©© - O upisu u srednju

Pretpostavljam da većina misli kao i ja. Znamo da se u neki razred dobre škole upišu samo oblikaši, da bi na prvom polugodištu već bilo jedinica. I kak sad neko dijete s PP ili ono drugo metnuti u takav razred, je li mu je to usluga? Mučenje djeteta. Bolje nek ide u školu u koju spada prema ocjenama. Kasnije ako mu dođe 'z riti v glavu', bit će ionako nešto od njega.

A i moje je pravilo: nikad se ne izgovarati na bolest. Sve može, ali bolest ne može.

14.09.2014. u 12:42   |   Editirano: 14.09.2014. u 12:46   |   Dodaj komentar

Važno je da dijete ima u sebi tu zdravu klicu koja će kad tad proklijati. A kaj da velim, nadam se da ju moj ima.

Autor: Cococh-Anel   |   14.09.2014. u 12:47   |   opcije


ja sam se prek veze upisal u srednju...stihal sam im vrta narednih 4 godine a samo god.dana bil tam...
srednja je bzvz....treba odma doktorirati...
prodal ribe iz mora dobil doktorat ...kaj ces bolje...

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 12:47   |   opcije


Sikk, daj mi reci koja je svrha tvojih komentara?

Autor: Cococh-Anel   |   14.09.2014. u 12:48   |   opcije


kaj ti je mali zarazen....kakvu klicu ima....glavno da je dobrocudna I zdrava....

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 12:48   |   opcije


pokusavam voditi ozbiljan razgovor s odraslima...

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 12:49   |   opcije


jebo me pas kad ti i Željko Jovanović ne bi i Albert Einsteina poslali u srednju bravarsku, skupa s vašim citatima i pizdarijama iz pionirskih zakletvi

Autor: agentica_tajne_sile   |   14.09.2014. u 12:50   |   opcije


mores me hititi u ignor ak nisam dovoljno nadobudan.....

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 12:51   |   opcije


i pričama o čeličenju

Autor: agentica_tajne_sile   |   14.09.2014. u 12:51   |   opcije


Tko zna koliko je Einsteina završilo u bravarskoj. Vjerojatno je barem svaki drugi u bravarskoj Einstein. Neizmjerno ih žalim.

Autor: Cococh-Anel   |   14.09.2014. u 12:52   |   opcije


agentice...kaj imas ti pesa : ))

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 12:52   |   opcije


A ne, treba ih držati u luziji da su posebni. I tak do pedesete, šezdesete nek žive na moj račun.

Autor: Cococh-Anel   |   14.09.2014. u 12:53   |   opcije


ja sam se celicil na sarmama...10 litri sarme- po tj.dana.....I tak se vrtelo u krug...

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 12:53   |   opcije


možda i jest
samo nikako da od svog poznatog bravara napravite genijalca
ali zato je barem svrstan u zločince

Autor: agentica_tajne_sile   |   14.09.2014. u 12:54   |   opcije


je, imam psa, ali uopće ne laje
bit će boji konkurencije
a nema ni zube
plus jede što skuham

Autor: agentica_tajne_sile   |   14.09.2014. u 12:54   |   opcije


hahahahh odma na ulicu I nek steknu svoje iskustvo...

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 12:54   |   opcije


Je, svi su potencijalni Einsteini. Znamo to... Jesi ti Babo iskoristila svoje prilike u školovanju?

Autor: Cococh-Anel   |   14.09.2014. u 12:55   |   opcije


a ti ćeš svoje nakon 18-ete izbaciti vani?

Autor: agentica_tajne_sile   |   14.09.2014. u 12:55   |   opcije


brnjicu mu skini....mozda ujede : ))

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 12:55   |   opcije


jesam
naravno
više nemam mogućnosti upisa na faks
sve sam iskoristila

Autor: agentica_tajne_sile   |   14.09.2014. u 12:56   |   opcije


Nek montira video zapise, bude fotograf...snima svatove..bilo što ako će ga to veseliti.
Nek izrađuje hrastove bačve. Što fali. Ne moraju svi biti nuklerani fizičari.
A može i studirat jezike.
Ovisi o afinitetu, to govorim za ADD.

Autor: georgi   |   14.09.2014. u 12:56   |   opcije


ma nema brnjicu
ima teću na glavi
običnu, limenu
i bodljikavu žicu ispod repa
na struju
pa nek piša ako hoće

Autor: agentica_tajne_sile   |   14.09.2014. u 12:57   |   opcije


pa neg kaj...pa nebus cjeli zivot robovala djeci...
ak si ih napravila ne znaci da te moraju cicati cjeli zivot....odjeb pa nek okuse zivot...

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 12:57   |   opcije


Jedino sam trebala svojeg sina dati u montesori ili valdorf, to bi mu možda bolje bilo odgovaralo.

Autor: Cococh-Anel   |   14.09.2014. u 12:58   |   opcije


Ne budem ga izbacila, ali kasno sam rodila i ne znam kako će me zdravlje služiti, zato mi je želja da bude samostalan što prije.

Autor: Cococh-Anel   |   14.09.2014. u 12:59   |   opcije


na djecu se nesme presing izigravati....mozda dobe ptsp pa nebuju nikad otisli...

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 12:59   |   opcije


ma bude on svoj put nasel....svi najdu : ))

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 13:00   |   opcije


Georgi, i ja tak mislim, nek radi bilo što što ga veseli, ili mu barem nije mrsko. Bilo bi mi opet žao da je upao u školu u kojoj su sve sami propaliteti jer on nije.

Autor: Cococh-Anel   |   14.09.2014. u 13:01   |   opcije


tebe da zdravlje neće služiti?
ma daj, nije bolest izgovor
uzmi zrnca kefira

Autor: agentica_tajne_sile   |   14.09.2014. u 13:01   |   opcije


što znači propaliteti?
jel oni idu u školu na goli otok možda?

Autor: agentica_tajne_sile   |   14.09.2014. u 13:02   |   opcije


Ja sam pilila svojeg za ocjene, pokušavala kaznama - to mi nije nikad išlo, pokušavala stimulacijama - slabo, i onda kapitulirala. Digla ruke. Jer smo samo kvarili odnos koji imamo, a nije bilo pomaka, rezultat još gori. E pa sine, nećeš? Ne moraš.

Autor: Cococh-Anel   |   14.09.2014. u 13:03   |   opcije


kefir...pa nebu zivela 150 let...
kaj ce joj to...
ats kaj se pocela plasiti : ))

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 13:04   |   opcije


Propalliteti - alkohol, droga, kriminal.

Autor: Cococh-Anel   |   14.09.2014. u 13:04   |   opcije


kad muskima dajes paznju jos su gori....
oces dragi...
ma hebi si m....oces neces nemoras .....ti bus zivel svoj zivot....

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 13:05   |   opcije


drogirati se treba samo carapama....snifanje sokni....

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 13:06   |   opcije


Mi raduckamo. Evo upravo čekam nek prepiše zadatak.
Raduckamo i raduckamo. Pa kako bude. Ništa jako. Sve pomalo.
Tako su mi rekli mic po mic.
Ja samo neću da profesori misle kako ih mali zafrkava i provocira, a to oni misle ako dijete nema papirić.

Autor: georgi   |   14.09.2014. u 13:07   |   opcije


pokušavam iz diskusije shvatiti tko su oblikaši ,ali mi ne ide

Autor: RI41   |   14.09.2014. u 13:07   |   opcije


dica samo imaju privatni biznis
budući menadžeri
boga ti, snalaze se
to što neko puši travu i ne uči, ne znači da je propalitet
i ti swe nalivaš čajevima pa ja baš ne vidim da ti je dobro, meni se čini da ti je sve gore
još ako budeš 150 godina živila na kefiru, ko što reče Siki i skontala da se svit minja, ne znam što će onda biti s tobom

Autor: agentica_tajne_sile   |   14.09.2014. u 13:07   |   opcije


Postoje i ljudi koji rade samo da bi zaradili, bez ljubavi za onim što rade. I to je varijanta..

Autor: Cococh-Anel   |   14.09.2014. u 13:07   |   opcije


hehe. ni meni
išla guglati, sve mi izbacilo slike nekih pretilih likova

Autor: agentica_tajne_sile   |   14.09.2014. u 13:08   |   opcije


koka I georgi su oblikasi....ja sam se samo tu zgubil...
mislim da sam nasel prolaz....hop hop : ))

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 13:09   |   opcije


pitanje:
šta je za društvo bolje,na koncu njihovog školovanja...
vrstan, gore spomenuti bravar ili očaj od npr. doktora?

Autor: iskra19   |   14.09.2014. u 13:10   |   opcije


Koko, tu se slažem s tobom
čudno je da u ovoj zemlji itko radi za zaradu, tj. za plaću
i onda su još bijesni na poslodavce
ko da ne možemo uvesti radne akcije
dobrovoljne, ali da imaš radnu obavezu

Autor: agentica_tajne_sile   |   14.09.2014. u 13:10   |   opcije


Baba, zakaj se ti mene uhvatiš vrijeđati? Što god kažem ne valja. Pa zaobiđi me. Kako da ja s tobom diskutiram o djeci, kad ne možeš ni sama sa sobom. Imam svoj model po kojem živim, i bio dobar ili loš, moj je. Jer ne znam bolje. A i ti radi kako misliš da je najbolje.

Autor: Cococh-Anel   |   14.09.2014. u 13:10   |   opcije


ja nikad, ali baš nikad nisam čula da je Tito ikakvu bravu popravio
osim ako jovanka nije imala bravicu pa razvalio

Autor: agentica_tajne_sile   |   14.09.2014. u 13:11   |   opcije


a zašto ti pišeš blog kad ne želiš komentare

Autor: agentica_tajne_sile   |   14.09.2014. u 13:11   |   opcije


hebate svi su doktori bizmismeni I bankari a drzava propada....

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 13:12   |   opcije


i zašto drugima ovim blogom naturaš svoj model
što, nisi sigurna u recept za život po jus-u?
ne vrijeđam te, samo se ne slažem s tobom

Autor: agentica_tajne_sile   |   14.09.2014. u 13:13   |   opcije


koka pise blog jer joj se pise....idem pisat ....sad se sjetil...na wc...

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 13:13   |   opcije


Georgi, nemam ja iskustvo s djetetom s kojim treba raditi. Ili sam propustila raditi sa svojim sinom dok je bio mlađi pa je poslije postalo kasno, ne znam. Ti ćeš za svojeg napraviti najbolje što misliš, znaš i možeš, a tak i ja za svojeg.

Autor: Cococh-Anel   |   14.09.2014. u 13:14   |   opcije


Ok, ne slažeš se sa mnom, a što predlažeš? Da sva djeca idu u MIOC?

Autor: Cococh-Anel   |   14.09.2014. u 13:15   |   opcije


treba djeci pustiti vremena da se pronajdeju....
ja sam sebe jos nisam pronasel....ku-ku

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 13:16   |   opcije


I usput ne uče i puše travu, jer je to dobro?

Autor: Cococh-Anel   |   14.09.2014. u 13:16   |   opcije


koko, sad te pozdravljam, ali toliko o vašoj liberalnoj toleranciji različitosti
Vi ne tolerirate različitost u intelektu, osobnosti ili bilo čemu drugom, Vi tolerirate jedino perverznjake raznih vrsta
Živila mi

Autor: agentica_tajne_sile   |   14.09.2014. u 13:16   |   opcije


mioc je za separatiste....talibane....
treba ih deti u vojnicku skolu....a ne da tebe hebu....ocu ..necu...mozda budem ...mozda ne....

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 13:18   |   opcije


aaa tema školstvo?
uhm
meni sve to ošlo nekam ukrivo
i ovdje fkt vjerujem u neku belosvecku urotu..
odjednom svi moraju imati fakultete za kaj ja znam prepisivati u kancelarijama nekaj kaj se treba prepisati sa papira na papir..i obrnuto, majke ti
kak je svijet funkcionirao bez toliko podataka i visokih škola do prije samo koje desetljeće?

Autor: ladonna2   |   14.09.2014. u 13:18   |   opcije


Da, bila sam odlikaš, i bilo je normalno da ću studirati, takva familija. I imam u sebi taj drajv da treba raditi i pomučiti se za uspjeh, i da je to najbolji put. A možda i nije tako, možda se može i cijeli život zezati i dobro živjeti.. Jedino što nisam toliko bogata da bih mojima dala takve startne pozicije.

Autor: Cococh-Anel   |   14.09.2014. u 13:18   |   opcije


ja vas sve kaj ste jako ambiciozni u vezi dece pitam a ko budoktoru naštimal grijanje..?
ili vodu doma?
ili uredil vrta, perivoj majke ti ili
opral skuhal i kaj ja znam kaj sve ne
ispadne da više niko niš ne zna..a sve se kao treba znati
al najmanje onoga praktičnoga svakodnevnoga

Autor: ladonna2   |   14.09.2014. u 13:20   |   opcije


perverznjak....kaj zato jer volim cokolino ...
jer blitvu jedem jeli.....
svi smo mi isti samo se pravimo razliciti....
idem snifat zrak...morti dobim srcani....

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 13:20   |   opcije


Svi smo specifični.
Bitno je da se djeca "nađu".

Autor: georgi   |   14.09.2014. u 13:21   |   opcije


Da, Donna, a školstvo je zapravo vriti, filaju djecu s brdom informacija od kojih im mali dio ostane. Školstvo je na razini sedamdesetih. Jedino su batine ukinuli. Očekuje se da se djeca prilagode školi, umjesto da se školstvo prilagodi djeci. A opet, treba se imati papir kak veliš i za najgluplje poslove. Pa i za bloženje cijele dane, kako ispada ovdje.

U konačnici, ili se prilagodiš, ili propadneš.

Autor: Cococh-Anel   |   14.09.2014. u 13:22   |   opcije


Ja nisam ambiciozna.
Mi moramo proći kroz sustav, a on će vidjeti što bi on volio, Može biti i brodski kuhar što se mene tiče, ako je njemu to ok.

Autor: georgi   |   14.09.2014. u 13:23   |   opcije


I onako Raky stalno plače kako ga onaj Ukrajinac hrani (pile s ananasom).

Autor: georgi   |   14.09.2014. u 13:23   |   opcije


Georgi, jesi razmišljala da možda on ne bude znao što bi volio? Pitam te zato jer se to mojem dogodilo. Što onda?

Autor: Cococh-Anel   |   14.09.2014. u 13:24   |   opcije


treba prestati mislit na sebe I pustit djete ili mu pomoci da najde svoj put I sto voli....
imati radne navike a ne pospremati za njim I zaliti ga....
bez radnih navika su maze i propalice....treba dici guzu i pomucit se malo....

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 13:24   |   opcije


ajmo biti praktični?
ak nije lumen za knjigu nije
a od čega će živjeti onda?
a jel znate recimo da populacija općenito razvijenih zemalja stari...dakle kaj bu trebalo...razni terapeuti, medicinske struke..oš medicinska sestra, njegovatelj/ica, maser, itd itd
tu je po meni budućnost za posao i djelovanje i učenje

Autor: ladonna2   |   14.09.2014. u 13:24   |   opcije


Neki cijeli život ne znaju što bi sa sobom. Je li greška u nama, roditeljima?

Autor: Cococh-Anel   |   14.09.2014. u 13:24   |   opcije


Ja svojima govorim nek idu na grunta, na selo, ne budu gladni nikad, imat će više nego gradski proleteri..

Autor: Cococh-Anel   |   14.09.2014. u 13:25   |   opcije


i to
kaj ne zna kaj voli
dijelom je posljedica odgoja
a mislit za njega, neće ga prosvijetlit

Autor: perce   |   14.09.2014. u 13:26   |   opcije


a ko zna....proba je sve...

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 13:27   |   opcije


Moj je htio u medicinsku, ali nije upao zbog ocjena. A opet, u takvoj struci stalno si okružen bolešću, smrću.. Plemenito je to zanimanje.

Autor: Cococh-Anel   |   14.09.2014. u 13:27   |   opcije


Moja mati kubirila s 3-com, a sad razvaljuje matematiku npr.
Stari mi je pao razred u osnovnoj, uvatila ga mati i provukla kroz studij jer ima lijepe oči, a onda je on dalje sam rasturao u društvenim odnosima, vrlo fletan i šarmantan. I dobro mu bilo.

To nema veze, može voziti i špediciju, čovjek ako mu to odgovara.

Autor: georgi   |   14.09.2014. u 13:27   |   opcije


hahahahahh gradski proleteri : )))
ovo je vrijedilo cekanja : ))))

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 13:28   |   opcije


Moj voli carting i letit avionom.
I plesat na glazbu.
I mene zlostavljati sa svemirom.
Na engleskom.

Autor: georgi   |   14.09.2014. u 13:28   |   opcije


slažem se da decu treba pokušati usmjeriti jer ak sve zna na kraju se fakat zgubi u mogućnostima
deal je naravno delati kaj te veseli kolko tolko..a to je znate i sami rijetkost...i izbor i sreća i bla
al s druge strane treba ih svakako pokušati naučiti nečemu praktičnome...jer ako ne upali odmah ono kaj bi on najrađe..i za kaj je "genije" pa treba vremena da se skuži genijalnost.e pa do tada izvoli konobari
a da bi bil konobar treba imati spretnosti sa čašama, suđem ,šalicama a bogme i sa izvolite, hvala, molim..uz osmijeh

Autor: ladonna2   |   14.09.2014. u 13:31   |   opcije


A s kćeri nemam problema, a isto su odgajani.
Ona sve sama rješava i povremeno pita savjet (oko odnosa s ljudima) i ako joj nešto nije jasno (jednom do dva put godišnje).
Svaki je čovjek različit.

Autor: georgi   |   14.09.2014. u 13:32   |   opcije


jbga
za neke stvari
potreban je i otac

Autor: perce   |   14.09.2014. u 13:33   |   opcije


ko zna nek uci jezike I odj.iz hrvatske...

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 13:33   |   opcije


ja mislim da mi je sasvim svejedno da li će biti pravnik ili stolar (kako stvari stoje prije će biti ovo prvo ima brz jezik ).
samo neka svaki posao radi maksimalno savjesno i neka se trudi dati svoj maksimum.
a mislim da mu nisam odmagao to što mu nisam pisao lektire i rješavao zadaće ,ipak je to njegova škola
ja sam svoju kako tako završio

Autor: RI41   |   14.09.2014. u 13:33   |   opcije


hahahahh perce...potaknul si temu : ))))

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 13:34   |   opcije


Bitno je znati raditi neki posao kvalitetno.
Vidi naše Babe, genijalka, a zafrkava se s fušerajem i raducka administraciju, a kapacitet samo takav.

Autor: georgi   |   14.09.2014. u 13:35   |   opcije


moja je delala vodila knjigovodstvo u jednom firmi..sa srednjom..danas tam nemreš uć ak nemaš faks
prije je ta firma jako lijepo poslovala jer je bila sveprisutna
danas grcaju u poslovnim problemima
i tak svašta ima..
tolko o školama na naš način
al činjenica je da se vani traži sposobnost i da te niko ne kajla ak pokažeš inicijativu
i da nema gluposti tipa...neš ti meni govorit što je bolje kad ja znam bolje što je bolje
vani se cijeni pristup i trud i mar, jer to je onda dobro za cijelu firmu itd itd

Autor: ladonna2   |   14.09.2014. u 13:35   |   opcije


upinju se stalno kak su samodovoljne
pa se malo demantirnu
a život ide i traži svoje
za pravilan razvoj djece
važni su oba roditelja
i bake i dede
sve
i to puno više nek si ljudi misle

Autor: perce   |   14.09.2014. u 13:36   |   opcije


kod nas rad nije cjenjen....lopovi su cjenjeni I prevaranti....
sto vise prevaris to si drustvu bolji...koje bolesti....
nema vise cvrste ruke I da se kaze dosta !!!

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 13:36   |   opcije


Tata s njim čita lektiru i komentiraju.
I povijest i zemljopis.
Podijelili smo se po predmetima.

Ja sam za biologiju, hrvatski i matematiku.
Glazbeni neće ni trijangl opalit.

Autor: georgi   |   14.09.2014. u 13:36   |   opcije


je pero...al nemres ti bolesnom drustvu to dokazati....
prvo treba pocet od sebe...treba se znat u zivotu zrtvovati....
tak se zrtvujes I opet si zrtveno janje ....
sve u k...otislo....

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 13:40   |   opcije


geogila ....ljepo : ))

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 13:41   |   opcije


Pero, lijepo je kad se ima i otac, i baka i deda, i ujak i stric. Moji nemaju praktički nikog osim mene. I tak je kak je. Sreća je što imaju jedno drugo.

Autor: Cococh-Anel   |   14.09.2014. u 13:41   |   opcije


treba ih naučiti kritički razmišljati i da ne budu ovce,
već da budu svjesni kaj i kak i da je nešto tako jer jednostavno je
naravno to je teži put al da im nemre baš svaki "seljak" sa kupljenom diplomom govoriti kaj je ili kaj nije
samo zato kaj je na položaju(koi si je kupil)itd itd
u ne baš sjajnim vremenima živimo, u ne baš osim prirodnih bogatstvima zemlji, živimo
dakle neka deca idu van

Autor: ladonna2   |   14.09.2014. u 13:41   |   opcije


Bit će to sve ok.
Samo malo po malo....

Autor: georgi   |   14.09.2014. u 13:41   |   opcije


ošlo je sve s emancipacijom
i razaranjem nukleusa društva
a to je obitelj
današnja djeca
žrtve su toga
ne ulazim u razloge
al znam da je poštovanje postojalo i prije tih novih tekovina

Autor: perce   |   14.09.2014. u 13:42   |   opcije


Cristal je rekla super stvar - skupljat ćemo novac za bolesnu djecu, a nećemo im pomoći da se upišu u srednju (koja jest obavezna, mada ne bi trebala biti)
a to s poremećajem pažnje - ne možeš ti to isčeličiti
to je isto kao da sam ja dobijala jedinice iz hrvatskog zbog nikakva rukopisa
danas bi mi s ovakvima ko što je jovanović bilo tako
srića pa sam imala genijalnu učiteljicu
e tako je i s poremećajem pažnje
ta su dica stvarno drukčija i ne možeš dozvoliti da ih sustav skrši
neću više o golom otoku

Autor: agentica_tajne_sile   |   14.09.2014. u 13:42   |   opcije


Donna, nek oni znaju kako stvari stoje. No, ako se suprotstavljaju gdje ne treba, opet ne valja.

Autor: Cococh-Anel   |   14.09.2014. u 13:43   |   opcije


ladona....nis vise ne cjenimo....I nista nam nije sveto....kakim ja na novac I ljude...postenje I rijec je zaboravljen pojam....

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 13:44   |   opcije


ats nemo u politiku...jer nema ni jedan koji moze udarit u stol I reci dosta....
sve su mlakonje ....debili...kurve....

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 13:46   |   opcije


Prema mojem iskustvu, dobro prolaze oni koji se znaju nositi s autoritetima, oni koji postignu to da surađuju s autoritetima, a ne suprotstavljaju im se. A to treba znati, biti mudar.

Autor: Cococh-Anel   |   14.09.2014. u 13:48   |   opcije


pero oces neces svi su zaglupljeni I strahom ucjenjeni....
zaboravila se glad...kako je tesko kad se nema pa se cjeni...
sve dobiju na servisu I veeelikom pladnju....daj molim te jedi....

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 13:50   |   opcije


autoritet treba najprije imat
mame i nisu dečkima autoritet na koji bi se ugledali

Autor: perce   |   14.09.2014. u 13:50   |   opcije


To ja pokušavam naučiti svoje. Kći kuži, ali sin bi se rado suprotstavljal. Ja mu velim, sješkaj se, pokazuj kao da te zanima iako te ne zanima, budi ljubazan i sva vrata će ti biti otvorena.

Autor: Cococh-Anel   |   14.09.2014. u 13:50   |   opcije


khm...joj
emancipacija (lat.), oslobođenje od skrbništva, podložnosti, ovisnosti,
ograničenja slobode (e. robova, omladine, žena, škole). dakle ne dnosi se samo na žene..
mislio si na feminističkipokret.???..da to je ozbiljno i glavno zlo stvarno :((

Autor: ladonna2   |   14.09.2014. u 13:50   |   opcije


Mislim na formalne autoritete, Pero, na šefove, i nadređene u bilo kojem smislu.

Autor: Cococh-Anel   |   14.09.2014. u 13:51   |   opcije


najlakse idemo razvod ...svako na svoju stranu...pa koji k...se zenite onda...jadna djeca....ko na njih misli...

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 13:52   |   opcije


misli ti kak oćeš Coco
sin ti još ne misli na šefove
jer ih nema

Autor: perce   |   14.09.2014. u 13:52   |   opcije


Donna
shvatila si bit
ne propagiram sexizam
al priroda traži svoje

Autor: perce   |   14.09.2014. u 13:53   |   opcije


amen : )

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 13:54   |   opcije


pa tu im treba objašnjavati da se svašta može..i da svašta prolazi, ak je čovjek "mudar"
al to je i do nas samih, tu nema škole, to je sve iskustveno
neka sami isprobaju koja metoda ide uz koju osobu uz koji autoritet i tu im mi moramo objašnjavati razne karaktere osoba..koji je kakav i kaj kod kojega pali
i da to je vrsta manipulacije..ali ak oš živjet među takvima onda moraš tako postupati

Autor: ladonna2   |   14.09.2014. u 13:56   |   opcije


mala kucica...skromna zenica...malo vrta...zelenilo...zemlja...
treba se znat slusat u zivotu...radit I pomagat....
ako ja to ne shvacam nece ni moja djeca....

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 13:57   |   opcije


previše se novi naraštaji prilagođavaju
neprirodnom
čime to rezultira
zar nismo svjedoci toga

Autor: perce   |   14.09.2014. u 13:59   |   opcije


mrmlj prestanite mi o prirodi i poretku stvari jer to više ne igra..nikako
ženska energija je ženska energija muška je muška
...
a i napokon ima se nešto i što bi se moglo zvati crna ovca bijela vrana
ko veli da mi sami možda nismo ajmo reć razočarenje za svoje roditelje?
onak općenitoa mi sami mislimo za sebe da smo si zvijezde??
kaj nismo???
ili su nam svi (roditelji, svima) bili bajni sjajni..ja znam da moji meni nisu
ali isto tako imam i imala sam strašno veliku pomoć od nekih drugih (koji su mi mogli po godinama biti roditelji) i smatraju da sam sjajna u nekim stvarima

Autor: ladonna2   |   14.09.2014. u 14:00   |   opcije


kakav ti je dom takva su ti djeca....
ljubavi fali....rada...navika....ljenost jede sve...

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 14:01   |   opcije


žal mi je zbog toga, Donna
ko zna
da je sve bilo kak treba, bi li bila još bolja

Autor: perce   |   14.09.2014. u 14:02   |   opcije


aha
mlinci :)

Autor: perce   |   14.09.2014. u 14:04   |   opcije


ladona...zato si I brzo odrasla : ))
svi mi imamo moc izdignuti se iznad sebe....
ako roditelji nisu bajni....treba se izdignut iznad toga.....

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 14:04   |   opcije


zavisi kaj se oće od života
općenito?
ako se želiš natjecati ..pa imati samo markiranu odjeću, auto up clase, ispred kuće na dva kata, sa vrtom i cvijećem i žućka za ljubimca jer to svi imaju..u sussjedstvu ...onda se zna kak to postići..i kojim smjerom ići..
i tu onda nema iskakanja iz gomile..
a ak se želi nekaj kaj je tebi primjerenije, kućica slobodica i neki tzv. free spirit i to se zna koja je cijena
i kak do toga..itd itd

Autor: ladonna2   |   14.09.2014. u 14:05   |   opcije


a kaj je zdravije

Autor: perce   |   14.09.2014. u 14:08   |   opcije


veca kucica vise problema....vise svega vise nervoza okupira....
blagostanje nisu novci...vec mir...

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 14:08   |   opcije


uključuje li to zdravije
i cijenu

Autor: perce   |   14.09.2014. u 14:09   |   opcije


Zašto je roditeljima toliko opterećenje školovanje djece? Ja to ne razumijem. Pustite da ih žive, vedri, veseli i uživaju u mladosti koju imaju sada. Stignu sve naučiti u životu. :)

Autor: purpurna-nit   |   14.09.2014. u 14:12   |   opcije


a ima se i nešto što recimo mi kao tobož -ispravni- na kraju zbrčkamo kod vlastite djece jer ima i toga
jer je dijete recimo toliko izloženo onome lošemu, kradljivome, povodljivome..da i tebe želi uprosječiti
pa se počnete udaljavati

i recimo nikako ne može razumjeti zašto ti nisi napravio neke bitne kompromise u životu, jer bi tada tom djetetu tobož bilo lakše bolje jednostavnije..i dok im to dođe iz guzice u glavu "ispravnost" tvojih postupaka i sl.
prođu godine
tak da
svega ima

Autor: ladonna2   |   14.09.2014. u 14:12   |   opcije


Pero, pa djeca su od ranih dana među autoritetima, pače njima su svi autoriteti. Od doma, pa teta u vrtiću, i do profesora.

Autor: Cococh-Anel   |   14.09.2014. u 14:12   |   opcije


nesigurni roditelji
svoju nesigurnost nesvjesno preslikavaju i na djecu
znam da to ne žele
al to se ipak dogodi

Autor: perce   |   14.09.2014. u 14:13   |   opcije


Donna, sad si me sjetila.. ja sam znala pomislit - zakaj niste kupili neku zemlju koja je tada bila zabadava, a sad vrijedi bogatstvo. Kak to niste vidli? A ja radim sad iste propuste, i meni budu moji isto mogli spočitnuti svašta..

Autor: Cococh-Anel   |   14.09.2014. u 14:14   |   opcije


djeca danas nemaju vremena uzivati u mladosti...u jaslicama vec uce...vrtic engleski...osnovna skola vec 2 jezik...
previse se od njih ocekuje....uzoran biti po njima nekom odredjenom principu....

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 14:15   |   opcije


Coco
ti autoriteti, nisu autoriteti
njih djeca moraju zdržat
dok ne odu
kam

Autor: perce   |   14.09.2014. u 14:17   |   opcije


a di je sve ostalo...muzicka skola ili sport ....
jadni mali -sve ih gusi

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 14:17   |   opcije


Purpurna, zakaj se samo naglašava to - uživanje? Izgube se oni u uživanjima, treba njih upregnuti tak da znaju cijeniti uživanje. Znam ja teoriju, ali ne znam baš to izvesti :) Uživanje treba biti nagrada za napor. Samo sebi nije svrhom. Meni malo ide na živac to naglašavanje uživanja, i onda kad im dođu problemu izbezume se. A život nije bajka

Autor: Cococh-Anel   |   14.09.2014. u 14:18   |   opcije


siki pol toga je čisto spreseravanje...vrtički engleski??? a za kaj molit ću lijepo?
natrpaju decu sa obavezama da se oni ne bi morali baviti njima..

Autor: ladonna2   |   14.09.2014. u 14:18   |   opcije


hahahahh sad je gotovo koko sa zemljom....sad se placaju porezi : ))

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 14:18   |   opcije


Sikk, baš zato ih treba pustiti. Ne "daviti ih" svojim očekivanjima. :)

Autor: purpurna-nit   |   14.09.2014. u 14:19   |   opcije


Pero, i šefa na poslu moraš zdržat. Svatko ima nekog nadređenog, pa i predsjednik države. Tak da što se prije nauče nositi s tim, bit će im lakše.

Autor: Cococh-Anel   |   14.09.2014. u 14:19   |   opcije


je ladona : ))

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 14:20   |   opcije


Coco, vi ne možete razumjeti da oni imaju svoj život, svoje želje...svoje užitke, i ne moraju uvijek biti poslušni i dobri ...mladi su, kad će, ako neće sada :)

Autor: purpurna-nit   |   14.09.2014. u 14:21   |   opcije


ček ček...djetetu si obožavani do nekih 5g. autoritet do nekih 8..onda postaneš seronja..onda budeš gnjavator...tek nakon toga te počne uvažavati kroz detalje oko 20g..sa 30g ti može reći,,ajd nek ti bude, napravil si nekoliko ok stvari...to je psihofizički razvoj svake jedinke

Autor: ladonna2   |   14.09.2014. u 14:21   |   opcije


Donna, upravo to. Današnje zaposlene žene nemaju živce za vlastitu djecu, pa ih guraju u razne aktivnosti, kampove, udaljuju od sebe. A djeci samo treba mama do cca desete godine.. tu negdje.. A nisu ni one krive, društvo ih samelje, pa ne znaju kako..

Autor: Cococh-Anel   |   14.09.2014. u 14:22   |   opcije


s pravim autoritetom
nitko se ne izruguje
nitko ga ne izdržava
nego od njega uči
i ugledava se u njega
to može imat svatko
i na poslu, i u školi
al mora to negdje naučiti prepoznati

Autor: perce   |   14.09.2014. u 14:22   |   opcije


pupurna zlazem se...pusti djete nek samo sebe pronadje...daj mu opcije nek ih sam najde I profirira se kak zna I umije....
ako ima dobar temelj da ga ne spominjamo opet...snaci ce se : )))

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 14:22   |   opcije


zivot je I tak samo igra....svako svoje karte ima u ruci...kako odigrati je na vama....

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 14:24   |   opcije


Purpurna, nigdje nisam spomenula poslušnost. A gle, postoje stvari u kojima moraju poslušati. Postoje i one u kojima ne moraju. Htjedoh naglasiti da im uživancija ne bi trebala biti samoj sebi svrhom nego da se trebaju potruditi kako bi uživali.. Ako je društvo ustrojeno da se ide u osnovnu školu, onda se ide.

Autor: Cococh-Anel   |   14.09.2014. u 14:25   |   opcije


Ne znam kak vi gledate na odgoj, ali nemrete pustiti dijete da se samo snalazi, i kaj to uopće znači? Dijete se mora sukobljavati s nama, mora na nama roditeljima vježbati svoje stavove i rješavanje konflikta, moramo ih stiskati, a ona moraju migoljiti, ali sve je to nužno za razvoj. Nemremo ih samo pustiti, izgubit će se, treba im struktura.

Autor: Cococh-Anel   |   14.09.2014. u 14:28   |   opcije


Problem roditelja je što se ne mogu "spustit" u godine svoje djece...:) Za mene Coco užitak i uživanje znači ..biti mlad i neopterećen problemima nas odraslih.. Stići će ih to sve.. :)

Autor: purpurna-nit   |   14.09.2014. u 14:29   |   opcije


Pero, govorim o formalnim autoritetima koji nam recimo baš ne imponiraju, ali su eto iznad nas i moramo raditi kako oni kažu. E, tu je potrebno biti mudar. I postići da nam taj autoritet da prostor da izvedemo onako kako bismo željeli, a bez sukoba s njim. A tu spadaju i profesori.

Autor: Cococh-Anel   |   14.09.2014. u 14:30   |   opcije


hahahahahh je koko : )))
doslo je do toga da zena ne slusa muza I obrnuto....
djeca dizu ruke na roditelje....
razvodi...razni razlozi....nema vise trpljenja....postali maze : ))

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 14:31   |   opcije


Purpurna, ja sam odgajana tako - imaš vremena, sad samo uči, poslije ćeš učiti život. I dogodilo se da su starci umrli prije nego su me naučili životu. Zube sam polomila i napravila sto sranja a bez potrebe. Treba djecu pripremati za život, ne ih štedjeti. A kako rekoh, život nije bajka. Niš im ne bu, mogu oni. I bit će bolji ljudi.

Autor: Cococh-Anel   |   14.09.2014. u 14:33   |   opcije


nemogu profesori sredjivati stvari koje su posle po krivu doma....
ako naravno dobro razumio : ))

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 14:33   |   opcije


bravo koko ....djecu se netreba stedjeti : )))
sto posto si u pravu....tako I ja mislim....treba ocelicit malo a ne bit jogurt...

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 14:35   |   opcije


Oštro, ali s ljubavlju.

Autor: Cococh-Anel   |   14.09.2014. u 14:35   |   opcije


ne, ne slažem se da kad si - mlad da nemaš nikakvih problema..
jer to je gledanje iz naše sadašnje perspektive..
ali kada su nam se događale neprilike,"izdaja" prijateljica, neodgovaranja naše"ljubavi" prekidi, i svašta nešto
to su bili mali smakovi svijeta...zar ne?
po meni reći im..-.mlad si, samo uživaj...je nipodoštavanje njihovih stvarnih trenutnih osjećaja koje defakto imaju..samo kaj ne znaju dubinu i kolko su drugačiji od ajmo reć naših sadašnjih i tobož stvarnih
ne bi ja baš tako lakonski odmahivala na njihove probleme..

Autor: ladonna2   |   14.09.2014. u 14:39   |   opcije


sinovi anarhije
htjeli mi to
ili ne

Autor: perce   |   14.09.2014. u 14:39   |   opcije


treba ih voditi za rucicu do 30g onda im dat svoj stan a ti u staracki (ako se ima love)
ako ne pod most a djeca nek uzivaju : ))

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 14:41   |   opcije


Problem je što vjerojatno nemate povjerenja dovoljno u njih...:) I sa 5, i sa 9, i s 12 i 15 godina već toliko toga znaju :) samo treba biti tu negdje, kad vas zatrebaju...:)

Autor: purpurna-nit   |   14.09.2014. u 14:42   |   opcije


Čula sam podatak da su godine u kojima je najviše depresivaca, upravo tinejdžerske godine. I to je prestrašno! A kak veliš Donna, mi mislimo kak je njima lijepo i bezbrižno.. Pa bolje da se nateže sa mnom nego da mi padne u depresiju

Autor: Cococh-Anel   |   14.09.2014. u 14:45   |   opcije


oces reci treba bit za njih tu.sa 12 ti vec kazu ko te j... : ))

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 14:45   |   opcije


kak nebuju bili u depresiji ...nemaju iphone 6 ....pa I ja sam : ))

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 14:46   |   opcije


slažem se...objašnjavati, svaditi se ak treba, ali komunicirati stalno ovak ili onak, al stalno i o sebi i o njima.....ali na kraju i pokazati da si ti autoritet(gazda) u svojoj kući i da se ta osnovna pravila trebaju poštovati...pa kome pravo kome krivo

Autor: ladonna2   |   14.09.2014. u 14:47   |   opcije


hebo vas depresija...pa mladi su nek se bore...treba im kupiti sve markirano mozda prodje depresija...
mozda budu glavni u drustvu...I barem 500 kuna na dan...

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 14:48   |   opcije


Curke moje...:) Neka vaša djeca budu prvo zdrava, i neka budu sretna bez obzira na vaša očekivanja od njih :)

Autor: purpurna-nit   |   14.09.2014. u 14:48   |   opcije


ladona : )))
si ti rastavljena ili sretno ozenjena : )))....upitnik

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 14:49   |   opcije


hahahahhh koje bio autoritet I gazda u tvojoj kuci : ))
moram malo : )))

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 14:50   |   opcije


Bilo bi zgodno čuti što djeca očekuju od svojih roditelja...tek bi onda mogli vidjeti što i kako dalje...:)

Autor: purpurna-nit   |   14.09.2014. u 14:52   |   opcije


znam da je glupi primjer..al poglećte kaj im se nudi kao modus...sve *ebene teen serije stalno se spominje nekakvo međusobno natjecanje ko je popularan, ko je faca, ko je glavni...(a u biti krebile )..
i to onda ne ostaje na natjecanju već idu podlosti, zlobe, podmetanja, smicalice, malicioznosti gadne psine, i šteta konkretna..i onda masa njih to gleda (bez nadzora) i misli da je to stvarno da su si ljudi međusobmo - neprijatelji
prestrašno mi je to
prestrašno

Autor: ladonna2   |   14.09.2014. u 14:52   |   opcije


hahahahahhhjjjahahahahaha : ))))
to ti je ladona isto kak I na blogu : ))))))))
svi se volimo....cekaj idem pogledati je imam noz u ledjima : )))

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 14:54   |   opcije


jeje ...pokvarenoscu I podloscu do krune....bljak....
mozda im niste citali bajke kad su bili mali : )))

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 14:56   |   opcije


sik...ne zezaj...:)))) znaš da pričam o općenitim životnim pravim vrijednostima a ne nekim lari fari stvarima
ja jošuvijek stojim iza svoje riječi, a bez posebnog zaklinjanja, nemam nekih životnih strmopižđenja kada sam pokušavala biti nešto što nisam i što ne želim, iako je bilo baš fora...ja još uvijek nemam nikakav zakon za vratom kaj me progoni, ja se ne bojim ni porezne ni financijske ni provjere svjedodžbe, a bogme ni susjeda..
o tim vrijednostima pričam:))
e sad ak ne vozim mercedes i nemam vilu sa bazenom to ne smatram svojim loozerstvom i neuspjehom u životu

Autor: ladonna2   |   14.09.2014. u 14:57   |   opcije


da godine, donna... desetljeće/a im/ nam treba da progledaju/mo.

svatko ima svoj ritam.

:)

Autor: mmmmmm_da   |   14.09.2014. u 14:58   |   opcije


strmopizdit : )))) nisam tu rijec davno cul ....fala ti : )))
kuzim kuzim ...blago ti se...
meni financijska I porezna disu za vratom : )))

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 15:02   |   opcije


Netko je tu spomenuo, ili negdje vani, ne sjećam se, kako se treba družiti unutar svoje klase grubo rečeno..

Autor: Cococh-Anel   |   14.09.2014. u 15:03   |   opcije


ja sam u klasi perolake kategorije...boksam u kraljevskoj klasi teske kategorije....nebu dobro : )))

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 15:05   |   opcije


odgoj kome se najviše vjeruje ili, koji ostavlja najdublji trag je- osobni primjer roditelja. da li kao ideal, da li kao loš primjer, kakogod...

Autor: mmmmmm_da   |   14.09.2014. u 15:08   |   opcije


mm :))..a pa je...najbolje je recimo kad si kao imao "priliku" nekaj napraviti na ne baš pošteni način pa i platiti iskličnu cijenu za to i sad bi begovao..
svi bi begovali...ali ne, ti to ne napraviš,, jer ne možeš, jer ne možeš, jer ti fali xy kromosom za tak šta
i ideš dalje svojim putem ili se moraš maknuti jer se moraš, jer bu te inače pojeli...
i onda ti dete danas sutra recimo veli...e jesi bila glupa, kaj bi nam svima daans falilo...
i tak, to su oni kaj se veli -ubodi u srce..i ajd ti sad pojasni kaj je dobro, a kaj nije...
a onajdrugi sve to je prihvatio, platio iskličnu cijenu i uživa i beguje
a?
pa ti budi pametan i svoj i praktičan i bla

Autor: ladonna2   |   14.09.2014. u 15:15   |   opcije


majebiga. uradiš sve najbolje i najviše i najposvećenije što možeš, do trenutka kad kreneš derati svoju suštinu nauštrb, a za dobrobit djeteta. i? onda staneš i odvagneš. a niš, sve je to za ljude i za stoku, pa se prodereš histerično; maskara razmazana; ti iko žmikana krpa; u tebi samo još 'ti' ostalo i noktima se dži za drugi nokat...:

PA TAKAV TI HOROSKOP, MAMUTIJEBEMKRVOPIJASTU! NADJI SI,RODI SI, IZVUCI SI NA LOTU DRUGU MAJKU IL TAKO NEŠTO VIŠE...!!!

:))

Autor: mmmmmm_da   |   14.09.2014. u 15:28   |   opcije


:)) ma pa ja velim- ne nemaš sreće , tebe nisu zamijenjali u rodilištu, ja sam ipak tvoja mama..a ti si izaberi dobrog psihića ak te to baš tolko *ebe:PPPP

Autor: ladonna2   |   14.09.2014. u 15:33   |   opcije


bah. e... da je nastavilo još koju godinu... ko živ ko mrtav je bilo. ufffff

život je lijep! :DD

Autor: mmmmmm_da   |   14.09.2014. u 15:37   |   opcije


sad nit ne pričamo previše. najčešće se pogledamo kužeći se bez teksta. ajdobro. nekad opet zarežimo ko kučke, al se kasnije i sprdamo koja je bila ufuranija u rolu :)

Autor: mmmmmm_da   |   14.09.2014. u 15:40   |   opcije


Meni se moja djeca sad puno više sviđaju nego kada sam ih rodila.
Postali su suvisliji.

Autor: georgi   |   14.09.2014. u 15:46   |   opcije


A kao roditelj ćeš uvijek negdje zajebat, to se nitko ne mora brinut, i još će ti oni pokazat na kojem mjestu si neće ti dati zaboraviti na kojem. Ja sam sad prošla prvu fazu puberteta od male, sad smo ko prst i nokat, a bilo je NEĆU, pa smo i to pregurale, a sad čekam prvi nalet od malog...mada on veli tati: džaba se ja i ti dogovaramo zna se da je mamina zadnja.

Otkad su skužili da me mogu probati bajpasirati ako se urote, sviđa mi se i kako surađuju međusobno.

I mali mi veli: Ne pričam ja s tobom ko dijete s roditeljem, nego kao roditelj s roditeljem....i što mu možeš. :-)))
Ima šarma.

Autor: georgi   |   14.09.2014. u 15:51   |   opcije


Gotova matematika, ja moram leć.
Ajte!

Autor: georgi   |   14.09.2014. u 15:51   |   opcije


pa pa : )

Autor: sikkbum   |   14.09.2014. u 15:53   |   opcije


Dodaj komentar