ona bila)...i biti to kaj jesi! onaj drugi ili prihvaća taj film ili pak ne?

Autor: mai_sarai   |   20.07.2014. u 9:30   |   opcije


Jutro, Mai :) Da, i meni se čini da muške prehiti u ulogu velikih i nedodirljivih zavodnika, i onda je valjda teško odustati od te uloge?

Autor: Cococh-Anel   |   20.07.2014. u 9:32   |   opcije


Žene valjda isto prehiti.. Hm, zanimljivo! Kakve uloge ljudi zauzimaju ovdje, na iskrici?

Autor: Cococh-Anel   |   20.07.2014. u 9:33   |   opcije


Opasna uloga: sam sebi sam dovoljan.

Autor: Cococh-Anel   |   20.07.2014. u 9:34   |   opcije


eh da...pozdrav prekrasnoj paškici (tamo zaključala blog)...dugo godina sam nosila takvu frisku...tipa mia farow (u moje doba to se zvala tifusarka) no kasnije sam odustala...možda se opet vratim! a vrati se i ti...paške!

Autor: mai_sarai   |   20.07.2014. u 9:36   |   opcije


ma to je mamin sin...znaš, dok je mama živa lako on svaki vikend ide mami na ručak i tak...al kad ostane solo (posve je solo) onda će možda skužit kaj to znači imat nekog? kaže on, njemu bilo dost godina dana braka i godina dana veze u životu...i ne bi više! zanimljivo stajalište o ženama (on to eksplicitno kaže, al većina muških to isto misli)...žene stalno nešto hoće...a muškarac je tu da im ispunjava želje! te daj ovo, te daj ono, te ovako, te tamo...uglavnom na spomen riječi žena (kao partnerica) popizdi! al zato uredno gleda žene u ljetnim haljinama...sex mu je bio drag (ni to mu više nije drago zbog komocije) etc...a da takvih ima ovdje na iskrici puno previše, ne moram ti nit govorit. ne mislim ja da an ženeral nešto muškima fali...al brate dotukle ih mi žene sa svojom...emancipacijom! onom u glavi...nismo više za bit uz šparhet i šutit. možda je to zato kaj današnje žene uglavnom ne...kuhaju?

Autor: mai_sarai   |   20.07.2014. u 9:40   |   opcije


Meni se čini da njegova mama nije svojeg sina dobro pripremila za ulogu muškarca. Ako sin shvati da je on centar svijeta i da je on taj koji treba samo dobivati, promašaj. A muško = davanje, muška energija je energija davanja. Ženska energija je energija primanja.

Autor: Cococh-Anel   |   20.07.2014. u 9:45   |   opcije


Dobro mi ide teorija, a kaj bu z mojim sinom, tko zna...

Autor: Cococh-Anel   |   20.07.2014. u 9:46   |   opcije


:)) mai..ko će kuhat na ovim temperaturama..salatice, sirevi..i basta:)

Autor: ladonna2   |   20.07.2014. u 9:47   |   opcije


Ma najmanje je stat za šparhet. Nek on napuni frižider, eto mene satima za šparhetom

Autor: Cococh-Anel   |   20.07.2014. u 9:48   |   opcije


stvar nagnuća..to kupovanje i uloge
ali djeca obično oponašaju uloge u kući..pa džaba sva priča i tumačenja ako nema vizualne, stvarne, životne podloge
a na to se često prečesto zaboravlja

Autor: ladonna2   |   20.07.2014. u 9:48   |   opcije


jbt dono jel ti vjeruješ da ja kuham još uvijek svaki dan za sebe samu! istina, salatu i komad mesa nemreš nazvati kuhanjem, al nekaj prčkam...upalim klimu (to je jedini dio dana kad to učinim na sat vremena) postala sam majstor spravljanja ručka za nepunih uru vremena!

Autor: mai_sarai   |   20.07.2014. u 9:49   |   opcije


ha ha koko, znaš kaj sam i sama rekla...nekom mojem muškom, najskuplje bi mu bilo da me hrani? baš sam zahtjevna glede hrane (to mi i reče crno na bijelo zadnji dečko)!

Autor: mai_sarai   |   20.07.2014. u 9:51   |   opcije


:)) živa volja:)
kaj nije jednostavnije kupiti nekaj gotovo ak se baš želi neki tobož obrok

Autor: ladonna2   |   20.07.2014. u 9:51   |   opcije


Ako je do oponašanja u obitelji, onda moji nemaju šansi :( No, ja se ipak trudim da mi kćer bude žensko što više, i nekako ide to.. puno je ženskija od mene... Sin se ponaša kao gazda, jedino je muško... valjda je to dobro.. da ga potičem u tomu?

Autor: Cococh-Anel   |   20.07.2014. u 9:51   |   opcije


pa je koko, ali znaš kaj vele (ja sam imala dvije kćeri pa ne znam)...da u takvoj obitelji gdje je i kćer i sin....da kćer u stvari odgaja tvog sina tj. svog brata..on već od malena ima sister kraj sebe i ispravno se odgaja...tak da ne bi treba biti problem...a ti ko mama samo budi povremeni korektiv ak vidiš da nešto ne valja? dečki iz takvih (ženskih) obitelji su kasnije ok! načelno, uvijek ima neki izuzetak koji potvrđuje pravilo!

Autor: mai_sarai   |   20.07.2014. u 9:55   |   opcije


I meni se čini da se oni međusobno bolje odgajaju u tim m-ž odnosima nego što ja to mogu, a i znam. Sreća njihova :) Sad mi je lakše..

Autor: Cococh-Anel   |   20.07.2014. u 9:56   |   opcije


hmm dečko koji odrasta uz dvije ženske u kući..a ako su one onak svejedno sposobne ženske..svejedno upija i žensku energiju
pa poslije kuži da je nekak finija, suptilnija, ženskija..
i da je treba poštovati kao takvu..jer je naviknut

Autor: ladonna2   |   20.07.2014. u 9:58   |   opcije


da, dečec zna od ranih dana i za uloške (nije loše da neki put ode u dućan i kupi ih ak je sister zaboravila)...ima brdo šminke u kupaoni pa se već navikne...pa čuje tu spiku kak one reagiraju i razgovaraju...etc...dobar je to odgoj!

Autor: mai_sarai   |   20.07.2014. u 10:02   |   opcije


zgodno je to..da mi imamo neke samo svoje priče(patnje, zamjeranja, htijenja)..kaj mi kao nećemo više nikada,i da se ne ponavlja i što bi svakako trebalo izbjeći..u odgoju klinaca...ali to je samo naše, vrlo osobno
činjenica je da klinci neke naše traume(ok možda prejaka reč )
opće ne doživljavaju tak, grozno, frustrirajuće i sl, kao svojedobno mi..("greške" naših roditelja)
nego oni (djeca)imaju neke sasvim druge..a koje smo im recimo mi nanijeli...i tak svaka generacija liječi nekaj svojega

Autor: ladonna2   |   20.07.2014. u 10:05   |   opcije


da, dono...i to zna bit kontra efekt...baš neće radit to kaj su raditi starci (npr razvod)...pa se udaju ili ožene i prije neg kaj su dobro promislili...i ostaju u braku koji nije dobare...samo kako bi pokazali roditeljima da su oni....drugačiji! nažalost, ta vječna igra roditelja i djece je često tak pogubna...ja znam da sam "zgriješila" tak da sam npr. strogi odgoj mog oca zamijenila time da sam ja bila preveć liberalna i djecu odgajala prijateljski a ne ko roditelj! eto zajeba...

Autor: mai_sarai   |   20.07.2014. u 10:14   |   opcije


ugodan dan curke...

Autor: mai_sarai   |   20.07.2014. u 10:17   |   opcije


ma nemreš ispast sasvim ok...jer nemreš..a i napokon kaj bi shrinkovi onda delali u budućnosti da smo tak besprjjekorni

naravski trudiš se..ovak onak..ali uvijek će biti nekaj za kaj se može pokazat prstom i ušiljit sa...-eee zaaato, vidiš zaatoo..bla bla
pa slijedi tirada..
a ti mislio nadao se i sl...svemu najboljemu

Autor: ladonna2   |   20.07.2014. u 10:21   |   opcije


btw, to se zove i teror roza boje...da su sve stvari kaj nečemu sliče..uglavnom roza boje...za male klinkačice...urtikariju dobiš ak oćeš kupiti nekaj normalnoga..

Autor: ladonna2   |   20.07.2014. u 10:28   |   opcije


ustvari je grozna ta podjela odmah u uloge koje se očekuju
znam klinca koji kad je bio još fkt beba...oduševljavao se na onu bebu čelavicu...i kupljen amu je:)))

Autor: ladonna2   |   20.07.2014. u 10:29   |   opcije


jadna djeca....

Autor: sikkbum   |   20.07.2014. u 12:05   |   opcije


Ljudi, ako mislite da ćete izbjeći da djeca postanu gay, biranjem igračaka, grdno se varate...djeca se rađaju sa svojim seksom i nema te igračke, koja to može promijeniti...nek se mali dečki igraju Barbikama...pa šta, nek se curice igraju autićima, a puškama mi se ne sviđa da se bilo tko od njih igra...

Autor: juicy-mama   |   20.07.2014. u 12:31   |   opcije


*seks, seksualno usmjerenje

Autor: juicy-mama   |   20.07.2014. u 12:32   |   opcije


Razmišljam o ulogama u smislu da je lakše ljduima koji imaju definiranije uloge, jer onda imaju od čega će krenuti, i onda imaju što birati, žele li ulogu ili ne. Ako su odgojeni 'slobodno', s nejasnim ulogama i strukturama, onda mi se čini da se lakše pogube, čude se kakav je ovaj svijet, ne kuže što se očekuje od njih, i sl.

Autor: Cococh-Anel   |   20.07.2014. u 13:30   |   opcije


Po meni, prilagoditi se znači dobro odigrati ulogu. Ako znamo dobro ulogu, onda možemo i improvizirati dobro..

Autor: Cococh-Anel   |   20.07.2014. u 13:34   |   opcije


Dodaj komentar