Kmični zapis



Zaglavljena, jutros, između dva semafora, razmišljam kako započeti post o depresiji.
Ni sat kasnije, nemam pojma kako.

Znam kae depresija, znam po definicijama koje sam pročitala - zaebano stanje duha, uma i tijela.

Nemam vam ja baš previše razumijevanja za depre. One cendrajuće koje su posljedica običnih problema, u običnim životnim situacijama.
Takvim dragim depresivcima rado bih, onako sočno, opsovala sve po redu - nesposobni ljudi za život!
Kaj, misle da su tako divni i krasni, pa da imaju monopol na samo dobre stvari u životu?
E bome nemaju!
A ni pameti. Jer ništa se ne događa preko noći. Traje. I ništa se ne događa samo po sebi nego ima svoj početak. Da su željeli, da su htjel, a bili potrebiti, mogli su štošta ranije početi rješavati, a ne čekati da im se stisne omča oko vrata.

I zato...

Je, ljuta sam! Ljuta na sve one koji ne znaju cijeniti ono kaj imaju, kaj imamo - život!
Ljuta sam jer su egoisti koji se zatvaraju se u svoj krug, ne misleći pri tom na ljude s kojima žive, koji ih vole i s kojima su neraskidivim vezama povezani.

Svatko od nas može naći sjajno opravdanje da se skvrči ko glista u kutu. I razloge da se ne pomakne.

Ma super!

I u svakom tko nas pokušava scimati, vidjet ćemo budaletinu koja niš ne kuži, a nas ponajviše.

Ma je, kak da ne!

Nekome je dosta svega? 'oće se preselliti s ove zemaljske adrese negdje dugdje?
Mogla bih napisati neka se, prije te odluke, prošeće onkologijom. Možda će skužiti da se tamo ljudi bore za svaki mjesec koji dobiju kao bonus, a zahvali su i za slijedeći dan kad se probude.
Je, znam, reći ćete - ofucana usporedba koja puca na emocije.
I u pravu ste. Ali i ne.

Mgla bih napisati, ako to već odluče napraviti, neka odrade tak da ima što manje posla za odraditi poslije njih.
Sprašiti metak u glavu baš i nije nešto jer bu ostala fleka na zidu.
Prerezati žile, hm...ko bu to poslije čistil?
Obesiti se? Kajaznam, nije baš za selfie fotku.
Pokljucati tablete ? 'ajd, to već može - onak je malo fensi.

Mogu, za početak, začepiti nos i probati ne disati što duže, pa im možda i uspiju.
A možda skuže da povratka nema, pa se predomisle jer štošta još imaju za odraditi na ovom svijetu. S ljudima koje vole. I koji ih vole.


I tak, to bi bilo to.
Za sad.

Kiša pada.
Opet.
Ili i dalje.

Dragim depresivcima hug.

Svima, dobro jutro!

:)

10.09.2014. u 9:24   |   Editirano: 10.09.2014. u 9:27   |   Dodaj komentar

Dobro ti jutro, Meija!

Autor: georgi   |   10.09.2014. u 9:33   |   opcije


vidim, ti na jezeru, a ja njurgam :)

Autor: meija   |   10.09.2014. u 9:34   |   opcije


Jutro :)
Znaš da samo delfini mogu svjesno zaustaviti dah i ubiti se?

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 9:35   |   opcije


Ja ti se s jezercem malo opustim.
Odmaramo se od dinamike.
Imam sreću što u blizini postoji takvo mjesto.

Čitala sam jednom jednu jako dobru knjiigu o depresiji....možda je ima na googlu...

Autor: georgi   |   10.09.2014. u 9:35   |   opcije


Ima je. Jako je kvalitetna.

http://www.nakladaslap.com/knjige.aspx?gid=f0414a307e954a0db6e6fd83616bc16c

Autor: georgi   |   10.09.2014. u 9:36   |   opcije


Dovoljna nam je kiša,ne bumo još i o depresiji :)

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 9:38   |   opcije


ima jedna jako dobra - Kako se popeti iz ponora depresije
nije američka help self furka, nego je koncipirana kao interaktivna radna bilježnica, korak po korak

znam da su kritike struke bile jako dobre
i da je nekima pomogla

ček da nađem link

Autor: meija   |   10.09.2014. u 9:38   |   opcije


Nekima i zumba pomogne :)
Izgleda da dolje počinje chick fight...još jedan u nizu

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 9:39   |   opcije


http://www.superknjizara.hr/?page=knjiga&id_knjiga=9575

Autor: meija   |   10.09.2014. u 9:40   |   opcije


Daj neki link u pdf-u,tko bu danas knjigu kupil

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 9:40   |   opcije


Zvone, volim kišu, ali kae previše, je previše :(

:)

Autor: meija   |   10.09.2014. u 9:41   |   opcije


nema pdf-a, za link koji sam stavila
ali preporučam svima, za čitanje, koji su malo lelujavi

Autor: meija   |   10.09.2014. u 9:41   |   opcije


Dobro da nisi Ickea preporućila..
:)

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 9:42   |   opcije


mogu preporučiti i lupanje nogama u dupe, ako je nekom jako dosadno :)

Autor: meija   |   10.09.2014. u 9:43   |   opcije


Ovo su talijani pisali. Fino su objasnili.
Samo to je konvencionalni pristup, mene uvijek zanimalo prvo što je normalno kao pojam.
Bilo bi dobro kad bi netko posvetio knjigu tome: Normalno, što je to?
Nešto nalik na knjige tipa npr. svjedočenja o preletima NLO-a :-))))

Autor: georgi   |   10.09.2014. u 9:43   |   opcije


Za uzemljenje je jako dobar pirit.
(a ovo vidim što si ti preporučila je pisala doktorica koja boluje od depresije...to je jako zanimljivo).

Autor: georgi   |   10.09.2014. u 9:46   |   opcije


georgi, vjerujem zato da bi ti se više dopala ova "moja"
ako budeš imala prilike, prolistaj je. zgodno je koncipirana, vuče na čitanje, a nije pisana školski, sa gotovim, instant rješenjima koje traju manje nego kaj je trebalo za čitanje knjige

Autor: meija   |   10.09.2014. u 9:47   |   opcije


Prvo sam mislio da je neki rasistički zapis (kmice) :)
Inače,po mome,postoje dva tipa ljudi:
-oni koji žive po svojim uvjerenjima i pravilima
-oni koji žive po uvjerenjima i pravilima koja im diktira okolina.
Ovi prvi obično žive kraće :)

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 9:47   |   opcije


dobro jutro...depresivci "tjeraju i druge u depru...namjerno ili slučajno ne znam
samo život s njima je čista depresija...

Autor: bezobraznik   |   10.09.2014. u 9:50   |   opcije


Hvala lijepo na preporuci.
Sada sam se posvetila drugoj temi koja bavi floor time-om. Kako komunicirati s djetetom s posebnim potrebama.
To me sada zanima.

Autor: georgi   |   10.09.2014. u 9:50   |   opcije


bok meija:) Kaj fali depresivcima..Ionak je previše ljudi na svijetu, i oni koji su višak to osjećaju nepogrešivim senzibilitetom...:P

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 9:50   |   opcije


Melankolija i depresija se često brkaju.

Autor: georgi   |   10.09.2014. u 9:51   |   opcije


Zvone, a di je pomirbena varijanta, kao zbroj ili minus ove dvije koje si naveo? ;)

Autor: meija   |   10.09.2014. u 9:52   |   opcije


Čisto podilaženje,ništa drugo.

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 9:52   |   opcije


bezi, i egoistično
znam da kad se utone u mulj loših emocija, nemre se samo tako iskoprcati
ali k vragu, pa nismo bedasti da ne kužimo i prije nego zakoračimo!

Autor: meija   |   10.09.2014. u 9:53   |   opcije


ete, dođi bliže da te zveknem :P
ne miniraj mi zapis :)

Autor: meija   |   10.09.2014. u 9:54   |   opcije


Zamislimo recimo postporođajnu depresiju.
Što je njoj uzrok?

Autor: georgi   |   10.09.2014. u 9:54   |   opcije


Psihološki poremećaj,kod nekih jako opasan.

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 9:55   |   opcije


podilaženje kome?
ne misliš da ipak, ma koliko bili unikatni, nemremo živjeti načinom da svoj život postavimo samo po svojim mjerama
neprilagodljivost ne mora uvijek biti pozitivna

Autor: meija   |   10.09.2014. u 9:55   |   opcije


geori, kažu hormonalni disbalans
često vidljiv i u ovim našim godiicama, kad uz sve kaj nam je nametnuto, kaj više nemremo jer smo limitirani i godinama, pucaju nas hormončeki, pa su depre i deprice postale uobičajene

Autor: meija   |   10.09.2014. u 9:57   |   opcije


Najljepše bi bilo da svi mogu živjeti svojim životom.Samo,to nam deformiraju i potiskuju od rane dobi.

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 9:57   |   opcije


:)

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 9:58   |   opcije


Uostalom,ako već ne možemo birati kada ćemo se roditi,zašto ne bi mogli birati kada ćemo umrijeti?

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 9:58   |   opcije


Meni su dupini super.

Autor: georgi   |   10.09.2014. u 9:59   |   opcije


Zvone, koliko ima egoizma u suicidu?

Autor: meija   |   10.09.2014. u 10:00   |   opcije


Zašto tebe muče gliste? Zar one ne bi smjele imati svoj mir u svom kutu zemlje i na svoj način. U životu glisti nema ništa negativno, niti ima blage veze s ljudskom depresijom.
Ili je to pjesnička sloboda, metafora na štetu drugih oblika života?
Zamoli gliste za oprost!

Autor: MedoDebeli   |   10.09.2014. u 10:00   |   opcije


Puno manje nego u nastavljanju maltretiranja duštva svojim problemima i boljkama :)

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 10:01   |   opcije


prihvaćam kritiku, Medoonjo

drage gliste, molim za oprost ako sam spominjanjem vaše osobnosti, vas kao gliste dovela u neugodan položaj

;)

znaš li da gliste, iz zemlje, kad čeprkam po cvijeću, preselim di će i dalje živjeti u simbiozi s ostalim zemljanim stanovnicima?
:)

Autor: meija   |   10.09.2014. u 10:04   |   opcije


Zvone, ajmo daje
ako je netko svjestan svojih problema, kaj ih ne bi trebao rješavati, pa da dalje ne davi ljude oko sebe svojim trenutnim minus fazama?

Autor: meija   |   10.09.2014. u 10:05   |   opcije


Dobro je to samo da pri tom ne glumiš viši oblik života.

Autor: MedoDebeli   |   10.09.2014. u 10:06   |   opcije


Uostalom,postoje dva tipa suicida:
onaj bez predumišljaja (stvar trenutka) i onaj s predumišljajem (planirani)

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 10:06   |   opcije


Pitanje o promjeni ne postavljamo dok nam se želje ostvaruju, ali svi smo svjesni da je to kratkog vijeka i da dođe trenutak kada shvatimo da u većini materijalnih ciljeva koje ostvarimo u životu ne nalazimo potpuno zadovoljstvo. Onog trenutka kada smo se odvojili od vlastitih korijena i kada smo sreći pretpostavili uspjeh, karijeru i prestiž tada je ego zagospodario našim životom, ali ujedno sebi postavio neprijatelja u obliku nesvjesnog ili vlastitog Jastva. Kad-tad ego mora položiti račune Jastvu, jer on nije gospodar u kući. Promjena nastaje tako da se ego nužno okreće od svijeta shvaćajući da se njegovi najdublji ciljevi u svijetu nikad ne mogu ostvariti; odnosno nastaje razočaranje u svijet. Zbog toga se čovjek otuđuje od svijeta.
To je trenutak kada shvaćamo da više nema povratka smislenoj egzistenciji gdje nas zahvaća strah. Jungovski rečeno, radi se o suočavanju sa Sjenom, ili jednostavnije, s nagonskim potisnutim dijelom naše osobnosti.

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 10:07   |   opcije


Postoje nepremostivi problemi meija?

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 10:07   |   opcije


ma jok, pošmajhlam ih, Medonjo :)
viši oblik života od mene je samo mačka, ako o beštijicama pričamo :D

Autor: meija   |   10.09.2014. u 10:08   |   opcije


Zvone, dvoje ljudi koje poznam, ove godine se ubilo. oboje vješanjem
oboje nisu imali razlog!
osim pomaknutog uma, iz njima znanih razloga

i znam da su tim činom i svoje roditelje povuki sa sobom
zato spominjem egoizam
i ne nalazim opravdanje u priči da svatko od nas može sa svojim životom kaj hoće

Autor: meija   |   10.09.2014. u 10:10   |   opcije


Podilaženje.

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 10:11   |   opcije


Uvijek se može naći za i protiv razloge :)

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 10:12   |   opcije


ete, opravdanje?

pa nismo baš toliko nesposobni da ne možemo pronaći modus po kojem ćemo koliko toliko zadovoljno živjeti, sami sa sobom i s ljudima koji su uz nas
ili jesmo?

Autor: meija   |   10.09.2014. u 10:12   |   opcije


Cilj života je da živiš koliko-toliko zadovoljna?

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 10:13   |   opcije


Zvone, kad već ovako pričamo i na kontra stranama smo (jesmo li?), koji bi tvoj razlog bio da glumiš krušku na drvetu?
ozbiljno te pitam...

Autor: meija   |   10.09.2014. u 10:13   |   opcije


Kad se čovjek jednom nauči podcijenjivati, onda počne i napredovati u procjenama, počne se viđati u sve višim i višim, i važnijim, i svrhovitijim ulogama. Priroda takve entitete ne voli...Niti bog! Čovjek , kako tu zvuči gordo. Komu? Lisici. Ma baš lisicu briga za čovjeka. Mački? Mačka ne cijeni čovjeka ni kad prede...ruga se .

Autor: MedoDebeli   |   10.09.2014. u 10:13   |   opcije


ne, cilj života je pomiriti nespojivo
i naći nekakvu ravnotežu bivanja u svemu tome

Autor: meija   |   10.09.2014. u 10:14   |   opcije


Nikad ne bi glumil krušku na drvetu :)
Em erekcija,em zapišan i ukakan....fuuuuuuj!

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 10:15   |   opcije


Medonjo, a kae sa svjesnosti prihvaćanja mačjeg ruganja kao nešto što se ne može promijeniti? ;)
pomak naprijed ili oportunizam?

Autor: meija   |   10.09.2014. u 10:15   |   opcije


više ne znam o čemu se zapravo ovđe priča...:P

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 10:16   |   opcije


:))))

ali kažu da, u trenutku prije nego kruška padne, dogodi se big O :)

Autor: meija   |   10.09.2014. u 10:16   |   opcije


Eh sad,umrijeti kao obješenjak,seronja ili hebač?

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 10:18   |   opcije


ete, o mom mišljenju da je suicid čin čistog egoizma ljudi koji ne znaju kaj gube jer ne znaju kako nekaj riješiti
i o onome da je to slobodan izbor svakog od nas

ima još nekaj o glistama i mačkama, pa ti javim kasnije, u kojem smjeru budu išli i ti komentari ;)

Autor: meija   |   10.09.2014. u 10:18   |   opcije


Kak ono kažu za mišljenje?
:)

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 10:19   |   opcije


3 in 1...obiteljsko pakovanje :P

(e, ovo je ozbiljan zapis, a vučeš me na sprdanje)

Autor: meija   |   10.09.2014. u 10:19   |   opcije


Meni je depresija kao gripa. Malo sirupa i malo vremena i prođe...

Autor: MedoDebeli   |   10.09.2014. u 10:19   |   opcije


fala meija...Tu je izgleda potreban GPS...:PČek malo da razmislim o ovom kaj si rekla, nije tak lako otprve ti otpilit ono kaj treba...:P

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 10:21   |   opcije


Pa kaj u tome ima ozbiljnoga?
Uostalom,život se sastoji od niza slučajnosti.Baz obzira koliko ga htjeli planirati.

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 10:21   |   opcije


to nije depra, Medonjo. to je loše raspoloženje, ili nekaj tome slično

(znaš li da je moja miconjica postala narcisica? svaki dan se popentra na ormarić u hodniku i gleda se po nekoliko minuta u špigl. možda piprema svoj prvi selfie :)

Autor: meija   |   10.09.2014. u 10:22   |   opcije


ete, prvo sam zaglavila na semaforu, jutros. a onda je sve krenulo dalje :P

Autor: meija   |   10.09.2014. u 10:23   |   opcije


Lako je miconjici, ona ima 9 života :)

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 10:23   |   opcije


A gle, suicid svakako nije racionalni izbor, a ti o njemu sudiš iz pozicije racionalnog ...Postoji instinkt smrti, Thanatos, u svakom od nas...Aktivira se kad nam se bliži kraj života, ali je dio nas uvijek...To je iracionalni impuls...Kategorizirati suicid kao egoizam je malo površno...Prije bih rekao da je riječ o samilosti prema sebi...:P

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 10:24   |   opcije


Zvone, mnogi pametgnjakovići današnjice su rekli, neki su čak pokušali dokazati da je slučaj potpuna besmilica. Možda ima važnih i manje važnih događaja, ali svi imaju svoju svrhu. Nije nimalo slučajno da su lastavice već otišle na jug.

Autor: MedoDebeli   |   10.09.2014. u 10:25   |   opcije


(a valjda si do sad naučio i na vijugavost ženskih misli da puno toga nije onak kak neka od nas veli ili ovdje napiše/komentira :D)

Autor: meija   |   10.09.2014. u 10:25   |   opcije


Thanatos zavlada kad se Eros umori :)

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 10:25   |   opcije


Meni su kruške strašno erotične.
I način na koji se jedu i kako su sočne kad su zrele.
Odlično voće. Jedno od dražih.

A ovo za tvoje dvoje koje se ubilo vješanjem....ne mogu kazati ništa osim kako su željeli izaći iz života. Međutim, postoje prioriteti koje treba poštovati svaka zdrava osoba, a to su obaveze koje smo preuzeli prema zajednici ljudi s kojima živimo, počevši od obitelji i nadalje...

Postoji i altruističko samoubojstvo, ali ono je posebna kategorija i donijeto je pri zdravoj pameti, a neke kulture smatraju da čovjek koji je izgubito čast ili iznevjerio u izvršavanju dužnosti treba sam sebe likvidirati. Prvo je npr. skretanje pažnje na neki svjetski problem samozapaljivanjem, a drugo je svjesnost u nekim kulturama kako čovjek nije uspio dati svoj maksimum i kao takav nije bio dostojan preuzeti obavezu, čega je trebao u startu biti svjestan, pa se tako ispričava zajednici, npr., možda ja i griješim.

Ljudi vole imati osjećaj izbora, čak i kada ga nemaju, a u tom slučaju razmišljaju o suicidu.
Interesantno je kako se zanemariv broj ljudi odlučio na samoubojstvo u koncentracijskim logorima, a isto tako i unatoč malom broju stražara i velikom broju ljudi koji su zatočeni nisu se odlučili zajedno navaliti i porušiti ograde i pobjeći.

Autor: georgi   |   10.09.2014. u 10:26   |   opcije


Kaj bi ti uradila da vidiš osobu na mostu kak hoće skočiti:
1.Gurnula je;
2.Pravila se luda i prošla;
3.Skočila s njom da je pokušaš spasiti i obje se utopite?
:)

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 10:27   |   opcije


ok, ete...ali to o čemu pišeš je nekaj kaj dolazi samo po sebi kad smo pri kraju
ali kako objasniti i prihvatiti suicid mladog čovjeka, zdravog, barem po onom kaj se vidi, poslovno uspješnog i obiteljski sređenog

koliko u svemu tome ima naših nekakvih uvrnutih očekivanja da nam se život i ljudi u našem životu slože ispod nogu, pa kad se to ne dogodi, krene puno toga tam di ne treba?

Autor: meija   |   10.09.2014. u 10:27   |   opcije


Suicid kao privid izbora i vladanja vlastitim životom.

Autor: georgi   |   10.09.2014. u 10:28   |   opcije


Zvone, nije to tak jednostavno..Postoji i igra neurotransmitera i žlijezda sa unutrašnjim lučenjem, osim kognitivnih faktora...

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 10:28   |   opcije


Slažem se,Ete.To je puno dublji poremećaj.Kod nekih to može trajati godinama.

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 10:29   |   opcije


to da, Medonjo - ne vjerujem u slučajnost. sve se događa s razlogom. to kaj mi taj razlog ne vidimo kad bi kakti trebali vidjeti da ono kaj nam se događa povežemo u smislenu cjelinu, ne znači da ne postoji

Autor: meija   |   10.09.2014. u 10:29   |   opcije


meija, vrati se na tekst kojeg sam kopirao (zaboravil sam autora) o srazu ega i jastva, kad ego mora priznati odustajanje od svijeta...

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 10:29   |   opcije


Uostalom ne mora se na to gledati kao na suicid,nego na nekakav oblik eutanazije.

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 10:30   |   opcije


Georgi, zašto privid izbora, kad je izbor u slučaju suicida evidentan?...:O

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 10:31   |   opcije


(sad buju sve ostale ljute kak si puno komentara pobrala)
:)

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 10:31   |   opcije


georgi, skužila sam da ne pišem o takvim rubnim ponašanjima koja su čin altruizma. ili jedini način
sve ostalo mi je neshvatljivo
čak, sad kad razmišljam, i kukavičluk

dajte probajte razmišljati kaj bi vas nagnalo da poželite otphnuti
o čemu je riječ?
ako znamo definirati razlog, valjda postoji način i da se on eliminira u neko dogledno vrijeme ili da se s njim nauči dalje živjeti

Autor: meija   |   10.09.2014. u 10:33   |   opcije


Meni je guba harakiri...Postoje kulture, dakle, u kojoj je samoubojsvo podignuto na razinu časti..Dakle, govoriti jednoznačno o tom fenomenu je unaprijed osuđeno na promašaj fenomena.

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 10:33   |   opcije


ete, ali zakaj je ego taj koji bilo kaj mora?

Autor: meija   |   10.09.2014. u 10:34   |   opcije


Privid izbora je zbog toga što nakon toga ne može djelovati. To je posljednje djelovanje kojim se okončava život. Kao šah-mat. Nema dalje- gotova partija. Gubi se kontinuitet djelovanja.

Autor: georgi   |   10.09.2014. u 10:34   |   opcije


Meija,jesi kad lupila šakom o stol i rekla sama sebi:e,neću više ovako!?

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 10:34   |   opcije


da, privid izbora koji to i nije jer je jednokratni!

Autor: meija   |   10.09.2014. u 10:35   |   opcije


jesam, Zvone...za čudo jesam!
promjene ne dolaze lupanjem šakom o stol, ali počinju

Autor: meija   |   10.09.2014. u 10:36   |   opcije


Ako je jedini način da izađem iz matrixa samoubojstvo, učinit ću to....Zasad još vjerujem u put na kojem jesam...

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 10:36   |   opcije


Ma to je još samo jedan obični raskid ugovora...i niš više.

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 10:37   |   opcije


misliš da nema drugih opcija, ete? kaj ako smo toliko zabrijali u jednosmjernost, pa ne vidimo znak za skretanje?

Autor: meija   |   10.09.2014. u 10:37   |   opcije


Ete, obzirom je to tebi blisko, misliš li da se depresivca obitelj može prepoznati na vrijeme i koje komplementarne osjećaje (suprotne depresiji) u njemu treba provocirati da bi ga se preusmjerilo bez terapije i motiviralo? I možeš li objasniti što je to deperesija kako bismo znali o čemu razgovaramo. Hvala.

Autor: georgi   |   10.09.2014. u 10:38   |   opcije


Zvone, ugovorne obveze su dvostrane najčešće
tko je na drugoj strani?
inače, mora postojati opravdan razlog za raskid ugovora, a sve ostalo se rješava dvopartitno

;)

Autor: meija   |   10.09.2014. u 10:38   |   opcije


To ti je više onak,lutanje pustinjom.Očekivanje neke fatamorgane u daljini.

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 10:38   |   opcije


Zvone, a ako se pojavi deva i beduin?
lutati i dalje ili...?

Autor: meija   |   10.09.2014. u 10:40   |   opcije


Samoubojstvo ne osuđujem kao vi...Iz svojeg bunara sudite o nečem što nadilazi vaše moći poimanja...Uostalom, kaj te to tak dobroga u trajanju, u svijetu koji je dekadentan i u ikojem svjedočima svkodnevno proces sve većeg urušavanja humanosti?
Ok, ne treba činiti bol drugima...Što se mene tiče, ja nikom ne bih nanio bol svojim suicidom, stoga je moj stav u smjeru simpatije za ovaj problematični fenomen malo izraženiji...:)

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 10:40   |   opcije


Kaj bum s devom kad mi je nema tko pridržati,jel...
:)

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 10:42   |   opcije


joooj, ete, kak ne kužiš

ubiti se smiju samo soleri. eventualno pati mtvozornik zbog njih, ako baš zaflekaju zidove

Autor: mmmmmm_da   |   10.09.2014. u 10:43   |   opcije


Georgi, ja nisam psihijatar i ne znam koji bih motiv imao da se latim ovog zahtjevnog zadatka...Prevencija samoubojstva je znanost koja je do danas ostala na vrlo niskom stupnju uspješnosti...Toliko...Niti stručnjaci nisu u tome uspješni, a gdje će familija, koja je ionak generator matrixa koji je eventualno i destruktivan....Ne vjerujem da su suicidalci iz mentalno zdravog okruženja, gdje se ne igraju destruktivne igre i gdje ne postoje intalirani gubitnički scenariji...:)

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 10:44   |   opcije


Mi imamo na našem terenu dvoje malih ljudi koji su si oduzeli život jer su živjeli u teškim ekonomskim uvjetima (14 i 16 godina). Zamisli što je to usred zajednice ljudi što je tako mlado biće navelo objesiti štrik na šljivu npr. i ubiti se. Ili npr. otac i sin koji su se skupa bacili s balkona jer nisu danima ništa jeli...usred ljudske gužve.

Autor: georgi   |   10.09.2014. u 10:44   |   opcije


ne kužim kako, ali ti, mei_, jebeno uspijevaš i najozbiljniju, najkompleksniju stvar, kao što je BOLEST, zasrati površnim tumačenjem.

baš sam ljuta sad.

Autor: mmmmmm_da   |   10.09.2014. u 10:45   |   opcije


a daj kakaš ete! :P
po toj logici ajmo se kolektivno svi samoubiti jer svijet je postao dekadentan, besperspektivan, sve je jedno veliko sranje

a di je zdrav razum nći balan su svemu tome kao jedini način zdravog opstanka?

nemam pojma tko si, nismo frendovi, ali da se ubiješ, našla bih te i ja bih te obesila za prvu granu!
:P

nemoj me ljutiti s destrukcijom!

hvala :)

Autor: meija   |   10.09.2014. u 10:45   |   opcije


mmka, imam svoj razlog!

Autor: meija   |   10.09.2014. u 10:46   |   opcije


Tak je to kad svi taj lik depresivca promatraju kao onog lika iz Alan Forda :)

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 10:46   |   opcije


mda, kaj ja ne bi kužil..Pa to sam i rekao za sebe..Ja sam soler, i u tom smislu me ne dotiču ta moralizatorska naklapanja o egoizmu...:P

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 10:46   |   opcije


nu je. opet.

kužiš li ti, jebote, kolika je tvoja destrukcija u tvojoj površnosti prema nepovršnima?

Autor: mmmmmm_da   |   10.09.2014. u 10:47   |   opcije


(a ako pararfaziraš moje napisano, zeznula si se jer brzopleto čitaš :P)

Autor: meija   |   10.09.2014. u 10:47   |   opcije


a dobro onda meija, trkeljaj si sama sa ovima kaj pušu u isti rog s tobom..Kaj bum ti ja...

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 10:48   |   opcije


ajde diši, mmmka :)
zakaj imaš potrebu baš uvijek skakati na svaku napisanu koja nije u tvom okviru razmišljanja? nije ti to dobro za nastavak komunikacije, a ni za zdravlje

Autor: meija   |   10.09.2014. u 10:49   |   opcije


ne vidim ni zeru zdravlja u tom nadrkanom entuzijazmu- 'šut u but'- kotejebe- ja ZNAM kako je tebi.

Autor: mmmmmm_da   |   10.09.2014. u 10:50   |   opcije


Ete, mislim kako googlanjem možeš utvrditi kako su mnogi uspješni ljudi, po mnogim parametrima društva, izvršili suicid. Nisu bili nečim zadovoljni ili su bili kronično ili akutno bolesni.

Ja mislim kako obitelj ima veliku ulogu, bila ona obitelj krvnog srodstva ili zajednica u kojoj takva osoba živi.

Autor: georgi   |   10.09.2014. u 10:50   |   opcije


(ete, a da još jednom pročitaš kometar, pa možda skužiš i kaj sam napisala ;)

Autor: meija   |   10.09.2014. u 10:50   |   opcije


hehe

kad ne zna šta će- zarotira pilu zamjene teza naopako.

nisam ja napisala post o tudjim problemima. ti si.

Autor: mmmmmm_da   |   10.09.2014. u 10:52   |   opcije


mmka, izaberi drugi način
moj je takav kakav je
i ima razlog

možeš ga prihvatiti ili ne, kao i ja tvoj, ali neću o tvom imati mišljenje da je krivo, kao što ti imaš o mom

Autor: meija   |   10.09.2014. u 10:52   |   opcije


jušto.

ete i ja se ne slažemo, čitaj- ne poštujemo tvoj 'aksiom', i mam ne kužimo kurca o čem ti to pričaš. njaaa:D

Autor: mmmmmm_da   |   10.09.2014. u 10:53   |   opcije


dan..://// :((((ovo ovakav emoticon zbog teme, jel, da paše:PP
dakle depresija
samoubojstvo
a ko će reći zakaj i kak
ako nije bio tamo?
a površno...daj diži se
danas je sunčan/ kišni dan i td
je totatlno al totalno promašeno

Autor: ladonna2   |   10.09.2014. u 10:54   |   opcije


okačim ja tudji tajni razlog na oklagiju u javnoj debati.

Autor: mmmmmm_da   |   10.09.2014. u 10:54   |   opcije


za divno čudo (gle nema depre)
slažem se sa eteom :)

Autor: ladonna2   |   10.09.2014. u 10:55   |   opcije


mmka, u čemu je problem? to kaj se mi u zadnje vrijeme ni o čemu ne možemo konsenzualno složiti, pa ni o ovom zapisu?
meni to nije neki bed
a vidim da tebi je
zakaj?

ne okrećem pilu jer nemam razloga, ali me zanima kaj ti imaš o ovome napisati, ali ne na način da kontriraš isključivo meni kao jedini način komunikacije, ne iznoseći svoje mišljenje
probaj, možda se čak i oko nečeg složomo :)

Autor: meija   |   10.09.2014. u 10:55   |   opcije


Depresija=psihičko stanje karakterizirano žalosnim, depresivnim idejama. Za depresiju je karakteristično opće kočenje uz sporost mišljenja; misli depresivnog karaktera toliko zaokupljaju bolesnika da o drugome ne može misliti; siromaštvo kretnji, slabost apetita itd...Uz to su česte bolesne misli krivnje, osiromašenja i samooptuživanja..Takva su raspoloženja karakteristična za različite depresivne psihoze i depresivna psihička stanja, iako već i normalna žalost i tuga pokazuju slične karakteristike u manjoj mjeri

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 10:55   |   opcije


btw...- crnjaka - samoubojstvo je motivirajući način depresije

Autor: ladonna2   |   10.09.2014. u 10:57   |   opcije


dono...nebo je je žuto, sunce je blu :)

Autor: meija   |   10.09.2014. u 10:57   |   opcije


ja sam se pokušala ubiti.

iz tog konteksta pričam.

i, smatram sebe autoritetom na tom području. u odnosu na tebe.

aj sad ti

:D

Autor: mmmmmm_da   |   10.09.2014. u 10:57   |   opcije


to ete...reci :))))

Autor: ladonna2   |   10.09.2014. u 10:58   |   opcije


ete, ok...gore je georgi pitala kae s prvim znakovima koje možemo prepoznati i kako reagirati
pustiti, proći će?

Autor: meija   |   10.09.2014. u 10:58   |   opcije


mmka, ja nisam, a imala sam razloga
oćemo dalje?

Autor: meija   |   10.09.2014. u 10:59   |   opcije


http://i58.tinypic.com/2ugdlah.jpg
:)

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 10:59   |   opcije


po tom rezonu...da skužiš kaj ti se događa...neš skočit u provaliju..ali ta provalija je toliko privlačna, smrtonosno privlačna i zoveeee se imenom tvojim

ko nije probao ne zna
al da smo pametni pa da skužimo, ne bi nama zavladala depresija..al za to treba vremena
uglavno kemija je premećena, svakako
i onda odeeee
sve u dno- ambis

Autor: ladonna2   |   10.09.2014. u 11:00   |   opcije


majok.

kad padneš i ti sa te kruške- možemo.

ovako, ti samo možeš teoretizirati o temi.

vrlo neodgovorno i nekvalitetno, btw.

Autor: mmmmmm_da   |   10.09.2014. u 11:00   |   opcije


zaklaj bi ti bila vjerodostojnija od mene, zbog toga kaj si ti to namjeravala napraviti, a ja nisam?

Autor: meija   |   10.09.2014. u 11:02   |   opcije


hahaha mogla sam biti u depresiji ali nisam:PPPPPPPPPPPPPP
ahahaha
stvar izbora?
ma nemoj?
stvarno?
also dakle zaista ti ovaj puta ne kužiš ništa
i ne
depresivnost nije razmaženost inat i saš ti vidit šta ti ja mogu prirediti
tctctct meija meija...ošla ti? a?

Autor: ladonna2   |   10.09.2014. u 11:02   |   opcije


a kog ću sad bacit u depru sa izjavom
da su depresivci oš neš nešto malkoc inteligentniji, empatičniji i općenito mimozastji vrloemotivni nego većina ostalih?

Autor: ladonna2   |   10.09.2014. u 11:04   |   opcije


ma nemoj!
bilo bi kvalitetno da tu cendram kak sam se probala ubiti i da zato kužim depresivce i ljude sklone suicidu
zaeb, mmka!
pišem, o tome s druge strane, ali tebi je to teško vidjeti jer guraš uvijek samo po svom i nećeš napraviti ni korak pomaka u stranu

Autor: meija   |   10.09.2014. u 11:04   |   opcije


bome, donna... ošla :)

masa ljudi koketira sa bolestima. jbt. valjda se ogrebu za komad patetike pa ga ugrade u svoju tržišnu aktualnost. bemliga.

Autor: mmmmmm_da   |   10.09.2014. u 11:04   |   opcije


nego meija..da pitam..jel si ovo ti ili piše ovo pogni??

Autor: ladonna2   |   10.09.2014. u 11:05   |   opcije


ja ne cendram o svom ex- iskustvu.

ti cendraš.

o mom.

:D

Autor: mmmmmm_da   |   10.09.2014. u 11:06   |   opcije


Depresija je stanje "zaglavljenosti" hormonskog statusa na prekidaču stres "on-off", na konstantnom "on", prilikom čega se iscpljuju zalihe serotonina, a organizam se kemijski ne može bez vanskog poticaja odglaviti iz pozicije "on".

Najčešći trigeri za depresiju su:
a) ekonomski
b) trauma zbog gubitka bliske osobe
c) objektivna nesloboda.

Bez obzira na terapiju koja se primjenjuje ukoliko se status zaglavljenosti na "on" na vrijeme detektira, a sadržajno okolnosti života u kojem je nastala zaglavljenost ostanu nepromijenjene, sama terapija neće biti trajno rješenje. Bitan je znači sadržaj života iz pozicije tog pojedinca.

Preporuke su uticati na sve na što se može uticati, a nažalost mnogi ljudi danas ne mogu uticati na mnoge okolnosti i stanja u kojima se nalaze, a ljude okolo njih nije briga, ili ne vide, ili ih nazivaju najčešće: neupotrebljiviba, nefunkcionalnima, lijenima, neprilagodljivima, beskorisnima, smetalima tj. ponašanje identificiraju s osobnošću oboljelog koji ukoliko je depresivan ne može u tom stanju razabrati što je on sam, a što je njegovo ponašanje i onda se zatvara kolo u kojem se nakon samoponižavanja i samookrivljavanja zbog stanja u kojem se nalazi, a na koje nije mogao iz objektivnih razloga uticati, povećava rizik od suicida.

To govorim vezano za depresiju npr. To je stanje uzrokovano kemijskim disbalanskom organizma, kojeg treba samo malo pogurnuti, da bi se zupčanik odglavio, ali ukoliko nema mogućnosti promijeniti prilike tj. sadržajno mijenjati svoj život, tada će se najvjerojatnije bolest vratiti.

Pa, recimo zamisli starca na čuki, samog, 84 godine koji nema nikoga i jedan dan mu dopizdi i ubije se, jer čeka smrt pred kućom već godinama. On nije depresivan, on je racionalan.

Druga situacija, zamisli dijete koje je nema što jesti, roditelj mu nema što jesti i objašnjava djetetu zašto nemaju što jesti, a odgojeni su da ne prosjače i ne kradu...i njih dva, otac i sin za ručice i kroz prozor. Usred ljudske zajednice.

Bitno je da pomahnitali islamisti nisu depresivni: oni imaju sustav koji su razvili za financiranje svoje vizije države- kidnapiram te, ako ne plate otkupninu ubijem te, da bi drugi odriješili kesu poučeni tvojim primjerom kako te zaklalo pred kamerama. Što ti misliš da li roditelji i supruga toga čovjeka sebi mogu oprostiti to što nisu imali novaca za otkupninu? Da li to može uzrokovati neki oblik depresije?

Čitati, treba...nije to vrtićki problem djece u čarki, to su ludi apsurdi svijeta u kojem živimo, gdje vrijedi: Ma, dobro je to sve samo da mene mimoiđe. Eto vidi mene, a ti budala ne znaš. Ranije su bacali ljude koji su bolesni s litica, da se ne muče s njima, jer je to bilo društveno prihvatljivo. Sada je društveno prihvatljivo da pola svijeta gladuje.

Autor: georgi   |   10.09.2014. u 11:08   |   opcije


dono, tu sam
inteligencija ne znači automatski prilagodljivost životu i način na koji ćemo znati kaj i kako
ajde budi toliko pametan pa se nosi s problemima

i za narkomane to isto kažu (ili konzumente droga, da budem mekša), ali bome nemam potrebe stvoriti bilo kakvo afirmativno mišljenje o njima ko znam da svojim ponašanjem uništavaju sebe i svoju obitelj

Autor: meija   |   10.09.2014. u 11:09   |   opcije


u depresiji nema altruizma...ejjjjjj

Autor: ladonna2   |   10.09.2014. u 11:10   |   opcije


meija... sorry, ali...
poslušaj i razmisli... :-/
http://youtu.be/1tZxMi7EG3A

Autor: DamaPik   |   10.09.2014. u 11:10   |   opcije


Ha ha, morate se vi zakačit, bez toga ne ide...:D
Imam jedno pitanje za vas: Kako objašnjavate činjenicu o statističkoj dominaciji muškaraca u izvršenim samoubojstvima...?
Nekakav prosjek bi bio 3:1...u korist muškaraca...Kod žena je češći tentamen suicidii (pokušaj samoubojstva)

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 11:11   |   opcije


dono, pogni je jedna od rijetkih žena ovdje na blogu, iako je ponekad tvrda, da me stisnu problemi koje ne bih znala riješiti, a koju bih nazvala
i mims, da nju ne zaboravim

ok? :)

Autor: meija   |   10.09.2014. u 11:12   |   opcije


mmka, samo vučem paralelu. niš više od toga :)

Autor: meija   |   10.09.2014. u 11:13   |   opcije


Ja bih vašim pacijentima i vašim terapijama dao bar pištolj. Da vidimo koliko "postoji i igra neurotransmitera i žlijezda sa unutrašnjim lučenjem, osim kognitivnih faktora... kad ne bi bilo farmacije...

Autor: MedoDebeli   |   10.09.2014. u 11:14   |   opcije


Jutro vam

Autor: bozicnica   |   10.09.2014. u 11:14   |   opcije


@ete...ovdje ionak navijam za tebe..nemoj sad kvariti:PPPP

a zašto muški prednjače??
ako prvo zato kaj su muški...pa im ponos ego i sl. ne dozvoljava da dulje pate, da su neuspješni i bla
2. zato kaj su ipak egoisti malo veći, pa nemaju djecu, (koju treba kolko tolko ispeljat u život,) na vratu
ili taj osjećaj

ne mogu si sada dozvoliti slom živaca, jer za njega nemam vremena

Autor: ladonna2   |   10.09.2014. u 11:14   |   opcije


na sličan način kao što objašnjavam da na Kosovu, prije 20 - 30 godina- nije bilo suicida, ete.

nekad i negdje ti u bazu podataka (religija; odgoj; filozofija) ugrade neizbor na tu temu.

nekad i negdje ti ga ugrade. onda ga nadogradjuješ. ili, odbaciš. ali, sjeme je tu.

Autor: mmmmmm_da   |   10.09.2014. u 11:15   |   opcije


Mislim da svatko normalan mora bit depresivan.
Gibam sad.
Cmok.

Autor: bozicnica   |   10.09.2014. u 11:15   |   opcije


@mmm sve ok..al ona masu stvari riješava motikom i poljem,:PPP

Autor: ladonna2   |   10.09.2014. u 11:15   |   opcije


tu je ziher napeto

Autor: krelec   |   10.09.2014. u 11:17   |   opcije


nije to paralela.

to je tangenta. na problematiku.

aj malo probaj ne biti napeta u formi 'ja pa ja pa ja'. moš ti svašta misliti i izreći, al nemaš pravo tvrditi i izvlačiti se na Kolinda načine :)

Autor: mmmmmm_da   |   10.09.2014. u 11:18   |   opcije


za mene ili nekog drugog?
ako da, hbt. kaj bi tek bilo da nisi na mojoj strani :D

gle, a i ostalima, uopće mi ne pada na pamet ovdje pisati o privatnim stvarima. to kaj se vama ovdje ne odmotavam, ne znači da nemam svojih sranja. i tuđih koje rješavam ili sam riješila. možete mi vjerovati ili ne.
ali i dalje ću tvrditi da, unatoč tome kaj imamo realnih razloga da budemo depresivni jer svatko normalan bi trebao biti, ovisi o nama da li ćemo povući i klinički sliku depre na sebe ili ćemo se iz toga probati izvući i naći način kako dalje...

Autor: meija   |   10.09.2014. u 11:19   |   opcije


Ni mi baš sad sve tu jasno...al dobro.
Kaj mislite,kaj je lakše:
-nagovoriti nekoga na suicid,
-odgovoriti ga od suicida?

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 11:19   |   opcije


Miikloš biro: faktori suicidalnog rizika: spol, starost, bračno stanje, nacionalna (rasna, religijska) pripadnost, urbana sredina, usamljenost, migrantnost, nezaposlenost (socioekonomski status), kriza, kalendarski i meteorološki faktori, identifikacija i imitacija, hereditet (suicid u porodici), rastureni dom (Broken Home), mentalna patologija, Depresivnost, Alkoholizm i narkomanija, psihološke predispozicije (struktura ličnosti), Biosomatke predispozicije, kronične organske bolesti, prethodni pokušaj samoubojstva

Obratite pažnju na multidimenzionalnost problema , kao i na to da je depresivnost samo jedan od mnogobrojnih faktora...obično je riječ o sinergiji više faktora koji onda mogu "objasniti"suicid..

Voli vas eteerniis

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 11:20   |   opcije


nenormalno je normalno, reče hamburger i umlati pjenicu od tartufa u pojam , božo :)

Autor: mmmmmm_da   |   10.09.2014. u 11:20   |   opcije


mmka, misliš da ti u svojim komentarima nisi?
bome jesi, samo se ne vidiš
čak i kad kontririraš meni, govori tvoje ja :)

Autor: meija   |   10.09.2014. u 11:20   |   opcije


Uostalom,jedino bitno u cijelom činu je da se ima mogućnost izbora.

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 11:23   |   opcije


Tema jest interesantna, ali pitanje je može li iznjedriti išta upotrebljivo ovaj naš brain storming...(kako obožavam tu riječ, nije normalno...:P)

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 11:24   |   opcije


ahm ahm

a da ti mei_, sve te reducirane svoje doživljaje, prestaneš stavljati drugima u lajfove?

odi, sestroslatka, pa svakog ko ti se u diskretnoj reali kači na: vreme; novčanik; slobodu; etc... izjebi pošteno... il barem oprosti, il barem prihvati, il barem odradi IKAKO, a ne ko gluv u goč po nama... parazitima i za život nesposobnima! :D uuuu sad mi pada na pamet baba- Ikonijina stara ona...: OD VAS POŠTENIH, MI KURVE NIKAD NA RED DOĆI!

:)

Autor: mmmmmm_da   |   10.09.2014. u 11:25   |   opcije


Sve kaj ne razumijemo treba na lomaču...:P

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 11:26   |   opcije


a da se ne damo "uvući".ejjjj za to treba svijest..koje nema jer je pomaknuta kemija..i sve ostalooo
nije to Odluka..!!!!
ili da sve izbjegnemo trebamo recimo danas pjevati
im singing in the rain
im dancing in the rain
wata glorius feeling im happy again :PPPPP

Autor: ladonna2   |   10.09.2014. u 11:27   |   opcije


može, ete

otpor, stoko! :DD

upravo smo ugradili malo senzibiliteta za bolest nekome od nas. nekome ko samo čita blog. recimo

Autor: mmmmmm_da   |   10.09.2014. u 11:27   |   opcije


Diskusija se pomakla na primjereniju razinu :)

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 11:29   |   opcije


mmka, upravo radiš ono što meni zamjeraš. ne kužiš to?
očekuješ da tvoju ili nečiju tušu šprancu života ubacim u svoju :P

Autor: meija   |   10.09.2014. u 11:29   |   opcije


@mmmm big like za- ikoniju....pišem pamtim :* :*
hahahahahaha savršeno

Autor: ladonna2   |   10.09.2014. u 11:29   |   opcije


Dojde mi da se vbijem od vašeg pisanja :)

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 11:31   |   opcije


Antun ima dobru dilemu, gore

hm. ako je osoba dovoljno zdrava, ili dovoljno bolesna- ne možeš ni jedno. a možeš i oboje:)

Autor: mmmmmm_da   |   10.09.2014. u 11:31   |   opcije


hbt. ovak ispada da je sasvim ok biti depresivan jer razumijete da je netko u bedu
i kaj taj netko ima od toga?
ne osjeća se sam, ok. ima još ljudi koji su kao on/ona i to kaj nekom zuji glavom da se ubije, isto je ok jer ježi ga, život je takav kakav je, usran pa ....(karikiram, a i ne)

ali kaj daje?

Autor: meija   |   10.09.2014. u 11:33   |   opcije


Život ide dalje,sa jednom jedinkom manje :)

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 11:33   |   opcije


ma. to je prozaično pitanje, mei_.

da li je jača moja agresivnost sa dobrim i preglednim alibijem, ili tvoja... sa EVENTUALNO dobrim. jbg. kad je netransparentan.

Autor: mmmmmm_da   |   10.09.2014. u 11:34   |   opcije


hm ček da ja pobrojim one koje sam znala
a koji su se - Dali!!!!!! uvući u depru a onda posljedino u suicid
i nisu reagirali na..-nogom u dupe-
mislim i brojim...hm 1;, eh da..2;.uh da i.3..
majku im
:(((( ((
ništa oni pod milim bogom nisu shvaili kako to treba


joj joj Mei...izazivaš u meni gadne porive
idem

Autor: ladonna2   |   10.09.2014. u 11:35   |   opcije


jel znate gđe je najveći postotak samoubojstava na području "bivše Juge"?

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 11:35   |   opcije


mmka, sad te ozbiljno pitam - zakaj sumnjaš u moj alibi?

Autor: meija   |   10.09.2014. u 11:35   |   opcije


Evo jednog primjera:
http://suicidum.blog.hr/
Kao podloga za komentiranje

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 11:35   |   opcije


Dobro, cure, kaj je z vami?...:O

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 11:35   |   opcije


depra je zajebana. čak i ona latentnija od kliničke. ti znaš da je sunce vani i divan dan i da bi te to trebalo veselit, ali ne ide.
još se i zbediraš jer ti ne ide.
dok drugi voze na 32 okretaja, neki i na 64, ti jedva skupiš snage za 16.
ili, kao da gravitacija na tebe djeluje dvostruko jače nego na druge.
onaj tko je dolje nema šanse da se mrdne zbog tog što mu je netko opalio nogu u guzicu. zapravo, uopće ne registrira nogu u guzicu, ili u najboljem slučaju misli da ju je i zaslužio.
i to je ozbiljno i teško stanje pod kojim ljudi doista svakodnevno osjećaju patnju, najčešće zbog vlastite nefunkcionalnosti.
zamisli da vidiš samo sive nijanse, a drugi ti se čude da koji ti je kurac kad ne vidiš svo to divno šarenilo i uživaš u njemu.

Autor: msirena   |   10.09.2014. u 11:36   |   opcije


dono, pričamo
moje mišljenje vs. tvoje

zakaj je to tak teško?
budi neugodna ako misliš da trebaš biti i na taj način demantirati moje mišljenje
ne znači da će se išta promijeniti
a možda i hoće

:)

Autor: meija   |   10.09.2014. u 11:37   |   opcije


vraćam se za par minuta :)

Autor: meija   |   10.09.2014. u 11:39   |   opcije


Najčešće se poteže za drugim oružjima kad ti ponestane argumenata :)

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 11:39   |   opcije


iz istog razloga zašto ne sumnjam u eternisove komentare, donnine, sirenine, čak i Antun i Pik imaju cim istine u komovima. kod tebe ga ne vidim; ne osjetim, naslućujem samo prepotentnu i, samim tim, vrlo uplašenu buku

Autor: mmmmmm_da   |   10.09.2014. u 11:40   |   opcije


ma idem ja u publiku..Kad se žene dohvate rvanja u blatu, ne vide niš oko sebe, đabe moji pokušaji...Idem navijat, samo ne znam za koju ...:P

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 11:40   |   opcije


Eh,da barem bude u blatu...da malo napasamo oči :)

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 11:41   |   opcije


i, zato što naše razumijevanje problematike, uključuje i dugotrajno trpljenje, i angažiranost, i svašta još nešto, dok za to vrijeme tvoj 'šut u but' sustav, samo dodje i zablista mračnim sjajem i ode, a nama ostane i dugotrajnost, i trpljenje, i blaaaaa

Autor: mmmmmm_da   |   10.09.2014. u 11:44   |   opcije


pade mi sad na pamet... ej, mei_... jel si depresivna ti?

Autor: mmmmmm_da   |   10.09.2014. u 11:46   |   opcije


mda, daj malo smanji doživljaj...meni je meijica draga i boli me kad se svađate...ne kužim hidrauliku naboja između vas...

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 11:51   |   opcije


prvi korak je podići se do stanja da možeš sam sebe lupit u guzicu (pokušaji drugih uglavnom smetaju i gurnu te dublje dolje). i taj korak je najteži.
dozvoljena su sva sredstva: od farmakoterapije za kliničke slučajeve do bilo čega što će nekog dići s dna (šetnja, rasporedi, vježbanje, planiranje novih načina... bilo što što će podići razinu serotonina u mozgu. psihoterapije mogu biti vrlo uspješne, jer oboljelog nauče načine kako zaustaviti negativan tijek misli, pronaći trigere i sl., ali i daju osjećaj kontrole i da taj netko ponovo ima "uzde u rukama".).
tek kad se nekog osposobi da bude u stanju sagledati probleme, može se očekivati da bi se u nekoj daljnjoj točki mogao osposobiti i za njihovo rješavanje. prvo treba izaći iz praznine (a to stvarno može biti ogroman ambis u kojem se ponavlja jako, jako negativna mantra tipa: "ne mogu, nisam ja za to, nikad se neću izvući, gotovo je i sl.")
zamisli da tako prolaziš kroz sunčane dane i dane.

Autor: msirena   |   10.09.2014. u 11:51   |   opcije


mislim nije meijica moja draga nego mi je draaaga, da se ne shvati krivo...

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 11:52   |   opcije


aj.

smanjujem. izbačen mi adrenalin iz ritma, pa mog glumiti velikodušnost :)

Autor: mmmmmm_da   |   10.09.2014. u 11:53   |   opcije


msirena, sjedi...pet...Ali ovdje su se paralelno vrtjele dvije teme: depresija sjedne i suicid s druge strane...Kao što pokazah u svom komentaru kojeg nitko nije čitao, depresija je samo jedan od mnogobrojnih faktora koji leže u osnovi suicida.

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 11:54   |   opcije


ne mmka, nikad nisam bila depresivna. ljuta da. tužna da. ponekad mi se niš ne da, ali to nije depresija
čak nisam kljucnula ni jednu tabletu za spavanje, a kamoli nekaj drugo

si ti u depri?
kad već postavljamo pitanja

:)

Autor: meija   |   10.09.2014. u 11:54   |   opcije


dobro za tebe, mda:) meija je ionak nekam otišla i ostavila nas same...:(

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 11:56   |   opcije


ups, fulal sam opažanje...:P

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 11:56   |   opcije


Mmmka, poznam Meiju iz više ljudskih strana i mislim da griješiš kod prepoznavanja te prepotentne, uplašene buke. To nije njena prepotentna, uplašena buka, to je sve naše kad se odmaknemo od toga svoga ega.

Autor: MedoDebeli   |   10.09.2014. u 11:57   |   opcije


(ete, mmka vuče repove iz nekih "naših" prošlih vremena, pa malo, s vremena na vrijeme još uvijek puše na mene)

Autor: meija   |   10.09.2014. u 11:57   |   opcije


nisam, mei_. odradila ja to ko svaka poštena kurva do naplate računa od klijenta :)

aj nam sad obećaj nešt'... ako nitko od nas, koji smo jeli govna na temu, u rukavicama dira i poštuje temu bolesti... aj nam obećaj d ai ti budeš pokazala malo istinske empatije, pa ne buš slonovski gacala po tudjoj krvi? ha?

Autor: mmmmmm_da   |   10.09.2014. u 11:59   |   opcije


Medonjo, oš mi to biti moj alibi?
jako puno znaš o meni i znaš zakaj nešto pišem :)

Autor: meija   |   10.09.2014. u 11:59   |   opcije


Mmmka, ako tražuiš argumente za moju tvrdnju, isti su kao tvoji...samo varljivi osjećaji .

Autor: MedoDebeli   |   10.09.2014. u 12:00   |   opcije


mmmka, ovaj zapis je ciljani
i ako je došao do nekoga do koga treba doći, sve ostalo, i moji, tvoji i tuđi komentari su samo usputni

ako ti to vidiš kao gackanje po krvi..fuj, koja patetika! :P. ja ne vidim, pa ti ni ne mogu ispuniti očekivaje

Autor: meija   |   10.09.2014. u 12:02   |   opcije


ok, Medo.

jel mi dozvoljavaš(nu terminologije socijalizirane :D), da mei_ i ja imamo i neka iskustva iz reale, koja odredjuju tok našeg odnosa?

Autor: mmmmmm_da   |   10.09.2014. u 12:02   |   opcije


Mislim da su osobni porivi nadišli samu temu.Ne valja vam to,ljudi.

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 12:03   |   opcije


Ne mogu biti alibi. Ako kažem da ni rat nije alibi, nećete mi vjerovati. A nije. Mmmka, da si se htjela ubiti, tebi bi to uspjelo...

Autor: MedoDebeli   |   10.09.2014. u 12:04   |   opcije


Medo ima ljudi koji ne uspiju iz prve.Nije to za bacati u lice.

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 12:05   |   opcije


mmka, mi nemamo nikakva iskustva, ne ona koja bi bila bitna
dva ili tri put smo se čule
razmijenile par poruka
i sporni mail koji mi još uvijek predbacuješ
i zanemaruješ moja nekoliko puta opetovana objašnjenja i namjeru da riješimo nesporazum

i to je bit naše komunikacije, ovdje. taj rep koji ti nikako da makneš

Autor: meija   |   10.09.2014. u 12:06   |   opcije


e da. Antun ima pravo. ja, osobno, sam prošla crnu točku objektivnosti.

trenutno :)

ali, heeej... nitko nije savr... i popravim ruž i namjestim malo bolje periku i ode ja u horizont, i kaktusi uokolo, i sve... a sve bez Prozaca etc :)

Autor: mmmmmm_da   |   10.09.2014. u 12:07   |   opcije


pazi samo da ne sjedneš na njega..mislim na kaktus :D

Autor: meija   |   10.09.2014. u 12:08   |   opcije


ovdje u ovoj dijadi je posrijedi jedan neodrađeni "charge" na obje strane..bilo bi lijepo promatrati kako se on prazni u ljudskoj i konstruktivnoj komunikaciji u kojoj se dame susreću na pola puta i pružaju si ruku, te odlaze na kavu...:)

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 12:09   |   opcije


Muškarci su učinkovitiji, jer imaju učinkovita tehnička rješenja. Oni to ne rade da bi vršili pritisak na nekoga ili da bi dozivali da ih se spasi, nego...sjednu razmisle, donesu zaključak koje je rješenje optimalno i učinkovito i drapppp! Tako je npr. branitelj izvrišo suicid motornom pilom.

Malo koja žena bi se odlučila za tu metodu jer bi ju motorka nagrdila. Žene su tašte i prilikom vršenja suicida, i vole kada im lice i tijelo ostanu što manje oštećeni, te da po mogućnosti tehnika nije osobito bolna. To nije apsolutno pravilo već ima i izuzetaka.

Muškarci koriste učinkovita sredstva poput pištolja, i prouče anatomski atlas ili promisle koju najveću krvnu žilu će "napasti" ukolko se za tako nešto odluče, čest je i skok s visine kod muške populacije ili ležanje na pruzi...žene rijetko ispaljuju metak u glavu za razliku od muškaraca, već u srce iz estestski razloga, a vole naročito koristiti rezanje žila, tablete i vješanje, pri čemu je vješanje izuzetno učinkovito, ali ga ne prakticiraju često, osim ako nije stvarno zaozbiljno.

Također vrlo učinkovito je i tzv "leć na kinderjaje", samo što žene rijetko imaju u kućanstvu ručnu bombu. Prednost ručne bombe je u tome što ju recimo možeš zalijepiti za tijelo ljepljivom vrpcom, ili obmotati strunama s udicama i zakačiti za komad robe koji nosiš na sebi, poput dolčevite....kad izvučeš osigurač iz handgranate do trenutka dok se izvučeš iz dolčevite, vjerojatno će ti se handgranata zakačiti negdje za lice i ti si 200% siguran da će to upaliti. To je muški način.

Muškarci misle ozbiljno, a žene nekad samo malo dramatiziraju, ali ako misle ozbiljno mogu i one biti u suicidu vrlo uspješne.

Autor: georgi   |   10.09.2014. u 12:09   |   opcije


ok, prošla si točku objektivnosti, ali da još manje dodiruješ onu subjektivnu, kad je riječ o nama dvjema ovdje, vjerujem da bi se u mnogo toga složile, približile ili barem bi ugodnije razgovarale ;) ;)

Autor: meija   |   10.09.2014. u 12:10   |   opcije


Družio sam se dosta s alkićima samoubojicama i svi su prije tog " strašnog " čina imali još nešto za reći, ili nekog za nazvati. Jednom od njih sam čak dva puta bio jamac za kredit. Tak, o učinkovitosti !

Autor: MedoDebeli   |   10.09.2014. u 12:10   |   opcije


precizni- neprecizno o svemu. redovito.

čule smo se jednom ( 1x )

mail sa Pticom trkačicom il šta već je bilo, kao 'potoru' osobi koja je izašla iz inducirane kome i dalje smatram idiotizmom.

i.. to je tako... sad ko kerber iz buša gledam i oštrim pandže :)))

Autor: mmmmmm_da   |   10.09.2014. u 12:10   |   opcije


ete, da recikliramo, ako ne možemo isprazniti do kraja? :)

Autor: meija   |   10.09.2014. u 12:10   |   opcije


dvaput, točnije :)

Autor: meija   |   10.09.2014. u 12:11   |   opcije


Georgi, još uvijek nije jasno zašto su muškarci uspješniji? Zbog razlika u karakteru? Žane su u većoj mjeri histrionski tipovi?
I što misliš o simbolici izbora modus suicidii?

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 12:13   |   opcije


bah.

jednom.

:DD

odoh ja sad, sam da velim...:

SAMO TE GLEDAM.

tek da znaš.................................. :D

Autor: mmmmmm_da   |   10.09.2014. u 12:14   |   opcije


žene su inkubatori, svjesne svoje uloge u svemiru.

ZATO se ne ubijaju zdušno ko muškarci.

(... e sad sam i stanicu i šefa i...:D)

Autor: mmmmmm_da   |   10.09.2014. u 12:17   |   opcije


Najbolji je mir.
Moj prijedlog:
" Mir, tamo gore. Nije ovo na nebu, ni na zemlji. Ovo je prelazni period, nešto kao socijalizam, ili bar antifašizam."

Autor: MedoDebeli   |   10.09.2014. u 12:18   |   opcije


Ubit se?
To bih bez beda.
Da znam da nije konacno.

Autor: bozicnica   |   10.09.2014. u 12:19   |   opcije


ajde da se konačno složim i da Božom i kažem: svaki inteligentan čovjek nemre zaobić depresiju. to su one egzistencijalne, svakonevne,one vezane za pitanje SMISLA...ali kliničke? to je vrlo ozbiljan problem i ne ide bez farmakoterapije. to je sve meni dobro opisano u Prozac Nation. mračna i potresna knjiga. ako želite zbilja saznat, preporučam (ako vam se da to čitat).

Autor: Vinslet_   |   10.09.2014. u 12:19   |   opcije


mislimmmm...

c/p

Zaglavljena, jutros, između dva semafora, razmišljam kako započeti post o depresiji.

:O

alo. onda ko ja neš kriva. cccccc :P

Autor: mmmmmm_da   |   10.09.2014. u 12:19   |   opcije


I da ne boli.
I da ne zajebes sve oko sebe.
Nesti.

Autor: bozicnica   |   10.09.2014. u 12:20   |   opcije


"Živi i pusti živjeti."
Ili:
"Živi i pusti umrijeti."

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 12:21   |   opcije


Imam malo raskinute veze dopamina i receptora :)
Treba puno vjezbati.

Autor: bozicnica   |   10.09.2014. u 12:21   |   opcije


kaj, trebala sam zapaliti svijeću za tebe i moliti se klečeći?
jebi ga, ne pokapam žive ljude
i ne sudjelujem u njihovoj patničkoj furki

hoćemo se opet vratiti na početak?
tu je netko tko zna koliko sam puta pitala za tebe, u tih par dana, ostavljala poruke, poštivala zamolbu prema tvojoj privatnosti da se o tome ne priča uokolo, ostavila poruku da mi se javi kad budeš bila bolje da te nazovem

i kaj bih ja trebala?
ponašanje, tvoje frendice, shvatila sam kao distancu i pomaknula se

a sad ti opet lupaš o mojoj netaktičnosti :P
ako si pročitala mail, bila si živa i sposobna za procesuiranje informacija, pa i stupidnih, kak veliš, to kaj sam ti poslala
kaj, trebala sam ti poslati forwardušu s anđelima, pa bi znala da mislim na tebe?

šteta kaj tu moju gestu nisi protumačila kao još jedan moj pokušaj da dođem do tebe i pitam kako si

mmka, nas dvije nismo prijateljice, nikad nismo ni bile niti nećemo biti. samo dijelimo ovaj ovdje prostor
i baš zbog toga sam napravila to kaj jesam, bez forsiranje bilo čega kaj nema veze s virtualom, a tvoje ponašanje i ponašanje frendice prihvatila kao jasan signal do koje crte prema tebi mogu ići

ok?

ili ćemo i dalje isto prežvakavati?

Autor: meija   |   10.09.2014. u 12:21   |   opcije


Vinslet, a kak bi bilo da pročitaš kaj smo sve nadrobili? otkrivaš toplu vodu post festum.

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 12:22   |   opcije


Jos nesto.
Mislim sa samoubojstava ima puno vise.
Samo mislimo da su nezgode.

Autor: bozicnica   |   10.09.2014. u 12:23   |   opcije


ponavljam mmmmka, post je ciljan kao reakcija na jučerašnji dan i nema baš nikakvu pozadinu koju pokušavaš isčeprkati :P

Autor: meija   |   10.09.2014. u 12:23   |   opcije


Nu mene!Jel' me tko tražio?
Ko ona iz serije,kak se zove....

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 12:24   |   opcije


I nije to patnja.
Samo umor.
I izostanak zadovoljstva.

Autor: bozicnica   |   10.09.2014. u 12:25   |   opcije


Depra je osobina.
Zapravo :)

Autor: bozicnica   |   10.09.2014. u 12:27   |   opcije


jel to netko nešto rekao?:P..gle, boža ...:)

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 12:27   |   opcije


Žene su vrlo često i majke, pri čemu su im djeca sidrišta. Vrlo jaka je vezanost majke za djecu. To je nagonska vezanost, ukoliko je osoba donekle zdrava ona je izuzetno zainteresirana za uspješnost svoje djece i njihov opstanak. Žene mogu biti izuzetno brutalne kada štite svoju djecu i teritorij na kojem žive s njima.

Ako žena doživi dob u kojoj će postati majka, tada suicid nije opcija, jer je prioritet odraditi posao s djecom. Također žene imaju razgranatiju mrežu međusobne potpore, pa o svojim teškoćama više razgovaraju i po pitanju su svojih slabosti otvorenije, tako da se ne libe tražiti pomoć, dok je traženje pomoći u teškim stanjima (subjektivnim i objektivnim) kod muškaraca vrlo rijetko. Primjer: žena će stati i pitati za put, a muškarac će izgubiti sate na nepriznavanje da se izgubio, jer on se ne može izgubiti, to bi značilo da je nesposoban.

Muškarci nisu sujetni, oni znaju da su ružni i ovako i onako, a kada im je teško i već su dovedeni u stanje pred suicid, vrlo su praktični, pragmatični i učinkoviti.

Žene su emotivnije, zbog kemije organizma, ali im je priroda dala osigurač, a to su djeca. I ono što sam navela da su toliko glupe da im se auto može zabiti u zgradu bez da su u njemu, možemo pretpostaviti da malo njih zna biti učinkovito po pitanju samoubojstva, a naročito kada su u disbalansu, onda će dohvatiti muškarca i rastrgati ga bez problema, ali se ne mogu ubiti dok npr. ne pospreme kuću ili ne pofarbaju izrast.

Vi ste učinkovitiji, jer ste tehnički i logički darovitiji u promišljanju, racionalniji u takvim situacijama, a kad vas drmne trauma, onda se pravite da vam nije ništa, kao kad treba pitati za smjer vožnje i prizanti da ste se izgubili, pa su vaše traume teže i duže traju, ako nastanu i rijetko o tome razgovarate.

Autor: georgi   |   10.09.2014. u 12:28   |   opcije


ajd nafilaj do tristo, boža, možeš ti to..Zakaj pisati dugačke komentare kad možemo puno malih jednorečeničnih?...:P

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 12:28   |   opcije


I nije strasna ako si normalan:)

Autor: bozicnica   |   10.09.2014. u 12:29   |   opcije


nego.

ja isto ostavim veseli smajli na fotki klinaca iz Bijafre; ne uplatim ni kune na žr( PARE KVARE LJUDE!); ispoštujem njihovu traumu ne ulazeći u suštinu, neg pomazim formu, lajkom malog prsta na desnoj ruci sa pažljivom manikurom i bezbojnim lakom za nokte... i... napišem popularan tekst o:... gladi u svijetu!

:)

Autor: mmmmmm_da   |   10.09.2014. u 12:29   |   opcije


Vozim ete.

Autor: bozicnica   |   10.09.2014. u 12:29   |   opcije


mene ovdje nitko danas ne volim..osim eta
:P

jel kužite koliko sve ovo ovdje napisano projicirano je drito s naše adrese, bez da se zjakne kroz susedov prozor?

Autor: meija   |   10.09.2014. u 12:29   |   opcije


spinaš, mmmka, to ti kod mene ne prolazi :)

Autor: meija   |   10.09.2014. u 12:30   |   opcije


georgi, poštujem trud.. govorimo o tentamen suicidii koji je daleko izraženiji kod žena...je li riječ smo o pokušaju manipulacije okolinom?

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 12:32   |   opcije


I tak.
:)))
Zivjela depra.

Autor: bozicnica   |   10.09.2014. u 12:32   |   opcije


i, niš ja ne iščitavam, mei_.

samo, doduše malo grublje, relativiziram tvoje načine i tvoje motive.

danas netko od jučer- jučer ja od prekjučer- sutra netko od- nebitno.

tvoja involviranost u stvarnost je upitna kategorija i ja sad stvarno odoh ća

:)

mah, svima.

Autor: mmmmmm_da   |   10.09.2014. u 12:34   |   opcije


Bate, po georgici ispada da su žene preglupe i za efikasno samoubojstvo...:P

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 12:34   |   opcije


Dopamin+estrogen+progesteron

Autor: bozicnica   |   10.09.2014. u 12:35   |   opcije


Meni su svi dužni novaca, ja dam čovjeku nek si kupi instrument za sviranje, a on me obriše s liste prijatelja s facebooka, i što sad da mu šaljem kombi za cipelarenje? Neću. Zato prodajem garažu, a jamac neću biti iz principa, a uplaćujem gdje treba, kad treba, zato i ne radim nokte, nego ih gricam, al dobro, kad prodam garažu onda ću možda otić napravit nokte da mogu slušat kako škripe kad parama njima po zidu npr...to bi moglo bit zgodno.

I gdje vidim čovjeka kako plače uvijek pitam što mu je bilo, pa probam pomoći. Skupljam kljakave i sjebane cijeli život, od malena: prvo počela s malim životinjama, kasnije prešla i na ljude...premekano sam odgojena, trebalo je to možda brutalnije. Mada imam svojih trenutaka.

Autor: georgi   |   10.09.2014. u 12:36   |   opcije


Bogufala kaj imam testosterona malo vise :)

Autor: bozicnica   |   10.09.2014. u 12:36   |   opcije


Ja bih s pjesmom!

Autor: MedoDebeli   |   10.09.2014. u 12:37   |   opcije


mmka, upitna je i tvoja objektivnost subjektivno definirana, pa kaj, ne radim dramu oko toga, prihvaćam je kao nekaj kaj ne bu bilo drugačije :)

(znaš o čemu pišem ;)

Autor: meija   |   10.09.2014. u 12:37   |   opcije


Samoubohstvo je btw neprirodno.
Izmisljotina drustva.

Autor: bozicnica   |   10.09.2014. u 12:37   |   opcije


ja ne samo da sam sve manje involviran u ovaj dijadični konflikt, nego sve više postajem i dezorijentiran...Teško je posložiti...

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 12:37   |   opcije


I zivot koji zivimo je neprirodan.

Autor: bozicnica   |   10.09.2014. u 12:38   |   opcije


božo, a gđe se kod žene luči testosteron, jel znaš?

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 12:39   |   opcije


Ajmo se svi ubit.
Aj ti ete prvi
:)

Autor: bozicnica   |   10.09.2014. u 12:39   |   opcije


Ne, nego su žene žilavije od muškaraca zbog svoje prirode.
A kad su emotivne, toliko su slupane, da se putem do suicida pogube jer se sjete da imaju izrast npr. ili da im prozori nisu čisti.
Tako da je kod žena to malo drugačija tehnologija razmišljanja nego kod muškaraca:
a) vezanost za djecu
b) razgranata mreža međusobne podrške i otvorenosti za komunikaciju o svojim slabostima i problemima
c) nikad kuća nije dovoljno čista za suicid, niti su djeca dovoljno odrasla da bi majka mislila da im nije potrebna.

Znaš zašto ljudi na svatovima svoje djece plaču?
Ne mogu vjerovati da su ih othranili dotle, a i ne mogu vjerovati da se to njihovo stvarno ženi, a znaju kad je ono bilo malo pa zaboravilo ponijeti torbu u školu- zapravo plaču od sreće što su dobacili i od žalosti što je sranje tek počelo....

Ete moj, ete....djeca su lijek za svaku ženu. Čim više (djece) tim bolje.

Autor: georgi   |   10.09.2014. u 12:40   |   opcije


Jajnik

Autor: bozicnica   |   10.09.2014. u 12:40   |   opcije


ak živiš neprirodan život, kak onda znaš kak izgleda onaj prirodni život?....:P

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 12:40   |   opcije


božo, ovdje se više nemremo ni virtualno samoubiti :P

Autor: meija   |   10.09.2014. u 12:41   |   opcije


georgi, dobar pokušaj, ali teorija ti kljasta...Tentamen suicidii je podjednako čest i u populaciji žena koje nemaju djece...

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 12:41   |   opcije


Osjecam da je neprirodan.
Zato i jesmo u depri.

Autor: bozicnica   |   10.09.2014. u 12:42   |   opcije


božo, ja sam ti tu još jedan dan, onda mi ističe premium..Iskoristit ću tu okolnost da odem iz ovog pakla....:P

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 12:43   |   opcije


I nema pomoci.

Autor: bozicnica   |   10.09.2014. u 12:43   |   opcije


ha ha, ona osjeća...Mali lukavko...Osjećaš ti kukumarovića...:P

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 12:43   |   opcije


Al nema veze.Neprirodan ali jedini.
Treba to nekak zdurat.
Puno seksa i igara.

Autor: bozicnica   |   10.09.2014. u 12:44   |   opcije


a i ti božo uletiš na kraj parade, a tolko smo se trudili ispočetka da objasnimo jedni drugima kaj je kaj...Vidi se da nisi niš čitala, a i ko bi to čital..jel ima već 300?

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 12:45   |   opcije


Sve ti ja osjecam.

Autor: bozicnica   |   10.09.2014. u 12:45   |   opcije


Ja ti govorim načelno, subjektivno i ne znači da sam u pravu.
Ja ne vidim objektivnog razloga zbog čega bi žena namjerno trajno ostavila svoju djecu.
Niti jednog, a bome niti subjektivnog.
Osim ako nije oboljela i od bolesti umrla. Ali to nije suicid.

Autor: georgi   |   10.09.2014. u 12:46   |   opcije


nema, ete..a ni ne bu..umorili smo se :P

Autor: meija   |   10.09.2014. u 12:46   |   opcije


sve ti ja to ništa ne razumijem

Autor: krelec   |   10.09.2014. u 12:46   |   opcije


Plus sam iz loze depresivaca (jedna strana)
Ovi drugi su maniti i hladni.

Autor: bozicnica   |   10.09.2014. u 12:47   |   opcije


Prošlost moja nije sjajna bila....
oprosti mi, majko moja mila, sin ti pije sin ti griješi...

Autor: MedoDebeli   |   10.09.2014. u 12:48   |   opcije


Tak da..znam sve:)
Kaj vas tocno zanima?
Zapravo

Autor: bozicnica   |   10.09.2014. u 12:49   |   opcije


kaj ne bu meija..Bu božo naštancala, samo nek prestane vozit....:P

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 12:50   |   opcije


mene zanima jel ti rastu dlake na cicama od tog tvojeg silnog testosterona?...:P

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 12:51   |   opcije


Ja sam preživila od 14 st. do danas.
I proizvod sam prirodne selekcije Dalmatinske Zagore i Gorskog Kotara (s tim što su ovi iz Gorskog kotara još malo nešto i germanski, a djevojačko mi je prezime cigansko...) tako da ja mislim da sam ja vrh evolucije svoje loze, a imam i napismeno do 14 st. kako se tko zvao. Stoga....to što drugi nisu spremni, ja tu nisam kriva, ali volim pomoć kad imam vremena. Mekog sam srca na mahove, a na mahove sam zver :-) sebična.

Autor: georgi   |   10.09.2014. u 12:51   |   opcije


krelec, ni prvi ni zadnji put, neka ti bude utjeha :)

Autor: meija   |   10.09.2014. u 12:53   |   opcije


Ete, dat će ti nekto neki stari nik. Ima ih ko salate.
Pasemi sam ti mislila dati, ali sam uništila mail s kojeg je nik otvoren. I imam samo ovaj.

Autor: georgi   |   10.09.2014. u 12:54   |   opcije


georgi, meni prilično otužno zvuči tvoja identifikacija sa genetičkim ustrojstvom...

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 12:55   |   opcije


georgica, nezavisno od novonastale situacije, već sam ti jednom zahvalio i rekao da me tako nešto uopće ne zanima, ali nisi valjda pročitala...Nije da si ne mogu uplatiti premium, nego ću iskoristiti tu okolnost što on prestaje, da se odmorim od vas i od sebe ...:P

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 12:57   |   opcije


a daj, znaš da ti bumo falili, već za par dana :P

Autor: meija   |   10.09.2014. u 12:59   |   opcije


jel ima neka literatura tipa sto najromantičnijih samoubojstva svijeta?...:P

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 13:00   |   opcije


,eija, meni nikad niš ne fali...A vaše naprdaljke mogu čitat i izvana, bez da sudjelujem, ionak me nitko ovdje ne uvažava žarom koji bi bio dostojan moje erudicije i nivoa svijesti....:P

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 13:01   |   opcije


Nemam dlaka.
Puca mi drito na mozak testic :)

Autor: bozicnica   |   10.09.2014. u 13:01   |   opcije


I furt bi se sevila.

Autor: bozicnica   |   10.09.2014. u 13:02   |   opcije


ma kako ne uvažava? u groznoj si zabludi!
eto, ja bum skopirala sve tvoje komentare/zapise, pa bum ih čitala prije spavanja ;)

Autor: meija   |   10.09.2014. u 13:03   |   opcije


:))
Joj.opustite se.
Voziiim.
Cmocmoo

Autor: bozicnica   |   10.09.2014. u 13:03   |   opcije


evo jedna haiku o smrti, ta mi je najbolja, ne znam autora
"I pakao i nebo ostali su za mnom
Stojim na mjesečini rane zore
oslobođen oblaka prianjanja..."
(znam ju naravno napamet...Osim Cesarićeve voćke poslije kiše to je jedina pjesma koju znam napamet...ne zato što ne bih volio znati više pjesma, nego imam slabo pamćenje..Nemam glumačkoga dara..Niti dara za fiškala...:P

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 13:05   |   opcije


meija ja sam dirnut da ne kažem ganut i tronut istovremeno...:P

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 13:06   |   opcije


nije ti to od testosterona, božo...:P

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 13:07   |   opcije


budi onda i dalje, ete :)

nemrem više.
(o istom različito, bez da su letjele klompe i cipele. dobro je, napredujemo ;)

čitamo se ljudi, mah vam :)*

Autor: meija   |   10.09.2014. u 13:10   |   opcije


aj bok meija:) kolko još fali do tristo'..Aj nek bude okruglo...:)

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 13:13   |   opcije


Identifikacije smo naučili to znamo i ti i ja, ali oni nisu esencija tj. JASTVO.
Identifikacije služe za osjećaj pripadnosti. Tako se identificiramo s porjeklom, ulogama i zvanjima i tome slično i na tim identifikacijama leži štošta tako i tvoj dojam o mojoj genetskoj identifikaciji leži na tvojoj identifikaciji s nečim drugim :-).

Autor: georgi   |   10.09.2014. u 13:15   |   opcije


Kako ne bih pročitala, nego provjeravam da li si senilan ;-)

Autor: georgi   |   10.09.2014. u 13:16   |   opcije


Daklem, meni eksplodirao pvt.

Autor: georgi   |   10.09.2014. u 13:23   |   opcije


Pita me čovjek bil ja bila submisivna, a on bi mene malo zlostavljao nježno!?

Autor: georgi   |   10.09.2014. u 13:24   |   opcije


Onda se ja mislim da li bi mu to bilo pametno, obzirom da ne bi preživio prvi seks.

Autor: georgi   |   10.09.2014. u 13:24   |   opcije


Pa lagani odjeb primjeren mojim identifikacijama.

Autor: georgi   |   10.09.2014. u 13:24   |   opcije


A ima i žena koje se javljaju, tako da bi i ovaj mogo bit isto žena.

Autor: georgi   |   10.09.2014. u 13:26   |   opcije


5

Autor: georgi   |   10.09.2014. u 13:26   |   opcije


Pita stara prijateljica kako se piše s nepremiumom na blogu, pa sam objasnila kako treba nabaviti neki stari nik.

Autor: georgi   |   10.09.2014. u 13:26   |   opcije


Al, baš stari stari nik....., recimo može i iz "one" baze.

Autor: georgi   |   10.09.2014. u 13:27   |   opcije


Pod uvjetom da je isti password za mail.

Autor: georgi   |   10.09.2014. u 13:27   |   opcije


To bi se recimo moglo "pročešljati" tko ima vremena za takve stvari.

Autor: georgi   |   10.09.2014. u 13:27   |   opcije


A ima i finih ljudi, baš ono krasnih.....normalnih.

Autor: georgi   |   10.09.2014. u 13:28   |   opcije


Onda ja opet to pustim. Žao mi ih. Štetim ih sebe.

Autor: georgi   |   10.09.2014. u 13:28   |   opcije


A svi bi malo ljudskog kontakta.

Autor: georgi   |   10.09.2014. u 13:28   |   opcije


Zanima me..je li domaćica ovog zapisa ovo tipka s radnog mjesta ili iz foteljice u svom domeku ? :)

Autor: purpurna-nit   |   10.09.2014. u 13:28   |   opcije


Makar bio i polovičan.

Autor: georgi   |   10.09.2014. u 13:29   |   opcije


ajd georgi potegni još malo, ide to tebi...:P

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 13:29   |   opcije


purpurna, zakaj je to važno'

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 13:29   |   opcije


Htjedoh dobaciti do 300. A sad vidim da nisam dobro brojala.....:-))

Ajde, bokić!

Autor: georgi   |   10.09.2014. u 13:29   |   opcije


Možda nije od neke važnosti, ali pitam, zanima me :)

Autor: purpurna-nit   |   10.09.2014. u 13:30   |   opcije


kakav je to "polovičan" ljudski kontakt? Ili je ili nije...Ljudski kontakt..nema nivritnimimičnih ljudskih kontakata....:P

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 13:31   |   opcije


ak se mene pita ja mislim da je meija ovo pisala na veš mašini dok čeka da joj se iscentrifugira rublje...:P

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 13:32   |   opcije


a gdi ćeš, đorđi, pa nemre to tak...:P

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 13:33   |   opcije


jesmo natukli? Jesmo...E pa idem onda i ja..Ćaos depresivci i nonsuicidalci, vrijeme je prekrasno za lamentiranje o smislu...:P

Autor: eteerniis   |   10.09.2014. u 13:34   |   opcije


Jeste, natukli ste :) Četiri sata = 300 komentara, svaka čast! :)

Autor: purpurna-nit   |   10.09.2014. u 13:38   |   opcije


Moje te oči ne vole i gone -
Vide u tebi do tisuću mana;
Al srce voli što preziru one ,
Te luduje za tobom svakog dana.
Za moje uśi tvoj glas ne prijanja ,
A ni moj ukus ni miris ne žele .
Ni sva moja nježna osjećanja-
Da čulnu glazbu s tobom podijele .
Al ni moj um, ni mojih pet čula
Ne mogu ludo srce da odvrate
Od službe tebi, te sam rob nula
I vazal_ koji u tvom srcu pati.
O sudbina je tako htjela
Da mi budeš-i moj grijeh i pakao.
:-)*
Šekspir

Autor: wasyxde   |   10.09.2014. u 13:52   |   opcije


https://www.youtube.com/watch?v=9IK4nyIO1Hw

Autor: wasyxde   |   10.09.2014. u 13:54   |   opcije


Bem ti sad mi se jedna hitila pod auto :)

Autor: Antun_Zvonecan   |   10.09.2014. u 13:56   |   opcije


Dodaj komentar